Sa 12 godina deca se ponašaju u mnogočemu kao odrasli.
Bave se svojim poslovima i obavezama, kritički razmišljaju, obrazlažu, bore sa prave stvari u koje veruju, itd.
I mi smo imali u razredu nasilnike čiji je cilj bio da povrede druge monstruoznostima.
Od detinjstva me je nerviralo upravo to što su autoriteti lažni tj nesposobni.
Čast izuzecima i hoćemo da oni preuzmu slučaj kako bi dtuštvo krenulo u normalnom pravcu zdravih i, pametnih i zaista stručnih autoriteta, umesto bolesnog pravca nesposobnih autoriteta i lažnih stručnjaka.
Kad se setim sebe sa 12 godina, bilo mi je samo zao sto nemam prava da vozim auto. Sve sam radio kao i tzv."odrasli". Pratio vesti, poltiku, ucestvovao u porodicnim odlukama... To sto pojedinci prave od svoje dece nesamostalne debile, ne znaci da osoba od 12 godina nema svoju svest, savest i punu sposobnost rasudjivanja. Sve je u zivotnim okolnostima, vaspitanju a donekle i u genetici. Osobama sa 12 godina mozda nije dozvoljeno da glasaju ili rade, ali itekako bi u tom dobu morale da razlikuju dobro od zla. A ne da se ovakav izrazito monstruozan cin kakvo je nanosenje patnje neduznom zivom bicu pravda maloletnoscu. Da je zakucao ekser u glavu vasem detetu, sta biste onda rekli? Ili ipak odgovor lezi u tome sto smatrate da zivot kuca i maca nije jednako vredan kao i ljudski?
Za nasilje je krivo i skrivanje koje čine nastavnici, direktori i psiholozi.
Uvel su štrajkovali samo zbog plata, nikada nisu izneli probleme koje ne mogu da reše javno dok se ne dese strašni zločini.
Bilo je već u medijima dokazano skrivanje i ono nije izuzetak već pravilo.
Nisu samo ubistva nasilje.
Ceo narod je poremećen jer je trpeo nekakvo zlostavljanje od detinjstva.
Kod nas je psihološko nasilje modus življenja, ne bi se znali ljudi ponašati kulturno bez njega.
Onaj ko ne prepoznaje zlo je i sam postao zao.
Njegoš
Kod nas je onda to većina koja ni ne trepće.
To nije društvo za koje obrazujemo decu i u kakvom želimo da živimo i svi moraju da se probude, dobro razmisle i uozbilje povodom neophodnih promena na tom planu.
Bez promena i velike ozbiljnosti i pameti će nastaviti sve gore.
Kada se moja sestra razvodila od muža zbog šamaranja, socijalna radnica joj je mrtva ladna rekla kako ona "ne izgleda kao prava žena" i maltene da je to zaslužila. Dotična je nafarbana u plavo, vozi polovnu džipčinu koju je njen muž "investitor" kupio sa placa i misli da je ufatila boga za skrotum. Teško nama sa takvim ljudima i takvim mentalitetom.
"Istina je da su mnogi od njih maloletni, ali nemojte se zavaravati da se radi o deci. Postoji granica, i kada se ta granica predje mislim da padaju svi izgovori, sve price o teskom odrastanju, siromastvu i nerazumevanju. Do granice dolazi nesrecno i neshvaceno dete, a prelazi je LOŠ ČOVEK!"
Ovoga ce biti sve vise. Takav nam je sistem. Koren svega je u skolama: agresivna deca i njihovi bezobrazni i manipulativni roditelji kompromituju predavace neistinama prijavljujuci ih inspektorima, kao po recepturi i to samo da bi nekom pokazali da mogu da mu zagorcaju zivot. Izivljavaju se, a ovi se povlace da ne izgube posao (povlace se i ostali: direktori, dobra deca koja su se nasla u nemilom okruzenju i njihovi roditelji).
Survavanje i degradacija skolstva je pocela sa reformama pre 17 godina i uvodjenjem silnih prava deteta do te mere da vise niko drugi nema prava ni na sta, a sustinske promene (osim ohrabrivanja agresivaca) NEMA! jer deca koja su zlostavljana i dalje su u istoj poziciji jer su zlostavljaci vesti manipulatori.
Ovaj se problem nikada ne resava, da li zbog toga sto se podilazi roditeljima kao brojnijoj pozeljnoj birackoj grupi ili se nema nacina ili je nekom to nebitno...To se prenosi kasnije na sve aspekte zivota. Bezobzirnost i hladnokrvnost je zavladala, strahota jedna.
Dete? To nije dete! Ja sam sa 7 godina podgrevao rucak za sebe i mladjeg brata dok roditelji rade, sa 12 pazio kada je skupa, a kada jeftina struja da bi se punila TA pec...Setite se sta ste vi radili i da li ste bili svesni sa 12 godina sta znaci zabiti ekser zivom bicu u lobanju?
"
04.12.2019. • 18:59 Srbija Danas
Naš poznati glumac ubijen je u centru Beograda - ljudi su nemo stajali i gledali, NIKO nije pomogao
Tragična smrt glumca Dragana Maksimovića Makse ni danas nije rasvetljena. Brutalan način na koji je otišao veliki glumac stalan je podsetnik na slabosti današnjeg društva."
Mislili su da je Rom.
" Убиство Бриса Татона је догађај са великим одјеком и реакцијама у јавности, у којем је група насилника у центру Београда 17. септембра 2009. претукла групу француских држављана, наносећи тешке телесне повреде 28-годишњем Брису Татону (франц. Brice Taton), од чијих последица је он преминуо 29. септембра исте године."
Treba objaviti listu imena, mimo ratova.
Šta je sa onima po selima koji muče ljude, peku ih peglama.
Ljudima se godinama zbog dominacije hronike i loših vesti gadi i sama pomisao na medije!
Mislim da psiholozi i šlole nisu dovoljno ni samoodgovorni, ni obrazovani, ni upućeni u društvene pojave, da bi oni sami odlučivali šta treba da se preduzme.
Situacija je odavno alarmantna.
Previše ljudi se identifikuju sa monstrumima.
U bioskopu u Srbiji su najgledaniji među mladima filmovi o masovnim ubistvima, monstruoznim delima, horori, i bioskopi najviše daju takve filmove a slično je i sa tv-om.
Kad pogledate komentare onda je jasno zašto ima 10 000 potpisnika. Klasično "rešenje": kazniti, strpati u dom da postane još gori, pa kad izađe valjda neće baš mene spaliti na ulici. I sve to začinjeno vrhuncem ludila gde jedan bez imalo stida tvrdi da "osoba od 12 godina nije vise dete". Nego šta je onda? Ako "osoba od 12 godina nije dete" onda izvolite svojim potomcima, namerno neću da napišem deci, dozvolite da rade sve što žele, nemate onda nikakvo pravo da im upravljate životima ako "nisu deca".
Nije našim prepoštenim komentatorima a ni potpisnicima važno da se problem reši. Važno je samo da se pusti nečija krv kako bi oni bili zadovoljni bez obzira što to neće rešiti ništa i štaviše će napraviti još veći problem. Sa decom se gospodo radi, kažnjavanje i nanošenje patnje tom detetu nećete ni vratiti jadnu životinju niti pomoći tom očigledno zanemarivanom detetu da uvidi svoje greške, nešto nauči i postane koristan član društva, napravićete samo još gori slučaj koji će potom ispunjavati stupce hronike u godinama koje slede.
@box 02.06.2020 • 19:56
Zanimljivo kako niko ne pise peticiju za povecanje plata , penzija , socijalnih ....."
Dodjite u moju zgradu i uzivacete 24h u divljackom zavijanju kerova koje podseca na vukodlake iz horor filmova.
Ponekad imam utisak da stanujem u kafileriji a ne u stambenoj zgradi.
Detetu teba stručna pomoć i to nije zezanje, ozbiljno to treba shvatiti. A što se tiče kažnjavanja to treba razmotriti samo u slučaju roditelja. Treba sagledati u kakvoj je dete porodici sa psiho-sociološko-ekonomskog aspekta. Sigurno je jedno, roditelji su odgovorni i oni trebaju pod stručni nadzor.
ubija kao punoletan a akad se kažnjava kao da je beba.
Za izivljavanje
Ova jednosmerna demokratska druzina naprasno nestane kad je žrtva u pitanju samo se pojavi kad treba neko da snosi sankcije i sto je veca bestijalnost se je više branitelja.
Bil bi najbolje da sve koji se ogrese u deliktu i sa strane stigne kazna ravna onom što je žrtva podnela.
Svaka cast novinaru! Zoran Strika je redak primer objektivnog novinarstva. Mnogi bi trebali da nauce kako se zapravo pise za medije i kakvu odgovornost imaju!
Bravo i svaka cast Zorane!
Nemojte ga kazniti, dete nije znalo šta radi ... ali nemojte se ni čuditi ako jednog dana zapali čoveka koji spava na ulici - dete je i ne zna šta radi
10000 potpisa dovoljno je da predsednik države mora uzeti peticiju u razmatranje. Mislim da bi bilo odlično tražiti mu da se javno izjasni po ovom pitanju. Iovako se u sve meša ko začin c.
Dete zasluzuje posmatranje. Nije bas uobicajeno da 12 godina staro dete radi takve stvari. Deci svasta padne na pamet ali za ovako nesto se ne secam da sam cuo. Neki djavo postoji, a koji je treba utvrditi. Novcana kazna je besmislena, osude takodje. Jedina mera koju bih ja izrekao jeste da dete ima obavezu da volontira u nekom prihvatilistu za pse.
Иживљавање над слабијима... Немојте заборавити Алексу Јанковића, Махира Раковца, Дениса Мрњавца, Харуна Мујкића... Да се њиховим убицама стало на пут док су се искаљивали на животињама, не би толике породице биле завијене у црно. Застаните и размислите!
Molim vas ljudi nemojte navoditi druge probleme jer je ovaj već dovoljno kompleksan.
Nije sve što ima termin "pas" ili "mučenje" sada tema ovog slučaja.
Nije ovo mesto za filozofske raspravke o božijoj pravdi.
Svaki problem mora da se raščlani i rešava posebno.
Zasebni i nezavisni su sledeći problemi dole...
A od njih treba odabrati koji su vezani za OVAJ slučaj i njih tretirati svaki zasebno:
Ujedi psa,
obavljanje nužde,
Drugi zločini prema ljudima
Istraga ovog zločina
Prevencija monstruoznosti generalno
Prevencija dečijeg zločina
Prevencija odraslig zločina
Lečenje poremećenog deteta
kažnjavanje poremećnog deteta
Kažnjavanje zdravog deteta kao upozorenje protiv zlodela
Nalaženje odgovornih za poremećeno dete, csr, psiholozi, škola
Kažnjavanje tih odgovornih
Itd.
Treba da se uključe profesori psiholigije i prava i ministarstvo prosvete, uz gorepomenute Centar za soc rad i školu.
Neka prisustvuju i veterinari i policija koja je istraživala.
Svi oni sada treba samoinicijativno ili na naš pritisak zajedno da sednu i donose nove odluke za ubuduće i za ovaj slučaj pa da vidimo.
A ne da novinari i udruženja izigravaju njihove kurire dok se oni prenemažu.
Anglosaksonski pravni sistem poznaje mogucnost da ako maloletnik pocini toliko svirep zlocin i iz takvih niskih pobuda, moze biti procesuiran kao punoletnik. U nasem slucaju, odgovornost je predvidjena za roditelja/staratelja, posto je lice ispod 14 g. Ono sto je jezivo pitanje je sta ce to "dete" ciniti sa 18, 20, 30 g kada je u stanju da na takav svirep nacin zlostavlja i u krajnjem ishodu ubije zivotinju. To je potpuno odsustvo empatije. I zaista treba dobro razmisliti u sta ce on da izraste!
Zanimljivo kako niko ne pise peticiju za povecanje plata , penzija , socijalnih prava, zbrinjavanje beskucnika, smanjenje korupcije u zdravstvu i sudstvu, smanjenje kriminala, ukidanje sunda na tv, ...
Jedan pas je vazniji od svega toga.
Digli se vajni zastitnici zivotinja da objasne kako je dete zlikovac. Niko nije pravio peticiju da se kazne deca kada su zapili beskucnika, proslo je tako. Nejasno mi je razmisljanje ovih ljudi koji svoj bes iskaljuju na detete kojem je ovaj zlocin samo posledica ocigledno dubljeg i trajnijeg zlostavljanja i zanemarivanja. Kada pas ujede coveka ti zastitnici zivotinja se dignu da objasne kako to nije krivica psa, nego vlasnika, ali kad se ovako nesto dogodi onda je to izricita krivica deteta, iskljucuje se mogucnost da je i takav potez deteta proizvod nekih dubljih negativnih procesa sa kojim se suocavalo? ovo je samo dokaz da smo kao drustvo totalno nesvesni okruzenja u kom zivimo...
Strašno je što kada se nešto desi svi autoriteti se sakriju ispid stola, a novinari za sve moraju idu okolo i izigravaju detektive nadležnosti, propisa i propusta i krivaca.
Zar nena niko ko treba da cimne i probude one koji treba sada da reaguju?
Oni bi trebalo da šalju novinarima saopštenja o preduzetim akcijama, kao što se isporučuju računi, a ne da izigravaju primadone.
Novcana kazna detetu od 12 godina nista nece uciniti, apsolutno nista. Tu bi apsolutno i novcano ispastali staratelji deteta. Dete ima ozbiljno narusenu porodicnu klimu, koja se nazalost tako odrazila. Novcanom kaznom, kod decaka se nista ne bi promenilo, samo bi jos vise narusilo, jer bi trenutni startelji bili kivni zbog finansijske krize, sto bi se na dete opet odrazilo. Dete treba leciti, i to na vreme, da se slicno ili jos gore ne bi dogodilo.
Empatija za dete ili empatija za zlostavljanu životinju? Koje je to dete, i odakle potiče dečak , kome pričinjava zadovoljstvo da muči jadnu životinju? Jasno je u kakvog odraslog mladića i čoveka će se razviti ukoliko se hitno ne preduzme njegovo lečenje. Nažalost takvi slučajevi su veoma česti i što je još gore nailaze na odobravanje velikog broja ljudi (ako se uopšte mogu nazvati ljudima). Pozitivno je da udruženja za zaštitu životinja postaju sve brojnija i verujem da će uticati da kazne za počinioce budu sve strožije.
Broj ljudi koji je potpisao ovu peticiju vam govori pre svega koliko ljudi veruje u institucije drzave Srbije i u to da ce te institucije rešiti problem ovog deteta i sprečiti da on u buducnosti cini slicna zlodela.
Zanimljivo je kako je poverenik odmah pripisao celu poentu karakteru stranice i ljudi koji su potpisali, jer boze moj, "pustite nadlezne da obave svoj posao". Mhm, važi!
Detetu bi trebalo obezbediti adekvatno psihijhatrijsko lecenje i pomoc. Ali prioretet nije ni dobrobit ovog deteta ni kazna, nego mi, ostali gradjani. Drzava je duzna da ucini sve u njenoj moci da neko od nas ne nastrada u buducnosti, a cini se da nadlezni ne planiraju da ucine nista po tom pitanju, vec svojim nereagovanjem daju zeleno svetlo da se ovakva zlodela podstaknu i ohrabre. Da li postoji iko dovoljno naivan da pomisli da ce "lekcije o empatiji prema zivotinjama" promeniti ovo dete. Kako da se onda osecamo bezbedno kad neko prolazi bez ikakvih posledica za ovakvo monstruozno delo?
Primetna je ogromna količina nekanalisanog besa kod naroda - mislim da je ova peticija rezultat sveopšteg nezadovoljstva.
Davno sam još napisao da ljudi u ovoj zemlji sve više podsećaju na istu onu masu koja je klicala na javnim pogubljenjima u srednjem veku.
Ljudi se ne menjaju :(
Odgovoran je roditelj/staratelj, jer je pocinilac maloletan. Da, dete mora da iskusi neku vrstu kazne, disciplinovanja. Ne verujem da dete od 12 godina ne zna sta je dobro a sta lose. I za to je odgovoran roditelj/staratelj, jer je ocigledno propustio da detetu objasni neke elementarne stvari. Ovo je dete sa izazovima u ponasanju, koje moze ili ne, da se strucnim radom koriguje (koliko to nasi uslovi dozvoljavaju). Poenta je da i roditelj/staratelj i dete uvide greske i osete posledice svog (ne)ponasanja. Svakako je za osudu. Nadam se samo da se ovako nesto nece ćušnuti pod tepih, jer se ovo desava i strasno je. Da, desilo se. Ne moze se izbrisati. Posledice svog ponasanja se moraju osetiti.
Slazem se da je postupak ovog decaka los i neshvatljiv.Ali,gde su svi ovi pravedmici prepuni besa i suza da dignu svoj glas kad mjihovi ljubimci unerede parkove,staze,haustore,liftove koni smrde na psece izmete.Kada ce vlasnici ljubimaca placati utrosak vode u zgradi,odrzavanje zajednickih prostora i sl.za svoje ukucane zivotinjskog porekla.Pa mozda bi bilo vise para za lecenje dece poput ovog decaka.Razmislite ssvi.
Dete mora na neki način da bude suočeno sa strašnim činom koje je uradilo. Mislim da ovde mora da reaguje Centar za socijalni rad i svi stručnjaci pa i psiholog i psihijatar jer ne verujem da je u pitanju samo zapušteno dete. Treba mu obezbediti siguran smeštaj i stalni nadzor ljudi iz Centra za socijalni rad jer je u pitanju nešto što pokazuje da sa njim duboko nešto nije u redu. Kod nas ne postoji takva praksa, ali kod maloletničke delikvencije ako se ovo može svrstati tako, u razvijenim zemljama postoje stručnjaci kojima dete mora svakoga dana da se javlja i prati se šta ono radi. Osim toga moglo bi se smestiti u neku ustanovu.
Sajo02.06.2020 • 14:38
Jasno je da buduci roditelji moraju proci nekakve testove da li su mentalno i na svaki drugi nacin sposobni da odgajaju decu.Znate svaka budala može da dobije dete a samo pametan moze da ga odgoji da bude pristojan čovjek.
To sto ti promovises se zvanicno zove eugenika, i izmedju ostalih i Hitler ju je promovisao i sproveo tokom svoje vlasti.
Užas i licemerje!
Prvo počnimo od činjenice da danas u našem društvu nikog nije briga ni za koga.
Toliko bulinga,poniženja po skolama tuce,nasrtaja ,snimaka nasilja ,pa cak i smrtnih ishoda i uzaludnog vapaja roditelja za pravdom..
Koju peticiju potpisuje te?
Šta tražite?
Samo hajde hàjka!
Samo se osvrnite na našu stvarnost i nemojte reci da niste obavešteni!
I šta očekujete od sutra?
Ovo je izražavanje i vapaj mladih u našem društvu jer to je svuda oko njih! Droga,piće,nasilje prostitucija...
Pljačke,pucnjave,ubistva,TV tuga!
Vi koji imate decu zaštitite ih od naše realnosti menjajući je i dovodeći prave vrednosti!
Za To treba da se izborimo zakonima...
Ne mogu da verujem da je preko deset hiljada ljudi potpisalo da se dete kazni... Kakvi su to ljudi... Šta je ovo... Sav svoj neuspeh, bedu, jad bi iskalili na dete.... i to samo jer piše u novinama..... Sramota!!
Danas ubije psa, sutra zapali beskućnika.. Zaboravili ste taj slučaj?
I, zanimljivo, pas koji je stradao nije pitbul, staford, bulterijer.. Na njih se nije namerio.
Osoba od 12 godina nije vise dete. Ko u tom dobu nema empatije prema drugim zivim bicima, a narocito slabijim od sebe, nece je imati nikada. Za mene je to vec izgubljen slucaj i ono sto bih dalje napisao nije "za novine" i ne bi mi objavili komentar. Stomak mi se prevrce sa kakvim monstrumima delimo zivotni prostor. Ej!!!!! Ekser u glavu neduznom zivom bicu!!! To je kraj zdravog razuma. To je duboko bolesno. I ne verujem da je usamljen slucaj, samo je ovaj sticajem okolnosti dospeo u zizu javnosti.
Mislim da treba da se kazni tako sto ce otici u popravni dom. Ako dete od 12 godina koje je potpuno svesno sta radi uradi ovako nesto i prodje nekaznjeno, on ce misliti da moze sve u zivotu da radi i izvuce se. Ovde je oduzet zivot nekome ko ima osecanja, koje je zivo bice. Kada pas ujede ljude , psa uspavljuju, ne vidim nista lose u resenju da ide u dom do 15 godine.
Cemu beskrajna psiholoska naklapanja i trazenja uzroka i objasnjenja? Hoce li to nesto promeniti? Dajte ljudi, dosta vise pretvaranja zrtve u krivca a zlocinca u zrtvu.
Dete je maloletna osoba koja sutra postaje covek sa ozbiljnim problemom. Mora da se ukljuci Centar za soc. rad, da se vidi u kojim uslovima zivi dete da mu se pomogne. Danas pas, sutra covek strada od takvih. Valjda postoje ustanove za takve.
Ma svi su jako pametni ovde... Zabo ekser psu u glavu i nikom nista, od tolike prazne price je i katastrofalna situacija u zemlji. Nisam za anarhiju i bezvlasce naravno ali neko za ovo mora da odgovara.
Pa to se lepo vidi se na primeru naše države, odnosno društva. Većina nije baš baždarena ni u psihičkom ni u moralnom planu, tako da se postavlja pitanje kakvi su to roditelji što su odgojili sadašnje građane.
Preko 10 hiljada ljudi je potpisalo peticiju kojom se, na neki način, poziva na linč 12-godišnjeg deteta, očito siročeta, pri tom ne znajući sve okolnosti celog događaja. Činjenica da je preko 10 hiljada ljudi to potpisalo, je porazna i govori o dubokoj bolesti ovog društva.
>moramo da vodimo računa o tome da dete koje napravi jedan ovako nasilan, užasan čin, na neki način jeste i žrtva, jer ispoljava simptome koji ukazuju na to da mu je potrebna pomoć.<
Ovakvom logikom moze da se opravda svaki zlocin. Svi kriminalci su zrtve,nemojmo ih kaznjavati,potreban im je zagrljaj i terapeutsko plivanje sa delfinima.
Slazem se da decu ne treba odmah kaznjavati, ali treba roditelje i staratelj jer zbog njihove nebrige je doslo do ovog cina. A sto se tice ustanove,, Centar za socijalni rad" iskustvo nam govori da pomoci nece biti, jer oni nece ili im ne daju da rade svoj posao. Kada pricaju o teoriji sve je ok, a u praksi od teorije nema nista!
Ma dokle ce ova drzava biti disfunkcionalna,nespremna da od rodjenja svakom detetu obezbedi mir,dobro vaspitanje u kuci i skoli,dokle ce dete biti dete pa makar cinilo zlodela od koga se normalnom coveku okrene zeludac i moze da place satima a da dete i roditelj ne budu ozbiljno kaznjeni.
Detetu treba pomoc ali sve institucije koje treba da reaguju preventivno nikada ni ne reaguju. Zar ne vidite broj potpisa i reakcija?Normalnom svetu je dosata ove ludnice. Naravno da je neko podgovoran za ovaj monstruozni cin nad zivotinjom.Pa ko treba da resava takve slucajeve?
Krenite institucinalno i naravno da kazna mora krenuti od roditelja,pa nisam ga ja valjda vaspitao,pa ispustio potpuno.Pale beskucnike.muce zivotinje pa kakva su to bica a krecu se medju nama?
To dete,mora osetiti kaznu da bi znalo da nije u pitanju razbijen prozor vec nasilnicki i monstruozno oduzet jedan zivot.Pa ste ce takva deca raditi za godinu,dve kada ojacaju a dzungli bez rada institucija?
Pa hajde vise,ako nece institucije krenuce neko drugi.
Jasno je da buduci roditelji moraju proci nekakve testove da li su mentalno i na svaki drugi nacin sposobni da odgajaju decu.Znate svaka budala može da dobije dete a samo pametan moze da ga odgoji da bude pristojan čovjek.
Mislim da se pogresno tumaci bes i ljutnja javnosti po ovom slucaju. Ne javlja se ovde rulja koja hoce da pronadje dete od 12 godina i lincuje. Cak i ljudima dosta niske intelignecije odmah padne na pamet da je ovo dete sasvim sigurno i samo zrtva losih stvari i losih ljudi, ovakvo se ponasanje ne desi slucajno.
Bes ljudi dolazi prema nekom ukupnom stavu nadleznih koji ide po principu eto, on je maloletan, on nije kriv, znaci niko nije kriv. Znaci kao da se dogadjaj nije ni desio. Neko mora biti kriv, bolje reci odgovoran, mora se pronaci ko, i neke mere se preduzeti. Kriva je porodica, u slucaju poremecene porodice kriva je skola, okolina, na kraju ili na pocetku svega ova drzava koja nije prepoznala sta se kuvalo verovatno godinama. Eto to bi javnost ocekivala da cuje - neke mere, trazenje odgovornih, donosenje mera da se nesto menja, sa ciljem pre svega sprecavanjem ovog u buducnosti jer psa nista nece vratiti... a ne samo - dete nije krivo, niko nije kriv, znaci nije se ni desilo.
Dali su ljudi svesni koliko svinja dnevno bude ubijeno u Srbiji i na koji način,i svinje su isto životinje i to poprilično inteligentne(dokazano kroz naučne eksperimente) stoga treba pokrenuti peticiju PRAVDA ZA SVINJE.
Naravno da ga treba kazniti sto ostrije i da je zakon imbecilan, zato nam se i desava to sto nam se desava. Nikad od tog malog nece covek poststi i isto sto je uradio psu ce sutra raditi ljudima, a mi cemo da se cudimo i zgrazavamo sta se to desava.
U redu, jeste malo (vise) grubo, da ne koristim gore reci.
ALI... Ljudima je muka bezakonja i divljanja bahatih psihickih bolesnika na svim nivoima.
Nije samo zivotinja u pitanju. Problem je da je i ta zivotinja zrtva svega sto se desava u nasoj sredini. Iz tog razloga i saosecam sa tom zivotinjom.
Peticija za kažnjavanje derišta je "užasna" a dete je po definiciji žrtva jer se pretpostavlja da je zanemarivano ili zlostavljano. Koješta. Hajde da nagradimo detence zbog svirepog, može se reći i monstruoznog čina. Sa dvanaest godina mali je već svesno biće i bez obzira na lične traume, ako ih je uopšte bilo, normalno je da može da razlikuje dobro i zlo i da ima dovoljno empatije prema drugim živim bićima. Ovo NE SME proći nekažnjeno jer to nije mali bezobrazluk nego težak patološki čin. Nekažnjavanje je jasan signal da se može preći i na okrutnije zločine. Ne kaže se džabe "batina je iz raja izašla".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Peticija za kažnjavanje "derišta" koje je ubilo psa Kaju je užasna, a ne nudi rešenje
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•02.06.2020.
•13:30 > 13:48
Komentari 88
lol
@/
12 godina
Bave se svojim poslovima i obavezama, kritički razmišljaju, obrazlažu, bore sa prave stvari u koje veruju, itd.
I mi smo imali u razredu nasilnike čiji je cilj bio da povrede druge monstruoznostima.
Od detinjstva me je nerviralo upravo to što su autoriteti lažni tj nesposobni.
Čast izuzecima i hoćemo da oni preuzmu slučaj kako bi dtuštvo krenulo u normalnom pravcu zdravih i, pametnih i zaista stručnih autoriteta, umesto bolesnog pravca nesposobnih autoriteta i lažnih stručnjaka.
/
Na kraju cete kriviti psa.
Pravda za Kaju!
bljuc
biljana
Kaćanka
Milan
Za Kaju
ck
Sta je tu problem?
Nastavnica
Uvel su štrajkovali samo zbog plata, nikada nisu izneli probleme koje ne mogu da reše javno dok se ne dese strašni zločini.
Bilo je već u medijima dokazano skrivanje i ono nije izuzetak već pravilo.
Nisu samo ubistva nasilje.
Ceo narod je poremećen jer je trpeo nekakvo zlostavljanje od detinjstva.
Kod nas je psihološko nasilje modus življenja, ne bi se znali ljudi ponašati kulturno bez njega.
Onaj ko ne prepoznaje zlo je i sam postao zao.
Njegoš
Kod nas je onda to većina koja ni ne trepće.
To nije društvo za koje obrazujemo decu i u kakvom želimo da živimo i svi moraju da se probude, dobro razmisle i uozbilje povodom neophodnih promena na tom planu.
Bez promena i velike ozbiljnosti i pameti će nastaviti sve gore.
Niko drugi neće urediti društvo za nas.
Ovo je naša odgovornost!
Dusanka
Nastavnica
Ljudi su očajni, ne znaju koji je problem veći.
Mnogo roditelja traži ukidanje nasilja, nije istina da roditelji tolerišu nasilje.
Nasilje smeta zdravoj deci i svima (normalnima) .
Jedino izgleda ne smeta psiholozima, političarima, advokatima, zakonodavstvu i psihijatrima.
U suprotnom bi nešto preduzel!
Umesto što se izgovaraju "tako je svuda u svetu".
Kakav sraman izgovor za tolerisanje nasilja.
Nastavnici ne mogu da drže nastavu a vaspitana deca su poražena, pregažena, maltretirana već decenijama.
Koliko je samo bilo u medijima a u životu je to bio redovan slučaj.
Pih
Zoran
licemeri.
JoJo
Otkaz
Proveriti im diplome i šta se uči na fakultetu.
Roditelj
Veki****
Kovid je mala maca
Survavanje i degradacija skolstva je pocela sa reformama pre 17 godina i uvodjenjem silnih prava deteta do te mere da vise niko drugi nema prava ni na sta, a sustinske promene (osim ohrabrivanja agresivaca) NEMA! jer deca koja su zlostavljana i dalje su u istoj poziciji jer su zlostavljaci vesti manipulatori.
Ovaj se problem nikada ne resava, da li zbog toga sto se podilazi roditeljima kao brojnijoj pozeljnoj birackoj grupi ili se nema nacina ili je nekom to nebitno...To se prenosi kasnije na sve aspekte zivota. Bezobzirnost i hladnokrvnost je zavladala, strahota jedna.
kakvo crno dete?
Zemlja monstruma
04.12.2019. • 18:59 Srbija Danas
Naš poznati glumac ubijen je u centru Beograda - ljudi su nemo stajali i gledali, NIKO nije pomogao
Tragična smrt glumca Dragana Maksimovića Makse ni danas nije rasvetljena. Brutalan način na koji je otišao veliki glumac stalan je podsetnik na slabosti današnjeg društva."
Mislili su da je Rom.
" Убиство Бриса Татона је догађај са великим одјеком и реакцијама у јавности, у којем је група насилника у центру Београда 17. септембра 2009. претукла групу француских држављана, наносећи тешке телесне повреде 28-годишњем Брису Татону (франц. Brice Taton), од чијих последица је он преминуо 29. септембра исте године."
Treba objaviti listu imena, mimo ratova.
Šta je sa onima po selima koji muče ljude, peku ih peglama.
Ljudima se godinama zbog dominacije hronike i loših vesti gadi i sama pomisao na medije!
Mislim da psiholozi i šlole nisu dovoljno ni samoodgovorni, ni obrazovani, ni upućeni u društvene pojave, da bi oni sami odlučivali šta treba da se preduzme.
Situacija je odavno alarmantna.
Previše ljudi se identifikuju sa monstrumima.
U bioskopu u Srbiji su najgledaniji među mladima filmovi o masovnim ubistvima, monstruoznim delima, horori, i bioskopi najviše daju takve filmove a slično je i sa tv-om.
Sve su oni to negde videli.
Nema tolerisanja!
Mentalitet
Nije našim prepoštenim komentatorima a ni potpisnicima važno da se problem reši. Važno je samo da se pusti nečija krv kako bi oni bili zadovoljni bez obzira što to neće rešiti ništa i štaviše će napraviti još veći problem. Sa decom se gospodo radi, kažnjavanje i nanošenje patnje tom detetu nećete ni vratiti jadnu životinju niti pomoći tom očigledno zanemarivanom detetu da uvidi svoje greške, nešto nauči i postane koristan član društva, napravićete samo još gori slučaj koji će potom ispunjavati stupce hronike u godinama koje slede.
Petrovic
Zanimljivo kako niko ne pise peticiju za povecanje plata , penzija , socijalnih ....."
Dodjite u moju zgradu i uzivacete 24h u divljackom zavijanju kerova koje podseca na vukodlake iz horor filmova.
Ponekad imam utisak da stanujem u kafileriji a ne u stambenoj zgradi.
realno
brod ludaka
jel bilo nenamerno
Za izivljavanje
Ova jednosmerna demokratska druzina naprasno nestane kad je žrtva u pitanju samo se pojavi kad treba neko da snosi sankcije i sto je veca bestijalnost se je više branitelja.
Bil bi najbolje da sve koji se ogrese u deliktu i sa strane stigne kazna ravna onom što je žrtva podnela.
Vanja
Bravo i svaka cast Zorane!
Jebivetar
10000
Marko
Мајка
.
Nije sve što ima termin "pas" ili "mučenje" sada tema ovog slučaja.
Nije ovo mesto za filozofske raspravke o božijoj pravdi.
Svaki problem mora da se raščlani i rešava posebno.
Zasebni i nezavisni su sledeći problemi dole...
A od njih treba odabrati koji su vezani za OVAJ slučaj i njih tretirati svaki zasebno:
Ujedi psa,
obavljanje nužde,
Drugi zločini prema ljudima
Istraga ovog zločina
Prevencija monstruoznosti generalno
Prevencija dečijeg zločina
Prevencija odraslig zločina
Lečenje poremećenog deteta
kažnjavanje poremećnog deteta
Kažnjavanje zdravog deteta kao upozorenje protiv zlodela
Nalaženje odgovornih za poremećeno dete, csr, psiholozi, škola
Kažnjavanje tih odgovornih
Itd.
Treba da se uključe profesori psiholigije i prava i ministarstvo prosvete, uz gorepomenute Centar za soc rad i školu.
Neka prisustvuju i veterinari i policija koja je istraživala.
Svi oni sada treba samoinicijativno ili na naš pritisak zajedno da sednu i donose nove odluke za ubuduće i za ovaj slučaj pa da vidimo.
A ne da novinari i udruženja izigravaju njihove kurire dok se oni prenemažu.
Marta
box
Jedan pas je vazniji od svega toga.
Pobesneli Vojvodjan
compare
Srbija - borba za prava pasa
Katastrofa
Državne primadone
Zar nena niko ko treba da cimne i probude one koji treba sada da reaguju?
Oni bi trebalo da šalju novinarima saopštenja o preduzetim akcijama, kao što se isporučuju računi, a ne da izigravaju primadone.
Xxx
Pedagoz
Vera
Sanja
Milena
Zanimljivo je kako je poverenik odmah pripisao celu poentu karakteru stranice i ljudi koji su potpisali, jer boze moj, "pustite nadlezne da obave svoj posao". Mhm, važi!
Miroslav
Ssd
Davno sam još napisao da ljudi u ovoj zemlji sve više podsećaju na istu onu masu koja je klicala na javnim pogubljenjima u srednjem veku.
Ljudi se ne menjaju :(
Odgovornost
Irena
mina
Pametan predlog
dule
Jasno je da buduci roditelji moraju proci nekakve testove da li su mentalno i na svaki drugi nacin sposobni da odgajaju decu.Znate svaka budala može da dobije dete a samo pametan moze da ga odgoji da bude pristojan čovjek.
To sto ti promovises se zvanicno zove eugenika, i izmedju ostalih i Hitler ju je promovisao i sproveo tokom svoje vlasti.
Rule021
Ako dete po zakonu ne moze biti kaznjeno,moraju roditelji ili staratelj.
Ovako.....
Nina
Prvo počnimo od činjenice da danas u našem društvu nikog nije briga ni za koga.
Toliko bulinga,poniženja po skolama tuce,nasrtaja ,snimaka nasilja ,pa cak i smrtnih ishoda i uzaludnog vapaja roditelja za pravdom..
Koju peticiju potpisuje te?
Šta tražite?
Samo hajde hàjka!
Samo se osvrnite na našu stvarnost i nemojte reci da niste obavešteni!
I šta očekujete od sutra?
Ovo je izražavanje i vapaj mladih u našem društvu jer to je svuda oko njih! Droga,piće,nasilje prostitucija...
Pljačke,pucnjave,ubistva,TV tuga!
Vi koji imate decu zaštitite ih od naše realnosti menjajući je i dovodeći prave vrednosti!
Za To treba da se izborimo zakonima...
/
nekome je do manipulacije masama
Kaćanka
Lila
I, zanimljivo, pas koji je stradao nije pitbul, staford, bulterijer.. Na njih se nije namerio.
bljuc
Ivan
Zivkovic
Ljiljana
Ena
vox
Borba za prava pasa u ovoj "drzavi" daleko nadmasuje borbu za prava coveka.
P.S. Ovime naravno ne podrzavam zlo koje se desilo psu.
X
Marko
dragutin
Klasična nestručnost
1.stava i zahteva veterinara o počiniocima
2.stava komšija da je dete bilo problematično koji ukazuje na prethodne propuste škole i centra za soc. rad
3.Ovo o nekažnjavanju je čisto lupetanje jer baš svest o kaznama služi za prevenciju.
4.prigovor na peticije i spominjanje vakcinacije je potpuno neprimeren i politički obojen
Dalabu
Novosadjan
Ns
khm
Zakon za monstruozno
Kako se sve tretiraju?
Mora postojati, nisu ona nastala juče.
Branislav veljanovic
Nana
dobrivoje
Telep
мака
Mile Prcikoza
Ovakvom logikom moze da se opravda svaki zlocin. Svi kriminalci su zrtve,nemojmo ih kaznjavati,potreban im je zagrljaj i terapeutsko plivanje sa delfinima.
Komsa
Obican covek
Detetu treba pomoc ali sve institucije koje treba da reaguju preventivno nikada ni ne reaguju. Zar ne vidite broj potpisa i reakcija?Normalnom svetu je dosata ove ludnice. Naravno da je neko podgovoran za ovaj monstruozni cin nad zivotinjom.Pa ko treba da resava takve slucajeve?
Krenite institucinalno i naravno da kazna mora krenuti od roditelja,pa nisam ga ja valjda vaspitao,pa ispustio potpuno.Pale beskucnike.muce zivotinje pa kakva su to bica a krecu se medju nama?
To dete,mora osetiti kaznu da bi znalo da nije u pitanju razbijen prozor vec nasilnicki i monstruozno oduzet jedan zivot.Pa ste ce takva deca raditi za godinu,dve kada ojacaju a dzungli bez rada institucija?
Pa hajde vise,ako nece institucije krenuce neko drugi.
Sajo
ovako
Bes ljudi dolazi prema nekom ukupnom stavu nadleznih koji ide po principu eto, on je maloletan, on nije kriv, znaci niko nije kriv. Znaci kao da se dogadjaj nije ni desio. Neko mora biti kriv, bolje reci odgovoran, mora se pronaci ko, i neke mere se preduzeti. Kriva je porodica, u slucaju poremecene porodice kriva je skola, okolina, na kraju ili na pocetku svega ova drzava koja nije prepoznala sta se kuvalo verovatno godinama. Eto to bi javnost ocekivala da cuje - neke mere, trazenje odgovornih, donosenje mera da se nesto menja, sa ciljem pre svega sprecavanjem ovog u buducnosti jer psa nista nece vratiti... a ne samo - dete nije krivo, niko nije kriv, znaci nije se ni desilo.
Latifa
mala
Goran
DonJuan
Dobar tekst
ALI... Ljudima je muka bezakonja i divljanja bahatih psihickih bolesnika na svim nivoima.
Nije samo zivotinja u pitanju. Problem je da je i ta zivotinja zrtva svega sto se desava u nasoj sredini. Iz tog razloga i saosecam sa tom zivotinjom.
Kiki
Miodrag
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H