Novosadski odbor "Dosta je bilo" upozorio je na opasnosti saradnje sa kineskom kompanijom CRBC na gradnji novog mosta Novom Sadu, u nastavku Bulevara Evrope.
Treba jedan da se spoji obilaznica oko Bačke Palanke sa sremskom stranom. To se čeka decenijama da ljudi ne moraju preko HR na pijacu i u školu. Preživeće Novi Sad i sa ovim mostovima dok se taj ne završi.
Da se ne lažemo, svaki veliki projekat kojeg se ovi nesposobnjakovići prihvate ima podjednake šanse da ne bude završen ili da se izrodi u opštu katastrofu, uz vrlo male šanse da nekim čudom bude realizovan.
Ne suočava se Novi Sad sa problemom,suočavaju se političari koji su trebali da se ugrade pa je sad frka jer niko nemože da progura svoju firmu preko tendera kao podizvodjača, o tome se radi,jer u most se već ugradio ko treba( a znamo dobro i ko) tako da nema potrebe da se to deli na jos delova ,ovako je najbolje.....
...Raduloviću pčelo pametna, kako da napravimo taj most bez stranog kapitala...naših podizvođača nema ili su dužni toliko da bilo kakav avans za radove bi otišao u dugove.
Ćuti i vozi se budućem mostom....nema više utopije tipa "mi ćemo sami"...
Da li je zaista potrebno da taj most kreće od jednog dela Bul. Evrope (između zgrada, stanova most)? Ili je to moguće od mornarice, odnosno u ravni, tj. udaljenosti od obale kao i ostali mostovi? Koliko je pametno da most bude preko kružnog toka?
Ма да лоше је то са кинезима.. Јефтиније ће нам завршити мост маја гојковић и компанија.. зидали су мост 6-7 година. Кинези дођу самељу све пред собом, изграде шта су намерили и оду, а ови наши паразити годинама уништавају и не завршавају ништа..
a kakva je pa razlika ako daje evropska banka, oni biraju izvodjace, naravno svoje firme, odobravaju projekte, kontrole...samo je mnogo zapetljanije, vec smo videli na delu kako to funkcionise i opekli se, nisam nesto primetio da hrvati muku muce a kinezi im grade most..i da ne nabrajam ..
Ovaj grad je od 2000-te na ovamo toliko unisten "investitorskim urbanizmom" da pitanje joednog objekta bio on most ili zgrada, vise ne igra nikakvu ulogu. Ovde se situacija moze spasiti samo rusenjem nakaradnosti koje su izgradjene od 2000-te do sad. Nema druge.
To je utvrđeno još 1965 god kad je kod poplava zamalo se srušio žeželjev most.Zaustavljen je pad zahvaljujući pneumatskim dizalicama koje su zadržale most dok su se popravljali stubovi mosta,pristupni putevi i šine.Lukovi mosta su pucali.Moji riditelji su čistili mist od otpalih blokova.Tad je Novi Sad napadnut vodom sa tri strane jer je grad ispod nivoa reke za 3m.Nivo je tada bio 800.
Bez obzira na kinesku kompaniju, sama ideja da secgradi most na stotinjak metara od drugog i proglasiti ga za obilaznicu, kad se u stvarnosti teretni saobracaj tako prebacuje u sam grad, pocevsi sa Limanom, pa Telepom i delimicno Novim naseljem, je toliki idiotluk, da samo ljudi koji se spremaju da iz tog projekta izvuku gomilu para za sebe, mogu da izbace takvu ideju!
MOST JE POTREBAN NA POLA PUTA DO Backe palanke, da gradjani koji zive na tim teritorijama, ne moraju da krecu na put oko sveta, kako bi presli na sremsku stranu Dunava!
To vam se ne isplati naprednjacine?
Svetska banka skraceno Amerika nekog proziva za korupciju?!!!
Sta Americke kompanije rade po Latinskoj Americi pisite malo o tome!
Tamo ljudi nestaju koji bilo sta zamere svetskom gazdi!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
DJB: Saradnja sa kineskom kompanijom na izgradnji novog mosta rizik za Novi Sad
Autor: 021.rs
Novi Sad
•22.03.2021.
•11:30 > 11:28
Komentari 17
marko
hahahha sramota je reci bilo sta na racun kine
ajd
Vlada
srdjan
/
Da ne
Hattori Hanzo
Ćuti i vozi se budućem mostom....nema više utopije tipa "mi ćemo sami"...
Projekat
Немања
deda
v
Joki
Dragan
Moreeee!
MOST JE POTREBAN NA POLA PUTA DO Backe palanke, da gradjani koji zive na tim teritorijama, ne moraju da krecu na put oko sveta, kako bi presli na sremsku stranu Dunava!
To vam se ne isplati naprednjacine?
NS
Sta Americke kompanije rade po Latinskoj Americi pisite malo o tome!
Tamo ljudi nestaju koji bilo sta zamere svetskom gazdi!
stvarno dosta je bil
Tako se prave mostovi moj Sale. Da je vas i zutih jos bi Zezelj bio nezavrsen.
Zoli
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H