@ Vaskez NS. Tačno. Idejna rešenja su kod naših najbolja, ali za njihove džepove. Ne ostaju dužni izvođačima i ne moraju da traže pare za završetak radova.
Za ovih 30 godina...Nemci bi izbušili Frušku Goru sa bar dva tunela sa po tri trake u jednom pravcu...Rusi bi srušili po' planine i više ne bi bilo uspona, zastoja i krkljanca zimi...ali ne...kod nas samo "ideji" treba pola veka da "sazri"...
Ne bih da drzim stranu ovoj radikalki ali svako ko ide automobilom preko Venca moze da se uveri da gdin. Pajtic u cijoj je ingerenciji put, nema novca ni za asfaltiranje ( citaj krpljenje rupa) na pomenutoj deonici a kamoli da gradi tunel. Makar asfaltiraje, kako treba g. Pajticu, za ostalo cemo lako...
ako fali projekat uradice se, a da li to moze u tom vremenskom periodu videcemo. ako politicar daje prognoze to se svakako uzima sa rezervom.
pitanje ekologije: sa cisto naucnog aspekta resenje problema je ono koje zadovolji zeljeni kriterijum. smanjenje zagadjenja je izvesno(kraci put + manja visinska razlika = manja potrosnja). s obzirom da bi tunel trebalo da se isplati samo od ustede u odrzavanju, ekoloski benefit je cist bonus.
Projektovanjem autoputa Beograd - Subotica, normalno razradjena je i tema prikljucka Novog Sada na autoput. Uradjene su dve varijante Istocna i Zapadna. Istocna je usvojena kao prioritet i ona se gradi zadnjih trideset godina, bar sto se tice samog Novog Sada.
Zapadna varijanta je od autoputa kod zatvora duz bulevara Evrope novim mostom /koji nikad nije ni idejnienim resemjen obradjen/ preko Dunava pored Bukovca sa prikljuckom na atoput negde kod Pazove.
O tunelu nije bilo ni reci. Za takav poduhvat potrebna su detaljne geololoska, geomehanicka, hidroloska... ispitivanja. Fruska gora i pored neosporne lepote nije tako lak zahvat za takav antropoloski zahvat. Naime ima tu ozbiljnih tehnicki problema kako razresiti slozenu geolosku strukturu duz trase tunela. Onda da razbijemo iluziju da tunel resava ekoloski problem okoline.
Da ne duzim, tunel se ne moze ni projektovati a kamoli izvesti brzo kako to neko pokusava da obeca.
Prilicno je jasna situacija od 1918 pa na ovamo.
Da li mozda znate kako je bilo ranije. Da li je i tada Vojvodina bila krava muzara, ili su pak donacije od tadasnje drzave bile vece od poreza/haraca uzimanog od vrednih Vojvodjana.
Hvala unapred.
Prolaz kroz tunel ce se naplacivati kao i tunel u crnoj gori sto izlazi na more!
Svako ce platiti 2 , 3 eura da skrati put za preko 30km,
10.000 vozila dnevno u oba pravca puta 2 , 3 eura pa puta 365 dana.... izracunajte sami... ne pravi se tunel za bezveze!
Pre par godina,veliki strucnjak i gradski "ministar" sza saobracaj,gdin s.Bubnjrvic je satima objasnjavao ideju:
"Tunel ispod Dunava".
_Ideje su ideje,masta se dozvoljava svakom.
-Pandam ideji: "Tunel ispod Fruske gore",
predlazem:
-"Stepenice do Meseca".
Izvodljivo jeste, ali cemu sve to?
Tunel kroz Frušku Goru, autoput od Rume preko Novog Sada do Zrenjanina, i aerodroma ako treba... sve je to moguće i sve to Vojvodina može, ali treba da se reši radikala, DSS, Velje, Palme, URS i ostalih BG političara, da uzme nazad svoje novce, ono što nam je uzeto 1988.
Ако Милка Пузигаћа види реакције на овај Ваш кометар или ће мењати занимање, или ће морати демантовати најновија саопштења.
А и Ви се усуђујете да фалсификујете нечије слогане. Ово т у свакој речи Вам је сувишно, а да ли фали које слово С нека кажу гласачи. Сигурно је само да сте дебело у заблуди. Време је да прогледате да не останете слепи поред очију. Најбољих једноставно нема!!!
evo jos samo malo da mi date jos 4 godine da vladam i obecavam povucicu se..Jos samo malo love za mene,Nesu,Duleta, itd i gotovo ali vi se gradjani nebojte imacete za pola hleba i malo soli..malo ne puno
Ko god da ovako nešto obećava vređa inteligenciju. 10 godina ne možete da napravite 100km autoputa kroz njive a sada cete tunel kroz F. Goru??!...potpuno su postali autistični.
na putu od Indjije do Novog Sada :p Tunel kroz Frusku je super u kontekstu Ideje o putnoj mrezi Vojvodine. I verujem da ce biti ali ne za naseg veka i Pajticeva mandata.
i opet pljujete po pozitivnim idejama samo zato jer ih promovise ds. nikad nisam za njih glasao pa necu ni na sledecim izborima ali i tunel i most su preko potrebni. tunel zato sto odrzavanje puta kosta vise nego da se izgradi tunel + usteda u vremenu + veca bezbednost + ekologija.
most + tunel ispod tvrdjave zato jer je to prirodni nastavak bul. cara lazara, koji je opet nastavak somborskog bulevara. to ce biti jedini most koji vodi negde, za razliku od mosta slobode koji izlazi na njivu.
Po objavljenim podacima 31.mart 2011. bira se varijanta od 1233 metra ili povoljnija od 2780 metara. Međutim ako pogledat i izmerite na Google earth deo od Paragova do iza Iriga(kod bivšeg Fruktala) ima oko 12,5 Km . Ovo je najlogičnije jer treba ljudima u Irigu obezbediti normalan život, a vozačima da bez uspona i vijuganja što pre prođu deonicu. Ko je smislio ove male tunele e svaka mu čast i onda će praviti obilaznicu oko Iriga na kojoj su ljudi već smislili šta će da naprave i onda opet 40km/h ograničenje, a treba para i za most na obilaznici. Prema tome neko laže.
Обавештавамо јавност да се Чак Норис више неће појављивати у јавности. Копање тунела кроз Фрушку Гору га је дотукло. Не, то не може ни Чак Норис. Чак се овом приликом повлачи. Тако је најбоље. Чак жели сву срећу и успех копачима, пробијачима или како се то зове. Ако се испостави да се тунел и не прокопа Чак опет скида капу за спиновање јавности. Чак то не уме боље, не зна. Дошле су неке нове генерације.
a zar nije lakse jednostavno zabraniti kamionima preko venca, ostaviti to za automobile i autobuse, postaviti po 2 pandura sa svake strane fruske gore dakle za nase politicare ako ovo citaju 2x2=4 (slovima:cetiri) policajca koji bi zaustavljali kamione a oni nek idu lepo okolo i kraj cele price
samo što nisu počeli. a teretni saobraćaj se jako lako reguliše. šleperima je zabranjeno da idu tuda, samo što nikova u ovoj državi ne boli ***** za sprovođenje postojećih zakona
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tunel kroz Frušku goru predizborni trik?
Novi Sad
•08.05.2011.
•06:15 > 08:28
Komentari 34
@@ Tiberius - @vik
Voja
Vaskez NS
Gradjanin
Tiberius
pitanje ekologije: sa cisto naucnog aspekta resenje problema je ono koje zadovolji zeljeni kriterijum. smanjenje zagadjenja je izvesno(kraci put + manja visinska razlika = manja potrosnja). s obzirom da bi tunel trebalo da se isplati samo od ustede u odrzavanju, ekoloski benefit je cist bonus.
ViK
Zapadna varijanta je od autoputa kod zatvora duz bulevara Evrope novim mostom /koji nikad nije ni idejnienim resemjen obradjen/ preko Dunava pored Bukovca sa prikljuckom na atoput negde kod Pazove.
O tunelu nije bilo ni reci. Za takav poduhvat potrebna su detaljne geololoska, geomehanicka, hidroloska... ispitivanja. Fruska gora i pored neosporne lepote nije tako lak zahvat za takav antropoloski zahvat. Naime ima tu ozbiljnih tehnicki problema kako razresiti slozenu geolosku strukturu duz trase tunela. Onda da razbijemo iluziju da tunel resava ekoloski problem okoline.
Da ne duzim, tunel se ne moze ni projektovati a kamoli izvesti brzo kako to neko pokusava da obeca.
TRENUTAK ISTINE
@mile
Da li mozda znate kako je bilo ranije. Da li je i tada Vojvodina bila krava muzara, ili su pak donacije od tadasnje drzave bile vece od poreza/haraca uzimanog od vrednih Vojvodjana.
Hvala unapred.
example
...
Svako ce platiti 2 , 3 eura da skrati put za preko 30km,
10.000 vozila dnevno u oba pravca puta 2 , 3 eura pa puta 365 dana.... izracunajte sami... ne pravi se tunel za bezveze!
vbj-c
"Tunel ispod Dunava".
_Ideje su ideje,masta se dozvoljava svakom.
-Pandam ideji: "Tunel ispod Fruske gore",
predlazem:
-"Stepenice do Meseca".
Izvodljivo jeste, ali cemu sve to?
mile
vojvođanin
vegan
@Region Vojvodina - Tako treb
А и Ви се усуђујете да фалсификујете нечије слогане. Ово т у свакој речи Вам је сувишно, а да ли фали које слово С нека кажу гласачи. Сигурно је само да сте дебело у заблуди. Време је да прогледате да не останете слепи поред очију. Најбољих једноставно нема!!!
aleksa
yyy
:-)))
Bob Rock
@nsnn
Lalaland
Tiberius
most + tunel ispod tvrdjave zato jer je to prirodni nastavak bul. cara lazara, koji je opet nastavak somborskog bulevara. to ce biti jedini most koji vodi negde, za razliku od mosta slobode koji izlazi na njivu.
VOJA
Сузан Норис
Region Vojvodina
Sto jest, jest najbolji je DS!
Uncut
nsnn
Novosadista
bobe
antiradikal
pawlle
mile
TT
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H