Na javnom putu van naselja, vozač koji zaustavlja ili parkira vozilo dužan je da uvek kad za to postoji mogućnost, zaustavi ili parkira vozilo van kolovoza.
..."
Ово значи да и на ауто-путу, где постоји зауставна трака, ако је икако могуће, возило треба зуаставити ван коловоза (читај асфалта)!
Video nadzor vozaca kamiona ugradjen u kabini pomogao bi disciplini.To na zapadu ovde davno postoji,Pomoglo bi i preduzetnicima,da vide kako im se vozaci ponasaju,u toku radnog vremena a pomoglo bi i u slucaju ovakvih nesereca,da se razjasni i,krivac osudi ili oslobodi.Za poginule,nazalost prekasno.
Saucesce porodici poginulog momka!
Prošao sam prema ns i video sve to, žalosno je što je čovek nastradao tako, ali shvatite da i vozači kamiona dok voze čačkaju telefone i dovoljan je mali trenutak nepažnje da se ovako nešto desi. Možda je i umor bio presudan.
Iskreno saučešće porodici! Čovek je sve uradio po propisima i zbog nemara i nehata profesionalnog vozača dvoje maloletne dece je ostalo bez oca. Velika tuga i velika nesreća.
Neverovatno koliko je jedini razuman komentar dobio minusa (mislim na Ns, prvi po redu).
U zaustavnoj traci NEMATE STA DA RADITE ako je auto vec stao i ne moze da nastavi dalje zbog kvara. Obucite reflektujuci prsluk, izadjite sto pre iz vozila, stanite IZA ograde (ako postoji) ili sto dalje od kolovoza (i to iza vozila a ne ispred, da vas ne bi pokosilo ako neko naleti). Toliko je logicno a opet toliko ljudi nema svest o tome sta je autoput i koliko se on razlikuje od magistrale. Brzine su velike, od 120 pa cak i do 250 km/h (autoput tome i sluzi, da se BRZO prevezete) i NIJE magistrala. Ali ljudi koji i na autoputu voze 60-80 km/h toga nisu svesni i ponasaju se kao da su na seoskom putu. Sa druge strane, izuzetno mnogo vozaca nije koncentrisano na voznju, drndaju telefone, razgovaraju sa saputnicima, vijaju predmete po kolima i vrlo cesto izgube pravac i nadju se izvan svoje trake. Policija bi morala da kamerama ili patrolama na motociklima vise obrati paznju na ovu sortu "vozaca".
Prosao sam tuda,u smeru ka Bg,to se desilo izmedju Bestanskog mosta i Koviljske petlje. Kamion stoji,vozac trci ka autu, ispred covek lezi... Pomislih covek se onesvestio,pa stao da mu pomogne...kad tragedija... Auto jeste bio obolelezen,dignuta hauba
pre mnogo godina iz mog mesta jedan novoozenjeni poznanik sa zenom i bebom prema moru, autoput bratsvo-jedinstvo se zaustavio zbog male nuzde. auto u zaustavnoj (beba i zena u njemu).. dok je on zavrsio, kamion pokosio auto, covek u sekundu ostane bez svojih najvoljenijih..
vozio sam preko milion kilometara po evropi, dosta toga i u srbiji.. kad god moram da stanem u zaustavnoj traci (uglavnom zato sto auto ne moze dalje - desilo se par, 2-3 puta), gledam u retrovizor, ako ne putujem sam pripremam sve da moraju izaci, i cim auto zaustavim, maltene trcimo dole u jarak ili povrsinu pored puta, sto dalje.. i pratimo saobracaj, pa tek onda zovem pomoc, ili se priblizavam autu u zaustavnoj traci, ako moram i nema prometa.. nekad cekam vise minuta.. mozda ce neko reci to je paranoja.. mozda i jeste.. ali sam siguran da je zaustavna traka izuzetno rizicno mesto.. jednom sam morao (noc, daleko od naseljenog mesta) da menjam tocak (hvala bogu sa desne strane).. mislio sam da me je sudbina stigla toliko sam se bojao.. ali je sve dobro proslo. LJUDI NEMOJTE DA SE ZAUSTAVLJATE TAMO, I AKO MORATE, SKLONITE SE STO DALJE, jer cak i ako niko ne vozi u toj traci (sto u srbiji necemo doziveti siguran sam, prosto je zivot kratak) moze neko da izleti i eto tragedije.. brzina i masa ubija
Jedno zapazanje... Iz nepoznatog razloga skoro svi kamioni koji idu srednjom trakom voze tako sto se pomere skroz desno pa cak u velikoj meri, jedno pola metra ulaze u zaustavnu traku (da li zbog kolotraga, ili prate liniju ili nesto sesto).
Kad bi se naucili reda? a gde da se covek skloni na autoputu, i kojom se to brzinom kamion kretao ZAUSTAVNOM trakom, kad je napravio takav karambol.... ubiti coveka i to profesionalni vozac, sramota.
Mожда би грађани Србије требали научити, као и ти, да се зауставном траком не вози. Тј. зауставном траком се не обилази колона возила. Зауставном трака има своје име и за то и служи.
Pravo pitanje je kad ce se nasi ljudi nauciti da se ne vozi zaustavnom trakom, da se ne kucaju poruke, ne jede burek itd u toku voznje... Stalno sam na auto putevima i mnogo puta sam video da se vozi-pretice zaustavnom trakom... A o ovima koji predju u zaustavnu traku 500-1000m pre iskljucenja pa preticu to ne bih, X puta sam umao vozilo u mrtvom uglu sa desne strane prilikom izlaska sa auto puta... Treba kamera na svakih 500m i kazne da se pusi pa da vidis kako bi svi postali obzirni za 6 meseci
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađanin poginuo na auto-putu Subotica-Novi Sad, udario ga kamion u zaustavnoj traci
Autor: Pink
Novi Sad
•04.10.2019.
•21:57
Komentari 19
Gabriela
dare@ns
"...
Član 64
Na javnom putu van naselja, vozač koji zaustavlja ili parkira vozilo dužan je da uvek kad za to postoji mogućnost, zaustavi ili parkira vozilo van kolovoza.
..."
Ово значи да и на ауто-путу, где постоји зауставна трака, ако је икако могуће, возило треба зуаставити ван коловоза (читај асфалта)!
NN lice
bahatost
Mare
Puszi
Saucesce porodici poginulog momka!
Kole
SI
N.n lice
U zaustavnoj traci NEMATE STA DA RADITE ako je auto vec stao i ne moze da nastavi dalje zbog kvara. Obucite reflektujuci prsluk, izadjite sto pre iz vozila, stanite IZA ograde (ako postoji) ili sto dalje od kolovoza (i to iza vozila a ne ispred, da vas ne bi pokosilo ako neko naleti). Toliko je logicno a opet toliko ljudi nema svest o tome sta je autoput i koliko se on razlikuje od magistrale. Brzine su velike, od 120 pa cak i do 250 km/h (autoput tome i sluzi, da se BRZO prevezete) i NIJE magistrala. Ali ljudi koji i na autoputu voze 60-80 km/h toga nisu svesni i ponasaju se kao da su na seoskom putu. Sa druge strane, izuzetno mnogo vozaca nije koncentrisano na voznju, drndaju telefone, razgovaraju sa saputnicima, vijaju predmete po kolima i vrlo cesto izgube pravac i nadju se izvan svoje trake. Policija bi morala da kamerama ili patrolama na motociklima vise obrati paznju na ovu sortu "vozaca".
Mihajlo
tuga
vozio sam preko milion kilometara po evropi, dosta toga i u srbiji.. kad god moram da stanem u zaustavnoj traci (uglavnom zato sto auto ne moze dalje - desilo se par, 2-3 puta), gledam u retrovizor, ako ne putujem sam pripremam sve da moraju izaci, i cim auto zaustavim, maltene trcimo dole u jarak ili povrsinu pored puta, sto dalje.. i pratimo saobracaj, pa tek onda zovem pomoc, ili se priblizavam autu u zaustavnoj traci, ako moram i nema prometa.. nekad cekam vise minuta.. mozda ce neko reci to je paranoja.. mozda i jeste.. ali sam siguran da je zaustavna traka izuzetno rizicno mesto.. jednom sam morao (noc, daleko od naseljenog mesta) da menjam tocak (hvala bogu sa desne strane).. mislio sam da me je sudbina stigla toliko sam se bojao.. ali je sve dobro proslo. LJUDI NEMOJTE DA SE ZAUSTAVLJATE TAMO, I AKO MORATE, SKLONITE SE STO DALJE, jer cak i ako niko ne vozi u toj traci (sto u srbiji necemo doziveti siguran sam, prosto je zivot kratak) moze neko da izleti i eto tragedije.. brzina i masa ubija
The Lalosh
Poenta je da se skloni SA autoputa iza zaštitne ograde. Kao i svi putnici iz vozila.
Upravo zbog ovakvih koji mogu da te ubiju.
Kvazimodo
Tuga
Ne možeš voziti kamion zaustavnom trakom i spavati.
Ne bi njemu pomogla ni rotacija, a ne prsluk.
DragChe
vozac
100% Таксиста
Deda Jova
Ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H