Projektantske kuće Adomne i MHM-projekt radiće na studiji bezbednosti saobraćaja u kružnim tokovima u Novom Sadu, epilog je tendera Gradske uprave za saobraćaj i puteve.
Svi vozači na svetu su završili obuku i Nemački,Švajcarski,i Austrijski,Holanski,Srpski vozači pa se samo u Srbiji povećava brzina ispred kružnog toka,samo u Srbiji se misli da u kružnom toku mogu preticati,biti bahate siledžije. Ovom narodu treba duhovno obrazovanje,kultura,pismenost i kultura,a to se stiče iz knjige,a ne iz Heppy tv,Pink tv,uz kristijana,Marića,Kiju i sličan ološ.
U 2 nivoa preko kružnog toka napraviti mostove preko kojih će se odvijati saobraćaj onih koji idu pravo tako da nema ulaska u kružni tok za prolazak pravo. Slično se da videti i u planu novog mosta kod mornarice koji će se podizati preko kružnog toka na Bul Evrope i Patrijarha Pavla i još preko 1 ili 2.
У претходни подужи коментар нисам успео спаковати тачку 10) Свесно, намерно заустављање возила и то: а) у САМОМ кружном току, б) на самом излазу из кружног тока, в) на пешачком одмах по излазу или одмах после пешачког, и све то ради прикупљања/"избацивања" сапутника у возилу!!! Значи јутарње и послеподневно развожење колега/колегиница, вечерње скупљање ортака/девојака за блеју и где ћеш бољег места за "утовар/истовар" него тачно у кружном току или буквално на излазу из истог... ?!?!? Алоо, земљани ?
Закључак анализе: Када саберете претходних 9 и ову 10. тачку мислим да сам покрио све што сам до сада лично видео.. Из примера се могу извести ТРИ кључна проблема: 1) Лоша обука нових млађих и незнање "старијих" возача; 2) врхунска безобзирност и бахатост возача и генерално нашег друштва , све већа из године у годину и 3) не толико стручно планирање величине токова и места за пешачке прелазе.
Поклањам своју анализу од 30-так минута граЦким оцима и то за Џ а те силне милионе које планирају бацити нека покрпе и санирају градске саобраћајнице које су у стању распадања!!!
1) улеће се по принципу ко је бржи и има луксузнији ауто. Исто тако се и излеће.
2) свакодневно се за трећи излаз кружи десном траком (спољним "прстеном").
3) благе везе са животом немају ко има предност приликом изласка, онај што наставља спољном траком (вероватно да кружи до трећег излаза...) или онај што је наумио изаћи из "унутрашњег прстена"
4) не коришћење светлосне сигнализације у виду жмигаваца је стандарно! Осталима остаје да бацају пасуљ и гатају где је ко наумио докле кружити и где изаћи ?!?
5) јуче сам забезекнут гледао СО табле како левом траком улећу у кружни, унутрашњи прстен, и излете човек одмах на први излаз, девојка у десној траци која је хтела "право" тј. на други излаз је срећом укочила и ухватила се за главу. Да, и ја се хватам за главу када видим Со табле у кружном току.
6) док сви избезумљено гледају неће ли им се ко закуцати са стране пешаци без пардона закораче на печашки који би пројектанти вероватно и у сам кружни уцртали да су могли... овако на самом излазу свакодневно такође спорне сцене
7) у петак ми је гуска са бг таблама на кружном испод клусанског моста ушла у контра смер, тј. у мој излаз. Да, и то се ради.
8) у мање оптереним кружним токовима се гледа кад је скоро празан што правије прошишати! Пример је кружни на клисанској страни са две траке где се баје са моста залете у исправе круг као да га нема...
9) не мало пута , алоооо - мењање траке у самом кружном току по 2, 3 пута !!! тешко вам да замислите? Чекајте бг табле дуж бул. Европе...
Klasično klepanje. Isti stručnjaci su projektovali i dosadašnje kružne tokove. Primer je kružni kod užara gde je semafor stotinak metara posle istog pa kad je na njemu crveno zagušenje je u kružnom.
Nema pravih instruktora u auto skolama, zaglupljuju ih, voze 20 km/h pa kad sednu u svoja auta divljaju. Brze se vozi el. trotinet! Kruzni tok idu samo spoljnom stranom, tako je lakse, a unutrasnjom odvazni koji jure ko ludi!
Sede dva dzabalebarosa iz sprdne stranke u kafani blizu kruznog toka. I gledaju oni tako raju (da raju...propalu), kako veze nema sa voznjom ni van ni u kruznom toku. Gledaju tako dok zvacu onu plasticnu kasicicu, kad jedan se doseti pa kaze da bi bas bilo kul naplatiti ovo neznanje od ove iste glupe mase. "A jel a kako to"? upita kolega.
Pa lepo, osnujemo projektantsku firmu za ovakE dileje i uzmemo koji dinar od projekta. Kao da ih naucimo...hahahah.
Klasican primer namestenog tendera za izvlacenje para iz budzeta grada Novog Sada. Taj posao se moze resiti za 1 dan, a ne za 240 dana i 3,3 miliona dinara iz budzeta. A lezecih policajaca nikad vise. Na Novom naselju u ulici Stevana Hristica 2 komada (i to ne blizu vrtica gde je logicno vec pri kraju ulice gde nema nikakve logike) i u ulici Partizanskih baza 2 komada postavljena skoro bez ikakve logike i potrebe. Ko odlucuje o tome i na osnovu kod propisa to rade?
Vozi se po sistemu ko ce pre. Pravila nema. Na stranu to,ali pesacki prelazi su odma na iskljucenjima iz kruznog toka.Moje misljenje je da je to pogresno i to je jos jedan od razloga zasto nasi kruzni tokovi nisu toliko bezbedni. To sto ne poznajemo propise i sto ih ne primenjujemo ,to ce se teze ispraviti. Ovo sa pesackim prelazima je stvar projekta i struke i to moze da se ispravi. Mozda sam ja laik ali bih te pesacke prelaze pomerio malo dalje.
A da stave semafor na kruzni tok??
Sta ima da projektuju,znaju se pravila voznje u kruznom toku. Projektujte vi malo bolje instruktore u auto skolama, sve neki klinci koji se bahato parkiraju i voze kao da niko oko njih ne postoji, pa tako uce i polaznike.
Tolike pare za 1 dan posla i 5-10 listova A4 izheftanih papira. A neko zatraži po kojoj studiji su to sebi namestili posao za desetine nepotrebnih ležećih policajaca postavljenih u poslednjih par meseci npr: u Slovačkoj, Ćirpanovoj, Nušićevoj, Gogoljevoj gde APSOLUTNO nema potrebe za njima niti ih je neko tražio!!!
Projektanska firma ce analizirati kako se vozi u kruznim tokovima?. Ne razumem sta ce oni analizirati? zna se kakva su saobracajna pravila, i kruzni tok po tim pravilima treba da bude projektovan... pa nece valjda projektovati kruzne tokove na osnovu njihove nakaradne upotrebe od strane bahatih i losih vozaca? A ako bas to i hoce da urade, ne moraju nista da analiziraju, evo im input za dzabe - bankinama, ogradama i banderama sto se tice losih vozaca nije mesto u kruznom toku, one samo smetaju njihovoj bahatoj voznji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Izabrani projektanti koji će analizirati kako se vozi u kružnim tokovima u Novom Sadu
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•27.10.2020.
•14:38 > 16:24
Komentari 18
Banderaš
Mile
МилеНС
Закључак анализе: Када саберете претходних 9 и ову 10. тачку мислим да сам покрио све што сам до сада лично видео.. Из примера се могу извести ТРИ кључна проблема: 1) Лоша обука нових млађих и незнање "старијих" возача; 2) врхунска безобзирност и бахатост возача и генерално нашег друштва , све већа из године у годину и 3) не толико стручно планирање величине токова и места за пешачке прелазе.
Поклањам своју анализу од 30-так минута граЦким оцима и то за Џ а те силне милионе које планирају бацити нека покрпе и санирају градске саобраћајнице које су у стању распадања!!!
Gaga
/
МилеНС
2) свакодневно се за трећи излаз кружи десном траком (спољним "прстеном").
3) благе везе са животом немају ко има предност приликом изласка, онај што наставља спољном траком (вероватно да кружи до трећег излаза...) или онај што је наумио изаћи из "унутрашњег прстена"
4) не коришћење светлосне сигнализације у виду жмигаваца је стандарно! Осталима остаје да бацају пасуљ и гатају где је ко наумио докле кружити и где изаћи ?!?
5) јуче сам забезекнут гледао СО табле како левом траком улећу у кружни, унутрашњи прстен, и излете човек одмах на први излаз, девојка у десној траци која је хтела "право" тј. на други излаз је срећом укочила и ухватила се за главу. Да, и ја се хватам за главу када видим Со табле у кружном току.
6) док сви избезумљено гледају неће ли им се ко закуцати са стране пешаци без пардона закораче на печашки који би пројектанти вероватно и у сам кружни уцртали да су могли... овако на самом излазу свакодневно такође спорне сцене
7) у петак ми је гуска са бг таблама на кружном испод клусанског моста ушла у контра смер, тј. у мој излаз. Да, и то се ради.
8) у мање оптереним кружним токовима се гледа кад је скоро празан што правије прошишати! Пример је кружни на клисанској страни са две траке где се баје са моста залете у исправе круг као да га нема...
9) не мало пута , алоооо - мењање траке у самом кружном току по 2, 3 пута !!! тешко вам да замислите? Чекајте бг табле дуж бул. Европе...
Ceki
Laik
Ovca
vic
Pa lepo, osnujemo projektantsku firmu za ovakE dileje i uzmemo koji dinar od projekta. Kao da ih naucimo...hahahah.
NS
Aleksandar974
Rade
Anonymous
Sta ima da projektuju,znaju se pravila voznje u kruznom toku. Projektujte vi malo bolje instruktore u auto skolama, sve neki klinci koji se bahato parkiraju i voze kao da niko oko njih ne postoji, pa tako uce i polaznike.
Gomboca
Ns
Svabo
Anonymous
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H