Autor: 021

Novi Sad
14.12.2020.
12:02
Novosadska toplana pokrenula je danas, 14. decembra SMS servis za prijavu reklamacija na kvalitet usluga, a u cilju bolje komunikacije sa potrošačima.
  • Milorad

    16.12.2020 19:54
    U Bgd-u je rok za intervenciju je 48 sati
  • Milanče

    14.12.2020 15:59
    do sada
    Ni do sada se nisu javljali na telefone. Sad će tek biti "Lezi lebu da te jedem".... Zar nije jednostavnije da počnu da rade kako treba. U Nemačkoj toga nema. Sve radi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna