Novosadska uprava objavila je fotografije izabranih arhitektonskih rešenja za novi biciklističko-pešački most na mestu nekadašnjeg mosta Franca Jozefa.
Most je svakako potreban i funkcionalan jer bi pesaci i biciklisti mogli nesmetano da prelaze na stranu tvrdjave bez prisustva motornog saobracaja tj bilo bi bezbednije. Ako visina mosta bude predstavljala problem zbog visokog vodostaja i kretanja brodova, moze se razmotriti rampa na sredini mosta koja bi se podizala u tom slucaju, nesto slicno kao sa Big Benom u Londonu. Mozda to iziskuje izmenu projekta i poskupljuje radove ali je ipak prihvatljivije resenje nego da dolazi do zastoja u plovnom saobracaju.
Lepo izgleda ,ali da li se vodi racuna u projektu da li ce brodovi moci da prolaze ispod njega jer ako se secate starog Varadinskog mosta problem je bio brodovima da prodju ispod njega jer je velik vodostaj...Drugo za ove pare sto cete dati na njega bolje da ste resili problem parking mesta u gradu ili ofarbali Most slobode (sav je zardjao)....... Trebali ste resiti problem kanalizacije u gradu....Ima jos gomilu stvari koje su prece nego ovaj naprednjacki most....
Smatram da je potreban most ali ima dosta potrebnijih stvari u Novom Sadu, pola ulica van centra ima kratere, nema parking mesta, neki delovi grada nemaju kanalizaciju kakvu treba, mogao bi nabrajati do prekosutra mnoge probleme.
Kome moze da padne na pamet, da koristi iz doba Austrougarske ove stupove? Pa vi niste normalni tu ne da je teren pod i okolo stupova otisao sa statikom nego nemogu da verujem, da neko planira da ih koristi? Svim arhitektima oduzeti diplome. Odmah. Bez detaljne analize mulja zemlje i kamena okolo stupova i pod samim stupovima samo kreten moze da ih koristi. Boze dragi ajmo odavde nije cudno da su Turci pobegli.
Ja jesam za razvoj, samo što mi još uvek skrećemo pogled sa bitnijih stvari!
Nasilje na ulicama i stadionima, porodično nasilje, zlostavljanja po firmama i da ne kažem ono najžalosnije - "nema se novca" za lečenja, pa ga skupljamo na razne načine.
Da nastavim: korupcija, otimanja od strane komunalne policije, otimanja od legalizovanih uterivača, putevi lošeg kvaliteta zbog krađe materijala...
Ovo je super i treba. Nego ajd malo da se pozabavite parking mestima koje investitori nisu ispostovali skoro pa nigde u gradu. A da to spada u domen naučne fantastike, bitno da su dozvole izdate. Uzmite recimo za primer austrijsko rešenje.
Ovo je prejjednostavno (da sam ja ovo projektovao, bilo bi me sram staviti u portfolio), zatim prejeftino za izvesti, sto na prvu pomisao ne zvuci tako lose samo kad nebi bilo i preskupo za odrzavanje (sto se iz aviona vidi da ce biti jer je takva konstrukcija). A posto je protok limitiran, ovo nema nikakvu poentu sem za neko pranje para i da se kaze kao eto da se nesto izgradilo masi koja se ne konta u inzinjeriju niskogradnje, dakle 100% domace populacije.
a je li konsultovana Dunavska komisija koja brine o održavanju i poboljšanju navigacijskih uslova na Dunavu prethodno? Da ne naprave kakvo novo usko grlo na Dunavu, pa da ga za par godina ponovo demontiramo i pravimo novi, ko što rade na železničkoj magistrali svakih 10'15 godina.
Kad čujem Franc Jozef asocira me na Velju (Ko, jel ja... Ja se izvinjavam) iz Salaša u malom ritu... Eno ga komšija Jozef...a Artiljerac
kaže: bolje se sakri' ionako si mu prodao kljakavu kobilu Miciku!
A ideja za most.. Užas.. Sramota za profesiju
E vidim neki pametnjakovici komentarisu kako bi most zavrsavao nasred nicega, kako treba za ovo kopati tunel sada. Vi ste mi Novosadjani? Cisto sumnjam. Knjige u ruke!
Strasno ! Ova vlast je prolupala. Koliko para je dato za idejno resenje? Pa za most na Ribarcu! Kako radi ova vlast, ovako, u Puskinovoj se na jednoj maloj parceli gradi zgrada od 1400m2 bez parkinga i dvorista. Koliki je plac tolika zgrada a na ulici imaju samo 3 parking mesta.
Žeželjev most bi trebalo da se zove Galeb, jer upravo to i simbolizuje ako niste znali. Ovaj most nema ništa suštinsko sa gosp. Zeželjem,samo formalno tj. po obliku. Predstavlja pticu u letu ,verovatno galeba. Zovimo ga Galeb. Mi imamo galeba ,beogradjani imaju gazelu.A ovaj most, pa to je zamajavanje naroda i izvlačenje novca.Živeli!
Kakav BRE most, na par stotina metara od "Dure" i malo dalje od Zezeljevog??? Kome to treba, sem ako se ne radi o novom nacinu maznjavanja para??? Od Novog Sada do Beske i s druge strane do B. Palanke, nema nijednog, ljudi moraju desetine kilometara da idu okolo, kako bi presli na drugu stranu reke, A OVI IZMISLJAJU GLUPOST NA NIVOU ONIH BEOGRADSKIH??? Naprednjacka bagra!!!
Mlaćenje prazne slame, samo se rade konkursi da bi se podelile nagrade tj pare. Tako sve u krug. Tako je bilo i za garažu u Šaferikovoj kao i za trg Republike. Podele se nagrade posle niti se šta izvede tako, niti imaju para da urade po otkupljenom projektu. Budalaštine
Pre bi bilo smisla da se samo otkupi projekat koji će se stvarno i izvesti.
Ne daj Boze da se neko doseti da gradi gondolu u kvalitetu Trga Republike u BG pa da se svi kupaju tu umesto na Strandu.
Sto bi se ljudi setali po mostu Duga kad mogu i po FJ. Bezbroj projekata i resenja..samo da se pare izvuku. A Tvrdjava polomljena na dva mesta.
Ffranc Jozef poslednji koji je učinio za Vojvodinu koliko ni jedan Srbin posle njega.Novi Sad u AU je bio kraljevski grad,imao železnicu 80g pre Srbije,40g pre Srbije ulično osvetljenje,industriju među vodećim u AU.E onda su uzeli Srbi i počela je pljačka.
...ok mi je prvonagrađeno rešenje, ima konekciju sa Žeželjevim rešetkastim lukovima, lepo i prihvatljivo...samo da se bezbolno probuši stena ispod Đave...
Koliko je ovo lose govori i cinjenica da na konkursu za najbolju ideju prezentovanu u kompjuterski render nema dobrog i kvalitetnog rendera. Cak i perspektiva bezi na nekim slikama a nisu se ni potrudili da fotosopiraju model u fotografiju kako treba. Neko je dosao po ko zna vec koji put da uzme (i podeli sa onim ko mu je ovo nabacio) lovu a da nije ulozio vise od tri radna dana u modeliranju mosta sve sa stock 3D modelima tipa ograde i brejsing elementima. Teksture ne postoje, svetlo ne postoji, znaci jedna obicna skica u pocetnoj fazi razrade koja vredi cirka dve hiljade eura bas onoliko koliko je zadnji rad i dobio.
Nemam nista protiv da maldi umetnici uzmu pare pa neka uzmu i 100,000 eura ali uradite ga kako treba majku mu. Zbog sebe. A mi smo sami birali kakvi ce nam ljudi voditi grad pa posto takvi ljudi nemaju onsovno obrazovanje ni iskustvo onda imamo i ovakve konkurse i sramotne radove da predstavljaju najvecu kapitalnu investiciju u gradu.
Ne znam šta da mislim. Čini mi se da su ih poredjali po ružnoći prvi mi je najružnji treći najlepši. Nisam stručnjak ali mi se čini da bi trebali biti više iznad vode da brodovi mogu ploviti ispod. Treće, nije mi jasno jesu li i projekti koji se neće realzovarti dobili te silne pare? Ko daje te novce?
Dali most treba da prave, ovi koji nisu u stanju kej da pociste,pokupe lisce, osposobe neispravane predmete kao sto je rasveta,korpe,kapilarno navodnjavanje,klupe, sportski teren, staze ... . Konkur su napravili za svoje simpatizere kako bi ispumpali novac iz gradske kase a realizacije nece biti.
''bilo bi lepo da zadrzi stari naziv Most Franca Jozefa. Bar nesto da nas podseca da smo nekada bili deo Carevine.''
У лимбургу месецу ће се бивши Мост принца Александра називати по туђинима који то ничим нису заслужили. Ми староседеоци памтимо вековна разрачунавања с Мађарима преко српских леђа, насилне регрутације, аустријско-турске ратове, чињеницу да су Срби 99% били обични паори који су живели у блатњавим сеоским набијачама, итд. Па на крају и отворен геноцидни став: ''Serbien muss sterbien'' и ''untermensch''. Били смо део пропале израбљивачке царевине као што је то било неко личко село. Ни данас у неоколинијализму ништа није другачије. Православни Нови Сад је био обична успутна паланка, а католичка Суботица регионални центар и град величине тадашњег Београда. Толико за ово јављање и срдачан поздрав за ''становнике Царевине''.
Za taj most vec je raspisan konkurs kod prethodnog gradonacelnika kao i za
mostove za ribarac i na spicu.Svaki gradonacelnik u NS ima svoje mostove a
nagrade placaju gradjani.
Nigde estetike.
Kao da su radili most preko Divaje u Lalincima pa malo desno.
Oni se u stvari sprdaju sa nama.
Prosto da ne znaš kome da dodeliš poslednje mesto!?
@Trix the Mischivieou
Jesi imao sta pametnije da napises? Kakve veze imaju Karadjordjevici sa Vojvodinom?! Verovatno zato sto se pod njihovom vlascu srpska Vojvodina ujedinila sa kraljevinom Srbijom, verovatno zato sto su tom ujedinjenom drzavom vladali sve do '45 god, verovatno zato sto je to srpska dinastija i verovatno zato sto u Vojvodini zive Srbi (70%) eto samo ove veze su dovoljne.
Zato što je izgrađen za freme vladavine Franca Jozefa. Posle prvog svetskog rata je ime promenjeno u "Princ Aleksandar Karađorđević" iz političkih razloga a to je upravo ono na čemu zameraš u svom komentaru ;)
Ovo je prosto neshvatljivo. nagrade su dali rešenjima koja nisu primenjiva zbog zahtevane visine mosta zbog vodenog saobraćaja. ovo je samo još jedno mazanje očiju i pranja para verovatno zaslužnoj deci jer su rešenja na tom nivou.
strašno!
Nešto mi nepašu imena i prezimena za prvu i drugu nagradu. Nedavno su stajala imena i za prvu i drugu nagradu na ovome istome portalu, stajalo je prezime Stanojević. Gdje su nestali? Koja je to sada mućka? Ili je neko NEHOTICE preskočio to prezime? Zašto?
nismo amebe ni zlatne ribice pa se secamo ovoga a ako je ko zaboravio evo...pavlicic/novakovic...
- Ovo je velik dan za Novi Sad. Mnogo smo radili i međunarodni žiri sa dva uvažena profesora iz inostranstva, na opšte zadovoljstvo, doneo je jednoglasnu odluku. Nismo imali nikakvu dilemu i sve se završilo izborom najlepšeg mosta - istakao je Pavličić.
Prema njegovim rečima, budžet grada može da izdrži ovakvu investicuju, a deo novca obezbediće se iz Pokrajinskog fonda za kapitalna ulaganja.
Gradonačelnik je ocenio i da izabrani most ispunjava uslov da Petrovaradinska tvrđava ostane u prvom planu i da se uklapa u celokupan ambijent na Dunavu. Takođe, gradu je bilo važno da mostovi ne liče jedan na drugi, jer je i ponovna izgradnja Žeželjevog mosta, kako kažu, ”u doglednoj perspektivi”.
Sa slovenačkim projktantom zaključiće se ugovor vredan 121.705.000 dinara (bez PDV) i postaviće se rok od 200 dana za izradu projektne dokumentacije. Direktor JP ”Zavod za izgradnju” grada Borislav Novaković rekao je da su vremenski okviri ispoštovani i da za grad novi most predstavlja prioritetnu investiciju.
- Uradili smo veliki posao i stvorili pretpostavku za poslednju etapu. U septembru ćemo raspisati međunarodni konkurs i do kraja godine će biti okončan postupak za izbor izvođača radova - kazao je Novaković.
Ајде више направите бар један од три којима нам мажете очи макетама и рендерима..
Те биће на ушћу канала у Дунав, те овај, те онај до Рибарца, па сад и онај преко Рибарца до Каменице...
Postoji preko 50 idejnih resenja za aerodrom na Ceneju pa se nije maklo dalje od kolca koji geometar pobode ! Most kod danubijusa, most na ribarskom ostvrvu, onda neki projeti na buducem sodrosu, most putem pravca bulevara evrope,auuu sve i svaceg u najavi a nista ne radi ! Gradimo muzicko batCku skolu za bogatu detu,rekontruisemo spens da bi isti isli tamo na zabavu,sve u svemu tamkamo u mestu i idemo u rikverc ! Idite malo u gradove komsiluka,Szegedin ili Temisvar,ne prepoznatljivi su u promeni ka boljem !
Vidi se da je prvo mesto osvojila ekipa 6 arhitekata, bez ijednog inzenjera, posto konstruktivno nema veze sa mozgom, izmisljaju besne gliste, a pritom - nije ni lep. Ovi pod 2 i 3 se bar nece srusiti ako ih odaberu, lice na mostove, ja bih birao mozda ovaj 2 , posto podseca na stare celicne mostove koje smo imali, a 3 previse lici na Dugu.
NA stubovima mosta Franca Jozefa , svakih deset godina dogadja se cirkus. Kraljevina je bar napravičla nesto i dala ime po svom ali su stubovi ostali Austro Ugarski.
Taj most kada je srušen nije nosio ime Franca Jozefa pa nema razloga tako da ga neko i danas zove.Koliko znam nosio je ime jednog od sinova kralja Aleksandra Karađorđevića.Pa zašto bi davali ime vladara dinastije koja nema nikakve veze sa Srbijom a Karađorđeviće jednostavno precrtali.I Novi Sad,Zrenjanin i mnogi drugi gradovi ,a da ne govorim o ulicama,trgovima itd su tada nosili druga imena pa danas ne nose.
Stari oprobani fazon. Raspise se konkurs podeli 10 mil dinara za nagrade. 30% nagrade se vraca onome ko je raspisao konkurs i svima lepo. Zna se da se taj most nece nikada bar ne u narednim godinama ni praviti. Koga briga. Najgore od svega je sto je ceo proces 100% legalan i niko im nista nemoze. A 3mil ode ma cast konkursnoj komisiji ali narodnih para. Taman za NG da se malo ogreju kosti na Maldivima.
"Gradski oci" su bez pravih ideja:
napravite šatl metro Sr.Karlovci- Petrovaradin (tunel ispod Đave) Novi Sad- Rumenka-Kać pa da ide preko mosta.
Svi Sveti više neće biti saobraćajni problem.
Aktivirajte prugu Beočin -Novi Sad , stavite tu isto šatl.
To smanjuje zagađenje, saobraćajne gužve itd.
Samo pešački most je bačen novac. 150m dalje je pešački most.
Ne stadione i budalaštine, nove-godine i straćinovce bacate novce, uradite barem jednu korisnu stvar za života!
Ne zaboravite GRADSKU BOLNICU
zar za vreme pavlicica nije placen kompletan glavni projekat slovencima za most, mislim da je suma bila 2miliona eura, koliko se secam... pored toga sto pesacki treba da bude klasican most i da se podgradje zaobidje, zato i jeste pravljen tunel
Ne znam ko je ocenjivao radove, ali mislim da radovi koji su dobili prvu i drugu nagradu ne zadovoljavaju jedan od osnovnih uslova a to je rastojanje nivoa vode do donje ivice mosta.
Kada bi se realizovao neki od ta dva rada Novi Sad bi plaćao penale zbog nemogućnosti prolaska brodova.
Jedino ako ne želimo da udarimo kontru EU što nas zavitlava oko ulaska u EU. Nema ulaska pa nema prolaska.
Možda samo Grad ne želi da udje u tu investiciju pa eto prihvata radove koji se ne mogu realizovati.
Da - taman 'tedoh to da kažem! Al' 'mož biti to i nije bilo u opisu Konkursa, a derani mož' biti nisu odrasli pored Dunava, pa ne znaju...
Obaška ovaj treći je stvarno najlepši i nekako ide pod ruku sa ostalim mostovima na Dunavu - ona prva dva su verovatno jeftiniji - manje više obične grede. Doduše takav i jeste bio taj stari most, ali i oni bi ga napravili drukčije da su mogli.
Daklem ili treči ili ništa! ajd, može i četvrti, mada mi je treći lepči. Tolko.
Cemu takva (prvi i, jos gore, drugi) konstrukcija za pesacko-biciklisticki most?! Bezveze i kao retro i inace. Treca varijanta jos i nekako, mada ni ta nije nesto
U Beogradu prenose most na travnjak, a ovde na širok bulevar nadovezuju pešački most. Nisam arhitekta, ali su mi takve ideje nelogične. Ali logično je da dok građani ćute, vlast radi šta hoće.
Pa gde vodi taj most? Zašto bi bilo koji pešak ili biciklista prelazio taj most kada vodi nigde. Most se sa perovaradinske strane završava na sred trandžamenta, glupost. Daleko više smisla je bio most do Ribarca.
Ako taj most ikada odmakne dalje od projekta mada cisto sumnjam , bilo bi lepo da zadrzi stari naziv Most Franca Jozefa. Bar nesto da nas podseca da smo nekada bili deo Carevine.
Боље да направите неки вијадукт или подземне тунеле кроз Детелинару да не умиру људи од загађења камиончинама које који шпартају Корнелија Станковића, да не страдају људи на раскрсници код уметничке, да се не возе трке по бул. европе, да екипа из сајам парка не блокира Х.Рувимову, смислите нешто да спашавате град од катастрофе. Све разумем лепо је то бициклом и пешке преко Дунава, али мислим да је слободно време и луксуз шетње јако мало заступљен међу грађанима.
А ви из Шида, Баноштора, Нештина итд. и даље прелазите границу преко Илока да би дошли у Бачку. Кога брига за Бачку Паланку, Челарево, Бегеч, Футог...? Дај 15 мостова за Нови Сад.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Objavljene fotografije arhitektonskih rešenja za novi most na stubovima mosta Franca Jozefa
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•27.12.2019.
•11:29 > 14:22
Komentari 75
Sale NS
Nikola
Ja
Ivan Obajcic
D
Nasilje na ulicama i stadionima, porodično nasilje, zlostavljanja po firmama i da ne kažem ono najžalosnije - "nema se novca" za lečenja, pa ga skupljamo na razne načine.
Da nastavim: korupcija, otimanja od strane komunalne policije, otimanja od legalizovanih uterivača, putevi lošeg kvaliteta zbog krađe materijala...
Makarena
Mile
Jelena
najpodobniji pa i najplaćeniji.
.
Lajos Pete
mm
Hattori Hanzo
Kaćanka
kaže: bolje se sakri' ionako si mu prodao kljakavu kobilu Miciku!
A ideja za most.. Užas.. Sramota za profesiju
BojaNS
radmilovac
Nada
/
izvodjac garant nije dobio vise od 50e.
jel onaj za onog jednog na sred mosta opet ubacena slika gradonacelnika?
Točkić
Živkovic
Labud
SalajkaNS
Novosadjanin
ABIDAS///
Pera
Neoplanta
BojaNS
Iskreno meni trece rad i otkupni rad deluju mnogo bolje od pobednickog resenja.
Masamune
Sofronije
Pre bi bilo smisla da se samo otkupi projekat koji će se stvarno i izvesti.
Na Tvdjavu peske
Sto bi se ljudi setali po mostu Duga kad mogu i po FJ. Bezbroj projekata i resenja..samo da se pare izvuku. A Tvrdjava polomljena na dva mesta.
Ajchajmer kaze
Koji put je ovo sada opet?:)))))))))
12.7.2010.
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/9422/Urbanisti-Most-Franca-Jozefa-treba-da-zastiti-Podgradje.html
dragan perković
Hattori Hanzo
Bobi
Nemam nista protiv da maldi umetnici uzmu pare pa neka uzmu i 100,000 eura ali uradite ga kako treba majku mu. Zbog sebe. A mi smo sami birali kakvi ce nam ljudi voditi grad pa posto takvi ljudi nemaju onsovno obrazovanje ni iskustvo onda imamo i ovakve konkurse i sramotne radove da predstavljaju najvecu kapitalnu investiciju u gradu.
Kaya
Sima
Петровград
У лимбургу месецу ће се бивши Мост принца Александра називати по туђинима који то ничим нису заслужили. Ми староседеоци памтимо вековна разрачунавања с Мађарима преко српских леђа, насилне регрутације, аустријско-турске ратове, чињеницу да су Срби 99% били обични паори који су живели у блатњавим сеоским набијачама, итд. Па на крају и отворен геноцидни став: ''Serbien muss sterbien'' и ''untermensch''. Били смо део пропале израбљивачке царевине као што је то било неко личко село. Ни данас у неоколинијализму ништа није другачије. Православни Нови Сад је био обична успутна паланка, а католичка Суботица регионални центар и град величине тадашњег Београда. Толико за ово јављање и срдачан поздрав за ''становнике Царевине''.
maja
mostove za ribarac i na spicu.Svaki gradonacelnik u NS ima svoje mostove a
nagrade placaju gradjani.
D
Kao da su radili most preko Divaje u Lalincima pa malo desno.
Oni se u stvari sprdaju sa nama.
Prosto da ne znaš kome da dodeliš poslednje mesto!?
Luka
Jesi imao sta pametnije da napises? Kakve veze imaju Karadjordjevici sa Vojvodinom?! Verovatno zato sto se pod njihovom vlascu srpska Vojvodina ujedinila sa kraljevinom Srbijom, verovatno zato sto su tom ujedinjenom drzavom vladali sve do '45 god, verovatno zato sto je to srpska dinastija i verovatno zato sto u Vojvodini zive Srbi (70%) eto samo ove veze su dovoljne.
marko
Zato što je izgrađen za freme vladavine Franca Jozefa. Posle prvog svetskog rata je ime promenjeno u "Princ Aleksandar Karađorđević" iz političkih razloga a to je upravo ono na čemu zameraš u svom komentaru ;)
Stanoje Zoranovic
Pročitao sam tekst i u ovome linku i ništa mi više nije jasno. Šta nam rade ovi iz gradske uprave? ŽALOST, JADOST, GADOST, ČEMER.....
Vlada
strašno!
Stanoje Zoranovic
deda
- Ovo je velik dan za Novi Sad. Mnogo smo radili i međunarodni žiri sa dva uvažena profesora iz inostranstva, na opšte zadovoljstvo, doneo je jednoglasnu odluku. Nismo imali nikakvu dilemu i sve se završilo izborom najlepšeg mosta - istakao je Pavličić.
Prema njegovim rečima, budžet grada može da izdrži ovakvu investicuju, a deo novca obezbediće se iz Pokrajinskog fonda za kapitalna ulaganja.
Gradonačelnik je ocenio i da izabrani most ispunjava uslov da Petrovaradinska tvrđava ostane u prvom planu i da se uklapa u celokupan ambijent na Dunavu. Takođe, gradu je bilo važno da mostovi ne liče jedan na drugi, jer je i ponovna izgradnja Žeželjevog mosta, kako kažu, ”u doglednoj perspektivi”.
Sa slovenačkim projktantom zaključiće se ugovor vredan 121.705.000 dinara (bez PDV) i postaviće se rok od 200 dana za izradu projektne dokumentacije. Direktor JP ”Zavod za izgradnju” grada Borislav Novaković rekao je da su vremenski okviri ispoštovani i da za grad novi most predstavlja prioritetnu investiciju.
- Uradili smo veliki posao i stvorili pretpostavku za poslednju etapu. U septembru ćemo raspisati međunarodni konkurs i do kraja godine će biti okončan postupak za izbor izvođača radova - kazao je Novaković.
комша
Те биће на ушћу канала у Дунав, те овај, те онај до Рибарца, па сад и онај преко Рибарца до Каменице...
BosanacNaMesalici
Dejan
Aleksa
Ha ha
https://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.html:230108-Stubovi-Franca-Jozefa
Trix the Mischivieou
Sabahudin
Bubi
Milutin
Baba
Petar
Salamander
napravite šatl metro Sr.Karlovci- Petrovaradin (tunel ispod Đave) Novi Sad- Rumenka-Kać pa da ide preko mosta.
Svi Sveti više neće biti saobraćajni problem.
Aktivirajte prugu Beočin -Novi Sad , stavite tu isto šatl.
To smanjuje zagađenje, saobraćajne gužve itd.
Samo pešački most je bačen novac. 150m dalje je pešački most.
Ne stadione i budalaštine, nove-godine i straćinovce bacate novce, uradite barem jednu korisnu stvar za života!
Ne zaboravite GRADSKU BOLNICU
K
Realista
Kada bi se realizovao neki od ta dva rada Novi Sad bi plaćao penale zbog nemogućnosti prolaska brodova.
Jedino ako ne želimo da udarimo kontru EU što nas zavitlava oko ulaska u EU. Nema ulaska pa nema prolaska.
Možda samo Grad ne želi da udje u tu investiciju pa eto prihvata radove koji se ne mogu realizovati.
Podbarac
Obaška ovaj treći je stvarno najlepši i nekako ide pod ruku sa ostalim mostovima na Dunavu - ona prva dva su verovatno jeftiniji - manje više obične grede. Doduše takav i jeste bio taj stari most, ali i oni bi ga napravili drukčije da su mogli.
Daklem ili treči ili ništa! ajd, može i četvrti, mada mi je treći lepči. Tolko.
Majstor Zivota
light
Referendum je spas
sportista
Yip Man
U prevodu, seci uši, krpi dupe.
Roki
NS
ns posmatrac
usput
deran
Симеон
Петровград
Džabe krečenje
Seba
Prva nagrada a brodovi ne mogu da prodju..
Bane
Lotre
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H