Ko je jedini dozvoljeni dobavljac ove signalizacije (LED saobracajne signalizacije uopste)? U tom odgovoru lezi cela poenta oko ovih "treptaca". Ne nabavljaju se da povecaju bezbednost.
Dok god imamo pesake koji pretrcavaju van pesackog, izlecu iza zbunja na Bul. Osl. ili Rumenackoj (a verovatno i na drugim ulicama) - dzaba nam "treptaci".
Takodje, dok god imamo "opasne momke" koji gradom voze 100kmh - dzaba nam "treptaci". Ovom gradu (i zemlji generalno) treba saobracajna kultura pa sve ostalo. Pre sticanja kulture - nikakva tehnologija nama ne moze pomoci.
Prva stvar - nesto je neophodno, jer su prelazi lose obelezeni i tesko se primete. Da li je ovo najbolji obelezivac, to je veliko pitanje. Treptanje bas i nije pravi nacin, a pitanje koliko ce raditi. U Londonu npr. pored prelaza postoje velike zute kugle na visokoj banderi, ne mogu da se ne primete, naprave se jednom i traju, lako se menjaju...
Apsolutno trebaju da postave. Saobraćajnice su nam očajno obeležene. U zadnjih par godina sam mogao bar 10 puta da poginem što kao pešak što kao biciklista na pešačkim prelazima. Od toga bar pet puta na prelazu kod Rektorata.
A kako bi bilo da se angažuje tehnika iz 24.5 veka i konačno izvuku bele linije po ulicama? Kad pada kiša asfalt je crn kao crna rupa pa mi stariji Novosađani vozimo po sećanju.
Ti treptači,sve što trepće,zelene,crvene boje,kao npr reklame na apotekama po srbiji su zabranjeni u Britaniji,Svajcarskoj Holandiji i drugim razvijenim zemljama. Čak i svetlo na biciklu ne sme da trepće.U srbiji se svim silama trude da uvedu neefikasne gluposti i pokradu pare,umesto da policija i tužilaštvo počnu da rade svoj posao i zavedu red. Mogli bi početi sa sinom Željka Mitrovića koji je ubio ženu na pešačkom i dobio 11meseci kućnog pritvora. Sudiju koji je doneo presudu treba osuditi na 20godina prinudnog rada.
Samo da budu kvalitetni i to je to. Treba svakako, za pocetak na par rizicnih prelaza da se vidi kako ce sa prodju sa kisom, hladnim vremenom, vandalima pa ako se ispostavi da valja treba svuda staviti!
Dok se ne poveća saobraćajna kultura i ne smanji bahatost vozača (uvesti u osnovne škole poznavanje saobraćajnih propisa i bonton umesto varonauke, u budućnosti bi verovatno dobili savesnije vozače) nikakva tehnologija ni svetlu a e lampice nam neće pomoći. Možda je dobavljač isti kao i za novogodišnju rasvetu?
Kada bi policija i tužilaštvo radili svoj posao pošteno i strpali sina Željka Mitrovića na robiju od 20 godina koji je ubio ženu na pešačkom prelazu,kada bi policija kažnjavala vozače koji divljaju po NS,voze i po 200km/h preko mosta,kada poicija ne bude pustala mrtve pijane za 2 crvene da voze dalje,bićemo bezbedni da pređemo ulicu,a ovako se samo razbacuju pare,a poginulih i osakaćenih nikada više.
Zatvaranje uluce Berislava Berica gde je ulaz u skolu Kosta Trifkovic! Zasto? Zato sto je nemoguce proci, vrlo rizicno za decu, a svakako je uluca jednosmerna, HAOS od kolone razjarenih roditelja!!! Deca na sve strane trce, pa tako puta 10 kad auta stanu!
Za ovo sam prvi put čuo pre nekoliko godina na nekom startup vikendu, kada su neki studenti saobraćaja promovisali ovakvo saobraćajno rešenje. Bacanje para.
Ako se vozači naviknu na ovo kao na "indikator" prisustva pešaka, doživljavaće bez toga da pešaka nema (recimo ako je sistem u kvaru ili ne detektuje pešaka). Sličan sistem je postavljen (sa led markerima) davno na Rumenačkoj, kod Rumenačke ambulante. Niti više rade, niti je imao smisla kada je radio.
Ljudi nisu videli pešake od nepropisno parkiranih vozila ili zato što se zalete na dve trake, pa od vozila pored.
I tako, umesto da pauk nosi nepropisno parkirane pored pešačkog prelaza koji ugrožavaju saobraćaj, da spašavaju živote i da se budžet puni, poreski obveznici treba da finansiraju ovakve stvari.
Jel mogu neki ekseri da iskoce kad izlecu biciklisti... Neverovatni ljudi, imaju prednost u odnosu na pešake, vozila, decija kolica, hitnu pomoć i svetog Savu...
Treba raditi na bezbednosti pesaka u saobracaju, a ima jedna mera koja grad nista ne kosta, a mogu i da zarade. Ostro kaznjavanje onih koji se parkiraju pred sam pesacki prelaz ili na njega. Za te stvari stvarno ne mozete naci izgovor.
Ne vredi, debili ne postuju ni lezeci, ni pesacki(ni znak, ni zebru), samo policajca koji pise kazne!
Dok se ne dovede sve u red, treba da ih bude na svakom uglu, a platu na normu od kazni da dobijaju!
Џабе то кад су нам возачи стока! У Кнеза Милоша на булевару јурцају као полудели иако је 40 ограничење тих 200м где има пешачки. Не дај боже да ти стане бус у десној траци и да не извириш иза њега на леву траку. Јуче ме умало није убио неки идиот са РУ таблицама. А битно да су два дана жандарми на углу улице изигравају намрштене манекене.
Treba nam oko sokolovo da zavede red u gradu. Jutros poluprazan parking, i čovek umesto da stane na parking mesto zagradi dvoje parkiranih kola i upali sva 4.
Bahaćenje je prevršilo svaku meru!
Kome je malo mesta neka ga potraži u zavičaju, za nas novosađane ima dovoljno.
Podrzavam. Prelazi su jedva primetni, narocito nocu i kad pada kisa. Generalno, osvetljenje je jako lose. Pogledajte malo kako se to radi u Sloveniji na primer.
Nesto slicno je postavljeno u Rumenackoj ulici (samo svetlosna signalizacija na kolovozu za oznacavanje pesackog prelaza) i poprilicno je efikasno.
Ovo sa senzorima bolje da je postavljeno na jednom pesackom prelazu i testirano pre vece nabavke. Da se utvrdi kvalitet i prakticnost.
Problem kod nas je sto ljudi znaju da stolje ispred pesackih i da cekaju nekog ili da telefoniraju bez namere da predju kolovoz.
U svakom slucaju ovo moze samo da pomogne ako bude radilo kako je zamisljeno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
ANKETA Novi Sad daje milione za LED treptače kod pešačkih prelaza - da li će poboljšati bezbednost na putu?
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•19.10.2020.
•13:05 > 17:14
Komentari 26
Vukajlo
Dok god imamo pesake koji pretrcavaju van pesackog, izlecu iza zbunja na Bul. Osl. ili Rumenackoj (a verovatno i na drugim ulicama) - dzaba nam "treptaci".
Takodje, dok god imamo "opasne momke" koji gradom voze 100kmh - dzaba nam "treptaci". Ovom gradu (i zemlji generalno) treba saobracajna kultura pa sve ostalo. Pre sticanja kulture - nikakva tehnologija nama ne moze pomoci.
paa
Laloš
Adolf moler
Branko
IT
V
Nebo
Banderaš
Ovca
Antišovinista
Da li možete navesti sve lične podatke dotičnog, očigledno ih imate čim znate odakle je. Hvala.
Gavra
Ja
I tako crknuto ne radi vec godinama.
Eto toliko o tome.
Sredite bolnice, skole i vrtiće. Nesretnici.
marko
Ako se vozači naviknu na ovo kao na "indikator" prisustva pešaka, doživljavaće bez toga da pešaka nema (recimo ako je sistem u kvaru ili ne detektuje pešaka). Sličan sistem je postavljen (sa led markerima) davno na Rumenačkoj, kod Rumenačke ambulante. Niti više rade, niti je imao smisla kada je radio.
Ljudi nisu videli pešake od nepropisno parkiranih vozila ili zato što se zalete na dve trake, pa od vozila pored.
I tako, umesto da pauk nosi nepropisno parkirane pored pešačkog prelaza koji ugrožavaju saobraćaj, da spašavaju živote i da se budžet puni, poreski obveznici treba da finansiraju ovakve stvari.
Potpuno idiotski.
Bob Rock
Slanina
Mile
Jaroslav
Dok se ne dovede sve u red, treba da ih bude na svakom uglu, a platu na normu od kazni da dobijaju!
комша
Prioritet
Bahaćenje je prevršilo svaku meru!
Kome je malo mesta neka ga potraži u zavičaju, za nas novosađane ima dovoljno.
Tja
+384
Vlada
dogodine nova nabavka i milina
I to je nesto
ns posmatrac
Ovo sa senzorima bolje da je postavljeno na jednom pesackom prelazu i testirano pre vece nabavke. Da se utvrdi kvalitet i prakticnost.
Problem kod nas je sto ljudi znaju da stolje ispred pesackih i da cekaju nekog ili da telefoniraju bez namere da predju kolovoz.
U svakom slucaju ovo moze samo da pomogne ako bude radilo kako je zamisljeno.
:/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H