ne možeš očekivati oazu mira i tišine u gradu ....( nigde u svetu ) i tebi je važno odakle su moji.... belci ,slobodni strelci , ... prapra deda ili dede iz Austo-Ugarske
otac kupio (ne dobio ) stan na limanu
i ti moraš da se složiš da most treba
"znači da stanovnici duž svakog bulevara imaju loš kvalitet života zbog buke .... pa što ste došli u grad ?"
Ako je tako, zasto ste izmestili saobracaj teretnih vozila i autobusa sa Bulevara Oslobodjenja? Kao da ima neke veze sa kvalitetom zivota, a? Sutra da su govna oko Vas, relkli biste, pa to je progres, zasto si dosao ovde. ZASTO SI TI DOSAO OVDE?!
I Žeželj kada je završen sa Sremske strane su sredili 200 metara koje su slikali kada su otvarali most i dalje ništa. Nisu ni očistili sve ni završili staze za bicikle i pešake.
ma pravi most bre
čuj, uticaće na kvalitet života ljudi duž Bulevara Evrope, ....
znači da stanovnici duž svakog bulevara imaju loš kvalitet života zbog buke .... pa što ste došli u grad ?
Pravi most i neka bude dosta silazaka sa mosta što kolima ,bajsom
Nemojte da napravite neki kretenizam koji neće služiti ničemu
Tako su filozofirali i za most slobode sada mu ljube pilone
Gospodo,Novi Sad polako,ali sigurno ovim tempom ce postati milionski grad.Potrebno je planiranje unapred,t.j dva nivoa saobracaja,petlje i semafori,ne uska grla ,usporavanja,kruzni tokovi.Duz celog Bulevara bi trebalo napraviti vijadukte,kako bi tranzitni saobracaj tekao nesmetano,To vazi i za Bulevar Oslobodjenja i jos neka kriticna mesta.Kamionima nije mesto tu,vec po obilaznici koju treba projektovati i za ovu stranu grada,Grad uz Bulevar Evrope je prenaseljen za obicnu saobracajnicu.
Bilo mi ječudno što taj deo tzv neizgradjene površine nije bio izgradjen do sada, iako svugde okolo jeste. Sada mi je jasno.. neko je to planirao odavno a sada foliraju.
Mornarica ??? A gde je more ?
Most je potreban, ništa ispod mosta nije neophodno. Nikakvo brljanje po Šodrošu nije opravdano a par stubova neće smetati ni ribama ni žabama ni pticama. Tako da, jesam za most i protiv bilo čega dodatnog.
Telep tada apsolutno jeste bio teška periferija. Svakako su ovo uzaludne rasprave, pošto ova struktura na vlasti nema ni sposobnost, ni podršku stanovnika Novog Sada da gradi ovaj most.
U Stokholmu samo dva tranzitna mosta i daleko van grada.Dva mista za vozila ne od lima već betona,i četiri isključivo za pešake i bivikliste kojq spaja dve velike pešačko bicikističke oaze na obe strane.Ovde i u wc idu kolima,tamo se kplima ide samo van grada.Pešaka i biciklistanogo,tamo zdraviji narod.Ja bi sav saobraćaj sa duge zatvorio i pešačka zona do beogradske kapije u Petrlvaradinu.
Teško da su Telep i Adamovićevo naselje bili teška periferija, ali dobro, možda u Vašem poimanju. S druge strane, tim istim planovima, pored mosta, planirano je i širenje grada na ovu stranu. Toliko o uključivanju mozga. Ako se ne razumete u planiranje ne morate da istrčavate sa neznanjem! Živi bili.
Pa urbanisto, ako je most na tom mestu, kao što kažeš, ucrtan još 60-tih godina proşlog veka - tada je to bila teška PERIFERIJA, I TO JE TADA ZAISTA BILA OBILAZNICA. Od 60-tih godina prošlog veka, grad se jako mnogo proširio, pogotovo tokom 90-tih godina. Tako da - argument ti je potpuno besmislen! Sledeći put uključi mozak pre nego što nešto napišeš, u želji da odbraniš ovaj besmislen projekat.
Kakav teretni saobraćaj,to je navedeno kao mogućnost zbog tehničkih karakteristika mosta.Toliko napisanih gluposti,komentarišete a totalno neobavešteni.Da li je neko od vas video idejni projekat?Muka mi je od tih što im sve smeta.Odrastao sam na tom mestu,ceo taj kraj je sad neuređeno ruglo.Pojedinci komentarišu, a ni navigacijom ne bi pronašli lokaciju budućeg mosta i Šodroš...I nisam ničiji aktivista,da se ne shvati pogrešno!
@Orb
Za sve pametnjokoviće jedno pitanje: da li znate da je ovaj most na tom mestu ucrtan u planove Novog Sada 60-ih godina prošlog veka??
60тих година је нови сад имао око 100.000 становника, Лимани су тек почели да се граде и то Лиман 1 па тек онда 2. Ни булевари ни Лимани 3 и 4 нису постојали. Ново наасеље је почело да се гради средином 70тих.
Планиран је и овај мост да иде периферијом града, то је истина, али заборавио си или ниси знао да кажеш - уместо Моста слободе.
Мост слободе је саграђен 1981 године.
После се и штошта променило, и број становника и насеља у граду и није све баш по тим плановима које спомињеш, а настали су неки и пре 2 св. рата. Нови Сад се и тада планирао, није све почело јуче са овим новим урбанистима, јел.
Тако да сада имамо ситуацију да се гради транзитни мост по сред, среде Новог Сада. Поред Детелинаре, Н. Насеља, Новим булеваром и тамо где су некад урбанисти планирали Лиман 5.
Можда ти је ово сад пуно од неког тамо паметњаковића, па је најреалније питање, али овај пут за тебе, зашто транзитни а не обични саобраћајни мост?
Da ce se pojedinci "ugraditi" prilikom izgradnje mosta, hoce. Tako je uvek bilo i bice. Ali kad ovi "zeleni" pametuju oko unistavanja zelenila i trucaju o betonu, a bacaju po ulici sve sto stignu, e to je licemerje. 99% komentara je politicki obojeno. Niko ne gleda siri interes. Najvaznije je zadovoljiti sopstveni sebicluk i egoizam. Most je neophodan jer se Novi Sad brzo siri
Teski tererni saobracaj nece ici preko novog mosta. Ici ce autobuski saobracaj i vozila javnih komunalnih preduzeca kako bi obavljali svoju osnovnu delatnost...ovaj most je svakako potreban Novom Sadu.
Šta će biti sa našim sugrađanima čije se kuće/barake nalaze na trasi budućeg mosta. Oni su u trajnom privremenom smeštaju ne postojećih firmi koje su propale za vreme pra prethodne vlasti (čitaj SPS, SRS, JUL...i ostali ovi što su sada na vlasti). Vidim da o njima nema nekog pozicionog/opozicionog stava. Ove prve ne zanimaju, a ove druge bàš briga.
Ajmo sada da pokažemo građanski komšijski stav pa da se i ovi ljudi dostojanstveno smeste u nove stanove, a onda neka ide i most.
Dr.No
Dragi sugradjani trebalo je izaci na ulicu i protestvovati ako most smeta.Pa stanovnici oko bulevara Evrope prvi cute.Svi su jaki na tastaturama i drustvenim mrezama.Izbori u MZ na Limanu su pokazali kakav je rezultat kada se gradjani udruze,malo sloge nije na odmet.
Jel stvarno moguce da ce dozvoliti tertni saobracaj kroz centar grada, pa na sta ce liciti Bulevar Evrope. Most na tom mestu mi je ok, ali prosto ne mogu da verujem da iko normalan planira tranzit sa sleperima tu da napravi. Pa ovo ce napraviti ozbiljan ustanak, ja se nadam.
Ne vidim zasto bi novi most uticao na zagusenje Bulevara AVNOJA (bul.C.Lazara po novom)? Valjda upravo obrnuto, rasteretice bulevar jer ce sad ceo saobracaj iz pravca Futoga moci da se prebaci na njega i tako rastereti most Slobode. A da niste glasali 90-tih za ratove i pljacku, imali bi odavno i taj i jos nekoliko mostova a i one postojece nam ne bi niko rusio.
Kažeš da želiš da nekima (tebi) bude bolje, a pritom zaboravljaš (ili te nije briga) to što će drugima da bude MNOGO gore ako nabiju taj most u gabaritima i visinom koju su najavili tu.
Jesi svestan (obavešten) kako on treba da izgleda? Jel znaš da će ljudima na Bulevaru Evrope most biti izdignut u visini njihovih stanova? Jesi svestan da će biti uništen ceo biodiverzitet na Šodrošu? Neću da spominjem uopšte prilaznice na Limanu i još veće povećanje saobraćaja, gužve, buku i izduvne gasove na L3 i L4 jer eto, tu živim pa sam za taj deo i subjektivan.
Uostalom, potrebniji je most između Futoga i Beočina.
Mene interesuje hoce li se moci na ribarasko ostrvo kao i do sada ili ce morati prvo na most da se ide pa da se spustas na ribarsko ostrvo..Jel negde sam procitao da vise nece moci autom drugacije na ribarac.?
Most je ok, ali ne sa sidromom sto brze i vise da bi se pojedinci bogatili. Pogledajte okruzenje, sta vrede nove zgrade i mostovi kada NS ne lici na evropski grad. Izgled ulica, prljavstina, a kao gradimo. Metla je glavni problem i cinjenica da trava u NS pocinje da gubi zelenu boju
Nije problem most. Treba. Problem je lokacija. Mnogo bolje od spusta na kamenjaru pa samo malo iza Kamenice. Kad vam krene teretni saobraćaj kroz Kamenicu onda ćebiti kadno.
Tako je!
I nama iz pravca Futoga, Veternika, Adica, Telepa itd itd odgovara da tuda pređemo na sremsku stranu. A još više odgovara svima drugima da ne zagušujemo saobraćaj na sledećem mostu i da ga ovako rasteretimo. Ljudi da li ste realni, ko normalan može biti protiv novog mosta?! Plus najbitnije finansira se iz republičkog budžeta!
Ovaj 5. most u NS, koji je na samo kilometat od mosta Slobode, je potreba uskog broja ljudi moćnih da je realizuje i pored toga što se narod pati koristeći skele između Begeča i Banoštora i Futoga i Beročina, jer od granice sa Hrvatskom na toku Dunava od 40 km nema mosta!
Niko nije protiv mosta, kao mosta. Njegova lokacija, nacin odabira, dizajn sam, i efektivnost su problem. To sto Vi zudite sa mostom na BAS tom mestu, jer BAS vama preko odgovara, mozda ljudima duz Bul. Evrope ne odgovora, recimo zbog teretnog saobracaja koji ce biti dozvoljen. Mozda ljudima u Bul. Cara Lazara ne odgovara zagusenje koje ce se stvarati, mozda ni zivotinjskom svetu. A mozda neki smatraju da se nece desiti rasterecenje, nego i vece zagusenje, ukoliko bude izgradjen bas na tom potezu. Dakle, pre nego sto pomislite, "e bas bi mi leglo ovde jedno X", zapitajte se i potrebama drugih. Grad nam izgleda i funkcionise kao ruglo jer se niko i ne pita to pitanje.
Botovi koji se zalažu za izgradnju mosta, imam pitanje za vas. Koliko mislite da ćete platiti na ime karmičkog duga za agitovanje za ekocid na potezu Dunavac - Šodroš? Sad se javlja i navodno čovek iz Kamenice da kuka zbog gužve koja može da se reši i bez ekocida. Još samo da se javi som sa dna Dunava da kaže kako bi njemu bilo baš super da uživa u vibracijama i brundanju pod mostom.
Da li može neko da da realni razlog protiv mosta a da nije dnevno politički i da nije po sistemu ne damo njima gradićemo mi kad dođe naše vreme?
Da li ste skoro bili sa kameničke strane??? Da li ste svesni koje su gužve u Sr. Kamenici, koji su zastoji i kolone da li znate da je vikendom kolona od Mišeluka do Ledinaca???
Da li ima još normalnih ljudi ovde koji nemaju ništa protiv da nekim drugim ljudima bude bolje a da to nema nikakve veze sa njima. Mi sa kameničke strane vapimo za rešenjem da se rešimo gužvi, redova, zastoja.... pa valjda se i mi nešto pitamo pobogu.
Žali bože doprinosa i poreza što smo uplaćivali 10 godina jer se nikad ništa nismo pitali, nalozi samo stižu odozdo da se sprovedu. Treba ih pustiti da izbetoniraju sve i uniste sve - na kraju krajeva, sebi prave ili ko već tu ostane ili koga dovedu u ovu beogradsku guberniju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Odbornici u petak usvajaju plan novog mosta u Novom Sadu, pogledajte odbačene primedbe
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•15.06.2021.
•12:00 > 11:34
Komentari 55
sasa
a meni je krivo što me je neko sa pitanjem "odakle sam " isprovocirao
sasa
ne možeš očekivati oazu mira i tišine u gradu ....( nigde u svetu ) i tebi je važno odakle su moji.... belci ,slobodni strelci , ... prapra deda ili dede iz Austo-Ugarske
otac kupio (ne dobio ) stan na limanu
i ti moraš da se složiš da most treba
Novi Sad
D.
Ako je tako, zasto ste izmestili saobracaj teretnih vozila i autobusa sa Bulevara Oslobodjenja? Kao da ima neke veze sa kvalitetom zivota, a? Sutra da su govna oko Vas, relkli biste, pa to je progres, zasto si dosao ovde. ZASTO SI TI DOSAO OVDE?!
Komša
sasa
čuj, uticaće na kvalitet života ljudi duž Bulevara Evrope, ....
znači da stanovnici duž svakog bulevara imaju loš kvalitet života zbog buke .... pa što ste došli u grad ?
Pravi most i neka bude dosta silazaka sa mosta što kolima ,bajsom
Nemojte da napravite neki kretenizam koji neće služiti ničemu
Tako su filozofirali i za most slobode sada mu ljube pilone
Djuri
Lola
Ako je tako to nista ne valja,ravno užasu!
Milo Madacky
Mornarica ??? A gde je more ?
Inženjer
Bojan
Telep tada apsolutno jeste bio teška periferija. Svakako su ovo uzaludne rasprave, pošto ova struktura na vlasti nema ni sposobnost, ni podršku stanovnika Novog Sada da gradi ovaj most.
Dragan
Kasper
@Mia
Mia
Dunavac
Паметњаковић
Za sve pametnjokoviće jedno pitanje: da li znate da je ovaj most na tom mestu ucrtan u planove Novog Sada 60-ih godina prošlog veka??
60тих година је нови сад имао око 100.000 становника, Лимани су тек почели да се граде и то Лиман 1 па тек онда 2. Ни булевари ни Лимани 3 и 4 нису постојали. Ново наасеље је почело да се гради средином 70тих.
Планиран је и овај мост да иде периферијом града, то је истина, али заборавио си или ниси знао да кажеш - уместо Моста слободе.
Мост слободе је саграђен 1981 године.
После се и штошта променило, и број становника и насеља у граду и није све баш по тим плановима које спомињеш, а настали су неки и пре 2 св. рата. Нови Сад се и тада планирао, није све почело јуче са овим новим урбанистима, јел.
Тако да сада имамо ситуацију да се гради транзитни мост по сред, среде Новог Сада. Поред Детелинаре, Н. Насеља, Новим булеваром и тамо где су некад урбанисти планирали Лиман 5.
Можда ти је ово сад пуно од неког тамо паметњаковића, па је најреалније питање, али овај пут за тебе, зашто транзитни а не обични саобраћајни мост?
21. vek
/
to znaci da neko ima psihozu drzeci ga u glavi toliko dugo.
sidjite dole na ove telepske bulevare koje su komunisti takodje planirali i vidite koliki je to saobracaj koji mora da se izmesti van grada.
inace, znam neke kamenicane kojima nije stalo da i oni imaju most iznad njihovih glava
NS
Pera
Dragan
Skinez
Ajmo sada da pokažemo građanski komšijski stav pa da se i ovi ljudi dostojanstveno smeste u nove stanove, a onda neka ide i most.
Dr.No
Bole
Marina
Bacvanin
Shonsi
+384
Isprani umovi
Čovek sa Limana
Jesi svestan (obavešten) kako on treba da izgleda? Jel znaš da će ljudima na Bulevaru Evrope most biti izdignut u visini njihovih stanova? Jesi svestan da će biti uništen ceo biodiverzitet na Šodrošu? Neću da spominjem uopšte prilaznice na Limanu i još veće povećanje saobraćaja, gužve, buku i izduvne gasove na L3 i L4 jer eto, tu živim pa sam za taj deo i subjektivan.
Uostalom, potrebniji je most između Futoga i Beočina.
Most
Dule
Zbunjena
Cole
Urb
@Čovek iz Kamenice
I nama iz pravca Futoga, Veternika, Adica, Telepa itd itd odgovara da tuda pređemo na sremsku stranu. A još više odgovara svima drugima da ne zagušujemo saobraćaj na sledećem mostu i da ga ovako rasteretimo. Ljudi da li ste realni, ko normalan može biti protiv novog mosta?! Plus najbitnije finansira se iz republičkog budžeta!
Joxa
Ibro dirke nas
Sremac
D.
Niko nije protiv mosta, kao mosta. Njegova lokacija, nacin odabira, dizajn sam, i efektivnost su problem. To sto Vi zudite sa mostom na BAS tom mestu, jer BAS vama preko odgovara, mozda ljudima duz Bul. Evrope ne odgovora, recimo zbog teretnog saobracaja koji ce biti dozvoljen. Mozda ljudima u Bul. Cara Lazara ne odgovara zagusenje koje ce se stvarati, mozda ni zivotinjskom svetu. A mozda neki smatraju da se nece desiti rasterecenje, nego i vece zagusenje, ukoliko bude izgradjen bas na tom potezu. Dakle, pre nego sto pomislite, "e bas bi mi leglo ovde jedno X", zapitajte se i potrebama drugih. Grad nam izgleda i funkcionise kao ruglo jer se niko i ne pita to pitanje.
Logi
Ozvalavljen
комша
Ptica
Da li je mozda i to potrebno?
Brat Đuro
Čovek iz Kamenice
Da li ste skoro bili sa kameničke strane??? Da li ste svesni koje su gužve u Sr. Kamenici, koji su zastoji i kolone da li znate da je vikendom kolona od Mišeluka do Ledinaca???
Da li ima još normalnih ljudi ovde koji nemaju ništa protiv da nekim drugim ljudima bude bolje a da to nema nikakve veze sa njima. Mi sa kameničke strane vapimo za rešenjem da se rešimo gužvi, redova, zastoja.... pa valjda se i mi nešto pitamo pobogu.
miki
Nećemo most.
Zoran
Vlada
nk
Djins
Nadam se da cemo se spasiti ovakvih suludih ideja.
Del Potro
studio
Novi Smrad
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H