Kompanija China Road and Bridge Corporation gradiće novi most u Novom Sadu, ali je u Crnoj Gori došla u žižu javnosti zbog devastacije korita reke Tare.
Koliko ja vidim Most Slobode se nalazi efektivno uz dve zgrade, a ne uz pola bulevara. A razlika u situacijama će biti očigledna kad blokiramo izgradnju ovog.
Prisetimo se samo koje smo probleme i natezanja imali sa (pokojnom) Alpinom, koliko je ugovorenih rokova probijeno i koliko je „nepredviđenih radova“ naplaćeno u svakom poslu koji je ta „ugledna“ firma obavljala u Srbiji. Ništa bolja iskustva nismo imali ni sa onim italijansko-španskim konzorcijumom (Azvi?) što je gradio novog Žeželja. Sad ne valjaju (činjenica) ni Kinezi – rade preskupo (?), jer im mi to omogućavamo međudržavnim sporazumima, a kažu i da poneku štetu iza sebe ostave. Da ne širimo priču na Smederevo, Bor ili zrenjaninski Linlong u izgradnji...
E sad, da li su svi ti izvođači nepopravljivo pokvareni, bez obzira sa koje strane sveta dolaze ili je možda problem u našem dvorištu? Možda ne smemo, nećemo ili NE ZNAMO da zaključimo ugovore koji bi nas zaštitili od nesavesnih ili bahatih izvođača radova?
Kineske radnici su izgradili najteze deonice prve zeleznicke pruge u Americi koja je spajala zapad i istok 1869 godine.Grade i rvatima most preko Bosne , mostove po Norveskoj sad ce da kenjaju palanacki botovi ko su Kinezi...
Tačno je, da kineska kompanija CRBC gradi u Hrvatskoj »Pelješki most« dužine 2.404m, svetle visine iznad mora 55m, sa pilonima visine 50m koji nose pet raspona širine od po 285m. Inače, na tenderu za izgradnju »Pelješkog mosta« ponuda kineske kompanije CRBC je bila 279 mil. evra, dok su ostale dve ponude bile više za 23%; konzorcijum Astaldi&Ictas – 342 mil.evra, odnosno za 27%; Strabag – 353 mil. evra. Dakle, na primeru tendera za izgradnju »Pelješkog mosta« se vidi očigledan učinak tendera na cenu izgradnje objekta, pa se sada postavlja pitanje, čime je to Kina zadužila nadležne u Srbiji, da kiniskim kompanijama daju bez tendera izgradnju najskupljih infrastrukturnih objekata u Srbiji.
“ novosadske arhitetke su upozorile da se od stanovnika duž Bulevara Evrope traži "prevelika žrtva" kako bi most bio izgrađen...” !?!? kao sto rekoh vec jednom, svako zna da Bulevar Evrope jos iz originalnih planova predstavlja “obilaznicu” i znalo se da ce se tuda izlaziti na novi most u nekoj buducnosti...e sad detalje nismo znali ali smo znali da ce tu biti haos u saobracaju i ne razumem sta ima da se bune sad ti stanari koji su svesno kupili tu stan a nisu se bar malo raspitali cemu taj bulevar tu... ako ne gresim i na penjanju na Most Slobode pojedinim zgradama prolazi put u ravni sa prvim a mozda i drugim spratom tako da dzaba pricate, bice kako oni odluce a ne vi....
Dokle ce se put bulevarom Evrope zvati obilaznica?
Mostu je mesto iza Futoga, da gadja na Ledince, Rakovac ili iza jos.
Ovo sto bi oni na silu je izivljavanje i unistavanje i zaduzivanje potomaka
Od svih evropskih drzava, Kina ce ubedljivo najjaci stisak imati nad nama, Prvorodjeni je odmah u startu zauzeo podanicki odnos prema njima, ljubeci kinesku zastavu i zapomazuci kako nas samo oni mogu spasiti od virusa koji je inace potekao iz Kine, njegovi izgleda ne mogu vise ni ciglu na ciglu da zazidaju bez Kineza a Kinezi nas mudro uvlace u svoj zagrljaj i verovatno se cude sto im se sami toliko nudimo kao plen. Sve je posledica toga sto smo svaku kritiku iz Evrope, i one koje se odnose na korupciju, nedostatak pravne drzave i slobode medija okrenuli na to kako nas mrze zbog Kosova a oni koji misle da ce nam Kinezi vracati teritorije ce vrlo brzo doziveti da se zestoko razocaraju.
Kad taj zavrse jos cet'r' mosta iz Novoga Sada u Srem. Dva na Kamenjaru, jedan iz "male bosne" i jos jedan izmedju duge i Stranda! A posle 2022 cemo da vidimo jos koji sa keja i Limana...
DOK NE BUDEMO IMALI DESET MOSTOVA ZA SREM, BICEMO VAROS!!!
čini mi da će tokom izgradnje ili priprema za izgradnju ovog megalomanskog i loše isplaniranog projekta, kao slučajno nešto desiti da se prekine dotok vode u Šodroš i da se plan za Šodroš izvede kako su i planirali SNS 'stručnjaci', pod izgovorom 'nije moglo drugačije'
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kineska kompanija koja će graditi novi most u Novom Sadu devastirala kilometre Tare
Zoran Strika
strika@021.rs
Novi Sad
•12.05.2021.
•18:16 > 12:48
Komentari 19
Vlada
Koliko ja vidim Most Slobode se nalazi efektivno uz dve zgrade, a ne uz pola bulevara. A razlika u situacijama će biti očigledna kad blokiramo izgradnju ovog.
Čika
E sad, da li su svi ti izvođači nepopravljivo pokvareni, bez obzira sa koje strane sveta dolaze ili je možda problem u našem dvorištu? Možda ne smemo, nećemo ili NE ZNAMO da zaključimo ugovore koji bi nas zaštitili od nesavesnih ili bahatih izvođača radova?
××
Djomla
xqt
Mr.M
/
ova bia je ucinila vise stete nego cia i kgb zajedno
Nada
Dejan
Gagi, dipl inž saobr
Detelinarac
Đuro
dokle
Mostu je mesto iza Futoga, da gadja na Ledince, Rakovac ili iza jos.
Ovo sto bi oni na silu je izivljavanje i unistavanje i zaduzivanje potomaka
Nick
Lalos
DOK NE BUDEMO IMALI DESET MOSTOVA ZA SREM, BICEMO VAROS!!!
Djins
Bogi
mm
Cale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H