Novi Sad
02.06.2011.
12:00 > 05:42
Put na izlazu iz Budisave prema Kovilju i Šajkašu, od nedavno je u potpunosti prohodan za saobraćaj.      
  • AFROMAN

    04.06.2011 11:12
    SELJAK
    DR KIMI po meni seljak nije paor koji pošteno proizvodi hranu za sve nas, vaša diploma kojom se hvalite ništa ne vredi. Ovde sam rođena ovde živim i radim i sa svojih dosta godina teško dolazim na posao a ipak ih podržavam i trebalo bi svi da im se pridružimo samo 24 časa da vi i slični vama nemogu da dignu novac iz banke, da odu do kafića i sl. tada bi nešto i postigli, bojim se da za poštenog paora nema niko sluha
  • @G

    03.06.2011 12:52
    opusteno

    Jesi li gluv? Ne trazim, i ne treba mi, ni podrska ni razumevanje. Ratari traze podrsku, ali mali broj onih koji ih poznaju ce im je i dati.
  • G

    03.06.2011 08:52
    @Opusteno - pa došli ste ovde da nam se jadate kako vam je "blokiran život i posao" - niko vas ovde ne poznaje pa ne razumem odakle vam ideja da treba da nas je briga zbog toga? Pokazujete ili da u potpunosti niste obrazovani pa ne primećujete niti razumete ironiju u mom pitanju (i to naročito zbog ovog tvog "Mislim da ovaj komentar odslikava sve" gde si kao jedva čekao da skočiš kako je neko valjda nečovek jer ne brine šta se sa drugima dešava), ili apsolutni egoizam i brigu samo za svoju guzicu - apsolutno vas zabole za to što je država ugrozila posao poljoprivrednicima, a potom instrument države ugrozio istima pravo na slobodno kretanje, jer to nije vaš problem, a kada neko to isto vama uradi, onda očekujete da nekog drugog treba da je za to briga, i očekujete podršku. Zbog ovoga me izuzetno zanima odgovor na to pitanje zašto smatraš da treba da dobiješ podršku kada ti imaš problem, a nisi je pružio drugima u istoj situaciji.
  • @G

    02.06.2011 23:17
    Opusteno
    Ko je rekao da treba da te je briga? Ko je rekao da meni neko blokira zivot? Odspavaj/oladi malo,...
  • lilu

    02.06.2011 21:22
    kome smeta blokada???
    Nama koji živimo po tim blokiranim selima,i život nam se okrenuo naglavačke,a sigurna sam da nije potresao nikog od tih ministara i ostalih glavonja koji su krivi za sve ovo.Lako je sedeti(da ne kažem dokon)na nekom limanu i prosipati baljezgarije po netu,sva vaša podrška počinje i završava ovde.A jednako mi se bljuje i od dođoša i od autonomaša i svih ostalih magaraca(izvinjavam se magarcima-njih volim)koji ovde drve jedno te isto svaki dan i na svaku vest.Slažem se da treba da dobiju ono što je dogovoreno,ali da stvarno hoće do Beograda mislite da trktorom ne bi stigli??(da hoće da potroše goriva ;P)I zašto blokada nas običnih građana(seljaka),zašto ne blokirati vile tih koji odlučuju(svi znamo gde su)i firme koje finansiraju ovaj državni lopovluk(svi znamo ko su)?Sve mi se više čini da je ovo još jedno prodavanje muda za bubrege.
  • comi

    02.06.2011 21:14
    dr kimi, ti si kanda malko prolupao
  • G

    02.06.2011 21:14
    @Nista vise - više bih voleo odgovor na pitanje, od njega, a možda i od tebe, zbog čega bi bilo koga od nas koji ovde komentarišemo trebalo da bude briga ako je vama blokiran život ili posao?
  • @G

    02.06.2011 21:09
    Nista vise
    Mislim da ovaj komentar oslikava sve:

    G:@Dejan - a zbog čega bi bilo koga od nas ovde uopšte bilo briga što je tebi "blokiran život ili posao"?
  • Milan

    02.06.2011 20:58
    Kada su u Zrenjaninu štrajkovali jadni radnici ŠINVOZ-a, JUGOREMEDIJE, šećerane, ... (gde je bilo i par smrtnih slučajeva) - NIKO od tih istih paora im se nije pridružio! NIKO od njih nije razmišljao da su oni kupci njihovih proizvoda! Kao i mnogi koji putuju do posla, a čiju firmu je država poklonila, i gde se ostaje lako bez radnog mesta - imam problema i gubitaka zbog neispunjenih rokova, kašnjenja, plaćanja smeštaja, drndanja kola preko nečijih tudjih njiva,... Da li to znači da će mi naplatiti manje krompir, luk, meso,...?Deponiju su hteli da blokiraju-naravno.šta će im? Pa kaćani su je napravili pored magistralnog puta! Jedva su sanirali to ruglo, po ko zna koji put.
  • G

    02.06.2011 20:31
    @Dejan - a zbog čega bi bilo koga od nas ovde uopšte bilo briga što je tebi "blokiran život ili posao"?
  • lems

    02.06.2011 20:17
    Dejan - MUP
    @Dejan - MUP,zasto ih ne pustite da idu u BG,i vi ste drzavni OLOSH,samo legalan!!!!
  • Dejan

    02.06.2011 19:27
    MUP
    Zanimljivo mi bas videti kako ta DACICEVA POLICIJA ZAUSTAVILA SVE NA MOSTOVIMA I IZLASCIMA IZ GRADA I TO ZAMISLITE DRSKO NAREDE TRAKTORISTIMA DA SE RASPOREDE U OBE SAOBRACAJNE TRAKE DA VOZILA NE MOGU PROLAZITI!? A paori su hteli samo na miran nagin kraj puta stati ali ovi policajci bezobrazni i naredili da se mora stajati na sred prolaza,mostova i raskrsnica. Da,da policija je kriva za blokade nasih zivota,poslova...
  • @MOLBA

    02.06.2011 18:58
    Ozbiljna je to zavist i ograničenost kod tebe u pitanju... Kad ti 100 ljudi kaže da nisi u pravu i da pustiš ljude da se izbore za svoje, sačuvaj bože da ih poslušaš, ti ladno zaključiš da je samo tebi teško a svima njima je ladovina... E stvarno si proklet.
  • Stari Koviljčan

    02.06.2011 18:44
    Busevi
    Put kod Budisave prema Kovilju je i danas popodne bio blokiran, te se kolona automobila razvukla skroz do centra Budisave. Ali problema za nas koji smo putovali busom nije bilo, jer je GSP organizovao presedanje na kraju Budisave, tako da smo mi Koviljčani uz malo pešačenja ipak uspeli da dođemo do svog busa i odvezemo se kući. Sve pohvale za GSP Novi Sad, koji se, uprkos ovom haosu, dobro organizovao i poštedeo nas putnike dodatnih neprijatnosti.
  • lems

    02.06.2011 18:38
    pitanje,ako moze?
    Ljudi iz Vojvodine,hocemo li ili necemo izaci na ulice i dati nasim PAORIMA PODRSKU,a ako treba da mi gradjani blokiramo Daciceve momke,sto su jaki i ne mnogo pametni?
    Ovako se vise ne moze?A,ako treba i da se razidjemo kao ljudi,dosta je bilo HARACA!!!
  • tp

    02.06.2011 18:02
    podrska
    http://www.facebook.com/pages/Podr%C5%A1ka-poljoprivrednicima-u-borbi-za-subvencije/189645547754388?sk=photos
  • vojvodjanka

    02.06.2011 17:23
    podrka paorima
    ajmo ljudi,sada je pravo vreme.pomozimo paorima koji hrane nas i nasu decu.okupimo se veceras ispred banovine,pa da vide ovi lopovi i paraziti,da paori nisu sami.
  • tp

    02.06.2011 16:50
    Nasa Vojvodina jedna i jedina
    Ko ne veruje da je paorski zivot kazna od Boga neka se malo prihvati motike.
  • Preduzetnik

    02.06.2011 16:49
    Za Dr-a,realistu i ostale pametne
    Neverovatno je koje budalaštine ovde neko može da napiše i kao se razumeju u poljoprivredu,ma "j*bo vas voz koji vas don´o da se ja s vama ceo život patim..."
    Napred Paori za Beograd i ne odustajte...
  • Fuzz

    02.06.2011 16:48
    Ajde prosvetli nas
    Ajde ti G (genije) objasni nama tupanima sustinu. Da cujemo koliku povrsinu obradjujes, sta proizvodis od useva, kakve si prinose imao i koliko si radnih sati prosle godine potrosio u proizvodnji. Majke ti objasni meni idijotu i ostalim tupanima. Ucutkaj nas sa cinjenicama,.... evo ti prilike...
  • podvala

    02.06.2011 16:43
    podvalica
    A gde je moj komentar? Stavljate samo one koji pljuju po BG. Živeo BG. Ko je starosedioc a ko nije sramota svi smo izašli iz p....,
    Mislim da je ovo manipulacija onih sa 50 i 100 h ektara. dali im zemlju, novac ali nisu računali na smanjenje zarade. Treba dati seljaku, ali ne i fukarama.
  • MOLBA

    02.06.2011 16:39
    MOLBA ZA PAORE
    Molim Paore da blokiraju LIMAN I, II, III, IV, Grbavicu i Centar jer tu je najveći deo ovih što su sajber protestanti ... oni Vas podržavaju sve do trenutka kada IMT 539, Ferguson, Holander ,ne zaigraju u njihovoj ulici ....e tada, tek tada ste nadrljali !!! koliko će biti negativnih glasova raznih extra fancy novosađana tipa PIPLFOKS, i ovih autonomnih autonomaša, pa prepodobnih vikatora na proteste sinoćnje ...
  • zozon

    02.06.2011 16:35
    racunica jednostavna
    30 godina staza,to mu dodje u najboljem slucaju ,kad dobijes otpremninu,6000eura!RATARI TRAZEZA JEDNU GODINU OD1400 EURA PA DO 14000EURA!?alo,ljudi ,ko koga tudekana rekao bih ....bava!
  • Branko Bananko

    02.06.2011 16:09
    @ne odustajte od blokade
    U potpunosti se slazem, svaka cast za GSP, svi bi trebali da se solidarisemo sa nasim poljoprivrednicima
  • G

    02.06.2011 15:55
    @realista - prošla godina je imala upola manje prinose po hektaru nego što je to normalno. Da ne pominjem APSOLUTNI IDIOTIZAM koji se zove "setva soje". Pa šta sada, ako je soja isplativa nekome, znači da mogu apsolutno svi da seju soju umesto pšenice pa da pšenice uopšte ne bude? Kakva količina lupetanja - u rangu kada neko kaže "ko se potrudi može naći posao za 1000 evra, evo ja sam našao" - jeste on je našao, ali milion nezaposlenih NEĆE naći jer nema toliko posla, isto kao što ne mogu svi da seju soju. Nemaš ti NI NAJMANJEG POJMA o čemu pričaš, već ovako "realno" si došao ovde da lupetaš o nečemu o čemu ne znaš ama baš ništa. Ja bih najiskrenije, a u cilju masovnog otrežnjenja idiota poput tebe (naročito ovog Fuzz - dabogda i ti "ne radio ništa" i uživao kao ratari), želeo da poljoprivrednici zaista NE RADE NIŠTA, da vidimo koliko će država, i idioti poput vas izdržati bez ikakve lokalne poljoprivredne proizvodnje.
  • ne odustajte od blokade

    02.06.2011 14:36
    Samo neka blokade ostanu do daljnjeg. A koliko vidim, prethodnih dana je GSP poprilično dobro uredio ovo presedanje iz busa u bus, tako da se što manje oseti problem u transportu. Kao da i GSP na taj način daje podršku paorima. Tebalo bi svako od nas da ih podrži na svoj način!
  • Novi Sad

    02.06.2011 13:58
    za Zokia
    Pa seti se jogurt revolucije i onda je Sloba doveo ljude i policiju iz Čačka pa polupaše Banovinu a i sad nam je tu Mali Sloba pa misli kad je onaj uspeo može i on, ali od onda je prošlo dve decenije i više istorija se ne ponavlja.
  • Goran

    02.06.2011 13:48
    "Posle toga je došao komandir policije i saopštio nam da deponija ne može da se blokira i da će nas fizički ukloniti ako ne sklonimo traktore" ...

    I?! Sta uradite posle toga? Pa NE SKLONITE TRAKTORE ZABOGA!

    Podrska za sve zemljoradnike. Njakajte drzavu bar 5% koliko ona njaka nas.
  • Fuzz

    02.06.2011 13:44
    Ko tu koga....
    Sustina problema je sto su ratari najveci lezilebovici u poljoprivredi. Povrtari se ubijaju od posla, stocari se ubijaju od posla, a ova ekipa uglavnom veci deo godine provede sa flasom piva u ruci kao sto se i sad desava na blokadama... Mogu oni da tu budu jos 2 meseca jer do zetve sad nemaju sta da rade. Treba im sve ukinuti i naterati ih da se malo oznoje u zivotu. Pogledajte im pivske stomake .... od prvog do zadnjeg. Eno ih kolovodje sede u Carigradu preko puta skupstine u NS-u a ostave svoje traktoriste da im nocu dezuraju.
  • realista

    02.06.2011 12:42
    @G-pa da si malo pazljivije citao, procitao bi da je to cista zarada kad sve poplacas.Da nepravim drugu racunicu, koja je prosle godine bila mnogo isplativija, na primer sa setvom soje. Budimo malo realni,paori,smanjite prohteve.
  • lems

    02.06.2011 12:35
    blokirati!
    Samo blokirajte Poljoprivrednici i ne dajte da idu cisterne,kukace oni kada nestane goriva i ko zna jos cega!!!SAMO BLOKIRAJTE!!!
  • Djurdjevo

    02.06.2011 12:34
    Djurdjevo
    Ok, Budisava MOZDA prohodna al Djurdjevo nije


  • G

    02.06.2011 12:14
    @realista - nemas ti veze za nekom realnošću. Šta kažeš, poseješ, sačekaš i samo pokosiš i pravac silos? Jeste, to kada bi mali Đokica se igrao ratara. A odakle ti seme, palo sa neba? Odakle đubrivo, palo sa neba? Zaštitna sredstva, gorivo, setva, prihrana, vršidba, sve pada sa neba? Pa vremenski uslovi, prinos bude upola manji? Pa onda za cenu nude smešan iznos. Pa onda ne plate. Uostalom, da te pitam "realisto", što ti lepo ne zaradiš sebi dvogodišnju platu za samo jednu godinu?
  • Piplfoks

    02.06.2011 12:07
    @dr kimi
    Meni je jasno da ti pokušavaš da komuniciraš sa nama, ali dok ovaj sajt ne uvede slikovno pismo, ili one kartone sa slikama koje koriste u komunikaciji sa gorilama, moraćeš da naučiš sva slova i pravopis da bi nam preneo svoje cenjeno mišljenje. Znam da je teško, ali siguran sam da će se isplatiti
  • @ dr kimi

    02.06.2011 12:04
    Da si ti meni ziv i zdrav doktore, ali da si pravi Novosadjanin znao bi da su se jos koliko do pre nesto malo manje od 30 godina u najstarijim delovima Novog Sada poput Salajke i Podbare gajile svinje, cuvala zivina a skoro svaka treca kuca je imala stalu i drzala konje. Sredinom osamdesetih odmah preko puta skole "Ivan Gundulic" postojao je kovac koji je redovno potkivao konje a u okolini skole ranom zorom su mogli da se vide paori kako iz svojih dvorista isteruju konje i odlaze na njive prema Ceneju i Temerinu. Predvece smo ih mi deca dok smo se igrali na ulici vidjali kako se umorni vracaju sa kopanja i oranja. O kakvom ti gradu pricas? Dok sam isao u deciji vrtic u Almaskoj ulici sedamdesetih godina redovno smo u dvoristu vrtica culi mukanje krava koje je dolazilo iz susednih dvorista a moja baba je isla u komsiluk u ulici da kupi jaja od paora. U Koce Kolarevoj ulici komsija je imao kosnice u dvoristu i vrcao med.
  • ShepherdBuster

    02.06.2011 12:02
    antiblokator
    Čitam danima i ne mogu da verujem kako eto paore treba podržati i tako odbraniti ekonomske interese Vojvodine. Pa jeste li vi normalni? Pa barem 2/3 tih paora glasa za SNS, SRS, i takvu sličnu škvadru. Sigurno nisu glasači LSV-a i Čedice. Šta se bre palite? Pomirite se svi sa činjenicom da živimo u ''šit'' državi, i da pomoći nam nema. A ovoj ''šit'' državi je itekako u interesu da rastera traktore sa drumova i da popiše registracije svih onih traktora koji ometaju saobraćaj, jer upravo ova ''šit'' država će da oseti po svom džepu kad je gomila preduzeća i preduzetnika bude zbog svega ovoga tužila, zbog toga što ta preduzeća i preduzetnici trpe ogromnu štetu zbog blokada puteva. Ko je odgovoran? Pa država i njihova policija, koja opet ne radi svoj posao, nego zajedno ispija ''pivu'' sa paorima umesto da uklanja blokade.
  • grbavi

    02.06.2011 11:47
    ok protest ali
    nemojte sejati pshenicu ili je posle zetve spalite prospite mleko bacite jabuke zaorite kukuruze
    ne kontam shta sam vam ja kriv zbog subvencije
  • vojvodjanin - pitanje?

    02.06.2011 11:39
    ko iz vica

    "A da se mi malo odcepimo? :)))"

    Mozda za pocetak da im malo iskljucimo struju? Sta kazes?... Ili da odsecemo "onu stvar" u inat svima/selu?
  • david

    02.06.2011 11:33
    xx
    dr.Pajtic je u pravu !!! , Ziveo Bojan !! ,
  • Новосађанин

    02.06.2011 11:25
    Резултати владавине аутономаша у Војводини...
    Ставити тачку на Чанкову и Пајтићеву пљачку!
  • dr kimi

    02.06.2011 11:17
    A gde da me vratiš ? U betaniju ? Magačino sa traktora rođenis am novosađanin i zato mi ... da ne kažem na šta idete Vi seljoberi sa sela koji grad vidite o sajmu i kakvoj svadbi pa Vam je sad baš uživanje da zajebavate GRAĐANE Novog Sada ! Mene hrani traktor ? Ne derane sa traktora mene hrani moja glava , i škola, i fakultet i diploma i posao na koji zbog vas seljačina moram da idem peške, kolima i busom triatlon ;-) . Znaš koliko me zabole za vaše hektare, petrovića, beograd i ostalo ... ko za lanjskim snegom mada za njim još i žalim jer je bilo dobrog skijnaj . MRŠ BRE NA NJIVE STOKO PAORSKA , VAN IZ GRADA , BITANGE , ovde je neko lepo dao računicu za 100 hektara po arendu uzetih , nakačili ste se na holandere, Dirove, onaj Krstić sa Klise je napizido traktor FENDT od 100 hilajda evra pred banovinu. Ej bre znam ja takve kao što ste vi jer 40 godina živim u ovom gradu i ne dam da ga VI SELJOBERI, SAJBER PAORI ponižavate
  • Traktorista

    02.06.2011 11:09
    Svi putevi vode za Beograd!
    A u Beo-gradu ko zna, mozda nam spremaju docek - vodene topove i tenkove!
  • realista

    02.06.2011 10:46
    racunica
    Lepo paori racunaju. Pozajmis na primer 17000e i zakupis od drzave 100h zemlje. Posejes psenicu i cekas da psenica sazri i drzava vrati pare koje si dao za zakup(subvencija).Zatim od tih para platis da oni koji imaju masine pokose psenicu i odvezu je u silos.Kad sve poplacas cista zarada 10000e.Ako imas nesto svoje mehanizacije zarada se povecava.
    Ne znam za vas sto podrzavate paore ali ja znam da je to moja skoro dvogodisnja plata.
  • jaka vam taktika

    02.06.2011 10:44
    @ Anonimus - Zezanje
    "Apel policiji, pustite ih da odu u Beograd. Baš hoću da vidim kakva bi bila gužva kad bi im tamo blokirali Terazije, Autokomandu, Gazelu, Brankov most..."
    A zasto da blokiraju Terazije, Autokomandu, Gazelu, Brankov,... Zasto da (kompletno) blokiraju NS, ZR, Pancevo? Jel' su ministri i ostali iz Vlade na nekom od pomenutih mesta ili? Nisu, a? PA vi onda ne smete da blokirate ministre... Ili mislite, da ako blokirate normalne gradjane, da ce vam se pridruziti. Kako da ne, sve trce, bore se za sebe i svoj posao na koji ne mogu da stignu od vas. Mozete postici samo kontra-efekat. Nego, traktor pa na (kucne) adrese ministara ili zgradu Vlade, Skupstine i sl. a NE blokada ostalih gradjana. Ako vam ne daju da idete traktorima - idite kolima, vozom, autobusom (iz Panceva mozete i pesice).
  • @grapa

    02.06.2011 10:25
    ne uporedjujte TO sa plemenitim konjem...
  • lala

    02.06.2011 10:19
    5. OKTOBRA JE MOGAO BAGER U BEOGRAD, A DANAS NE MOŽE TRAKTOR - DEMOKRATIJA!!!!!!!!!!!
  • 02.06.2011 10:16
    Zezanje
    Apel policiji, pustite ih da odu u Beograd. Baš hoću da vidim kakva bi bila gužva kad bi im tamo blokirali Terazije, Autokomandu, Gazelu, Brankov most...
  • Borislav

    02.06.2011 10:13
    @NS Vojvodina
    Slazem se u vezi sindikata. Jasno je da je to... ajde, suzdrzano: drzavna institucija.
    Onda treba podrska da usledi od gradjana. Dakle, onaj sto ne moze da prodje putem i kivan je zbog toga, treba svoj gnev da izlije ka Vladi, a ne ka seljaku koji je blokirao
    Ne daju traktorima u centar BG?! Ajmo automobilima, da se vozimo kroz centar BG i trubimo sirenama!
    Ideja sireg strajka je dobra, samo kako realizovati?!
  • 1

    02.06.2011 10:11
    @anonimus
    nije on ba tako jako los, dobro kazes, samo mnogo je sprego sa razno raznom mAfiom, pA onda nesto je nestabilan,opet odrzava neki mir i ne prizna Kosovo, al to sve ne valja, eto sve se vidi zato paori i bojkotuju
    hoce ljudi kada nesto POTPISU da se to do kraja drzava toga pridrzava
    eto ja uzeh dozvoljeni minus sa tom i tom ne malom kamatom,al moram, e onda se predomislim i kazem meni je Ta kamata velika ja cu da platim al sa upola manom kAmatom
    He sta bi DRZAVA tada uradila,KAKO BI POSTUPALA SAMNOM i gde bi se naso za koji dan, tamo gde KOFERCICI NIKADA NECE STICI
  • 02.06.2011 10:03
    a sta mislite da mi malo priupitamo komsije,mi smo i ovako EVROPA U MALOM, mislim PO NARODIMA koji ZIVE OD VAJKADA na prostoru Vojvodine da nam malko propomognu, da kazu tamo gde treba koju lepu rec za nas
  • ns vojvodina

    02.06.2011 09:55
    @politicari i blokada
    Koji SINDIKAT?
    Sindikat kao prosvetni,ili zdravstvni ili... ma hajde to je sve samo NE SINDIKAT, pa zar ne vidite kavi su lideri tih ANTISINDIKATA
    oni zajedno sa vlascu ORGANIZUJU sve strajkove, pa onda kao nesto se dogovaraju sa ministarstvom pa se natezu ko gladan s...i da bi na kraju kao pobednicki sindikar rekao e sada ce te dobiti to i to a ostatak kada dodje vreme
    nema druge nego SAMI PAORI da se izbore, a ako treba pomoc onda to nek bude neko ko ima dosta novaca za zivot da ga vlast ne potkupi...ovde ima dosta onih koji se prodaju ko prostitutke za novac
    malo izvinjenje tim damama, one bar nesto rade a prodane duse ama bas nista
  • dr kimi

    02.06.2011 09:51
    A majku Vam vašu Paorsku ... i vam ai b***** koje vas ovde podržavaju ... treba vama sloba ponovo da nafte nemate pa oritwe konjima , kad ste već v*****. Ima li ovde pametnih ljudi da mi malo polupamo te traktore ...
  • 02.06.2011 09:46
    Dobar je tado, on je uhapsio Mladica, da nije ko zna kad bi ovi preostali to uradili i zavrsili saradnju sa Hagom. Inace ja podrzavam ovo smanjenje subvencija, ali imalo bi vise smisla ovim manjim zemljoposednicima do 10h povecati subvencije kako bi se razvijali brze i vise , to bi bila prava socijalna pravda veca konkurencija itd.
  • vojvodjanin

    02.06.2011 09:46
    pitanje?
    A da se mi malo odcepimo? :)))
    ajmooo autonomasi :D
  • NEW REVOLUTION

    02.06.2011 09:46
    PODRŽIMO JEDINE LJUDE KOJI ISTINSKI RADE
    Dragi moji sugrađani podržimo saeljake u opravdanom protestu. Ne dozvolimo da prođe neprimećeno.Večeras u 19 sati okupimo se i pružimo im nesebičnu podršku.
  • sale novosadjanin

    02.06.2011 09:44
    savet
    mojim sunarodnicima-SVI SMO UZ VAS.
    JA CU VIKEND PROVESTI SA VAMA A KADA KRENETE NA BLOKADU SVIH PRELAZA PREMA BGD I BIH BICU SA VAMA U MOME AUTU!
    TOTALNA SAMOSTALNOST VOJVODINE BEZ BGD,MNE I BIH STRANAKA,NJIHOVE MAFIJE I POLTRONA !!!
  • upitnik

    02.06.2011 09:43
    zasto!?
    Zasto ne blokiraju Beograd ? ://
  • ne paor,novosadjanin vojvodjan

    02.06.2011 09:42
    zasto crveno za @anonimus
    Zasto treskati minus, sve se moze na lep nacin postici, nisu ni Beogradjani krivi sto su takvi kakvi su, pa misle da ih svi mrze to je VLAST ucinila...
    al u pravu je treba ici DO KRAJA
    eto ipak se u necmo slazemo MI i ONI
  • Jogi Letač

    02.06.2011 09:33
    Mogu da razumem da poljoprivrednici imaju problema, ali to što je blokiran most kod B. Petrovca dotiče se mene i toga što možda neću obaviti ono što sam danas trebao da obavim. One u Beogradu zabole nešto za to. Ne mogu da podržim potpunu blokadu, mogu da podržim da blokiraju put ali da npr. svaki sat puste ljude da prođu. Ako budu insistirali na potpunoj blokadi, naći će se drčni i sa druge strane, a kad bude sukoba, opet će da zaboli one u BG ona stvar zbog toga.
  • vojvodina

    02.06.2011 09:32
    @Beogradjanin Alo bre
    Nema Vojvodjanin ni prema kome mrznju, tako ni prema Beogradjanima kao gradjanima.
    Kada Vojvodjanin KAZE BEOGRAD on NE MISLI na gradjane Beograda, nego NA VLAST, jer dobro se zna da je CENTRALNA VLAST u Beogradu, i da je ona ta koja pravi svim gradjanima probleme.

    To vam je isto kada se kaze Vasington je uradio to i to...nema se nista protiv Amera nego kao gradjanina, nego je americka vlast koncentrisana u tom gradu, tamo je predsednik...
    E tako vam je i sa Beogradom, koji zavadi i vlada, zar niste to do sada uocili, a Vojvodjanima je vec dosta takve vlasti

    Ajd uzdravlje @Beogradjanin Alo bre
  • Zoki

    02.06.2011 09:30
    Jos policije?
    Zasto je upravo iz cacka stigao autobus policije? Jel to vlast nesto planira sa seljacima?
  • beogradjanin

    02.06.2011 08:48
    Alo, bre!
    Ne mogu da verujem, tolika mrznja prema Beogradu. Da li ste svi izmanipulisani, ili vam je svima mozak ispran ? Pa uzrok SVIH problema je ova vlast, licno I sa svojim tajkunima. Tadic I njegovi zamenici.Paore zaj**o podpredsednik DS-a Petrovic , oruzare u ‘Zastavi’ podpredsednik DS-a Sutanovac, sve Vas podpredsednik DS-a Pajtic i sve nas zajedno predsednik DS-a Tadic.
    Al’ treba biti covek, imati m**a I reci:’’ jesam, pogresio sam, glasao sam za njih. Ovo su posledice toga.’’

    Umesto toga, lakse je reci ‘’za sve je kriv Beograd’’. Pa svi oni su se samo uvalili tamo, u Beogradu sede.
    Dobrim delom zahvaljujuci I podrsci I glasovima iz najjaceg uporista, Vojvodine.

    Prst na celo, ljudi!

    Puna podrska paorima, dodjite sa traktorima u Beograd, ali ne u Nemanjinu, nego u Krunsku.
  • bane

    02.06.2011 08:46
    tonemo sve vise u panonski mulj, dok nam bg paraziti neumoljivo cede i poslednji dinar iz dzepa! krajnje je vreme da se nesto preuzme!!!!
  • grapa

    02.06.2011 08:22
    kraj je
    dosta pregovora sa gedjama. ne j*** ***.moramo sami da resimo stvari u vojvodini sada nam je velika sansa.ako ostavimo ovako bicemo jos veca sirotinja.
  • Jovan2

    02.06.2011 08:19
    @Dr kimi
    Dovoljno bi bilo da saobracajna policija radi svoj posao i pise im kazne za nepropisno parkiranje i nenosenje zutog prsluka pored puta i da im proverava da li imaju svu opremu i papire.
    Da parking servis nosi nepropisno parkirane traktore i pise kazne za ne placanje parkinga.
    Da komunalna policija pise kazne za to sto rade po zelenim povrsinama.

    Nista vise od toga - samo da ISTA pravila vaze za SVE - kako svim gradjanima tako i njima.
  • grapa

    02.06.2011 08:16
    ej dr klim
    samo izvoli da polupas traktore koi vas hrane...tu bagru kao sto si ti.a kada bih sa konjom trebao da radim ti bi bio prvi upregnut u plug.
  • @Dr Kimi

    02.06.2011 08:14
    A da te malo vratimo u rodni kraj?
  • Praktican

    02.06.2011 08:04
    Malo mi je pun...
    Ovce u centru Novog Sada!?! Traktoristi, vodite racuna, da se casa polako puni. Pun mi je pun ... i vas i ovih sto vam ne daju da idete za BG. Dajte da lepo izadjemo na ulice i potucemo se ko ljudi (ovo se odnosi i na prosvetare, medcinske radnike,taksiste, i sve one zbog kojih ostali gradjani ne mogu normalno da zive u ovom gradu).Pa ko pobedi pobedio je. Ovo mrcvarenje vise nema smisla!
  • borislav

    02.06.2011 08:00
    politicari i blokada
    DS po direktivi iz BG nije glasao da tacka zasedanja bude rasprava o poljoprivrednicima. Smradovi! To su nase komsije iz DS-a!!! Tu zive, blokada im pod nosom, a BG im kaze "ignorisite" i oni ignorisu.
    Sram vas bilo!!! Vi ste neki "narodni" poslanici!
    Sram vas bilo, samo gledate svoje duboke dzepove, neljudi jedni i beskicmenjaci!!!

    Svako jutro dolazim na posao iz Backog Jarka, preko Temerina, Siriga, Zmajeva, Stepanoviceva, Kisaca, Rumenke, ali i pored toga sam na strani poljoprivrednika. Ovi sto se bune, gledaju svoje sitne interese (ne mogu dobiti vruce pecivo za dorucak) i sami sebe kvalifikuju dovoljno, ne zelim da pricam o njima.

    Inace, na tom mom putesestviju sam video niz traktora u Kisacu i Rumenci, pa bih samo voleo da redakcija 021 prati sta se desava na toj strani, da budemo obavesteni na vreme, jer mi se cini da i tamo sledi blokada u toku dana.

    Poljoprivrednici! Igrajte se sile sa njima. Podizite zahteve. Sve nezadovoljne u kolonama pozivajte da VAM SE PRIDRUZE, a ne da budu protiv vas. Kad bi vam se pridruzio poneki sindikat (da li pregovarate sa nekim? ako ne, pocnite!!!), eto opsteg strajka!
    Odusevljava me vasa koordiniranost, najgore sto sad moze da bude je da odustanete, ispascete smesni ko Nikolic
  • lala

    02.06.2011 07:57
    Dr Kimi - TENKRE!!!!!!!!!!
  • Paor

    02.06.2011 07:12
    Efekat
    Sada posle 3 dana pocinju efekti, NEMA PREKIDA.

    Sledeci AUTO PUTEVI
  • TT

    02.06.2011 06:50
    pajtiću
    proglašavaj svoju stranku i odyebite više šefovanje iz beograda.
  • 02.06.2011 06:44
    vojodina
    Samo blokadom i to mirnom, moze se nesto postici
    kome smeta blokada,taj sigurno i ne jede.
    SVIMA u svetu ako nesto drzava hoce da ukine ili smanji, oni tup pa blokada, dal drumskog ili vazdusnog saobracaja, ne obaziruci se na punike koji desetine sati cekaju na aerodromu, zelj.stanicama polazak

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna