Grupa građana "Sasvim druga priča - Novosađani" će se u naredne četiri godine u gradskom parlamentu boriti za smanjenje cene gradskog prevoza sve do dana kada će biti potpuno besplatan, saopštila je ova politička opcija koja će se naći na glasačkim listićima za lokalni parlament 21. juna.
Vratiti tramvaje , proširiti pešačku zonu na širi centar , povezati prugom NS sa okolnim mestima , to mora biti strategija razvoja grada. Bravo za ideju !
Ovj predlog je pre nekoliko dana na konferenciji za novinare izneo i predsednik Metle iz Novog Sada, a večeras i onaj nesretnik što je pričao o bojlerima i kamencu u kampanji. To znači da ako nekoliko različitih stranaka predlaže da je to dobra ideja, ali ja glasam za Metlu.
НС воз би био супер пројекат када би било воље за њега. Пруга до Беочина, Оџака, Врбаса и Инђије постоји. Фали још Зрењанина и Паланка и тако ви се направио пружни систем где би ти возови долазили до обода града, одакле би путници ишли даље ка центру трамвајима. Тако би се драстично смањио број аутомобила у самом граду. То јесте огромна инвестиција и морала би да се укључи држава, али је веома исплатива у будућности. Проблем је што наша држава нема неке дугорочне планове.
Враћање трамвајског саобраћаја у град је апсолутно добра ствар и неминовност. Без обзира на политичку опцију/подршку. Много боља од "затрпавања" града гаражама на спрат и фонтанама.
Prioritet Novog Sada je problem nalaženja pravnog saveta i angažovanja i centar za socijalni rad za visok nivo strategije rada sa građanima a posebno sa ugroženima
Zašto ne bi bio besplatan?Ovako mi koji plaćamo ispadamo budale.Danas čekam 6-icu,ulazim kupujem kartu na stanici još dva romska tinejdžera i vozač im otvara srednja vrata da uđu,nisu imali nikakve karte jer sam čuo razgovor....šta ako ne otvori.U ovom gradu kao i u čitavoj državi,najmanja prava a najviše plaćaju Srbi i to Srbi iz Srbije......Kulturu ponašanja neću ni da spominjem....
Nigde se nisam susrela sa besplatnim gradskim prevozom, a i nerealno je. Morao bi se platiti iz drugih izvora, svakako na teret gradjana.
Više bih volela da karta ima vremensko važenje, npr. 1 sat, da u to vreme važi za sve linije.
Jedino ako rade na vazduh jer električnu energiju treba proizvesti. A ako se poveća potržnja el. energije povećava se i zagadjenje jer nemamo nuklearne elektrane već termoelektrane dok gradnja novih hidoelektrana uništava i ro malo prirode što nam je ostalo. Jedino je gas manje zlo od svega što nam je dostupno. A za solarne panele i vetrenjače ne bih da pišem, sam proces proizvodnje istih stvara veliko zagadjenje.
NS je Osijeku poklonio tramvaje 1960ih i sad je red da Osijek preko EU programa pomogne NS da se šinski prevoz vrati, gradsko-prigradski voz, ili tram-train kao što se gradi na relaciji Subotica-Segedin... obavezno redovan tramvaj, ima toliko bulevara i ulica gde može da prolazi i znači višestruko...ekološki, estetski, higijenski...
sve se moze kda se hoce.. ko hoce - nadje nacin, ko nece - nadje razlog.. treba podrzati svaku ideju koja menja ucmalost ove sustinski palanke od grada, bez ovzira koliko stanovnika NS ima..
Svi smo dobri kad treba da glasamo, a deci plaćamo skupe karte da odu do grada. Podržavam da cena karte bude svuda ista. I za Kovilj i za Novo naselje. Oa jel treba svi da dođemo da živimo u gradu? Jel nas grad toliko ignoriše da moramo da plaćamo tri puta više? Svaka čast da je neko i ovo javno rekao.
Sve je to lepo , al ovim tempom kojim se radi, tako nesto bi bilo izvodljivo 2075. godine , realnije da ste rekli da se gradi lansirana rampa za spejs satl.
Fantasticni su vam predlozi, pored aerodroma a i tramvajskog prevoza mislim da bi trebali raditi i na zooloskom vrtu, kad moze u Jagodini moze valjda i u Novom Sadu. A takodje bi hteo da vam dam sugestiju o eventualnoj stazi za formulu 1 u nasem gradu, svakako najbolje na miseluku da bude. Otvorila bi se nadam se zbog toga i neka radna mesta a svakako bi povecali turizam i osnazili posrnuli usluzni sektor.
Ulice nisu dovoljno siroke da bi isao i tramvaj, izmedju ostalog, a postoji toliko toga ostalog.
I zasto bi prevoz bio besplatan za sve? Cilj treba da bude da normalnije funkcionise, bolja povezanost, kultura ponasanja u vozilima (od strane vozaca i putnika), dakle odgovornost na svim nivoima, modernizacija vozila itd.
Nemam problem sa cenom karte, to svakako nije mnogo, a i vecina zaposlenih svakako preko firme ima pokazne. a djacke i studentske su svakako duplo jeftinije, Imam problem sa tim gde taj novac ide, jer u autobuse i na plate vozaca, mehanicara i ostalih potrebnih radnika ne ide sve, dobar deo ide na neradnike iz SNS-a postavljene na neku nepotrebnu fantomsku administrativnu poziciju. Sa tim imam problem jer bi u suportnom budzet bio veci i moderniji autobusi i bolji vozaci bi bili ovde.
Sasvim druga priča - Istina - UDS - Metla - Itd. Spotovi, video klipovi, retorika, sve je iz iste produkcije, a lažna obećanja iskaču iz frižidera. Kakav aerodrom na Čeneju, kakva legalizacija marihuane, prostitucije, izmeštanje Exita i slične gluposti. O tome šta će se dešavati u NS pita se, zna se ko, a svi ovi zajedno se pitaju manje od praseta kod Matijevića.
Pogledajte biografije tih ljudi koji su izronili pred izbore u NS i nude pregršt ideja i rešenja, ako im date glas porašće vam uši kao kod Duška Dugouška.
Bojkot izbora je jedina mogućnost da ne glasate za SNS.
Odlična ideja. Bolje, jeftinije, čistije, rentabilnije i ostvarivo što je najvažnije, a ne kao što se zaluđenici zanose sa međunarodnim aerodromom u Čeneju. U Nemačkoj postoji nešto što se zove S-Bahn odprilike kao ubrzani tramvaj. Tako nešto bi moglo recimo da povezuje Novi Sad skroz recimo do Begeča, ima tu još mogućnosti. Ozbiljni ljudi mogu od tramvaja ili električnog voza u Novom Sadu čudo da naprave.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sasvim druga priča: Smanjiti cenu karte u gradskom prevozu, uvesti tramvaj i NS voz
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.06.2020.
•14:40
Komentari 25
Čika
Sloba53
Marko
комша
Владимир
Pera
Prioriteti
Penzioner
Goga
Više bih volela da karta ima vremensko važenje, npr. 1 sat, da u to vreme važi za sve linije.
pićuka
cana
zzz
Borislav
Kovilj
Čika
Mislilac
pera
jon jones
dd
Nevena
Ddd
I zasto bi prevoz bio besplatan za sve? Cilj treba da bude da normalnije funkcionise, bolja povezanost, kultura ponasanja u vozilima (od strane vozaca i putnika), dakle odgovornost na svim nivoima, modernizacija vozila itd.
Novosadjanka
pa sad
Cika Pera
Pogledajte biografije tih ljudi koji su izronili pred izbore u NS i nude pregršt ideja i rešenja, ako im date glas porašće vam uši kao kod Duška Dugouška.
Bojkot izbora je jedina mogućnost da ne glasate za SNS.
lale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H