Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs

Novi Sad
08.05.2020.
15:00 > 19:20
Tržni centar "Promenada" nije počeo sa radom, kada i ostali objekti ovog tipa, a nakon ukidanja vanrednog stanja, jer nije dobio upotrebnu dozvolu, saznaje 021.

Komentari 107

  • Radnik

    20.05.2020 07:20
    Sta ce biti sa radnicima iz Promenade, ko ce im dati plate za to sto ne rade dva meseca, treba da tuze vlasnika jer su osteceni oni a i zakupci lokala.
  • Novosadjanka

    12.05.2020 12:45
    Legalno
    Trebalo bi da se desi nemoguce, tj da se nepristrasni, nepotplaceni i nestranacki urbanisti i ostali strucnjaci sakupe i da iznesu javno sve probleme oko Promenade (a problema ima mnogo) i da se stavi na razmatranje da li se to i kako moze resiti i da li i pod kojim uslovima Promenada uopste moze da opstane.
    Najbitnije pitanje je da li je stetna po gradjane, okolinu tj ekologiju grada, da li moze da izazove stetu u infrastrukturi itd. Ukoliko se bilo sta od toga ne moze ispraviti onda tu nazalost nema dalje diskusije.
  • Lepota poroka

    10.05.2020 23:00
    Kartel Medeljin
    NS je brlog i jazbina , koji nije vredan ni jednog evra ulozenog u nekretnine..onecistili su ga svi oni koji su dosli od devedesete do dana danasnjeg u sadejstvu sa dobrim delom alavih i korumpiranih starosedeoca.
  • V

    10.05.2020 19:44
    Samo serpe i lonci!
  • bora

    10.05.2020 18:41
    na posmatrac
    Sto se tice saobracajnog kolapsa sprema se jos veci saobracajni kolaps trenutno
    je u toku OFANZIVA NA RADNICKU ULICU mesto jednog domacinstva gradi se
    zgrada s pet spratova a preko puta rusi se obdaniste i sprema se zidanje jos
    jedne zgrade.U Ranickoj 2 do suda treba da se digne desetospratnica i citav
    komples desetospratnica na mestu starog Albusa.Na mestu sadasnjeg novog
    obdanista i parkinga planiran je park (Dejanovic).Radnicka ulica to ne moze da
    podnese jer je vec sada saobracajni kolaps.
  • ns posmatrac

    10.05.2020 16:35
    Promenada
    Sve vlasti su krive za pravljenje ovog muntanta gde mu mesto nije. Napravili su pravi saobracajni kolaps u gradu zbog ovog trznog centra. A kao sto vidimo i komunalni problem.

    Tu je bila predvidjen objekat za atletiku tj zatvorena atletska dvorana.

    Zbog izgradnje ovog TC stadion FK Vojvodine je ostao bez pomocnog terena.

    Nazalos kao sto je i prethodna a i ova sadasnja vlast u NS-u izjavila - to je previse vredna lokacija da bi na njoj bio samo "sportski" objekat koji bi upotpunio sportsku celinu tog dela garada pa su se odlucili da promene namenu zemljista.

    Nesretnu atletska dvorana ni sad nije izgradjena iako su lokacije za nju menjane nekoliko puta.
  • Slobodan

    10.05.2020 12:45
    Rotkva
    E moj, Jovane Dejanoviću. Pozlatio se !
  • Novosadjanka

    10.05.2020 10:00
    /
    Sto su zakupci zurili da zakupe lokal u Promenadi? Sta fali Bigu? Da smo pametni bojkotom bi resili sami. Sama uvek dajem prednost Bigu u odnosu na Promenadu, u istoj sam dva puta bila, i to bas zbog decijih radnji i nabavke.
  • Inženjer

    10.05.2020 08:42
    Zakon o planiranju i izgradnji
    Malo pojašnjenje da ne bi više pisali a da prethodno ne pročitate Zakon o planiranju i izgradnji.
    U toku izbođenja radova Zakon dozvoljava određena odstupanja od Građevinske dozvole, u kojem slučaju ju je potrebno izmeniti na isti onaj način na koji se i dobija. To znači da je potrebno da investitor dobije nove uslove i saglasnosti javnih preduzeća, koje će implementirati u izmenu GD. Organ koji izdaje GD ne može odbiti izmenu GD ako su ispunjeni ovi uslovi (u suprotnom vrši krivično delo). O samom izvođenju radova na terenu odgovara investitor, izvođač i nadzor (koga je angažovao investitor). Privremeni rad objekta je, takođe, definisan ZPI i ne odobrava ga organ lokalne samouprave već komisija za tehnički pregled koju opet određuje investitor. I na kraju, upotrebna dozvola se izdaje kada ova komisija dostavi Zapisnik o tehničkom pregledu u kome stoji da je objekat podoban za upotrebu. Ako Uprava dobije ovakav zapisnik, ne može da ne izda UD. Svu odgovornost za izvedeno na terenu i zapisano u Izveštaju snose investitor, izvođač, nadzor i komisija. Eto toliko od mene.
  • Pera

    10.05.2020 06:47
    Gde su govornici
    Gde je sad gradonačelnik?
    Gde su gradske službe?
    Gde su sada?.
  • Krle

    10.05.2020 00:41
    @Srpska Atina
    Prvo, kvalitet objekta i bezbednost se kritikuje i to sa razlogom. Kao neko ko je u gradjevinskoj bransi to mogu i da potvrdim.
    Drugo, ovo ce se potpisati ali kad se promeni vlast ili nedaj boze kada se dogodi nesreca tada ce neko morati krivicno da odgovara.
  • gradska vlast kriva

    09.05.2020 22:02
    za ovo su krivi oni koji su se slikali prilikom polaganja kamena temeljca = gradska vlast
  • /

    09.05.2020 21:12
    Vi to hteli ili ne Promenada ce dobiti upotrebnu dozvolu jer ce sada Nepi morati da isprave problem sto pre
  • REALISTA

    09.05.2020 18:07
    PRIVREMENA DOZVOLA
    Privremena dozvola je nešto što ne postoji, objekat ili ima dozvolu ili ne. To je jedini objekat koji je imao kao neku "privremenu dozvolu". Ako bude po zakonu, objekat neće ni dobiti dozvolu dok se ne reše problemi, ne treba da bude protekcije.
  • NS centar

    09.05.2020 16:49
    Dobice dozvolu da nastave da rade, to nije sporno, jer ni gradu ni investitoru nije u interesu da Promenada ne radi zbog poreza i zarade. Ako su vec dozvolili da radi kad je sagradjena iako su menjali projekat u toku gradnje, pogotovo oko temelja i hidroizolacije, onda svaka prica o nekom rusenju ili zatvaranju nema smisla. Promenada nije nista spektakularno ali je cilj da se jos vise poveca potrosnja u gradu. Prednost ovakvih objekata je sto je sve na jednom mestu.
  • /

    09.05.2020 14:19
    /
    a kada se samo setim ovacija zelenom krovu, stazama, klupicama, terenima, bazenima i bici stazama po krovu promenade

    ni toga se ne secate?
    pi ka'ki ste
  • Jozla

    09.05.2020 12:47
    Dragi zakupci,
    ko s' đavolom tikve sadi o glavu mu se obiju.
  • bole

    09.05.2020 11:25
    Spens je simbol Novog Sada.Ziveo Spens.
  • Novosadjanin

    09.05.2020 11:14
    Sredice ova vlast dozvolu. A narod ce placati sve ostalo, prvo mislim na troskove koje je preuzeo Vodovod. Nije otklonjen nedostatak . Kad puste klime u garazama ljudima okolo bruji. Sad ce mu izdati dozvolu oni sto (ni)su smeli da dodju na otvaranjer objekta.
  • Deda

    09.05.2020 10:49
    Ima sve
    Živeo najlon!
  • ej

    09.05.2020 09:37
    Ta mante se rusenja promenade, sta mislite, dobili bi park? Dobili bi galens kompleks desetospratnica opasanih bodljikavom zicom za istaknute gradjane. S obzirom u kakvom leglu korupcije i kriminala zivimo, promenada je i dobra. A gace, carape, majice i pantalone moramo nositi, sto znaci negde moramo kupiti.
  • Goran

    09.05.2020 09:36
    Spens je zakon
  • Zoran

    09.05.2020 09:30
    Zasto?
    Ne .pogresno pristupate gospodo.objekat u gradnji ima nadzor i izvodjace.sada je jasno da je taj skupoceni objekat radjen nestrucno,nesavesno i sve sa znanjem nadzora i Vlasnika.gde je ovde Tuzilastvo
  • Tomas Man

    09.05.2020 08:53
    Napredne firme su noćima radile da bi serenada mogla da se završi u datom roku. Po naređenju!
    Ovo je ogavan sistem, totalna i totalitarna kontrola od strane grupe koja sebe naziva naprednom i srpskom strankom.
  • Milos

    09.05.2020 08:51
    Realan
    Mislim da cu realno sagledati situaciju. Covek treba da bude realan i da ne prica gluposti koje zna da se nece ostvariti, kakva je ideja o rusenju Promenade. To je glupost. Promenada uopste nije ruzna, odmaknuta je od raskrsnice-Bulevara i ima ispred trg, dobro je osvetljena i za mene nije ruzna kako mi se cinilo da je limeni sanduk, dok nije zavrsena. Zurilo se, pa su napravljeni mnogi propusti: spolja behaton ploce nisu dobro postsvljene jer nije uradjena dobro pogloga, unutra na podu ima mnogo ruznih i lose postavljenih plocica, fali limena podloga-ploca na stepenistu itd. Ono sto je glavni problem jeste hidroizolacija. Nudjeno im je resenje, ali je njima skupo. Glavna stvar je da Grad mora biti odlucan i ne izdavati im vise privremene dozvole vec ih naterari da plate i urade korekcije. Nema sanse da im se da privremena dozvola, imali su vec sanse. Onda bi jedino to resili trajno. Sa druge strane, centar je uvek pun, ima lepih stvari, ljudi cesto tu provode vreme, posebno kad je hladno i kisa, malo se promuvaju, sretnu nekog i to je sve ok. Meni licno fali par pravih kafica gore, sa pravom espreso i nes kafom jer to nemate gore. I onoj kafeterijo gore nema nes kafe! Dakle, Grad nora biti izricit, nema privremene dozvole, nema rada, imali ste dovoljno vremena, resite sve pa onda mozete da radite.
  • gradska vlast

    09.05.2020 07:01
    ako je na parceli koju je prodala gradska vlast sazidano nešto što u toj meri ne ispunjava uslove da ne može dobiti ni upotrebnu dozvolu...
    a prilikom polaganja kamena temeljca se predstavnici iste te gradske vlasti slikali i snimali...
    Onda krivicu za ovo snosi gradska vlast

    Za ovo mora odgovarati gradska vlast
  • bora

    09.05.2020 06:46
    /
    Nema sta on da radi po zakonu.Zna se ko sprovodi zakon i kontrolise
    sprovodjenje zakona.Ovde su zakazali odgovorni iz gradske i republicke
    vlasti.Vlasnik je hteo jeftinije da prodje.
  • Srpska Atina

    09.05.2020 06:35
    dokle više
    Jako ali jako me nervira taj deo novosadskog mentaliteta da se sve moderno tesko ili gotovo nikako ne prihvata i nailazi na “nož” kod velikog broja gradjana.Ocigledno da su propusti napravljeni od pocetka i to nije sporno ali da se hejtuje konstanto od prvog dana svako malo e to mi nije jasno.
    Realno trzni centar je top,po meni najbolji u državi i volim da idem u njega s vremena na vreme.

    Ali nije poenta komentara mog u Promenadi nego u toj “našoj” razmaženosti i proseravanju nikad nista ne valja i samo trazite zamerke.
  • Ivan Markov

    09.05.2020 05:37
    Opatijska ulica 34, Trsat
    Svi zakupci da ne placaju jer nisu mogli zbog vanredne situacije da zaradjuju. amen.
    Kad vas tuze zahtevajte papir od drzave i izgubice na sudu. Niko nije mogao nigdje.
    Evo i ja radim po svijetu pa nisam mogao da izadjem i jos necu sigurno par mjeseci sve skupa.
  • Vera

    09.05.2020 03:49
    Jedini pametan
    S obzirom da Promenada nema upotrebnu dozvolu i da se radnje ne mogu otvoriti zbog vlasnika iste, jasno je da niko ne treba da plaća za kirije dok se nije radilo i dok se ne dobije upotrebna dozvola.
    Ukoliko bi zakupci isplatili zaostale kirije, to bi značilo da je Vučić zabranio rad samo sitnim radnjama.
    Pošto je bila zatvorena i pošto vlasnik Promenade nije uspeo da dobije derogaciju kao vlasnici fabrika, nema razloga da on jedini ne snosi posledice vanredne situacije.
    Ovo bi mogao i naš neprikosnoveni predsednik da reši i da, ili donese po brzom postupku novi zakon o neplaćanju kirija ili da zakupcima isplati kirije u vremenu u kom im je zabranio da rade.
  • Limanoid

    09.05.2020 02:30
    Ovo je negde mogla biti i očekivana informacija, bilo je mnogo malverzacija od početka izgradnje, ali ja sam se zapanjio danas kada sam video da Informatika ne radi!? Pa zar i njima škripi sa upotrebnom dozvolom? Ne vidim nijedan zdravorazumski razlog zašto oni ne rade poslednjih meseci. Ako šalter sale ElektroVojvodine i Pošte rade, zašto su predragi stranački uposlenici iz Informatike još osetljiviji na covid19 od njih? Svakako su ušuškani iza stakla oduvek, jedva može da se komunicira sa njima, ali u strahu od komunikacije sa običnim smrtnicima su izgleda velike oči. Dajte nam mogućnosti da vam platimo, leba vam!
  • M

    09.05.2020 01:06
    @biba
    Gde nadje Barselonu, grad kome fali zelenila vise nego NS, a gradi se jos vise... Onako, samo da se lupi kako ne valjamo, a ostali su sjajni... Bolje da si spomenula bilo koji nemacki grad nego Barselonu...
  • /

    09.05.2020 00:54
    Najgore od svega toga je sto ce oni uskoro dobiti upotrebnu dozvolu i ovi sad koji pljuju ce ici prvi kad se otvori
    Iskreno bio sam ja u Promenadi. Zadovoljan sam radnjama, ali gradjevinom NE! Po mom misljenju, mogli su Promenadu bolje uraditi, ali ovo je Srbija radi ovde ko sta hoce...
  • Ja

    09.05.2020 00:46
    Sve se moze kad se hoce
    Cekamo korupciju da intervenise.
  • Ognjen

    09.05.2020 00:14
    @Mila K.
    A da li si cula da su trafostanice na 4 nuvou garaze ispod zemlje, i to u objektu koji nema adekvatnu hidroizolaciju. Katastrofa i pozar u najavi. Ko ce to da potpise i po koju cenu?
    Ionako je gradjevinska struka toliko razvaljena i degradirana, da su prodavci na najlonu cenjeniji od gradjevinskih inzenjera.
  • bora

    08.05.2020 23:50
    nadogradnje i upravnici
    Novi Sad cekaju jos veci problemi.Imamo prinudne upravnike uvezane s gradskom
    vlascu koji nista ne rade vec vrse pritisak na stanare za nadogrdnju i ako ne
    postoje tehnicke mogucnosti.Ovo je najizrazenije u centru NS na starim zgradama.
    Kada se pogledaju krovovi vidimo kuce na kucama koje izgledaju kao da su
    prikacene spajalicama.
  • Mila K.

    08.05.2020 23:10
    Placanje glavama
    Samo zaposleni u toj "velelepnoj" Promenadi mogu da posvedoče(ali ne smeju)uzasu koji tamo vlada.Od smrada kanalizacije,pucanja cevi i ispumpavanju fekalija,do svakonedeljnog paljenja protivpozarnih alarma,pucanja cevi,poplava i...evakuacija i najčešće kuršlusa sa strujom...Udjite u hodnike koji se nalaze samo koji korak od sjaja koji prvobitno ugledate kada udjete u shoping centar i videcete sjaj i bedu.....Ko to dozvoljava uporno i pored svega da ljudi tamo rade??? Ne radi se o nedelju dve...radi se o godinu i po dana bez dozvole !!!! .
  • Mile

    08.05.2020 23:05
    Pravi
    Kad citam komentare ovih Novo sadista ne mogu se oteti utisku da je to narod sve gluplji. U Slabo ista kapiraju, a sustinu nikako
  • Bing

    08.05.2020 23:02
    Kineska skripta za afričke kolonije, (loše) prekucana na bugarskoj tastaturi.
  • Djordjo

    08.05.2020 22:29
    Za šaku dolara
    Svako ko je zimus bio u Promenadi mogao je videti da se radnje u suterenu greju na elektricne radijatore i kvarcne peci (kako se koji zaposleni dovijao) a stepeniste izmedju spratova nedovrseno sa ne adekvatnom velicinom stepenika. NE DAJ BOŽE POŽARA!!! Uprkos svemu objekat će uskoro ponovo da radi. Vidi se koliko smo glupi kada od požara u Launge-u i Contrastu nista nismo naucili.... Brate Mito pretera ga!!!
  • biba

    08.05.2020 22:28
    setanje u zatvorenom
    M
    Promenada nije nebezbedna kako pricate, a nije ni nakaradna. Trzni centar ne moze biti lep kao neka vila ili ne znam sta. Problem su podzemne vode, onaj ko je dozvolio gradnju bez hidroizolacije treba u zatvor. Ako vam je do parka, imate ga 200m dalje i uglavnom je skoro pa prazan. Nije realno da u kapitalizmu takav plac ostane netaknut ili se pretvori u park. Bolje i trzni centar nego da je postao veliki stambeni blok.

    Drago M,
    prosetaj malo po Barseoni, Pragu, Madridu da ne nabrajam dalje.. da vidis kako se GRADE parkovi zbog potrebe. docice vam iz dupeta u glavu valjda. ili nece jer ste zaglibili i duhom u kapitalizam...
  • /

    08.05.2020 21:54
    Da je Nepi radio po zakonu, sad ne bih bilo ovih problema ko sto sad ima, ali naravno sad ce im uskoro biti krivo kad zakupci krenu napustati Promenadu
  • Nimbus

    08.05.2020 21:31
    @Slavija
    Potpuno se slazem da zgrada Merkatora nije trebala biti tu izgradjena, kao ni Promenada. Sta fali parkovima i sportskim terenima. Ali "kakva je zgrada NIS-a" mi malo podize jezu uz kicmu. Ta zgrada je pravljena u jeku najvece krize ove drzave, '93 godine. Omaz Milosevisu i njegovoj diktaturi. Ako je neko bio u Bukurestu, moze da vidi sve te veleletne gradjevine koje je Causesku gradio tokom svoje vlasti, tipa, najveci parlament na svetu, ujedino druga najveca zgrada po povrsini, posle Pentagona. Narod u Srbiji, bukvalno, nije imao hleba da jede, a oni zidaju zgradu NIS-a, gde komisija ide u Svedsku da bira liftove (ovo znam is pouzdanih informacija). Imao sam priliku da udjem u tu zgradu, koliko god da je veleletna, muka mi pripadne kad znam kako i kad je gradjena, i preko cijih ledja.
  • Sanja Petrovic

    08.05.2020 21:15
    Promenada
    Bože koliko smo iskompleksiran narod. Stidim se svojih Novosađana. Alo ljudi dobili ste najveći i najlepši tržni centar u državi. Tržnim centrima se u današnje vreme ponose mnoge svetske metropole. Novi Sad je dobio jedan koji može da stane na crtu mnogima u svetu, a vi pljujete. Da li znate koliko još objekata nema upotrebnu dozvolu a niko ih ne spominje?? Čemu toliki hejt na nešto čime bi se svaki normalan grad ponosio. I ko uopšte može da poredi Big sa Promenadom, nije mi jasno.
  • Alek

    08.05.2020 21:15
    Fijasko
    I ne treba da dobije dozvolu, srušiti je i na tom mestu napraviti park. Zakupci koji su se zaleteli u objekat bez upotrebne dozvole napravili su veliku grešku.
  • Pera

    08.05.2020 20:31
    @Bosna
    Zasto se pravis neobaveste kao Kostunica? Gradnju "drze" Bosanci u Novom Sadu, a vidimo i koliko je kvalitetna, stambena pogotovo. Sve sam kvalitet od betonske konstrukcije, do instalacija, do obloga. Rok trajanja do prve kise, snega, vetra. Nasli su kombinacije kako da sve prodje, samo me zanima kako za Promenadu nisu nasli "varijantu"/vezu/coveka.
  • /

    08.05.2020 20:30
    /
    da, jesu iz kriminalnih miljea.
    kupuju iz budzaka nekih magacina, rasparene kolekcije iz prethodnih sezona.

    ovo kao protest prodavaca je neki teatar jer takvi su tu dosli po diktatu.

    elaborirali smo da ovo nema veze sa rumunima posto su izmene radjene firmom iz vrsca.
    promenada nije ni do q. blizu temisvarskom molu

  • Kako gradi tako i ra

    08.05.2020 20:07
    Iliti garbage in - garbage out. Od firme koja se snalazi svi mogućim prevarantski metodama od početka gradnje ne može se ni očekivati korektan odnos ni u jednom segmentu poslovanja.
  • Nb

    08.05.2020 19:51
    Nikada
    Da niko ne ide u promenadu ima Novi Sad i drugih mesta
  • Killa

    08.05.2020 19:46
    Razlog je sto ce Promenada zapravo i dobiti upotrebnu dozvolu koja do sad nije ni dobijena iz razloga potpune neupotrebljivosti objekta na konto Covida. A zapravo nikad ne bi smela da dobije da se struka pita.
  • Gogo

    08.05.2020 19:40
    @Bili Kid
    Zaboravio si Rumunija gradnju!
  • Pacov

    08.05.2020 19:35
    Za zeku
    Zeko imas limanski park dijagonalno u kom nema nikoga...imas i Kamenickinpark koji je renoviran,ako ti je bas do parka i zbuna.Ja vise volim da setam po zatvorenom prostoru, vazduh je i ovako od izduvnih gasova atraktivnih vozaca kojih ima kao u maloj kini...j fu.c.k
  • Slavija

    08.05.2020 19:16
    Ok je imati mišljenje i reći da je Promenada ružna. Ali i Merkator je limena kanta, usiljeno nabijena pored onakve građevine, kakva je zgrada NIS-a. Jedino je Big na takvoj lokaciji, da je pravo osveženje za okolinu oko sebe.
  • M

    08.05.2020 19:12
    @Maja (Puritanka)
    U vecini prodavnica roba je original (bar u svim onima koje me zanimaju), ima i smeca, ali ima i veoma kvalitetnih stvari, u zavisnosti koliko se ispruzis. Gde ti kupujes odecu i obucu? U beckom dvoru ti siju u klasicnom stilu? To sto se poneka klinka slika, ne znaci da je "seljoberka", slikaju se na svakom koraku pa sto ne i tamo. Zive u tom vremenu, svaka generacija je drugacija. Ovaj sto kaze da je podrum poplavljen je obican lazni senzacionalista, parking podrum je suv kao barut.
  • Sovra

    08.05.2020 19:04
    Sve mi to miriše na
    Mito i korupcija. U prvom delu priče privremena dozvola, pa posle nema dozvole. Il je sve u redu i otvorite ili nije u redu, ne može da otvorite. Plus što je strašno da uzimaju zakup u punom iznosu dok lokali ne rade.
  • dijasporac

    08.05.2020 19:03
    @Službenik
    Nisu nasi sugradjani ulozili sve sto su imali u fransize, ulozile su neke firme iz Slovenije, Hrvatske, Beograda, Subotice i Novog Sada. Ti ljudi, vlasnici tih firmi koje drze fransizu, nisu siromasni i najcesce su ili kriminalci ili tranzicioni dobitnici a ne sposobni poslovni ljudi- citaj: naklepali su se drzavnih para pri privatizacijama ili u narko biznisu pa sad te novce peru kroz trzne centre.

    Promenada pre svega nije trebala da dobije dozvolu za gradnju ako nije sa gradjevinskim uslovima, znaci klupko korupcije krece odatle, izvrsen je pritisak na onoga ko je odobravao projekte. Zatim je i ako se digla graja u gradu data privremena dozvola pre zavrsetka objekta i sad dolazite u priliku ili da rusite objekat cija je vrednost 10-tine miliona eura ili da ekskluzivno menjate uslove za njega. Kao covek koji je odrastao u SFRJ inebeskoj Srbiji ja tipujem na ovo drugo, jer je jos pokojni marsal rekao da ne treba da se zakona pridrzavamo kao pijan plota - a svi polticari posle njega su mu to usvojili kao vrhunsko dostignuce.

    Jedino sto obicnom gradjaninu treba da bude zao je sto neko nece svojoj kuci doneti 250-300 eura plate pa ce neka usta u Novom Sadu ostati zakinuta za malo hrane.
  • Nesa

    08.05.2020 18:49
    Otvaranje
    A da nam Vucko jos jednom otvori Promenadu, mozda pomogne?
  • @Slavija

    08.05.2020 18:48
    Rušenje
    "Ako Titanik dobije upotrebnu dozvolu, mora je dobiti i svaka kuća, kojom su ljudi rešili stambeno pitanje."

    Svaki nelegalan objekat treba srušiti (o trošku onog ko ga je gradio) uključujući i kuće koje pominjete, a prestupnike kazniti.
  • Pravi botfucker

    08.05.2020 18:44
    Pera je sve objasnio. I treba da se zatvori i treba srusiti dodikaru u centru. Zasto? Da i vi novi novisadjani vidite kako je kada vase sruse.
  • Bosna

    08.05.2020 18:34
    I jos vise ako Bog da
    Pera08.05.2020 • 16:40
    Promenada je samo posledica Bosanizacije Novog Sada. Unisten grad totalno. Ni senka od onoga sto je nekad bio. Nismo ga branili, ni sada ni tada.

    Kakve veze ima Promenada sa Bosnom? Molim ekspertno misljenje gospodina autohtonog?
  • Bili Kid

    08.05.2020 18:03
    Jeli Novosadjani, ne smetaju vam ratni profiteri - investitori?
    Ne smetaju vam niti su smetali razni Karini, Galensi, Aleksandar Gradnje, Bosna gradnje, Krajina gradnje,...?
    E pa lepo uzivajte onda u ovakvoj Promenadi!
  • Službenik

    08.05.2020 17:44
    Neznalice
    Prvo, objekat nije trebao biti pušten u rad dok ne ispuni sve uslove. Drugo, svi vi koji likujete što će propasti radnje odnosno zakupci treba da znate da su to sve naši sugrađani koji su uložili sve što su imali i platili franšize. Tako da neće propasti svetske kompanije. Bitno ke da imate komentar ali znanje nemate.
  • rale

    08.05.2020 17:40
    ?
    pa podzemni nivo poplavljen eto zašto ne radi.
  • pawlle

    08.05.2020 17:37
    sve sto sns uradio tj nakaradio tako je i proradilo
  • Maja

    08.05.2020 17:32
    Zao mi je samo ljudi koji će ostati bez posla, ali sva roba u tim radnjsma je teški bofl, nekad i gori od najgore kineske robe. Od stila do kvaliteta, na nivou rialitija je. A zakupci su .... jer su pojurilu u tržni umesto da budu u centru grada treba da budu radnje. Samo seljoberi idu tamo da se fotksaju po stepemištu i po liftovima za insta.Kriv je NS jer je dozvolio tu grsđevinu na kultnom gradskom rekreativnom mestu.
  • Реља

    08.05.2020 17:24
    Предизборни маркетинг
    Чекам да власт почне са "нема привилегованих", "закон је исти за све"...
  • Milan

    08.05.2020 17:23
    E moj NS
    To arhitektonsko ruglo nije bezbedno. Zimus sam bio na kasi i nestalo je struje u celim objektu. I prodavacica je rekla ovo se stalno desava ne brinite. Sta da ne brinem? Pa nismo u vreme restrikcija. A SPENS ste hteli da rusite i doterali ga do propasti. Mi smo izdvajali od svog dohotka za SPENS. Sram vas bilo sve sto radite u urbanistickoj upravi.
  • Milutin_NS

    08.05.2020 17:16
    Sad je kasno pričati...
    ...da taj užas treba srušiti. A zašto? Zato što Promenadu nikad nije trebalo ni graditi na toj lokaciji. Gde u normalnom svetu se toliki tržni centar u urbanoj oblasti, skoro u centru grada? To je trebalo, kao BIG, izgraditi negde izvan grada ili makar nekoliko kilometara od centralnog dela NS. Eto šta su sad napravili !
  • cvrle

    08.05.2020 17:15
    Dozvolo moja predji na drugoga
    "Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju."

    -Karel Čapek,češki književnik i publicista,1890-1938 god.
  • ko je kriv?

    08.05.2020 17:06
    Nije li za ovo kriva gradska vlast?
    Nisu li se oni slikali prilikom polaganja kamena temeljca?
    Novi Sad zaslužuje 1 normalan trg.centar - neki će ga posećivati, neki neće, ali zbog onih koji će posećivati - zaslužuje.
    Ako ono što je sazidano ne ispunjava uslove, neko za to mora odgovarati.
    Taj neko je gradska vlast.
  • Distopija

    08.05.2020 16:58
    Banana država svuda i u svemu. Više od polovine afričkih zemalja ima veći BDP od Srbije. Gde god pogledate okružuju nas trulež i raspad.
  • Ranko

    08.05.2020 16:55
    Kombinacije
    Nisu dali tal za otvaranje.
  • M

    08.05.2020 16:54
    Promenada nije nebezbedna kako pricate, a nije ni nakaradna. Trzni centar ne moze biti lep kao neka vila ili ne znam sta. Problem su podzemne vode, onaj ko je dozvolio gradnju bez hidroizolacije treba u zatvor. Ako vam je do parka, imate ga 200m dalje i uglavnom je skoro pa prazan. Nije realno da u kapitalizmu takav plac ostane netaknut ili se pretvori u park. Bolje i trzni centar nego da je postao veliki stambeni blok.
  • Zbunjen

    08.05.2020 16:51
    Ne razumem
    Kad god sam prosao pored ili se nasao u istom trznom centru tamo je bilo na hiljade, ali na hiljade ljudi. Hoce neko da mi objasni ko su ti silni ljudi, kad evo, vi svi kazete da nije potrebno.
    Zamolio bi doticne "komentatore" koji se u zadnje vreme bave iskljucivo pisanjem politickih komentara, a nakon toga idu u taj isti trzni centar, bleje, kupuju i ostavljaju pare da se mane i ostave posten narod kog politika ne zanima da na miru citaju vesti...
  • Ovako

    08.05.2020 16:50
    Vratiti teren na kome su igrali: ragbisti, bejzbolasi, igraci americkog fudbala i banatskih sora.
  • Pera

    08.05.2020 16:40
    Promenada je samo posledica Bosanizacije Novog Sada. Unisten grad totalno. Ni senka od onoga sto je nekad bio. Nismo ga branili, ni sada ni tada.
  • buni

    08.05.2020 16:38
    jad
    Ovi koji su zatvorili svoje lokale iz npr. Spensa, Z. Jovine i ostalih mesta pa se preselili u Promenadu su se tako z******. Sta ce biti sa onom Univerom u prizemlju jel ce tu biti dozvoljeno ulaziti il je i to prdnulo u fenjer? Ako ostane zatvoreno sta ce raditi vratiti se na stari lokal ako nije izdat verovatno ce moci jel se u celom NS lokali izdavaju niko nema novac da ista otvori. Demolirati to djubre i vratiti zelenu povrsinu cak je lepse izgledalo kad je Vucic organizovao ekskurzije busevima za njegove sendvicare/ke i parkirao tamo.
  • Kupac

    08.05.2020 16:25
    Pun para
    Prebacite svoje prodavnice u Merkator, tamo ćemo se sresti vi I ja.
  • Darko

    08.05.2020 16:19
    Cek sta ste vi ocekivala od Rumuna ?
  • Dacha

    08.05.2020 16:12
    Oni sopstveni tržni centar zovu *šoping centar, dakle ponose se nepismenošću.
  • kerefeke

    08.05.2020 16:12
    Idu izbori. Glasaci nesmeju biti nezadovoljni- znaci promenada se otvara! Najmanje do posle izbora.
  • NS boy

    08.05.2020 16:11
    To..
    .. ruglo hitno srušiti, dok neko nije nastradao..idealno mesto za neki lep park
  • Zeleni

    08.05.2020 16:09
    Za sada bez dobrog naslova
    Zar je potreban komentar...
  • Nimbus

    08.05.2020 16:06
    ... da se nadovezem. Sto se tice 'zakupaca' koji protestuju, to su delovi velikih trgovinskih lanaca, za koje me tacno zabole. H&M, C&A, New Yorker i ostali, prodaju bofl robu po visokim cenama, ljudima koji misle da su kupili Versacija (za kog me isto zabole), kad se tamo oblace. Zao mi je malih proizvodjaca i prodavaca, zakupaca tezgi, koji su izgubili mnogo, jer su bile zatvorene pijace, pa se dovijaju i prodaju robu preko Facebook-a.
  • Rile

    08.05.2020 16:05
    Rile
    Zakupcima niko nije kriv ulazili su u zakup ko pomahnitali a pritom svako od njih je znao da promenada nema upotrebnu dozvolu. Sada velika većina želi da se vrati u centar novog sada jer znaju da poslovanje po tržnim centrima više se neisplati. Nebrinem ja za njih oni imaju dosta para znajući koliki su zakupi po tržnim centrima. Jedino me zabrinjava otvaranje istih zbog ovog virusa jer svi znamo da su tržni centri leglo zaraze.
  • Utopija

    08.05.2020 16:04
    Muka muce obicni gradjani za dobijanje dozvola a ovi sto nemaju uslova da je dobiju dobice je za nedelju dana, hvala vladi i naledu, ma ko taj naled bio i kome i za sta sluzio..
  • artist

    08.05.2020 16:03
    cirkus
  • Nimbus

    08.05.2020 15:56
    Promenada nije trebala dobiti upotrebnu dozvolu u startu, zbog fijaska sa podzemnim vodama. Tad su dobili 'privremenu' dozvolu jer su umesto da urade propisanu hidroizolaciju podzemnih nivoa, sto je obavezno i skupo, oni resili da ispumpavaju podzemne vode u kanalizaciju, sto je znacajno jeftinija varijanta i naravno svakom laiku zvuci kao vrlo opasno resenje. Time se odronjavaju podzemni slojevi zemlje Limana, koje je mocvarno podrucje. Tada su obecali da ce da ugrade precistac voda koje ispumpavaju, kao da ce to spreciti odronjavanje. Ocigledno je da su tad podmazali gradske vlasti, ali su izgleda zaboravili poslednju ratu, pa su zatvoreni. Cim legne kinta na racun Promenada ce nastaviti sa radom. A samo cekamo kad ce se desiti neka ozbiljna havarija i odroniti neki zid ili cela zgrada u okolini, na sta su arhitekte upozoravale u startu.
  • Mozer

    08.05.2020 15:48
    Tačno je treba srušiti. Izgradili su je mimo zakona, posle su naknadno trazili dozvole. Treba grad da ih odere (novčano).
  • Kupujem

    08.05.2020 15:44
    Prodajem
    Zakupci su dobro znali u šta se upuštaju, pa se sada čude. Trebali su bojkotovati celu Promenadu.
  • laki

    08.05.2020 15:43
    a di su novci
    kanda se neko ko se ugradio nije dovoljno ovajdio pa rešio da zatvori ovaj obekt
  • Cale

    08.05.2020 15:43
    Zakupci, otkazite im u govor i idite u Merkator. Ne znam sto ste se uopste trpali u zgradu koja je od pocetka bila nelegalna.
  • Samo

    08.05.2020 15:36
    Da vam kazem
    Sve ce se to rešiti u rekordnom roku, do ponedeljka. Baš kao I svaki put do sada. I svaki naredni put. Ili ti, već viđeno.
  • Zzz

    08.05.2020 15:27
    Zao mi te moj Novi Sade.
  • NN

    08.05.2020 15:26
    Brže, jače, najgore
    Saće ŠEF da izda dozvolu. Nema brigaš.
  • Laloš

    08.05.2020 15:21
    Ova "Promenada" je bila i ostala katastrofa u najavi.
  • Zebra

    08.05.2020 15:21
    Opa! Kriza? Bili skupi vatrometi? Mora harač da se platiti SNSu da bi radili?
  • Trt

    08.05.2020 15:20
    Ko je lud pa je s ovim mutnima ulazio u posao, tako mu i treba. Nek budu srećni što im je došlo iz du*epa u glavu sad, e na tek kad objekat izgori ili se uruši.
  • Ljubomir

    08.05.2020 15:18
    neka je
    Nek i ostane zatvorena.
  • Neoplanta

    08.05.2020 15:16
    Ko je uhapsen zato sto je dopustio da Promenada vise od godinu dana radi bez upotrebne dozvole?
  • Slavija

    08.05.2020 15:15
    Ako Titanik dobije upotrebnu dozvolu, mora je dobiti i svaka kuća, kojom su ljudi rešili stambeno pitanje.
  • Građevinska dozvola

    08.05.2020 15:13
    Pronđjen novi smisao UD
    Vrlo zgodno poslužila Upotrebna dozvola.
  • /

    08.05.2020 15:13
    /
    da su to neki zakupci a ne reketasi napustili bi promenadu
  • Braca

    08.05.2020 15:11
    Tako to biva kad se ne plati reket...
  • Novosadjanin

    08.05.2020 15:10
    I nema dozvolu! Do sada je jedan privatnik potpisivao upotrebnu dozvolu. Posto je to nezakonito, sada se uprpio kad je video sta se desava. A vlasnika promenade zabole. On je izvukao pare is SRB. Sada mora da umanji kiriju, zna da narod nema para za trosenje pa mu se ne isplati. Nama ostaje objekat koji nicemu ne sluzi, samo stvara troskove koje je do sada pokrivao grad
  • Zeka

    08.05.2020 15:09
    Tako je
    Dace Bog da je ni ne dobiju!!! Srusiti to nakazno zdanje i napraviti park. Da li nas treba podsecati na sve malverzacije i kontroverze??? A vecina naroda i dalje, kao ovce, jedva ceka da ide u nebezbedno i nelegalno izgradjen objekat. Hajde svi zajedno da protestujemo tako sto necemo krociti u "promenadu".
  • Mile

    08.05.2020 15:08
    Hahahaha.... al ce advokati zadovoljno trljati ruke. Mi smo gori od najgore Africke drzave.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna