Autor: 021.rs

Novi Sad
16.10.2019.
08:12 > 08:12
Majka stara 37 godina i 7-ogodišnja devojčica povređene su juče kada je, oko 11:40h, na njih naleteo automobil dok su vozile trotinete.
  • Rik

    19.10.2019 07:56
    Samo jedan problem postoji...
    bez obzira da li je bicikl, trotinet ili nešto treće, preko pešačkog prelaza (i pešačkim zonama) treba hodati - pregurati ili ići jako malom brzinom. Svedok sam (iako sam i strastveni vozač bicikla) da ne mogu na vreme uočiti one koji preleću pešački... Što se konkretno ovog slučaja tiče ne mogu da kažem šta je po sredi jer ne znam detalje ali sam predvideo da će btiti problema oko "preletanja" preko prelaza...
  • Pesak

    19.10.2019 00:19
    Pod hitno komunalna da naplacuje kazne koje nisu male za voznju bicikla tamo gde nije dozvoljeno u centru grada. Nalecu ko sumanuti.
    Pod hitno uvesti polaganje za trotinete koji se ukljicuju u saobracaj, da ne smeju da voze maletnici, da je kaciga obavezna...itd.
    Vozaci automobila znaju biti bahati ali barem znaju pravila u saobracaji...a mnogi biciisti i trotinasi katastrofa, idu na crveno( tezak prekrsaj i tu je propisana velika kazna), skrecu a ne daju zmigavac tj signal rukom( teski prekrsaj), izlecu nesmotreno ( preksaj), ne postuju pravila desne strane....mnogi su totalno needukovani. Samo nas lupanje po dzepu moze nauciti. Jedva cekam da krenu da kaznjavaju., uveo bi se red za 3 dana. A krenuce, jer ovome se mora stati na put.
  • Јоја Аутопревозник

    18.10.2019 14:29
    Лако
    Забранити тротинете и бицикле и рјешена ствар , само је питање дана кад ће настрадати нека мајка са дететом од њих , кроз центар у пјешачкој зони возе 30 км/час. Нек иду градским аутобусом ко нормалан свијет
  • ludaci

    18.10.2019 03:10
    gospodo saobraćajni intelektualci opšte ograničenje po gradu je 50 km/h, vozio sam bicikl dok su kreteni uletali u raskrsnice tripujući nacionalnu klasu
  • Srbin

    17.10.2019 19:22
    Seljaci
    Mi smo postali stoka od naroda. Obicna stoka kojoj se citava Evropa izruguje I prezire je...
  • Bosko

    17.10.2019 15:12
    Peric
    Pa zasto trotinete morate da cujete?svi govore kako ga necuju pa necuju ni bicikliste ti kad sedis u auto i vozis necujes nista kakve veze ima sto se necuje,jedino imaju problema pesaci koni se krecu biciklistickom stazom pa imaju problem sto se necuje i nista vise svi nesto pricaju gluposti u pm
  • Liman

    17.10.2019 12:49
    Pod hitno resiti PROBLEM trotineta.
    Ljudi ovo jeste ogroman problem...
    Pod obavezno uvesti isti zakon kao i za bicikle sa motorom!
    Kaciga obavezna, polaganje AM kategorije!
    Zabrana upravljanja licima mladjim od 16 godna, mozda cak i 18.
    Cuj dete od 7 godina na elektricnom trotinetu...koja je razlika motora i ovog s..anja ?!
    Razlika je sto bi pre vozio motor nego tu glupost koja je veca opasnost od motora.
  • @Trt

    17.10.2019 11:35
    Ocigledno ne znas o cemu govoris jer to sto ima Ljubljana nije GRADSKI autoput nego PRAVI autoputski prsten oko grada. I na njemu je ogranicenje 130, kao na svakom drugom autoputu. Ja govorim o tamosnjim GRADSKIM bulevarima, gde je ogranicenje 70, u vecem delu. Ono, kao nas Bulevar Evrope ili Partizanska ili Rumenacka ili Kisacka ili Temerinska... Potpuno identicno.
  • Trt

    17.10.2019 09:45
    @@
    Sjajan primer, da mi imamo kružni gradski autoput kao Ljubljana, sigurno bi to moglo i kod nas. Na nesreću ga nemamo, ali na sreću nikom osim tebe ne pada na pamet da ograničenja koja važe na njemu primeni na običnom bulevaru. Inače potpuno podržavam vožnju bicikla, samo gajim ozbiljne sumnje da si i na njemu bezopasan po okolinu.
  • jovan

    17.10.2019 08:34
    trotinet
    Najveći problem tog trotineta je da se ljudi kreću kao duhovi, vozač bicikla je primetan, imaš taj izgrađen instikt, jer ipak on kao da se pomera po vazduhu i uočljivi su.
    A ovaj trotinet kako to neko kupi detetu od 10 godina i pošalje ga u školu, ja sam neki dan na Podbari umalo 2 dečaka udario, mislim pukom srećom ih nisam povredio, al tatu bi povredio, tog što im je kupio da oni lete, niski taman do visine auta, neverovatno majke mi.
    Kakva nebriga za bezbednost sopstvene dece
  • @Trt

    16.10.2019 15:14
    Komentar o točkićima zadrži za sebe. U Ljubljani je na svim većim saobraćajnicama ograničenje upravo 70 km/h. Te promene u Novom Sadu o kojima pričaš su upravo ono što je nenormalno. Semafori na svakih 100 m u kombinaciji sa vozačima na sedativima je ubitačna kombinacija za protočnost saobraćaja. Plus zauzeta krajnja desna traka parkiranim vozilima. Plus čačkanje mobilnih umesto fokusa na vožnju. Plus opšte neznanje i nesnalaženje novosadskih vozača. Sve u svemu, bicikl je jedino logično rešenje, stignem jednako brzo (ako ne i brže), ne trošim novac na gorivo (jer sa vama uspavanima mi je potrošnja duplo veća nego što bi bilo normalno).
  • Trt

    16.10.2019 13:32
    @@ludaci

    Očigledno nemaš mentalnu sposobnost da razumeš neverovatne promene u saobraćaju koje su zadesile Novi Sad u prethodnih 30 godina. Da li je do godina ili do čega, ali kanda ti je 3 decenije dosta, točkići su popustili i vreme je da batališ volan.
  • Vlada

    16.10.2019 13:30
    @Vanja
    Ugao Balzakove i Cara Lazara ima biciklističku stazu.
    Tako da si dobro napisao - vozi džip i nije u pravu.
  • high ISO

    16.10.2019 12:25
    Zemlja kretena. I bahatosti.
  • @ludaci

    16.10.2019 12:09
    Brzina od 70 km/h uopste nije velika za pregledan bulevar, narocito nocu kada nema saobracaja. Ali je to vama koji vozite 30 km/h, a 60 km/h vam je vec suluda brzina - nepojmljivo.
    Pre 30 godina sam iz Radnicke mogao da stignem na Novo Naselje za manje od 6 minuta. Danas je to nemoguce, zbog vas koji se plasite sopstvene senke. Zato sam za voznju po gradu presao na bicikl.
  • lecce

    16.10.2019 10:58
    Saibracajna kultura je ogledalo drustva u kojem zivimo, pri tom mislim na sve ucesnike u saibracaju: od vozaca motornih vozila, motora, skutera, biciklova, elektricnih raznih dvotockasa do njegovog kraljevstva pesaka.
  • Vanja

    16.10.2019 10:42
    Čim vozi džip - nije u pravu.
    A jeste. Na pešačkom mora sići sa bicikla. Ako ima biciklistička staza, ako vozi po njoj - onda ne.
    To su lekcije iz vojvođanskih osnovnih škola.
    I da se uvek držimo desne strane, kao pešaci, i po trotoaru i po prelazu.
    Inače, pepaci su postali jako neodgovorni, u smislu :"zakon nas štiti". Prelazi se ulica, i ne pogleda da li vozilo može zakočiti. Pri naglom kočenju, velika je šansa da ga udare od nazad, i opet fizički strada pešak. A vozač svakako.
  • Milan

    16.10.2019 09:49
    Te trotinete treba nekako uvesti u red.Meni je iskočio čovek a da ga nisam ni čuo ni video,jedva sam ga izbegao a i klinci voze po putu gde idu auta i ne obraćaju pažnju.
  • ludaci

    16.10.2019 09:15
    noćas oko 2-3 imao sam priliku da idem kroz grad. vozači nisu normalni, škripa guma, gas u krivini, potpisivanje, vožnja makar 70... ne jedan. dostavna vozila picerija su pogotovo kao da ih voze prepaljenici. ima policija kamere, neka pregleda oko banovine oko 2 snimke.
  • Kiki

    16.10.2019 08:53
    Kiki
    Ja juče napisah o dedi biciklisti vi lupate minuse. Evo danas opet. Apelujem da pod hitno svako ko koristi vozilo koje se kreće u saobraćaju da mora da polaže vozački ispit i da ima opremu u skladu sa vozilom koje vozi. Pod hitno......
  • Samo da se kotrlja

    16.10.2019 08:45
    Samo udri!
    Džip udari biciklistu na pešačkom i sruši ga. Vozač izađe napolje i počne da mu pametuje kako je trebao sići sa bicikla i gurati ga pored sebe. Ni "kako si, izvini, da li sam te ubio?"
    Ugao Ilije Birčanina i Janka Veselinovića dva sudara u nedelju dana. Par nedelja ranije sudar raskrsnicu niže.
    Sve ovo na sto metara udaljenosti za mesec dana. Šta li se tek svakodnevno dešava po celom gradu...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna