Posle integracije Vojvođanske banke u OTP banku koja je izvršena 30. aprila, klijenti ove dve banke, kako sami kažu, imaju velike probleme sa korišćenjem usluga ovih banaka.
Od spajanja/migracije Societe Generale u OTP, krecu svi moguci problemi.
Ekipa koja je dosla-preuzela je toliko nepristojna prema korisnicima da nemam reci.
Da ne tupim mnogo i ulazim u detalje ali svakako bih vam preporucio da ne dolazite u OTP , jer ce te zazaliti, to je 100%.
Najneozbiljnije poslovanje ikada.
Ne unesu firme u sistem po tri godine, pa cekas u svakoj filijali. Svake nedelje barem jednom ne moze da se pristupi biznis aplikaciji po minimum 12h. Evo od sinoc opet nece da loguje.
Prebacis platu,pise da je nalog realizovan, plate nema 24h, a novac skinut sa racuna. I tako tri puta. I kao nikom nista.
Sto dalje od OTPa!
Ekspozitura OTP Banke na Trgu NIKOLE Pašiče, je verovatno, mesto koje bi preporučili najvećem neprijatelju.
Počevši od glavešine, pa ostalih zaposlenih,ljudi su iz prošlog veka.
Spori, polu-upućeni u posao koji obavljaju.
Danas sam bio da dignem penziju kao opunomoćeno lice, jedne stare žene od 90 god, Ispred mene je stajalo oko 50 klijenata, radila su samo dva šaltera i to jedan za isplatu, a drugi za službena lica koja su vršila isplatu, a ostali šalteri nisu radili njih dvoje koji su ranije radili su se okolo motali sa drugim poslovima , tako da sam čekao na isplatu 3h i 30 min,
Jedna žena je malo podigla glas zbog čekanja, gospođa sa šaltera koja se motala okolo je viknula "AKO VAM SE NESVIĐA IDITE NA BANKOMAT I TAMO DIŽITE NOVAC"
Pitam se za čega su tamo službenici banke, da služe klijentima ili da se iživljavaju na klijentima
U Senti po mom mišljenju min 70% penzionera su klijenti OTP banke zar nije sramota da se tako ponašaju prema klijentima, da klijenti čekaju po 3-4 časa za svoje bedne penzije
Ponašaiu se da im apsolutno nisu važni klijenti,
Najrađe bi prešao u drugu banku, gde su mnogo uslužniji i gde cene klijente i kome su veoma bitno da imaju što više klijenata
Sto dalje od OTP. Zaposleni u call centru naplate duga izuzetno neljubazne "dame", koje nemaju problem s tim da izvredjaju klijenta. Pri tom, zastoj u otplati je nastao greškom zaposlenih.
Uporno mi tvrde iz OTP banke da se u inostranstvu (Madjarska) moze vrsiti upit za stanje. U pravu su MOZE - samo upit ali stanje se ne dobija. Usao sam u OTP banku u Budimpesti - sluzbeica isto nije mogla da ima uvida u stanje na kartici - ona tvrdi da ce za 3-6 meseci to da se sredi. Proslo je 6 meseci a stanje na racunu se i dalje nemoze videti
a sluzbenici OTP banke u Srbiji tvrde moze da se vidi. Platicu im put do Budimpeste ako mogu da utvrde stanje racuna preko kartice - ali ako ne - e onda javno izvinjenje u dnevnim novinama i na TV ali samo na onim TV stanicama koje su dostupne u celoj Srbiji - dakle imaju nacionalnun frekvenciju. Ajde brate dosta se lazemo!
Imam.problena sa kicmom naglasavan to jel sam cekala 2 sata da urade papire za kes kredit.Zakazali su mi u 3 sata i nisu usoeli da zavrse do pola 5 dokle je radno vreme.Prvo im.nije radio sistem.onda sluzbenica nije mogla da skenira dokumenta.Tri puta sam je pitala da li da idem.i dodjem sutra jel. Ne mogu da sedim.Rekla je da nije oba kriva takca .je procedura i da moram biti strpljiva.Uz put je pitala kolegu da joj pomogne on nije hteo zvala je nekog telefonom .ni taj nije usoeo da jpj objasni.U pola pet je rekla didjite ipak sutra .Otisla sam i rekla da nikag vise necu uci u tu banku.Istrcala je ba ulicu i rekla da to nije uredu jer je skoro sve odradila.Nornalno otisla sam.Radi se o filijali u Vojvide Stepe 37.Nestrucno i neprofesiobalno.
Kao dugogodišnji klijent Vojvodjanske banke sada OTP banke mislim da imam pravo na komentar. Sporost, neljubaznost i mnogo priče sa klijentom dok drugi čekaju je svakodnevna pojava radnice u OTP banci u ul. Kraljice Marije kod Plaze u Kragujevcu. Nisam jedina koja je nezadovoljna, mnogi komentarišu nerviraju se, okrenu i odlaze neobjavljenog posla. Molim Vas reagujte.
Veoma neprofesionalno ponasanje radnica. Svadjale su se oko izvestaja od prethodnog dana pred klijentima. Na uslugu podizadnja nove kartice i podizanja novca, cekala sam 40minuta, zbog izvesne situacije.
Ugasila sam račun u otp banci I otvorila račun u banci intesa.
I moj muž takodje.
U Novom Sadu je otp banka što se nas tiče 0.
O osoblju ne bih da komentarišem,jer sve što bih napisala je u negativnom kontekstu.
Savjetujem sve,koji nisu zadovoljni, da ugase račun kod njih I otvore račun u drugoj banci.
Danas sam otišo da ugasim račun u vojvođanskoj otp banci u subotici i reklisumi da nemogu da ugasim račun jer nije prošao mesec i pitalisume zašto gasim račun i rekao samim da mi skidaju veliki novac sa računa po 6000hiljada bez objašnjenja postali su nemogući drski i bezobrazni i dali ima neko slične probleme
Zasto nije promenjena rata kredita ako kamata smanjena.Zasto ako smo porpisali promenljivu kamatu u sistemu nas vode kao fiksnu.To sve lepo pise u ugovoru koji je nadam se verodostojan.Zasto nas kradu a odgovora nema i nema.Tuzba je jedino pravno resenje doduse nepopulatno ail sta drugo.Otp uzasna banka ......no coment!
Danas (19.07.2021.) ni posle 3 dana nisam u mogućnosti da dignem novac sa bankomata (Naćrodnog Fronta 55) Kada sam pokušao da to uradim na šalteru, službenica, koja je izašla sa kafom, i cigaretom, objasnila je da je sistem pao, te da moram u Narodnog fronta 12. Nije sigurna ni da ću tamo uspeti da dignem novac???
4godine od kako sam imala otvoren racun u toj banci i onda prve godine i ugasila racun i isekli mi karticu za bankomat, znaci svega 1godinu sam bila klijent njihov,da bi me juce zvali i trazili da uplatim zaduzenje od 1600din. Odem ja u banku i saznam da nije ni ugasen racun. Platim ja to zaduzenje i zahtev ponovo da se ugasi racun i danas saznam da nije opet ugasen. Samo teraju svoje,a potrebe mene kao klijenta koji ne zeli vise nista sa njima se obavljaju. U ponedeljak opet idem u banku i verujte mi da cu haos napraviti. Ovo je vise prevsrilo svaku meru. Boga 5 puta ce mi proveravati jel ugasio i ja cu zvati korisnicki servis iz banke i sve dok ne kazu da vide u sustemu da je gasenje pokrenuto ne izlazim iz banke. Zato ako nesto zelite da ugasite pozivajte korisnicki servis svaki dan sve dok ne kazu da je ugaseno i da niste u njihovoj evidenciji. Pa to je strasno sta jedna banka dozvoljava sebi….. salteruse turpijaju nokte,muski na salteru su feminizirani i ne prate sta im se govori pa moras ponavljati vise puta kako bi cuo i poceo da radi to sto se od njega trazi,a platu redovno dobija….. nemam reci,ja cu ovo izvesti na cistac ovako ili onako.
Evo bezmalo 3 nedelje nakon vaseg teksta, a vise od mesec dana nakon integracije, problemi i dalje traju. Ja sa personalnim racunom na srecu nisam imao problema kao neki drugi korisnici, ali sa racunom firme katastrofa. Za uplatu koji mi je inostrani klijent poslao je trebalo dve nedelje da "legne" na moj racun, izvodi koji su potrebni za knjigovodstvo nisu dostupni, i dalje nema pristupa listinzima transakcija na starim racunima... Mimo toga, na email-ove uopste ne odgovaraju, u poslovnicama su potpuno beskorisni jer i oni isto mogu samo da salju mail-ove dalje, slicno i preko telefona. Kao neko ko je inace programer, jasno vidim da je taj sektor potpuno uprskao stvari, prakticno nisu nista testirali, a sada nisu u stanju ni najbanalnije bagove da rese. Ne znam da li je menadzment banke uopste svestan ogromnih problema koji klijenti imaju, bukvalno mi se cini da nizi nivoi kriju to od njih, i da unutar firme trenutno vlada jedno ogromno zabijanje glave u pesak odnosno bezanje od odgovornosti. Zaista ne znam sta da kazem radnicima banke koji se ovde javljaju, mislim da je mesec dana strpljenja vise nego dovoljno, i da kao klijenti imamo svako pravo da budemo krajnje nezadovoljni njima. A sto se tice promene banke, nije to tako jednostavno: prvo, na kraju su svi manje-vise isti, a drugo, zamisliste haos kad vi svim klijentima javljate da vam placaju na drugi broj racuna (potpuno nepotrebna promena, inace), a onda za mesec dana trazite od njih da placaju na treci.
Meni su ponovo naplatili anuitete po kreditima kkjo su vec bili namireni. Kafa sam posla prigovor putem m-banking aplikacije niko mi se nije obratio odgovorom.
Banka me je mejlom obavestila da se zbog neprebacivanja zarade(što nije tačno...odmah sam je prebacio u Vojvodjansku banku) kamata uvećava sa 5.25 na 12.68% ?!!?!?!?!!
Uložio sam reklamaciju.
Stresirao sam se zbog toga.Valjda će biti sve ok inače moram ponovo da refonansiram negde drugde.
Pozdrav, nijedan lep komentar nisam procitala od primitivnih ljudi koji zive na nasim prostorima. Jasno mi je da ste nezadovoljni svojim zivotom koji provodite u ovoj ..... Srbiji. Nije mi meni drago sto sam tu gde jesam ali nemojte ljudi ave hledati tako crno. Ja kao radnik gore pomenute banke razumem svakog klijenta ponaosob i uvek sam na njihovoj strani, razumem razocarenje i neevozu kad nemate svoj novac u zeljenom trenutku. Posto smo ljudi, trebali bi biti i malo tolerantni za iste koji rade vremenski dugo i nisu sa svojim porodicama bili niti ce biti zbog nelogicnog radnog vremena. Ja nisam primljena na svoje radno mesto jer pripadam partiji, primljena sam zbog znanja, ljubaznosti i jos gomilu dobrih vrlina. Zapamtite jedno, nikad direktni prodavci sa klijentima nisu krivi za sistem svoje banke... Oni na to ne mogu uticati. Ja svoje klijente postujem kao i oni mene. Nemojte biti primitivni, zadovoljite se sitnicama koji zivot znace.
Apropo, nijedna banka nije top ;)
Meni su duplirali podignuti iznos sredstava i to pravdali tehničkim uslovima prisajedinavanja OTP i vojvođanske banke,sredstva su vratili posle par dana. Potom su mi juče naplatili deo rate stambenog kredita koji dospeva danas.....sa Societe bankom je sve bilo savršeno,pojavom OTP počinju manji problemi,a objedinjenjem sa vojvođanskom nastaju pravi problemi...Iskreno se nadam da će se sve stabilizovati...
Meni su zakazali sastanak u vreme kada ekspozitura ne radi. Kada sam uputla žalbu, usmenim putem su se "uzvinuli". Em su nepismeni, em neprofesionalni. U najskorije vreme ću promeniti banku.
Okrupnjivanje kapitala ( koji je nametnuo svetski bankarski sistem)u banakarstvu donosi niz problema.Razlicitost racunarske opreme,programske podrške i uopste nekompatibilnost softerske i informatičke podrške otežava rad u spojenim bankama.To je proces tezak,zahteva mnogo znanja i bankarskog iskustva,naporanog i velikog rada koji klijenti ne vide i tesko im je objasniti čitav proces okrupnjavanja.Za bankarske sluzbenike te promene uradu su iscrpljujuće.Klijenti tih banaka ne moraju sve to razumeti i opravdano traže da im banke pruže usluge iz kojih banke ostvaruju svoj prihod ili da iskažu svoj rashod za svaku uslugu koju nisu blagovremeno izvrsili.Nekada su banke strogo vodile računa da im klijenti budu zadovoljni sa njihovim uslugama dok danas to nije slučaj jer se bankarski kapital uvećava spajanjem banaka .Mnogo toga se u bankarskom sektoru promenilo radnici se otpuštaju a njihov rad zamenjuju automatizmi računara koji prave greške jer iza njih stoje opet neuki programeri koji nerazumeju bankarstvo.Sve skupa tuga u bankarstvu
Meni vec dva puta ebenking samo se isključi i ponovo moram da zovem da se aktivira i ako ti zakasni uplata za ratu desetak dana oni zovu da pitaju kad ce leci uplata a primam platu preko njih i znaju tacno kad leze plata. Tako da malo uznemiravaju.
Zamislite šta se meni desilo!
Živim u BG, ali ne koristim gradski prevoz. Silom prilika, pre par dana rešim da se prevezem par stanica gradskim busom. Da se ne bi blamirao bez karte, odlučim da je kupim. Video sam da na busplus automatu može karta da se kupi prinošenjem mastercard kartice. Prinesem OTP mc karticu, naplati mi 98 din i sve ok. Od tada više nisam ušao u bus, ali mi već 8 dana, svako jutro naplaćuju 98 din i skidaju sa računa. Nazovem korisnički servis busplus, a oni mi kažu: da, dešava se to sa OTP karticama, a u OTP mi kažu: imali smo par takvih slučajeva, ali niko mi ne daje rešenje
Od 2016. sam redovno primala italijansku penziju, a ovog meseca je nema. I pismeno i usmeno smo obavešteni da oni automatsli šalju nove instrukcije za uplatu. Ni dan danas ne znaju ni kada, ni kome su poslali instrukcije, ali penzije nema, niti ih je briga. Obratila sam se Konzulatu i postupila po njihovim instrukcijama. Nadam se da sam rešila problem, ali dok ne vidim pare, ne verujem.
koji nisu zadovoljni je jednostavno. Pređite u neku drugu banku. Ako veliki broj ljudi počne da ih napušta, veoma brzo će rešiti sve te "tehničke" probleme. Problem je koja banka je "dobra"???
Ne znam zašto ste tako negativni, ja sam kod bivše Soge bio do sada, biću i od sada. Meni su kartice radile, za elektronsko bankarstvo su mi napisali i pismo i SMS da neće raditi preko praznika, a broj novog racuna sam dobila jos u februaru. Pre toga sam bila u NLB koja se pokvarila pre par godina i ništa im ne radi, pa u Raiff gde mi je obezbedjenje dahtalo za vratom kada udjem u filijalu, pa na kraju u Soge koja je bila dobra dok nam nisu pre dve gdine ugasili i kartice i elekronsko bankarstvo na nekoliko dana. Za praznike zameram sto call centar nije radio i sto sam prdugo cekala da mi pomognu sa instalacijom novog mobilnog bankarstva. Ali kartice su mi radile. Ostajem, svi su jednako losi, sreca pa mi ne treba mnogo od banaka.
Pored toga što smo ostali bez svih listinga transakciji, takodje smo ostali i bez šablona jer ih nisu dobro prebacili pa je sa svih uklonjena adresa i mesto primaoca i samim tim nisu više validne...
S obzirom kako su zapošljavani kadrovi kada je OTP došao u Srbiju, još i dobro posluju. Sve politički, kadar SVM-a, bez ikakve provere stručnosti. Lično znam kolege sa fakulteta koji su primljeni. Što dalje od njih, nije istina da su sve banke iste. Samo je nama lakše tešiti se glupostima, nego učiniti napor i preneti sredstva u drugu banku.
Nisam imala problem zbog nefunkcionisanja sistema posle spajanja banaka, vec zbog nevaspitanih i za posao nazainteresovanih sluzbenika u glavnoj filijali OTP-a na Bulevaru oslobodjenja. Zato sam pre par dana zatvorila racun. Suprug, zaposlen u OTP-u,mesecima radi po 13-14 sati dnevno zbog integracije banaka da bih dozivela takav javašluk u toj banci. On se ubija od posla, a tetke koje direktno rade a klijentima rasteruju klijente. Bez dvoumljenja sam zatvorila racun, jer niti cene svoje zaposlene, niti cene klijente.
Isto se desavalo pre dve godine kada su se menjali racuni Vojvodjanske sa 355 na 325, dve nedelje nam nije radilo el. bankarstvo. Kontakt centar je filozofirao, kasnije smo culi da je tako bilo kod dosta klijenata 10 dana nije radilo. Nikakvo izvinjenje...
Imam sličan problem. Godinama sam u Vojvođanskoj banci. Kod druge banke sam uzeo kredit sticajem životnih okolnosti. Rate plaćam redovno e-bankingom, uplatom sa računa svoje banke na kreditni račun te druge banke. Sve je bilo u redu do februara ove godine, kada iz nekog razloga nisam mogao da prebacujem novac za rate. Uz sve molbe, dopisivanja,prepiske, zvanja, meilove, lične odlaske, odgovore njihove da ne znaju kada će biti problem rešen, imam problem jer mi ova druga banka naplaćuje zateznu kamatu jer kasnim sa uplatama, a i ona je prešla na neki novi sistem, pa ne mogu ni interni prenos na obavim. Uz sve mere zaštite, izbegavanja gužvi, moram sad svaki mesec da stojim u redu i da preko uplatnica vršim transfer, koji naravno naplaćuju...Zna li neko da li su kreditni računi uključeni u IPS sistem, jer banke ne znaju i "rade na tome"?
Kad mi nemamo drzavu za osnovnu zastitu gradjana... Za ovakve stvari pojedinci treba da pozovu inspekciju, a ona da resi i po sluzbenoj duznosti naplati stetu u ime klijenata. Ovo nije problem pojedinca, vec sistema jedne banke. Ako imaju dozvolu za poslovanje, nemaju dozvolu za nepostovanje ugovorenih obaveza prema klijentu i to bez sankcija.
Vojvodjanska banka se pripojila OTP pre oko 2 godine, posle nedelju dana sam primetila da tu nesto ne valja. Tada su problemi bili kod poslovnih racuna veci, ali i racuni fizickih lica su bili u problemu. Cak su i salterski sluzbenici izrazavali nezadovoljstvo (divni ljudi, bili smo na ti) i ni malo se nisu iznenadili kad sam ih posle 10 godina napustila i aktivirala racun koji je bio zamrznut u drugoj banci. Za sada sam zadovoljna, ali o zna...
Samo nije mi jasno zasto se tek sad o tome pise?
Dok OTP banka nije preuzela banku Societe Generale Srbija, niti jednog dana od 2003. kada sam postala njihov klijent nisam imala problem ni sa računima, ni sa zaposlenima. Mnogi su nakon pruzimanja Societe Genarale otišli iz banke, zaposleni su neki novi čudni ljudi, banka više nema usluge koje je imala SocGen, sve je sto puta unazađeno. Jedva čekam da mi istekne kartica, zatvaram sve račune i odlazim u neku normalnu banku.
Ne branim, nemam interes osim kao neutralni građanin koji bi bolju uslugu. Šta ako su sve banke slika opšteg stanja u društvu? S akcentom na kadrovima. Ova ne valja, a šta ako ni ostale nisu bolje?
I opet ću malo o suštini. Banke su nametljivi nepotrebni paraziti - odmah sledi dokaz. Jedinu donekle potrebnu/korisnu funkciju, čuvanje keša, svojevremeno su upropastili (stara devizna štednja). P.S. Ono malo posla što ja imam s Vojvođanskom u maloj filijali za sad obavim uspešno.
Imam kredit za auto koji dospeva 10-tog u mesecu. I dalje ne mogu da platim ratu jer stari račun ne radi, a novi još nije dobijen? Obavještenja o visini rate i ostatku duga uvek dobijam sa zakašnjenjem, već 14 rata?
Samo da otplati 36 rata i nikad više kod njih
Не ради ми електронско банкарство, на кол центру се не јављају, на мејлве не одговарају, испред банке је гужва и радно време им се поклапа са мојим, суботом не раде. Значи узети дан годишњег одмора, па хоклицу и у ред испред банке.
Najgora banka trenutno! Provizija 100dinara po računu! Pet dana sam čekao proveru za svoje novce,zatvaram račun i uzimama svoj novac od ponedeljka! I to ćemi bezobrazno naplatiti!
Godinama koristim usluge ove banke, naoričito elektronsko olaćanje računa. To je baš otežano, tj svaki račum mora da se plaća pojedinačno! Kako imam 5-6 računa mesečno, za svaki račun moram da krenem ispočetka. Kada sam prigovorila banci, pre mesec dana, rečeno mi je da se radi na problemu i da će se uskoro rešiti. Ali.....
I tako, umesto desetak minuta za plaćanje svih računa, provodim po sat vremena, uz horuk sistem i silno nerviranje.
OTP banka je od dolaska jedna od najlošijih banaka, i po ponudi i po kvalitetu usluga. Vojvođanska banka je bila sasvim dobra. Ovo je veliki korak nazad za sve korisnike. Sa konja na magarca. Ja sam odlučio da zatvorim račun posle 15 godina iz više razloga. I lični i poslovni.
Igranka tek krece kada pokusate da zatvorite racun. Jako cete to tesko isterati do kraja. A lazu Vas i obecavaju manje kamate samo da predjete kod njih.
Ali za razliku od UniCredit, gde Vas docekaju neuki klinci na direktorskim pozicijama i plastikanerke savetnice koje namerno skidaju masku dok pricaju da pokazu svoja napumpana usta, ovi su obuceni da budu bezobrzni lesinari. Sa smeskom Vam uzimaju novac, a usluga nula.
Kao i obično, ignorantsko i
potcenjivačko saopštenje banke nakon potpuno poremećenog ponašanja kojim su ugrozili desetine hiljada klijenata.
Poznajem min. 4-5 ljudi koji su već angažovali advokate i spremaju tužbe. Nažalost, to je jedini jezik koji banke u Srbiji poznaju.
Netacna je informacija da nikome nije nestao novac. Moj racun koji je trebao da bude u plusu je bio u minusu, koji inace nemam. Nakon pozivanja kol centra, receno mi je da je u pitanju greska te da ce novac biti vracen za dan, dva! Mislim stvarno nisu normalni, sta da sam bio na putu i da mi je novac bio neophodan. Najgora banka iz mog iskustva, problem je sto ni druge nisu mnogo bolje.
Zar do nedavno nije bila aktivna opcija da banka na našem tržištu nastavi da radi pod imenom "Vojvođanska banka"? Sada ispade da je OTP. Još samo da centralu presele u nešto južniji centar sveta i priča se završava...
Guzve su nesnosne. Sve banke su privatizovane, usli su u lokale od 50-60kvm a mi cekamo napolju po kisi i suncu (jos pre Korone), to samo pokazuje odnos banaka prema klijentima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Veliki broj žalbi posle integracije Vojvođanske banke u OTP, evo šta o problemu kažu u banci
Ivan Kuzmanović
ivan.kuzmanovic@021.rs
Novi Sad
•15.05.2021.
•18:55 > 09:54
Komentari 62
Zika
Dusan
Ekipa koja je dosla-preuzela je toliko nepristojna prema korisnicima da nemam reci.
Da ne tupim mnogo i ulazim u detalje ali svakako bih vam preporucio da ne dolazite u OTP , jer ce te zazaliti, to je 100%.
Sloboda
Ne unesu firme u sistem po tri godine, pa cekas u svakoj filijali. Svake nedelje barem jednom ne moze da se pristupi biznis aplikaciji po minimum 12h. Evo od sinoc opet nece da loguje.
Prebacis platu,pise da je nalog realizovan, plate nema 24h, a novac skinut sa racuna. I tako tri puta. I kao nikom nista.
Sto dalje od OTPa!
aleksandar
Počevši od glavešine, pa ostalih zaposlenih,ljudi su iz prošlog veka.
Spori, polu-upućeni u posao koji obavljaju.
ivica
Jedna žena je malo podigla glas zbog čekanja, gospođa sa šaltera koja se motala okolo je viknula "AKO VAM SE NESVIĐA IDITE NA BANKOMAT I TAMO DIŽITE NOVAC"
Pitam se za čega su tamo službenici banke, da služe klijentima ili da se iživljavaju na klijentima
U Senti po mom mišljenju min 70% penzionera su klijenti OTP banke zar nije sramota da se tako ponašaju prema klijentima, da klijenti čekaju po 3-4 časa za svoje bedne penzije
Ponašaiu se da im apsolutno nisu važni klijenti,
Najrađe bi prešao u drugu banku, gde su mnogo uslužniji i gde cene klijente i kome su veoma bitno da imaju što više klijenata
Nezadovoljna
djordje
a sluzbenici OTP banke u Srbiji tvrde moze da se vidi. Platicu im put do Budimpeste ako mogu da utvrde stanje racuna preko kartice - ali ako ne - e onda javno izvinjenje u dnevnim novinama i na TV ali samo na onim TV stanicama koje su dostupne u celoj Srbiji - dakle imaju nacionalnun frekvenciju. Ajde brate dosta se lazemo!
Gordana
Slavica
Klijent 1
Milica
Milica
I moj muž takodje.
U Novom Sadu je otp banka što se nas tiče 0.
O osoblju ne bih da komentarišem,jer sve što bih napisala je u negativnom kontekstu.
Savjetujem sve,koji nisu zadovoljni, da ugase račun kod njih I otvore račun u drugoj banci.
Mia
Delija
Dejan stankovic
Milan
Ines
Milica
Steva
Dragan D.
Dušan Radović
Uložio sam reklamaciju.
Stresirao sam se zbog toga.Valjda će biti sve ok inače moram ponovo da refonansiram negde drugde.
Anonimus
Apropo, nijedna banka nije top ;)
Safet
Razočarani klijent
Duki
Slavisa
Sinisa
Živim u BG, ali ne koristim gradski prevoz. Silom prilika, pre par dana rešim da se prevezem par stanica gradskim busom. Da se ne bi blamirao bez karte, odlučim da je kupim. Video sam da na busplus automatu može karta da se kupi prinošenjem mastercard kartice. Prinesem OTP mc karticu, naplati mi 98 din i sve ok. Od tada više nisam ušao u bus, ali mi već 8 dana, svako jutro naplaćuju 98 din i skidaju sa računa. Nazovem korisnički servis busplus, a oni mi kažu: da, dešava se to sa OTP karticama, a u OTP mi kažu: imali smo par takvih slučajeva, ali niko mi ne daje rešenje
Ružica Relić
Radisa
jer nisu radili bankomati i jos mi nisu vratili novac na racun i to traje 20 dana .
zunzara
Pozitivna
OTP
Tdz
Daks
Bns
Nemanja
Pera
Klijent
Malo istine
nina ns
Samo nije mi jasno zasto se tek sad o tome pise?
///
Brunova mama
Pavle
I opet ću malo o suštini. Banke su nametljivi nepotrebni paraziti - odmah sledi dokaz. Jedinu donekle potrebnu/korisnu funkciju, čuvanje keša, svojevremeno su upropastili (stara devizna štednja). P.S. Ono malo posla što ja imam s Vojvođanskom u maloj filijali za sad obavim uspešno.
Saša
Samo da otplati 36 rata i nikad više kod njih
Teodor
Samo da dođem do keša, sve u slamaricu pa onda lagano...
Deran
borislion
eho
Дејан
T
neko
Bibilibi
I tako, umesto desetak minuta za plaćanje svih računa, provodim po sat vremena, uz horuk sistem i silno nerviranje.
Novosadjanka
Đape
Rock
Ali za razliku od UniCredit, gde Vas docekaju neuki klinci na direktorskim pozicijama i plastikanerke savetnice koje namerno skidaju masku dok pricaju da pokazu svoja napumpana usta, ovi su obuceni da budu bezobrzni lesinari. Sa smeskom Vam uzimaju novac, a usluga nula.
Bojan
potcenjivačko saopštenje banke nakon potpuno poremećenog ponašanja kojim su ugrozili desetine hiljada klijenata.
Poznajem min. 4-5 ljudi koji su već angažovali advokate i spremaju tužbe. Nažalost, to je jedini jezik koji banke u Srbiji poznaju.
Zoran
Sava
Sima
Boris
Klijent
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H