Mada smatram da je čitav "PROJEKAT" obična jeftin politička kampanja, ipak, ostvaviću komentar u sasvim drugom kontekstu.
Komentar je posvećen sugrađanki JELENI, koja je, kako kaže, "uhvaćena" da vozi svoj bicikl u sred centra Grada!
Pa dobro, dragi, nesrećni Gradonačelniče, kako dozvoljavaš da kojekakvi piloti juracju nebom iznad Štranda i Ribnjaka, mestima gde ponekad bude i po nekoliko ljudi, i to upravo kad taj manijak jurca nebom, da bi zadovoljio svoje komplekse?
Koliku kaznu bi trebao da plati taj bolesnik?
Ovamo kažnjavate bicikliste-penzionere i dobronamerne bicikliste koji jednostavno ne vide ništa loše u laganoj vožnji? baš me interesuje hoćete li isto tako kažnjavati i goste za Egzit, koji se budu vozikali biciklom po samom centru Grada? Pitanje je i za pravosudne organe!
niko od komentatora ne spominje 500 dinara koje dajes kao kauciju da uzmes bicikl. Na tu cifru se dodaje broj sati na koje iznajmljujes sredstvo za voznju. Meni se to cini da nije bas povoljno. Znam i da se vraca.. ali bas 500..
E ovako bi to trebalo da izgleda...http://www.youtube.com/watch?v=BmTpMorBAvU POhvala za trud i ideju, ali za sada to baš i nije dovoljno funkcionalno.
Takođe radim slično, ne baš da ih očešem ali idem ka njima i ne mrdam ni centa nego gledam ih u oči i teram ih sa staze. E sad neki se izvinu jer vide da su pogrešili, a neki me gledaju u fazonu: Vidi budale kuda vozi, čak neki i kažu kako voziš budalo, na šta ja odgovorim naravno, ali to nije za ovde pisati. A ako im prilazim s leđa onda kada ih obilazim prođem im što bliže.
Ne vidim drugo rešenje dok ih polcije ne počne derati po džepu. Mogao bih ja ići kolovozom, ali zašto da smetam vozačima auta i autobusa jer je moju stazu neko zauzeo.
Prividno pohvalno. Ekološki, praktično, jeftino, svetski. U moru crnih vesti oaza. Ali i to može ostati samo dok je sve u teoriji i na slikama, posle prvih krađa i ova vest biće više crna nego bela.
Kao višedecenijski biciklista, Novosađanin, vidim toliko nerešenih tehničkih problema u vezi sa ovim da ne vredi ni da počinjem sve da nabrajam.
Prekratke linije, nedovoljno obezbeđenje, nepraktična kartica...
Budimo optimisti, na greškama može da se uči i nauči, pa sistem može postati održiv posle nekoliko revizija.
@Anonimus
Dala bi se tvoja ideja rafinisati, treba smisliti nešto što će "uljeze" da odvraća od omiljenog im šetališta - bic. staze. Ja ih očešem ili verbalno opomenem kad god mislim da ima smisla. Verujući da je u njihovom interesu da budu na trotoaru.
A treba da im cestitam sto su kupili krs biciklove koji ce se raspasti kada sedne neko tezi od 100kg?
Pogledaj sliku gde stoji gradonacelnik (koji je pretpostavljam oko 200cm) pored biciklova koje cenim da su 18" ram?
To sto su ih kupili bas pred pocetak Exita - govori za koga su kupljeni i koliko ce da traju.
ovo je odlična ideja koju sam video realizovanu u Norveškoj.
problem je realizacije sistema zaključavanja.
koliko sam shavtio iz teksta piše samo neki "katanac".
nako je u ranijm komentarima pomenuo sistem naplate preko elektronskih kartica kakav sam ja isto video u norveškoj, a primenjen je u kombinaciji sa sistemo za zaključavanje koji je praktično zavaren za bicikl i uglavi se u neki kao nosač.
plašim se da od ovih biciklova neće ništa ostati do kraja leta a osobe koje ih iznajme dovešće sebe u neprijatnu situaciju jer će možda morati da nadoknade vrednost...
sve u svemu lepa ideja, trebalo je još malo promisliti i uložiti da se izvede kako valja.
ono što me je zapravo najviše obradovalao u ovoj vesti je "osim izgradnje novih biciklističkih staza, 43 miliona dinara biti izdvojeno za rekonstrukciju postojećih." jer su stvarno na velikom broju lokacija više nego užasne.
i još samo ovo pa da završim. mislim da bi grad u saradnji sa policijom morao da istrebi skutere i slične oblike prevoza sa biciklističkih staza jer je po zakonu takva staza isključivo rezevisana za bicikliste...
Kao neko kojem su ukrali 3 bicikla za godinu i mesec dana (nakon čega sam odustao od finansiranja lopova koji policiju ni najmanje ne zanimaju), biće zanimljivo videti kada krene korišćenje, koliko će problem građanima proizvesti ova, ovde nepominjana problematika.
Jedna sam od onih koja je platila kaznu za voznju bicikla u pesackoj zoni.Inace uhvatili su me kod Vladicanskog dvora,a isla sam iz pravca Riblje pijace.Sita sam se navozala u pesackoj zoni punih 25 metara.Posle toga su mi ukrali biciklo iz biciklane.Gradska vlast je ucinila sve da se osecam povredjenom svaki put kada oni pocnu da defiluju biciklovima po centru,a ja nemam ni biciklo,a ni pravo da se provozam centrom.Sledeci put kada budu pricali o biciklovima neka zbog nas ostecenih barem to rade u zoni koja nije pesacka.
U ljubljani su nedavno postavljene stanice za bicikla, tako da sto se toga tice ne kasnimo za Slovencima. Ono sto me brine je sistem izvodjenja...u Ljubljani svaki od bicikala je opremeljen sa GPSom protiv kradje a iznamljivanje ide preko Urbana kartice na digitalnim stanicama sa ekranima osetljvim na dodir. Bicikli imaju sa strane magnetni deo koji se postavlja u drzac...koji ne vidim na ovim resenjima.
Neka se sklone u kraj staze ako ništa drugo, a ne zauzmu je celu kao da im je očevina!!!
I zaboravio sam da spomenem roditelje sa kolicima i malom dečicom koju puste na malim biciklima na stazu. Deca ne voze pravo nego šveraju, stanu iznenada, okreću se na stazi bez gledanja nazad. Dovoljno voze sporo da mogu voziti i trotoarom.
A tek oni koji vode svoje pse po stazi sa sve povodcem koji se rastegne preko cele staze. Ne znam kakava je razlika u tome što ide stazom za bicikle i smeta nama, a ima trotoar koji je uglavnom duplo širi nego staza.
Više mi je tih padobranaca po stazama preko glave, dođe mi da uzmem starog motornog ulja u neku flašicu pa da ih malo ''pobiberim'' u prolazu.
Ova ideja postoji već dugo vremena u mnogim evropskim gradovima u vidu tzv "community bicycle" programa: http://www.ecobusinesslinks.com/city-bike-sharing.htm
Jedan od primera je i Beč sa svojim city-bikeom: http://www.citybikewien.at/
E tu smo "egal" sa njima što je za svaku pohvalu.
Ali kod nas mora biti "ali", nisam siguran da njima tamo zabranjuju da bicikle voze u "pešačkim" zonama jer onda sva ideja promocije smanjenja saobraćajnih gužvi i zagađenja gradova na ovaj način gubi svaki smisao.
koji ste vi hejteri i seronje na ovom forumu! Ovo je jedna odlična vest konačno među mnoštvom crnih svakog dana. Konstruktivna kritika je uvek dobrodošla ali kada neko uradi nešto dobro to treba pohvaliti!
Svaka čast onima koji su izgurali ovu priču, ja sam ponosan na moj novi sad što prvi u srbiji ima ovaj servis! Bravo !!!
Super sviđa mi se ovo. Ali dajte sada neka policija skloni pešake sa staza, jer od njih se ne može voziti normalno. Stalno iskaču kao zečevi, najgori su oni koji bulje u mobilne pa ni ne gledaju ništa. Onda oni sa rolerima, idu po sredini staze, nogama se razbace preko cele staze, slušalice u ušima ništa ne čuje. Skloni se tek kada kreneš na rizik da ga pretičeš.
I neka sklone kod Futoške pijace one prodavce sa staze.
A drugi zahtev za vlast neka sredi malo staze, većina ih je u groznom stanju, ruše, grbe od korenja, ispucale, linija kojima je obeležena biciklistička traka u Narodnog Fronta se izbrisala pa se i ne vidi. A i ove nove staze koje se prave nisu baš nekog kvaliteta, eno na keju kada se ide od železničkog mosta do kanala staza je na mestima grbava.
1) Kakve ovo veze ima sa Parking servisom?
2) Zaista su mogli biti ubaceni i drugi delovi grada
3) Koliko je ceo "projekat" kostao?
i za kraj
4) U vestima na 021 je receno da se licna karta zadrzava dok se ne vrati ta kartica, sto znaci da nije moguce da recimo odem na fakultet jednim biciklom, a vratim se drugim (i to sve zajedno platim 40 dinara, tj. vise nego duplo manje nego gradski autobus). Jos veci problem je to sto smo po zakonu obavezni da nosimo licne karte, tako da ako je ostavim u zamenu za bicikl policajac koji me zaustavi ima pravo da me privede i naplati kaznu. Nadam se da niste premeneli vest ili da ja nisam dobro razumeo...
sjajan potez. nadam se da ce se u buducnosti ovi NS BIKE punktovi za iznajmljivanje postavljati i na drugim lokacijama po celom gradu pa i na periferiji i u prigradskim naseljima... treba biti oprezan i uraditi kvalitetno sistem zastite bicikala. cene moraju da budu simbolicne!!!
a kako bicikl da ostavim u centru ako ne smem da vozim kroz centar? da li se neko toga setio pre ove prekrasne ideje, koja ce najvise bogodovati mladjim ljudima sa hobyjem preprodaja bicikala
Па те раздаљине могу опуштено пешке да се пређу. Што не ставите једну станицу на Насеље,Детелинару и Лиман 4?
И кад ћете да средите пешачке стазе између Душана Даниловића и Сељачких Буна на насељу? Јуче су баш ту асфалтирали кошаркашки терен (није искрено ни било потребе), а стазе око тог кварта су тотално испуцале, са рупама, и подигнутим плочама од корена дрвећа, и нису саниране од изградње насеља, што је око 30 година...
Koliko je to sve koštalo gradjane Novog Sada? Šta je osnovna uloga Parking servisa i gde troši novac koji navodno skuplja "za izgradnju novih parkirališta". Ali zato treba biti novinar a ne nemi prenosilac promašenih ideja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Novi Sad prvi u Srbiji dobio bicikle za iznajmljivanje
Novi Sad
•29.06.2011.
•12:23 > 10:49
Komentari 42
Apolitičan
Komentar je posvećen sugrađanki JELENI, koja je, kako kaže, "uhvaćena" da vozi svoj bicikl u sred centra Grada!
Pa dobro, dragi, nesrećni Gradonačelniče, kako dozvoljavaš da kojekakvi piloti juracju nebom iznad Štranda i Ribnjaka, mestima gde ponekad bude i po nekoliko ljudi, i to upravo kad taj manijak jurca nebom, da bi zadovoljio svoje komplekse?
Koliku kaznu bi trebao da plati taj bolesnik?
Ovamo kažnjavate bicikliste-penzionere i dobronamerne bicikliste koji jednostavno ne vide ništa loše u laganoj vožnji? baš me interesuje hoćete li isto tako kažnjavati i goste za Egzit, koji se budu vozikali biciklom po samom centru Grada? Pitanje je i za pravosudne organe!
PipiNS
M
vegan
seka
Boris
Ne vidim drugo rešenje dok ih polcije ne počne derati po džepu. Mogao bih ja ići kolovozom, ali zašto da smetam vozačima auta i autobusa jer je moju stazu neko zauzeo.
1 NS
Kao višedecenijski biciklista, Novosađanin, vidim toliko nerešenih tehničkih problema u vezi sa ovim da ne vredi ni da počinjem sve da nabrajam.
Prekratke linije, nedovoljno obezbeđenje, nepraktična kartica...
Budimo optimisti, na greškama može da se uči i nauči, pa sistem može postati održiv posle nekoliko revizija.
@Anonimus
Dala bi se tvoja ideja rafinisati, treba smisliti nešto što će "uljeze" da odvraća od omiljenog im šetališta - bic. staze. Ja ih očešem ili verbalno opomenem kad god mislim da ima smisla. Verujući da je u njihovom interesu da budu na trotoaru.
Jovan2
Pogledaj sliku gde stoji gradonacelnik (koji je pretpostavljam oko 200cm) pored biciklova koje cenim da su 18" ram?
To sto su ih kupili bas pred pocetak Exita - govori za koga su kupljeni i koliko ce da traju.
Jovan
@TNt da ti nisu i u AMSTERDAMU ukrali ideju....pa ti si neki suvi genijalac... sram te bilo na lazi i komentaru!
Tole
Ivan
problem je realizacije sistema zaključavanja.
koliko sam shavtio iz teksta piše samo neki "katanac".
nako je u ranijm komentarima pomenuo sistem naplate preko elektronskih kartica kakav sam ja isto video u norveškoj, a primenjen je u kombinaciji sa sistemo za zaključavanje koji je praktično zavaren za bicikl i uglavi se u neki kao nosač.
plašim se da od ovih biciklova neće ništa ostati do kraja leta a osobe koje ih iznajme dovešće sebe u neprijatnu situaciju jer će možda morati da nadoknade vrednost...
sve u svemu lepa ideja, trebalo je još malo promisliti i uložiti da se izvede kako valja.
ono što me je zapravo najviše obradovalao u ovoj vesti je "osim izgradnje novih biciklističkih staza, 43 miliona dinara biti izdvojeno za rekonstrukciju postojećih." jer su stvarno na velikom broju lokacija više nego užasne.
i još samo ovo pa da završim. mislim da bi grad u saradnji sa policijom morao da istrebi skutere i slične oblike prevoza sa biciklističkih staza jer je po zakonu takva staza isključivo rezevisana za bicikliste...
Vojkan
G
jelena
Nizina
Vise o tome na http://en.bicikelj.si/
I zaboravio sam da spomenem roditelje sa kolicima i malom dečicom koju puste na malim biciklima na stazu. Deca ne voze pravo nego šveraju, stanu iznenada, okreću se na stazi bez gledanja nazad. Dovoljno voze sporo da mogu voziti i trotoarom.
A tek oni koji vode svoje pse po stazi sa sve povodcem koji se rastegne preko cele staze. Ne znam kakava je razlika u tome što ide stazom za bicikle i smeta nama, a ima trotoar koji je uglavnom duplo širi nego staza.
Više mi je tih padobranaca po stazama preko glave, dođe mi da uzmem starog motornog ulja u neku flašicu pa da ih malo ''pobiberim'' u prolazu.
Vaskez NS
Jedan od primera je i Beč sa svojim city-bikeom: http://www.citybikewien.at/
E tu smo "egal" sa njima što je za svaku pohvalu.
Ali kod nas mora biti "ali", nisam siguran da njima tamo zabranjuju da bicikle voze u "pešačkim" zonama jer onda sva ideja promocije smanjenja saobraćajnih gužvi i zagađenja gradova na ovaj način gubi svaki smisao.
zmajček
Svaka čast onima koji su izgurali ovu priču, ja sam ponosan na moj novi sad što prvi u srbiji ima ovaj servis! Bravo !!!
damir
sklanjaju ih sa pešačke staze, sa biciklističke... Pa gde onda roleraši da voze?
Neka grad napravi još jednu stazu za rolere!
Marko Srijemac
TT
I neka sklone kod Futoške pijace one prodavce sa staze.
A drugi zahtev za vlast neka sredi malo staze, većina ih je u groznom stanju, ruše, grbe od korenja, ispucale, linija kojima je obeležena biciklistička traka u Narodnog Fronta se izbrisala pa se i ne vidi. A i ove nove staze koje se prave nisu baš nekog kvaliteta, eno na keju kada se ide od železničkog mosta do kanala staza je na mestima grbava.
Ilija
Novi Sad - grad broj jedan po broju ukradenih bicikala, sa divljom prodajom istih na lokalnoj pijaci.
Gde su murjaci?
Mislite o tome ;)
Petar
Zoltan
sanja
jeftinije mi da iznajmim bicikl nego da idem GSPom do Stranda...
Ljiljana
Milos
2) Zaista su mogli biti ubaceni i drugi delovi grada
3) Koliko je ceo "projekat" kostao?
i za kraj
4) U vestima na 021 je receno da se licna karta zadrzava dok se ne vrati ta kartica, sto znaci da nije moguce da recimo odem na fakultet jednim biciklom, a vratim se drugim (i to sve zajedno platim 40 dinara, tj. vise nego duplo manje nego gradski autobus). Jos veci problem je to sto smo po zakonu obavezni da nosimo licne karte, tako da ako je ostavim u zamenu za bicikl policajac koji me zaustavi ima pravo da me privede i naplati kaznu. Nadam se da niste premeneli vest ili da ja nisam dobro razumeo...
m
nsnn
Jovan2
Koliko vidim sa slika to je 26" tocak, celicni ram - iste velicine za sve i nema brzine?
Mogli su barem Nexus 3stepeni zadnji menjac da stave - ovako se nece moci ni na most popeti a ne na tvrdjavu :D
milos
мире
И кад ћете да средите пешачке стазе између Душана Даниловића и Сељачких Буна на насељу? Јуче су баш ту асфалтирали кошаркашки терен (није искрено ни било потребе), а стазе око тог кварта су тотално испуцале, са рупама, и подигнутим плочама од корена дрвећа, и нису саниране од изградње насеља, што је око 30 година...
tNt
Oglas
Stari Grad
Oma komunalnu zovem!
Eno onaj čika na prvoj slici sedi na biciklu. Garant je bar pola pedale okrenuo. Ccc sram ga bilo, pa zar pred Rodnijem legitimusom...
ja
a rupe na putevima sto otpadaju tockovi nikom nista
D.B.
AnaB.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H