Prevoznici koji svoje putnike primaju na raznim stajalištima u Novom Sadu moraće da prekinu tu praksu, jer je gradska vlast izmenila odluku o saobraćaju.
"U Indiji autobus ide od kuce do kuce i kupi putnike"
Da, ali tamo putnici su okaceni o bus i bus izgleda poput grozda, sta je sa vama, to je Indija...
Ja ipak volim da me prevozi autoprevoznik koji ima sve udobnosti za putnika, udobna i ocuvana sedista,autobus da je cist kao,da se autobus u toku voznje NE POKVARI odgovarajucu temperaturu spram godisnjeg doba, da su vozaci uredni,ljubazni, i da UVEK KRENU NA VREME i da na odrediste takodje stignu na vreme...
Nije monopol ako autobusi ne staju na svakoj krivini da puste putnike u bus,
Da li ste nekada koristili javni prevoz izvan Srbije u EU, ne samo sto ne staju na svakom cosku, nego autobusi na BUS stanicu MORAJU TACNO na VREME da pristignu na stanicu i TACNO na VREME da su na svom peronu isto tako je i polazak u minut tacan...
Prevoznici putnika placaju odredjenu sumu za koriscenje usluga autobuskih stanica, s tim sto NE POSTOJE PERONSKE naplate za putnike, pored PUTNIKA i pratnja moze da dodje do autobusa opet bez naplate
Autobuske karte u EU nisu skupe kao kod nas,ako se vrsi poredjenje ZARADE u EU i ZARADE u Srbiji...
zivela sam par godina u grckoj, i trenutno sam u njoj. tamo je super organizovano na buskoj stanici da se salju paketi sa sve papirima. i platis neku nakadau za to. em brzo stigne em prevoznici zarade. ne znam zasto ne bi i kod nas to funkcionislo? da bi posta i ovi kvazi FedEx-i vise zaradili? zaista sjano funkcionise i pored toga sto i ovde imaju i postu u FexEx i DHAL i puno mali firmi koje pruzaju tu uslugu...i tako...
U Indiji autobusi idu od kuće do kuće, kupe i razvoze putnike.Ako autobuski prevoznici plaćaju takse imaju pravo da vrše usluge putnicima a autobuske stanice nisu sposobne ni u Beogradu i Novom Sadu da obezbede besplatnu WC uslugu. Gradovi se otuđuju od svojih građana. Ko predlaže ovakve budalaste predloge.
Šta ste navalili na Ganta, zar vi nikada niste imali potrebu nekome nešto poslati i da to stigne za par sati?
Ja kada sam slao išao sam na dolazni peron pa poslao nisam ulazio unutra.
Verovatno se vecina mojih sugradjana slaze da je sramota da jedan grad velicine Novog Sada ima ovako jadnu i bednu medjumesnu autobusku stanicu.
Stanica je tesna kako za prevoznike tako i za putnike.Oni ruzni kiosci su vec odavno prevazidjeni,a o higijeni u njima da nepricamo.
Realno i cena peronske karte od 120 dinara je preterana.Sa pomenute stanice polaze i medjunarodne linije , sto je razlog vise da se stanica dovede u red .
Moj predlog je da se raspise tender za MAS a od dobijenih novaca obnovi vozni park gradskog prevoznika,jer nije ni realno da JGSP upravlja stanicom.
Pa ti Gant onda salji postom. Kako da ti onaj cika koji strazari tamo poveruje da stvarno ne putujes? Tako mozemo svi da kazemo i ustedimo tih 120 dinara...
Ovo je yaista previše! Zašto bih ja čak iz Veternika ili Kamenice morala da idem u NS ako putujem u Bačku Palanku, Begeč ili Irig? A najviše me nervira, jer živim u centru da mi bus ne može stati kod duge, već se moram trućkati do stanice, pa onda nazad kući. u tome izgubim pola sata. To je pola sata koje bih mogla drugačije provesti: kuvajući, zarađujući, provodeći sa decom,....
U pravu si, i ja sam pre nedelju dana tamo video nekog novog grmalja iz opet neke privatne firme za obezbeđenje koje su sada angažovali. Stoji i vraća ljude koji prijateljima i rodbini pomažu dok vugle prtljag rečima "Pratnja stoj - ne može unutra bez peronske karte".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nema više primanja putnika van MAS-a
Novi Sad
•20.05.2011.
•10:36 > 09:05
Komentari 17
1
Da, ali tamo putnici su okaceni o bus i bus izgleda poput grozda, sta je sa vama, to je Indija...
Ja ipak volim da me prevozi autoprevoznik koji ima sve udobnosti za putnika, udobna i ocuvana sedista,autobus da je cist kao,da se autobus u toku voznje NE POKVARI odgovarajucu temperaturu spram godisnjeg doba, da su vozaci uredni,ljubazni, i da UVEK KRENU NA VREME i da na odrediste takodje stignu na vreme...
Da li ste nekada koristili javni prevoz izvan Srbije u EU, ne samo sto ne staju na svakom cosku, nego autobusi na BUS stanicu MORAJU TACNO na VREME da pristignu na stanicu i TACNO na VREME da su na svom peronu isto tako je i polazak u minut tacan...
Prevoznici putnika placaju odredjenu sumu za koriscenje usluga autobuskih stanica, s tim sto NE POSTOJE PERONSKE naplate za putnike, pored PUTNIKA i pratnja moze da dodje do autobusa opet bez naplate
Autobuske karte u EU nisu skupe kao kod nas,ako se vrsi poredjenje ZARADE u EU i ZARADE u Srbiji...
Ja
ArkudakiNS
vranjanac
Anonimus
Ja kada sam slao išao sam na dolazni peron pa poslao nisam ulazio unutra.
Martin
slusalac
Stanica je tesna kako za prevoznike tako i za putnike.Oni ruzni kiosci su vec odavno prevazidjeni,a o higijeni u njima da nepricamo.
Realno i cena peronske karte od 120 dinara je preterana.Sa pomenute stanice polaze i medjunarodne linije , sto je razlog vise da se stanica dovede u red .
Moj predlog je da se raspise tender za MAS a od dobijenih novaca obnovi vozni park gradskog prevoznika,jer nije ni realno da JGSP upravlja stanicom.
Dejan6
komsha
Zasto placam peronsku kartu za Backi Petrovac i Kulpin?
Ime
bns
Vaskez NS
@gant
:-)
gant
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H