Biciklistkinja je oborena kod Futoške 31 gde postoji biciklistička staza. Ovo je mesto gde ljudi parkiraju na zelenu površinu ispred zgrade koja zbog toga odavno nije zelena i sužavaju profil staze, a gradska čistoća drži kontejner. Na Futoškoj i Futoškom putu celom dužinom što pre rešiti parkiranje bahatih vozača koji sebi prave parkinge gde im se ćefne. Doslovno ista priča kao na Futoškoj gde su podizani automobili. Kod Minakve su sebi napravili parking ispred zgrade do koga se stiže tako što se kolima ide preko pešačkog i preko trotoara. Kod Higijenskog je svako jutro ludnica sa parkiranjem: staze, zelene površine, žuta traka... sve je džungla, ne može se proći. Uveče pored kafana je nemoguće proći, kod bifea Boem kod Šeratona recimo, uveče redovno parkiranje na stazu. Primera koliko hoćete.
Vrlo je vazno napomenuti i apelovati da se na tom mestu niz zadnjih godina pesaci i biciklisti izvukli naj deblji kraj, Pre mesec dana je nastradala starija zena na licu mesta, isto tako komsinica koja se vracala iz skole kad je izasla iz autobusa propustio je vozac iz druge trake ali ovaj iz trece nije ni zakocio, i zadobila je velike povrede i ostale su joj posledice.
Potrebno je bolje naznaciti taj pesacki prelaz signalizacijom ili ga ofarbati crvenom bojom kao kod Elektro skole,jer vozaci tim delom puta voze velikom brzinom, i licno sam se uverio jer zivim preko puta i meni je nekad jako tesko preci na tom pesackom putu jer NIKO NECE DA STANE a ni uspori,jos ti sviraju ako krenes a ne moguce je proceniti kojom on brzinom ide i da li ce ti sati da predjes, strasno. Radar koji nekad stoji pre samog pesackog kad prolazim, govore policajci 74, 82, i zaustavljaju vozace koji se zalete jos od GRASA.
Kao sto su postavili semafore kod ZIG-a tako bi trebalo i na ovom mestu, jer vozaci koji se ukljucuju u saobracaj iz Stevana Sindjelica na Novosadski put za put prema Veterniku i Futogu, u velikom su problemu kad treba da se ukljuce u saobracaj preko 4 trake.
A frekvencija saobracaja je stalno velika iz oba pravca.
Ovog puta pitam stručnjake ili nekog ko se razume o Zakonu o bezbednosti saobraćaja i ostalim propisima, da li motociklisti (mislim pre svega na vozače koji voze skutere) koji se iza automobila pozicioniraju sa desne strane i samim tim pretiču sa desne strane, jer je nama vozačima koji vozimo automobil mrtva tačka, da li je to dozvoljeno, ako nije da li krše Zakon i samim tim su neko ko je prouzrokovaosaobraćajnu nezgodu. TO NON STOP RADE.
Takođe bi pitao za električne skutere, kreću se biciklističkom stazom, ne čuju se a voze brzinom do 60km/h, jel to dozvoljeno i normalno, pešaci, biciklisti stradaju od njih........
Eto to je ono što sam ja primetio, vozim automobil i bicikl, da čujem vaše mišljenje i iskustva.
Prodao sam automobil zbog ovakvih stvari. Korist je visestruka: cuvam zivce, bezbedniji sam, pesacim, izbegavam maloumne ludake za volanom i dosta novca ustedim.
P.S. a da imam auto samo da bih ga pokazivao komsijama ne pada mi na kraj pameti.
apelujem na deo biciklista koji su postali toliko bahati da punom brzinom prelecu pesacke prelaze gde je preglednost samo za pesake...vozac automobila teoretski ne moze da reaguje ...
stajao sam na pesackom propustio dva pesaka krenuo i biciklista punom snagom naleti na mene.
pored pesackog je ograda gradilista i nema teorije da vidim nekog koji prelazi 20kmh.
isto to se desilo mom drugaru oboje smo zavrsili na urgentnoj policiji pa na sudu.., naravno nismo kaznjeni...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tri udesa u pola sata na ulicama Novog Sada, povređeni biciklista, motociklista i pešak
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.09.2020.
•07:28 > 07:44
Komentari 7
Lupus
Mirko
Komsa
Potrebno je bolje naznaciti taj pesacki prelaz signalizacijom ili ga ofarbati crvenom bojom kao kod Elektro skole,jer vozaci tim delom puta voze velikom brzinom, i licno sam se uverio jer zivim preko puta i meni je nekad jako tesko preci na tom pesackom putu jer NIKO NECE DA STANE a ni uspori,jos ti sviraju ako krenes a ne moguce je proceniti kojom on brzinom ide i da li ce ti sati da predjes, strasno. Radar koji nekad stoji pre samog pesackog kad prolazim, govore policajci 74, 82, i zaustavljaju vozace koji se zalete jos od GRASA.
Kao sto su postavili semafore kod ZIG-a tako bi trebalo i na ovom mestu, jer vozaci koji se ukljucuju u saobracaj iz Stevana Sindjelica na Novosadski put za put prema Veterniku i Futogu, u velikom su problemu kad treba da se ukljuce u saobracaj preko 4 trake.
A frekvencija saobracaja je stalno velika iz oba pravca.
Ovog
Takođe bi pitao za električne skutere, kreću se biciklističkom stazom, ne čuju se a voze brzinom do 60km/h, jel to dozvoljeno i normalno, pešaci, biciklisti stradaju od njih........
Eto to je ono što sam ja primetio, vozim automobil i bicikl, da čujem vaše mišljenje i iskustva.
Zoran
Samo sto iz zemlje ne izranjaju.
cwelle
P.S. a da imam auto samo da bih ga pokazivao komsijama ne pada mi na kraj pameti.
apel
stajao sam na pesackom propustio dva pesaka krenuo i biciklista punom snagom naleti na mene.
pored pesackog je ograda gradilista i nema teorije da vidim nekog koji prelazi 20kmh.
isto to se desilo mom drugaru oboje smo zavrsili na urgentnoj policiji pa na sudu.., naravno nismo kaznjeni...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H