Izgradnja deonice brze pruge od Stare Pazove do Novog Sada, duže od 40 kilometara, ide po planu i urađeno je više od 53 odsto ukupnih radova, izjavio je direktor ogranka "RŽD internešenel" u Srbiji Mansurbek Sultanov.
...na otvaranje. a dotada - prestanite da smarate! svaki bozji dan prica o tome sta grade i dokle se stiglo. kao da od svojih para grade a ne od VASHIH para - narodnih! bolje bi bilo da pricaju o tome koliko je para pronevereno i koliko je placeno vise nego sto je trebalo, o krsenjima zakona, HSE problemima i prava radnika...
@Fubija 23.02.2020 • 20:11
Knjige braćo...
"....Dokle više to jalovo takmičenje sa manje-više podjednako ubogom okolinom? ..."
da smo bar podjednaki .
pruge i vozovi u Hrvatskoj , Madjarskoj i Rumuniji su mislena imenica za nase . Imao sam prlike da se vozim njihovim tacnim , modernim i vrlo urednim vozovima . Mada cu opet reci i da su pruge u Bosni i Bugarskoj takodjer u boljem stanju od nasih , tako da je komsiluk hteli to da priznamo ili ne u prilicno boljem stanju od nas .
Потписујем све, од речи до речи.
У целој причи, народ на релацији од Карловачких винограда, преко Чортановаца Дунав, Чортановаца и Бешке је само изгубио!
Оно што смо имали, сада више немамо и нећемо имати.
Једно велико срамота за власт, која је ово дозволила!
Ogromna investicija, nepouzdana pruga na nepouzdanom zemljistu, nepoznat prihod koji ce pruga i saobracaj na njoj donositi. Jedino je poznata maksimalna dozvoljena brzina i da komsije nemaju tako savremen saobracajni objekat.
Ova pruga kao i njihovi crveni vozovi nemaju sigurnosne sisteme-crna kutija (AS sistem),budnik itd.Sve će ovo po zakonu o bezbednosti u žel. saobraćaju morati biti zatvoreno i ponobo rađeno.Ruski zaposlenici non stop u alkoholisanom stanju.Sve ovo znam jer radim sigurnosne sisteme na železnici od 1980g.
Ljudi mozda neznaju, ali postoji brzi voz koji ide od Amsterdama, preko Brisela, Pariza pa ispod kanala lamans do Londona. Tacnije tu saobracaju dve firme Thalys i Eurostar i to su vozovi koji idu 300km/h. I to postoji preko 20 godina...
@Inženjer
Izmeštanje pruge na trasu bez klizišta je jeftinije od gradnje postojećom trasom.. Postojeća klizišta su bure bez dna, a osim što izgradnja košta mnogo miliona više, košta i održavanje pruge na klizištu.
Све то је само да би се зарадило на транспорту а локални људски ресурси, модерним језиком речено, тј. људи из Бешке, Чортановаца, Карловачких Винограда и Дунав станица се укидају или измештају. Сви који су у тим насељима радили у Новом Саду у догледно време ће се из својих места и иселити због нерационалног путовања: станице ће бити далеко или укинуте. Кредит ће да плаћају грађани а пруге нису због њих већ профита!? И шта онда све те брзине нама вреде
@Putnik voza
Na celoj desnoj obali Dunava od Novog Sada do Beograda pa i dalje ka Smederevu postoje klizišta. Zato ne znam kakvu biste Vi to trasu pruge napravili, a da nije duža i skuplja od predložene. Svako veće odstupanje od postojeće trase bi povećalo dužinu pruge i zahtevalo nove objekte na pruzi (mostove), što bi svakako povećalu cenu. Ponekad je bolje ćutati nego pisati napamet.
@Seka Persa
Rade se dva tunela, tj. dve paralelene tunelske cevi, i dva paralelna vijadukta. Na slici se vidi samo jedna faza iskopa profila tunela (nešto više od polovine ukupnog profila). Proboj tunela u aprilu se odnosi na kraću, desnu tunelsku cev (smer Beograd - Novi Sad), dok će duža, leva cev (smer Novi Sad - Beograd) biti probijena kasnije.
A šta nas ima pa da boli uvo kako je kod komšija! Dokle više to jalovo takmičenje sa manje-više podjednako ubogom okolinom? Kad ste takvi frajeri, napravite bolju prugu od Švajcaraca.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sultanov: Spajanje tunela kod Čortanovaca u aprilu, pruga će biti bolja nego kod komšija
Autor: Tanjug, RTS
Novi Sad
•23.02.2020.
•18:05
Komentari 23
Limanac
Grinch,
Opet je neko pozajmio tvoj nic...
ex chapman
Djole
Knjige braćo...
"....Dokle više to jalovo takmičenje sa manje-više podjednako ubogom okolinom? ..."
da smo bar podjednaki .
pruge i vozovi u Hrvatskoj , Madjarskoj i Rumuniji su mislena imenica za nase . Imao sam prlike da se vozim njihovim tacnim , modernim i vrlo urednim vozovima . Mada cu opet reci i da su pruge u Bosni i Bugarskoj takodjer u boljem stanju od nasih , tako da je komsiluk hteli to da priznamo ili ne u prilicno boljem stanju od nas .
Osoba M
Чортановци
У целој причи, народ на релацији од Карловачких винограда, преко Чортановаца Дунав, Чортановаца и Бешке је само изгубио!
Оно што смо имали, сада више немамо и нећемо имати.
Једно велико срамота за власт, која је ово дозволила!
Joca
dragan perković
/
Zikica
Putnik voza
Izmeštanje pruge na trasu bez klizišta je jeftinije od gradnje postojećom trasom.. Postojeća klizišta su bure bez dna, a osim što izgradnja košta mnogo miliona više, košta i održavanje pruge na klizištu.
RVosha
Снежана Кутрички
arhiva
https://youtu.be/SSOMJ84EM1s
AVAV
Mislilac
Inženjer
Na celoj desnoj obali Dunava od Novog Sada do Beograda pa i dalje ka Smederevu postoje klizišta. Zato ne znam kakvu biste Vi to trasu pruge napravili, a da nije duža i skuplja od predložene. Svako veće odstupanje od postojeće trase bi povećalo dužinu pruge i zahtevalo nove objekte na pruzi (mostove), što bi svakako povećalu cenu. Ponekad je bolje ćutati nego pisati napamet.
@Seka Persa
Rade se dva tunela, tj. dve paralelene tunelske cevi, i dva paralelna vijadukta. Na slici se vidi samo jedna faza iskopa profila tunela (nešto više od polovine ukupnog profila). Proboj tunela u aprilu se odnosi na kraću, desnu tunelsku cev (smer Beograd - Novi Sad), dok će duža, leva cev (smer Novi Sad - Beograd) biti probijena kasnije.
Patriota
Fubija
Bole
https://youtu.be/btKgk59PMso
Bole
Seka Persa
Rade li dva ili jedan tunel (i viadukt)?
Ova fotka, ako je prikaz tunela, nema šanse da ima prugu u oba smera...
Komsija
Putnik voza
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H