Fabrika turbo punjača kineske kompanije "BMTS Technology" Novom Sadu će doneti dodatnih 500 radnih mesta, a na sajtu kompanije već je otvoren konkurs za zapošljavanje, saznaje 021.rs.
Kad je Lear počeo da radi, na bolja mesta su odmah pozapošljavali vezare i politički podobne. Muž je počeo kao običan radnik, u međuvremenu diplomirao, struka koja je tražena na tržištu rada. Kad god je pitao za promenu radnog mesta nudili su nešto bezveze za istu platu. Napustio.
.... što pišu o Aptiv firmi.
Moj brat tamo u toj fabrici ima platu veću od 50.000. Plaćen mu je svaki prekovremeni sat, noćni rad, rad praznicima i vikendima, i putni trošak.
Tako da manite se demagije, demokratija je došla 2000, kapitalizam odavno postoji.
Ili ćeš da radiš, ili ćeš da bez cvonjka mlatiš praznu slamu od mamine i tatine penzije.
Probudite se na vreme.
Ne bih da mracim, ali ne postoji ocigledniji primer pljacke od ovoga sada naumljenog. Molim novinare da istraze ugovore koji su potpisani i na koliko godina. Zasto? Pa proverite EU regulative o prestanku proizvodnje automobila sa unutrasnjim sagorevanjem, jeste za manje od 10 godina.. Zasto onda neko podize i premesta fabriku za industriju koja je na izdisaju. Vidi naslov.
Applikacija za negativne komentare. Koliko senvusa ste dali?
Ili možda poreske olakšice za paušalce?
Po broju minusa se vidi koji vam komentar najviše smeta.
Pisu i hvale da je to nemacka firma sa kineskim kapitalom, wow jel to mozda nesto dobro ! Eno izgorelih Volvo auta pored puteva koliko hocete, srbi pletu kablove,kinezi gazde Volva !! Nema gore kombinacije !!! Kupis auto,papreno ga platis i ode u pepeo zbog ljudske gluposti i (kapitalisticke) komunisticke ustede u materijalu ! Kinezi i rusi su zivo zlo,kad saznamo to u realnosti,bice jako kasno,al sta to vredi objasnjavati glupom narodu
Kafilerija je udaljena 300 m od pogona, mmmm... Topli obrok mmmm.. Uneiver blizu, brza isporuka pelena. Kinezi na sve misle, svaka čast. Zato su ekonomski zmajovi...
Beše li Lear i APTIV lideri kake reče Aca kad je dobijao proviziju od vlasnika istih.Aca reče da je APTIV tada Delphi jako skupo koštao.U obe firme su minimalci tj oko 28.000 (sa toplim obrokom).Poslodavac poručio da neće dizati plate jer su im firme u ogromnim gubicima.
Sreća naša jednom će se smeniti vlas pa će sve ove fabrike pozatvarati. Tada će Novi Sad kao u stara dobra vremena DS-a ponovo biti grad bez ijedne fabrike, ponovo ćemo gledati raspadnute i zatvorene pogone i uživati u gradu bez industrije.
Inače u tim kako ih zovete motačkim fabrikama nisu plate tolike kolike ih ovde predstavljate ali to nije ni važno, važno je lupeteti. Za najniže plaćene poslove plata je dosta veća nego što ste napisali a o platama inžinjera i fakultetski obrazovanog kadra bi mogli malo da se raspitate jer su često duplo veće od direktorskih u JKP-ovima ali ni to vas verovatno mnogo ne interesuje. Uostalom sem pljuvačine vas ništa i ne interesuje.
Puno srece i para za sve one koje ostaju.Meni je dosta svega.48 godina imam,30 godina zivim u lazima,30 godina jedne te iste face mi vladaju drzavom od politicara(1996 e Aleksandar Vucic ministar informisanja,2019 predsednik drzave,apsolutno jedne te iste face jedna te ista africka plata cene ko u Svajcarskoj.Meni se povraca od ove drzave i od ovakvog naroda.Kome se za radi za 200 eura neka radi.Moja deca i ja sigurno necemo.
Brat radio ko moler u Salcburgu proslog meseca 2400 eura za 34 dana posla plata neto i gratis smestaj i obrok.U srbiji trebas 12 meseci raditi ko rob za pare.Mrs svi u pizdu materinu.I ovi sto glasaju i ovi sto su izglasani.Mrs gluperde jedne.
Sasvim si u pravu.
Da su pitali Kineze umesto ovih naših, gde niko neće da se potpiše iza tog projekta,
Kinezi bi već doneli montažnu stazu za bicikliste od aluminijuma i bukvalno je nabacili na ogradu mosta i nešto malo vezali ispod za glavnu konstrukciju.
Ma, uradili bi to za nedelju dana. Garant imaju već i module napravljene za takve svrhe.
Samo guze koje voze auta ne pomišljaju da razmišljaju o bilo kome drugom, osim o svojoj guzi i grejaču sedišta ispod.
Dok, mnogi nisu ni svesni koliki je sukob pešaka i biciklista na tom mostu, ili biciklista i auta - što je zabranjeno kretanje.
Dok prvi bicikl ne odleti u vodu, ništa neće biti učinjeno.
A ne moramo odmah pljuvati, ako ste pogledali na njihovom sajtu stvarno se traže već ljudi za posao, ima dve karijere, administracija i inženjeri. To su vrlo specifični inženjeri koji ne verujem da će da rade za ispod 1000e....
Kada bi ves bila da se otvorio trzni centar, novi put, festival, mural... komentari bi bili daj fabrike, a kad se pise o otvaranju fabrika onda su plate male, nema biciklisticke staze... Da li je iko narodu udovoljio?
Zna se koji su turbo punjaci kvalitetni,da ih ne reklamiram, ovi sto ce se ovde stancovati,no name low kvalitet ! Ko je pametan od nasih,bolje da vec otvori svoj servis da popravku kineskih turbo punjaca, verujem da ce to biti dobra investicija !!!
Preko noći dignu tehnološki park ili industrijsku zonu, dve, tri, dok godinama ne prave stazu za bicikliste na Mostu slobode jer je užasno komplikovano i nemoguće...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO, VIDEO: Fabrika BMTS na proleće počinje sa radom u Novom Sadu, u planu zapošljavanje 500 radnika
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•06.11.2019.
•09:49 > 11:44
Komentari 36
Mile
Mia
Ana
Moj brat tamo u toj fabrici ima platu veću od 50.000. Plaćen mu je svaki prekovremeni sat, noćni rad, rad praznicima i vikendima, i putni trošak.
Tako da manite se demagije, demokratija je došla 2000, kapitalizam odavno postoji.
Ili ćeš da radiš, ili ćeš da bez cvonjka mlatiš praznu slamu od mamine i tatine penzije.
Probudite se na vreme.
geronimo
6174
Pionir
Ili možda poreske olakšice za paušalce?
Po broju minusa se vidi koji vam komentar najviše smeta.
Dejan
Alisa
Oliver twist
Cornholio
mrva
Dragan
Mali Gan
mrzim botove
dragan perković
/
jebač
Čoveče kakav komentar, skidam Vam kapu Gospodine veliki!!!!!!!!
Zadruga zurka
SRBA
Pionir
@xyz- za ds. Jebooooteds,sps,sns,srs i svi ostali redom
Bacvanin
pawlle
Nemanja
xyz
Inače u tim kako ih zovete motačkim fabrikama nisu plate tolike kolike ih ovde predstavljate ali to nije ni važno, važno je lupeteti. Za najniže plaćene poslove plata je dosta veća nego što ste napisali a o platama inžinjera i fakultetski obrazovanog kadra bi mogli malo da se raspitate jer su često duplo veće od direktorskih u JKP-ovima ali ni to vas verovatno mnogo ne interesuje. Uostalom sem pljuvačine vas ništa i ne interesuje.
Ucim nemacki
Brat radio ko moler u Salcburgu proslog meseca 2400 eura za 34 dana posla plata neto i gratis smestaj i obrok.U srbiji trebas 12 meseci raditi ko rob za pare.Mrs svi u pizdu materinu.I ovi sto glasaju i ovi sto su izglasani.Mrs gluperde jedne.
Naravno da može
Da su pitali Kineze umesto ovih naših, gde niko neće da se potpiše iza tog projekta,
Kinezi bi već doneli montažnu stazu za bicikliste od aluminijuma i bukvalno je nabacili na ogradu mosta i nešto malo vezali ispod za glavnu konstrukciju.
Ma, uradili bi to za nedelju dana. Garant imaju već i module napravljene za takve svrhe.
Samo guze koje voze auta ne pomišljaju da razmišljaju o bilo kome drugom, osim o svojoj guzi i grejaču sedišta ispod.
Dok, mnogi nisu ni svesni koliki je sukob pešaka i biciklista na tom mostu, ili biciklista i auta - što je zabranjeno kretanje.
Dok prvi bicikl ne odleti u vodu, ništa neće biti učinjeno.
Miki
Marko
Dusan
bon vivant
pawlle
Dejan
Stojko Veličković
Građanin nepokorni
EvoOvako
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H