Grad Novi Sad pripremio je projektnu dokumentaciju za rekonstrukciju sedam kilometara biciklističke staze na Futoškom putu, a za ove radove već su izdate neophodne građevinske dozvole.
...izbaciti motoraše sa biskilističkih staza, kao i pešake! Svakako, biciklista treba da propusti pešake. A kako će rešiti parkiranje većih auta ili onih bezobzirnih koji delimično zalaze na biciklističku stazu to zaista ne znam.
Lepa vest. Na Bulevaru oslobođenja su lepo uradili. Mnogo je lakše i bezbednije i za nas i za pešake. Samo molim nadležne da ne strada nijedno drvo. Radije bih vozio i po ovakvim stazama nego da se poseče drveće.
Vožnja bicikla po gradu je off road iskustvo, jer "stručnjaci" još uvek nisu napravili normalan, blag prelaz sa staze na put i obrnuto, nego je to više skakanje sa bankibe i razvaljivanje bicikla. Nadam se da će ovo sad sređivanje to ispeglati, a ne samo još jedno izvlačenje para iz budžeta.
Tek kad izidješ iz Srbije shvatiš u kakvom debelom crevu sveta živiš! Žao mi je što moram to da kažem.
Ništa oni uraditi neće. A i da urade....nema vajde, svaki lokalni baja će da te iseče i parkira gde oće pa i na traku, tj. Bici stazu. Ne vredi. Mentalni sklop.
Od Radikalske primitivne BAGRE si ocekivao da sacuva drvece i zelenilo u gradu? Cekaj dok njihovi Galensi i Karini krenu da betoniraju bice NS pretvoren u Bosansku stencugu...
Djikota29.05.2020 • 12:48
U Narodnog fronta udarena linija i to je biciklisticka staza. A park city napravljen do ivice pesacke staze a ne bar 50 cm uvuceno. Divna prosla vlast, kao i sadasnja vlast samo manje fleka od cvara na prosloj.
Da se ne lazemo, ista je situacija i sa zgradama koje su izgradjene pre 40 godina, od Limanskog dragstora pa do kraja Limana 4. Znaci problem je malo stariji.
Jedino resenje koje ja tu vidim jeste da cela ta staza bude pesacka, a da se umesto parkinga napravi biciklisticka staza, ali onda se gubi stotinak parking mesta, pa i vise ako se isto uradi i sa druge, parne strane ulice.
Posto ce ih vec graditi, renovirati, kreciti, neka ovaj put (za razliku od proslih renoviranja) iskoriste priliku i obeleze znakom ko ima prvenstvo na stazi u produzetku pesackog prelaza, pesak koji zavrsava prelazenje ili biciklista. Osobi s pola mozga je jasno da je duzna da zaustavi bicikl i propusti pesaka da dovrsi prelazak ulice, ali takvih osoba je malo, i u svetu gde je osoba s inteligencijom malo, obeleze se obrnuti trouglovi dole na samoj bici stazi, a ispred pesackog prelaza.
U Narodnog fronta udarena linija i to je biciklisticka staza. A park city napravljen do ivice pesacke staze a ne bar 50 cm uvuceno. Divna prosla vlast, kao i sadasnja vlast samo manje fleka od cvara na prosloj.
276 Mil dinara + 20% PDV = 331,2 Miliona din ---> 2,8 MILIONA EVRA!
Podeliš sa 7km pa izađe 400.000e po kilometru biciklističke staze.
Ne znam kako vama ovo deluje, ali mnogo je bre kume...
Horor biciklistička staza Temerinskom od Šajkaške do Koste Šokice, ko je predje bez posledica po bicikli i samog sebe.....svaka čast. A dalje preme centru je nema, a puno ljudi ide svaki dan tim prvcem...veoma rizično po život. No ovaj deo grada niko nikada nije ni gledao ....
Eno rupčaga na sred biciklističke u Bate Brkića preko puta gerontološkog, stoji tamo najmanje dve godine, a ispred samog geronotološkog kod semafora je "ležeći policajac" kojeg je izvajao koren drveta. Ni ovaj deo ka Jovana Dučića nije baš u idealnom stanju. I bilo bi dobro podići sva ukrštanja bulevara Slobodana Jovanovića sa poprečnim uličicama kao što se sad i radi pri rekonstrukciji ovih blokovskih saobraćajnica, izleću automobili iz tih bočnih bez ikakvog pardona, pravo čudo da tu ne strada više biciklista i pešaka
Nepunih 2,5 mil EUR-a na popravku i rekonstrukciju biciklističkih staza!!!??? Da li se pravi auto put po Novom Sadu ili rekonstruišu postojeće biciklističke staze??? Koliko će onda koštati proširenje novim biciklističkim stazama! Jesam za to da svaka ulica gde je to moguće bude biciklistička staza, jer sam biciklista, ali za te pare ste zaista mogli ceo Novi Sad preurediti u biciklističke staze, a ne preurediti u par ulica! NEDOPUSTIVO!!
2 horor mesta - ugao Ive Andrića i 1300 Kaplara. Postojeće rešenje tera pravo u smrt bicikliste! Biciklistička staza se završava maletene na ulasu u T raskrsnicu, očekuje se da biciklista pređe obe trake, skrene, uključi se, prestroji U RASKRSNICI ako hoće levo.. ko god je napravio ovo rešenje MORA u zatvor!
Drugo mesto, NIS pumpa Futoški put, prekoputa GRAS-a.
NEMA rešenja ni za bicikliste ni za pešake!
Da li znate da u Petrovaradinu i Sr. Kamenici nema ni jedna biciklistička staza (ne računam one oko kružnog toka kod Žeželjevog mosta koje nigde ne vode)? Da li grad koji ubira iste poreze od nas sa sremske strane da poveže nas sa biciklističkim stazama?? Sve što je potrebno je napraviti vezu od Duge barem do Bloka 8, spajanje od Duge ka Oficircu, vezu Petrovaradin - Sr. Kamenica centar i spajanje sa mostom Slobode. Mnogi bi sa ove strane više koristili bicikli za prevoz, jer u trenutnom stanju u saobraćaju je to veoma rizično.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grad: Ulaže se u rekonstrukciju biciklističkih staza
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•29.05.2020.
•09:57 > 13:18
Komentari 26
Sale NS
cwelle
https://youtu.be/XuBdf9jYj7o
Biciklista
ha,ha,ha
...
Ništa oni uraditi neće. A i da urade....nema vajde, svaki lokalni baja će da te iseče i parkira gde oće pa i na traku, tj. Bici stazu. Ne vredi. Mentalni sklop.
Patak
Moras da lahes na sve.fuj
Pera
dule
U Narodnog fronta udarena linija i to je biciklisticka staza. A park city napravljen do ivice pesacke staze a ne bar 50 cm uvuceno. Divna prosla vlast, kao i sadasnja vlast samo manje fleka od cvara na prosloj.
Da se ne lazemo, ista je situacija i sa zgradama koje su izgradjene pre 40 godina, od Limanskog dragstora pa do kraja Limana 4. Znaci problem je malo stariji.
Jedino resenje koje ja tu vidim jeste da cela ta staza bude pesacka, a da se umesto parkinga napravi biciklisticka staza, ali onda se gubi stotinak parking mesta, pa i vise ako se isto uradi i sa druge, parne strane ulice.
e
Nemanja
rale
Neoplanta
Djikota
BmB
Podeliš sa 7km pa izađe 400.000e po kilometru biciklističke staze.
Ne znam kako vama ovo deluje, ali mnogo je bre kume...
комша
Biciklista Salajka
RVosha
... i punjenje dzepova
Dragan
Biciklista
deda
on
jova limanac
Buduci emigrant
Novosađanka
Vlada
Drugo mesto, NIS pumpa Futoški put, prekoputa GRAS-a.
NEMA rešenja ni za bicikliste ni za pešake!
Wnj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H