Grad Novi Sad formirao je Radnu grupu koja će se baviti izgradnjom mosta u nastavku Bulevara Evrope, preko Šodroša, a ovaj projekat je od posebnog značaja za Republiku Srbiju, što je potvrđeno Zaključkom Vlade Srbije.
A na drugigim mestima evropa finansira projekte prekogranične saradnje, dok bi ti pravio granice u okviru iste države po principu razmišljnja "beogradskog kruga dvojke".
Tako je sada praktično u evropi "najdublja" granica u okviru opštine Bačka Palanka, izmenju njenog sedišta i sremskog sela Neštin.
Istina, tu kod garaza JGSP Novi Sad treba napraviti granicni prelaz sa Bosnom, Novi Sad jos uvek se drzi u Vojvodini, a ovaj drugi kraj kompletno pripojiti Dodikovoj Bosni.
Ја би протерао пут за камионе кроз вјетерник или фјутог и направио мост, д аКарину брже стигне цемент. Треба се одужити бирачком телу, заслужили су. А није на одмет да се НС одвоји од ова два страна тела спојена врпцом.
U strateškom smislu je apsolutni prioritet most nizvodno od Bačke Palanke, a na drugom mestu je pitanje ravnomernog regionalnog razvoja sremski sela Neština, Vizića, Suseka, Ljube..i uopšte opština Bačka Palanka i Šid, koje su sada udaljenije 80-tak km, jer nije izgrađen most u okviru naše države.
Jesi ti clan opstinskog odbora SNS stranke u Vankuveru/Torontu/Calgary? Ne razumem zasto se zalazes za nesto, kad nisi ovde. Naprednjaci unistavaju grad a ti sedis u Kanadi i pametujes kako je to dobro sto oni rade. Alloooooo, taj most moze da se radi, ali ne sa ekipom iz 90ih (SNS, SPS, SRS,...) Ta bagra ne moze da radi vise nista u NS-u, kao ni njihove partijske gradjevinske firme Galens, Karin i ostali.
Ko je taj dijasporac koji bi da obrise dva Sremska sela u Palanackoj,Nestin cija crkva datira iz 1756,Seoska kuca iz 17 veka,sramota.Sela sa toliko vekova i sad nas treba potamaniti.Na hiljade neisplativih investicija,propalih fabrika i sad je najveci trosak most,koji nije od znacaja samo za ova dva sela.Druze kada bi ti znao za muke ovih ljudi nebi tako komentarisao.
Prvo si prodavao pamet sa navođenjem brojeva, a sad si počeo da vređaš.
Jasno je da je si angažovan da podržavaš još jedan most u NS, a priča ti je probušena sa analogijom da po tebi ispada da nije tzebalo ni obnavljati mostove u NS veš samo izvršiti administratinu podelu na bački i sremski deo.
Te kolone automobila koje idu iz Palanke ka NS, gle, presuse na mostu Slobode ( manji protok automobila na tom mostu nego na drumu kod Begeca) a da recimo 3/4 saobracaja na tom mostu je lokalni, vracaju se ljudi sa posla iz grada u Kamenicu, Beocin.
Ma ovo je bespotrebna prica, most izmedju Ilockog i novosadskih nikada nece biti izgradjen, cak ni danasnje vlasti u Srbiji nisu toliko neracionalne.
da li ste ikada vozili ns b. palanka?
Ili beocin ns? A
A od palanke preko mosta do beocina?
Da jeste videli biste razlog zasto je potrebniji most na potezu od ns do b palanke.
Ne nemora biti kod palanke ali negde na pola puta do ns.
Kolone vozila za ns koje dooaze iz pravca futoga begeca da bi presle most i napravile polukrug do recimo beocina ili obrnutim pravcem bi prestale. Smanjio bi se teretni saobracaj kroz ns.
Mostovi bi se rasteretili kao i saobracaj u ns i petrovaradinu.
To bi dovelo i do manje izduvnih gasova. Vozacima bi ustedelo vremena i novca.
Moze i ovaj most ali prvo jedan tamo gde je potrebniji i svrsishodniji.
Plasticno objasnjenje, ne gradis fudbalski stadion kapaciteta 80 hiljada posetilaca u gradu i kraju koji ima 50 hiljada stanovnika i fudbalski klub u 3.ligi a da pri tome postoji tendencija daljeg smanjenja stanovnika i propadanja kluba.
Kakav nacionalni značaj? Ovo je početak izgradnje Novog Sada na vodi. Velika perionica novca se otvara i u NS. Kada razvale Šodroš samo će okrenuti bagere i preko noći iseliti i sravniti mornaricu.
Pisao sam o mostu za koji se zalazu Palancani, on bi bio par kilometra nizvodno od mosta 25.maj a ne mostovi u NS.
A za ovog jarana (odnosno hercegovca iz Palanke) koji drobi o strateskom znacaju i prepisuje recenice o studijam izvodljivosti sa interMeta jos jednom, sta je strateski znacaj mosta kod Nestina i za koga? Srbiji i Vojvodini nije jer treba da ulozi stotine miliona eura u nesto sto nikad nece vratiti taj novac, jer ce dobiti balast odrzavanja mosta koji nicemu ne sluzi a vec mora da odrzava most na par kilometara odatle koji je daleko znacajniji (kao medjudrzavni prelaz i veza Vojvodine sa Hrvatskom i Zapadom). Strateski znacaj za Vojvodinu je da se povezu Banat i Srem, ne postoji nijedan most izmedju te dve regije, stratseki znacaj je da se povezu autoput SU-BG sa autoputem BG-ZG jer na tom pravcu lezi 60% vojvodjanske privrede i stanovnistva. Strateski znacaj mosta kod Nestina je samo u tome da bi Palancani mogli u nestinske vinograde a da cela Srbija placa za to je poprilicno suludo.
B.Palanka nikad nije imala katastarsku teritoriju sa sremske strane, nikad dok komunisti to nisu odlucili. Nestin i Susek su nekad pripadali Ilockoj opcini ali je podelom posle '45 to pripalo Vojvodini (zauzvrat je Vojvodina izgubila Baranju) a Nestin i Vizic su pripojeni palanackoj opstini sa druge strane reke. Nestince apsolutno nista sem te administraivne strane ne vezuje za Palanku, drugaciji sastav stanovnistva, drugaciji mentalitet, povezanost za susedna sremska sela itd.
Sloba53@, slobineli moj lipi. Prvo i osnovno, ja nisam gradio ni radio u koncentracijskim logorima. Nije ni moja familija, ni za i sira, ali se borila protiv okupatora i na Sutjesci i na Neretvi u jednoj od dvi ili tri najslavnije udarne brigade NOB a. 1,2 i 3 Dalmatinskoj brigadi. 1 i 2 Dalmatinska je probila obruc i spasila kompletni vrhovni stab NOB a na celu s Titom, Kocom Popovicem i ekipom. od 7000' boraca i borkinja koji su ostavili svoje kosti na Sutjesci, njih vise od 3000' su bili Dalmatinci od cega gotovo 90'% Hrvati da ne bi bilo zabune. Medju njima i babin brat. Da su samo Srbi bili parizani,mi bi imali Drazu Mihailovica za ministra obrane nakon rata, a dinastiju Karadjordjevina kao vladare, a od Hrvatske ne bi puno ostalo. Toliko o tome da smi mi bili fasisti a vi imali dva pokreta otpora. Mi smo i u 2.w.w. i u Domovinskom ratu bili na strani pravde i pobijedili smo. To je vecinska Hrvatska. A te price o unijacenju ostavljam vama i ekipi oko Naprednog kluba, raznim Cedomirima Anticima, Aleksandrima Rakovicima, Nemanjima Starovicima, ekipi iz emisija tipa Suceljavanje i Geopolitika na Novosadskoj televiziji, akademicima iz SANU a, raznim Milomirima Maricima i Cirilicama, Kulturnim klubovima i svoj onoj ekipi koja je srpski narod unazadila za pokoljenja koja dolaze u zadnjih 30' godina. Iako je korjen dublji i datira barem od 1918' godine. SFRJ nije mogla biti prosirena Srbija, dobar dio vas ju je tako dozivljavao. To je bilo potpuno pogresno. Lp za NS :)
Novosađanka@, eto ti Novosadjanka iz centralne Bosne tumacit ces starosjediocica Boke Kotorske i Kotora koje su nacionalnosti. Ne mogu vjerovat da netko sebi dozvoljava ovakve komentare.i sve to objasnjava sa dva slova u abecedi ili pokusava objasnit korjen imena nekog sveca. Nevjerojatno. I katolickim svecenicima isto objasni da su zaposjeli pravoslavnu crkvu pravoslavnog sveca :) Ovako moja lipa, katedrala sv. Tripuna je gradjena pocetkom druge polovine 12' vijeka, kroz ta minula vremena, nekoliko puta je u potresu ostecena te je i nekoliko puta restaurirana. Zadnji put 79' te godine nakon velikog potresa u CG. U Kotoru imas i pravoslavnu crkvu sv. Nikole, ali je ona gradjena prije jednog vijeka, na pragu ili pocetkom 20' stoljeca. Jasno da su Bokelji jednako Hrvati, jer se ni Srbi ni Crnogorci tako nisu izjasnjavali do prije nekoliko desetljeca. 60% kulturnog i sakralnog blaga drzave Crne Gore bastine Bokeljski Hrvati. I to je na ponos Bokeljskim Hrvatima, drzavi Crnoj Gori i cijelm Hrvatskom narodu. Na katedrali sv. Tripuna stoji ploca istovjetna onoj na crkvi sv. Jurja u Petrovaradinu iz 1925' godine. ' Tomislavu - Prvom - Kralju - Hrvatskomu 925'-1925', s time da je razlika sta na Katedrali sv. Tripuna u Kotoru pise ' Hrvati Kotora ' a na crkvi sv. Jurja u Petrovaradinu ' gradjani Petrovaradina '. Zastitni znak Kotora je i Bokeljska mornarica kao najstarija pomorsta bratovstina na svijetu i njeno cuveno Bokesko kolo. Ta tradicija je stara 1200' godina. LP za NS :)
E super što ćemo imati četvrti most, maltezer mi se opasno smorio od šetnje na postojeća tri mosta, čini se kao da tone u neku depresiju. Ovima što nisu iz grada je totalno svejedno kojim mostom će da idu u Srem, ali zamislite kako je meni sa novog naselja pa još sa kerom. To su strašne stvari lipi moji...
E moj Pozdrav za NS. Istorija je ozbiljna nauka , obavesti se malo o unijaćenju , starkatoličkoj crkvi , istoriji Dubrovnika , nacionalnoj politici SPC... Malo si pojednostavio komplikovane procese. Jedino ti je tačno da se bolje snalazite u sadašnjosti : 1918. , 1941. , 1945. , 1990. Dok smo mi vikali "bolje rat , nego pakt" i "bolje grob nego rob" vi ste gradili logore po NDH. Ishod je poznat. Na vašem prelepom moru vam hvala , idemo tamo gde smo dobrodošli. Uživajte .
pitam se zasto divan raletov komentar o potrebi da se radi precistac kanalizacije koja se uliva u dunav i ljubav prema cistoj reci koju treba da ostavimo nasj deci, da nas dunav opet bude plav ima 44 negativna komentara........zar oni to ne zele a imaju privilegiju da disu i zive u ovom divnom gradu
@Pozdrav za NS :)
Slažem se sa Vašim stavom da mostovi treba da spajaju ljude dobre volje, ma gde oni bili, ali moram da reagujem na nešto drugo što ste naveli.
Bokelji nikako ne mogu biti etnički Hrvati, a u tome u prilog govori upravo njihov zaštitnik sveti Tripun. Naime, poznata je stvar da su Srbi na prostorima gde su bili izloženi uticajima drugih veroispovesti izbegavali da prihvate slova F i H. Iz tog razloga se sveti Trifun kod mnogih Srba zove Tripun. Iz istog razloga se i familija moje bake preziva Tripunović, Srbi, pravoslavne veroispovesti, poreklom iz centralne Bosne :)
Pored svih navedenih brojeva, trebalo bi da sagledate i udaljenost alternativnog prelaza preko Dunava, a to je 40 kilometara nizvodno od BP ako ne izlazite iz zemlje. To je ključni podatak koji dokazuje strateški značaj mosta na tom mestu, a kod Novog Sada postoje 3 mosta i trenutno sasvim zadovoljavaju potrebe (osim u vreme iživljavanja sa auto trkama).
Projektovanje ovakvih objekata se vrši na osnovu pozitivnih rezultata prethodne studije opravdanosti i studije opravdanosti, a u okviru njih se razmatraju i mnogi drugih faktori koje niste naveli.
Osporavti strateški značaj mosta preko Dunava u blizini granice prema zemlji sa kojoj ste suštinski ratovali 90-tih godina je suludo, jer je most koji povezuje obale u okviru iste zemlje na udaljenosti 40 km.
Vašim genijalnim admnistrativnim promenama teritorija opština je, prema istoj logici bilo moguće izdvojiti Petrovaradin ili S.Kamenicu iz Novog sada i ne obnavati mostove nakon NATO rušenja.
Prvo popravite katastrofalne ceste po gradu. Drugo ocistite onaj ciganluk od vikendica i kuca ko je sagradio na Ribarcu ono je sramota. Nikakve legalizacije onoga to nema medju najvecim ciganima na svetu. Ocistite ribarac i sredite ga da bude park za setnje a ne direktora i sinova vikendi pravljeni za vreme Juge kad im niko nista nije smio. Ajmo sve porusiti.
Marko@, dobrodosao u Hrvatsku lipi nas Markoni. Петровград@, a sta smo mi to ' dobili ' sta bi trebalo biti vase ? Hrvatska je predivna zemlja, i respektabilna, na potezu od predgradja Novog Sada i rubnih dijelova Fruske Gore do Boke Kotorske kako ste i sami naveli. I u toj Boki su Hrvati starosjedioci i svo kulturno i sakralno blago u Boki Kotorskoj bastine Bokelji Hrvati. Zastitnik Kotora je sveti Tripun. Treba li dalje moj Zrenjaninac ? Nekad je to more bilo i vase, ali su onda neki ljudi koji dijele vas svjetonazor odlucili da prekroje geografske karte po svom ukusu, i dobili smo potoke prolivene ljudske krvi. Na kraju su oni koji su inicirali prolivanje ljudske krvi u potocima, izgubili rat koji su zapoceli. Vi svakako niste dobrodosli u HR, ali svi dobronamjerni ljudi iz Novog Sada i Srbije jesu. Lp za NS :)
Taj most je bio veoma koristan 90ih za sverc cigareta, nafte i ostalih "akciznih" roba od koga smo dobili danasnje ratno profiterske novosadske "biznismene" - mafijase. Veoma je koristio njima, secam se vrlo dobro 90ih i prvih para ratnih profitera Novog Sada. Kao sto niko nije pitao za most, niko ni njih nije pitao kako su "zaradili" prvi milion maraka. Tako da svakako mafija koja je stvorena od 90ih uz pomoc tog mosta danas mafijaskim metodama vlada Novim Sadom i Vojvodinom.
Projektovanje mostova ili autoputeva se radi na osnovu demografsko-ekonomske procene (broj stanovnika koji gravitira, kolicina saobracaja koji bi se obavljao, ekonomska dobit, troskovi izgradnje i odrzavanja mosta ili puta, tehnicka izvodljivost itd). Kad se sve to baci na papir onda se sagleda da li nesto ima smisla graditi ili ne. Most izmedju Iloka i B.Palanke pre 45 godina je imao smisla, u danasnje vreme taj most nije ekonomski isplativ, promet preko njega je zanemarljiv u odnosu na kapacitet i most je samo balast i srpskim i hrvatskim vlastima. Ali kad je vec izgradjen tu i stoji. Praviti drugi takav (verovatno bi bio i duzi zbog vece uzvodne sirine Dunava i drugacije konfiguracije terena) most samo na par kilometara nizvodno je teska umobolna ideja.
Nije me mrzelo da vidim proslogodisnji prosecni dnevni promet na mostu 25.maj (Ilocki most), 719 automobila, 14 autobusa i 35 kamiona,. Podaci su za oba pravca. Za ilustraciju most kod Zablja dnevno predje 7163 automobila, 64 autobusa i 400 kamiona ( 10 puta veci promet) a ne spada u najopterecenije mostove u Vojvodini. Drugi most preko Dunava izmedju Vojvodine i Hrvatske u Bogojevu ima duplo veci promet putnickih automobila i autobusa i 4 puta veci kamionski.
Resenje je vrlo jednostavno, napisao sam ga gore, Nestin i Vizic administrativno prebaciti u beocinsku ili sidsku opstinu a svakom ko bi iz Palanke hteo u Srem ostaje ili Ilocki ili novosadski mostovi.
Most me ne zanima jer zaista retko idem na sremsku stranu ali itakako me zanima da biciklom kejom mogu da dodjem na nasip I dalje Podunavskom da mogu da stignem do Futoga,a ne da zaobilazim okolo preko Limana. Jel vi znate koliko to oduzima vremena?
Strateški zanačaj mosta nizvodno od B.palanke je nemerljiv, jer mi ni sada nemamo drumski prelaz sa jedne obale na drugu od granice, nešto iza Iloka, pa do Novog Sada.
To je čista strateška katastrofa koju normalnom čoveku nije potrebno obrazlagati.
Pritom planiramo kopanje kanala do mora, pravimo puteve i mostove koji se uklapaju u neke regionalne tranzitne pravce, a na svojoj teritoriji nismo premostili Dunav u dužini od 40 km...
Hajde ti nama objasni zasto je most Nestin-B.Palanka najneophodniji dunavski most u Vojvodini? Zato sto imas vikendicu u Nestinu a zivis u Backoj Palanci? Pa samo na Bulevaru Evrope i okolnim ulicama ima vise stanovnika nego u celoj backopalanackoj i susednim opstinama.
Meni bi recimo odlicno legao most preko Dunava izmedju Surduka i Cente, kad navratim do Srbije posetim moje pa skoknem preko reke do kumova u Centu, ovako sve moram da radim u dva dana, ili se vratim do NS ili da idem do Zemuna pa prelazim Dunav.
Uzgred, za upucene palancane, jel jos postoji Tarkett ili su skroz propali? Niko od mojih poznanika vise ne radi tamo pa nemam informacija.
Kategoricki tvrdim to, da je najbolja solucija ta da se svi mostovi miniraju i da se napravi jedna oveca brana sa hidroelektranom, kojoj bi zavideli i Rusija i Kina i Amerika. Pa i Hrvatska i Slovenija, Projekat bi ukljucivao komplet potapanje celog Novog Sada, na cijem mestu bi niklo jedno prelepo vestacko jezero sa sve labudovima.
Ruku na srce, da se ne lazemo, Novi Sad je postao odavno jedan kolektivni kanalizacioni cvor, jedna gigantska deponija i jos veca ludara i neka mi Bog oprosti na ovome sto cu sada napisati: Novi Sad je postao ... Beograd.
Fino stanovnistvo autobusima rasporediti po okolnim selima, koja i onako vape za ljudstvom i bogato kompenzovati, svakome dati komad zemlje, kucu i recimo nekih 500e. Ko se bude bunio kulturno ga streljati i zdravo djaci.
Nego @dijasporac objasni ti nama zasto su Palancani nama podarili Jovicu Stanisica, Kertesa i Milorada Vucelica (glavne svercere cigareta 90ih) a njih 3-jica podarili sada Vucica Seselja i ostalu Radikalsku bratiju. Zar nisu Palancani mogli sebi da podare most prema Sremu umesto ovih politicara propagandista?
Strani projektistrane firme i nesto malo najjeftinije radne snage made in Serb......Pa gospodo napravite srpski most od srpskog celika sa srpskim projektom srpskim parama i srpskom radnom snagom........jel to nesto nemoguce????Naravno da jeste nemoguce ...kako bi se inace uzelo 10%provizije.......FUJ
Prvo treba izgraditi Fruškogorski koridor u koji spada i most preko Dunava, ali na sasvim drugom mestu- negde od Kaćke petlje pa do negde iza Petrovardina. Taj most je mnogo zahtevniji ali rešava mnogo više saobraćajnih problema. Sumnjam da će biti izgrađen u sledećih 20-30 godina. Što se tiče mostova u Novom Sadu najpreče je umesto sadašnjeg Petrovaradinskog mosta ,kojemu je istekao rok upotrebe ,izgraditi novi koji će umesto ove rugobe ličiti na nešto atraktivnije.
Za izgradnju objekata kapitalne vrednosti ( a most preko Dunava to svakako jeste) svugde u svetu pa i u Srbiji se radi prethodna studija opravdanosti. U toj studiji se uz ekonomske, socijalne i tehnicke razloge doakze da gradnja takvog objekta ima smisla. Posle toga tek slede ostali koraci u gradnji (idejno resenje, generalni projekat itd).
GUP-om iz 1969 je predvidjeno sve ovo sto je zadnjih 15-20 godina izgradjeno oko i u Novom Sadu sto se tice saobracajnica, predvidjena je i petlja na autoputu BGD-Budapest i saobracajnica (Bul.Evrope) od nje ka mostu o kom pisemo a predvidjeno je da se taj most poveze dalje postojecom saobracajnicom ka Rumi i autoputu BGD-ZG. Neko u urbanistickom zavodu je znaci krajem tih 60-tih radio studiju opravdanosti gradnje tog mosta i saobracajnica koje ga povezuju i dosao do zakljucka da taj most ima ekonomsku i socijalnu svrhu, a 50 godina kasnije taj most Novom Sadu, juznobackom i sremskom okrugu je potrebniji nego tad.
Taman noviMost da mogu Galici i kumovi da voze Mercedese V8 da crvenim felnama 200 na sat !!!
I naravno security iza i ispred !!!
Neki dan me njihov bodyguard gledao popreko jer sam prolazio pored Pupinove palate peske a imam dugu kosu. Valjda im se ne uklapam u nentalni sklop !!!
Po redosledu prioriteta za NS i okolinu potrebni su sledeci mostovi -
1. Most Nestin-Backa Palanka - svaki komentar je suvisan koliko je ovaj most bitan. Najbitniji i najpotrebniji most u Srbiji u ovom trenutku
2. Most Kej-Sangaj preko usca DTD u Dunav - da bude isti kao Duga, dve trake za auta, dve pesacke, ALI ostaviti tramvajski koridor po sredini za ne daj Boze
3. Most Futog-Beocin - isti most kao Kej-Sangaj sa tramvajskim koridorom po sredini
4. Most iza Petrovaradina za buduci autoput
5. E tek sad dolazi ovaj njihov famozni most u produzetku Bulevara Evrope. Potreban jeste, ali nije prioritet
6. Pesacko biciklisticki most na stubovima Franca Jozefa za ulazak u Tvrdjavu
7. Nadvoznjak kod Rumenke da se prosiri na jos dve trake.
Covece kad pogledas koliko je NS i okolina SAKATA po pitanju mostova, pa dobro mi ikako funkcionisemo
Bruka i sramota je gradnja mosta na ovoj lokaciji i potpuno odsustvo vizije razvoja grada.
Elementarna logika kaze da ce ovaj most napraviti kolaps saobracaja, a da iole imaju viziju most bi se igradio kod Begeča sa sremskom stranom a bulevar bi isao do izlaska iz Begeča i tako bi Novi Sad imao bulevar o centra grada do izlaska iz Begeca.
Grad bi se sirio a natrpavao zgradama kao sada, a od tog mosta bi setrebala napraviti saobracajnica do autoputa.
I sve bi kostalo mnogo manje a bilo daleko bolje u svakom slucaju.
Na zalost ne vidim da ovakvu viziju dele i gradjani jer ne razmisljaju da ce im ovi vajni strucnjaci napraviti pakao od guzvi, a posebnu katastrofu ce imati oni koji budu ziveli u Galensovim zgradama tzv projekat Avenija na kruznom toku jer ce im stanovi biti pored mosta a buka od konstrukcije mosta nesnosna o cemu niko ne razmislja. Mi sada imamo kolaps na kruznom toku prema autoputu i Rumenci a sa ovim mostom usledice i sahrana.
Po hiljaditi put se na 021 pokrece prica o mostu kod B.Palanke od strane ljudi koji zive tamo.,
Opstina Backa Palanka sa druge strane reke ima ispod 1.000 stanovnika (700 u Nestinu i 200 u Vizicu) tako da broj onih koji bi dnevno sa sremske strane presao na drugu stranu Dunava ne bi bio veci od 100 ljudi, u obrnutom smeru bi bio i manji. Broj ljudi (i industrije) koji gravitira tom delu Backe i ima potrebe da prelazi bas na tom mestu u Srem je zanemarljiv za gradnju mosta koji bi na tom delu Dunava morao biti dugacak preko 1km i kostao verovatno preko 200 miliona eura a da pri tome niko ne razmislja o putevima koje bi trebalo izgraditi od tog mosta preko Fruske dalje prema Sremu.
Mnogo realnije resenje je sela sa sremske strane koja su nerazumnom odlukom u doba autonomasenja pripojena backopalanackoj opstini vrate u sremski okrug i pripoje ili sidskoj ili beocinskoj opstini pa da djaci idu u skole u tim mestima a gradjani se lece u domovima zdravlja tamo. Broj ljudi iz Nestina ili Vizica koji radi u Backoj Palanci i svakodnevno ide tamo je i onako zanemarljiv.
Ovaj most je ili idiotluk ili veliki lopovluk. Od ovih ne vlasti me nebi iznenadilo ni jedno ni drugo. Ovim se skoro ništa ne rešava. Da dovedete poštenog paora iz čurugs ili sa golije, dao bi bolje rešenje za mesec dana.
....ne može izgradnjaostabda menja namenu zemljišta....nisi dobro cuo,...za NS na vodi prvenstveno je potrebno uraditi novi nasip..to ne mogu da rade bez Voda Vojvodina....sigurno postoji problem....nego ovaj gradonačelnik non stop drami kako ga napadaju,ne daju mu da rade itd....problem kojeg su svesni je da cena kvm stanova mora dole, i da se banke polako povlače iz projektnih finansiranja, pa neće baš biti love za sve
Šta sve neće uraditi da sprovedu ovaj lopovski projekat u delo. Galens je već kupio zemljište na Fruškoj Gori oko pravca mosta. A mnogo ranije je to uradio na Bačkoj strani. I sada ovaj lopovski i štetočinski projekat mora po svaku cenu da se progura od strane korunpiranih političara i rukovodilaca u Urbanizmu. Novi most u gradu treba da bude negde kod Beočina a ne kod Šodroša ali lopovska banda je bezecovala zemljište oko mosta i gura taj projekat po svaku cenu. Novosađani ne dajmo obale Dunava lopovskoj bandi. Nijevim tata to ostavio u nasleđe. One pripadaju svima nama i našoj deci.
Mimo politike i ostalih gluposti ali koja je to struka koja uvodi teretni saobracaj u grad?? Pa gradovi ulazu milijarde da bi izbacili teretnjake a mi ih sprovodimo na bulevar evrope!!!??? Alo ima li neko normalan u celoj prici. A sta je sa obilaznicom oko petrovaradina i izbacivanjem teretnog saobracaja iz partizanske ulice?? To nije prioritet?? Napravite parking za kamione kod Miletica! Strucnjaci? Ma da kako da ne!!
Zaista moram da se slozim sa BP jer je nenormalno da ljudi svaki dan na posap idu tako sto prelaze granicu. Isto vazi i za decu koha idu u skolu. Sa druge strane, neverovatno je da se ne planira teretni most koji bi spojio npr.Beocin (fabrika cementa itd.) I npr.Veternik jer su u pitanju delovi grafa gde se nalaxi veliki deo firmi koje koristecteretna vozila. Ljudi tu decenijama prelaze skelom, sto pokazuje da je taj deo mnogo prometniji nego ovo gde oni planiraju most. To bi ujedno rasteretilo ove postohece mostove u NS.
Malo oplemenjujte dole po srbiji, nemojte vise ubiseste nas. Nego, vama treba poligon za pranje para, jel? Inace, ovo je jos komunisricki plan pa ko misli da su udbasi i dejanovic mislili dobro sa rusenjem onog Novog Sada nalik varosicama u Madzarskoj grdno se vara. Ovi nadtavljaju plan.
Stara izreka veli kad nećeš da se nešto uradi ti radnu grupu oformi.
Istini za volju u kakvom su nam stanju 2 od 3 gradska mosta pre će trebati njih da gradimo iznova...To niko živ ne održava.
A jos sad kad svet(ako uopšte opstane)spuca jedna žešća recesija i kriza.Biće nam gore nego pod sankicajama 90tih.A 4. most preko Dunava o kome inače slušamo više od decenije i u planovima je još od SFRJ naprosto je nerealan.Bajke su na trećem spratu.
Marko29.07.2020 • 13:58
Jos mostova
Treba napraviti jos 10 mostova u Beogradu i 5 u Novom Sadu, a Backu Palanku ne treba povezati sa Srbijom preko Dunava, i ceo zapadni deo Vojvodine. Imamo mi nasu Hrvatsku, preko koje idemo u Srem iz Backe i nazad, malo kroz EU, sta fali, jel?
Жалите се комунистима који су и нацртали ту границу и створили Хрватску од Фрушке горе до Боке которске?
Ma kako nam to treba? Jel guzva na Zezelju, Dugi i Slobodi? Jel toliko strasno ici 4 kilometra okolo? Cini se da je ovo povezano sa galetovim planovima za urbanizaciju fruske gore i koridorom kroz frusku goru, kao da je to zaista potrebno. U medjuvremenu ne mozes dete u vrtic upisati jer nema mesta, a cetvrti most je od nacionalnog znacaja?
Ni preko ovih mostova što imamo više neće imati ko da prelazi, jer su nam deca otišla u inostranstvo. Bolje vam je da gradite staračke domove. Sram vas bilo, bitange jedne....
Koga vi blefirate i lažete, most od nacionalnog interesa za Srbiju. Mislim da je od nacionalnog interesa za lopove koji uzimaju procenat od svih investicija u Vojvodini.
koliko sam čuo, kada ovaj most dobije dozvolu za gradnju, namena okolnog zemljišta se menja i onda nema prepreka gradnji stambenog naselja tu.
novi sad na vodi.
samo zli jezici mogu da kude ovakvu investiciju. Naravno takvi kucači poruka nisu ništa postigli ni uradili pa mogu samo negoduju. Napokon se neko setio da usmeri energiju za preko neophodan most. Bravo.
Sta sve vredi kad precistaca kanalizacije u Dunav nema ni u naznakama...smrad na sve strane...sta ostavljamo nasoj deci...dokle ce ta jadna reka moci da se sama cisti...Mozda bi jedan dobar projekat znacio novce iz evropskih fondova...svi zele cist Dunav .....a mi? a volim Novi Sad najvise na svetu celom...i zelim mu opet plavi Dunav
Ma ne mogu da rese neimarova barake i benzinsku pumpu kojoj su dali dozvolu da se natakari na sred bulevara,. A kamoli smešni nadvožnjak preko bulevara Evrope. Zamislite ko kupi stan na toj lokaciji na trećem spratu pice automobili i pokoji ludi motorista u sred noći, ludilo od projekta
Kako se na mala vrata menja regulacioni plan i izmešta odbrambeni nasip, kako bi se oslobodilo zemljište za Novi Sad na vodi, kad neće Vode Vojvodine da daju saglasnost a ti ubaci gradnju mosta, pa digni na nacionalni nivo od značaja za RS, onda se samo pita vlada, eksproprijacija i izmene plana idu bez saglasnosti Voda Vojvodine.
Evo rešenja za Boru, napisati milion primedbi gradjana kad plan bude na javnom uvidu.
most koji ne vodi nigde osim do vikendica iznad Karlovaca kojim se i dalje ne rešava problem tranzitnog teretnog transporta.
Ili gospoda hoće kroz urbane bulevare Patrijarha Pavla i Evrope da proteraju gomile kamiona?
dođu prvi komentari pljuvanja projekta od bolesne mase. Ne treba nam možda most? Ne treba nam ni kod Futoga još jedan? Ne treba ni Budimpešti 16 mostova? Da...... pa važi... Zašto ga Pajtić i Rodni nisu uglavili?
Treba napraviti jos 10 mostova u Beogradu i 5 u Novom Sadu, a Backu Palanku ne treba povezati sa Srbijom preko Dunava, i ceo zapadni deo Vojvodine. Imamo mi nasu Hrvatsku, preko koje idemo u Srem iz Backe i nazad, malo kroz EU, sta fali, jel?
Kada je raspisivan tender za generalni projekat ovog mosta jedan od uslova je bio da izgled mosta ne podseća ni na jedan od postojećih mostova u Novom Sadu, a predstavljena je maketa mosta koji 90% podseća na Most Slobode, tj kao da je umanjen Most Slobode...
Каква црна обилазница кроз средину града где су све квартови са густо насељеним становништвом??? Ови напредни ће људима под прозоре да доведу шлепере. Само напредно ..
Clanovi radne grupe sa bogatim iskustvom ! Wow, sta se to ovde gradilo a da je domace, sve su strani projekti i tudji novci, nasi su samo bili sekundarni pod izvodjaci i oni sto su cistili toalete i nosili lopate ! Prisetimo se otavaranja mosta Sloboda kad je njina maja, zigor i ostala banda krenula da otvori most, bila je to nacionalna sramota !!! Tu je dosao neimenovani svajcarac gradjevinac i zavrsio most pre roka, ni sraf nije falio U srbistanu kad nesto neces da napravis i zavrsis na vreme,samo formiraj neke grupe, komisije i radna tela, tu nema odgovornih kao jedne osobe nego je vise njih, isto kao i za ovaj tzv. krizni stab, nakuplo se ,,strucnjaka,, a niko glavni, svi daju izjave dnevno pa cute !
Ne razumem zasto ovaj most, koji ce biti blizu ova tri postojeca mosta na Dunavu (železnički, Duga i Most Slobode) mora tako hitno da se gradi dok samo malo dalje - Veternk, Futog i Begeč ostaju i dalje bez prelaza i moraju ići okolo u Novi Sad da bi prešli na sremsku stranu? Isto važi i za sva mesta preko..Pa zar ne bi bllo bolje za Grad da se proširi tamo, na sremskoj strani kao i da nam Fruška Gora bude bliže, svima?
Šta znači " projekat od nacionalnog značaja " . Radna grupa znači uhlebljenje članova SNS ili para bez motika a nacionalni značaj je ... pa nešto vezano za trošenje naših para bez polaganja računa.
Cetvrti most u drugom gradu u drzavi, 500m od postojeceg, ne moze nikako biti projekat od nacionalnog znacaja... Rasteretice jednu ulicu u S.Kamenici.
Lex criminalis stize u novu ilegalnu skupstinu koja ce zasedati u parku.
Most u Beocinu, taj je Zapravo potreban, saobracaj nece ni ici kroz NS.
posten svet vas se kloni, kakva crna struka i strucnjaci... mafija, pranje para i cist kriminal.
Jedva cekam Sablju 2 kad padnete s vlasti i oduzimanje imovine ajoj stari ala ce biti belaja.
Jesu li ovi stvarno toliki apsolutni retardi?? Sta resavaju s ovim mostom? Pa opet mora de se prodje kroz NS ako hoce da se ide prema severu a kolaps je vec u najavi ako kamioni budu usmereni na gradski bulevar! Sta bese sa B.Palankom? Oni i dalje nek se *ebu okolo naokolo preko NS ili da idu preko strane drzave??? Jel ove kretene neko placa(mimo sto ukradu) da svima zagorcavaju zivot?? Zasto neko ne ukljuci mozak pa napravi most IZVAN NS a blize B.P. da vise ljudi ima koristi od njega? Neko je cak spomenuo na prethodnim vestima o ovom nebuloznom mostu da se moze spojiti preko fruske gore putem na postojeci autoput i ovaj sto ce kao nekad da bude sto ide za BiH/R.Srpsku?
Gradski most, most u sred grada, koji povezuje gradski bulevar sa ... pa ni sa čim, je "od nacionalnog značaja"?
Lopovluk u najavi. Ko ne veruje, neka pogleda temu "Beograd na vodi", i to je proglašeno da je od "nacionalnog značaja".
O tom mostu se priča koliko i o autoputu Šabac-Ruma-Novi Sad i tunelu kroz FG i svaka vlast ih obećava.
A kad bi bili napravljeni bili bi mnogo dobra stvar. Ja se 10 godina klackam preko Venca za kamionima, po krivinama kad god krenem ka Šapcu. A da ne pričam o sramoti da kroz nacionalni park prolaze hiljade kamiona i o mučenom Irigu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Most preko Dunava u Novom Sadu proglašen projektom od nacionalnog značaja, formirana radna grupa
Autor: 021.rs
Novi Sad
•29.07.2020.
•11:30 > 12:32
Komentari 113
@Filip
Tako je sada praktično u evropi "najdublja" granica u okviru opštine Bačka Palanka, izmenju njenog sedišta i sremskog sela Neštin.
Filip
попара
@Dijasporac
Srednji vek
Podbara preklinje
Janko
French vintage
Unapred se izvinjavam na iskrenosti.
Nestin
@Diijasporac
Jasno je da je si angažovan da podržavaš još jedan most u NS, a priča ti je probušena sa analogijom da po tebi ispada da nije tzebalo ni obnavljati mostove u NS veš samo izvršiti administratinu podelu na bački i sremski deo.
/
po kojoj izvrnutoj logici je blize ici okolo tj do novog sada ili iloka da bi se preslo u srem umesto pravo?
pa ne prelaze preko samo novosadjani
jos uvek ide skela izmedju futoga i beocina
Zoki
dijasporac
Ma ovo je bespotrebna prica, most izmedju Ilockog i novosadskih nikada nece biti izgradjen, cak ni danasnje vlasti u Srbiji nisu toliko neracionalne.
Kerefeke
Ili beocin ns? A
A od palanke preko mosta do beocina?
Da jeste videli biste razlog zasto je potrebniji most na potezu od ns do b palanke.
Ne nemora biti kod palanke ali negde na pola puta do ns.
Kolone vozila za ns koje dooaze iz pravca futoga begeca da bi presle most i napravile polukrug do recimo beocina ili obrnutim pravcem bi prestale. Smanjio bi se teretni saobracaj kroz ns.
Mostovi bi se rasteretili kao i saobracaj u ns i petrovaradinu.
To bi dovelo i do manje izduvnih gasova. Vozacima bi ustedelo vremena i novca.
Moze i ovaj most ali prvo jedan tamo gde je potrebniji i svrsishodniji.
dijasporac
Slavoljub
dijasporac
A za ovog jarana (odnosno hercegovca iz Palanke) koji drobi o strateskom znacaju i prepisuje recenice o studijam izvodljivosti sa interMeta jos jednom, sta je strateski znacaj mosta kod Nestina i za koga? Srbiji i Vojvodini nije jer treba da ulozi stotine miliona eura u nesto sto nikad nece vratiti taj novac, jer ce dobiti balast odrzavanja mosta koji nicemu ne sluzi a vec mora da odrzava most na par kilometara odatle koji je daleko znacajniji (kao medjudrzavni prelaz i veza Vojvodine sa Hrvatskom i Zapadom). Strateski znacaj za Vojvodinu je da se povezu Banat i Srem, ne postoji nijedan most izmedju te dve regije, stratseki znacaj je da se povezu autoput SU-BG sa autoputem BG-ZG jer na tom pravcu lezi 60% vojvodjanske privrede i stanovnistva. Strateski znacaj mosta kod Nestina je samo u tome da bi Palancani mogli u nestinske vinograde a da cela Srbija placa za to je poprilicno suludo.
B.Palanka nikad nije imala katastarsku teritoriju sa sremske strane, nikad dok komunisti to nisu odlucili. Nestin i Susek su nekad pripadali Ilockoj opcini ali je podelom posle '45 to pripalo Vojvodini (zauzvrat je Vojvodina izgubila Baranju) a Nestin i Vizic su pripojeni palanackoj opstini sa druge strane reke. Nestince apsolutno nista sem te administraivne strane ne vezuje za Palanku, drugaciji sastav stanovnistva, drugaciji mentalitet, povezanost za susedna sremska sela itd.
Pozdrav za NS :)
Pozdrav za NS :)
Lufthansa
Sloba53
andjela
Novosađanka
Slažem se sa Vašim stavom da mostovi treba da spajaju ljude dobre volje, ma gde oni bili, ali moram da reagujem na nešto drugo što ste naveli.
Bokelji nikako ne mogu biti etnički Hrvati, a u tome u prilog govori upravo njihov zaštitnik sveti Tripun. Naime, poznata je stvar da su Srbi na prostorima gde su bili izloženi uticajima drugih veroispovesti izbegavali da prihvate slova F i H. Iz tog razloga se sveti Trifun kod mnogih Srba zove Tripun. Iz istog razloga se i familija moje bake preziva Tripunović, Srbi, pravoslavne veroispovesti, poreklom iz centralne Bosne :)
@Dijasporac
Lale
/
@Diasporac
Osporavti strateški značaj mosta preko Dunava u blizini granice prema zemlji sa kojoj ste suštinski ratovali 90-tih godina je suludo, jer je most koji povezuje obale u okviru iste zemlje na udaljenosti 40 km.
Vašim genijalnim admnistrativnim promenama teritorija opština je, prema istoj logici bilo moguće izdvojiti Petrovaradin ili S.Kamenicu iz Novog sada i ne obnavati mostove nakon NATO rušenja.
Neven Stefancic
Radovan
Mara
Kako si došao do zaključka da je most koju bi spajao Liman i Kamenicu samo par kilometara nizvodno od B. Palanke/Iloka?
Pozdrav za NS :)
Savics
Goga
dijasporac
Nije me mrzelo da vidim proslogodisnji prosecni dnevni promet na mostu 25.maj (Ilocki most), 719 automobila, 14 autobusa i 35 kamiona,. Podaci su za oba pravca. Za ilustraciju most kod Zablja dnevno predje 7163 automobila, 64 autobusa i 400 kamiona ( 10 puta veci promet) a ne spada u najopterecenije mostove u Vojvodini. Drugi most preko Dunava izmedju Vojvodine i Hrvatske u Bogojevu ima duplo veci promet putnickih automobila i autobusa i 4 puta veci kamionski.
Resenje je vrlo jednostavno, napisao sam ga gore, Nestin i Vizic administrativno prebaciti u beocinsku ili sidsku opstinu a svakom ko bi iz Palanke hteo u Srem ostaje ili Ilocki ili novosadski mostovi.
Lopurde
Del Boy
@Dijasporac
To je čista strateška katastrofa koju normalnom čoveku nije potrebno obrazlagati.
Pritom planiramo kopanje kanala do mora, pravimo puteve i mostove koji se uklapaju u neke regionalne tranzitne pravce, a na svojoj teritoriji nismo premostili Dunav u dužini od 40 km...
Vlada
dijasporac
Meni bi recimo odlicno legao most preko Dunava izmedju Surduka i Cente, kad navratim do Srbije posetim moje pa skoknem preko reke do kumova u Centu, ovako sve moram da radim u dva dana, ili se vratim do NS ili da idem do Zemuna pa prelazim Dunav.
Uzgred, za upucene palancane, jel jos postoji Tarkett ili su skroz propali? Niko od mojih poznanika vise ne radi tamo pa nemam informacija.
/
da ne spomenemo jogurt revoluciju.
udba je ovaj deo drzala u cvrsto stisnutoj saci
/
ko sto rekoh, BIH botovi uzese i '/'
BulevarEvrope
Bracika je iz Palanke, Jovica je iz Ratkova.
Djeksoon
BulevarEvrope
Ruku na srce, da se ne lazemo, Novi Sad je postao odavno jedan kolektivni kanalizacioni cvor, jedna gigantska deponija i jos veca ludara i neka mi Bog oprosti na ovome sto cu sada napisati: Novi Sad je postao ... Beograd.
Fino stanovnistvo autobusima rasporediti po okolnim selima, koja i onako vape za ljudstvom i bogato kompenzovati, svakome dati komad zemlje, kucu i recimo nekih 500e. Ko se bude bunio kulturno ga streljati i zdravo djaci.
Fica
Bitno strani
Tokmak
dijasporac
GUP-om iz 1969 je predvidjeno sve ovo sto je zadnjih 15-20 godina izgradjeno oko i u Novom Sadu sto se tice saobracajnica, predvidjena je i petlja na autoputu BGD-Budapest i saobracajnica (Bul.Evrope) od nje ka mostu o kom pisemo a predvidjeno je da se taj most poveze dalje postojecom saobracajnicom ka Rumi i autoputu BGD-ZG. Neko u urbanistickom zavodu je znaci krajem tih 60-tih radio studiju opravdanosti gradnje tog mosta i saobracajnica koje ga povezuju i dosao do zakljucka da taj most ima ekonomsku i socijalnu svrhu, a 50 godina kasnije taj most Novom Sadu, juznobackom i sremskom okrugu je potrebniji nego tad.
Preferans
I naravno security iza i ispred !!!
Neki dan me njihov bodyguard gledao popreko jer sam prolazio pored Pupinove palate peske a imam dugu kosu. Valjda im se ne uklapam u nentalni sklop !!!
/
kakav je to pecaros koji bi podrzao most?
Prioriteti
1. Most Nestin-Backa Palanka - svaki komentar je suvisan koliko je ovaj most bitan. Najbitniji i najpotrebniji most u Srbiji u ovom trenutku
2. Most Kej-Sangaj preko usca DTD u Dunav - da bude isti kao Duga, dve trake za auta, dve pesacke, ALI ostaviti tramvajski koridor po sredini za ne daj Boze
3. Most Futog-Beocin - isti most kao Kej-Sangaj sa tramvajskim koridorom po sredini
4. Most iza Petrovaradina za buduci autoput
5. E tek sad dolazi ovaj njihov famozni most u produzetku Bulevara Evrope. Potreban jeste, ali nije prioritet
6. Pesacko biciklisticki most na stubovima Franca Jozefa za ulazak u Tvrdjavu
7. Nadvoznjak kod Rumenke da se prosiri na jos dve trake.
Covece kad pogledas koliko je NS i okolina SAKATA po pitanju mostova, pa dobro mi ikako funkcionisemo
Salamander
Nebojša B
Elementarna logika kaze da ce ovaj most napraviti kolaps saobracaja, a da iole imaju viziju most bi se igradio kod Begeča sa sremskom stranom a bulevar bi isao do izlaska iz Begeča i tako bi Novi Sad imao bulevar o centra grada do izlaska iz Begeca.
Grad bi se sirio a natrpavao zgradama kao sada, a od tog mosta bi setrebala napraviti saobracajnica do autoputa.
I sve bi kostalo mnogo manje a bilo daleko bolje u svakom slucaju.
Na zalost ne vidim da ovakvu viziju dele i gradjani jer ne razmisljaju da ce im ovi vajni strucnjaci napraviti pakao od guzvi, a posebnu katastrofu ce imati oni koji budu ziveli u Galensovim zgradama tzv projekat Avenija na kruznom toku jer ce im stanovi biti pored mosta a buka od konstrukcije mosta nesnosna o cemu niko ne razmislja. Mi sada imamo kolaps na kruznom toku prema autoputu i Rumenci a sa ovim mostom usledice i sahrana.
dijasporac
Opstina Backa Palanka sa druge strane reke ima ispod 1.000 stanovnika (700 u Nestinu i 200 u Vizicu) tako da broj onih koji bi dnevno sa sremske strane presao na drugu stranu Dunava ne bi bio veci od 100 ljudi, u obrnutom smeru bi bio i manji. Broj ljudi (i industrije) koji gravitira tom delu Backe i ima potrebe da prelazi bas na tom mestu u Srem je zanemarljiv za gradnju mosta koji bi na tom delu Dunava morao biti dugacak preko 1km i kostao verovatno preko 200 miliona eura a da pri tome niko ne razmislja o putevima koje bi trebalo izgraditi od tog mosta preko Fruske dalje prema Sremu.
Mnogo realnije resenje je sela sa sremske strane koja su nerazumnom odlukom u doba autonomasenja pripojena backopalanackoj opstini vrate u sremski okrug i pripoje ili sidskoj ili beocinskoj opstini pa da djaci idu u skole u tim mestima a gradjani se lece u domovima zdravlja tamo. Broj ljudi iz Nestina ili Vizica koji radi u Backoj Palanci i svakodnevno ide tamo je i onako zanemarljiv.
Kibo
/
Nezahvalna ruljo.
Ja
Nkvd
Ivan
Dete rock'n rola
Da se ja pitam,ja bi preterao autobus preko mosta.
Đura
Fjutog
NS
.
Milan
Prvi Pravi botfucker
Zju
Istini za volju u kakvom su nam stanju 2 od 3 gradska mosta pre će trebati njih da gradimo iznova...To niko živ ne održava.
A jos sad kad svet(ako uopšte opstane)spuca jedna žešća recesija i kriza.Biće nam gore nego pod sankicajama 90tih.A 4. most preko Dunava o kome inače slušamo više od decenije i u planovima je još od SFRJ naprosto je nerealan.Bajke su na trećem spratu.
Goran
Петровград
Jos mostova
Treba napraviti jos 10 mostova u Beogradu i 5 u Novom Sadu, a Backu Palanku ne treba povezati sa Srbijom preko Dunava, i ceo zapadni deo Vojvodine. Imamo mi nasu Hrvatsku, preko koje idemo u Srem iz Backe i nazad, malo kroz EU, sta fali, jel?
Жалите се комунистима који су и нацртали ту границу и створили Хрватску од Фрушке горе до Боке которске?
@ns
Finansije!
Možda se ni postojeći mostovi neće dovoljno koristiti !!!
/
Gengsta
Goran NS
Geo
Koga vi blefirate i lažete, most od nacionalnog interesa za Srbiju. Mislim da je od nacionalnog interesa za lopove koji uzimaju procenat od svih investicija u Vojvodini.
joza
Da u Radnoj grupi nisu Bocara i žena mu?
Bezveze
x
novi sad na vodi.
pa vi vidite koliko su jaki.
Pecaroš
ns
pranje para i pravljenje guzve
ima vec nekoliko navedenih boljih pozicija za most
rale
Bujke
Mirko
Evo rešenja za Boru, napisati milion primedbi gradjana kad plan bude na javnom uvidu.
Vlada
Ili gospoda hoće kroz urbane bulevare Patrijarha Pavla i Evrope da proteraju gomile kamiona?
Žvalonja
Marko
ns
Koliko članova čini radna grupa ?
Šta je članove radne grupe kvalifikovalo da budu odabrani ?
Hvala .
Sima
Sima
Žeželj
Комша
pawlle
Dejan
Coravi desk
Neupucen
miki
nacionalna tajna
rale
Toma
Lex criminalis stize u novu ilegalnu skupstinu koja ce zasedati u parku.
Most u Beocinu, taj je Zapravo potreban, saobracaj nece ni ici kroz NS.
posten svet vas se kloni, kakva crna struka i strucnjaci... mafija, pranje para i cist kriminal.
Jedva cekam Sablju 2 kad padnete s vlasti i oduzimanje imovine ajoj stari ala ce biti belaja.
realno
BojaNS
2. ko je "pobednik" ovog "projekta"?
Dejan
Bojan
socko
Lopovluk u najavi. Ko ne veruje, neka pogleda temu "Beograd na vodi", i to je proglašeno da je od "nacionalnog značaja".
??????
Android 17
A kad bi bili napravljeni bili bi mnogo dobra stvar. Ja se 10 godina klackam preko Venca za kamionima, po krivinama kad god krenem ka Šapcu. A da ne pričam o sramoti da kroz nacionalni park prolaze hiljade kamiona i o mučenom Irigu.
Ja
Miki
Jel se ovde misli i na izgradnju do kraja ili samo na papirologiju? Ako se misli samo na pripremu, onda bolje da odmah obustavite!
Morava
youj
Danilo
Prvi pravi botfucker
/
puj, da vam ... majku
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H