Da lear odlazi definitivno a pitanje sta ce biti sa Aptiv.. Sto se tice BMTS oni su tu dok se u nemackoj budu pravile dizel masine ... Turbine za dizel agregate ce vrlo brzo biti prevazidjene jer se sve vise ide na ekolosku tehnologiju sa baterijama. To isto vazi i za Pancevacki ZF i Brose koji rade tehnologije za Dizel vozila i automatske menjace za iste.. Niko od njih nije dosao jer voli Srbiju ili sto smo mi bolji radnici od radnika iz EU..Dok imaju interes tu su..
1. Continental Novi Sad i Subotica nemaju veze - pripadaju razlicitim divizijama Continental-a
2. Lear itd - no comment.
3. Subvencije se vrate brzo drzavi - subvencije su normalan proces na svetskom trzistu
4. Plate u Continentalu, neto - 900e za pocetnike a za iskusne, verujte mi, samo od vas zavisi (>2000e)
5. Uporedjivati domacu IT privredu i Continental nazalost nema smisla ni za 10 milki - Continental ima takvu tehnolosku i ljudsku masineriju da nasa IT privreda ni sa 200 milki ne moze da mu trenutno parira - sa ovakvim firmama preuzimamo vrhunsku tehnologiju, znanje i proizvode, ljudi ostaju u Srbiji i za 20 godina se nadam da cemo moci pricati o konkurentnoj srpskoj IT privredi jer sada uloziti u srpske, vecinom outsorcing, kompanije nece promeniti globalnu sliku Srbije.
6. Continental u Rumuniji ima 21000 zaposlenih (8000 inzenjeri), tamo su 20-tak godina - u Srbiji za 2.5 godine 500 zaposlenih (govorim o novosadskoj diviziji) - koja srpska IT kompanija moze to trenutno? Taj potencijal se kupuje subvencijama.
Ako mislite da mladi snsovci nisu ugurani u kontinental na administrativna mesta, tipa hr, nekakve nabavke i slicno, sto njihovi pileći mozgovi kupljenih diploma mogu da svare, zivite u iluzijama.
Velika razlika izmedju ostalih "domacih" firmi i Continentala je u tome da sve sto Conti isplacuje zaposlenima je po zakonu i proknjizeno, a ne kao domace firme pausalno, preko agencija ili u kesu. I firma i zaposleni uplacuju doprinose za pun iznos plate a ne kao ostale IT i slicne firme gde se novac daje u koverti a dazbine uplacuju za minimalac. Ljudi su odbijali po 1500€ platu zato sto su u staroj firmi zaradjivali 2000€ a bili pisani na minimalac. Kada su isti tretman trazili, nije im bilo omoguceno. Ziveli
Grešiš, mladi SNSovci su pretežno nesposobnjakovići koji hoće leba bez motike, a to nema šta da traži u ovakvoj ozbiljnoj kompaniji posvećenoj profitu. Tu zapošljavaju stručnjake, sposobne inženjere vrlo posvećene svom poslu. Takvih inače nema mnogo u Srbiji (otišli su negde drugde), zato su i plaćeni jako dobro za naše uslove.
Nas covek u svemu vidi zaveru.
Subvencije... pa biznis ljudi, nije firma kriva sto je drzava to omogucila. Ne, nego ce da kazu neka hvala, ne treba. Ono sto je sigurno je da je Continental podigao svim inzenjerima u gradu standard jer su u svim firmama plate porasle, vise novca ostaje u gradu, drzavi, trosi se vise, sto vise konkurencije to je bolje za nas inzenjere. A ovaj sto komentarise Lir taj je tek neki dibidus. Da se prikriju desavanja oko Lira. Sta da se prikrije majstore? Razlicite firme, razliciti interesi.. Kakve veze Continental ima sa Lirom. Uzivajte u tome ljudi, sto vise ovakvih firmi, vise posla za butike, ugostiteljske objekte, vise radnih mesta... ljubi vas brat
Motači kablova napred.Inače Continental,APTIV i Lear su jedna firma registrovana u SAD proterana iz EU zbog robo vlasničkog ponašanja.Ovde su prijavljene tri jer bi jedna zauzela 100% što po zakonu je zabranjeno.
Nije problem sto drzava podrzava IT kompaniju subvencijama. I treba da podrzava jer IT sektor stvara dodatnu vrednost za razliku od fabrika kablova i sl.
Problem je sto domace IT kompanije nedobijaju slicne subvencije i time se stvara nejednakost na trzistu.
Osim toga nije Continental jedina kompanija koja radi za autu industriju, nase IT firme rade i za druge ozbiljne idustije.
Svaki od tih "zlatnih ljudi" sigurno ima ponudu za rad izvan Srbije, sa početnom platom 3 ili 4 puta većom od plate koju ima ovde.
Realnost je da su sve te firme tamo gde je jeftina radna snaga.
Meni je svanulo kad sam prihvatio takvu jednu ponudu.
Ne pise ni koliko je pacijenata preminulo u kcv zbog kapaciteta i stanja istog! Al zato firrma koja je dobra 45 milijardi godisnje dobija subvenciju od 10 milki!
Ono što ne piše u postignućima, koliko je karijera započeto, porodica zasnovano, beba rodjeno, stanova i automobila kupljeno u zadnjih 3 godine. Svaka čast srpskim inženjerima koji svaki dan dokazuju da smo ravnopravni sa ostalima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Continental otvara novu fabriku u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•30.06.2020.
•14:00 > 13:44
Komentari 22
Anja
Ferenc pap
Mirjana
Darko
Mile
Lala
007
1. Continental Novi Sad i Subotica nemaju veze - pripadaju razlicitim divizijama Continental-a
2. Lear itd - no comment.
3. Subvencije se vrate brzo drzavi - subvencije su normalan proces na svetskom trzistu
4. Plate u Continentalu, neto - 900e za pocetnike a za iskusne, verujte mi, samo od vas zavisi (>2000e)
5. Uporedjivati domacu IT privredu i Continental nazalost nema smisla ni za 10 milki - Continental ima takvu tehnolosku i ljudsku masineriju da nasa IT privreda ni sa 200 milki ne moze da mu trenutno parira - sa ovakvim firmama preuzimamo vrhunsku tehnologiju, znanje i proizvode, ljudi ostaju u Srbiji i za 20 godina se nadam da cemo moci pricati o konkurentnoj srpskoj IT privredi jer sada uloziti u srpske, vecinom outsorcing, kompanije nece promeniti globalnu sliku Srbije.
6. Continental u Rumuniji ima 21000 zaposlenih (8000 inzenjeri), tamo su 20-tak godina - u Srbiji za 2.5 godine 500 zaposlenih (govorim o novosadskoj diviziji) - koja srpska IT kompanija moze to trenutno? Taj potencijal se kupuje subvencijama.
Jos pitanja?
Ezop
Uja Pera
@@Čika Pera
Balkanski Spijun
Subvencije... pa biznis ljudi, nije firma kriva sto je drzava to omogucila. Ne, nego ce da kazu neka hvala, ne treba. Ono sto je sigurno je da je Continental podigao svim inzenjerima u gradu standard jer su u svim firmama plate porasle, vise novca ostaje u gradu, drzavi, trosi se vise, sto vise konkurencije to je bolje za nas inzenjere. A ovaj sto komentarise Lir taj je tek neki dibidus. Da se prikriju desavanja oko Lira. Sta da se prikrije majstore? Razlicite firme, razliciti interesi.. Kakve veze Continental ima sa Lirom. Uzivajte u tome ljudi, sto vise ovakvih firmi, vise posla za butike, ugostiteljske objekte, vise radnih mesta... ljubi vas brat
Mirko
@Čika Pera
Dragan
aca
ns posmatrac
Problem je sto domace IT kompanije nedobijaju slicne subvencije i time se stvara nejednakost na trzistu.
Osim toga nije Continental jedina kompanija koja radi za autu industriju, nase IT firme rade i za druge ozbiljne idustije.
Milan
Realnost je da su sve te firme tamo gde je jeftina radna snaga.
Meni je svanulo kad sam prihvatio takvu jednu ponudu.
John Die
Novosadjanin
Cepan
?
Čika Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H