Autor: Danas

Novi Sad
22.06.2021.
08:59 > 09:23
Nakon što obnova pruge Beograd - Novi Sad bude završena i prvi vozovi počnu da saobraćaju početkom 2022, na toj relaciji će se zaista putovati brzinom od 200 kilometara na sat.

Komentari 109

  • Aurora

    29.10.2021 11:31
    Vucic je legenda
    Covjek koji svaki dan se nadje na pozirivnom mjestu ,radi za dobrobit Srbije,kako i koliko vozi ,novi voz potpuno nebitno.Vazno je da je gospodin Vucic ,postigao napravio,sve sto je godinama stajalo neuradjeno,uradio .Najbolji je u cijeloj Evropi.U svakom trenurku ima novac za nove investicije u Srbiji.
  • Ozvalavljen

    25.06.2021 10:01
    @dijasporac
    E deda deda, sada ce ti sega megaTRUD "strucnjaci" da ti objasne kako SNS sekta planira zaduzuje ovu zemlju dok ne ode na dobos!
  • Bojan

    25.06.2021 09:27
    @dijasporac

    Odsustvo smisla u tvom komentaru bi me zaprepastilo, da ne znam sa kime razgovaram. Blizina užeg centra grada i mnogih važnih turističkih i poslovnih lokacija u njemu je je od nesumnjivo većeg strateškog značaja za ljude koji vozom dolaze u Beograd od Mostarske petlje i Autokomande, samo budala bi uopšte pokušala to da porekne. Međutim, ja sam prvo i osnovno govorio o povezanosti. Stara beogradska stanica je bila na neksusu gradskih linija isto kao što je i novosadska autobuska stanica, i njeno pomeranje negde gde prolazi gradska linija ili dve ima podjednako smisla kao i ovdašnji suludi pokušaj pomeranja stanice s kojim smo imali posla. Sa stare železničke si relativno brzo i bez presedanja mogao da stigneš i do Sajma i do Autokomande i do Karaburme i do Zemuna, a da bi se omogućila slična povezanost nove stanice trebalo je početi ozbiljno prekrajati beogradske linije još pre 10 godina, a ne osloniti se na jedan bus i metro koji će možda jednom postojati. No interMet stručnjaci iz fotelje koji su železnicu poslednji put koristili pre 20 godina svakako znaju bolje.

  • Del boy

    25.06.2021 08:32
    Ha ha ha
    Neće se zaukati ni 80 a već će morati da staje petrovaradin, sr. Karlovci, karlovački vinogradi, čortanovci itd, samo stajanja će biti 30min da putnici udju i izadju. Cirkus. Propaganda je čudo.
  • @dijasporac

    25.06.2021 08:16
    “...No inerMet strucnjaci kazu da je sve to sranje....”

    Kao što si i ti, jedno veliko isto to....
  • Del boy

    25.06.2021 08:15
    Debili
    Debili troše pare na gluposti, brze pruge imaju smisla u velikim državama gde velike razdaljine od nekoliko stotina km od grada do grada radi bržeg protoka robe i ljudi i gde ima ekonomske logike. Pogotovo što 2000 din košta da odeš u bg i vratiš se +gradski prevoz. To ulaganje će se isplatiti tek za 400 god. Evo i malta će da gradi brze pruge.
  • Boki

    24.06.2021 18:03
    Pljačka
    Dok je ovaca biće i vune (novaca).Ne znaju više na kojim putevima mogu da kradu pa su prešli na pruge. Ološ i klošari sa vlasti će nalaziti "investicije" i to veoma "povoljne" dokle god im to omogućava marva koja ih je izglasala.
  • dijasporac

    24.06.2021 17:55
    @Bojan
    Sta su "kljucna strateska" mesta u Beogradu? Balkanska ulica, Terazije i Knez Mihajlova? Cisto radi informacije. Nekom je kljucno mesto Usce, nekom Delta city, trecem Karaburma, cetvrtom Autokomanda itd.

    I gle, pogledas mapu BGD-a a ono Prokop lezi na 400m od Mostara i Autokomande i 500m od Sajma. Na stranu sto u BGD imaju ideju da izgrade metro liniju koja ce ici na 200m od stanice ali i ono sto tamo zovu unutrasnji magistralni prsten ( most na Adi je deo toga kao i tunel od mosta do Autokomande) ce prolaziti pored Prokopa. Prokop je predvidjen za saobracajno srediste Beograda jos pre 60 godina, problem je sto realizacija ide izuzetno sporo (novac, ratovi, sankcije) i sto Prokop jos nije postao stanica na koju staju vozovi iz pravca severa jer se pruga NS-BG trenutno obnavlja. Kad to bude gotovo nije problem uvesti par autobuskih linija ili napraviti tunele i pasarele za konekciju sa Autokomandom, Sajmom i Mostarom. No inerMet strucnjaci kazu da je sve to sranje.
  • Fat Controller

    24.06.2021 14:22
    Da li se u Rusiji i Kini 40 km pruge gradi 3 godine i pri tome se potpuno obustavi saobracaj izmedju dva velika grada? Ne, to se desava samo u banana drzavama.
    Pruga za 200km/h je besmislena, takvo sto postoji jos u Maroku ima par linija, a na stanicama mozaici voljenog kralja (nije losa ideja), dok gradovi nemaju infrastrukturu i druge neophodne stvari.
    Za ovako malu zemlju je vmax 160 km/h plafon i sasvim dovoljno a to je mnogo jeftinije ali je i ugradnja manja.
    Teretni saobracaj se ne odvija brzinama vecim od 120 km/h iz raznih razloga a on jedino moze da donese kakav takav prihod. Od putnickog saobracaja nece biti nista, samo gubici.
  • Bojan

    24.06.2021 10:56
    @dijasporac

    Tako je, prokop nije prava stanica zato što je katastrofalno povezana sa ključnim strateški najvažnijim delovima grada i položaj prema njima joj je daleko inferiorniji u odnosu na staru stanicu. Ili, što bi seljoberi i botovi rekli, "nije u krugu dvojke".
  • dijasporac

    23.06.2021 23:50
    @Marija C.
    Prokop (ili Beograd Centar kako mu je zvanicno ime) nije "prava" stanica? Zasto? Zato sto nije u krugu dvojke? Pazi kad su tu stanicu urbanisti predvideli jos 1965-69 za buducu glavnu beogradsku zeleznicku stanicu. OK, jeste preuranjeno 60 godina ranije predvidjati buduce objekte ali nije da se u BGD ne trude, izbetoniraju svakih 10 godina po jedno stepeniste na toj stanici. Jos kad na tu stanicu nakace metro liniju Makis-Visnjicka banja ima svi da potrcite u Begis.

    Jos jednom, nije problem tehnicko resenje pruge, ovo sto rade je daleko bolje od onoga sto je bilo do juce, problem je da li takva pruga Srbiji treba, problem je zaduzivanja kod Kineza, problem je netransparentnosti celog posla (koliko, kome i cega). To je kao ono kad se zaduzis da kupis trosoban stan a jenosoban ti je dovoljan, kupis ga po vecoj ceni od trzisne a jos se banka i agent za nekretnine ugrade u cenu po nekom njihovom dilu, u ulozi tog oguljenog nesrecnika je Srbija a negativci se daju lako prepoznati.
  • Nikola

    23.06.2021 21:56
    @ex chapman
    Kad već imate uvid u projektnu dokumentaciju, mogli biste da nam napišete na kojim deonicama će se voziti kojim brzinama.
  • miki

    23.06.2021 19:58
    ma sve je to isto od Beograda do Sida sam putovao 3 sata i 45 min evo neki dan od Berlina do Minhena 3 sata skoro isto mada Berlin-Minhen 584 km Beograd-Sid 100njak mozda koji kilometar vise ali ekskurzija jebiga poneses peceno pile pogacu flasu vina kao 80tih kad krenes na more
  • Marija C.

    23.06.2021 19:48
    A stanica?
    Kako će se putovati vozom kad Beograd nema pravu železničku stanicu?
  • dijasporac

    23.06.2021 18:54
    Meni nije jasno kako su ti "strucnjaci" koji govore za Danas postali "strucnjaci" ako ne znaju da voz ne moze imati brzinu vecu od 100km/h u prvih 25km, od Prokopa do St.Pazove voz prolazi kroz gusto naseljenu zonu, kroz bezanijski tunel u krivini i tek iza Pazove moze da ubrza do pune brzine ali samo do Cortanovaca. Posle zbog tunela, Karlovaca, Petrovaradina i ulaska u sam Novi sad mora da vozi manjom brzinom. Nije neko valjda ocekivao da ce vec na novom Zezelju voz da ima brzinu 200km/h? Uostalom pola sata voznje od NS do BG daje prosecnu brzinu od 150km/h.

    Sa tehnicke strane, bar na osnovu onog sto se vidi po internetu ta pruga je svemirski brod u odnosu na staru no pitanje je da li je Srbiji ona uopste potrebna, da li se za mnogo manje novca postojeca mogla unaprediti i odrzavati za brzine do 120km/h, da li je trebalo zaduzivati se kod Kineza. No to je pitanje koje vi glasaci morate postaviti vasem izabranom politickom rukovodstvu, mozda, kazem mozda, imaju neko razumno razjasnjenje.

  • ljubiša

    23.06.2021 17:31
    vreme
    Ni avion od Beograda do Podgorice ne leti čitavom putanjom 800km na sat, a prugom Beograd Novi Sad je 80km što znači da je dovoljan prosek od 160km na sat. Inače pruga Beograd Novi Sad se gradi za brzine do 200km na sat.
  • Bojan

    23.06.2021 13:51
    @fo

    Apsolutno nema šanse da će ovaj voz stizati od Beograda do Novog Sada za pola sata. Svako ko tvrdi suprotno je ozbiljno šibnut u glavu.
  • Bacvanin

    23.06.2021 12:52
    Ko ce da putuje vozom,kad cemo za koju godinu imati letece automobile,Koji ce se proizvoditi 400 hiljada godisnje u Srbija.
  • Imre

    23.06.2021 12:30
    Turizam
    Turistima iz sveta nije zanimljivo da se vozeTim brzinama,za njih bi bio poseban dogadjaj da se voze vozom zrenjaninskom prugom od Beograda do Zrenjanina,sa raznim programima u svakoj stanici.Obilaxak fabrike pijace vode bio bi zanimljiv dogadjaj za slikanje I slusanje istorijskog gradjenja tog za narod znacajnog projekta
  • fo

    23.06.2021 10:27
    не лупетајте
    уопште не треба да иде 200 на сат да би стигао за пола сата. довољно је да не стаје на свакој станици
  • Zoki

    23.06.2021 09:50
    dvesta-na-sat-uuuu-krivinu
    Rekonstrukcija ove pruge je bila neophodna, kao i čitavog Koridora X. Još kada je sedamdesetih godina rađena prethodna modernizacija većina opreme stranih proizvođača je već bila za 160km/h dok je domaća bila za 120km/h Tako je i sada 160km/h je neka "standardna" brzina, dok za 200km/h treba platiti znatno više. To nameće zaključak da je logično da jedna srednje razvijena država gradi prugu za 160km/h, a pogotovu ovu do Beograda koja je više prigradska linija na kojoj je bitno da bude što više polazaka i da ti vozovi voze direktno do svih stanica u Beogradu bez presedanja, pa makar vozili i sat. Tako bi se za to vreme stizao na krajnju destinaciju bez gradskog prevoza.
    Drugo, moram da iskažem sumnju na kvalitet radova braće Rusa, jer su do sada radili prugu za Pančevo, oko Mladenovca i Mala Krsna-Velika Plana i apsolutno ni jedna deonica nije završena po projektu a vozovi se vuku jedva 100km/h, uz mnoge "lagane vožnje" i stajanja na pružnim prelazima koji nisu ni proradili.
    Prva deonica "brze pruge" kod nas je Gilje(Jagodina)-Paraćin koja je plaćena i građena za 160km/h. Tu vozovi idu do 120km/h uz dva usporenja. Na sreću tu nema pružnih prelaza u nivou.

    @Mile Ličanin
    Kredit jeste nepovoljan jer nismo članica Eu pa uzimamo od onog ko hoće da nam da. Nova pruga teško može da dovede više teretnog saobraćaja ako se ne unaprede carinske formalnosti. Putnički neće otplaćivati kredit jer je nerentabilan i dotiran od strane države.
  • ex chapman

    23.06.2021 09:22
    @@ex chapman
    to sto kazes je tacno, ali ne vidim kakve veze ima sa onim sto sam ja rekao
    osim sto sam ja rekao da i ovaj voz, za koji su evo vec godinama pricali da ce ici 200 od NS do GB - nece ici istom brziom na celoj trasi. najveci deo ce ici 120, negde sporije, a na toj deonici od 15 km ici ce 160 ili malo preko. ali nigde nece ici 200, a kamoli 300 :)
    ne znam da li vi stvarno ne znate vise da govoriti neistinu znaci lagati. evo da probam jednostavnije - voz za koji godinama pricaju da ce ici 200 - nece ici 200 nego mnogo manje.
    PS da vozio sam se pravim brzim vozovima i u Evropi i drugde. u Evropi mi je najdraza FrecciaRossa. ipak meni je kad putujem vozom najbitniji krajolik, zatim komfor u vozu, pa tek na kraju brzina
  • ex chapman

    23.06.2021 09:06
    @NS
    o cemu TiTo :D
    evo opet za one sa minusom mozga
    1. podaci su provereni jer su iz projektne dokumentacije koju sam video
    2. projektovana brzina je 120. znaci da ce voz uglavnom ici tom brzinom, eventualno na toj deonici od 15 km ce ici 160 ili malo preko
    3. od kad su prvi put spomenuli "brzu prugu" lazhovi govore kako ce voz ici 200 od NS do BG - sto je laz
    4. naravno da VI nemate koristi od strucnjaka - oni vama samo smetaju. prvo pokazuju vam koliko ste glupi; drugo stalno vam kvare lopovske planove svojim "strucnjarenjem"! zato smo svi i otisli tamo gde su strucnjaci korisni i cenjeni, a nestrucnjaci i vucibatine su na dnu gde im je i mesto!
  • Mile BS

    23.06.2021 06:41
    Naši ljudi
    Prugu smislili Vuk Cic, Ma Li, Vu Lin, podrzali Da Cic, Še Šelj, Ča Nak (zvani LiČan), Če Da i ko zna ko jos. E, ko god je, neka je. To nam treba vec 100 godina. Sta ljudi hoce. Ultra voz, da ide 500 na sat, a da staje na svakoj stanici. Ovo je normalan voz koji necr usporavati ba otvorenoj pruzi na 20km/sat zato sto je pruga losa. Vozice tacno i bezbedno. Pa neka ide prosecno 100/sat opet odlicno
  • Mile Ličanin

    23.06.2021 06:25
    Kredit
    Kredit nije skup ako je investicija opravdana. Iz njenog koriscenja vracace se krediti. Prevoz robe. Prevoz putnika. Planira se da putnicki vozovi prevoze imigrante, s ne da se potucaju po njivama. Tako ce biti svi markirani, tj. upisani. Vec to vratice deo kredita a tek infrastuktura pored pruge. Telefonska, IT, gasna itd. Da ne pricam o mogucnosti razvoja turizma. Bravo za onoga ko je smislio da se gradi pruga
  • Đoko Bevanda

    23.06.2021 05:41
    Subotica - Crvenka
    Prica se da ce obnoviti prugu Subotica - Crvenka i odatle dalje za Odžake i Bogojevo. Finansirace Evropska banka. Ksžu, treba Nemcima za prevoz povrca koje bi se uzgajalo 10-15 km uz prugu. Oni su procenili da zemljiste tu nije zagadjeno. E tu bi rsdili nasi radnici sa nemackim inženjerima i njihovom msšinerijom. Eto nama radosti. Ima tu i turističkog sadržaja. Na primer pofzemni tuneli Anđel Bsndija, mađarskog hajduka, ispod Telecke visoravni
  • Ivan

    22.06.2021 23:53
    A naručili su brze vozove za kojima uopšte nije bilo potrebe sa takvom prugom. Bitno je da se što više love obrne i da se ugradi što brže, jače i bolje. Sve ostalo je nevažno. Ma ako bre, tako nam i treba kad smo stoka koja trpi ovaj šljam.
  • Djura_Temperatura

    22.06.2021 23:36
    200 iz mesta
    To nije nikakav problem, predsednik Srbije nam je omogucio da tako nesto dozivimo ne znam sta se vi bunite, ZIVEO VUCIC!!!!
  • /

    22.06.2021 19:06
    /
    @Dragan
    u pragu krecu sa gradnjom jos jedne linije metroa
    gde je tebi metro?
  • to

    22.06.2021 19:03
    je
    15km pruge
  • Masinovodja

    22.06.2021 18:36
    Voz
    HAHAHAHA... Slagali kao i milion puta do sada. I kada ih neko bude pitao za to,odgovorice "pa šta". Gde mi živimo?!
  • Mile

    22.06.2021 18:35
    @Tito
    Tadić i Đilas definitivno nisu ali Tile je bogami gradio. Tako da je ovo još uvek kikiriki naspram njega.
  • profesor

    22.06.2021 18:27
    pruga
    To nije pruga Novi Sad-Beograd nego Novi Sad-Prokop, pa tek onda do Beograda.
  • Đura

    22.06.2021 16:44
    To što ste napisali su znali svi oni koji imaju imalo logično razmišljanje. Naravno da će voz ići do 160 km na čas a samo malim delom će razviti brzinu na 200 km na čas. Ako uopšte i to bude. Tako da ona bajka za široke narodne mase da ćemo za 20 minuta prelaziti put od Beograda do Novog Sada je samo deo predizborne kampanje koja traje konstantno. Mada će verovatno oni slepi vernici velikog vođe verovatno ostati u uverenje da će voz od samog starta čim krene do kraja ići 200 km na čas i pričati o tome eto kako Srbija napreduje na čelu sa velikim vođom.
  • Tito

    22.06.2021 16:41
    Broz
    Ma bilo je bolje ranije,mislim da je drug Tito imao bolju prugu,a da ne pricam kakvu su prugu napravili za vreme svoje vlasti Tadic i Djilas
    Ovo nista ne valja bre,sve je bolje bilo pre....hocemo nazad u 19 ti vek
  • prvi put cujem

    22.06.2021 16:29
    Prvi put cujem da se iz NS za BG islo vozem za manje od sat. Cesto sam putovao, nije mi se desilo. Ako stigne za sat i 30-40 - lutrija. Koji je to ikada isao za 50 minuta?
  • Insajder

    22.06.2021 16:21
    Brze pruge
    Za Srbiju dosta da na celoj teritoriji vozovi idu 120km/h..Ovde su bez preke potrebe spiskane pare iz stranih skupih kredita..Rusi koliko znam i odrade posao koliko toliko posteno ...Kinezi su...pa tezak fuseraj je blaga rec.
    A koliko sam u toku ovi tek najavljuju nova zaduzenja za pruge po Srbiji, umesto da su samo remontovali kvalitetno postojece i odradili novu ss, tt, km i du. opremu. Ovako nek nam je bog u pomoci
  • Backa

    22.06.2021 16:19
    Znam samo da su pre 10 god isla 2 neredovna voza za Sombor.Danas idu 6 i tacni su u minut.
  • Гаврило

    22.06.2021 16:13
    Како да не
    Bio je sasvim pristojan voz Subootica-Beograd koji je išao od NS do Bgea za nepun sat

    Пристојан? Задњи пут сам ишао возом из НС за СУ, требало му је три и по сата!!! Од тада га нисам више ни користио.
  • Sascha

    22.06.2021 16:00
    Struka
    Malo verujemo struci, malo ne verujemo... Onako kako nam odgovara da opletemo po režimu...
  • @ex chapman

    22.06.2021 15:56
    Ne znam da li ste se vozili brzim vozovima po Evropi, ja jesam. Jednostavno nigde voz ne ide nekom konstantnom brzinom vec u zavisnosti od terena. Isao sam vozovima koji su isli 250-300km/h ali na nekim deonicama idu po 100-150.
  • NN

    22.06.2021 15:55
    Francuzi na aparatima, povlace TGV iz upotrebe nakon ove vesti. A sta cemo sa cinjenicom sto otvaranje pruge vec kasni, to nikom nista? Slepadijo...
  • Zla...

    22.06.2021 15:48
    Uspomene..
    ...iz daaaavne 1980. godine kada bejah putnik u vozu London -Jork koji je tutnjao 100 milja na sat. U tom Jorku je, uzgred, i Nacionalni zeleznicki muzej Vel. Britanije i ima se sta videti.
    I sad , posle vise od 30 godina, treba da se divim vozu koji ce, daj Boze, ici istom brzinom izmedju Novog Sada i Beograda ?!?
    Kasnimo, mnooooooogo....
  • @Dragan 22.06.2021 •

    22.06.2021 15:18
    ?
    "Au pojedinci ce pući od muke. Do pre par godina nismo imali kršten voz...."

    Bio je sasvim pristojan voz Subootica-Beograd koji je išao od NS do Bgea za nepun sat ali onda su došli neki Zloba i slični a bio je i neki ministar informisanja da mu ime ne pominjem, sve baš nekršteni......toga se ti naravno ne sećaš ili se praviš????
  • Чортановци

    22.06.2021 14:56
    @Dragan
    “....zatim se obnavljaju stanice po svim mestima,...”

    Да, обнављају се по оним местима, где нису укинуте, као што су укинуте у Карловачким виноградима, Чортановцима Дунав, Чортановцима и Бешки.
    Изгледа, да овој актуелној СНС власти нису уопште битни Сремци.
  • Cuca

    22.06.2021 14:38
    Pružni prelazi
    Da li se neko zapitao šta je sa pružnim prelazima?I sa dosadašnjim brzinama na žalost ljudi ginu ,jer nema ko da spušta i podiže rampe ili su neispravne....Sve češće se pojavljuju fotografije građana koji apeluju na ovaj problem....
  • Гаврило

    22.06.2021 14:10
    Само критике
    Без неког размишљања.
    naročito u Petrovaradinu gde su neke kuće na par metara od pruge.

    Пруга је већ ограђена у Петроварадину. Где су куће близу ограда је 4м висока, где су удаљене нешто је нижа.
  • NS

    22.06.2021 13:58
    @ex chapman
    O cemu ti to? Zasto se iznose neproverene stvari? Sve se svodi na "rekao neimenovani strucnjak". Nemamo nikakve koristi ni od imenovanih "strucnjaka", a kamoli od neimenovanih. Mozda ce se moci ici 200 km/h, ali ako je maksimalna brzina tih vozova 200 km/h, naravno da se nece terati do maksimuma. A nije ni potrebno, jer je vaznije stici bezbedno a ne brzo. Cena od 1000 dinara je bezobrazno visoka
  • Dragan

    22.06.2021 13:50
    Au pojedinci ce pući od muke. Do pre par godina nismo imali kršten voz. Sad modernizujemo prugu, zatim se obnavljaju stanice po svim mestima, ali ne valja. Ovaj šampion kaže za kredit. Pa sve države se finansiraju delom i iz kredita, šta je tu čudno?
  • Ištvan

    22.06.2021 13:39
    mogao bi i bezoz sa nama ovom brzinom na mars
  • MilaNS

    22.06.2021 13:26
    Cudo
    https://www.omio.com/lps/nomk-stuttgart-paris?id=Y29ubmVjdGlvbl9wYWdlLmNvbS50cmFpbi4zNzcyOTMuMzc5NzI3&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=SEM_EU_EN_Train_All_All_I.III_%5BNoMK_Rou%3APro_13%5D_E%3ANoMK&utm_term=tgv+stuttgart+paris&adgroup=SEM_EU_EN_Train_All_All_I.III_%5BNoMK_Rou%3APro_13%5D_E%3ANoMK_%28Stuttgart_377293_DE%29_%28Paris_379727_FR%29&content=basic&h=bHBzLmguc2VtLmkucm91Li5Qcm9fMTMu&gclid=Cj0KCQjwlMaGBhD3ARIsAPvWd6gZ87zQNl8fKn0vYd-06OGtr8BTEb0jNr1GLaVFRCQx4Whv1K7_uQIaAm8UEALw_wcB


    Ja se vozio 2008 i cena bila 180 EUR, a inace udaljenost je oko 630 km. Pa izracunaj da li smo najbrzi, najbolji i sta sve.
    Jesmo onima koji nisu sveta videli.
  • ggg

    22.06.2021 13:23
    voz je i do sada kod sremskih karlovaca išao oko 135km na sat, bitno je da su ukinuli stanicu vinogradi, čortanovci dunav, niko ne zna gde će u čortanovcima biti stanica, da ne pričam da su deca išla na izlet u čortanovce vozom, izlazili na stanici Dunav, gde će sada, niko ne zna
  • Resavac

    22.06.2021 13:08
    Brza Pruga
    Dobro bi bilo kada bi mogli da vidimo sta bi ovi negativci uradili.
  • Prle

    22.06.2021 13:04
    Kako vas nije više sramota?
  • RVosa

    22.06.2021 13:02
    Da spremimo pasose zbog granicne kontrole, kad krenemo tim vozom?
  • Silver

    22.06.2021 13:01
    Zdravo lepo Sto ce juriti KO munja a koliko treba da loci kad prodje 4 minuta......
  • /

    22.06.2021 12:55
    /
    prvo srbi treba da se suoce da su radije krenuli u rat nego da se voze brzim prugama srbije 90ih.
    pitajte zelenovica gde su nestale
  • Салаш

    22.06.2021 12:51
    200 на сат
    Е сад још да раскринкамо и оправданост грађења толиких надвожњака и подвожњака изнад и испод "брзе пруге" уместо рампи и који су се "буразери" уградили у те прескупе инфраструктурне радове.
  • Ali

    22.06.2021 12:40
    Kako ce se ovi genijalci sto se razumeju u sve prvi uvaliti u voz .Cena karte je mizerna kad shvatite koliko vam treba kolima da dodjete do bg i sve guzve i zastoji i parking i ostale gluposti.
  • /

    22.06.2021 12:36
    /
    Red bi bio da bar vi ne lažete, s obzirom da nas ovi uništavaju.
  • Eto

    22.06.2021 12:25
    @kokakole
    Kako će samo biti veselo kada Liu Kang i Šang Cung dođu da nam naplate kredu jednog dana. Ima da putujemo 200 km/h trčeći.

    Haha! Bravo za ova imena...A od svega nama ce posle ostati Kita(na). Tek onda cemo da duvamo u neciju frulu 200 km/h.
  • Dekintirana starleta

    22.06.2021 12:23
    Ako treba reklama za kušet kola - tu sam. Može kompenzacija za Zadrugu, Parove i sl. ili jedan mandat u Skupštini.
  • S.

    22.06.2021 12:17
    Pa dobro. Obecali su stizanje za 30min a obecali su i karte od 1000din. Nesto ce ispuniti, nesto nece.
  • NScentar

    22.06.2021 11:58
    Ne mora voz da ide 200km/h celom deonicom, niti se to ocekivalo, ali ako prosecna brzina bude 100-150km/h celom deonicom, svakako je bolje u odnosu na spore pruge i vozove koje smo imali u proslosti. Poenta je da postoji napredak u izgradnji bolje saobracajne infrastrukture, to ne moze nikako biti lose.
  • Lažljivci

    22.06.2021 11:56
    Koliko znam ovo je “državni projekat”, a narod nije mogao da putuje ni 30km/h. Ti koji su najavili 200, a ukinuli narodu slobodu za putovanje, još pokrali pare…treba da odgovaraju i to pre svega za laganje i otimačinu para, sputavanje naroda da se kreće i to godinama.
    Taj ko bude prepisao sebi da je otvorio prugu je podjednako odgovoran sa “partnerima” , bez obzira da li su srtane “firme” ili domaće “firme” sa nekim direktorima u pitanju.
    Pretvoreni smo u robove pojedinih, a to je zločin.
  • monti pajton

    22.06.2021 11:55
    Flying circus
    Bice povecan broj samoubistava na toj deonici.
  • Dragutin S Francuska

    22.06.2021 11:44
    Biće i 300 na sat u mislima
    Taksi za četvoro od Novoga Sada do Sava Centra u Beogradu auto putem je 5000 dinara,po osobi 1200 dinara zimus putovali ja i ostatak porodice.Za 45 minuta tacno stigli od Jevrejske u Novom Sadu do Sava centra.120 na sat vozac vozio ni km gore ni dole.Auto ultra klimatizovan i ekstra udoban komforan.

    To sa vozovima u Srbiji okačite mački o rep.Dok god su Vam lopovi na vlasti vozićete se i 500 na sat ali u mislima.Za to vreme SVE VAM POSKUPLJE po 10% na svaka 2 meseca u ime "200 na sat i brzih pruga".Rade ko Vas ko malu decu Vi svi u kafićima i kockarnicama i parkovima kao da imate 2500 eura plate ne 250 ili 300.

    Pelješe Vas kako stignu a Vi im se zahvaljujete za kilogram brašna,2 crvene i litar rinfuz madjarskog ulja na izborima.

    Da Vam kažu i 300 na sat će ići 50% naroda u Srbiji bi poverovalo i pričalo o tome danima.Realnost je da su železničke pruge u Srbiji jedne od najgorih.

    U Albaniji sam bio na odmoru prošle godine vozovi idu u proseku 90 na sat,novi Siemens ovi vozovi.Jedna Albanija dokle je stigla kao uporedjenje sa Srbijom.

    Sada je Srbija Albanija.NArod u nekom svom elementu mrtav hladan telefoni društvene mreže profili selfi tetovaže turbo mega folk parade droga alkohol najveća potrošnja cigareta po glavi stanovika u Evropi.

    Prodaju Vam priču političari kao vaspitačice u vrtiću deci od 3 godina pred spavanjem pre nego ih roditelji uzmu već 30 godina narod se prima kao sundjer na vodi.


  • nsbot

    22.06.2021 11:36
    kondukter
    Upravo tako i još jedna sitnica. Neko je potrošio nekoliko stotina miliona evra našeg novca, a pri tome se ugradio bar 30%.
    Pera
    22.06.2021 • 10:30
    Znaci u sustini sve ostaje isto kao i sto je bilo..samo sto ce karta biti duplo skuplja
  • Ns

    22.06.2021 11:29
    Kada bi spajao Ž.stanicu u NS i Vukov spomenik u BG i još da ima samo jednu stanicu usput, to bi bio posao.
  • DRAKČE

    22.06.2021 11:25
    VOZ
    Većina komentara je baš onako po naški. E, zato nam tako i ide. Nije nama kriva vlast, krivi smo mi. Kakav narod, takva i vlast. Sve znamo da kritikujemo, ne vidimo ništa dobro, a naravno, ne vidimo ni svoje greške. Takva nam je vlast, kojoj je za sve kriv neko drugi, a takav nam je i narod. Čast izuzecima. Taj voz će ići prosečnom brzinom od 160 km na čas. Nama više ne treba jer zbog mala država. Zato, smanjite kriticizam i čekajte da se posao završi. Bićemo sretni što to imamo.
  • Vladimir

    22.06.2021 11:19
    Iće sami za 200 godina bez putnika.
  • SNS sljam

    22.06.2021 11:11
    @Bole
    Pa ovo je urnebesno....
    Haha
  • Bojan

    22.06.2021 11:10
    Istina
    Izneta informacija apsolutno nije tačna, kao neko ko se interesuje za železnicu i prati projekat od početka želeo bih da vas ispravim ovde. Istina je da se od Batajnice do Sremskih Karlovaca vozi Vmax 200km/h što je oko 42 kilometra. Ostatak trase je za Vmax od 100 do 160km/h zbog ograničenja u smislu krivina u gradskim područjima. Vreme putovanja može biti minimalno 33 minuta ako su sve skretnice prave, dakle 35 minuta minimalno bez stajanja između. Postoji više rangova vozova i to:
    IC - 1 stajanje između - oko 35 minuta (KISS)
    REx - neka stajanja između - oko 45 minuta (KISS ili FLIRT)
    RE- sva stajanja između - 52 do 55 minuta (FLIRT)

    Vozovi idu u taktu od sat vremena
  • g pen

    22.06.2021 11:05
    Nece ni toliko.
  • Комша

    22.06.2021 10:51
    Па ни Railjet између Пеште и Беча не иде 200кмч већ му је просек око 160, а максимално иде до 190. И опет стигне за 2:40 сата. За мале земље ни не треба нека превелика брзина јер кад би воз дошао до максималне брзине морао би брзо да кочи јер иде станица. А то што власт прича је чиста пропаганда за безуби плебс који тај воз видети неће. Али ће да прича испред задруге како он иде 200 на сат.
  • D

    22.06.2021 10:45
    ...
    Poslovnim vozom se stizalo za 40 minuta u Beograd, a sada će se stizati za 30 minuta (zju!).
    Ukinuli su saobraćaj ljudima zarad sitnog ubrzanja, a još će i cena karte biti veća.
    Svo to ulaganje (da ne kažem krađa novca) je mogla da uđe u pranje(!) starih vagona.
    A opet niko neće robijati :( -.-
  • Mile

    22.06.2021 10:43
    Bravo
    Smisao besmisla kao i sve već godinama.Samo jaši mi smo naši 1000dinara najavljena karta se ne smanjuje na 100dinara.Al brzina od 200 moze na 140smesta hahahah
    Bravo
  • LoKaLnO TaNdRkAlO

    22.06.2021 10:42
    Pre rekonstrukcije.
    Pre rekonstrukcije pruge Novi Sad - Beograd voz koji je tada vozio je razvija brzinu preko 120 km/h na par minuta tamo negde kod Pazove ako se dobro secam.

    Ali da su lupali gluposti o brzinama kad su najavljivali rekostrukci jesu vala. Ma da mi je malo i onda čudno bilo da voz sme da ide tom brzin kroz naselje, naročito u Petrovaradinu gde su neke kuće na par metara od pruge. Koliko sam se vozao po belom svetu sa vozovima oni brzine preko 120 km/h razvijaju tek kada su van naselja. Kad se približe naselju uspore na oko 80 km/h i tako idu dok opet ne izađu van naselja.
    Dok pruga Novi Sad - Beograd velikim delom ide kroz naseljena mesta.
    Tako da ako putovanje bude trajalo i sat vremena to će biti super. Do sad je bilo Novi Sad - Beograd sat ipo.
  • Sremac

    22.06.2021 10:42
    Mnogo buke ni oko cega..
  • Zizi

    22.06.2021 10:40
    Pruga i nema poentu vožnje za putnike, već za kinesku robu iz grčkih luka, trebaju im 2 koloseka da mogu u cugu da provezu kroz srbiju, bez zaustavljanja, 200kmh. Putnickom vozu nista ne znaci i da ide 800kmh, ako ima 20+ stajalista na 80km do beograda.
  • Niko bitan

    22.06.2021 10:38
    @Kokakole
    Ako malko pratite šta Kina radi po svetu, videćete sledeće.

    Siromašnoj zemlji samo kažu: za kad, koliko? Nema brige.

    I naprave npr. luku (mislim i aerodrom) recimo u Šri Lanki.

    Kad zemlja nema da plati (a naravno da nema), onda uđu u posed - npr. korišćenje 99 godina za dolar.

    Pogledajte koji problem ima Crna Gora s istim modelom...
  • compare

    22.06.2021 10:31
    U medjuvremenu u Japanu:

    https://youtu.be/SSOMJ84EM1s
  • Pera

    22.06.2021 10:30
    Znaci u sustini sve ostaje isto kao i sto je bilo..samo sto ce karta biti duplo skuplja
  • Kole

    22.06.2021 10:30
    molim sta ste rekli
    Nas predsednik nije tako pricao, kad je najavio ove radove. Dali je to neko njega slagao, kad ga je informisao i sta ima na ovu vest da kaze?
  • sasa

    22.06.2021 10:29
    najeb*smo
    alo bre 200 km na sat gde??
    od NS do pezosa ??? pa od pezosa do SKarlovaca ? moždaa imaju padobran kao kočnicu
    .. ako voz bude stizao 15 minuta ranije nego sada je uspeh ..... e a pitanje kinte bajo .. gde ste strpali tolike pare i još vam nije dosta ...850 mil evra jbt 850 MIL EVRA
    Bolje da ste za 10 mil naprvili Čenej a pruga da bude tuistička ruta :)
  • Lale

    22.06.2021 10:26
    Vest koja mi je ulepsala dan! Sta kaze bivsa ministarka na ovo?
  • Pavle

    22.06.2021 10:24
    prenošenje značenja
    Kad sam bio mlad pogledao sam mnogo vestern filmova. Ispostavilo se da su vozovima stanice neophodne. A tu je i drugi šablon: kad ih nema na vidiku u pitanju je pljačka.
  • Procenat

    22.06.2021 10:21
    Nije bitan pravi ucinak, nego samo procenat ljudi koji ce da poveruju u njihovu propagandu. Prosecan Srbin ne cita nista osim naslovne strane Alo i Kurira, pa ako tamo pise 200 onda je 200.
  • Imen

    22.06.2021 10:16
    Beograd subotica stoji
    Problem je sto vozovi NE IDU,sto znaci idu 0 na sat i ne zna se kada ce krenuti. I to vec godinama...
    A kako cemo se sutra igrati pricaj majmunima u zoo vrtu..
  • Dragan

    22.06.2021 10:14
    Ah
    Upravo podatak iz Nemačke sve lokomotive za brzine do 300km/h. Prosek brzina je 200 km/h.Znate zašto ?Putnici koji idu vozom mogu za to vreme razgledati prirodu,predele dok ide voz što om dobro dođe za turizam.Isto u Holandiji, Belgiji gde uživate u vožnji i gledate lepe predele.Kod nas nit predela sem karton naselja,nit uživanja u vagonima koji smrde, nemaju klimu.Klimu jedino ima mašinovođa i to klima za kamione.
  • Dejan

    22.06.2021 10:09
    Srb-i
    Setite se dolaska milosevica i ns preko sr karlovaca, tad su nesto kao lickali tu zeljeznicku stanicu, vidite na sta danas izgleda ! Pruga od bgd do subotice je tri puta ,revitalizovana,, ! Novci iz eu pokradeni a uradjeno ofrlje. srblje nije u stanju da nesto sagradi a da traje deceniju dve,zato mora stranac,srbima samo pomocni poslovi,lopate, voda, zamena Toi-Toi toaleta, niposto novac u ruke je magicno nestane !
  • Gradjanin

    22.06.2021 10:08
    Kakav narod takva vlast
    Hahahahahaha… Teletabisi smo svi mi zajedno
  • Prečanka

    22.06.2021 10:02
    Tja, tuga.

    Podseti me na „Čudan način dodavanja – jako i nikome!”
  • ex chapman

    22.06.2021 10:02
    @cepiblace
    nije cepidlacenje! radi se o tome da vas konstantno i neprestano lazu - PATOLOSKI! projektovana brzina za tu prugu je 120 (bila od pocetka i to sam milion puta ponovio) - sto je za Stradiju takva kakva je odlicno i zaista nije bilo potrebe da se laze
    najveca brzina koju ce na toj deonici koja se ovde pominje ce biti izmedju 160 i 180 - sto je za Stadiju svemirski program. nece ici 200 ni 2 minuta ni 5 sekundi :D
    ovo su egzaktne cinjenice, dakle nema tu sta da se "suceljavaju misljenja". bilo bi zanimljivo izbrojati koliko puta su u javnosti ponovili da ce voz ici 200 na sat, pa onda za svaku tu laz da plate 100 din u budzet - od svojih licnih para!
    tu je onda jos i prica o rokovima. kako su pricali u pocetku ti vozovi su trebali odavno vec da idu. do juce se pricalo da ce da krenu krajem 2021. sad je vec pocetak 2022. a zapravo (ako ne bude dodatnih odlaganja) ocekivan "pocetak komercijalne eksploatacije" je april-maj 2022! malo po malo ukradose vam kilometre, milione i godine. zivot ide a vi stojite i CEKATE Godoa!
    a cijena - prava sitnica!
  • Limanac

    22.06.2021 09:59
    Pa, niste valjda povero vali zlatoustom,on se posvađa sa istinom vrlo-vrlo često...
  • logika

    22.06.2021 09:52
    Ako voz može da razvije 200 u idealnim uslovima, onda neće nikad ići 200 jer bi to bilo pogubno po trajnost voza i po bezbednost.
    Možda prvi put za kamere, a onda maksimalno 160.
  • @cepidlace

    22.06.2021 09:52
    Ne, niste u pravu, ne cepidlače.
    Sve što ste nabrojali je bitno, ali bitno je i ne lagati i ne obmanjivati javnost.
    Rečeno je da će se na ovoj pruzi vozovi kretati 200km/h (što na svetskom nivou nije ništa impresivno uzgred).
    Kada se kaže da će vozovi ići 200km/h, podrazumeva se da će to važiti za neku relativno značajnu deonicu, a ne nekoliko minuta samo.

    Stoga, ovo je bilo dovođenje kompletne javnosti u zabludu, a to se mora osuditi.

  • Željka

    22.06.2021 09:50
    I bolje...
    Još bolje što će ta jurnjava trajati svega 4 minuta,da se ne stresiraju putnici ,hoće li stići živi i zdravi!!!Ne znam,možemo li mi da izguramo tu munjevitost
  • jova limanac

    22.06.2021 09:44
    I onda stigneš za 40 minuta od NS do Prokopa, pa se snalaziš 50 minuta od Prokopa do civilizacije u BG :-)
  • Djuri

    22.06.2021 09:43
    Cena izgradnje
    Ako ova pruga kosta kao one za 300 kmh,a vozimo se 160 kmh ,to je onda pljacka.Molimo ako neko sme neka istrazi cene izgradnje.
  • Cupavi

    22.06.2021 09:39
    Ako je tvrdnja da ce od NS do BG trebati 30min znaci da se ocekuje prosecna brzina od 140km/h sto znaci da je moguce da su promenljive brzine od pocetka i planirane i da obmana ne postoji. Bilo kako bilo jako ce nam dobro doci i nova pruga i novi vozovi jer su hitler i Marija terezija nazvali zeleznicu srbije i trazili da im se vrate pruga i stope.
  • Belladonna

    22.06.2021 09:37
    A do voza ides po vulkanskim kraterima i potrosis jedno 2, 3 sata. I onda jos pola do Novog Sada i to ti je u sustini to.
  • Kokakole

    22.06.2021 09:37
    Kako će samo biti veselo kada Liu Kang i Šang Cung dođu da nam naplate kredu jednog dana. Ima da putujemo 200 km/h trčeći.
  • Bole

    22.06.2021 09:36
    @AV
    Pa i hocemo prestici Nemacku, oni stagniraju vec duze vreme dok mi stalno samo napredujemo od kako je predsednik postao Vucic.
  • Lako je tuđ novac

    22.06.2021 09:35
    bacati
    Glavno da staje u selendri Karlovcima, jer tako smo u mogućnosti. A je Izgrađen i nadvožnjak i put do kafana na obali.
  • Čika

    22.06.2021 09:24
    Odavno govorim
    Potpuno nepotrebna investicija - nema tu putnika, nema ni skraćenja vremena putovanja (od adrese do adrese, ne do Prokopa). Sve u svemu - skupa propagandna besmislica!
  • Djuri

    22.06.2021 09:21
    Naravno prica za budale
    High speed railway definicija brzine preko 200kmh,znaci ni 199 kmh nije brza zeleznica,a ovo su obicne pruge ,magistralne po evropi.Budapest Berlin,(oko 900 km)putovao,dnevni voz,klasican,brzine izmedju 120-200 kmh kroz Slovacku ,Cesku,i Nemacku,oko 10 sati trajalo putovanje.
    Brza pruga je npr.8sati Peking Hong Kong(vise od 2000 km)
  • cepidlace

    22.06.2021 09:07
    Sada bas cepidlace, kao da je bas vazan svaki minut. Neka bude i 40 minuta i to je odlicno. Bolje da se bave temom sto u Bg jos nije izgradjena zeleznicka stanica, kako ce ista biti povezana sa ostatkom grada, koliki je raspad ova u Novom Sadu i da li ce ta pruga biti bezbedna jer se ovde uvek neko ugradi na ustrb kvaliteta/sigurnosti.
  • AV

    22.06.2021 09:03
    Ima da prestignemo Nemacku.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna