Vozila sa garaznim brojem od 600 pa na vise sve treba rashodovati.To su najstarija vozila,najbucnija,najveci potrosaci,ulja,antifriza i goriva.Jedini dobar potez je sto su napokon kupili Mercedese sa pogonom na CNG.Em ekoloski cistija vozila,manji zagadjivaci,imaju punionicu u krugu GSP-a em duplo jeftinija voznja i odrzavanje.To bi trebali da nastave u buducnosti a ne da kupuju BMC nego Mercedes.Budu li nastavili sa Mercedesom na CNG(metan)imace milionske ustede kao i cistiji vazduh u NS.Kada sva vozila predju na metan GSP ce pozitivno poslovati sa mnogo cistijim vazduhom.Nadam se da jos ima razumnih ljudi i da ce preci na metan kao gorivo buducnosti.Sa ovim danasnjim bombama na putu svaki dan ugrozavaju i sebe i putnike i sve druge u saobracaju.
Sedam godina se dugo ne vozim u ovim nazovi autobusima, da ne pričamo o njihovom sistemu i o tome kako je nalaziti se u njima. Kupio bicikl i 1,5-2 puta brži sam od njih dok pedaliram tek u drugoj brzini, u svako doba i više je nego super, kao besplatni taksi mi je.
Onomad pred Novu godinu kaže mi mi vozač na početnoj stanici (nebitno koja je linija) "da mu je ovo treći autobus koji je promenio taj dan, jer se "dime", ne može se izluftirati, dim se oseti u autobusu, štipa oči...autobusi stari, truli, a rukovodstvo ne kupuje nove autobuse, samo najavljuju kupovinu..." Koliko smo puta mi kao putnici videli mehaničare da pokušavaju da poprave kvar na licu mesta, o ostalim stvarima da ne govorimo.
Pouzdano znam da GSPNS nema mehanicere koji znaju da odrzavaju te nove autobuse.Mehanicari iz Turske su tu naredne dve godine dok traje garancija autobusima a posle cemo videti.Mozda se vrate mehanicari koji su iz grasa otisli za Nemacku?!
Kolima mi treba od kuće do posla oko 8 minuta, biciklom oko 14, peške oko 35, a autobusom oko 45 minuta, pod uslovom da dođem na najbliže stajalište u trenutku kada nailazi autobus, odnosno da ga ne čekam. Jednostavno, direktna linija od moje kuće do posla ne postoji, ona najpribližnija prođe preko pola grada jer sve linije moraju najpre kroz centar pa onda dalje, ili moram da promenim najmanje dva autobusa što je prilično nepouzdano jer ne postoji detaljan red vožnje za svako stajalište zasebno (a to sam recimo video kako uspešno funkcioniše još pre 20 godina u Danskoj, u njihovom drugom gradu po veličini). Provozam se autobusom par puta godišnje kada ostavim automobil kod majstora a nema ko da me odbaci, i to je uglavnom to...
Ovi sto su nezadovoljni, sto izmisljaju da autobusi idu an svakih pola sata, nek obidju malo druge gradove u zemlji i regionu, shvatice da imamo daleko najbolji gradski prevoz.
Nabaviti par majstora i rezervni delovi i bili bi ko novi.Al niko ne može da se ugradi.GRAS je nekad od samog kostura autobusa znala napraviti autobus.Važni je da su prvi krenuli na poziv UDBA za rušenje "foteljaša". Od kad nema foteljaša nema ni autobusa.
Evidentno ljudima više odgovara taksi usluga pa je vreme da se stavi prst na čelo. I normalno je to, danas je društvo drugačije nego pre 50god kada su masovno uvedeni autobusi.
Neka GSP kupi 20 fijata 500L na TNG i počne da obavlja i tu linijsku taksi delatnost.
Neka obavlja i gradsku taksi delatnost, neka kupi 50 komada, belo plavih prepoznatljivih.
Taman da zameni ove bahate taksiste.
Zastaje mi knedla u grlu kad pročitam da kupuju stotine autobusa, da se stotine miliona evra izvlače iz zemlje za kupovinu autobusa a naš Neobus propao jer eto ne treba nikome. Pobeda uvozničkog lobija i kriminala.
Hahahahaha ti mercedesovi autobusi stizu vec 8 godina, uci ce u urbanu legendu. I nisu problem linijski taksisti, nego sto ste smece od preduzeca, nepouzdani, netacni, prljavi smrdljivi, prepuni i skupi, pa ko god ima alternativu, zaobilazi vase kante od autobusa u sirokom luku .
Mene samo interesuje kako oni znaju da je bilo oko 48 miliona putnika. Niko ne broji putnike. Neki vozaci otvaraju sva vrata, cak ih je i vise nego onih koji otvaraju samo prva. Prodaje se manje karata, vise je onih koji se svercuju. Moguce da je opao broj putnika zato sto autobusi idu na pola sata, pa se ne isplati cekati bus. Meni kad ode ispred nosa prepesacim 3 stanice ili ponekad i ceo put od posla do kuce zato sto nema busa. Zdravo je to. Hvala GSPu sto nas tera da pesacimo :))
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ove godine biće rashodovano 50 prastarih autobusa GSP-a
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•09.01.2020.
•12:03 > 14:43
Komentari 24
somi
Mile
NS51
Za godišnjicu GSPa,ispred gradske kuće!
Ja
pajo patak
MonteDushano
Gari
Loše se živi...
Hm...
Koca NS
Pedja
jova limanac
CDFGG
ST
Aleksa
ekologija
Bar da grad vodi neko sposoban, pa da prebaci taksiste i javni prevoz na silu na hibridni/elektrocni pogon.
Citizen
azrael
Predlažem da Novi S(mr)ad uvede rikša prevoz. Zajašeš naprednjaka i on te odvede na krkače do kuće.
glave
dragan perković
PROMENADA
Toma
Neka GSP kupi 20 fijata 500L na TNG i počne da obavlja i tu linijsku taksi delatnost.
Neka obavlja i gradsku taksi delatnost, neka kupi 50 komada, belo plavih prepoznatljivih.
Taman da zameni ove bahate taksiste.
Zastaje mi knedla u grlu kad pročitam da kupuju stotine autobusa, da se stotine miliona evra izvlače iz zemlje za kupovinu autobusa a naš Neobus propao jer eto ne treba nikome. Pobeda uvozničkog lobija i kriminala.
DonJuan
pera
Darko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H