Odbornici Skupštine grada danas su raspravljali o tome da se GSP-u odobri zaduživanje kod Evropske banke za obnovu i razvoj od sedam miliona evra za kupovinu 30 autobusa.
Evo kako to funkcioniše. Isti ti odborici, nebitno da li su vladajući ili opozicija. Svake godine sakupljajući poene kod penzionera, izdaju 38.000 besplatnih godišnjih karata. Pored tih karata ina još petnaest vrsta beneficiranih karata koje grad treba da refundira. U pitanju je oko 1.5 milijarde dinara godišnje koju bi grad trebalo da uplati na račun JGSP-a. Problem linijskih taksista, koje takođe grad dozvoljava van Zakona da rade i time direktno nanosi štetu preduzeću koji uredno plaća poreze. GSP ina nelojajlnu konkurenciju i gubitak preko milijarde. Zapišljavanje partiskih poslušnika i višak rade snage, takođe srtvara gubitak. I na kraju, koje licenerje. Grad je dozvolio da se radnici JGSP-a dodato zaduže kako bi imali ščim raditi.
Umesto da ih naprave u Autokaroseriji ili Gosi, uvesce ih najverovatnije iz Kine (preko Kopra) i preko istog uvoznika. Toliko o razvoju domace privrede.
Revizore je kritikovao Grad Novi Sad, zato što se ne vodi evidencija niti se ubiraju novci od iznajmljivanja takozvanog javnog poslovnog prostora.
Istina je da se taj prostor mimo knjiga deli partijašima i njihovoj rodbini, a umesto taoga se
građanima podiže porez i uzimaju evropski krediti.
Poučeni iskustvom Jugoslavije, kada krađa javnih sredstava i dobara pređe okvire koji se mogu kontrolisati ili tolerisati, Novi Sad očekuje deoba na opštine i opštinske vlasti.
A kasnije, poučeni iskustvom Čikaga u doba 20-tih, očekuje nas borba tih.... grupa iz "vlasti".
Reč kriminalno ima toliko nijansi i kompletnih paleta, da ne vredi ni počinjati.
A kada se setim nekadašnjih nesretnika koji su oslobađali ove prostore i radili dobrovoljno mnoge stvari, dok se nisu oformili prvi kriminalni političari i dok nije počelo rasulo - kome nema kraja ni danas.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadski odbornici dali dozvolu da se GSP zaduži za nove autobuse, odlučivali i o Radničkom, DES-u, dugovanju Spensa...
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•23.12.2019.
•07:42 > 13:32
Komentari 9
Dje ge vara
Osica
Imre
Realista
Raja
Brko
Moje, moje, meni!
Istina je da se taj prostor mimo knjiga deli partijašima i njihovoj rodbini, a umesto taoga se
građanima podiže porez i uzimaju evropski krediti.
Poučeni iskustvom Jugoslavije, kada krađa javnih sredstava i dobara pređe okvire koji se mogu kontrolisati ili tolerisati, Novi Sad očekuje deoba na opštine i opštinske vlasti.
A kasnije, poučeni iskustvom Čikaga u doba 20-tih, očekuje nas borba tih.... grupa iz "vlasti".
Reč kriminalno ima toliko nijansi i kompletnih paleta, da ne vredi ni počinjati.
A kada se setim nekadašnjih nesretnika koji su oslobađali ove prostore i radili dobrovoljno mnoge stvari, dok se nisu oformili prvi kriminalni političari i dok nije počelo rasulo - kome nema kraja ni danas.
high ISO
Mića
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H