Autor: Zoran Strika - strika@021.rs

Novi Sad
07.02.2020.
14:31 > 14:32
Novosađani već duže vreme ne mogu da se operišu ili pregledaju u Vojnoj bolnici u Petrovaradinu, jer nije produžen ugovor između bolnice i Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje.
  • Radmila

    09.02.2020 20:11
    Birokratija
    Prosto neverovatno da je opet birokratija iznad medicine! Otac mi je bio na lečenju u vojnoj bolnici. Samo pohvale i za osoblje i za samu bolnicu. Veoma im je bio zahvalan prvenstveno na profesionalizmu, pa onda na ljudskom i dostojanstvenom tretmanu tokom boravka u ovoj ustanovi,
  • Don Kihot

    09.02.2020 09:48
    Baš me interesuje
    A je l je i VMA u Beogradu zatvorena za građanstvo?
    Ili tamo važe drugi pravilnici nego za Novi Sad?
  • Maja

    09.02.2020 08:42
    Strašno
    Strasno. Od svih medicinskih ustanova u Novom Sadu jedino u Vojnoj bolnici u Petrovaradinu čovek se oseća dostojanstveno kao pacijent. Tamo nije bitno što su zgrade stare i vidno ruinirane ,one su uredne i čiste kao da su sad izgrađene. Osoblje se ponasa kako i treba s pacijentima,a ne kao u ostalim ustanovama gde se bolestan čovek već oseća loše a oni ga tretiraju kao stoku. Mislim da rukovodeci kadar u svim medicinskim ustanovama treba da bude iz redova vojske ,kako bi se doveli u red (rad i disciplinu). A kod nas birokratija ovu jedinu kvalitetnu i stručnu ustanovu čini nedostupnu nama civilima. Baš strašno.
  • Dragoslav

    09.02.2020 00:37
    Znam mnogo ljudi koji su zahvaljujuci strucnosti i humanosti lekara,sestara i ostalog osloblja vojne bolnice dobili novu sansu za zivot.Posebno za hirurgiju vojne bolnice.
    Tako da je velika greota sto tako jedan human i strucan tim i nije u mogucnosti da i dalje pomaze OBICNOM narodu Srbije.

  • Rođak

    09.02.2020 00:31
    Kakva nam je vladajuća politika, takvo je i interesovanje za dobrobit građana. Nema ga. Mnogi civili koje poznajem operisani su u ovoj ustanovi, i svi nose pozitivne utiske, samo reči hvale za osoblje. Država nam je takva da uopšte nisam iznenađen što ugovor nije na vreme obnovljen. Scenarija može biti nekoliko... Privatna praksa, lični interes pojedinaca, nemar... Nemar za čoveka. Srbistan.
  • Građanin

    08.02.2020 22:38
    Treba nam bolnica
    Ne vidim kako je to toliki problem, da je svake godine ista priča sa Vojnom bolnicom u Novom Sadu.
    Godinama se već ljudi leče tamo i nisam čuo neke velike zamerke na tu bolnicu. Naprotiv, često sam čuo pohvale, da su pristojni ljudi, da se lakše dođe do operacije...
    Ne vidim zašto bi se odvajala vojska i građanstvo, pa zar nije sve to iz istog državnog budžeta?
    Kao da neko namerno čini da ne koristimo sve resurse koje imamo, nego nas uvlači dublje u probleme.
    Il su nesposobni pa ni ne mogu da učine što valja.
    Zašto se to ne reši trajno? Kao da ta bolnica može sa ode iz Novog Sada?! Pa tu je više od 200 godina!!!
  • ?

    08.02.2020 22:23
    Malo i ja
    Moj otac je operisan u Vojnoj bolnici i mogu samo da kazem sve pohvale za njih.
    Kada je dosao kuci posle operacije rekao je usluga osoblja je odlicna,bolnica je jako cista,da u privatnim domovima zdravlja nije osoblje tako ljubazno kao u Vojnoj.A i ja sa sam bila nekoliko puta zbog sebe u istoj bolnici.Isto mogu reci da sam svaki put imala dobro iskustvo.
  • Zlatko Vulinovic

    08.02.2020 22:21
    No comment!
    Ocigledno je u pitanju razvijanje privatne prakse u Novom Sadu jer zivim pored novootvorene bolnice i primecujem da se svakog dana nesto novo desava... U KCVu je opste rasulo, cekao sam 9 meseci na operaciju a bar 3 puta su me lepo uputili na privatnu ustanovu... Dobio sam preporuke za VMC i probao, uradili su mi intervenciju sa OBICNIM UPUTOM! (bez EVROpskog uputa!!!). Iskreno se nadam da ce se situacija resiti u pozitivnom smislu. Pozdrav za ceo tim hirurgije!
  • Stojan

    08.02.2020 22:04
    Sve pohvale za VMC. Higijena na visokom nivou. Lekari profesionalni, sestre angazovane i brizne. Ono sto je u njihovoj moci trude se da urade najbolje sto mogu.
    Sto se tice uslova, oni su takvi kakvi su. Zgrada stara, oprema bi trebala da bude savremenija i bolja. Sterilizacija je veliki problem ....
    Nadam se da ce se ugovor obnoviti i da cemo mi, gradjani moci da koristimo usluge VMCa ...
  • znam situaciju

    08.02.2020 17:44
    Ne rade sterilizatori i zato se već duži vremenski ne rade hirurške intervencije. Popravka kotla skupa. Svake godine početkom godine je isto, jer u fondovima rade nesposobnjakovići, pa su civili u nemogućnosti da obave preglede u Vojnoj bolnici. Znači postoje dve stvari, jedna je da ne operišu ni vojne ni civile, a druga je kašnjenje usled nepotpisivanja ugovora između dva fonda. Ima divnh lekara, ali ima jedan koji bolje da je ostao u rodnom kraju i čuvao koze na proplanku.
    Neurolozi i urolog su vrh.
  • Sana

    08.02.2020 17:43
    Ja godinama pokušavam od svoje doktorke opste prakse da dobijem uput za Vojnu bolnicu Novi Sad,ona mi uvek odgovara da njihov menadzer ne dozvoljava da pacijenti Doma zdravlja Novi Sad idu kod specijalista ili na operaciju u Vojnu bolnicu i da bi ona bila disciplinski kaznjenja.Međutim ja znam dosta osoba npr.iz Futoga koji su bili na operaciji u Vojnoj bolnici Novi Sad i ljudi su oduševljeni medicinskim osobljem i uslugom.Mislim da bi mi,građani Novog Sada trebali izvršiti pritisak da nam se to dozvoli.Ko je,bre,menadžer da mi uskrati lečenje gde ja hoću ako redovno plaćam zdravstveno osiguranje,a pri tom dozvoljavaju specijalistima u KCV da pacijente ucenjuju da moraju doći na operaciju u njihove privatne ordinacije.Ljudi ovo je fašizam na delu,a mi ćutimo kao da su ovi lekari u KCV bogom dani,ma bre neka dođe i pakistanac da nas leči al nek je prvo čovek pa onda lekar.Ovako imamo situaciju da imamo lekare mafijaše koji nas reketiraju čim im uđemo u ordinaciju.Pitam ja vlast,kako ih nije sram nas građana ove dobre Srbije,da li oni hoće da im se desi Crna Gora u Srbiji zbog korupcije u zdravstvu,da li pojedini lekari razmisljaju o svojoj bezbednosti zbog reketiranja pacijenata,i lako neki lekari opšte prakse daju upute svojim pacijentima za VB a neki ne daju.Moje je pravo da tražim od vlasti da mi omogući lečenje u Vojnoj bolnici kao civilu,jer ja placam porez,zdr.osiguranje,jer od mene i svih nas zavisi njihov opstanak na vlasti .
  • bora

    07.02.2020 23:40
    @fasizam vlada
    Grupa ljudi radi svog interesa gazi sve redom.Lepo receno.Nema veze s
    zdravstvom ali ima veze s ovom vasom recenicom.Izvrsitelji su gradjanima
    oduzeli i prodali za godinu dana 3876 stana jer gradjani nisu bili u mogucnosti
    da placaju svoje obaveze.Podaci se odnose na celu Srbiju.Drzava je menadzer
    u unistavanju svog naroda.
  • /

    07.02.2020 21:56
    /
    @Fašizam vlada
    uz fasizam da bude bolje samo odredjenom narodu.
    znas li ti koliko je naroda u rusiji raseljeno pod komunistima samo zato sto su pripadali odredjenoj grupaciji.
    rumuni su preselili sve koji su ziveli uz granicu jugoslavije u bukvalno pustaru na drugom kraju drzave. dopustili su im povratak 80-ih ali samo kao podstanarima.

    secas li se silnih ofanziva na vojvodinu? secas se kapicica?
  • Iskustva

    07.02.2020 19:29
    O trgovačkom smeru Medicinskog
    Mene doktor uceni za operaciju tako, da mora da mi se operiše i žena, jer mu se jedino tako isplati operativni dan u privatnoj klinici.
    Ništa čitaćete me na Rasporedu Sahrana.
    (Moje omiljeno štivo, spram generacije. Nepravda je jedino što se ne piše rođeno prezime žena - umre ti udata drugarica, a ti je ne poznaš prema udatom prezimenu.)
    Neka se PIOR ne brine za penziju, žena mi zadovoljava uslove da je nasledi.
    Ionako ova država nije uspela da je zaposli od 1995-te od kada se redovno javlja, pa ne mogu da je izbrišu.
    Neću vam reći njenu diplomu, ionako ne bi ste verovali.
    Kažu da u toj struci nema nezaposlenih. Naravno da lažu, kao i za sve ostalo.
    Mislim da će ovde veoma gadno da bude, jednom kada narod ustane i kaže d aviše neće da kupuje njihovu medijsku robu.
    Tko zna, možda i doživim to, reče jedan iz jedne grupe... naslov grupe ne smem napisati, možda se shvati pogrešno...
  • dragan perković

    07.02.2020 19:28
    Ah
    Ne postoji nikakva saradnja između ministarstva odbrane i RFZOa.RFZO je od ministarstva odbrane tražio koliko sam boravio na ratištu da bi uvrstili u staž.U vojnoj knjižici je ne čitko jer preko datuma je pečat.Čekali oni u RFZO 4 meseca,a ja zbog njih nisam dobijao ni zdravstveno ni za nezaposlene.Tek kad sam ja lično otišao u ministarstvo u Novom Sadu i uzeo dokumente i preneo preko puta u RFZO je urađeno.Bolnica je u očajnom stanju,čekaonice mračne,vlažne.Ovako nije izgledala ni kad je moja majka radila u njoj 1945-65.
  • programerka

    07.02.2020 19:13
    @Fašizam vlada
    Bravo za komentar! Potpisujem sve što ste napisali.

  • Dejan

    07.02.2020 19:02
    Dil
    Cist fasizam na delu serbijstana nad svojim gradjanima ! Ovi sto molerisu one grafite,bolje da dodju ovde i realno pomognu !
  • Prpa Goran

    07.02.2020 18:10
    Eeeh doktori
    Moj drugar treba da operise "neki deo tela" i ode kod dr. u KVC na pregled i dr mu kaze da se ceka jako dugo i da moze privatno operisati u jednoj privatnoj vidjenijoj klinici u Ns za 3000e ili u jednoj u Pezosu za 2000e ili u KCV za dzabe.. Pita ga moj drug ko operise u toj u NS a dr mu kaze "pa Ja" a pita ga ko operise u onoj u Pezosu a dr mu kaze "pa Ja" a ko operise u drzavnoj?? "Pa JA" ali...
  • Pacijent

    07.02.2020 16:56
    Tužiti ministarstvo zdravlja
    Svi oni koji čekaju na operaciju i zato imaju validan dokaz treba da tuže ministarstvo zdravlja zbog uskraćivanja osnovnih zdravstvenih prava. Tražite potvrdu da ste na listi čekanja i idite u neku privatnu kliniku gde će vas operisati i to ćete naravno platiti. Račun iz privatne klinike dostavite ministarstvu zdravlja ili RFZO i ukoliko vam ne refundiraju troškove imate osnov za tužbu koju dobijate 100%.
  • Istina

    07.02.2020 16:30
    bez
    Pitala buh"fašizam vlada" kakve veze imaju Rusi sa pljuvanjem komunizma. Hvala
  • Generalštab

    07.02.2020 16:02
    Upravnik Vojne bolnice Novi Sad je "potpukovnik
    prim. dr sci. med." Dragan Koruga
    Ipak čovek ima nešto ispred svog imena i to bi trebalo ispoštovati.
  • Vlada

    07.02.2020 15:56
    @Novosadjanin
    Slažem se ali da se ne lažemo, ima već više od 20 godina kako je VMC tu gde jeste.
  • Ns

    07.02.2020 15:42
    Prijatelj otišao u vojnu bolnicu da zakaže operaciju bruha, pošto je čekao preko godinu dana da ga zovu u kliničkom centru, operisan je u vojnoj, dok ga iz kliničkog centra nikada nisu zvali. Doktor prilikom pregleda u kliničkom je rekao znate velika gužva je ali...... I sve je bilo jasno šta hoće da kaže.
  • ex Pezos

    07.02.2020 15:23
    ????
    Jel ovo vest od prosle godine.
    I prosle godine nije bio postignut dogovor sa RFZO , pa su prva dva meseca "civilni"pacijenti bili na stend baju.
    Verovatno ce se prica ponoviti i dogodine .
    Bese neka (DOBRA) ideja da se VMC transofrmise u gradsku bolnicu , jer pokrajinska je (samo ime govori ) za pacijente iz cele Vojvodine , pa su otuda velike guzve i cekanja na termine za preglede i operacije .
  • Fašizam vlada

    07.02.2020 15:01
    Opamteila se vojska, neće da bude pljačkana.
    Izvrši operacije a novac nikada ne dobije.
    Za razliku od civila, vojska ne folira ništa, ne pravi dugogodišnje spiskove i ne laže pacijente.
    Vojska posao obavi, ako može.
    I ovo je kao i sve ostalo upropastila politika.
    Stanje u zdtavstvu ne bi bilo tako - da to politika ne podržava.
    A sveukupno sabrano, od vođstva lokala i brige o mestima stanovanja, pa do brige o samim građanima - politiku i vlast BAŠ BRIGA za građane.
    To je sveukupna ocena.
    Deco, možete da pljujete Ruse i komuniste koliko hoćete, ali u toj vrsti vlasti krajnji cilj svih odluka, politike i vlasti je bio - da narodu bude bolje.
    Što se za današnji tip vlasti ne može reći, koji sam eto na kraju u ja počeo da ocenjujem kao fašistički - njima to danas nije cilj.
    Jer, fašizam počinje već kada se grupa ljudi udruži u snoplje i tim bude jača,
    a zatim ostvaruje svoje interese gazeći preko svih drugih i na štetu drugih. ne birajući sredstva.
    Prepoznaćete nešto u navedenom.
  • Lala

    07.02.2020 14:57
    Sramota
    Svake godine ista priča. Pa zar to nemože sve da se pripremi mesec dana ranije(pre isteka ugovora). Neko ili nezna svoj posao u Rfzo ili ga baš briga za narod
  • Novosadjanin

    07.02.2020 14:48
    Sram
    Sramota je šta se napravilo od jedne ustanove kakva je nekada bio VMC, ne dobijaju nista, nemaju materijale i osnovne stvari za rad. Sistemski ih gase vec godinama i da nema vojnih penzionera ti ljudi bi vec davno ostali bez posla. Umesto da se jedna takva ustanova renovira i sredi i bude za primer, RFZO nece da im da sredstva. Pa da, lakse je platiti minibus svaki dan pa neka se ljudi klackaju do BGa na VMA svaki put kad im treba pregled.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna