Autor: Dragana Prica Kovačević - dragana@021.rs

Novi Sad
15.03.2021.
13:00 > 14:48
Plan generalne regulacije mosta u produžetku Bulevara Evrope stavljen je na javni uvid, a građani i zainteresovana lica prigovore mogu da dostave prigovore do 11. aprila.
  • Dimitrije

    19.03.2021 13:23
    2 mosta
    Vidim da dosta ljudi nije svesno da će se graditi dva mosta. Ovo je jedan. Drugi most je u sklopu Fruškogorskog koridora i prelaziće preko Dunava u Petrovaradinu kod crkve na tekijama i spoiće se na autoput BG Subotica. Inače pravi se ceo novi put i tunel kroz petrovaradin da bi se došlo do tog novog mosta da ne mislite da ce samo da ostave ulice ovakve kakve su. Svi koji kažu da ovaj most (u produžetku Bul. Evrope) nije potreban očigledno nisu vozili dovoljno po gradu, slažem se da treba i most kod Futoga i Beočina i nadam se da je taj sledeći u planu ali je i ovaj definitivno potreban.
  • A

    18.03.2021 14:32
    B
    Dole se spominju skele, kako je most "nepotreban", what ever... Da, treba most kod Beocina, da, treba most kod Nestina, a treba i kod Tekija... A onda bi mogao i jos jedan izmedju Nestina i Beocina. Treba, naravno da treba.
    Ali u drzavi gde izmedju 15-20% zaposlenih su SNS botovi koji primaju platu za nerad, gde drzavne firme sluze za pranje para, gde smo jedna od najsiromasnijih zemalja Evrope uz Ukrajinu i Moldaviju, vi se razmecete sa mostovima i da li nam treba most i da li je ruzan ili sta vec...
    Skretanje sa Mosta Slobode levo ceka na semaforu oko 30 automobila u jednoj traci, a za pravo u dve trake ceka 18, a to van spica, spic i vikende nespominjemo.
    U mesto da smo srecni sto ovi odroni od vlasti MAKAR NESTO guraju u NS, vi se jos bunite i razmecete, uzas...
  • jovan

    17.03.2021 00:05
    A kada ce most beocin-futog jer mi futozani i komsije beocinci idemo ko u 19 veku jos uvek skelom a busom moramo skroz okolo,strasno.....
  • NS49

    16.03.2021 22:08
    Ovaj most je još 80tih planiran da se izgradi 2000.te god. ali zbog dolaska rušlačkih hordi Slobodana Miloševića Novi Sad, Vojvodina pa i cela Srbija se jako unazadila.
    Prosto ne mogu da verujem da će se tajmost graditi a to ipak moramo da zahvalimo gradonačleniku Vučeviću ali i onima iz Beograda jer ako žele da on ostane na vlasti moraju nešto i nama udeliti.
    Inače most Slobode je koštao oko 80 miliona dolara i plalito ga je grad Novi Sad.
  • /

    16.03.2021 21:11
    /
    dokazujete da sto budala pokvari ni stotinu drugih ne moze ispraviti samo sto danas stotine budala nesto muljaju pod izgovorom da ispravljaju prethodnu budalu.

    ni to pre 40g nije bilo tako kako mastate.
    i tada su spicevi postojali ali u 6.00 i 14.00.
  • Austrijanac

    16.03.2021 20:06
    Planiranje novog mosta u Novom
    Most koji će da vodi generalno u novi invesTITOrski raj jer svi dođoši obožavaju palnine a to je podnozije Fruske gore i Fruška gora. Oni se osećaju sigurno samo u planini.
  • Pićuka

    16.03.2021 17:34
    A šta će nam mostovi kada se grad širi u visinu a ne u širinu. Da li se ovde išta radi smisleno. Vikend naselja su postala stambena i eto problema.
  • +384

    16.03.2021 14:28
    Novom Sadu treba jos najmanje dva mosta, grad mora da se siri na sremsku stranu, kao sto je pre 40 godina i bilo planirano. Mnogo ste negativni. A naravno da treba i obilaznica i most kod Begeca ali to sad nije tema. Imali bi sve to odavno, da nismo bacali pare na ratove (1 metak = 1 nemacka marka, pa vi sad vidite koliko nas je kostao nacionalizam).
  • Samo...

    16.03.2021 12:58
    Samo ako se cela država zaduži, kao u slučaju BG mostova.

    Trenutne NS mostove su platili: grad NS, pokrajina Vojvodina i EU.
    Republika Srbija nije finansirala NS mostove.

    BG mostovi se plaćaju kreditom cele države.

    Mi plaćamo i NS i BG mostove, a Beograđani plaćaju samo BG mostove.

    Priprema se teren i da plaćamo BG metro (ako ga ikad bude)
  • marko

    16.03.2021 10:17
    @A

    Okej brate slažem se u pravu si da su komentari često nepotrebno negativni ali ajde pogledaj šta si napisao:

    "Grad je pre 40 godina imao 180000 stanovnika sa okolnim selima i tri mosta, danas ima pola miliona, oko 4.5 puta vise automobila"

    Ovaj most je planiran - pazi sad - pre 40 godina kada je grad bio tri puta manji. Meni lično je suludo pratiti planove koji su napravljeni tako davno. Ovaj most je planiran kao obilaznica ali to što je nekada trebala biti obilaznica, danas je maltene gradsko jezgro (od centra NS do novog naselja je praktično ista razdaljina kao u BG od Knez Mihajlove do Hrama Svetog Save!) Ti koji su taj most planirani nisu mogli ni da zamisle da će se jugoslavija raspasti, to je toliko davno bilo a mi sad kao treba da se držimo njihovog plana kao pijan plota

    Ne moram biti saobraćajni inženjer pa da posle tri vožnje do Beočina shvatim da nije most usko grlo već put koji ide između planine i Dunava i koji je jako teško proširiti. Zar ne bi onda bilo logično da se rastereti taj put tako što će se most sagraditi između Futoga i Beočina? Potreba za mostom u Beočinu je tolika da tu ide skela čoveče, gde je skela kod ribarca? Nema, zato što nikom ni ne treba da tu prelazi.
  • planinar

    16.03.2021 09:21
    @NV
    > Bravo,treba Novom Sadu Jos mostova!Samo da nebudu ko ovaj drumsko zeleznicki,koji je plehana maketa Zezeljevog most!a!
    > NV

    Armirano-betonski mostovi se više ne prave jer su noćna mora za održavanje. Žeželjev i da nije srušen kako je srušen bi morao biti zamenjen kad-tad. Čelični mostovi su mnogo praktičniji za održavanje, i dugotrajniji.
  • planinar

    16.03.2021 09:19
    fantastično
    Ovo je fantastično, živim blizu beočina i svaki odlazak za novi sad postane frustracija kad se približim kamenici, onaj haos od saobraćaja, dve-tri radnje koje se nalaze na samom usponu, i nebrojene mušterije koje se parkiraju kako hoće, čine taj uspon stravičnim za prolazak. Drago mi je i da će se kamenica malo rasteretiti od svog saobraćaja koji prolazi ka beočinu.
  • NV

    16.03.2021 08:51
    Bravo,treba Novom Sadu Jos mostova!Samo da nebudu ko ovaj drumsko zeleznicki,koji je plehana maketa Zezeljevog most!a!
  • Aleksa

    16.03.2021 08:48
    Kovač
    Apsolutna glupost
    Obilaznica-koja prolazi kroz urbanu sredinu.Sem da neko ima vikrndicu od strucnjaka na tom potesu ne vidim drugu opravdanost
    Rasterecenje treba da bude blize Beočinu
    I rešenje zapadnih sela
  • milmar

    16.03.2021 07:05
    samo da pitam
    šta je sa mostom blizancem preko kanala dtd , pored postojeceg klisanskog mosta, koliko se secam neka sredstva su odvojena za projektovanje ? zasto taj deo grada, MORA biti uvek poslednji sa investicijama, poslednji smo dobili i nezavrseni ulaz u grad tj bulevar koji je do polovine uradjen,pitam kada sledi nastavak...molio bih 021 da se malo raspita i da stanovnike klise i ostale sugradjane informise
  • A

    16.03.2021 01:24
    B
    Citaci portala 021 se odlikuju klasicnim stavom da svaki progres, sta god, ali bukvalno sta god da se uradi, ne valja.
    Grad je pre 40 godina imao 180000 stanovnika sa okolnim selima i tri mosta, danas ima pola miliona, oko 4.5 puta vise automobila i isti broj mostova kao onda.
    I ne mogu, prosto ne mogu da verujem da vecina ljudi koji pisu nesto ovde pljuju most, psihicki nestabilne osobe, tuku kera kad dodju sa posla 100%, u mesto da slavimo sto u lopovskoj i centralizovanoj drzavi nakon 40 godina dobijamo jos jedan most, vi kao ne ne, "to nam ne treba, to je kataklizma, sve su unistili" i slicno... Nesoji jedni, zakljucajte se u podrum i nestanite iz mog lepog grada
  • Bns

    15.03.2021 23:09
    Promasaj
    Saobraćaj treba izmestiti iz grada. Praveći Most slobode komunisti su nekad planirali da ce autoput BG-NS ici tom trasom!
    Most je danas potrebniji negde kod Begeča, nego li jos jedan most u NS. Cementara prevozi drumom svoje proizvode, a put u podnozju FG (od Beočina do S.Kamenice) je potrebno rasteretiti.
    Zaista, ne znam koji su to saobracajni stručnjaci mogli preporuciti izgradnju još jednog mosta u gradu, kad i laik uviđa besmislenost istog.
  • Shonsi

    15.03.2021 22:55
    Tranzit ili ne
    Koliko ja razumem stvari ovaj most u nastavku Bulevara Evrope neće biti tranzitni i na njemu će biti zabranjen teretni saobraćaj. Postoji nekoliko članaka na tu temu, može se lako proveriti. Vidim da se svi negativni komentari odnose na bojazan od tranzita kroz grad, odnosno Bulevar Evrope. Tranzit će ići na drugi most kod Tekija. Ovaj most će dobro doći da rastereti most Slobode. Ako sam ja dobro shvatio suštinu, ne vidim uopšte problematiku. Pa zamislite da naprave tranzit kroz Bulevar Evrope?! Pa narod bi ih pojeo. Mislim da nema mesta panici.
  • Из угла

    15.03.2021 21:26
    Нови мостови
    Ако је идеја:
    1. Теретни и путнички саобраћај из Ирига са фрушкогорског коридора усмера на аутопут преко новог моста на Текијама
    2. Теретни и путнички саобраћај из Беочина за аутопут преусмери на мост на Текијама.
    3. Путнички саобраћај од и за Беочин
    из града преусмери на нови мост Европе поред Рибарца да се ослободи (уско грло) Сремска Каменица саобраћаја.
    4. Очува се природа испод оба моста и не угрози заштита од поплава.
    5. Планира још један мост ближе Бачкој Паланци.
    онда добро.
  • Milan

    15.03.2021 21:10
    Od cijeg znacaja
    A od cijeg su znacaja gradjani Backe Palanke i sela Vizic i Nestin?Ljudi cetiri granice moraju da prodju da bih decu odveli u skolu i zaradili za svoje porodice a vi gradite most gde vec postoji.Put Backa Palanka-Novi Sad je u najgorem mogucem stanju za godinu dana se do Novog Sada nece moci ni stici a vama je od nacionalnog znacaja da rusite most koji vec imate i gradite novi.
  • Сремац

    15.03.2021 20:08
    Нама скела, а у НС 4. мост
    Равномеррни регионални развој најбоље одсликава то да ми, из западног Срема, морамо преко дунава скелом или около-наоколу преко Н.Сада, а тамо преве четврти мост без велике потребе.
  • Lale

    15.03.2021 19:29
    Ajde neka neko sumira onda kada bi trebao da pocne da se gradi i do kada se planira zavrsetak
  • Radič

    15.03.2021 18:58
    Jasno ko dan
    Ne znam da li je most na tom mestu potreban ili ne ali sam siguran da će neki dobro da omaste brke, a to je suština izgradnje javnih objekata u napreDNOm ekonomskom tigru.
  • Milanče

    15.03.2021 18:40
    nesrećnici
    Baš smo gadan narod. Sve što je dobro odmah se pravimo pametni i pljujemoo. Narod pun mržnje. Koliko mržnje u komentarima oko običnog mosta....
  • Лиманац

    15.03.2021 18:34
    Булевар деспота Стефана и обилазницу око Каменице проширити на 2+2 са разделним острвима.
  • Trn u oku

    15.03.2021 18:32
    Ide još jedan most kod Tekija, na Fruškogorskom koridoru.
    Ovaj preko Ribarca je potreban, al što reče neko, bez "Novog Sada na vodi". Za mostove u drugim opštinama, nek to vide te druge opštine.
  • Dejanns

    15.03.2021 18:23
    Da,ulice u ns katastrofa,bul.kneza milosa ju bulevar,pa to je ofroad put
  • Ccc

    15.03.2021 18:21
    @Gogi'79
    Budim sa druge strane ima Peštu a Pešta na drugoj obali ima Budim a ne tri sremske vukojebine i čisto da znaš kad već porediš takve stvari da Budim i Pešta imaju više stanovnuka od Bačke i Srema zajedno.
  • salajcan

    15.03.2021 18:14
    Mostovi se prave tamo gde idu skele a to je kod Futoga ili Begeca i normalno je da glupost sa teretnim saobracajem na bulevaru Evrope bude sprecena
  • ako ćemo

    15.03.2021 18:00
    pravo
    Potrebniji most je kako već neko reče iz Palanke za Neštin pa čak i između Begeča i Banoštra ovaj je apsolutno nepotreban.
  • Milan

    15.03.2021 17:55
    Grozomorština
    Već sad je paklena buka i grozno zagađenje od saobraćaja na celom Limanu 4, a sad će nam na 300 metara od doma zdravlja uglaviti most sa direktnim usmerenjem na autoput.

    Ogavština, grozomorština i zla namera.
  • Александар

    15.03.2021 17:39
    Дежурним пљувачима
    Када сви ви који пљујете по предлогу новог моста не будете турирали машине по Мишелуку, блокирали нам саобраћај на Мосту Слободе док идете у дивљи Срем на одмор и рекреацију, а ми у Бачку да радимо и у набавку, онда ћемо ми са сремске стране рећи: ОК, не треба нам нови мост, изградите у Бачкој још булевара, тржних центара, школа,..., нама са сремске стране не треба ништа, ни мост, ни канализација, ни асфалт, ни вртићу, ни школе,...!
  • Okolo naokolo

    15.03.2021 17:34
    Znaci da je pravde i boga prvo sto bi se od svih ovih megalomanskih projekata u Vojvodini radilo je most Backa Palanka-Nestin!
    Posle njega most Futog-Beocin koji bi se sa backe strane "kacio" na Bul. Evrope negde u ravni sa onim prvim semaforom na Bulevaru cim se sidje sa autoputa. Znaci sidjem sa autoputa, dodjem tu i moram desno i skrooooooz oko grada sa severozapadne strane sve obilazim i negde izmedju Veternika i Futoga se ide na novi most.
    E tek kad bi zavrsili ta dva mosta i ovu "severozapadnu obilaznicu" oko grada, moze i most u produzetku Bulevara Evrope i most za Fruskogorski koridor
  • Detelinarac

    15.03.2021 17:28
    @Vlada
    Pa onaj ko je kupio stan na Bul.Evrope je ovo trebao da ocekuje. Znalo se ovo jos i pre nego sto su ga izgradili samo eto masa ima pamcenje muve....
  • Ćoravi desk

    15.03.2021 17:17
    Oni su rešili da uništavaju, iza njih samo pustoš i ruglo .

    Dosta više.

    I sa citiram, "zašto braćo, zašto!"
  • Anonimus

    15.03.2021 17:01
    Parkinzi
    Mislim da je potrebniji most Beočin-Futog pa čak i Neštin-Bačka Palanka od ovog. A urgentno rešavati sve veći problem parkiranja. Ljudi se doseljavaju, svi nešto voze. Ako ne mogu javni parkinzi zbog zelenila onda podzemne garaže ili nadzemne gde može. Naravno da cena mesečnog najma bude razumna.
  • Rade

    15.03.2021 16:57
    Most koji ce da vodi generalno nigde sem u novi investitorski raj u podnoziju fruske gore
  • /

    15.03.2021 16:55
    /
    pre mesec dana niko nije pevao gedo gluperdo vec ste se jos radovali kada se otvorio prozor na gradskoj kuci
  • Gogi'79

    15.03.2021 16:42
    pajser I
    @ Žvalonja
    01.07.2020 • 19:58
    Ja ne znam

    budimpesta ima jedanajst 11 mostova!!!! samo da znas. elem da su novom sadu potrebni mostovi jesu. e sad dali ovaj most bas mora da bude tranzitni kroz grad to je sad vec drugo pitanje. posto ce sa autoputa da se skidaju i da icu celim bulevarom evrope na most, pa dalje kroz tunel, svi zivi kamioni i sleperi. to ce biti najzauzetija ulica u ns, duplo vise neko bul oslobodjenja. moze da posluzi u prvu ruku ako se planira tranzitni uzmenju futoga i begeca, to bi imalo mnogo vise smisla.
  • Dragan

    15.03.2021 16:33
    Ah
    Hledao sam dokumentarni film o poplavi u Novom Sadu 1965(ima na you tube i traje oko pola sata).Tu je navedeno da je tlo Bačke niže od nivoa Dunava.Bio je plavljen desetak puta.Te gidine 1965 toliko nabujao da je ugrozio žeželjev most koji je počeo tonuti.Da bi ga spasili podignut je most pneumatskim dizalicama a stubovi ojačani.Slike ljudi kako ĉiste mos od betona otpalog sa lukova,iskrivljene šine.Grad je bio opkoljen vodom sa svih strana.
  • ...

    15.03.2021 16:31
    ...
    Kakav Kriminal!
  • Đura

    15.03.2021 16:31
    Ovo je već čovek da se zapita zašto čelnici ovog grada mrze Novosađane i Novi Sad?
  • V8

    15.03.2021 16:30
    Srbija nije država nego korporacija...........
  • Đura

    15.03.2021 16:26
    Novi most treba da bude negde kod Begeča i da se taj most spoji sa autoputem prema Subotici i prema Rumu. To bi bila obilaznica grada i rasteretio bi saobraćaj u gradu. Tek kada se izgradi taj most i saobraćajnice do njega onda treba razmišljati o ovom mostu ali bez Novog Sada na vodi koji bi nam oteo obale Dunava. Ovako izgradnjom ovog mosta usmeravamo veliki saobraćaj kroz najnaseljenije delove grada. To mogu da urade samo nerazumni ljudi koji imaju na umu samo profit investitorske mafije a ne i interese građana.
  • Stefan Milivojevic

    15.03.2021 16:07
    Ospenska 22
    Popravite prvo ulice po gradu koje su u katastrofalnom stanju pa onda most.
  • Pff

    15.03.2021 16:01
    Samo cepaj. Ruši drva, betoniraj obalu, samo prži. Da vidimo dokle može.
  • Dusan

    15.03.2021 15:56
    Most preko Dunava
    Most novi preko Dunava na ovoj lokaciji kao produžetak Bul. Evrope, je vise nego potreban N. Sadu i treba ga sto pre napraviti da , pre svega, rastereti saobracaj na mostu Slobode a isto tako da ulepsa ono ruglo koje se prostire od kružnog toka Bul. Evrope prema Dunavu. Mislim da ovo treba sto pre realizirati jer je Novi Sad to svakako zaslužio!!!
  • pawlle

    15.03.2021 15:49
    pa ,vi ne mozete da zakrpite rupe na putevima da traju 2 nedelje autobuske ,nadstresnice vam prokisnjavaju za god dana ,most ima da padne za mesec dana,mani se toga nije to za vas niste sposobni za takva dela , vase je da kradete i da lazete.........
  • Hi

    15.03.2021 15:47
    Uzas
    Umesto da tranzit izbacimo van grada mi unosimo u naseljeni deo! Pogledajte koliko ljudi je na novoj detelinari i naselju i na bul evrope. Kakav kvalitey zivljenj vi pa to nudite!
  • Dejan

    15.03.2021 15:36
    nS
    Da li ste se ikad zapitali, ko je gazda svih tih mostova u NS ! Grad nije, ustvari nije niko, zato ih niko ni ne odrzava, kad je jaca kisa tu dobiju jedno kupanje i nista vise ! Stara srbska narav,samo otvaraj i slikaj se, narodno vlasnistvo, drustveni poredak-imovina ! Varadinski most od kad je postavljen pa do rusenja ni kap zastitne farbe nije dobio, Gegeljev most je vojska jna srusila je ovi sa vazduhoplovima nisu uspeli, onda nam neko drugi kriv,ustvari mostovi u NS nisu bili osigurani kod Lloyda u london,zato su i sruseni ! Kad bi se snimio jedan realan realan dokumntarac u NS i mostovima, mnogi bi bilo besni !!!!
  • Vlada

    15.03.2021 15:25
    bukvalno zabijaju nož u leđa hiljadama ljudi koji žive na Bulevaru Evrope puštanjem teretnog saobraćaja dok pokušavaju da se izbore sa sve većim saobraćajem, bukom i zagađenje
  • Liman

    15.03.2021 15:24
    Most slobode je uništio Štrand, ovaj će Ribarac. Šta nam je još ostalo?
  • Radovan

    15.03.2021 15:12
    Biblioteka
    Hocemo biblioteku.Novi Sad nema zgradu biblioteke.
  • ТЕННИС

    15.03.2021 15:10
    Летећи аутомобили
    Још једна завера градских власти! Граде мост, а онда ће нам увалити летеће аутомобиле.
  • Sonja

    15.03.2021 15:05
    Prvo sredite manje veoma prolazne ulice u samom Centru grada -Skelićeva, Grčkoškolska...
    A ako i počnete sa gradnjom mosta ostaćemo bez prirode oko Dunava a dodatno ćete unakaziti ulicu 1300 kaplara.
    Jadni ste svi skupa.
  • Molim

    15.03.2021 14:53
    Netko
    Da mi objasni...osim toga mosta...dali ce se graditi jos jedan za Fruskogorski koridor ..i GDJE on (most)...prelazi Dunav...tacno????
  • Mile

    15.03.2021 14:43
    planiran minimum
    Napravite nesto komotno i konforno za saobracaj. Kao sto je bul. Oslobodjenja projektovan za buducih 100 godina. Vi sve sto vradite je od danas do sutra. Uzane ulice, uzani bulevari, mostovi sa minimalnim protokom.
    Zasto Novi sad nema most sirok kao Gazela u BG, prilaz mostu Zezelj je krajnje komplikovan i nekonforan. Saobracajni inzinjeri se zgrazavaju nad radijusima koji su primenjeni, savremena teska vozila jedva prolaze. Kako mislite da prodje vojni vucni voz natovaren oklopnim vozilima ili velike auto dizalice kroz sve te krivine ispred Zezelja.
  • Aca B.

    15.03.2021 14:31
    Narod se pita
    Moze most bez galensa, "Novog Sada na vodi" i bez unistavanja sodrosa

    Pravi novosadjani


Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna