Novosadska vlast razgovara sa Evropskom investicionom bankom (EIB) o obezbeđivanju kredita za finansiranje izgradnje pešačko-biciklističkog mosta na stubovima nekadašnjeg železničkog mosta Franca Jozefa, saznaje 021.rs.
Nego, šta bi sa bazenom? Obećano je da će do septembra biti u funkciji dva olimpijska bazena u Novom Sadu u funkciji. Kako teče rekonstrukcija bazena na Spensu? Niko ništa ne radi. Pare su potrošene, a bazena nema. Bazen je potreban građanima Novog Sada, kako mladima tako i starima, kako zdravima tako i bolesnima.
POTREBA!!!
Već postoji Plaćen projekat, a oni prave nov (da se neki rođa i zema ugradi).
Ludost je pešački i biciklistički most.
Treba pravi most i tunel (1/2 već postoji) da se izmesti saobraćaj iz Podgrađa.
Baš kao ispod Budimskog dvorca, kao što je neko rekao.
Ovo je jako, jako kratkovid plan koji će na duge staze ostaviti Podgrađe da propada i umesto pešačke, turističke zone bude obična ulica.
A sam most - bilo bi lepo za promenu napraviti neki lep most, da se uklopi u pozadinu Tvrđave.
Ovaj i most sa prethodnog plana su ružni, suviše moderni...
Ugledajte se malo na mostove u Evropi. Ne mora dalje od Budimpešte.
Napravite normalan most na tom mestu i preusmerite saobraćaj sa Duge a gradić pretvorite u pešačku zonu. Postoje dobri stubovi, postoji tunel a postoji i projekat.
Tvrđavi neće ništa biti od (putničkog) saobraćaja kroz tunel - pa tuda su 70 godina prolazili vozovi. Kao što uostalom ni budimskoj tvrđavi ništa ne fali što saobraćaj poslednjih 150 godina prolazi kroz tunel ispod nje.
Šta se dešava sa pilot projektom metroa u Budisavi i industrijskoj zoni sever Budisava???Ako još malo potraje sadiće se petunije po putu pošto ima više rupa negoli asfalta...Što se mosteva tiče zašto je problem postaviti nadvožnjak kod Grlić salaša ka zrenjaninskom putu i tako ne zaobilaziti Budisavu što je nekome cilj???Pohvale za svaki metar puta i most kojo se uradi ali da jedno multikulturalno mesto nema tablu na putokazu iz bilo kog pravca je jadno....
A sto Petrovaradin kao opstine ne uzme kredit i pocne da gradi ? Ovde se isplati kreditirati,postavis nekog ideoloskog idiota na vlast,taj rusi mostove, poznata nam banka daje kredite da sagradimo ono sto su nasi srusili i tako u krug ! Ovaj most i Gegeljev su srusili srbi, to stavite u napomeni !!!
Najbolje da započnu jedno desetak mostova. Tako će svi biti zadovoljni, a i moći će da se ugrade svi zaslužni. Pamtim novosadske tramvaje. Bili su korisni i neka vrsta zaštitnog znaka Novog Sada. Mladima to ne vredi objašnjavati.
Vide da im se blizi kraj polako pa sad brze,jace i bolje da se zaduzi grad i uzme jos para..U zivotu nisam videla gore i baharije ljude od ovih nasih vlastodrzaca.. Strasno na sta smo spali ka gradjani i narod...
Svugde u svetu ljudi odlaze u prirodu da setaju, prilazi su uredjeni, parkinzi prostran a sluzbe higijene rade svoj posao. Jedino mi vezujemo ljude za grad, kej, tvrdjavu i podgradje. Dovesce te hiljade gradjana na tvrdjavu koju niste turistici uredili. Onima koji sede u restoranima, prolazice pored stolova sa sve pljuvackom na ustima, izgovarajuci prijatno. Most je ogromna investicija a koristi ce imati dve kategorije pesaci i biciklisti ali pod uslovom da su mladi zdravi i imaju kondicije. ZASTO, resenje ne potrazite sa vozilima na struju, tiha bez zagadjenja i vibracija. Gledajte malo unapred i prilagodite kapacitet i namenu infrastrukture, novim tehnologijama.
Dali je most kod Kamenice...most koji se spaja na tunel...ili ima neki most iz tunela Cortanovci ..Kovilj.....kiko tunela??Nije mi jasno...zna li itko gdje tunel zavrsava...ako u Irigu ulaz..gdje je izlaz????
Taj most Franca Jozefa je kad je izgrađen bio najduži gvozdeni most u Evropi.Austrija nam je pre oko 10g nudila most džabe,i kratko vreme sklapanja tj bio bi sklopljen na zemlji i komplet stavljen na stubove.Most je rušen3 puta da bi se sprečio napad jer je bio jedini koji je mogao izdržati veliko opterećenje velikih oruđa.Hvala Austro ugarskoj što nam je ulepšala grad.Sve što vredi u gradu je njihovo delo
Ne mogu da poverujem da je most koji vodi do zaključanog tunela neophodan i da će ikome biti na korist i zadovoljstvo. Hoće li vozila prestati da prolaze kroz usku ulicu podgradja Tvrdjave? Mogli bi, možda i pešice preko Trandžamenta do Mosta Slobode kada bi bila do kraja završena staza ili da i dalje rizikujemo nekoliko stotina metara opasnog puta.
Koji vodi nikuda....
A malo napred skela koja godinama radi na relaciji Futog-Beočin. Pa da li neko ima sluha gde je most neophodan?
Ljudi iz Futoga idu preko NS za Srem.
21.vek....skela?
Za 8500 stanovnika Karlovaca praviti 11 km tramvajske pruge? Ekonomicno, nema sta.
Tramvajske linije bi OK resenje za bacvanski deo NS, ravnica, siroki bulevari,. gusta naseljenost, koncetracija institucija i skola u tom delu grada. Most za tramvajski saobracaj preko Dunava znatno povecava potrebnu nosivost i sirinu tog mosta u odnosu na pesacki a samim tim i cenu. Na 200-300m od tog novog mosta se vec sad nalazi Duga sa solidnim pesackim stazama pa novi pesacki most nema bas neku svrsishodnost, pogotovo sto je sa Duge odlicna konekcija za Gradic i samu Djavu. Ali naravno da je potrebno raditi most, vise drzavnog novca u opticaju veca prilika za % od izvedenih radova, to je osnovna pokretacka snaga svakog drzavnog posla.
U projektovanju i izgradnji novog žeželjevog mosta učestvovalo je oko 80 podizvođača, domaćih firmi koje su gradile most iako su ga navodno uradili španci. E pa nisu, već su došla tri njihova inženjera sa laptopovima a sav posao smo mi uradili. Razlika je u tome što oni imaju banku koja može da stane iza njihove firme i garantuje da će posao biti urađen, dok smo mi nesposobni da svojim bankama garantujemo za naše radnike i inženjere koji će svakako uraditi posao.
Predivna vest, jedva čekam da se baškarim na tom mostu. Automobili su totalno aut, oni služe samo za vožnju do drugih gradova i nazad. Ovako još iznad velike vode moglo bi se šetati i da pedalira do mile volje, između šume kod fakulteta i tvrđave. Pa mislim, šta će tu stubovi koji plaču za mostom? Samo daj, biće super! To je taj Novi Sad koga znam.
Cekaj! Koliko se ja secam, vec je uradjen projekat za drumsko-pesacki most na starim stubovima. Trebalo je da se nastavi u tunel i put da izbije na Preradovicevu. Takodje, sa novosadske strane je trebalo da bude petlja u produzetku Bulevara Cara Lazara, koja ne remeti studentski park. Na konkursu je pobedila neka slovenacka arhitektonska firma, cini mi se. Izrada arhitektonskog resenja je placena. To je bilo pre nekoliko godina. Sta bi sa tim?
Gurate pešake i bicikliste na neki novi nepostojeći most koji vodi pravo nikuda, dok istovremeno saobraćaj gurate na postojeći most i pravo u jezgro starog gradića i jezgra Petrovaradina. Pa, zar ne bi bilo bolje da je obrnuto. To su smislile usijane napredne i šuplje glave. Još jedan ciklus predizbornih laži i manipulacija...
Za sve vas koji spominjte tramvaj da li ste noramalni , pored i ovakve gžve i ne znanja ljudi koji voze samo bi bilo gore. kakav crni tramvaj. Bolje 100x da se uvedu još duplo više polazaka autobusa nego tramvaj. Cela infrastruktura bi dosta koštala. Ali džaba ja to pričam neko čuo tram vaj i to je novo lux ....
Biciklistička staza na mostu slobode je sto puta važnija. Ljudi se muče svaki dan na onoj stazi gde se ne mogu dvoje ljudi mimoići a kamoli bicilki da prolaze . A i sam prilaz mostu je vrlo loš sa kameničke strane za pešake i bicikliste...
Most treba nizvodno od B.Palanke da se ona spoji sa Sremom, ne samo Srijemom, gde će još malo biti šengenska granica.
Hiperprodukcija spomenika, afera, tobožnjih mostova...
Ovaj most je obećavala svaka NS vlast.
Svaki put nas je projekat koštao.
Svaki put novi projekat, taman da se neko ugradi.
Ali najluđe je to što će se za ovaj i ostale NS mostove zadužiti grad NS.
Novi BG mostovi se grade iz kredita za koji se zaduži cela država, dakle mi plaćamo i BG mostove.
A NS mostove plaća grad Novi Sad, Beograd ništa.
Tri postojeća mosta biće još za dugo vremena više nego dovoljni Novom Sadu. Gradnja novih je potpuno nepotrebna i znatno će finansijski opteretiti grad.
Opet pokretanje,izrada tehnicke dokumentacije pa kontrola al ce neko po ko zna koji put napuniti dzepove i onda jovo nanovo dogodine, prekogodine do nesagledivog kraja.
Da li je samo meni logično da bi most na tim stubovima trebao da bude za automobilski saobraćaj, da se Podgrađe konačno pretvori u pešačku zonu?
Dugi ništa ne bi falilo da bude samo za pešake i bicikliste.
A da popravite ogradu na Dugi? Sinoc setam i ne verujem da je na nekim delovima toliko istrunulo da nema donjih pregrada izmedju vodoravnih sipki. Pojela ih korozija. To se nekad i ofarba, ne ceka se sledece bombardovanje.
Taj most bi trebaloiskoristiti za pešačko/biciklističko/tramvajski saobraćaj i početi sa tramvajskom mrežom u novom sadu.Od klise preko bulevara evrope preko novog mosta do kamenice-jedna linijaod Rode temerinskom kroz centar preko ovog mosta pa kroz tunel do Sr Karlovaca i mislim da bi se gužva sa autobusima redukovala,a mi bi imali čistiji vazduh.
Ne razumem cemu ovaj most kada je na samo 100m od njega duga koja vec ima (za standarde novosadskih mostova) vrlo siroku pesacku i biciklisticku traku? Zar nije bila prica da ce ovaj most ici ka ribarskom ostrvu?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad pregovara o kreditu za izgradnju mosta koji spaja kej i tunel ispod Petrovaradinske tvrđave
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•30.03.2021.
•10:27 > 14:20
Komentari 50
Streaml1ne
POTREBA!!!
MarkoNS
Logika?
Ludost je pešački i biciklistički most.
Treba pravi most i tunel (1/2 već postoji) da se izmesti saobraćaj iz Podgrađa.
Baš kao ispod Budimskog dvorca, kao što je neko rekao.
Ovo je jako, jako kratkovid plan koji će na duge staze ostaviti Podgrađe da propada i umesto pešačke, turističke zone bude obična ulica.
A sam most - bilo bi lepo za promenu napraviti neki lep most, da se uklopi u pozadinu Tvrđave.
Ovaj i most sa prethodnog plana su ružni, suviše moderni...
Ugledajte se malo na mostove u Evropi. Ne mora dalje od Budimpešte.
NS_BOB
Tvrđavi neće ništa biti od (putničkog) saobraćaja kroz tunel - pa tuda su 70 godina prolazili vozovi. Kao što uostalom ni budimskoj tvrđavi ništa ne fali što saobraćaj poslednjih 150 godina prolazi kroz tunel ispod nje.
Dzombaaa
Dejan
Bns
xqt
Alisa
Toza
X
Dragan
Ma daj!
Miša
Markes
Lola
A malo napred skela koja godinama radi na relaciji Futog-Beočin. Pa da li neko ima sluha gde je most neophodan?
Ljudi iz Futoga idu preko NS za Srem.
21.vek....skela?
dijasporac
Tramvajske linije bi OK resenje za bacvanski deo NS, ravnica, siroki bulevari,. gusta naseljenost, koncetracija institucija i skola u tom delu grada. Most za tramvajski saobracaj preko Dunava znatno povecava potrebnu nosivost i sirinu tog mosta u odnosu na pesacki a samim tim i cenu. Na 200-300m od tog novog mosta se vec sad nalazi Duga sa solidnim pesackim stazama pa novi pesacki most nema bas neku svrsishodnost, pogotovo sto je sa Duge odlicna konekcija za Gradic i samu Djavu. Ali naravno da je potrebno raditi most, vise drzavnog novca u opticaju veca prilika za % od izvedenih radova, to je osnovna pokretacka snaga svakog drzavnog posla.
Arhitetka
socko
MonteDushano
Nimbus
Ali
Bridge
Nikola (Dr Džoni)
Dusan
Stefan
Zašto
Suludo
Hiperprodukcija spomenika, afera, tobožnjih mostova...
Ovaj most je obećavala svaka NS vlast.
Svaki put nas je projekat koštao.
Svaki put novi projekat, taman da se neko ugradi.
Ali najluđe je to što će se za ovaj i ostale NS mostove zadužiti grad NS.
Novi BG mostovi se grade iz kredita za koji se zaduži cela država, dakle mi plaćamo i BG mostove.
A NS mostove plaća grad Novi Sad, Beograd ništa.
Ovo nije novosadska vlast!
Anonimus
Detelinarac
khm
milicica
Pera
dino badjo
Nemanja
Dugi ništa ne bi falilo da bude samo za pešake i bicikliste.
ZokiNS
Milan
Sasa
Mr no
VladaN
@banderas
detelinara / liman 4,3,2,1, / studenjak / petrovaradin
tramvaj
opozicionista
Vlada
Banderaš
Dema Gogić
marko
Riki
KirkaYU
bora
gradonacelnik ce graditi most na spicu Sangaj- Kej.
Jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H