Posao uvođenja elektronske naplate karata u autobuse GSP-a na tenderu je pripao "Telekom Srbija" i "Bus Logic" iz Požarevca, firmama koje su jesenas na tenderu izabrane za iznajmljivanje 105 elektronskih uređaja za prodaju karata, saznaje 021.rs.
Vozači su nepotrebno opterećeni prodajom karata, brojanjem novca. 2020-ta je godina. Treba izbaciti gotovinu potpuno. Ovo je samo mali korak napred. Pitati Kineze šta nude, ceo zaokružen sistem.
A o tenderu, ugrađivanju, provizijama... Pa to je javno preduzeće, kako bi drugačije.
Ovde je sve pod velikim znakom pitanja i pod velom korupcije i kombinacija. 65 miliona dinara plus 10 miliona dinara i to svake godine samo za iznajmljivanje aparata i softvera je i više nego previše. Pa što da druge firme imaju taj sistem i prihode od karata, umesto našeg Grasa??? I što je najgore, to je za manje od pola autobusa i linija, tj. bez prigrada i međumesnih linija. Užas kakva korupcija!!
Ako sam dobro razumeo ovo ce biti uvedeno samo na gradskim linijama. To ce uvesti veci rad, mada moze da bude katastrofa kao u BGu. Ako na prigradskim linijama i dalje karte budu prodavali vozaci, opet ce imati vise svercera.
Zato što nema grejanja zato su i busevi kratki, da bu se masa od 4 čoveka koja se preveze u okviru jednog dana brže zagrejala. Polaske na 30 minuta nema ni Kjoto - Tokio, tako da ne maštaj previše...
Elektronske karte omogućavaju automatsko sakupljanje podataka pomoću kojih moderni javni prevoznici pospešuju svoje poslovanje.
Da li će se kod nas upotrebiti pametno ne znam....
Za tender ima a za nove radnike nema.Autobusi prljavi i unutra i spolja.Dolaze izbori i cuvaju se radna mesta za stranacke botove a za higijenu koga briga.Sramota,nedavno su upravo ove novine objavile koliko ljudi fali po sistematizaciji preduzeća.Uredu je da se uvede elektronski sistem naplate ali da se zna sta se radi a ne da se milioni bacaju na gluposti
Kako se nisu zeznuli da revidiraju zone koje su bivši direktori pravili? Kako nisu rešili prevoz za Kovilj? Ipak se tu voze tri sela a busevi kratki bez grejanja, klime...Kakve veze ima dečiji raspust sa polascima? Hoćemo polaske na 30 minuta svim danima i vikendom a vi gospodo ako niste u stanju tu su privatnici da pomognu. To je tržišna utakmica što bi vi kazli.Uzgred u novim busevima ne radi wifi...
Cela Evropa na jednu stranu, mi na drugu, i tako u svemu... Sve veci broj evropskih gradova ukida naplatu javnog prevoza da bi se rasteretile ulice od automobila i smanjilo zagadjenje, samo SNS vlast udara kontru, unapredjuje sistem naplate a sve na stetu firmi koje vide njihovi kadrovi, a u korist firmi ciji su vlasnici njihovi braca, prijatelji, kumovi... Dokle vise!?
Ti mi napišeš tender prema mojim zahtevima. Ja jedini mogu da konkurišem i naravno dam cenu 17.000,00 ispod maksimuma. Razlika od stvarne cene i moje ponuđene ide tebi a meni jadnom ostaje održavanje od cca 80.000,00 € / godini. I tako godinama. Garancija 9 meseci? Pa zar po zakonu nije minimalna za tehniku 12 ili 24 meseca. Ovako, kad se nešto pokvari posle 9 meseci ja ti dodatno fakturišem i naplatim. Lep poslić, nema šta.
Trevali bi novinari ispitati ko stoji iza ove druge firme.....ovo je sumnjivo....kao i sve drzavno.....ali ovde ako nije neko od brace ja glavu na panj.
Taman kad se okončaju nabavke, GSP može da se ugasi...jer je očigledno da ljudi iz godine u godinu sve više odustaju od preskupog prevoza u kojem su tretirani kao stoka.
Kad se stavi šapa na Bus Plus u Begešu, pa još ovaj u NS, a nema sumnje nateraćemo i druge gradove na to Aninim zakonom - IHAAAAJ!
Ima odmah da kupim ne jednu - već dve jahte!
A šta fali "starom" sistemu sa pokaznim karticama? Zašto toliko zazirete od papirnih kartica i markica? Daćete 65 miliona + odravanje skoro 10 miliona za šta? Ko se švercuje švercovaće se i sa vašim elektrnskim sranjima, dakle samo bacate novac i nameštate nekome posao. Ako se nešto desi sa sistemom u problemu ste, + košta skoro 10 miliona godišnje, dok vas papirne kartice ne koštaju ništa i rade bez bilo kakvog elektro sistema. Potpuno debilna stvar na štetu firme. Rukovodstvo nema veze sa realnošću i održivošću firme ili samo lepo ugrađeno u "posao".
Za te pare su mogli o svom trošku i da kupe sistem, da ga ugrade i osposbe za funkcionisanje. Nije im potrebno 3 ce lice. Da su bili normalna firma i zadrzali ljude iz razvoja. Pored toga da nisu bolesna firma kakva jesu i da ne odlucuju sta ce i kako ce neskolovani i doskolovani ljudi. vec odavno bi im se logistika kompijuterizovala, imali bi GPS sitem za pracenje vozila sa kompletnom analitkom potrosnje goriva itd. Posto je to parazitska, da kazem politicki orjentisana firma sve to nije moguce.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gotov tender za novi sistem elektronske naplate GSP
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•13.02.2020.
•14:24 > 09:34
Komentari 20
Gsp radnik
A o tenderu, ugrađivanju, provizijama... Pa to je javno preduzeće, kako bi drugačije.
bacanje rapa
Pera Detlic
Š. Holms
/
Darko
Kju
Zato što nema grejanja zato su i busevi kratki, da bu se masa od 4 čoveka koja se preveze u okviru jednog dana brže zagrejala. Polaske na 30 minuta nema ni Kjoto - Tokio, tako da ne maštaj previše...
Vidoviti Limanac
Da li će se kod nas upotrebiti pametno ne znam....
Vozac
Miki
Mickey
need for speed
need for speed
Surdilovic
novosađanin
Bojan
Goran
Gospodin ČLAN
Ima odmah da kupim ne jednu - već dve jahte!
Markos
Mirelo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H