Novosadski odbornici će na sednici Skupštine grada razmatrati urbanistički plan za aerodrom na Čeneju, koji za cilj ima da se putnicima omogući da iz ovog dela Vojvodine lete ka regionalnim centrima.
Jedna obicna budalastina koja sluzi pojedinim strankama za dobijanje poena. Vojvodina svakako ima aerodrom. Koliko se razumem u geografiju, Surčin mu dodje u Vojvodini, kao i Batajnica …. Vazdusnom linijom Cenej - Surcin je manje od 70 km. Autom od NS do Ceneja ste za 25 min, do Surčina za 50 min. Znači - NEPOTREBNO skroz. Bolje je stedstva prebaciti na izgradnju nove deponije, mozda ponovno uvodjenje tramvaja i povezivanje sa prigradskim naseljima i svasta nesto drugo. Nije mi jasno zasto se ljudi toliko pale na izgradnju tog aerodroma. Pa di ćemo mi i da putujumeo.
Sve je ovo lepo ali o tome neprestano trube najmanje 10 godina i ništa... ništa ih nije sprečavalo da do sada realizuju postojeći plan, niti da ga po potrebi menjaju i poboljšaju...ništa osim nedostatka dobre volje... Ko o čemu, u Beogradu o metrou, u NS o aerodromu na Čeneju...
Jao kako su naši ljudi nemaštoviti, kao papagaji jedno te isto i večito kontra.
Ako može Srbija da zida aerodrom u tamo nekom Trebinju... može i u ravnici.
Jako je kratkovido i samoživo što neki ovde računaju 45 min. od NS do BG aerodroma.
1) ne postoji redovan buska linija od NS do ovog aerodroma, a brzi voz još manje.
Uvek morate nekog da moljakate da vas vozi - ta osoba mora da vas vozi tamo, da se vrati u NS, da opet vozi donde da vas pokupi na povratku i opet vozi za NS.
To su 4! vožnje od 45 min (to vidim niste sabrali i uračunali).
2) 1/2 Vojvodine je severnije od NS i vožnja u samo 1 pravcu do BG aerodroma traje puno, puno više od 45 min.
Na stranu što je sramota da NS nema aerodrom, a jeste sramota.
Uz to, dobro bi bilo imati rezervni aerodrom - možda u BG bude magla nekad.
ps Surčin nije u Vojvodini. U Sremu jeste, ali u Vojvodini nije.
Mi Vojvođani nemamo teritorijalne pretenzije - zna se šta je Vojvodina i gde je.
Naopako da nam u Vojvodini bude Zemun (Munze), Batajnica (Bataja) i slično, to nam ne treba.
@Bojan/ A iz Subotice je najbrže do Budimpešte, iz Sombora do Osijeka, iz Kikinde i Zrenjanina do Temišvara... Neopravdano je da Novi Sad nema aerodrom poput Niša, Kraljeva i budućeg kraj Trebinja (kojeg gradi Srbija!).
Vojvodina ima aerodrom u Surčinu koji je još iz Kraljevine jugoslavije bio i drugoj banovini.Inače Na Čenej koji je bio vojni aerodrom smo išli kao deca šezdesetih i sedamdesetih na aeromitinge.Tamo su tad postojali i avioni iz drugog svetskog rata koje smo razgledali.Danas zakorovljena livada bez ičega.Za aeridrom treba velika zgrada.Pogledajte na šta liči autobuska i železnička stanica.
Da li iko razmišlja o osnivanju vojvođanske avio kompanije? "Lala džet", "SBB airlines" (Srem, Banat, Bačka, da ne bude zabune), "Irinej airlines"... Tu svakako treba o firma za ketering sa domaćim specijalitetima. Stjuardese kao iz pesme: "Volem vola velikih rogova i Sremicu širokih guzova..."... AviJo industrija je čudo
Ovo spada u kategorije "samo u Srbiji" - da se usred ravnice decenijama vodi polemika da li jeste ili nije moguće da se postojeći sportski aerodrom pretvori u komercijalni?!?
Pa, da ste kašičicama do sada nasipali beton, imali bismo već Hitrou, wtf?!?
Izbetonirajte tu pistu, pre 70 godina (WW2) se to radilo za nedelju dana, pa nije pista ured ravnice Viseći vrt, za ime sveta!!!
Fenomenalan pogled iz aviona na gradsku deponiju,pa još kad zamiriše ... požare neću spominjati. Izmestite deponiju da vam ne ometa poletanje dok još nije dobila visinu Mont Everesta.
Aerodrom je na sat vremena vožnje od NS-a.
Pa šta će nam koji andrak još jedan aerodrom na 25 minuta od grada.
Koliko će nas to koštati tj našu decu, pošto su njinu već opslrbili
Ko će da plati izgradnju aerodroma u Trebinju? A drugo, niko ne zna niti se može izračunati koliko naših građana koriste aerodrome u Temišvaru, Budimpešti, Osijeku...
Pisko bi voleo da postoji veza samo sa Pristinom,Zagrebom,nije mi jasno sto mu smeta Republika Srpska,ja bi isao kod onih koje volim ne bih ziveo sa onima koje ne volim
Novosadjanima niste ne odgovara!Kada nema mosta što nema mosta,kada ga prave što ga prave....kukaju da nema aerodrom i kada hoće da prave a što ga prave...ispada da je bliži Surcin nego Čenej
Pa ljudi 21 vek je valjda idemo napred...
Niko da se zapita odakle i kako će da poleću leteći automobili kojih ćemo imati neograničen broj... Eto, ako niste znali, sada znate. Sa Čeneja će da poleću leteći automobili koje će da štite dronovi koji mogu da nose bum bum od pola tone.
Vojvodina nema putnički aerodrom i iz toga proizilazi da joj je barem jedan neophodan. Novi Sad zbog svoje veličine i centralnog mesta u Vojvodini bi bio logično rešenje . Nisu zadovoljavajući predlozi po kome bi taj aerodrom bio za manje avione i samo lokalne linije već to treba da bude aerodrom srednje veličine i za sve tipove aviona po ugledu na aerodrome u Osijeku i Temišvaru. Treba povezati Vojvodinu niskobudžetnim letovima sa evropskim destinacijama poput Londona, Pariza, Berlina, Amsterdama, Barselone, kao i lokalne destinacije do Beča, Budimpešte, Ljubljane, Zagreba, Sarajeva, Rijeke, Niša, Skoplja...
Činjenica je, da aerodrom puno znači u smislu privlačenja investitora iz inostranstva. I svaki grad koji ga ima, ima plus u tom smislu. A slažem se da su Novom Sadu potrebne nove infrastukture, mada je odgovor na sve, da Vojvođani preuzmu vlast nad Vojvodinom, i onda izvrše stvarnu decentralizaciju svojeg, pa da ljudi ne moraju da se doseljavaju i prepunjavaju jedan grad, nego da se sve ravnomerno razvija. I da su funkcionalne bolnice, škole itd., i u drugim mestima, ne samo Novi Sad.
Не планира се аеродром код Шајкаша. То је просторни план и њиме је само забрањено да се на том земљишту гради било шта друго, јер би се ту можда једног дана градио аеродром, ако се укаже потреба. Од тога наредних неколико деценија сигурно неће бити ништа.
Znači od Budisave ima da napravite kraj sveta,uredno je zaobilazite čak je nema ni na putokazu,a toliko ste se raspričali o budisavskom aerodromu,Lidlu,industrijskoj zoni itd ...Smešni ste....Čenej je Čenej sećamo se koliko su se nafatirali oni što su sada ovi u pričama o aerodromu.
Je aerodrom udaljen 45 min vozom.
U slučaju NORMALNIH konekcija toliko je aerodrom Nikola Tesla udaljen od NS-a.
I Čeneju se neće dozvoliti razvoj, baš kao što je stopirana razvoj niškog aerodroma.
Čenej će služiti za zapošljavanje stranačkih vojnika i za drobljenje basnoslovno mnogo novca.
Baš kao i aerodrom Nikola Tesla.
A sta je bilo 2007, 08 i 09 kada su odrzani medjunarodni aero mitinzi i kada su stranci takodje poletali i sletali sa cenejskog aerodroma.Tada je takodje organizovana pasoska i carinska kontrola na aerodromu ili se to tada ne racuna?I kako vas vise ne mrzi da ponavljate tu pricu o aerodromu.
Za nije, pre otprilike pola godina, bila vest da se Republičkim planom aerodrom planira u ataru mesta Šajkaš ? Navodno odustali su od Čeneja.
Čenej je bolja lokacija ali usaglasite se već jednom ...
Koji je smisao ovog? "Usvaja se plan koji predviđa da Čenej postane međunarodna putnička vazdušna luka" - Aerodrom "Nikola Tesla" je na 45 minuta vožnje od Novog Sada - realno brže mi stižemo do aerodroma nego neko sa Karaburme.
Drugo, pravljenje aerodroma povlači za sobom aero zagađenje i zagađenje bukom.
I konačno - ko će sve to da plati i koja je isplativost svega ovoga?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Usvaja se plan koji predviđa da Čenej postane međunarodna putnička vazdušna luka
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•16.06.2021.
•17:20 > 17:31
Komentari 47
Schlange
RVosa
Peja
Pera
jao
Ako može Srbija da zida aerodrom u tamo nekom Trebinju... može i u ravnici.
Jako je kratkovido i samoživo što neki ovde računaju 45 min. od NS do BG aerodroma.
1) ne postoji redovan buska linija od NS do ovog aerodroma, a brzi voz još manje.
Uvek morate nekog da moljakate da vas vozi - ta osoba mora da vas vozi tamo, da se vrati u NS, da opet vozi donde da vas pokupi na povratku i opet vozi za NS.
To su 4! vožnje od 45 min (to vidim niste sabrali i uračunali).
2) 1/2 Vojvodine je severnije od NS i vožnja u samo 1 pravcu do BG aerodroma traje puno, puno više od 45 min.
Na stranu što je sramota da NS nema aerodrom, a jeste sramota.
Uz to, dobro bi bilo imati rezervni aerodrom - možda u BG bude magla nekad.
ps Surčin nije u Vojvodini. U Sremu jeste, ali u Vojvodini nije.
Mi Vojvođani nemamo teritorijalne pretenzije - zna se šta je Vojvodina i gde je.
Naopako da nam u Vojvodini bude Zemun (Munze), Batajnica (Bataja) i slično, to nam ne treba.
Mp
Dragan
Ufff
ruska baza u Nišu, američka u Novom Sadu...
već 10 god
Sabahudin
Iva
Nemanja
Pa, da ste kašičicama do sada nasipali beton, imali bismo već Hitrou, wtf?!?
Izbetonirajte tu pistu, pre 70 godina (WW2) se to radilo za nedelju dana, pa nije pista ured ravnice Viseći vrt, za ime sveta!!!
Zoka
Toma
Jaa
Banderaš
Banderaš
Toma šljam
VV
Netačno.
Vojvodina ima aerodrom u Sremu i zove se Nikola Tesla, Srbija nema aerodrom.
Zakleo se bumbar
@NixonNS
Jedni "guraju" jedno, drugi drugo, pa ko izgura, postane (multi)milioner
49
Sale
zli
Ćoravi desk
Aerodrom je na sat vremena vožnje od NS-a.
Pa šta će nam koji andrak još jedan aerodrom na 25 minuta od grada.
Koliko će nas to koštati tj našu decu, pošto su njinu već opslrbili
ns
Zoran
@
Vojvodina je jedina regija na svetu od 2 miliona stanovnika bez aerodroma.
Lepo od vas sto racunate 45min od NS do BG aerodroma - ko ima nekog da ga vozi.
A koliko je to minuta od SU, SO, ZR i KI, i ostatka Vojvodine koji je severnije, istocnije i zapadnije od NS?
Nije 45min.
Ligican je NS aerodrom - i prestiz i prakticnost i potreba.
Pera
Š
Verovatno posle izbora 2022-ge?
Milan
Pa ljudi 21 vek je valjda idemo napred...
Kokakole
Podbarac
Tolko.
Dejan
V8
Cheney
Slucaj
May
Ģyarma
Grunf
Dule
EvoOvako
U slučaju NORMALNIH konekcija toliko je aerodrom Nikola Tesla udaljen od NS-a.
I Čeneju se neće dozvoliti razvoj, baš kao što je stopirana razvoj niškog aerodroma.
Čenej će služiti za zapošljavanje stranačkih vojnika i za drobljenje basnoslovno mnogo novca.
Baš kao i aerodrom Nikola Tesla.
Letac
NixonNS
Čenej je bolja lokacija ali usaglasite se već jednom ...
Piško
Bojan
Ovaj besmisleni projekat služi isključivo za lečenje kompleksa.
Nomad
Drugo, pravljenje aerodroma povlači za sobom aero zagađenje i zagađenje bukom.
I konačno - ko će sve to da plati i koja je isplativost svega ovoga?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H