Kada pešačka staza ide preko prelaza, biciklista apsolutno ima sva prava kao pešak - i ne samo to, nego zakon jasno definiše daje vozač prilikom prilaska pešačkom prelazu dužan da prilagodi brzinu, znači ako to nije uradio kriv je bez obzira koga je udario. I još nešto, osobe kojima se biciklisti koji voze oko 15-20 na sat kreću "brzinom metka" nisu kompetentne da učestvuju u saobraćaju kao vozači i trebalo bi da im se oduzme dozvola - pa da bi se moglo reći da razotkrivanjem takvih biciklisti čine i društveno koristan rad.
U poslednje vreme, postalo je normalno da ti biciklista izleti iz sporedne ulice i ponaša se kao da on ima prvenstvo, samo zato što je na pešačkom prelazu. Bicikliste treba prvo edukovati pa tek ona finansirati za kupovinu novih bicikla. Zakon ne tretira vozača bicikla kao pešaka i on nema prednost kada sa sporednog puta preseca glavni put bez obzira što se nalazi na pešačkom prelazu!!! Prednost ima onog momenta kada siđe sa bicikla i pregura ga preko pešačkog prelaza.
Biciklisti, naučite ovo zarad Vašeg zdravlja i života!
Velik broj maloletnih osoba upravlja biciklom uljucujuci se u gust saobracaj a da ne poznaje saobracajne propise.Pogotovo su bezobzirni na pesackim prelazima.
Socko, u pravi si,to su sve sami đilkoši seljački koji misle da ceo svet gleda samo u njih kad sednu kao što kažes u nove-stare audije i bmv. Seljana prava,a onda napanje muziku o jaranima i zemarama i obavezno otvore prozore da se čuje primitivizam.
Vozim i kola i bicikli,i mogu vam reći iz mog iskustva da su biciklisti u poslednje vreme suviše bezobzirni a da puno njih ni negleda kad " preleti" preko puta i ako ima zeleno,a nerazmišljaju da ih možda nevidi vozač iz bilo kog razloga . Zato kad vozim biciki gledam na sve strane jel su četiri točka " jača" od dva
Biciklisti nisu uvek u pravu, svaki ucesnik u saobracaju mora da se ponasa shodno propisima, ali posto vecina nema ni opstu ni saobracajnu kulturu epilog je takav kakav jeste. Biciklista na pesackom se ne tretira kao pesak ukoliko vozi bicikli i mora da bude obazriv. Vecina vozi, i izleti kao metak iz neke sporedne ulice. Vozaci nisu uvek u mogucnosti da predvide tako nesto. Ne kazem da ima i divljaka za volanom!
Kako bi bilo da cenjeni vozači malo o'lade sa svojom ubrzanom vožnjom jer im propadaju akcije na begečkoj, budisavskoj i banoštorskoj berzi?
Čisto ono, štajaznam, stati na crveno svetlo, propustiti pešake , ne voziti 90km/h po gradu. Znamo mi da vaši novi 20god stari Audiji i BMW to mogu, ali nemojte, molim vas.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dvoje tinejdžera povređeno u udesima koji su se skoro u isto vreme dogodili na Telepu i na Temerinskom mostu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•15.04.2021.
•07:51
Komentari 7
Vlada
@Eleonora
Kada pešačka staza ide preko prelaza, biciklista apsolutno ima sva prava kao pešak - i ne samo to, nego zakon jasno definiše daje vozač prilikom prilaska pešačkom prelazu dužan da prilagodi brzinu, znači ako to nije uradio kriv je bez obzira koga je udario. I još nešto, osobe kojima se biciklisti koji voze oko 15-20 na sat kreću "brzinom metka" nisu kompetentne da učestvuju u saobraćaju kao vozači i trebalo bi da im se oduzme dozvola - pa da bi se moglo reći da razotkrivanjem takvih biciklisti čine i društveno koristan rad.
Telep
Biciklisti, naučite ovo zarad Vašeg zdravlja i života!
Ns
NS
Lala
Eleonora
socko
Čisto ono, štajaznam, stati na crveno svetlo, propustiti pešake , ne voziti 90km/h po gradu. Znamo mi da vaši novi 20god stari Audiji i BMW to mogu, ali nemojte, molim vas.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H