Planiraće i projektovati oni još koješta a za to vreme ljudi rade i grade a ovi koji sada jašu u pokrajini nisu u stanju ni da svetla na petrovaradinskoj dugi nameste
Beograd završava svoje mostove i gradi nove dok naš šljam trpa pare od projekata po privatnim računima a radovi neće početi u skorijoj budućnosti
Hoćete jpš egzaktniji primer?
Pogledajte kada je završen TV toranj na Avali a kako i na čega liči ona ruševina na Iriškom vencu?
Treba li još primera?
Tuneli,aerodromi, tramvaji, kosmodromi i orbitalne stanice ...Treba onom nesrećniku javiti da ne poteže put do Amerike i plaća 200 soma dolara za džabe kad će Pajtić, Čanak i ekipa sagraditi kosmički centar ''Kejp Opačić-Kostić'' ili skraćeno ''KUM III do pola IV'' u Veterniku
Надам се да ће се овај мост звати МАРИЈЕ ТЕРЕЗИЈЕ,али поента је у томе што ова власт троши паре на оно што ником не треба,или бар у догледно време није неопходно.Зашто нису загризли у озбиљне проблеме као што је студија о регионалном повезивању система водоснабдевања,развојни програми мелиорација ширег подручја града,коришћење заливних система,пловидбе каналима и Дунавом,претварање градића у туристичку зону попут Будима,претварање приземља објеката на кеју у локале за продају сувенира,старе занате,галерије,винотеке,пивнице...О марини и комплексу за пречишћавање отпадних вода,термалним водама,бродоградњи јахти...НИШТА,али ето вам идеја.
uf ala ste se svi drznuli na naziv firme. sve ja to znam samo sto sad neko koristi to ime sto se koristilo pre 30 godina.sad da li to dovodi u zabludu nekog to je druga stvar. da li su smestene u istoj zgradi i slicno....
nazalost nema vise kamena na zelenom proplanku ispred te zgrade sa nazivom URBIS.
Za 121 i 28 miliona dinara, moglo se i može se kupiti puno cevi. Onda sve cevi na gradilište i hajde da svaki dan zavrnemo i zavarimo po 100 metara cevi. I eto nas za godinu dana laganim radom na drugoj strani Dunava. Gotov most. Ali nekome bi ostali prazni džepovi a narod bi se vozio preko novog mosta e ne može.
Pa Vojvodina, odnosno Novi Sad, a pogotovu Petrovaradin treba da se stidi svoje vlasti.Pa nisu u stanju ništa da urade kako treba.Neće oni taj jadan Žeželjev most uraditi nikada, ni obilaznicu oko jadnog Petrovaradina čiji se meštani nalaze kao u getu. Od kojih para kada sve potrošiše na razmatranja, projekte, tendere i ko zna gde još.Gosn Pajtić i ostali su su svuda "u sve se mešaju" a ništa se ne vidi korisno za narod o kom toliko brinu. Kako misle da zaposle tu silnu omladinu jadnu, da im pruže priliku da se dokažu kao sposobni ljudi a ne samo da ih kritikuju.
Ama šta (nam) je sa drumsko-železničkim,kojim ide želj.pruga,a vezan je za koridor 10?! U kakvom je tužnom stanju već godinama,ko i kada će njega da sredi? A oni o nekom novom!? Pa to je zbilja strašno!
Nešto skupa ta studija izvodljivosti...
Most na tom mestu je za sada totalno ne potreban, možda za nekoliko godina kada se Veternik, Futog, Begeč itd gušće nasele pa veliki broj ljudi bude prelazio preko dunava u Ledince, Kamenicu, Beočin itd. I to sve obradno. Za sada most Slobode sasvim zadovoljava potrebe jer nema na njemu velike gužve kao npr. na Dugi kojoj je potrebno rasterećenje. A potrebniji je mosta na mestu Žeželjevog mosta da nema više čekanja.
Ovaj most koji sada planiraju treba da bude čisto pranje para.
Bez plana će neko drugi graditi ko već ima (drugačiji) plan ili ko nema NIKAKAV plan. Kao novopečeni gradjevinari JER NIJE BILO(?) URBANISTIČKOG PLANA I NIJE BILO NIKOGA DA SPREČI LOŠ PLAN - a bilo je love.
sudeci po komentarima novosadski palanacki mentalitet nikad nece umreti. dragi moji zivimo u 21. veku, onaj cisti, bezbedni, nedodjoski (ako bas insistirate) novi sad od ranije ne postoji vise. prestanite da pljujete i predlozite neko konstruktivno resenje. jos bolje, glasajte za nekog ko ce nesto uraditi.
Šta je privatno, a šta je javno...mmmm...S obzirom da se direktor Urbanizma odomaćio u fotelji, kao da mu je baba ostavio u amanet, prosto je "privatizovao"...A posebno buni činjenica da Urbanizam vrlo radi u interesu privatnih investitora, pa ne retko i na štetu grada - javnog interesa...Aleksandar je veliki, znaš već, Aleksandros Megalos!
@Gobo:niste dobro informisani,osamdesetih godina,prošlog veka URBIS je bio državno preduzeće.Što se tiče odlaska u sremska sela,žitelji Veternika,Futoga,Begeča itd.idu preko Hrvatske,što je često prava gnjavaža.Kad idete kolima naši carinici kad im je dosadno vrše pregled vozila,ako idete autobusom,morate voditi računa,da iz Bačke Palanke autobus za Vizić i Neštin ide TRI puta dnevno.Tako blizu a tako daleko.Pred svake izbore slušamo,kako će se graditi most između Futoga i Begeča,obećanja ništa ne koštaju.
Mislim isto sto i Vegan,da pare nisu "bacene",nego su zavrsile u necijim dzepovima,nadam se na ravne casti,a mozda i ne,jer sad traze pravdanje za nov projekat! Sramota bi trebalo da ih bude,sto nas u lice lazu i svasta mazu,a mi smo jos ludji sto u takve price "verujemo",i nista ne preduzimamo!!!
ljudi moji dali je to moguce,sto bi rekao Mladen Delic,al u ovoj jadnoj srbiji sve je moguce,ovu drzavu zaista vode imbecili a mi narod postali smo pored njih retardirani kad ovo sve podnosimo bez bilo kakve reakcije,ovim putem zamoljavam konzule bilo koje ambasade da mi odobre prihvat njihovog drzavljanstva samo da ne budem deo ove jadne nase istorije.
Da si malo pazljivije procitao ono sto sam napisao mogao si videti da sam pisao o 1980-im godinama a tada je URBIS bio drzavni tj. gradski a URBANIZAM koji spominjes je bio samo jedan od mnogih zavoda koji su cinili URBIS. To je bilo vreme OUR-a, OOUR-a i SOUR-a a URBIS se u to vreme bavio poslovima planiranja, izgradnje i uredjenjem grada. URBIS o kojem ja pisem i "URBIS DOO" na koji ti mislis nisu iste firme. Zgradu preko puta SPENS-a kod fakulteta stariji Novosadjani i dan danas zovu URBIS jer je tu bilo sediste preduzeca. Danas se izmedju ostalog u toj zgradi nalazi recimo i INFORMATIKA kao i jos nekoliko preduzeca.
Dok vi gospodo nama prodajete muda za bubrege, ja obuvam kaljace da prodjem kroz svoju ulicu u prvoj gradskoj zoni.
Ulica se zove Petra Drezgica, navratite ponekad, ali ako je u zadnjih par dana bilo kise, ponesite kaljace, ili vam pak mogu svoje iznajmiti.
Pa ovde ni taxi vise nece na poziv da dolazi....
To su skupe invesatice za Novi Sad.Bolje bi bilo da naprave most Futog-Fruška Gora i time zavrse i tu relaciju povezivanja zapadnog dela F.Gore,to bi bila prečica za mnoge putnikeai same stanovnike.Frapirao sam se kad sam čuo da neka sela na F.Gori pripadaju opstini B.Palanka,tako da bi otisli do svoje opstine,blize im je da predju u Hrvatsku.
Finasiranje studije opravdanosti, lep način za prelivanje para u nečije privatne džepove... A što se tiče mosta, taj most treba, jer teretni saobraćaj preko Dunava iz Novog Sada može preko Beške. Ah da zaboravio sam drumsko-železnički-privremeno-demontažni-moralno-superiorni-... Radi se o trasi od auto-puta preko Dunava do tunela kroz FG. Samo što to kod nas će biti nikad a možda ni posle, sudeći kojom brzinom završavaju auto-put do Subotice. Ali ne treba ih krviti - težak teren, ko je video u tolikoj ravnici da se pravi auto-put?
Novac ne moze biti "bacen". Novac je nasao put u neciji dzep. veci je problem sto vi novinari nemate petlju da istrazujete dalje, vec nas obasipate ovim informacijama, koje i sami znamo. Treba daleko vise da se trudite.
Pa ako imaju obraza da pricaju o tunelu kroz F. Goru...sto ne bi i o mostovima? Sledeci projekat je skretanje toka Dunava, pretvaranje Ribarskog ostrva u lansirnu stanicu i organizovanje turistickih letova u svemir... Pa sta ih kosta? Ko im posle svega veruje, toliko je blesav da ce sve da proguta...
Prvo na most, a posle na lekove.
Hej, lopovi, nećete biti srećni sa tim parama.
To su pare koje pripadaju generacijama koje tek treba da dođu. Od njih otimate. Od potomaka. Vaši očevi, dedovi, pradedovi... sigurno ne bi bili srećni sa vašim delima.
Ukinite više tu sebičnost i samoživost.
Jos pre vise od dvadeset godina na SPENS-u je tadasnji ZIG ili kako se to vec zvalo u to komunisticko vreme izlozio maketu tog mosta sa svim planovima. Posle toga ti planovi, crtezi i ostalo su mogli da se vide u holu URBIS-a. Ovi na vlasti kao da su otkrili Ameriku, predstavljau nam most koji je ovaj grad svojim gradjanima predstavio jos osamdesetih godina proslog veka. Ove nazovi studije izvodljivosti su najbolji nacin za pranje i kradju novca. Ako je grad osamdesetih dosao do toga da je taj most izvodljiv sta sada ovi sviraju u onu stvar. Znaju da nikada nece biti izgradjen i zato ce platiti nekom svom koji ce posle godinu dana proucavanja i analiziranja reci ono sto mi svi vec znamo i onda ce nam grad reci da je po studiji izvodljivosti most neizvodljiv. Znaju oni da ga nece graditi, ali ajde da uzmu koju paru na studiju izvodljivosti.
Biće projekata i za 6 i 7 i 8 most, pa to je normalno za Bojana Pajtića i njegovog kuma Rodnija (Igor Pavličić), u slobodno vreme gradonačelnika Novog Sada.
Novosadskog Rodnija možete svaki dan da vidite kako između 9.00h i 9.30h ujutro izlazi iz svoje zgrade i kreće na doručak i kaficu u resoran STRATUS, gde mu se supruga (prodavačica šešira) priključuje obično od 10.00h do 10.30h.
Tu oni obično uživaju sve do nekih 12.00h, pa tek potom kreću na "neki" posao...
E pa sada znamo da verovatno Rodni ide da projektuje nove mostove i tako sve u krug!!!
Gradu pod hitno treba jedan most između ‚‚Veternika-Futoga‚‚ i ‚‚Rakovaca-Beočina‚‚ koji bi približio Sremsku stranu. Kasnijom izgradnjom putne mreže taj most bi bio povezan sa putem Novi Sad-Bačka Planka i preko bulevara Europa na auto put Subotica-Beograd.Mislim da netreba posebno objašnjenje koliki privredni značaj bi to donelo celoj regiji.
Nikakva studija ne može dokazati opravdanost mosta u nastavku bulevara i Sr.Kamenice da na rastojanju od 4 km bude pet mostova.To nema ni u najrazvijenijim bogatim gradovima sveta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Planiraju peti most, a ni traga od četvrtog
Novi Sad
•17.05.2011.
•08:06 > 09:24
Komentari 39
Sprdacina
Ljudi, idu izbori, jasno ko dan cim su se ovi razmahali da namaknu sto vise!
mona bona
autonomni
Beograd završava svoje mostove i gradi nove dok naš šljam trpa pare od projekata po privatnim računima a radovi neće početi u skorijoj budućnosti
Hoćete jpš egzaktniji primer?
Pogledajte kada je završen TV toranj na Avali a kako i na čega liči ona ruševina na Iriškom vencu?
Treba li još primera?
Tuneli,aerodromi, tramvaji, kosmodromi i orbitalne stanice ...Treba onom nesrećniku javiti da ne poteže put do Amerike i plaća 200 soma dolara za džabe kad će Pajtić, Čanak i ekipa sagraditi kosmički centar ''Kejp Opačić-Kostić'' ili skraćeno ''KUM III do pola IV'' u Veterniku
Сремац
garf
gobo
nazalost nema vise kamena na zelenom proplanku ispred te zgrade sa nazivom URBIS.
Voja
petrovaradinka
Живко
novosađanka
Most na tom mestu je za sada totalno ne potreban, možda za nekoliko godina kada se Veternik, Futog, Begeč itd gušće nasele pa veliki broj ljudi bude prelazio preko dunava u Ledince, Kamenicu, Beočin itd. I to sve obradno. Za sada most Slobode sasvim zadovoljava potrebe jer nema na njemu velike gužve kao npr. na Dugi kojoj je potrebno rasterećenje. A potrebniji je mosta na mestu Žeželjevog mosta da nema više čekanja.
Ovaj most koji sada planiraju treba da bude čisto pranje para.
Zoltan
Tiberius
sosa
Lusi NS
Natasa
roki
Vukajlo
milojko
Sale
Vladimir
Ulica se zove Petra Drezgica, navratite ponekad, ali ako je u zadnjih par dana bilo kise, ponesite kaljace, ili vam pak mogu svoje iznajmiti.
Pa ovde ni taxi vise nece na poziv da dolazi....
branislavNS
Aleksa
Jogi Letač
vegan
Petar
Bikonovich
gobo
velika razlika
Bob Rock
Mlađa
Dr Petrović
Hej, lopovi, nećete biti srećni sa tim parama.
To su pare koje pripadaju generacijama koje tek treba da dođu. Od njih otimate. Od potomaka. Vaši očevi, dedovi, pradedovi... sigurno ne bi bili srećni sa vašim delima.
Ukinite više tu sebičnost i samoživost.
Vukajlo
Хм
Ivana
Novosadskog Rodnija možete svaki dan da vidite kako između 9.00h i 9.30h ujutro izlazi iz svoje zgrade i kreće na doručak i kaficu u resoran STRATUS, gde mu se supruga (prodavačica šešira) priključuje obično od 10.00h do 10.30h.
Tu oni obično uživaju sve do nekih 12.00h, pa tek potom kreću na "neki" posao...
E pa sada znamo da verovatno Rodni ide da projektuje nove mostove i tako sve u krug!!!
NOVOSAĐANIN
Šesti most je predviđen između Petrovaradina i Kaćke petlje na putu Ruma-Novi Sad-Autoput do Zrenjanina.
NOVOSAĐANIN
Nikakva studija ne može dokazati opravdanost mosta u nastavku bulevara i Sr.Kamenice da na rastojanju od 4 km bude pet mostova.To nema ni u najrazvijenijim bogatim gradovima sveta.
Jelena
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H