Zvučne trake su odlična stvar, za one koji ne znaju-izgledaju kao obična bela linija koja prati ivicu puta, ako auto izađe iz trake, zvuk nalik škripanju ga na to upozori. Međutim, koliko sam ja videla i obratila pažnju, one se ne postavljaju u gradovima, nego na auto-putevima, gde se češće dešava da ljudi usled dugih putovanja zadremaju. I, Vukajlo, ne izbacuju se iz upotrebe kao takve. To o čemu ti pričaš su drugačiji načini ograničenja brzine kretanja u gradovima. Kod nas, opet, imamo dovoljno rupa po putevima, koje nas upozoravaju po svim osnovama, ne znam zaista šta će nam ovako nešto u gradu, valjda misle, kad već nemamo aut-put, i nećemo ga ni dobiti, nek imamo barem trake!
Kad neko kaze: "Na zapadu..." onda to pomalo gubi smisao onog sto se zeli postici.
To o cemu Vi govorite samo znaci da se treba baviti svojim poslom i analiticki ga posmatrati, ukljucujuci i to sta rade tamo neki pametniji ili ekonomicniji od nas ovakvih kakvi smo. Isto tako to o cemu govorite ni slucajno ne spada u domen nase komercijalizacije svega i svacega, a pogotovu ne zavisi od tamo nekog pravilnika koji ce neko doneti ili napraviti da bi time legalizovao neku u najmanju ruku sumnjivu varijantu. Za ove trake sto su postavili im nije trebao pravilnik, a za nove im treba!??
Zato neka na zapadu rade kako su navikli, a na nama je da prvo stignemo do zapada pa da oni koji u ime i na racun naroda eksperimentisu za to i odgovaraju!!!
Na Ceneju postoji rupetina na putu gde se dvoje automobila prevrnulo. Kad padne kisa voda napuni i ti ne vidis. Kad budem opet isao probacu da uslikam to cudo prirode. Nema takvog kratera ni na Mesecu.
Na zapadu te vibro trake polako izlaze iz mode. Sve manje i manje se koriste. Umesto vibro/zvucnih traka specijalne masine uklanjaju sloj asfalta dubine oko 1cm u vidu isprekidanih traka oko 10x30cm. Kada se preko njih predje malo vecom brzinom toliko ti protesu kola da ti u narednih pola sata nije dobro, ujedes se za jezik ili za unutrasnju stranu obraza ako si u tom trenutku pricao. Tamo polako sve vise i vise izbacuju i lezece policajce. Ispred pesackih prelaza, pruznih prelaza, skola i vrtica u asfaltu iskopaju kanal tacno sracunate dubine i sirini da ako tuda prodjes iznad minimalno odredjene brzine koja je oznacena saobracajnim znakom ladno odvalis lonac auspuha. Postave gomilu znakova sto znaci da si pravovremeno obavesten o svemu pa ako nesto odvalis na kolima nema nikakve nadoknade stete od strane grada ili putara. Jednostavno, da si postovao propise ne bi skrljao kola. I za pravo cudo, tamo se niko protiv toga ne buni, postuju propise i svi mehanicki kao roboti voze istom brzinom, polako, bez zurbe, nervoze . . .
kod nas se opet polazi od repa, da ne kažem od guzice. juče vest sa šurnjast slika iz vojvođanske ulice, centar grada kao kabul prekrpljen viču nisu imali više novaca a u isto vreme eksperimentišu tehnologije, ne kažem da ne treba ali prvo sredite sve rupe i to trajno, talase i neravnine, šahtove i trotoare, bankine...
Ako vec radite na bezbednosti u saobracaju Aj PRVO ZAKRPITE RUPE NA PUTEVIMA TROPOARIMA I BICIKLISTICKIM STAZAMA!!!!!
naravno smenite beskorisnu odbornicu koja je predsednik Odbora za bezbednost grada a koja se svako malo trezni u miliciji
To bi bilo dobro;
da su bulevari kakvi bi trebale da budu i sve ulice asfaltirane sa biciklistickim stazama...
ovako osnovano sumnjam da je jedna od namestaljki;za onog ko ce uvesti ili proizvesti trake........
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zvučne trake prvi put na novosadskim ulicama
Novi Sad
•30.06.2011.
•13:41 > 06:55
Komentari 19
Begečka nana
@Vukajlo
To o cemu Vi govorite samo znaci da se treba baviti svojim poslom i analiticki ga posmatrati, ukljucujuci i to sta rade tamo neki pametniji ili ekonomicniji od nas ovakvih kakvi smo. Isto tako to o cemu govorite ni slucajno ne spada u domen nase komercijalizacije svega i svacega, a pogotovu ne zavisi od tamo nekog pravilnika koji ce neko doneti ili napraviti da bi time legalizovao neku u najmanju ruku sumnjivu varijantu. Za ove trake sto su postavili im nije trebao pravilnik, a za nove im treba!??
Zato neka na zapadu rade kako su navikli, a na nama je da prvo stignemo do zapada pa da oni koji u ime i na racun naroda eksperimentisu za to i odgovaraju!!!
Noname
Recimo N.Fronta-Bul.Oslobodjenja, Bul. Oslobodjenja-Futoski put.........
Tiberije
Vukajlo
Novosadjanka
ns
Petra
Lila
naravno smenite beskorisnu odbornicu koja je predsednik Odbora za bezbednost grada a koja se svako malo trezni u miliciji
Borut
Lalla
da su bulevari kakvi bi trebale da budu i sve ulice asfaltirane sa biciklistickim stazama...
ovako osnovano sumnjam da je jedna od namestaljki;za onog ko ce uvesti ili proizvesti trake........
Vladan
Za lezece policajce inace u vecini zemalja postoji propis o njihovoj sirini i visini, dok kod nas to nije slucaj.
Mogli bi i da unaprede tehniku obelezavanja ulica specijalnom masom za te svrhe a ne bojom.
Macije oci svetske firme 3M bi dobrodosle vecini ulica. Jeftine su a izuzetno korisne.
AkudakiNS
Salamander
Nidza
još
TT
valjda nismo dovoljno razbijali automobile na rupe na putevima, treba nam još neravnina
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H