Autor: 021.rs

Novi Sad
24.04.2020.
14:01 > 14:16
Najave popuštanja mera uvedenih kako bi se sprečilo širenje novog virusa korona, dovele su do toga da se u Novom Sadu sada mogu videti ugostitelji koji polako sređuju lokale za skoro otvaranje, ali i do toga da sve više građana ne nosi maske i ne drže se na preporučenoj distanci od metar ili dva.
  • ISTINA

    27.04.2020 18:51
    ZA DIVNE i RAZUMNE
    SRECA je imati pa i na ovakav, nacin divne i razumne istomisljenike i ljude! Svi, ,Sve, cete se prepoznati! VELIKI POZDRAV OD MENE ZA VAS! A INADZIJAMA zapamtite u strahu su velike oci, pa nekada se ukljuci alarm i na kraju inat koji moze i vas i druge da kosta zivota! SREDITE SE!
  • d.

    27.04.2020 13:51
    Evo Nenade, ja ne nosim MASKE, vec respirator. Obavezno u zatvorenim prostorima, gde PROTIVZAKONITO pustaju gomilu ljudi. Da li je i to znak SILE, POKORNOSTI? Respirator poseduje filtere koji filtriraju cestice do nivoa P3, i jedan set filtera kosta 1200 dinara. Nose se 8 sati u teskom zagadjenju, ili 2 meseca u laksem. Nakon otvaranja, posle 2 godine se moraju baciti, a kada se ne koriste, primenjuje se poseban rezim odlaganja i cuvanja. MOJA MASKA je odraz ZASTITE, jer zaista i stiti. Izduvni ventil doduse ne stiti druge, tako da, ako sam zarazen, sirim zarazu. Zato sam stavio i dodatni filter na izlaz. Kada sam pitao jednu osobu u marketu zasto ne nosi masku u tako malom zatvorenom prostoru, rekla mi je, vi samo uzivajte, jer je meni super pod maskom. Pitao sam je da li hoce da joj dam istu ovakvu, novu, ako nema, ona me bledo gleda. Tako da, ne, Novosadjani ne nose maske jer su egoisti, samoljubljivi i umisljeni da znaju sve, i da je sve ovo prevara. A onda aplauz u osam, i srcecepajuci statusi na drustvenim medijima o Miodragu Lazicu (svaka cast coveku, i vecna slava). Toliko. Kada bi radili koicinu testiranja koja odgovara broju stanovnika Vojvodine, i velicini grada, videli bi prave rezultate, a onda bi mozda i nosili maske.
  • NS S

    27.04.2020 12:11
    radno mesto
    Nosim masku na radnom mestu gde konstantno dolazi- prolazi-svraća 30 drugih zaposlenih i najčešće stavljaju do znanja da su uvređeni što u njihovom prisustvu nosim masku.
  • KirkaYU

    27.04.2020 08:50
    ---
    Treba nas pustiti da se naviknemo na maske i rukavice, a od septembra uvesti obavezno nošenje zaštitinih odela i kaljača. Ne bi bilo loše ni da počnemo sa oblačenjem skafandera kakve nose kosmonauti. Od sledeće godine da stupi na snagu zabrana svih vrsta fizičkog kontakta, sve da se odvija na virtuelnom nivou: mogu da nam projektuju direktno u mozak slike prirode ili nama dragih osoba, a mi ćemo se osećati kao da smo negde putovali ili se videli sa nekim. Sad treba da čekiram ono "nisam robot", valjda još nisam, ali uskoro ću bi-ti bip-bip...
  • Novosađanka2

    26.04.2020 23:10
    ISTINA
    Hvala Vam za ovaj istinit tekst kojem svi svedočimo..Preopustili smo se! Iz dana u dan sa nevericom gledam kako se ponašamo i pitam se jesmo li toliki konformisti, egoisti ili bolesno opterećeni politikom da se sve vrti oko nje a mi kao dete od 5 godina teramo inat...Od kako su izjavili da je dobra situacija u NS-u, tog momenta su ljudi PRESTALI da poštuju sva pravila uraaaa! Kej je je JEEEEZIV sve vreme ove pandemije (svedok sam sa prozira) guzva, to se šeta u grupama bez maski, rame uz rame sa sve kaficom i pivom uz ćaskanje-uzivancija a kad su konačno stavili trake jer snama MORA tako, onda je neki kreten došao i presekao ih što je za mene krivično delo - neće njemu vlast da brani njegova prava na uživanje dok drugi umiru! Jošuvek smo u vanrednom stanju a šta će biti kad ga ukinu?? Hoče se neko setiti da je virus mozda među nama? Sasvim sigurno da ima među nama još zaraženih bez ikakvih siptoma, al otvorene su teretane i GSP od iduće ned. krece gde je teško održati mere sve i da smo najdisciplinovaniji narod.. Sto se tiče maski, uopšte mi nije problem da je nosim i ne razmišam nisu me primorali da je nosim, smeta mi, e baš neću iz političkih razloga..možda nekom roditelje, bake, deke zaštitim a oni moje?? Imam par platnenih maski koje su ipak zaštita i drugih a i mene od nekulturnih i zaraženih ljudi i koje svakih dan-dva iskuvam i imam čiste tako da ih preporučujem svakom kome su skupe hiruške a ima dobru volju.
  • Milan

    26.04.2020 21:00
    Pa gleda narod u predsednika Srbije...
  • Nikola

    26.04.2020 15:28
    Sve je ovo velika laz
    Kako ljudi nisu shvatili, da je sve ovo izrezirano i jedna velika laz. Koju su smislile velike sile i svedska banka, kako bi izazvali ekonomski krizu i svima podelili kredite. Kad svi dobiju kredite drzave postaju njihovo vlasnistvo.
  • ISTINA

    26.04.2020 14:46
    Gospodine Nenade, slazem se sa Vama, o tome kako se shvatilo, nosenje maski, i oko toga da je i troslojna maramica dobra, ali je "teska", nekima za nosenje. Ali ima toliko ideja, koji covek, moze da izabere,i da odluci koju ce prihvatiti, samo stvarno treba da shvati DA JE ZASTITNA OPREMA, neophodna!II
  • Novosađanka

    26.04.2020 10:52
    Maske
    Prvo, nema potrebe za maskama na otvorenom. Drugo,maske u apotekama sada koštaju 100 din komad! Jedna traje oko sat i onda je možeš baciti pa vi sračunajte koliko nam se to isplati. Treće, ispod maske pogotovo krpeme koja i nije neka zašstjta teško je disati, vruće je i magle se naočari. Ne vidim ništa! Od silnog nameštanja te naske ispipam lice samo tako a bez maske ga ne bih ni taknula. Za početak, ako hočete da ljudi nose maske nemkjte im pridavati smeće za 100 din komaf to je bezobrazluk! I treba nam sunca i vazduha je li to tako teško razumeti?
  • Nenad

    26.04.2020 09:26
    MASKE !
    Na otvorenom nema potrebe nositi hir.maske koje nisu NIKAKVA zaštita.Svaka TROSLOJNA PAIRNA MARAMICA je mnogo bolja zaštita.
    Novosađani ne nose maske i zbog jednog razloga.MNOGI su shvatili da MASKA nije stvar ZAŠTITE već NAREĐENJA, potvrda SILE, i ORGANIZOVANOG TERORA!
    Niko normalan ne bi odbio zaštitu (masku) ali ako je MASKA SIMBOL DESPOTIZMA I GLOBALIZMA, onda .....TEŠKO ROĐAČE !!
  • Mastodont

    26.04.2020 01:27
    @Mare

    Ne nosiš masku jer 'juriš' biciklom? Pa dečko ako si se zadavio od malo verglanja, probaj da smanjiš cigarete ili ćevape, pošto sasvim sigurno nije do maske, nego do kilave budale koja se raspravlja s radnicima tržnice koji rade svoj posao.
  • S

    25.04.2020 23:48
    .
    Sta ce bilo kome maska dok se seta, trci, ili vozi bicikl? O rukavicama necu ni da pricam. U zatvorenom prostoru to ima smisla.
  • otvorenazatvorenpros

    25.04.2020 23:27
    za Vlajka
    "Cekaj bre sad, da li je preporuka koju nedeljama slusamo, da se maska nosi u zatvorenom prostoru, a ne naulici ili se nesto preko noci promenilo?"
    Kod nas je ulica ZATVOREN PROSTOR jer je cela Srbijja stala u par gradova
  • Miss

    25.04.2020 23:25
    Dokle?
    Dokle cete tupiti vise o virusu? Obolecemo mentalno od policiskih casova i zatvaranja a to je gor od bilo kojeg virusa!!!
  • dečije pitanje

    25.04.2020 23:23
    za Branku
    "Zašto maske na otvorenom?"
    zato što nije polje ni šuma već je otvorenokod nas šuma ljudi.
    Ja se ranijih godina par puta razboleh kad se sudarih sa nekim iza ugla jer se ne vidi koji je u tom cašu kinuo ili se zakašljao.
    Za oplo predstojece vreme maske su smrt treba nositi vizire.
  • oni useu svaki dan

    25.04.2020 22:58
    reči i dela
    kao da ne prate medije
    skupljaju se u grupama bez maski bliski kontakt decu RODJENU pustaju da se igraju u velikim grupama kao da su od neprijatelja.Misle neće nam ništa virus mi smo mladi čak se i raduju a možda im jei partijski zadatak da se ponašaju kontra merama.
    A ne misle da je VIRUS NEISPITAN da se ne vidi i kad se nosi i da se ne znakakve posledice ostavlja mozda prolongirano deluje......
    Ti isti kad pišu CV pišu da su za timski rad i svasta nestokao JK a posle kad se seli ekipa ponesu samo svoj 1 registrator i kažu Ja se preselih i odu da dzame.
  • Novosađanka

    25.04.2020 20:53
    Dokle više
    Imam samo jedno pitanje. Dokle će dokoni da prozivaju šetnju pasa???? Skinite se i psima i svima nama više sa ....gledajte svoja posla aman ljudi....u svakoj temi u komentarima mora neko da spomene pse....
  • Liborda

    25.04.2020 17:54
    Ja ponovo i po ko zna koji put postaviću 2 pitanja: 1.ako maska i rukavice sprečavaju širenje i zarazu zašto je potreban policijski čas i ostale mere. 2. Ako maska i rukavice ne štite zašto nas terate da ih nosimo?
  • Razočaran

    25.04.2020 16:47
    SZO su dali uputsvo, maske nose bolesni, a ne zdravi.Maska za zdrave je opasna, zato što počne da vlaži, a to je za viruse i bakterije idealno stanište.Rukavice su najveća glupost,(lažna sigurnost) jer ruke opereš, a rukavicama sve ispipaš , a da nisi ni svestan.Video sam lično, šta ljudi rade sa rukavicama.Puno gledate tv, jer ti isti iz kriznog štaba ne nose niti maske ni rukavice,samo kad se sete za snimanje.
  • Слободан

    25.04.2020 15:40
    Казне
    За све оне који не носе маске и рукавице треба увести казне као за појас или мобилни у колима.Само новчане казне ће нас довести у ред.
  • Svet vs

    25.04.2020 14:37
    Novi Sad
    Sve ono sto je u svetu normalno ovde je nenormalno .
    Vaznije je prosetati psa nego nositi masku i cuvati svoje zdravlje .
    Ali ... sta ce uopste maska jednom ponosnom , snaznom , super zdravom , stamenom , prepametnom i mudrom novosadjaninu .
    Taj bezvezni svet ... nikad nece stici ovdasnju pamet .
  • Nina

    25.04.2020 14:13
    Ne mogu da razumem policijski obilazak ulica automobilom. Izmedju zgrada su žurke. U petak posle 18, kod Limanskog parka su se sudarali stariji od 65 i šetači. Roditelji sa decom i posle 20 sati. Po pravilu, uvek isti. Naravno, bez trunke samilosti prema deci koja to gledaju sa prozora. Predlažem da policija, na ovakav način, ne obilazi grad. Uštede u potrošnji goriva će biti velike.
  • Tinkerbell

    25.04.2020 13:44
    A broj zaraženih se ipak smanjuje, kako sad to?
  • @Slanina

    25.04.2020 13:38
    Istina je, postoji nekoliko "Novih Sadova" u Novom Sadu, sto je razumljivo, kako su nastajali i kako su naseljavani, postoje vise razlicitih dosta homogenizovanih sredina unutar grada i istina je da ako krenes peske, doci ces iz dela gde 80% nosi maske u deo gde 20% nosi maske. Znamo da ima delova gde zivi urbanije stanovnistvo, gde obrazovanije, gde bogatije, a gde siromasnije, gde nizeg obrazovnog statusa, gde svezije doslo stanovnistvo koje jos nije urbanizovano... Svako zna kakvo je koje naselje i zna se i u kojima ima a u kojima nema maski na licima ljudi, i dosta je jasna povezanost ovih osobina sa nosenjem maski. Nek zakljuci svako za sebe koje osobine ima njegovo naselje, koje osobina ima i sam, i da li pripada svom delu grada, i pogleda druge i sebe da li imaju maske.
  • Slanina

    25.04.2020 12:31
    Evo ne znam, ja izgleda zivim u nekom drugom Novom Sadu. Posto u delu grada gde ja zivim 80% ljudi nosi maske.
  • realan

    25.04.2020 12:18
    U Novom Sadu 90% ljudi su nevaspitani,nekulturni ,bahati i bezobrani ! A ko nece to da vidi ili prihvati onda je to njegov problem ! U svakom slucaju ko je normalan i postuje zakone i pravila je budala .. tako je i sa ovom novom situacijom ,daleko je Bec a jos dalje Grad kulture !
  • Posmatrač

    25.04.2020 11:24
    @Mare
    I da li ti je bilo lakše kad si se istresao na čoveka zaduženog za održavanje tezge? Sigurno si se super i nadmoćno osećao kada si mu citirao onog pajaca Nestorovića? Nije ti palo na pamet da je tom čoveku rečeno od strane njegovih nadređenih šta i kako da rade? Nije tim ljudima dosta njihove muke, nego treba da slušaju takve citate. Nažalost nisi jedini koji se tako ponaša. Šta misliš koliko je taj čovek čuo to tokom dana? Novosađani su pokazali tokom ove epidemije sve najgore što postoji u nama, bar veliki broj. Istresanje na prodavcima je svakodnevna pojava, po marketima, knjižarama, trafikama. Takođe, pouzdano znam da ni zvanično rešenje na vratima da je ulaz bez maske zabranjen, ne pomaže puno. Ljudi se svađaju sa prodavcima, citiraju Nestorovića (vidiš nisi originalan, onda kreće psovanje i pretnje). Ukratko epidemija je kod jednog dela građana povod za lečenje svih frustracija nakupljenih od osnovne škole, samo to leče na pogrešnom mestu.
    To što juriš na biciklu nije opravdanje da ne nosiš masku. Ne štiti ta maska tebe, nego tog prodavca koji ti je izneo papriku na tezgu, pa i tog nesrećnika kog si ponižava.
  • Dete

    25.04.2020 11:13
    Volim Srbiju
    Citam komentare i zaista razumem svoje sugradjane ali sam i veoma razocarana..
    Dosla sam iz Kine, gde su ljudi prljavi, niko ne koristi sapun, ne stavljaju ruku na usta kada kaslju,kijaju..pljuju bez prestanka. Medjutim, vlast ih ozbiljno drzi, zbog virusa su se mnogi gradovi zatvorili, svi nose maske, kontrola, kontrola...
    Dolazim kuci u januaru u rodni mi grad, uplasena ali srecna jer su Novosadjani kulturni i divni, medjutim...svaki, ali bukvalno svaki dan minimum 2 osobe kine skoro na mene ili kaslje na par centimetara od mene I NE STAVI RUKU NA USTA!!!!
    Mama mi je ozbiljan hronican bolesnik, 65+ god. zena je juce prvi put izasla posle vise od mesec dana!!
    U Januaru ni u jednoj apoteci nismo imali maske! Rekli su mi u svakoj apoteci da ih nema ni u nabavci, sve su prodali Kini da sto vise zarade.

    Slazem se sa jednim od komentara: teretane,kladionice se ne otvaraju!!
    Maske se nose svugde i uvek dok ljudi ne nauce OSNOVNU kulturu. I biti sto vise napolju.

    Zelim nam svima, da nam drzavu vode posteni ljudi, koji ce brinuti o svojim gradjanima,nece dovoditi migrante i jos mnogo lepih stvari
  • Boban

    25.04.2020 10:42
    Konačno
    Novosadjani se opametili... konačno. Imate nešto protiv?
  • ISTINA

    25.04.2020 10:11
    Gospodine-djo, D. vise od 100% ste u pravu!
  • feri

    25.04.2020 08:38
    primer
    Prestao sam da nosim masku jer vidim da ni clanovi Krisznog staba, predsednik i premijer uglavnom ne nose a oko njih snimatelji i ostali.
  • Mare

    25.04.2020 08:33
    Druga strana price
    Evo primera ja ne nosim masku jer jurim biciklom. Na pijacu nece da pusti jer ne treba da nosim masku. Kazem nije problem samo okacite zvanicno obavestenje, a ne vi da mi pametujete koji ste zaduzeni za naplatu tezgi i ciscenje pijace. Zaposleni trznice mi kaze da je bilo na televiziji. Ja sam mu rekao ono sto sam ja gledao da je clan kriznog staba rekao da je najsmesniji virus sa fejsbuka i da spremam zenu za milanski soping. Tako da sam otisao u Lidl.
    Na sajtu Covid 19 stoji da je vec 4 dana u NS broj zarazenih 100 znaci da zarazene povrsine vise nisu kontaminairane (metal, plastika) ili jednostavno ne azuriraju podatke.
  • Janko

    25.04.2020 06:31
    Kafic
    Ko je lud da u kaficu sada pije kafu iz iste soljice iz koje piju i drugi znajuci da se prenosi virus kapljicnim putem. Ko garantuje kako su oprali te soljice
  • D.

    25.04.2020 02:46
    Svi koji pisete kako su Novosadjani bogom dani, becka klasa, i kako savrseno postuju sebe i druge, imam grubo budjenje za vas: Svaki dan slikam sa prozora ljude koje prolaze, i odnos onih kojih nose maske, naspram onih koji ne nose je otprilike 1:8, svaki osmi nosi masku. Danas je tolika guzva bila u prodavnici, i svi su se opustili kao da nikada nicega nije bilo. Cak sam i cuo u par navrata kako su glupi oni koji nose maske. Toliko o Novom Sadu, i gradjanima. Da je nesto smrtonosnije, ne bi znali gde cete, i ovako cete da kukate prvi kada se razbolite (mislim na one bez maske, i rukavica). Naprosto, zaboravite da je Novi Sad onaj koji ste nekada znali, ne samo urbanisticki, vec i po ljudima koji su ga naselili.
  • ML

    24.04.2020 23:08
    Maria
    To nas Marija Terezija naučila. Nismo mi ko oni. Mi smo ipak...
  • Бојан

    24.04.2020 22:50
    Заштита
    Што да носимо маске када смо се причестили. Имунитет нам је појачан на максимум.
  • Iustitia

    24.04.2020 21:40
    Novi Sad je pust ovih dana. Osim kada se najavi ovaj nezakoniti pritvor duži od 48h. Shodno tome, za ovu situaciju da se obratite prepametnom, jednom i jedinom (koji je umislio i da je lekar, izmedju ostalog), a ne da napadate gradjane Novog Sada. Ko vodi ovaj grad, pokrajinu i državu, dobro smo više ikako normalni!
  • Branka

    24.04.2020 20:56
    Zašto
    Zašto maske na otvorenom? Zašto nas u ovom tekstu, kao uostalom i političari, toliko potcenjuju i uteruju nam osećaj krivice?
  • ISTINA

    24.04.2020 20:28
    BOLI
    Pa dobro, kada ste SVI vi koji ste protiv, zastitnih mera, osim sto znate da se bunite protiv svega sto je doneto u zastitu ljudi,imate li koju ZDRAVU ideju, kako bi se sto brze izaslo Zdravo iz ove situacije, ili ste jednostavno zauzeli mesto nekom sa mozda pametnijim idejama osim "BLA,BLA,BLA.......IMA LI IKO??????
  • pa sta?

    24.04.2020 20:26
    Tako bilo pocetkom marta, tako bilo kad je proglaseno vanredno stanje, tako sad a NS s daleko manje zarazenih (procentualno) od gomile drugih gradova u Srbiji.

    Bice da ljudi peru ruke i vode racuna o drugima (ne kaslju/kijaju/pljuju na druge) vise nego u ostalim krajevima
  • Liny

    24.04.2020 20:25
    Ako botovi dobiju zadatak,distanca se ne postuje...Ili se postuje,zbog zurbe odrzavanja izbora?
  • Stara skola

    24.04.2020 19:17
    novi sad
    niko ne postuje nista, a korona se topi ko sladoled na suncu
  • Moki

    24.04.2020 18:29
    Opa
    Auuu koliko experata sve strucnjak do strucnjaka,a kad im bude nesto prvi ce ici pred bolnicu da cvile
  • Vlajko

    24.04.2020 17:13
    ?
    Cekaj bre sad, da li je preporuka koju nedeljama slusamo, da se maska nosi u zatvorenom prostoru, a ne naulici ili se nesto preko noci promenilo?
  • Brus Vilis

    24.04.2020 17:07
    Kakvi god bili, još smo duplo bolji od političara.
  • danja

    24.04.2020 17:01
    Ne znam, meni na ovim slikama sve OK.
  • Zamaskirani

    24.04.2020 16:56
    Maska
    Maske su preskupe!
    Ja sam kupio jednu još pre tri nedelje i stalno je nosim i nosiću je dok se ne raspadne.
    Već se malo i ofucala i otromboljila, a i malo je požutela na "karakterističnom mestu", tojest ispod nosa, ali baš me briga, ja imam masku i dobar sam đak!
  • Ns

    24.04.2020 16:49
    Ccccc
    Pa sta ako se ne nosimo maske jel smo nakaze,oa vi ste sto verujete da je ovo smrtonosno,a milion drugih stvari ima
  • @Everest

    24.04.2020 16:48
    Ne vredi te ubedjivati. Razumni ljudi su se informisali i savesno se ponasaju ne ugrozavajuci druge. Takve koje treba ubedjivati najbolje je prevaspitati po dzepu. Ne mora da bude drakonska kazna. Ko ne nosi masku dok je prehladjen, dok traje pandemija neka plati kaznu protivrednosti od 50 eur-a. Prva kazna 50, druga 100, treca 200, cetvrita 300 pa nece biti interesantno ni onima sa dubljim dzepom. Zalazem se za progresivne iznose jer imamo dosta bahatin dubljeg dzepa kojima 50 evra nije nista, ali kada budu 9600 evra u nekoj iteraciji zbog togo sto ne nose maske pecnuce ih po dzepu.
    Primer je Severna Makedonija, kazna je 20 evra i za par dana najveci deo gradjana je savestan i ponasa se u skladu sa pravilima.
  • pa

    24.04.2020 16:36
    To je logicno, jer smo od pocetka uceni da virus ima svoje radno vreme i da tad ne smemo biti na ulici, sve drugo je sporedno, pa se tako i ponasamo. A ne pomaze ni to sto je krajnje mali broj ljudi bio bolestan od korone i vecina ljudi ne poznaje nikog takvog, sto nas dovodi do postavljanja pitanja da li je uopste i bilo neke opasnosti.
  • Bora zuta kabanica

    24.04.2020 16:32
    Revolt !!!
    Al ce da bude pucanje SNS u NS
    Leleee majcice mila
    Uostalom promene krecu iz NS
  • Pićuka

    24.04.2020 16:30
    Da se zaraziš na ulici ista je verovatnoća kao 7 na loto-u. Treba neko da je zaražen i da ti se nakašlje u lice. Mada je i to moguće jer naša higijenska kultura je mizerna. Ko vaspitava decu da kažlje u rukav. Niko. Svi kažu pis maco.
  • Botfucker

    24.04.2020 16:28
    Srbi i ponasanje. Samoziva nacija. Ukidajte tu versku nastavu, samo stete pravi i ubacite bon ton.
  • Ns

    24.04.2020 16:08
    Ccccc
    Pa šta ,onda trebamo i za sidu i za sars
  • Jovan

    24.04.2020 16:03
    I opet Novi Sad najbolje stoji, čudno.
  • @nema

    24.04.2020 16:00
    ok
    dobro pa su na slilama sve ljudi bez maski u zatvorenom prostoru
  • Bez maske

    24.04.2020 15:58
    ...
    Da ste se malo vise interesovali, citali, shvatili bi da se virus prenosi kapljicnim putem, verujem da se nije desilo da vam je neko kinuo direktno u lice dok ste se setali. Tako da su maske besmislene dok se setate. Drugo je npr da sednete u taksi, gradski prevoz ili da ste u malom zatvorenom prostoru sa dosta ljudi.
  • Ja

    24.04.2020 15:55
    Kada
    Dozvoliš gradnju milijardu stanova u Novom Sadu i doseli se milijarda ljudi... O kakvoj tačno distanci pričate?
  • ovako

    24.04.2020 15:52
    Naravno da napolju ne nosim masku jer su to saveti i SZO i struke, dr Kon je npr. sam rekao - Kad izađemo napolje, na otvorenom nositi maske nema mnogo smisla. Ako ulazimo u prevoz, zatvorene prostore i prodavnice, tada to ima smisla onda kada virus počne da cirkuliše.
    Unutra naravno da ih stavljam (te maske ne stite onoga koji ih nosi, vec druge ljude a vecina ljudi ni ne zna da je zarazeno jer je vecina zarazenih asimptomaticna, tako da mogu ja da imam virus i ne zelim nekoga potencijalno da zarazim), a i distancu uvek drzim.
  • Komsha

    24.04.2020 15:49
    Koje maske?
    Ono u apotekama za 99 din nisu maske.. Ono je djubre koje ni ne liči na maske, a jos manje ima funkciju maski...
  • ISTINA

    24.04.2020 15:47
    Tacno tako, toliki bezobrazluk i nepostovanja,tesko je gledati i poverovati da je istina!!! Stvarno se toliko neprijateljski ponasati prema svima oko njih, i prema lekarima, je prosto nezamislivo! Da li oni svi sto to rade rade sa namerom ili NAMERNO? GORE OD STRASNOG!
  • Marko

    24.04.2020 15:33
    Od ponedeljka u Nemačkoj obavezne maske svuda. Kod nas će za....dve "ključne" nedelje
  • Glup narod

    24.04.2020 15:30
    Odvratan narod
    Odvratne gužve, svi lete na vas kao muve.
    Oni koji opomenu za distancu su tretirani kao budale.
  • @nema

    24.04.2020 15:25
    Maske obavezno nose svi u zatvorenom prostoru a na otvorenom prostoru ako ne moze da se odrzi distanca od 2 metra.
    Neka pravila koja bi bila korisna. Obavezno koriscenje maski u zatvorenim prostorima, obavezno koriscenje maski u svim restoranima/kaficima u delu gde se nista ne konzumira :) a u delu gde se konzumira pice ili hrana minimalno rastojanje izmedju gostiju od 5 m, obavezno nosenje maski na pesackim stazama na bulevarima, parkovima, keju, obavezno nosenje maske za sve trkaca na tartan stazi i biciklistima na biciklistickoj stazi... Tamo gde je manja gustina ljudi nije potrebno nositi masku jer se moze odrzati rastojanje.
    Verujte, ne bi bilo korone i mnogih drugih zaraznih bolesti da se ovako ponasa vecina, ne bi bilo potrebe zai policijskim casom i drugim nepopularnim merama.
  • Novosadjanin

    24.04.2020 15:13
    Gradjani se ponasaju u skladu sa slikom u medijima. Dok smo umirali, gradjani su bili uplaseni. Sada kada Vlast kaze da smo pobednici i da Korone skoro pa i nema, gradjani nista vise ne postuju. Mediji formiraju svest ovog naroda!!!
  • Banacan

    24.04.2020 15:10
    Sta je sustina ovoga teksta,kritika gradjana- ne pridrzavaju se mera,kritika policije- ne kontrolisu mere,kritika Riblje pijace koja nije ogradjena a ovde zameraju ulaz- izlaz,kupce,prodavce. Ugostitelja koji se pripremaju za posao? To dokazuje da ako se ne pridrzavate mera mora strozije- policijski cas,a kako kada se kritikuje u sledecem ili nekom proslom tekstu ta mera? Ima virusa,nema virusa,ocu distancu,masku,dezinfekciju,a u stvari necu to je zavera vlasti. Vecina ovakvih i slicnih vesti je inace,a svrha je politika. Toliko se pojedini raspisu da sami sebe demantuju i ofiraju sta je cilj i koja je pozaduna(€,rsd,clanstvo,reklama...).
  • Everest

    24.04.2020 15:10
    Spadam u tu vecinu. Ubedite me ali argumentovano, da nosenje ovih portikli nesto sprecava ili pospesuje. Niti jedna relevantna studija ili istrazivanje ne govori o ucinkovitosti maski! Da ne govorimo o ukupnoj ujdurmi oko ovog virusa i odgovora ove drzave na njega.
  • ?!

    24.04.2020 15:09
    Ako nista ova epidemija je pokazala da je ovaj narod u vecini stoka koja zasluzuje vlast koju ima.
  • Pera

    24.04.2020 15:06
    Oni koji razmisljaju znaju kakav nam je zdravstveni sitem i kako nam je organizovana drzava. Imali smo srece a nije bilo katastrofe jer smo zatvoreni sedeli kod kuce kako se virus ne bi sirio prebrzo i kako bi nas zdravstveni sistem podneo opterecenje. Mozda ste primetili ali u jednom trenutku nije bilo vise od par stotina bolesnika kojima je trebalo bolnicko lecenje (ne racunam privremene bolnice koje to i nisu) i nas sistem je to tesko podnosio. Zamislite sta bi se desilo da su nastavili sa lecenjem uobicajenih pacijanata oni su se, posvetili uglavnom kovidu i najurgentnijim stanjima i to su jedva obavili.
    Ovakvim ponasanjem sugradjana samo dokazuju da se u njih niko ne moze pouzdati da ce se ponasati kao racionalna i savesna bica koja ce voditi brigu da se ne zaraze i da posebno ne zaraze nekog drugog. Zao mi je ali Novi Sad je imao srece a ne pameti sto znaci da bi ovde bilo mnogo gore nego na jugu Srbije da smo imali veci broj zarazenih.
    Lanac puca na najslabijim karikama i celo drustvo ugrozavaju oni nesavesni.
  • Lana

    24.04.2020 15:00
    Većina koristi rukavice dok se ne iscepaju.
    Dosta ljudi ima oštećenu kožu ruku, od rukavica, previše hlorisane vode, sapuna, dezobf. sredstava.
    Oštećena koža su "otvorena vrata" za sve što treba da izbegnemo.
    Juče je jednoj apoteci apotekarka ima tako prljave bele rukavice, da mi tražena maska odjednom nije trebala.
  • Ovo nije

    24.04.2020 14:54
    Kina
    Ovaj grad nije Kina. Ne postoji racionalno objašnjenje zašto bi zdrava osoba koja boravi na otvorenom nosila masku. Ne postoji racionalno niti medicinsko niti epidemiološko objašnjenje zašto zdrava osoba ne bi boravila na otvorenom prostoru, zašto se ne bi vozio bicikl niti zašto da ljudi ne šetaju po lepom vremenu UZ DRŽANJE DISTANCE. Masku treba da nosi onaj ko je bolestan (mislim na respiratorne infekcije). Treba da se drži distanca, svakako, ali napolju maske i rukavice nisu potrebne. Ni na biciklima maske i rukavice nisu potrebne (može eventualno platnena maska da ne uleću insekti u usta dok se vozi). Maske u zatvorenim prostorima gde boravi ili ulazi više ljudi (a da nisu članovi jedne porodice) treba da se nose ali isključivo u vreme epidemije. Ljudi nisu rođeni da žive zatvoreni, ljudi nisu rođeni da nose maske na otvorenom, ljudi nisu rođeni da nose gumene rukavice na otvorenom.
  • Marko

    24.04.2020 14:53
    Idite u IDEA market u Kosovskoj ulici i UniverExport u Marka Miljanova.
    Kao krdo.
    Prodavcima svaka cast u oba lokala. Musterije - bagra.
  • Svuda

    24.04.2020 14:44
    bez maski
    Ne samo da se maske ne nose. Svuda od prelaza na semafu, pumpi, pijaci radnji, keja... ljudi se guraju, dahcu ti za vratom, niko ne postuje ni minimalnu udaljenost od drugoga, a kamoli maske. E onda kad dođe 18h i svi pobegnu u kuće, jer Covid 19 izlazi oko 18h napolje....
  • Ja

    24.04.2020 14:43
    Ja
    Nije istina,90 posto ljudi drži distancu i nosi maske na ulici,lično se uverio.
  • Jaca

    24.04.2020 14:37
    ...
    Posle ce nam neko drugi biti kriv,ako se infekcija vrati kao sto se vec desilo u nekim zemljama koje su se prerano opustile.
  • nema

    24.04.2020 14:33
    budimo precizni
    Nigde nije rečeno da je obavezno nošenje maski na ulici, ni struka nije to rekla, zašto se stalno potencira kako građani u šetnji gradom ne nose maske ?
    Čak naprotiv više puta je podvučeno da su maske poželjne u ZATVORENOM prostoru .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna