Novi Sad
13.05.2011.
07:54 > 21:39
Vozači Gradskog saobraćajnog preduzeća nemaju radio-stanice, već sa dispečerima komuniciraju putem mobilnih telefona.
  • vozac

    13.05.2011 19:53
    Samo da pojasnim da to sto u GSP_u insistiraju da vozac pise iznos kusura na kartu i salje putnike na blagajnu po kusur i to po zavrsetku njegove smene uopste nije po zakonu.Ko ne veruje nek proveri u trzisnoj inspekciji i asocijaciji potrosaca i slicnim sluzbama .Mora se naci neko drugo resenje,kao npr.u Beogradu cena kupljene karte u vozilu je daleko skuplja od one kupljene na kiosku.Ili mozda ponovo uvesti karte za vise voznji i sl.
  • 13.05.2011 19:08
    @ Vozac i @Sima
    Poznato mi je da vozač ako nema da vrati kusur, može da ispiše potvrdu ili nešto sličnu uz neki broj samo poznat njemu i radnici koja radi na blagajni u GSP. Tom potvrdom uzme 1000 din od putnika, pošto nema sitno da mu vrati dadne tu potvrdu, putnik ode na blagajnu GSP-a i uzme tamo svoj kusur. Trebalo bi ti praktikovata pa bi se i ti koji kupuju kartu malo počešali po glavi i razmislili da li im je lakše dati 100 din, da ne moraju kasnije ići do blagajne.

    A Simo i mene te babetina nervirju i ne samo babetine, nego svi oni čim uđu uhvate se prvi šipke. Takve kao bager poguram pa neka malo misle. Možda nisam baš kulturan, ali kad sami to ne vide, drugačije ne možeš.
  • vozac

    13.05.2011 17:57
    edukacija
    Kao vozac prihvatam da postoji problem kod nekolicine vozaca,ali preduzece to resava sto opomenama sto novcanim kaznama,tako da ce sve manje biti neprikladnog ponasanja od strane vozaca GSP-A.
    Ukazao bih na neke od problema sa kojima se susrecemo u radu.
    -Preduzece jako malo ulaze skoro nista u propagandne svrhe i edukaciju putnika.Idalje je veliki procenat putnika koji nisu upoznati sa kampanjom "RED JE " odnosno sa obavezom ulaska na I vrata.Putnici nisu upoznati da kontrolori vrse i kntrolu otvaranja vrata na stajalistima i sankcionisu vozace koji otvaraju sva vrata.
    - Masovna je pojava da putnici pri ranim jutarnjim polascima kartu od 40 din.placaju novcanicom od 1000 din.To je karakteristicno za trgovce,konobarice isl.profesije kojima je za rad potreban sitan novac pa sitne u BUS-u kod vozaca.
    -Ukoliko je izmenjena trasa neke linije svi oni koji nisu upoznati ili im promena ne odgovara svoj bes iskale na vozacu.
    Sta da radimo .Kako je tako je.Mozemo se samo malo vise potruditi i vozaci i putnici,jer kako kazu "NIJE TESKO BITI FIN"
  • Lalla

    13.05.2011 16:09
    a sta su...
    Sta su vozaci autobusa kontra taxista;
    Ocigledno da su oni nekom dilu sa Drzavom!!!!
    Uzurpiraju parkinge koji se grade od para poreskih obveznika!!!!
    Jedini koji dobijaju dzabe plac za posao,dok gradjani placaju u budu maltertirani za parkinge koji su izgradjeni njihovim srestvima kao poreskih obveznika!!!!!!
    Izletanju sa parkinga,uparkiravanjua,zaustavljanju na sred puta,,,i zaaustavljanju saobracajua,voznje slaloma...i nema kraja...je posebna prica!!!!
  • SIma

    13.05.2011 15:10
    moram da visim...
    ... (kao majmun?) na prokletim prvim vratima jer je yo momma's ass :P zakrcilo ceo bus, pa ne moze nigde da se prodje sa istih tih prvih vrata na koja sam, kao "svaki normalan covek" i usao. U normalnim situacijama, udjem na prva vrata i izadjem na zadnja.
  • @ Sima

    13.05.2011 14:01
    I treba. Nema zasta da visis na prednjim vratima nego kao svaki normalan covek udji, plati kartu ili pokazi pokaznu i produzi dalje ka kraju autobusa.
  • 13.05.2011 13:23
    @ Sima i @1
    Pa naravno da volu kada stojiš u vratima, naročito kada je bus skoro pa prazan, staje na stanicu iako nema potrebe. Ako već ima mesta pomakni se dalje od vrata, pa treba da izađeš staneš kod vrata. Kulture nedostaje u narodu mnogo.
    A to zašto puštaju da izlaze na prednja vrata, pa dosta puta sam bio svedok da ljudi izlaze na prednja vrata i vozač lepo kaže imate troja vrata za izlaz i vi svi na prva. Niko da bilo šta kaže, izvinite ili bar muuu, beee, aaa. A najbolji slučajevi su kada uđu na druga vrata i trče na prva da izađu.
  • 13.05.2011 13:18
    Jeste razgovaraju telefon, ali nikada nisam vidio da je nekoga ugrozio time, ili da se vuče 20 km/h bulevarom ili da ne propušta pešaka jer ne može da prebaci brzinu, kao što to rade vozači automobila.
    Vozači GSP se mnogo bolje ponašaju u saobraćaju nego vozači automobila. Neki dan pralzim ulicu na pešačkom bez semafora, prolazi 10-ak auta, niko da stane, ide 8-ica #872 i čovek staje i propušta me. A taksist niko ne kritikuje po medijima, a već mi se drugi put dešava u mesec dana da zamalo me udari taksista jer VOZI SUPROTNOM STRANOM!
  • 13.05.2011 12:36
    1 @Sima
    ..i ne samo sto opsuju, nego su izuzetno neljubazni,naravno ima i izuzetaka..isto tako na pitanje putnika "zasto pustaju putnike da izlaze na PREDNJA vrata", a putnici stoje izvan BUS-a i cekaju da udju, odgovor ima je SLEGANJE ramenima i jos dodaju"sta mi tu mozemo, ili sta ja tu mogu"... i nije to sve... onda se opravdano pitam kako rade oni prevoznici putnika ako je JKP "Gras" dobilo nagradu za uspesan rad
  • Sima

    13.05.2011 11:51
    a voledu i da...
    ... opsuju mater ako se ne pomerite sa prvih vrata, cak i kada na sledecoj stanici nema nikog ko bi usao
  • 13.05.2011 11:02
    Svakodnevno se vozim autobusima GSP, koristim više linija i potpuno je tačno da se dešava da vozač u toku vožnje koristi mobilni telefon. Ne svi i ne uvek, ali ima toga.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna