Aktivisti i građani najavili su okupljanje ispred Skupštine Vojvodine u petak u 9 časova kako bi iskazali neslaganje sa usvajanjem plana novog mosta u produžetku Bulevara Evrope.
Ovo je za rubriku "News that did not age well", pošto je prošlo par dana i videli smo da ništa nije urađeno i da je plan usvojen. Još mi dođe ova kepča sa zadatkom da kliknem na sve sličice na kojoma su mostovi, ko za kural
Link za bivse i drage sugradjane kojima secanje seze samo par dana unazad, link sa ovog istog portala iz 2011. Te 2011 smo se jos oporavljali od neuspeha fudbalske reprtezentacije u J.Africi, Bora Novakovic je stolovao u ZiG-u, Rodni boy bio glavni u gradskoj kuci, Bojan dr Pajtic je pokusavao da postane shef umesto Tadica, Goca Comic je uzor demokratije a chika dijasporac je upravo izbrojao svoju prvu godinu u dalekoj pecalbi, pecalbi na 10.000km od kuce u rodnom Ujvideku.
Dakle, radovi na Bul.Evrope kao buducoj saobracajnici koja ce povezivati autoput SU-BG sa Dunavom i takodje buducim mostom su te 2011 povereni preduzecu Borovica iz Rume. Sve odobreno od skusptinske vecine koju su cinili DS, LSDV i ostali trabandi, protiv su bili poslanici SNS. Danas je obrnuta situacija, SNS i trabandi su za most, vanparlamentarna opozicia (gde su oni iz DS-a koji nisu preleteli) je protiv, samo Canak nije menjao poziciju - cvrsto ostaje za gradnju mosta. Grdadjani se te 2011 nisu uznemili, 2021 jesu. Jedina konstanta u svemu je Canak, covek od stava :p
Za razliku od tebe senilni starac iz dijaspore je zavrsio skole iz te oblasti a zbog takvih dileja je otisao iz rodnog grada. A kolika ste vi sila videlo se danas kad ste organizovali demostracije protiv gradnje. Opss, nije bilo demonstracija? Nece ih ni biti i da se promeni vlast jer svi sem 2-3 hiljada stanovnika koji stanuje neposredno uz Bul.Evrope imaju interes da se napravi taj most. Cak i Bora Novakovic koji je svojevremeno u skusptini NS i glasao za taj GUP.
@Nemanja
Most ne ide preko Kamenicke ade, gradi se pored kasarne i brodogradilista po sadasnjoj trasi puta za Ribarac, pogledaj plan na: http://www.nsurbanizam.rs/gpns
Uzgred, na tom istom sajtu postoji i plan za buduce saobracajnice oko Ujvideka, buduca saobracajnica M21 je predvidjena za kamionski saobracaj iz Backe i Banata za Srem a ne ova u nastavku Bul.Evrope. Pogledati Generalni plan na sajtu urabinistickog zavoda NS, ima ga i u grafickom obliku za one koji poput Nemanje ne umeju da razumeju ono sto je napisano.
"Stalno se hvataš za to da li postoji bolje rešenje za postojeću gužvu u tom delu grada i praviš se lud na činjenicuda ovo može i debelo da je pogorša."
Iskreno, moje misljenje je da od ovog gore ne moze. Mislim upravo na tu tacku, taj kruzni tok. Sa zavrsetkom Galensovog betonskog Mordora na toj lokaciji, bolje da dignu zid na kraju bulevara. I dalje mislim da resenje sa dizanjem saobracaja iznad kruznog toka pa dalje moze samo poboljsati. Mozda gresim, ti mislis da gresim, ali iskreno, ne vidim kako. Samo most u Futogu/B. Palanci sumnjam.
"Kao prvo, postoji bolje rešenje i naveo sam ti ga - most dalje prema Bačkoj Palanci."
Skoro pa se slazemo u necemu :) Da, iako ja mislim da je to deo resenja a ne i kompletno. Tacnije, oba su potrebna. Istovremeno. I dalje mislim grad od 400k stanovnika, koji lezi na Dunavu, sa 2.5 mosta je suludo.
"svi koji sada sa severa autoputem idu za Srem će se isključivati kod Novog Sada i ovom trasom kroz grad ići na most."
Ne treba zaboraviti i pravac koji nije autoput, dakle Sev. Backa - B. Petrovac / Rumenka. Trenutno sve ide ili novim bulevarom pa se zakuca u kruznom toku na Limanu, ili Rumenackom pa na bulevar ili jos gore C. Dusana. Resenje, mozda gresim, su 2 mosta - prvi kod Futoga, da se teretni saobracaj tu prebaci preko u Srem, plus svi iz tog dela ka Sremu, a jos jedan na mestu gde si planira koji se vezuje na nove bulevare. Mozda manje dimenzionisan, ali i Most Slobode je kritikovan kao preglomazan kad je napravljen.
@@
Stalno se hvataš za to da li postoji bolje rešenje za postojeću gužvu u tom delu grada i praviš se lud na činjenicu da ovo može i debelo da je pogorša. Kao prvo, postoji bolje rešenje i naveo sam ti ga - most dalje prema Bačkoj Palanci. Kao drugo, u te priče da preko tog mosta neće ići teretni saobraćaj verujem taman koliko i u to da ovo nije izgovor za provlačenje tzv. "Novog Sada na vodi" - decenijama se ne obustavlja teretni saobraćaj kroz Nacionalni park, a sad će baš da ga spreče ovuda. Treće, apsolutno postoje tokovi redovnog, "neteretnog" saobraćaja u gradu koji bi ovaj most pogoršao. Navešću samo jedan primer: svi koji sada sa severa autoputem idu za Srem će se isključivati kod Novog Sada i ovom trasom kroz grad ići na most. Njima bi se ista pogodnost omogućila i izgradnjom mosta dalje uzvodno, ali na ovaj način bi se napravila još jedna Gazela, što je urbanistički sumanuto. Takvih primera ima još, ali je i jedan previše.
Ko spominje teretni saobracaj? Ja spominjem saobracaj kakav je sad u ovom momentu, dakle trenutno stanje saobracaja koje je u Novom Sadu katastrofalno. Kako resiti ta dva bulevara. Jos cekam da neko predlozi bolji nacin. To sto su napisali da ce preko mosta ici i teretni to mogu macku o rep da okace jer je teretni saobracaj u gradu zabranjen.
Nisam bot, sjajno sto je jedini kontra argument kad se neko ne slaze sa tim sto govorim upravo taj. Znaci da drugih kontra argumenata nema. A bot nisam, od sredine 90-tih sam i protestovao, i isao od vrata do vrata kad to bas i nije bilo pametno, i agitovao protiv istih ovih i jos gorih. Tj kad pogledam u nazad, dosta tih za koje sam agitovao su i deo ove vlasti sada (komunalni partneri), a koji su i sami doprineli da nastane haos u gradu. I jedni i drugi su doveli do haosa. Ja sam pitam: da li neko ima bolje resenje?
Svi koji se bore za mrestilište da li su posmatrali sa strane koliko ljudi postavljaju mreže i u ranim jutarnjim satima ih skupljaju? Da li se borite protiv mosta ili štitite mrestilište? Da li su se skupili i koliko puta protiv krivolovaca? Stanite pred ogledalo i pogledajte se u oči ako smete. Nemojte samo da širite mržnju, neko je spomenuo da mrzi predsednika, a ja pitam zašto, jedno je ne voleti a drugo mrzeti. Što je rekao veliki Meša Selimović; "Nemam dva srca da bih jednim voleo a drugim mrzeo."
@@
Teretni saobraćaj, bilo iz Srema ka severu Bačke ili obrnuto, nema šta da se trenutno isključuje sa autoputa sa severa i ide kroz grad preko Limana, niti da dolazi Mostom Slobode pa tutnji kroz Novi Sad. Ako postojeći autoput ne radi posao, znači da treba da se pravi most izvan Novog Sada koji će spojiti Srem i zapad Bačke, a ne da se pribegava ovakvim idiotskim idejama koje su samo pokriće za napad na jedino parče nerazvaljene obale i izgradnju nekakvog somnambulnog "Novog Sada na vodi".
@/
Samo dođi, nemoj da se stidiš.
Vidi ovako:
Da se napravi još jedan most ala Slobode koji bi počinjao negde oko Depresije, ulazio sa jednim stubom u Šodroš i izlazio na rskrsnicu prema Popovici, verovatno se niko ne bi ni bunio, jer bi stvarno rešio problem gužvi u centru Kamenice.
Ovaj predlog hoće da od bul Evrope napravi Partizansku ulicu, tranzit za teretni saobraćaj, imaš li ideju šta to znači?!? Bukvalno polovinu Novog Sada bi pretvorili u mesto gde se ne mož živeti od buke i zagađenja...
"Ovo je vrhunska budalaština, rešiće se problem gužve na Limanu IV tako što će u taj kraj da se usmeri dodatni saobraćaj?"
Saobracaj novim bulevarima koji ide ka sremskoj strani se dize preko Limana i usmerava na most. Do sad je sav taj saobracaj isao na Cara Lazara pa na bulevar ka mostu ili desno u Ive Andrica pa levo u N. Fronta pa ka mostu. O kakvom dodatnom saobracaju ovde pricamo? A iz pravca Srema, ko ide ka Futogu, na autoput, na sever Backe, ili na NN spusta se odmah na Bulevar Evrope. Sa mosta u tom pravcu ce samo silaziti ko ide ka Limanima, eventualno na Bulevar Oslobodjenja.
OK, ajd po tvome, ovo budalastina. Objasni mi molim te kako bi ti resio 2 bulevara, ogromna, koja vode saobracaj sa severa, od Futoga/BP, od Rumenke/B. Petrovca, autoputa, i koji se sudare u malom kruznom toku gde je samo jedan izlaz ka C. Lazara..ajde objasni sta bi sa tim radio? Slusam.
Pomamili se botovi da brane most po drustvenim mrezama
Znaci Milos nas se uznemirio
Inace njega sve ovo jako nervira kad mu neko ne ide niz dlaku
Ne moze da prihvati da su mu ideje lose skart i da je normalan saslusao bi gladjane i sagledao obe strane
Ovako samo se duri ko dete i dozvoljava da ga sujeta prevlada jer je neko rekao da je njego most los
@aa
"Ovim resenjem se dize saobracaj koji ide na sremsku stranu odatle, svanuce Limanu IV ako se ovako resi."
Ovo je vrhunska budalaština, rešiće se problem gužve na Limanu IV tako što će u taj kraj da se usmeri dodatni saobraćaj? Ne znaš dečko šta pišeš kao što ni ovi nemaju pojma šta rade, ali nije strašno, ovog puta nismo ludi da testiramo dokle idu s ovim budalaštinama nego sasecamo u korenu.
"Most na tom mestu je prst u oko za novosadsku stranu. Ovde se non stop naseljava, bila bi i na njemu gužva sledećeg vikenda. "
Nije tacno. Ovakva situacija kakva je sad, sa 2 bulevara koji zavrsavaju u jednom kruznom toku pa dalje na Bul c. Lazara ne odgovara Limancima sigurno. Apsolutni kolaps i brdo saobracaja zaglavljeno na kruznom toku i raskrsnici sa Cara Dusana, b. cara Lazara i Ive Andrica je zlo i naopako. Ovim resenjem se dize saobracaj koji ide na sremsku stranu odatle, svanuce Limanu IV ako se ovako resi. Da li postoji drugi nacin? Ovde svi vicu ne ovako, a niko da da smisleni odgovor kako drugacije? Most kod Futoga? Moze, ali ne moze zameniti ovaj, trebaju oba!
A ovaj sto se brine za centar Kamenice. Ako bude ovaj most, 3/4 saobracaja ka NS koji trenutno gusi i zatrpava centar Kamenice ce otici ka NS preko mosta, pre ulaska u centar. Ko iz NS ide ka delu Kamenice oko Mil. skole, ici ce preko mosta Slobode.
Cak se se smanjiti pritisak na naseljavanje i gradnju u Novom Sadu, sa ovim mostom krenuce gradnja po Bockama i dalje.
iskreno, sokiran sam da grad velicine NS, sa 2 i po mosta, a na Dunavu.. a ovde ljudi nece mostove? Zezeljev je za saobracaj u NS potpuno nebitan, Duga je smesan most bolje da naprave od njega pesacko biciklisticki a Gradic pretvore u pesacku zonu, ostao samo most Slobode koji necemu i sluzi. I onda citam komentare na proslu vest neku, predlozi da se zaustavna na mostu pretvori u biciklisticku?!?! Srusiti mostove sve najbolje.
@Singer
A kako bi bilo da umesto što podržavate pomeranje problema iz svog u susedno dvorište, da se i vi založite za sistemsko rešenje (izgradnju mosta na adekvatnoj lokaciji)
Neka nek im izgrade ovima iz Kamenice most bas u centru pa ce videti sta ce im se desiti sa saobracajem a posto ce biti na 5 min od grada, videce kad namirisu investitori pa im naslazu jedno 20 objekata na godinu dana, trebace im tri mosta. Eno u Pezosu su krenuli da zidaju, ovi ne znaju sta ih je snaslo, decu ne pustaju na ulicu.
PS: Mozda Kamenicani razmisljaju o prodaji nekretnina ali dzabe da prodas, de ces onda?? U Ns je sve skuplje kao da smo u Becu jbtzvt.
Evo senilni starac iz pečalbe nam je sad postao i stručnjak za urbanizam. Shvatite idioti - šta god da se planiralo, ljudi neće most na tom mestu, a još niko nije izveo da tako nešto podigne na silu dok ga stanari okoline blokiraju.
Želite da sačuvate prirodu a ne može se prići Dunavu do futoga. Kamenjar sav ograđen. Za vikend živa muzika zaurlava sa nekog placa... Idite tamo organizujte protest protiv bahtih skotova. Mesto za pecanje je samo kod ispusta govana na keju
Super, izaćićemo i mi koji silno želimo most, pa prsa u prsa.
Siguran sam da ovi iz inicijative ne zive u tom delu, pa bih malo da zezaju nas kojima je most neophodan sto pre.
@dijasporac
Gospodine. Pre nego sto komentarisete. Prosetajte barem prvi put po Sodrosu. Posto ocito niste. Tamo nema ni jednog splava... Smece? To se cisti redovno uz inicijativu gradjana. Da. Ostane puno. Bas zbog takvih kao vi, i drugi. Koje je briga za prirodu i svoju okolinu... Drugo. Ako tu prodje most. Magistrala. Auto put. Gde da idu ljudi, koji tu zive?
Koji bi to bio luksuz da se izgradi most, ali da se ne koristi za teretni saobraćaj! Bahatije bi bilo jedino da se posle pored gradi neki pešački i biciklistički most u zemlji u kojoj Dunav nije premošćen od granice sa Hrvatskom.
ovima sto se vade na planiranje mosta jos od doba komunista:
dobili ste glupave bulevare pre 10g koje su takodje isplanirali komunjare. krkljanac u njima bas ne lici da su efikasni.
onaj most za miseluk i sami znate da je politicki postavljen na mesto gde je sada a ne zbog potrebe.
nazovi futozani koji bi opet okolo u kamenicu su posebna prica. pa njima ce brze skelom biti da predju dunav nego ovim mostom
Mislim da je daleko potrebniji most između Beočina i Futoga jer bi on povezao Bačku Palanku sa Sremom, a ne bi propuštao teretni saobraćaj kroz gusto naseljeno Novo Naselje i Bulevar Evrope.
U Sluzb.listu Grada Novog Sada br 39/2006 je objavljen "Generalni plan Grada Novog Sada do 2021 godine", izglasan je na Skustini grada 2006-te godine. Tamo u clanu 3.0 Generalno resenje saobracajnog sistema , tacka 3.2 Drumski saobracaj, stoji" predvidja se izgradnja saobracajnice od medjunarodne saobracajnice E-75 do leve obale Dunava i buduceg mosta za Sremsku Kamenicu" - u prevodu planira se izgradnja Bul.Evrope i mosta u nastavku te saobracajnice na drugu obalu Dunava.
Na sajtu NSUrbanizam imate Generalni plan Novog Sada iz 2012 godine ( http://www.nsurbanizam.rs/gpns ) i tamop je ucrtan most protiv koga se danas bune aktivisti, znaci to nije nista novo i taj most ne gradi zbog NSH2O kako pokusavaju dezurni pljuvaci da nam "otkriju".
Takodje treba napomenuti da je po tom istom GUP-u predvidnjena izgradnja saobracajnice od E-75 od Kaca do obale Dunava ispod Toplane sa oznakom M21, pa novim mostom preko u Petrovaradin negde oko Navipa i dalje obilaznicom oko Sr.Kamenice do Paragova i buduceg tunela za Irig. Predvidjeno je da ovim drumom ide kamionski saobracaj od SU i ZR ka RU i ZG a ne kroz Bul.Evrope cime aktivisti plase malu decu i neobavestene gradjane.
Sve ovo izgleda odlicno na papiru, pogotovo sto ekoloska prica nema veze sa mozgom ( sem ako u zadnje 2 godine koliko nisam bio tu Ribarac nije sredjen i ociscen od smeca, divljih objekata i splavova). No da bi se realizovala proci ce decenije.
Znači kolona s mosta da ide pored osnovne škole, pa još kroz tri uske ulice da pravi haos kroz rezidencijalni kvart. Stvarno je teško proceniti šta je ovde najgluplji komentar, ali ti si se potrudio za sve pare.
"Predložena saobraćajnica treba da bude primarna gradska saobraćajnica (gradska magistrala) namenjena kretanju automobila, javnom gradskom prevozu, TERETNOM SAOBRAĆAJU, pešacima i biciklistima"
Okej, to je to, idemo na proteste i blokade saobraćaja (naročito teretnog). Nećete provući magistralu kroz srce NSa, nije vam ovo Begorad.
Most tipa Slobode za vikendaše da oslobodi centar Kamenice je ok, mada jako veliki luksuz i nikakav prioritet.
Замислите шлепере у кружном току Бул. Европе и Корнелија Станковића. Па их онда замислите како даље иду Булеваром Европе где су недавно направљени паркинзи целом дужином. Па их замислите на раскрсницу са Хаџи Рувимовом према Новом Насељу. И замислите их даље на раскрсниви са Футошким путем, и ко ће ту имати предност. Па онда замислите све то како се полако пење Булеваром Европе у ниво спратова зграда. И замислите то по цео дан и ноћ.
Ако не можете да замислите погледајте Blade Runner, Пети елемент или неки сличан филм. Тамо је све лепо приказано.
Мост да, али само за аутомобиле, моторе, бициклове и градске аутобусе.
Pogledajte kako izgleda Most slobode i Duga, pa oni ni postojeće ne mogu da poprave, a kvalitet gradnje je ,,očigledan,, sve je istrulilo, da ne pričamo o ostalim delovima grada, Futoška, Podbara i prigradskq naselja. Nekom je stalo samo do NSH2O i provizija, a ne do građana i javnog interesa. Frušku goru posekoše.
Kad prodje most I kad se izgradi sto ce im novce doneti jel to znaci da ce prigradska naselja dobiti kanalizaciju I bolji pritisak vode I ulicu da deca mogu ici u skolu a da ne idi putem.mozda nove vrtice da ne treba veza neke nove bazene I sportske centre...NE a pa dobro daj most onda.
Ja ne mogu da verujem da je deo naših protiv izgradnje mosta!
Pa majku mu jesmo Novosađani?! Shvatite da se grad širi i da nam treba što više mostova. Kakvo bre mrestilište nek se mreste kad napravimo most. Mora postojati balans između prirode i potrebe čoveka, novi most nam je neophodan a svakako ćemo ići u pravcu ekologije konačno se i ta svest probudila. Ali ne da zbog toga budemo protiv novog mosta.
"Ne slazem se - Pozivam aktiviste da posete Kamenicu, da npr nedeljom pokusaju da sa mosta Slobode skrenu levo kod Nisa. "
Са моста идем десно, па кроз кварт поред школе, па испод моста Слободе и булеваром Деспота Стефана. Даље можеш преко Телепа ка Насељу кроз улице 1300 каплара и Симе Матавуља. Треба мало знати град, па је савет овим новопридошлицама да мало вежбају улице. Није Нови Сад само булевари...
Po meni je dobro da se na tom mestu napravi most, kako je aktuelno predvidjeno i generalno mi se svidja da se na taj nacin konacno uredi taj deo grada. Slazem se samo sa primedbom da ne bi trebalo dozvoliti teretni saobracaj preko tog mosta.
Most na tom mestu je prst u oko za novosadsku stranu. Ovde se non stop naseljava, bila bi i na njemu gužva sledećeg vikenda. Most bi popravio situaciju u saboraćaju 10% a napravio brdo novih problema.
Žeželjev most zjapi prazan.
Most tog tipa treba izgraditi u Futogu. Rešava mnoge probleme. Šta kada pređe u Kamenicu? Ponovo na put sa 2 trake i kroz ulice?
Takođe valjalo bi se pričati i o naduvanoj ceni mosta, kriminalu, direktnoj pogodbi, ignorisanju domaćih firmi, korupciji i razvijanju kineske privrede umesto srpske od strane deklarisanih patriJota...
Nema sta da se komentarisemo vise preko tastatura, videcemo koliko ce nas biti u petak i to je to. U gradu zivi preko 400 hiljada ljudi, direktno su ugrozeni svi na i uz Bul.Evrope pa i Bul.Partrijarha Pavla, to je 10ak hiljada ljudi... Ako se ne skupi bar 3-4 hiljade nista od toga....
"Ne slazem se - Pozivam aktiviste da posete Kamenicu, da npr nedeljom pokusaju da sa mosta Slobode skrenu levo kod Nisa. "
Za skretanje levo kod NIS zgrade i kolona koja se proteže duž mosta nije kriv nedostatak još kednog mosta već krajnje retardirani upravljači saobraćajem u NS koji su zaspali negde 1959.godine. Ovakav retardizam od saobraćaja nigde u iole većem gradu sveta ne postoji. Sve i jedna raskrsnica je projektovana na isti, retardirani način, i svuda je haos za skretanje levo.
To ne rešava novi most, to rešava upravljanje saobraćajem.
I, da, naravno: znanje i umeće vožnje automobila, bez lekića, tabletica, kokaina i gandže. A to je sve preteran zahtev za NS vozače.
Putuj igumane i za manastir se ne sekiraj. Ako odlazis zbog najave gradnje ovog mosta posle 60 godina zivota u NS, sa tobom definitivno nesto ozbiljno nije u redu
Узводно нема моста од границе са Хрватском, људи се пате прелазећи међународни речни коридор скелама, а овим мостом се транзит из западног Срема много дужом путањом навлачи на новосадски булевар.
Предложено решење је апсолутно супротно општем и подређено личном интересу моћника.
Природна места за мост су места: одмах иза Б. Паланке и на месту саобраћања скела: Бегеч-Баноштор и Футог-Беочин, при чему је стратешки најзначајнији код Б. Паланке.
Najbolji mi je razlog protiv mosta taj što će se pogoršati kvalitet života ljudi što žive u zgradama na višim spratovima. Pa šta trebaju da kažu ljudi što ceo život žive na prizemlju ili prvom spratu? Da tuže grad što su im kolovozi u nivou stanova?
Hajde da nekako uvazim teretni saobracaj (sleperi od 25t) kroz Bul. Evrope i preko novog mosta. A kad predju most gde ce dalje? Kamenickim sokacima do Paragova? No comment.
Naravno da je tu potreban most i ne vidim ni jedan ozbiljan razlog da ne bude. Sremska Kamenica je neprestano u gužvi zbog nedostatka mosta i most u Futogu ne bi rešio problem. Pa ne gravitira Kamenica ka Futogu nego prema Novom Sadu. Molim okupljanje građana i inicijative koja će podržati ovaj most
Da parafraziram: "I ja volim pozorište, ali ne u svojoj kući!"
Slično će se događati i sa svim predstojećim infrastrukturnim projektima - nadležni će aljkavo isplanirati (?), a dežurni čuvari svog dvorišta će (ne)opravdano vrištati...
Jel su to oni sto kukaju kada vikendom posle podne bude guzva na mostu Slobode jer se ljudi vracaju sa Fruske Gore? Jel su to oni sto kukaju kada se jednom godisnje zatvori isti taj most zbog trka pa bude kolaps? Ocigledno je da je Novom Sadu potreban jos jedan most. I ne nisam bot
Ne mogu da se slozim sa svim postupcima aktuelne vecine u priteklih 9 godina...ali ovo protiv cega se bune ove kvazi inicijative je sramota....jel oni razmisljaju da neko zivi u vikendici u Rakovcu I da mu je taj most spas, jer ne moze sebi da priusti stan u gradu a mora da zaradi za hleb I da putuje do NS...I da ovim mostom ima priliku da se oseca kao normalan covek a ne covek drugog reda?!
Da u pravu si kamenica je haos.most treba ali ne u gradu kroz liman gde su na tom istom bulevaru na svakom kruznom toku sad guzve haos a ne kad prodje most...most treba u futogu da ko ide preko ne ide kroz grad ali tamo nema onda nema ekskluzivnih placeva za zgrade koje idu pride.
Napisao sam vec pre par nedelja ali da ponovim. Kad su vec isprojektovali da se tri bulevara i ulica Cara Dusana spajaju na jednom mestu mislim da most na drugom mestu ne moze resiti problem guzve. Ovde bi samo veca greska bila odustati od ove lokacije jer ako se most napravi uzvodno i dalje ce svi na sremsku stranu i sa sremske strane ici preko mosta Slobode. Ovde sta treba zabraniti je da teretni saobracaj ide preko ovog mosta i maksimalno sacuvati priobalje Kamenicke ade. U nekoj blizoj buducnosti treba razmisljati o mostu iznad Futoga koji ce biti prava obilaznica oko Novog Sada.
Most pod hitno, da li oni misle o ljudima koji zive na Bul, Oslobodjenja o njihovom pravu na cist vazduh.Naravno da je potreban most i bas na tom pravcu da gradjani i na Bul.Cara Lazara pocnu da disu cistiji vazduh.Sto se nisu bunili za uzurpaciju kamenjara, postavljanje ograda i izgradnju vikendica.
Naravno da sam protiv AV i naravno da sam za most da li ste normalni?
Pa jeste bili u Budimpešti nekada?!!!!
Jesu tamo poremetili mrestilišta dok su pravili mostove?
Dajte urazumite se, ako mrzimo AV nećemo valjda biti protiv novog mosta, kovid (gradske bolnice) i prečistača otpadnih voda?!
Pogotovo što se svo troje finansira iz republičkog budžeta!
Koje jos ovde nesto nije jasno?? Grade most da bi od mosta mogli da nastave da betonijraju Sodros i Ribarac, Kamenicku Adu i da pomere nasip moraju na silu da grade ovaj bespotrebni most da bi pogurali NSh2o
Mislim da je most neophodan jer je Kamenica usko grlo i jedva se prolazi. Mozda bi bilo bolje da teretni naprave tomo gde ide skela, Futog - Beocin a ovde samo za putnicke, biciklove i ostalu infrastrukturu.
Ovaj most kao i most Od Petrovaradina prema zrenjaninskom putu su potrebni radi smanjenja guzvi u Kamenici i Petrovaradinu kao i raszetećenja Slobode i novog mosta.
Opet pišeš isto kao juče. Pa hajde da ponovimo šta ti je 20 ljudi juče odgovorilo: DA most, ali NE most TAMO. Ima bitnijih mesta gde je neophodan most, a ta mesta NISU u sredini grada Novog Sada. Ali jesu između Futoga i Beočina / Banoštora.
O urnisanju građene sredine u Novom Sadu, ekološkoj katastrofi na Dunavcu i Šodrošu, zagađenju Novosadske strane može naširoko da se piše.
Uvek podržavam građanske inicijative i siguran sam da je to jedini način borbe protiv bahate vlasti otuđene od naroda. Međutim, da neko brani izgradnju mosta kao večiti simbol spajanja ljudi sa dve strane reke nije mi jasno.
Koliko znama stručnjaci kakav je profesor saobraćajnog fakulteta Vuk Bogranović i drugi su, baš zbog zaštite okoline denivelisali početak mosta sa Bačke strane i svaka im čast na tome. Gospodinu koji se spominje u ovom tekstu je povređena sujeta jer nije po njegovom. Moram da aplujem na sve da svate da mostovi donose samo dobro i da je sve drugo politikanstvo.
Gužvu u Kamenici ne rešava ovaj most, već most koji bi bio izgrađen u nivou Beočina i koji bi omogućio ljudima iz Beočina, Rakovca, Ledinaca, Čerevića, kao i tranzitnom saobraćaju u tom delu da ne kruže 50 km da bi stigli do Futoga.
Mi sa Sremske strane u potpunosti smo za ovaj moztjer ce rasteretiti saobracaj kroz SR Kamenicu ko neveruje neka dodje ujutro od 8hi neka broji vozila koja prodju kroz SR Kamenicu to je neverovatno koliki je promet tako dapodrzavam gradnju mosta sto pre.
Pa oduvek je Bilevar Evrope bio obilaznica oko centra.
Sada taj narod koji je kupovao stanove tamo misleci da ce to biti novi centar, misle da ih vlast vara, ustvari oni su sami sebe prevarili ili ih je incestitor prevario pricom o Bulevaru Evrope
Dobro kontam da ovaj most prave ovi na vlasti al to ne znaci automatski da ideja mosta ne valja. Kamenica bi prodisala a i na bulevaru oslobodjenja bi bilo lakse.
Ima smisla boriti za to da se Ribarsko ostrvo i Sodros urede tako da tu budu parkovi sa sportsko-rekreativim sadrzajima, ali to ne mora biti ugrozeno novim mostom. Ne podrzavam ovaj predlog.
Malo da popuste aktivisti malo projektanti planeri mosta..i eto resenja..a ne odmah ovi bi ispred bagera a ovi da isuše Šociku.most ce se ionako izgraditi..tako je bilo isto i oko mosta Slobode..na kraju..jao, bas je super..mada je most ipak bio potrebniji prema Futogu..
Pozivam aktiviste da posete Kamenicu, da npr nedeljom pokusaju da sa mosta Slobode skrenu levo kod Nisa. Kolona za levo je na pola mosta, a cesto celokupna kolona i u tunelu jos. Most je neophodan, e sad, ugoditi svima nije moguce.
Pogoršava se kvalitet života nekoliko stotina ljudi (koji nisu našli za shodno pre kupovine nekretnine da pogledaju planove... ili su pogledali planove ali nisu verovali da će ikada biti realizovani), a poboljšava kvalitet života 10 -ina i 100-tina hiljada ljudi.
I sad bi trebalo da grad bude talac ličnih interesa grupe ljudi..? Nije lepo psovati, a ni komentar ne bi bio objavljen, pa ću reći samo da - ako ih zanima širi interes, a stručnjaci su - neka se bore da most bude urađen uz minimalnu štetu po eko sistem (u reci i pored reke)
Sve ostalo je - bruka i sramota. Urbanistički je to predviđeno pre više decenija.
Nažalost ovde nemogu da se složim sa građanskim aktivistima jer ko god hoće da se uveri u potrebe mosta neka dođe u centar Kamenice i broji vozila koja kroz njega prođu i sve će mu se samo reći.
Pozz
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Okupljanje protiv plana novog mosta ispred gradske skupštine: Spremni da izađu ispred bagera
Autor: 021.rs
Novi Sad
•16.06.2021.
•14:29 > 14:37
Komentari 107
Lufthansa
dijasporac
Link za bivse i drage sugradjane kojima secanje seze samo par dana unazad, link sa ovog istog portala iz 2011. Te 2011 smo se jos oporavljali od neuspeha fudbalske reprtezentacije u J.Africi, Bora Novakovic je stolovao u ZiG-u, Rodni boy bio glavni u gradskoj kuci, Bojan dr Pajtic je pokusavao da postane shef umesto Tadica, Goca Comic je uzor demokratije a chika dijasporac je upravo izbrojao svoju prvu godinu u dalekoj pecalbi, pecalbi na 10.000km od kuce u rodnom Ujvideku.
Dakle, radovi na Bul.Evrope kao buducoj saobracajnici koja ce povezivati autoput SU-BG sa Dunavom i takodje buducim mostom su te 2011 povereni preduzecu Borovica iz Rume. Sve odobreno od skusptinske vecine koju su cinili DS, LSDV i ostali trabandi, protiv su bili poslanici SNS. Danas je obrnuta situacija, SNS i trabandi su za most, vanparlamentarna opozicia (gde su oni iz DS-a koji nisu preleteli) je protiv, samo Canak nije menjao poziciju - cvrsto ostaje za gradnju mosta. Grdadjani se te 2011 nisu uznemili, 2021 jesu. Jedina konstanta u svemu je Canak, covek od stava :p
dijasporac
@Nemanja
Most ne ide preko Kamenicke ade, gradi se pored kasarne i brodogradilista po sadasnjoj trasi puta za Ribarac, pogledaj plan na: http://www.nsurbanizam.rs/gpns
Uzgred, na tom istom sajtu postoji i plan za buduce saobracajnice oko Ujvideka, buduca saobracajnica M21 je predvidjena za kamionski saobracaj iz Backe i Banata za Srem a ne ova u nastavku Bul.Evrope. Pogledati Generalni plan na sajtu urabinistickog zavoda NS, ima ga i u grafickom obliku za one koji poput Nemanje ne umeju da razumeju ono sto je napisano.
@Bojan
Iskreno, moje misljenje je da od ovog gore ne moze. Mislim upravo na tu tacku, taj kruzni tok. Sa zavrsetkom Galensovog betonskog Mordora na toj lokaciji, bolje da dignu zid na kraju bulevara. I dalje mislim da resenje sa dizanjem saobracaja iznad kruznog toka pa dalje moze samo poboljsati. Mozda gresim, ti mislis da gresim, ali iskreno, ne vidim kako. Samo most u Futogu/B. Palanci sumnjam.
"Kao prvo, postoji bolje rešenje i naveo sam ti ga - most dalje prema Bačkoj Palanci."
Skoro pa se slazemo u necemu :) Da, iako ja mislim da je to deo resenja a ne i kompletno. Tacnije, oba su potrebna. Istovremeno. I dalje mislim grad od 400k stanovnika, koji lezi na Dunavu, sa 2.5 mosta je suludo.
"svi koji sada sa severa autoputem idu za Srem će se isključivati kod Novog Sada i ovom trasom kroz grad ići na most."
Ne treba zaboraviti i pravac koji nije autoput, dakle Sev. Backa - B. Petrovac / Rumenka. Trenutno sve ide ili novim bulevarom pa se zakuca u kruznom toku na Limanu, ili Rumenackom pa na bulevar ili jos gore C. Dusana. Resenje, mozda gresim, su 2 mosta - prvi kod Futoga, da se teretni saobracaj tu prebaci preko u Srem, plus svi iz tog dela ka Sremu, a jos jedan na mestu gde si planira koji se vezuje na nove bulevare. Mozda manje dimenzionisan, ali i Most Slobode je kritikovan kao preglomazan kad je napravljen.
/
Bojan
Stalno se hvataš za to da li postoji bolje rešenje za postojeću gužvu u tom delu grada i praviš se lud na činjenicu da ovo može i debelo da je pogorša. Kao prvo, postoji bolje rešenje i naveo sam ti ga - most dalje prema Bačkoj Palanci. Kao drugo, u te priče da preko tog mosta neće ići teretni saobraćaj verujem taman koliko i u to da ovo nije izgovor za provlačenje tzv. "Novog Sada na vodi" - decenijama se ne obustavlja teretni saobraćaj kroz Nacionalni park, a sad će baš da ga spreče ovuda. Treće, apsolutno postoje tokovi redovnog, "neteretnog" saobraćaja u gradu koji bi ovaj most pogoršao. Navešću samo jedan primer: svi koji sada sa severa autoputem idu za Srem će se isključivati kod Novog Sada i ovom trasom kroz grad ići na most. Njima bi se ista pogodnost omogućila i izgradnjom mosta dalje uzvodno, ali na ovaj način bi se napravila još jedna Gazela, što je urbanistički sumanuto. Takvih primera ima još, ali je i jedan previše.
@Bojan
Nisam bot, sjajno sto je jedini kontra argument kad se neko ne slaze sa tim sto govorim upravo taj. Znaci da drugih kontra argumenata nema. A bot nisam, od sredine 90-tih sam i protestovao, i isao od vrata do vrata kad to bas i nije bilo pametno, i agitovao protiv istih ovih i jos gorih. Tj kad pogledam u nazad, dosta tih za koje sam agitovao su i deo ove vlasti sada (komunalni partneri), a koji su i sami doprineli da nastane haos u gradu. I jedni i drugi su doveli do haosa. Ja sam pitam: da li neko ima bolje resenje?
Šodroš IV
Bojan
Teretni saobraćaj, bilo iz Srema ka severu Bačke ili obrnuto, nema šta da se trenutno isključuje sa autoputa sa severa i ide kroz grad preko Limana, niti da dolazi Mostom Slobode pa tutnji kroz Novi Sad. Ako postojeći autoput ne radi posao, znači da treba da se pravi most izvan Novog Sada koji će spojiti Srem i zapad Bačke, a ne da se pribegava ovakvim idiotskim idejama koje su samo pokriće za napad na jedino parče nerazvaljene obale i izgradnju nekakvog somnambulnog "Novog Sada na vodi".
@/
Samo dođi, nemoj da se stidiš.
Nemanja
Da se napravi još jedan most ala Slobode koji bi počinjao negde oko Depresije, ulazio sa jednim stubom u Šodroš i izlazio na rskrsnicu prema Popovici, verovatno se niko ne bi ni bunio, jer bi stvarno rešio problem gužvi u centru Kamenice.
Ovaj predlog hoće da od bul Evrope napravi Partizansku ulicu, tranzit za teretni saobraćaj, imaš li ideju šta to znači?!? Bukvalno polovinu Novog Sada bi pretvorili u mesto gde se ne mož živeti od buke i zagađenja...
/
/
@Bojan
Saobracaj novim bulevarima koji ide ka sremskoj strani se dize preko Limana i usmerava na most. Do sad je sav taj saobracaj isao na Cara Lazara pa na bulevar ka mostu ili desno u Ive Andrica pa levo u N. Fronta pa ka mostu. O kakvom dodatnom saobracaju ovde pricamo? A iz pravca Srema, ko ide ka Futogu, na autoput, na sever Backe, ili na NN spusta se odmah na Bulevar Evrope. Sa mosta u tom pravcu ce samo silaziti ko ide ka Limanima, eventualno na Bulevar Oslobodjenja.
OK, ajd po tvome, ovo budalastina. Objasni mi molim te kako bi ti resio 2 bulevara, ogromna, koja vode saobracaj sa severa, od Futoga/BP, od Rumenke/B. Petrovca, autoputa, i koji se sudare u malom kruznom toku gde je samo jedan izlaz ka C. Lazara..ajde objasni sta bi sa tim radio? Slusam.
RVosha
Sujeta do neba
Znaci Milos nas se uznemirio
Inace njega sve ovo jako nervira kad mu neko ne ide niz dlaku
Ne moze da prihvati da su mu ideje lose skart i da je normalan saslusao bi gladjane i sagledao obe strane
Ovako samo se duri ko dete i dozvoljava da ga sujeta prevlada jer je neko rekao da je njego most los
Bojan
"Ovim resenjem se dize saobracaj koji ide na sremsku stranu odatle, svanuce Limanu IV ako se ovako resi."
Ovo je vrhunska budalaština, rešiće se problem gužve na Limanu IV tako što će u taj kraj da se usmeri dodatni saobraćaj? Ne znaš dečko šta pišeš kao što ni ovi nemaju pojma šta rade, ali nije strašno, ovog puta nismo ludi da testiramo dokle idu s ovim budalaštinama nego sasecamo u korenu.
aa
Nije tacno. Ovakva situacija kakva je sad, sa 2 bulevara koji zavrsavaju u jednom kruznom toku pa dalje na Bul c. Lazara ne odgovara Limancima sigurno. Apsolutni kolaps i brdo saobracaja zaglavljeno na kruznom toku i raskrsnici sa Cara Dusana, b. cara Lazara i Ive Andrica je zlo i naopako. Ovim resenjem se dize saobracaj koji ide na sremsku stranu odatle, svanuce Limanu IV ako se ovako resi. Da li postoji drugi nacin? Ovde svi vicu ne ovako, a niko da da smisleni odgovor kako drugacije? Most kod Futoga? Moze, ali ne moze zameniti ovaj, trebaju oba!
A ovaj sto se brine za centar Kamenice. Ako bude ovaj most, 3/4 saobracaja ka NS koji trenutno gusi i zatrpava centar Kamenice ce otici ka NS preko mosta, pre ulaska u centar. Ko iz NS ide ka delu Kamenice oko Mil. skole, ici ce preko mosta Slobode.
Cak se se smanjiti pritisak na naseljavanje i gradnju u Novom Sadu, sa ovim mostom krenuce gradnja po Bockama i dalje.
iskreno, sokiran sam da grad velicine NS, sa 2 i po mosta, a na Dunavu.. a ovde ljudi nece mostove? Zezeljev je za saobracaj u NS potpuno nebitan, Duga je smesan most bolje da naprave od njega pesacko biciklisticki a Gradic pretvore u pesacku zonu, ostao samo most Slobode koji necemu i sluzi. I onda citam komentare na proslu vest neku, predlozi da se zaustavna na mostu pretvori u biciklisticku?!?! Srusiti mostove sve najbolje.
Šodroš
A kako bi bilo da umesto što podržavate pomeranje problema iz svog u susedno dvorište, da se i vi založite za sistemsko rešenje (izgradnju mosta na adekvatnoj lokaciji)
@Zrno soli
Ratko
Tako da nemate mnogo argumenata čak ni za Šodroš.
Mafija je to
Kilmister
PS: Mozda Kamenicani razmisljaju o prodaji nekretnina ali dzabe da prodas, de ces onda?? U Ns je sve skuplje kao da smo u Becu jbtzvt.
Nemanja
Evo senilni starac iz pečalbe nam je sad postao i stručnjak za urbanizam. Shvatite idioti - šta god da se planiralo, ljudi neće most na tom mestu, a još niko nije izveo da tako nešto podigne na silu dok ga stanari okoline blokiraju.
Šanji
Bojan
Ahahahaha, vama indijancima iz divljih naselja puno sreće kad budete trebali da dolazite na Šodroš da nam na silu nametnete izradnju mosta.
Bocke
Siguran sam da ovi iz inicijative ne zive u tom delu, pa bih malo da zezaju nas kojima je most neophodan sto pre.
Novosadista
Gospodine. Pre nego sto komentarisete. Prosetajte barem prvi put po Sodrosu. Posto ocito niste. Tamo nema ni jednog splava... Smece? To se cisti redovno uz inicijativu gradjana. Da. Ostane puno. Bas zbog takvih kao vi, i drugi. Koje je briga za prirodu i svoju okolinu... Drugo. Ako tu prodje most. Magistrala. Auto put. Gde da idu ljudi, koji tu zive?
Zrno soli
Krcko
Ionako je na ivici
/
dobili ste glupave bulevare pre 10g koje su takodje isplanirali komunjare. krkljanac u njima bas ne lici da su efikasni.
onaj most za miseluk i sami znate da je politicki postavljen na mesto gde je sada a ne zbog potrebe.
nazovi futozani koji bi opet okolo u kamenicu su posebna prica. pa njima ce brze skelom biti da predju dunav nego ovim mostom
Razvaljuj
dijasporac
Na sajtu NSUrbanizam imate Generalni plan Novog Sada iz 2012 godine ( http://www.nsurbanizam.rs/gpns ) i tamop je ucrtan most protiv koga se danas bune aktivisti, znaci to nije nista novo i taj most ne gradi zbog NSH2O kako pokusavaju dezurni pljuvaci da nam "otkriju".
Takodje treba napomenuti da je po tom istom GUP-u predvidnjena izgradnja saobracajnice od E-75 od Kaca do obale Dunava ispod Toplane sa oznakom M21, pa novim mostom preko u Petrovaradin negde oko Navipa i dalje obilaznicom oko Sr.Kamenice do Paragova i buduceg tunela za Irig. Predvidjeno je da ovim drumom ide kamionski saobracaj od SU i ZR ka RU i ZG a ne kroz Bul.Evrope cime aktivisti plase malu decu i neobavestene gradjane.
Sve ovo izgleda odlicno na papiru, pogotovo sto ekoloska prica nema veze sa mozgom ( sem ako u zadnje 2 godine koliko nisam bio tu Ribarac nije sredjen i ociscen od smeca, divljih objekata i splavova). No da bi se realizovala proci ce decenije.
Vladan
Znači kolona s mosta da ide pored osnovne škole, pa još kroz tri uske ulice da pravi haos kroz rezidencijalni kvart. Stvarno je teško proceniti šta je ovde najgluplji komentar, ali ti si se potrudio za sve pare.
Nemanja
Okej, to je to, idemo na proteste i blokade saobraćaja (naročito teretnog). Nećete provući magistralu kroz srce NSa, nije vam ovo Begorad.
Most tipa Slobode za vikendaše da oslobodi centar Kamenice je ok, mada jako veliki luksuz i nikakav prioritet.
Logi
Дејан
Ако не можете да замислите погледајте Blade Runner, Пети елемент или неки сличан филм. Тамо је све лепо приказано.
Мост да, али само за аутомобиле, моторе, бициклове и градске аутобусе.
Bujke
Vicko
Djomla
Dijana
Pa majku mu jesmo Novosađani?! Shvatite da se grad širi i da nam treba što više mostova. Kakvo bre mrestilište nek se mreste kad napravimo most. Mora postojati balans između prirode i potrebe čoveka, novi most nam je neophodan a svakako ćemo ići u pravcu ekologije konačno se i ta svest probudila. Ali ne da zbog toga budemo protiv novog mosta.
комша
Са моста идем десно, па кроз кварт поред школе, па испод моста Слободе и булеваром Деспота Стефана. Даље можеш преко Телепа ка Насељу кроз улице 1300 каплара и Симе Матавуља. Треба мало знати град, па је савет овим новопридошлицама да мало вежбају улице. Није Нови Сад само булевари...
комша
Juzni Telep
Toma
Žeželjev most zjapi prazan.
Most tog tipa treba izgraditi u Futogu. Rešava mnoge probleme. Šta kada pređe u Kamenicu? Ponovo na put sa 2 trake i kroz ulice?
Takođe valjalo bi se pričati i o naduvanoj ceni mosta, kriminalu, direktnoj pogodbi, ignorisanju domaćih firmi, korupciji i razvijanju kineske privrede umesto srpske od strane deklarisanih patriJota...
NS
Učlanio si se ti odavno.
Deki
NS
@samo kažem
Za skretanje levo kod NIS zgrade i kolona koja se proteže duž mosta nije kriv nedostatak još kednog mosta već krajnje retardirani upravljači saobraćajem u NS koji su zaspali negde 1959.godine. Ovakav retardizam od saobraćaja nigde u iole većem gradu sveta ne postoji. Sve i jedna raskrsnica je projektovana na isti, retardirani način, i svuda je haos za skretanje levo.
To ne rešava novi most, to rešava upravljanje saobraćajem.
I, da, naravno: znanje i umeće vožnje automobila, bez lekića, tabletica, kokaina i gandže. A to je sve preteran zahtev za NS vozače.
NS
Подунавље
Предложено решење је апсолутно супротно општем и подређено личном интересу моћника.
Природна места за мост су места: одмах иза Б. Паланке и на месту саобраћања скела: Бегеч-Баноштор и Футог-Беочин, при чему је стратешки најзначајнији код Б. Паланке.
Ljiljana
Mastodont
Dođite samo, tako ste se folirali i da ćete da nam gradite garaže pod prozorom, a onda - prpa. Od ovog mosta nećete videti ni tablu.
/
fol protesti kao protiv rusenja banke komune.
jos ce i pesme citati kao tada
Đura
Diletant
Petar
V5
Čika
Slično će se događati i sa svim predstojećim infrastrukturnim projektima - nadležni će aljkavo isplanirati (?), a dežurni čuvari svog dvorišta će (ne)opravdano vrištati...
Lule
Pozz
Ja
XYZ
Nada
NS
Floki
Bul. Evrope
Djomla
65+
Limanac
Superhik
Srki
Sofia
Pa jeste bili u Budimpešti nekada?!!!!
Jesu tamo poremetili mrestilišta dok su pravili mostove?
Dajte urazumite se, ako mrzimo AV nećemo valjda biti protiv novog mosta, kovid (gradske bolnice) i prečistača otpadnih voda?!
Pogotovo što se svo troje finansira iz republičkog budžeta!
Vasan
NS
Dimidoza
➕
koji % gradjana
hocete da dodjemo mi koji zelimo mosta pa da vidite koliko ste jadni i mali
Prsa u Prsa za bagerom ?
Pera
@goran
O urnisanju građene sredine u Novom Sadu, ekološkoj katastrofi na Dunavcu i Šodrošu, zagađenju Novosadske strane može naširoko da se piše.
laku noć
Mugabe
Petar
Koliko znama stručnjaci kakav je profesor saobraćajnog fakulteta Vuk Bogranović i drugi su, baš zbog zaštite okoline denivelisali početak mosta sa Bačke strane i svaka im čast na tome. Gospodinu koji se spominje u ovom tekstu je povređena sujeta jer nije po njegovom. Moram da aplujem na sve da svate da mostovi donose samo dobro i da je sve drugo politikanstvo.
Logi
Bojan
Gužvu u Kamenici ne rešava ovaj most, već most koji bi bio izgrađen u nivou Beočina i koji bi omogućio ljudima iz Beočina, Rakovca, Ledinaca, Čerevića, kao i tranzitnom saobraćaju u tom delu da ne kruže 50 km da bi stigli do Futoga.
Limanac
Singer
Mrko
Mrgud.
Neko
Jaja
Sada taj narod koji je kupovao stanove tamo misleci da ce to biti novi centar, misle da ih vlast vara, ustvari oni su sami sebe prevarili ili ih je incestitor prevario pricom o Bulevaru Evrope
tuga
AS
Dobrivoje
Sigurno da može da se napravi most bez silovanja grada i prirode.
Li-man
Nebitan
Telep
Nina
pajo patak
Vule
Inace, taj most je u planu vec jedno 30 godina, i ko god da je zidao tu, znao je da ce da bude guzva i kakav ce kvalitet zivota da bude.
Ozvalavljen
anarhista
Nećemo most,
Zebra
Radost
Samo kazem
Dukka
Radoslav
Zloheb
Pogoršava se kvalitet života nekoliko stotina ljudi (koji nisu našli za shodno pre kupovine nekretnine da pogledaju planove... ili su pogledali planove ali nisu verovali da će ikada biti realizovani), a poboljšava kvalitet života 10 -ina i 100-tina hiljada ljudi.
I sad bi trebalo da grad bude talac ličnih interesa grupe ljudi..? Nije lepo psovati, a ni komentar ne bi bio objavljen, pa ću reći samo da - ako ih zanima širi interes, a stručnjaci su - neka se bore da most bude urađen uz minimalnu štetu po eko sistem (u reci i pored reke)
Sve ostalo je - bruka i sramota. Urbanistički je to predviđeno pre više decenija.
Ako Vučević ovo izgura - učlanjem se u SNS.
Goran
Pozz
Piško
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H