Autor: 021.rs

Novi Sad
15.06.2020.
12:37 > 13:39
Gradsko saobraćajno preduzeće u Novom Sadu pokrenulo je sistem elektronske naplate i informisanja putnika pod nazivom "NSMART", a prelazak na ovaj sistem će, zbog složenosti, trajati nekoliko meseci.
  • dare@ns

    17.06.2020 21:13
    @Za_neupucene
    Ви изгледа нисте мрднули даље од своје прћије, кад мислите да лиснате карте свугде постоје. Грешите! НЕ! Не постоје свугде. Зашто би?
  • Bus Pljus

    17.06.2020 15:28
    @Peđa Bus Plus je kriminalni sistem jedne fantomske turkse firme o kojoj ocigledno nista ne znas, najvise novca upravo i dobija ta firma (i deli sa onima na vlasti, sistem su uveli jos za vreme demokrata, sad se ugradjuju ovi), gradjani placaju, privatnici zaradjuju, a GSP i dalje koristi krsine koje se zapale na ulici... Poredjenje sa pekarom je jos gluplje - pekara je privatna, a gradski prevoz nije taksi i ne pripada onima na vlasti, i ne znaci da mogu da mogu da odrede cenu kako im se fecne 'pa ko nece ne mora'. Neka srede visak zaposlenih (sve rodjaci sa sela i partijski kadrovi) i neka prestanu da bacaju pare na direktore; skoro je objavljeno da je GSP Beograd kupio 100 tona slanine? Mi da im placamo slaninu? Za sta, za sendivce? Pranje para. A kad vec poredis sa pekarom - da li vise vrede 2,5 hleba ili 5 minuta voznje raspalom krsinom?
  • Mentalitet

    16.06.2020 18:38
    @Dragan
    O da, sve što ovako upotrebljavate, od tog trotoara po kojem idete do svega ostalog je palo sa neba. Uzgred, itekako verujem da osoba koja bez trunke stida i srama izjavljuje kako namerno ne plaća autobusku kartu "na svakom koraku plaća porez", nema ni najmanje sumnje da ste u plaćanju poreza prava poštenjačina.
  • Dragan

    16.06.2020 11:13
    @Mentalitet
    U pravu ste, ponosan sam što živim u državi u kojoj na svakom koraku plaćam porez, a zauzvrat ne dobijam apsolutno ništa.
  • Peđa

    16.06.2020 10:55
    Za neinformisane i zlonamerne, sličan sistem postoji u Beogradu i zove se BusPlus. I takav sistem postoji i na mnogim drugim mestima, pod drugim imenom. Sam sistem je dobar, ali su problem ljudi koji ga (ne) koriste. Ući u autobus sa namerom da ne platiš kartu uz izgovor da je autobus prljav je isto kao da ukradeš burek iz pekare i kažeš da nećeš da ga platiš jer nema ISO-9000 serifikat. Dakle, sistem je dobar, ubrzava protok ljudi i vozila, još samo da se prilagodi cena karte tako da prevoz bude prijemčiv svima i da se baksuzi koji neće da plaćaju kažnjavaju i svima će biti potaman.
  • Mentalitet

    15.06.2020 20:32
    @Dragan
    Verujem da ste zadovoljni i ponosni što ste lopov i prevarant.
  • Dragan

    15.06.2020 20:13
    Gsp
    Od sad je potrebna čitava procedura za kupovinu karti u gradskom prevozu koji je ionako preskup i ne poštuje red vožnje. Nisam im do sada plaćao, neću ni sad. Svakako se gsp finansira iz budžeta koji svi punimo.
  • Puj

    15.06.2020 19:28
    .
    Sta Je falilo postojecem sistemu? Vecina raje je posedovala pokazne godisnje Ili mesecne. 50 godina je bio dobar sistem sad, odjednom nevalja. Najjaci su ovi bilmezi sto kukaju da se dugo voze zato sto vozac naplacuje karte,umislili da su oligarsi i milioneri pa da svaki minut kosta. Koliko sam razumeo vozac ce sad isto da naplacuje i validira karte, samo digitalno. Pa sta ce promeniti, osim sto ce se omoguciti da zaradi neko novce.
  • dragan perković

    15.06.2020 16:48
    A
    Ko odgovara za skoro kupljene uređaje za karte koje je GSP kupio i gde izdavanje karte traje 3min.Za vreme Pavličića svaka autibuska stanica je imala semafor gde se vidi pozicija prvig sledećeg autobusa,vreme dolaska,red vožnje za tu liniju.Displeji "isparili" sa dolaskom SNSa na vlast.Vratite stare dobre kuckalice.
  • Kremenko

    15.06.2020 16:09
    Paprirna karta iz 20 tog veka
    ta pairna karta je LUDILO. Prvo produzava voznju za silne minute , opterećuje i nervira šofera i dekoncentrise ga. Zar treba ceo autobus gradjana da se vozi duze jer neko kupuje kartu u autobusu. Ko ne kupi na trafici ne treba ni da se vozi.
  • Nada

    15.06.2020 16:08
    Stcarno
    PredatorXG7@ nam je to bilo neophodno. A vozila stara 33 godine u proseku, to nije važno.... Pokušavalu su 2 godine to da smuvaju, i sad, Korona, i eto. Zeme da se ugradile. Busevi ionako idu retko, a sad su tek proređeni
  • Ana

    15.06.2020 16:06
    red voznje
    Mnogo korisnije bi bilo da na svakom stajalistu stoji vreme kad ce autobus da stigne na to stajaliste, a ne samo kad je vreme polaska sa pocetne stanice. Zasto se samo unapredjuje nacin naplate, a retko se razmislja o unapredjenju komfora za korisnike usluga.
  • joooooj

    15.06.2020 16:06
    na kraju sve zabrljali
    ovo 4. anulira sve prethodno. I da se stisne i pr... tj dve razlicite stvari odjednom ne idu zajedno.Jako je licemerno to MALTRETIRANJE VOZAČA i ono kao ČUDJENJE zašto beže. Verujem da nije samo zbog plate vec zbog prepterećenosti i odgovornosti. Nis oni jedan čovek orkestar. Kad bi svi radili kao što rade oni bili bismo Švajcarska.
  • Marko

    15.06.2020 15:42
    E sistem
    Pa zar nije rečeno da će taj elektronski sistem biti u vlasništvu grada, tj. GSP Novi Sad a ne nekog privatnika?!
  • Kiki

    15.06.2020 15:27
    I dalje ce biti jedna karta jedan bus pa placas svako presedanje da bi stigao do odredista?
  • Za neupucene

    15.06.2020 15:18
    papirna karta
    opcija prodaje papirne karte uvek mora da postoji i postoji svugde u svetu u vozilima javnog prevoza samo sto cena te karte je destimulativna odnosno visa je u odnosu na cenu karte koja se kupi van vozila
  • Voja

    15.06.2020 15:17
    Logika
    Sasvim logično da uvodiš novi sistem naplate u buseve stare pola veka.Treba da razmisle i o zameni vozača veštačkom inteligencijom.
  • Brus Vilis

    15.06.2020 15:11
    ... prc!
    Kad nemate mozga koristite noge.
    Kupite bicikl.
  • Pooh

    15.06.2020 14:32
    @Dooh: A kako ću ja da stignem do Beočina sa malim detetom, nego autobusom? Trotinet ne pomaže.
  • Sandra

    15.06.2020 14:30
    Cena
    Interesuje me baš cena i rok koji je bio za ugradnju i to delimičnu pošto se ne spominje ni prograd ni druge opštine na kojima idu grasovski autobusi?
  • Seka Persa

    15.06.2020 14:12
    Živi bili pa videli!

    ('Fala bogu!)
  • nshc

    15.06.2020 13:50
    kale gospodar vremena
    Sto bi kale rekao: " I ovako im nisam placao, tek sad necu " hahhahahahha

  • Lider nad

    15.06.2020 13:47
    liderima
    Ovaj sistem elektronske naplate samo dokazuje da zivimo u neprikosnovenom lideru regiona.
  • Ja

    15.06.2020 13:36
    Pa kakve su ovo gluposti.Opet ce imati mogucnost kupovine papirne karte u vozilu?Zar nije cilj samo kartica ili kartica na dopunu.Em bi se vozila krace zaustavljala na stanici,bez guzve na ulazu,em bi bio bolji red voznje.Nema u Srbiji nista bez papira.Dzabe CNG i el.busevi kad se papira nikad necete resiti.
  • Nemanja

    15.06.2020 13:29
    Bus plus
    Da ne zaostajemo za Beogradom i Djilasom postarao se Vučević
  • Ana

    15.06.2020 13:28
    Toliko su naprednjaci pljuvali kad je Đilas uveo busplus kartice da bi oni na kraju uradili potpuno isto u NS. BTW, meni je ovo skroz dobro, ne opterećuje se vozač naplatom karata i nema zadržavanja na stanicama zbog toga.
  • Lala

    15.06.2020 13:28
    Ko je dobio pos'o uvodjenja i implemetacije sistema- bio konkurs?
  • PredatorXG7

    15.06.2020 13:23
    tambs up
    I bilo je vreme. Samo da program i prateca oprema budu radili dobro.
  • ns

    15.06.2020 13:22
    Nije jasno do kog datuma važe penzionerske pokazne karte izdate 2019 g.
  • Dooh

    15.06.2020 13:12
    Zao mi je ljudi koji su primorani da koriste lopovski i kriminalni GSP.
    Treba svi da predjemo na bicikle, trotinete, motore i alternativne nacine transporta, pa nek im tata njihov vozi autobus koji se raspada i ne postuje red voznje!
  • Pera šofer Minhen

    15.06.2020 13:03
    Hvala Bogu
    da ste i to dočekali. Ovde u Nemačkoj to ide 15 godina već. Samo još da i pristojne autobuse nabavite komplet, i onda ću znati da se nešto menja....
  • Euan

    15.06.2020 13:01
    ovako neceg nema ni u Tokiju.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna