Autor: 021.rs

Novi Sad
20.04.2021.
11:40 > 09:20
Građevinski radovi na izgradnji vijadukta u plavnom delu Dunava, kao i tunela bez zastora "Čortanovci" završeni su i to više od pola godine pre roka, poručuju u ruskoj kompaniji "RŽD Internešnl".
  • Mislilac

    23.04.2021 08:47
    Mišljenje
    Pre radova na novoj pruzi iz Karlovačkih Vinograda smo za Novi Sad imali 15 polazaka putničkih vozova i 15 u povratku. Kada krenu vozovi imaćemo 0 polazaka. Toliko o tome koliko se mislilo na meštane Karlovačkih Vinograda, Beške i Čortanovaca!!!
  • Pitanje

    23.04.2021 07:56
    Ima li još neko komentar da priloži sa nekom teorijom zavere ili je to sve?
  • Банг Брос

    23.04.2021 07:55
    Mnogi će tim vozom ići do Pešte pa se neće više ni vraćati.
  • Milan NS

    23.04.2021 07:37
    Kako "pre roka"??
    rok za izgradnju CELE PRUGE je istekao pre 4 godine.
    Osim ako vi poništavate to što ste rekli i stalno obećavate NOVE rokove.
    Primer: "Ne znam je šta je ko govorio ranije, ali rok za izgradnju VIJADUKTA je bio 2022. godina. A eto, MI smo ga izgradili u aprilu 2021. godine"
  • Чортановци

    22.04.2021 20:36
    Шта имамо од ове пруге?
    Ништа!
    Што се тиче свих нас на потезу од Карловачких винограда, Чортановаца Дунав, Чортановаца и Бешке, боље да је нису ни градили, јер би нам остале станице, а овако, само штету имамо!

  • Dje ge vara

    22.04.2021 18:24
    Kredit
    Lako je graditi tuđim parama.Još ako se ne zna koliko je to koštalo.Uzmi kredit da nam bude bolje,a za buduće generacije baš nas briga.Za Evropom kasnilo 200 godina, ta pruga kad se bude kredit otplaćivati moraće da se menja.Što znači da budućnost zaduzujemo a od ovih radova oni neće imati koristi već štetu...
  • MonteDushano

    22.04.2021 15:51
    Osim nas, ko još stavlja grbove na zidove vijadukta? Eto ideje da će naši ljudi na njemu da napuste zemlju..
  • NESA1

    22.04.2021 10:14
    kliziste je veliki problem
    Lako je graditi kada je cvrst teren u pitanju, ali kliziste je stvarno veliki problem u građivinarstvu
  • Iznenadjen

    21.04.2021 10:32
    Vec!?! Kako su brzi
  • bora

    21.04.2021 06:55
    svaka cast
    Izgleda lepo.Tim delom vozovi su isli 30 km/h.Radi se o plavnom podrucju
    na kome imamo mnogo klizista.Sto se tice komentara o brzini U Svajcerskoj
    i Austriji imamo u Kini brzine od 500 km.Sto se tice stanica na selima i to ce
    se regilisati,bice kompozicija koje ce stajati na seoskim stanicama.
    Za NS ovakvu pruga ili metro (otvoreni) trebalo bi napraviti na relaciji NS-Becej
  • REalno

    21.04.2021 01:18
    komentar na komentar
    Ne budite cinicni. U svemu dobrom nadjete lose, zapitajte se sta je sa vama.
    Gledajte dobru stranu ovog, istina je da nas uvek kradu i krasce nas.
    Neki su krali zaduzivali a nista nisu izgradili, a ovi bar vam prave teme da mozete da pricate.
  • Banderaš

    20.04.2021 22:57
    @Kasper
    Pitanje:Ako Rusi rade odlično,kao što Vi procenjujete,kako je onda moguće da ti Rusi rade četiri puta sporije kroz zemlju,u poređenju sa Austrijancima(tunel Brenner) i Švajcarcima(tunel Gothard) koji buše kroz granitne stene?! Samo neko ko je ili bolestan ili ko nije patriota ili ko pripada SNS može biti zadovoljan da plaćamo četiri puta veću cenu i zadužujemo našu decu zbog nečijeg ugrađivanja nestručnosti i pljačke.
  • Mises

    20.04.2021 21:49
    Nije to pruga Beograd - Budimpešta, nego Novi Sad - Budimpešta sa dodatnim krakom do Beograda.
  • Крадуцкање

    20.04.2021 19:01
    Само питам
    Колико су се инвеститори,извођачи радова и надзорни органи"уградили и уштедели материјала" у односу на планирани пројекат?
  • Lepi Brka

    20.04.2021 18:18
    Račun
    Molim vas da račun ispostavite mom čukun-čukun-čukun unuku.
  • Piško

    20.04.2021 17:50
    ...
    Sve bih ja to proverio još jednom, video da li je došlo do sleganja zemljišta, kakva je statika i sl. Ipak su to radili Rusi. Ne daj bože za 20 godina da se otkrije šta su zapravo napravili.
  • Realista

    20.04.2021 16:14
    Ma da
    Auto projekcija je cudo.
  • Mile

    20.04.2021 15:36
    @banderas
    Malo se pripremi za temu, nije vazno da radovi budu kvaltetni i brzi. Vazno je da onaj ko posao dodeljuje uzme novce. Odgovornost je skupa, to moras znati.
  • Sestre i dalje to ra

    20.04.2021 14:43
    Gde ce po novom biti stanice u cortanovcima i beski?
  • miki

    20.04.2021 14:38
    teleća nacija
    Koliko se kinte slilo u duboke džepove politikantskih protuva???
  • Kasper

    20.04.2021 14:22
    @Banderas
    Mok zakljucak je da Rusi rade odlicno
  • Дејан

    20.04.2021 14:12
    ...
    Кад се заврше сви радови, треба посадити дрвеће и зеленило свуда около где је посечено због радова и где неће сметати објекту.
  • /

    20.04.2021 13:23
    /
    Au. Vise nije ni bitno da li je nesto dobro ili lose. Bitno je da se pljuje. Nista time necete postici. Muka mi je vise. Gori ste od njih.
  • Svetlana

    20.04.2021 13:08
    Molila bih novinare i javnost da se bar malo uputi na koliko to loš način utiče na meštane lokalnih sela, kojima su zatvorene stanice, izmeštene kilometrima daleko od naselja... To kao da nije predmet ičijeg interesovanja. Pozdrav iz Beške.
  • Petar

    20.04.2021 13:02
    Obećanje malo sutra
    Biće gotovo pre izbora
  • idi...

    20.04.2021 12:43
    pa?
    ona na nasipu je trajala od 1883. do 2018. i samo će da traži para
  • Banderaš

    20.04.2021 12:36
    Korupcija
    Poređenje: Taj tunel ukupne duzine 2,2km je građen 3 godine,za brzine 200km/h,a teretni 13pkm/h. Gothard tunel na NEAT transferzali kroz Švajcarske alpe (stene i kamen) je ukupne dužine 151km(dve cevi od po 57km(114km) + ostali sigurnosni i ventilacioni tuneli su građeni 16 godina(prosečno 9km godišnje) i putnički vozovi se kreću brzinom 250km/h kroz tunel,a teretni 160km/h. Sami donesite zaključak.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna