mislim da vi pričate o dve sremske strane one sirote što imaju pet saksija cveća na terasi i to zaliva i plaća vodu 200 dinara a onaj što zaliva useve o? Je poljoprivrednik of čega ćr plaćati porez?
tek ce da bude restrikcija i nestasica jer su vlasti podigle spratnost na Popovici i dozvolile gradnju zgrada. Nicu zgrade sa septickim jamama i bez infrastrukture… samo interes!!! I taj sto lobira i taj sto odobrava su
bez mozga
@yu on
U pravu ste, ako uzmemo za istinu da je Tokio osnovan pre jedno 6-7 godina, onda je zaista istina i da "još nije zabeleženo da je ovaj megalopolis ikada imao restrikcije vode". Kako možete ovoliko da lažete? Pre manje od 10 godina su imali restrikcije kada su imali probleme sa vodosnabdevanjem zbog niskog vodostaja a oni koji nisu juče rođeni i oni kojima istorija nije počela pre par godina se sećaju da je Tokio tokom šezdesetih imao restricije vode bez prekida skoro polovinu te decenije. Zašto imate toliku potrebu da lažete i širite dezinformacije?
Zaista, moglo bi se razmišljati o proširenju kapaciteta i načinima štednje. Takođe ne razumem da je pun Dunav vode a nismo u stanju da proizvedemo dovoljno. Ako neko uredno plaća ne treba ga kažnjavati i terati ga da snosi krivicu sto političari i slicne elite godinama skidaju kajmak a ne ulažu u firme koje donose siguran profit.
Prekjuče sam se jedva okupao jer na spratu voda je jedva tekla. Juče milina potpuno normalan pritisak. Ako ne mogu da se urazume neka budu bez vode i gotovo
... da li vodovod kad je već takva situacija nema nekakvu mogućnost da smanji pritisak na sremskoj strani(znači da ipak ima koliko-toliko vode) a da nadomesti na bačkoj strani pritisak.
Posle problema sa nedostatkom parkinga, manjkom mesta u vrtićima, nedostatkom zelenih površina došla je na red i nestašica vode. Zbog čega? Pa doselilo se 500 000 ljudi u grad i kapaciteti su mali. Ne mogu 3 čoveka da sede na jednoj stolici. Hvali se gradska vlast suficitom u budžetu a ne pada im na pamet da recimo povećaju kapacitete prerade vode pa će biti za sve.
"Ja plaćam poreze i dažbine i ja ću da radim šta hoću. Ako hoću da postavljam balvane na putu kroz selo to ću i da radim, ko će da mi zabrani?!"
*par meseci kasnije: "Ovde gde sam pobegao me ljudi ne vole i nazivaju me dođošem, kmeeee!"
Proble je bahatost stanovnika sremske strane koji vodu za pice koriste za zalevanje travnjaka u vecernjim satima i zbog toga sinoc celi NS niej imao vode. Ti ljudi ako zele da to cine, neka plate tehnicku vodu za navdonjavanje i prskanje, a ne da trose pijacu vodu i celi grad ostavljaju u nehigijenskim iuslovima. Ali bahatost i nedostatak svetsi kod balkanaca je u svemu izrazen, te ni ovo sa prosipanjem pijace vode nije za cudjenje. Trebalo bi potrosnju vode naplacivati porgresivno, dok se ne obezbedi tehnicka za te tamo seoske delove gde navodnjavaju. To je jedino resenje.
Ђуро
24.06.2021 • 13:40
Ја плаћам и ја ћу да радим са водом шта год хоћу. Ако ћу да је истачем у Дунав то ћу и да радим, ко ће да ми забрани?! Ако плаћам хоћу да трошим како ја хоћу, а град нека обезбеди капацитете!!!
Ne zaliva niko travu. Da li ste normalni. Treba to kositi posle kad krene da buja. I ovako izginusmo posle ovih kisa, kosim svake dve nedelje.
Problem su naravno bazeni.
Resenje je jednostavno Jun, Jul i Avgust svaka potrosnja preko 5 kubika po clanu da se placa 100evra kubik. Pa da vidimo dal ce da puni bazen od 50 kubika vodom za pice.
Ne zalivajte baste vodom iz slavine. Linco sam video da su cak prakalice napraviti koje rade po celu noc I zalivaju baste.Cak nema nii povrca, cisto da im bude prijatno.
Danas svako ko pravi bazen obezbedi prvo bunar i pumpe i time ga puni! Tako da sa vodovodom nemate nista a vodu grejete sa panelima! Istu tu vodu koristite i za travnjak i dvoriste! Dabi koristio vodu od vodovods za bazen vise od 2000eura bi kostalo sto je suludo! Vise se potrosi vode u stanu da svaki napuni kadu jednim dnevno! Problem je sto ovaj grad raste,gradi se,doseljava se sve vise ljudi! NS ima skoro milion stanovnika sa okolnim mestima! A vodovod nemoze ti da izdrzi,grad je kriv jer mora da rekonstuise vodovdne mreze za toliko stanovnika! A znaju da naplacuju sve racune! Obezbedi pa naplati ko ce stedeti u 21 veku na 40+ vodu...?
Kaže mudri čitalac "Kada ste prodavali kuće investitorima i dobijali stanove i lokale zauzvrat, niste se brinuli o posledicama koje sad stižu na naplatu."
Brigu o izgradnji grada treba da vodi gradonačelnik i skupština, a ne ja. Zato smo ih birali, a ne da betoniraju i grade besomučno. U stvari nismo ih birali ali ajde sad.
Kada kubik vode bude bio 1.000, a ne 60 dinara, onda cemo se dozvati pameti. Ovako, dok se cuva socijalni mir nenormalno niskom cenom vode, izmosenjem smeca i iz budzeta se pokrivaju politicki troskovi, imacemo ovakvu situaciju. Imajte na umu da vode treba da bude za narednih 300 godina...da da, i vi koji se kupate na bazenima, i vasoj deci i unucima ce trebati ista ova voda.
Niste izgradili fabriku vode dovoljnog kapaciteta, a prodajete i nadalje placeve, i onda uvodite restrictive prigradskim naseljima, jer u Novom Sadu niko ne zaliva baštu. Isto je bilo i kad su bile restrictive struje:u prigradskim naseljima isključenja 6 sati u Novom sadu 2 sata.
U normalnim državama distributeri vode bi trljali ruke na ove vrućine, znajući da će dobro da zarade na povećanoj potrošnj vode, ali ovo je Srbija.
Vecina komentata nije cula za urbanizaciju izgleda, kao ni da grad dobija pare od investitora kada grade. Trebao je grad da ostane na 100 000 stanovnika, sta ce nama razvoj.... Moguce da fali kapaciteta, ne poricem, ali ako cele godine ima dovoljno vode i nema problema a sad odjednom fali kad su velike temperature i zalivaju se dvorista i slicno, ocigledno je da je to problem. Voda je vredan resurs, vec se prica da ce biti suse i nedostatci sirom sveta a samim tim i migracije u skorije vreme tako da mora se racionalnije koristiti bez obzira na kapacitet. Ne vredi kapacitet ako sve presusi od prevelike potrosnje.
Aa, jel neko obratio pažnju na Štrand, žega a on poluprazan. Ne ide više "elita" na reku, nego na zemba. Zahvalite se svim vlastima do sad. Naročito Boro?
Nisu problem bazeni i travnjaci, problem je zgrada do zgrade po celom gradu, godinama unazad, najlakse je na kiselo grozdje dići dževu, to se najbolje prima.
@Dr
To kod Ilidze nije voda vec kanalizacija. Kanalizacijska mreza nije postavljena za taj 1 km i pustena je kanalizacija direktno na put od nekih lokalnih firmi. Strasno sto je preskoceno, strasno sto neometano lokalne firme ispustaju kanalizaciju na put.
Dragi moji sugradjani, vidim ovde sve vrvi od (naknadne) pameti.
Kada ste prodavali kuće investitorima i dobijali stanove i lokale zauzvrat, niste se brinuli o posledicama koje sad stižu na naplatu.
Niti vas je bilo briga o stanju infrastrukture. Sad ostaje da se naviknemo, svi zajedno.
vi ,koji zdusno komentarisete a ne znate osnovno :postoji blok tarifa vec 15g !!!!sve preko 5 kubika ide u visu zonu ,koja je duplo skuplja !!!ali, ima onih kojima pare nisu problem.. !ocito da sadasnji kapaciteti nisu dovoljni a ovi tropski dani ,pogotovo kad su svi u gradu, stvaraju jos veci problem !! halo , 21vek je ,zar da nema vode ?! i nemojte da su svi iz okolnih naselja, uvek za nesto krivi ?!ko nam to tvrdi ,da je samo tamo, neracionalna potrosnja ?!odakle ti podaci ?? ma , ajde ...
A koliko vikendasa na sremskoj strani ima vikendice i bazene...kolone auta od grada ka sremskoj strani...koliko je kuca izgradjeno na divlje..ljudi ispastaju....celoj sremskoj strani je dosta grada i bahacenja....nemamo mi bazene i travnjake....vec vikendasi.
Pošto očigledno nisam upućen, kako da se napuni bazen, ako ne vodom iz vodovodnog sistema?
Ja ga konkretno nemam, ali viđam montažne bazene po dvorištima, kako mislite da ih pune kad retko ko ima bunar?
Informativno pitam, ne pravim se pametan.
U gradu je generalno dosta veća potrošnja vode, oni većinom nemaju dvorišta, a samim tim ni bazene, voćnjake, itd, pa iako leti troše vodu više nego u ostalim delovima godine, ne primeti se toliko, verujem da Sremska strana inače troši dosta manje vode nego grad.
Ali ja jedino kako mogu da trošim vodu, to je iz vodovoda, imam dvorište, ali bunar nemam, ovde u ulici koja nije mala ima možda 3 bunara.
DURO
vrati se odakle si došao i tamo ae tako ponašaj
Opet kažem da živeti u kući u Sremu i biti vikendaš nije isto Pokupovali ljudi kuće i sada će da žive u njima a nemaju pojma kako se živi u kući naročoto u ovoj krizi . Jako lepo izgleda život u kući, kod druga kada ga gledaš iz stana. Kada živiš i kući radiš kao konj ali polako da ne bi lipsao i gde god zagrebeš treba popravka. Nasamarili vas agenti nekretnina, koji su uzgrad probisveti svi redom.
Investitori su početkom 90-ih dobili priliku da ruše kuće i zidaju zgrade, čime su debelo uštedeli, jer su svu infrastrukturu već imali tu. I tako je Telep, koji je do tada imao samo dve zgrade, Karingtonke, odjednom postao ogromno stambeno gradilište. I sada su skoro svuda zgrade. Dakle, koliko blesav moraš biti, pa da očekuješ da ovaj deo grada ima istu letnju potrošnju vode danas kao što je imao pre 30 godina? Ista je stvar s Grbavicom, Detelinarom i svim delovima grada na koju su šapu stavile radikalsko-napredne hijene.
pošaljite inspekciju iza zgrade u Bem Lilike 1a i 1b da pogledaju kako predsednik skupštine stanara zaliva paradajz ,krastavac i ostalo voće i povrće (uzurpiranu gradsku površinu) sa zajedničkom vodom iz zgrade
Ako neko ima bazen, neka naruči cisterne od Vodovoda, a ne iz slavine. A novosadski Vodovid cisterne može naručiti od drugih vodovoda ako ne miže da proizvede. I pod hitno bušite nove arteške bunare i proširujte kapacitete fabrike vode.
Da li ste skoro prošli Popovicom, bar do Mošine vile? Da li ste videli da se tamo u ovom momentu grade TRI mini naselja (prizemlje, dva sprata plus potkrovlje) i jedan veliki starački dom??? Pitanje za stručne urbaniste. Ko je to dozvolio i zašto? Koliko ste para uzeli da se promeni urbanistički plan i dozvoli kolektivna gradnja sa zauzećem površine parcele od 40% minimum u osnovi?
Sve ove zgradetine nove na naselju skinuti sa vodovoda.Nek prave svoj bunar.A sad jedna tema-šta to beše industrijska boda ?Do 1970g Novi Sad je imao ulične bunare,neki su proglašeni za lekovitu vodu.Bunar na novom naselju kod stare ranžirne, bunar kod crkve u Petrovaradinu,bunari u kameničkom parku,pola novog naselja sedi na bunarima koji su građeni dvadesetih godina za kuće na tom delu.Bunar oko jodne banje,bunar u pogonu Minaqua.
kako skroz da zatvorite vodu svima? sta ako krene pozar negde?? ja ne mogu da verujem da se ovo desava.. Kako samo sremska strana, a telep veternik salajka podbara svaka druga kuca ima intex bazen montazni... ispada da na sremskoj strani svi imaju bazencine od 80 kubnih metara ili botanicke baste..
Ali zato na putu (saobraćajnici) S.Kamenica - Beočin ima vode i po najvećoj suši. Kod bivšeg motela Ilidza na izlazu iz S.Kamenice ka Ledincima, pa pre skretanja za ledince itd...
Sremci ne žale vodu...
Nije toliko problem šta ljudi rade sa vodom već prenaseljenost.
Kao što nisu u saobraćaju krivi vozači, biciklisti ili pešaci, već prenaseljenost grada.
Nisu krive kolege na poslu već neorganizacija i neiskustvo na terenu onih koji donose odluke, itd.
Oni koji sve vode u SRB su problem a uspeli su da vas ubede da su krive vaše komšije.
Glupi, glupi moj narode.
"kako je moguće da ne znaju ko su najveći potrošači na Sremskoj strani? Zašto bi ljudi koji se odgovorno ponašaju ispuštali zbog nesavesnih pojedinaca"
Zato što mi zivimo u društvu a društvo znači podjednaku odgovornost za svakoga, pa ako je komšija neodgovoran onda malo i Vi morate da ispoštujete zbog njega.
A sta je sa cinejnicom da mnoge kuce imaju cevovode koji dovode vodu u kuce pre vodomera cime trose vodu koja se ne uracunava u racun. Mnoge kuce imaju tako "resenje" , pa pune svoje bazene i zalivaju njive svaki dan i noc i to besplatno. Grad i drzava kao da su slepi na sve to, a tu lezi problem. Jer, kada bi svi platili onoliko kkoliko su zaista i potrosili - ne bi se tek tako bacala voda za pice na zalivanje
Predlažem akciju "Prijavi svog komšiju, sačuvaj svoju familiju". Ko prijavi komšiju neracionalnog potrošača da mu se umanji račun za vodu za ovaj mesec. Tako će se smanjiti potrošnja vode i pozitivno uticati na budžet pravih patriota.
Meni je direktno gradska vlast kriva. Ako nema dovoljno vode u sistemu, pitanje je zasto nema i zasto nije ulagano?
Ako se nenamenski trosi, gde je tu inspekcija da svakog vlasnika vocnjaka pita kako zaliva?
A prica da se pune bazeni je za neobrazovane jer se bazen jednom napuni i onda filteri preciscavaju vodu, nema potrebe da se svaki dan puni, pogotovu ne UVECE... ko nadzire to punjenje bazena nocu?
Uvedimo plavu i crvenu zonu za potrošnju.
Ja mogu između sapunjanja i ispiranja kose da zatvaram vodu a komša menja vodu u bazenu kad stignu novi Airbnb gosti...
Grad se širi nenormalno brzo,vodovodni sistem to ne može da podrži,naročito ne u ovim vrelim danima,sve ostale aktivnosti smo viđali i prethodnih godina pa nije bilo ovako.Gradnja bez plana i adekvatne podrške čine ovaj grad sve luđim i luđim.
Kada su u pitanju komunalne situacije, najlakše je udariti po Sremcima. Vode malo-malo nema i bez restrikcije. Struja kad nestane bog nas zaboravi, Putevi da vrat slomiš, svaki čas zastoj na putu. Važno da nam brza pruga dolazi!
DOKLE?
U prebogatoj Kaliforniji postoje restrikcije i ko ih ne postuje dobije kaznu. Voda mora da se racionalno trosi. Ali sta ti znas o kolektivnoj svesti i odgovornosti...
Јао Сремци стрељали вас Немци :D
Шалу на страну, то што је врућина не мора да значи да треба да залијеш свих 10 ари плаца, напуниш базен од 10 тона воде и да ти раде прскалице за траву цео дан. Не буди саможив!!!
Posto ima ovih sto "placaju" i sto bi "njihovu" vodu u Dunav istakali, to znaci da je voda "jeftina".
Evo ja predlazem da voda poskupi deset puta, a da sve pare idu u gradjenje novih kapaciteta...
Mislim da ce srecno da trljaju ruke.
Haahah pa vikendasi vec danima pune bazene na crevo iz kuce... sramota za sve koje to rade, licno sam na Bockama i na Paragovu video ukupno 3 zidana velika bazena kako se pune i to onako usput.... imate li merace potrosnje vode? Ubacite te sto trose puno u neku visu zonu, skuplju, pa da vidis.... Nas u Srbiji samo novcanim kaznama mozes smiriti....
Neshvatljivo je da ljudi zalivaju BILO ŠTA vodom za piće! NE-SHVA-TLJI-VO! I onda pričamo o ekologiji, kao stalo nam do planete... bla, bla, truć! Prazna priča koja pada u vodu kad "gospoda" odluče da napune bazenčiće i zaliju terasice! FUJ!
Sve je to ok,ali zasto ne povecate kapacitet proizvodnje vode?
Mnogo ljudi se doselilo u poslednjih 30 godina,grad i okolina stalno rastu.
Mozete vi pricati koliko god hocete kako da se pijeca voda koristi alo jednostavno ne dopire do ljudi
Sinoć je bilo treće veče zaredom kako je u gradu slab pritisak.
Prvo veče sam pomislio da Vodovod izvodi neke radove na mreži. Drugo veče mi je odmah postalo jasno da Sremci zalivaju travnjake, polivaju dvorišta i ulice pred kućama.
Sada je stigla i zvanična potvrda toga.
U gradu noću već treće veče voda iz slavine jedva da curi u prizemljima. Mogu misliti kako je bilo na spratovima.
Verujem da su Sremci zalivali svoje voćnnjake, povrtnjake i travnjake. Šta je sa perionicama automobila? Odakle se one snabdevaju vodom? Iz gradskog vodovoda ili iz sopstvenih bunara?
Ako sistem ne moze da isporuci dovoljno vode, sistem nije dobro dimenzionisan i/ili ne radi ispravno. Osnove bilo kog projektovanja bilo koje vrste sistema u tehnici. Znaci nije problem sta i koliko gradjani trose nego sto se fabrika vode , bunari i ceo vodovod radjen i projektovan pre 50 godina za grad od 200k stanovnika nije dirao i poboljsao, ali zato je nagurano jedno 600k ljudi da snabdeva do sada.
Valjda će neko i nas, ovce za šišanje, organizovati da dignemo glas protiv ove divljoj partijskoj građevinskoj mafiji, koja je besomučno gradila bez ikakvog plana. Bitno je da se uzmu pare, a ko šiša kvalitet života i usluga (vodovod, grejanje...) koje plaćamo
Jbg sad su Sremci krivi.
Bombardovanje grada i od nedavno Petrovaradina betonom je direktno proporcionalno naseljavanju Fruške gore.
Nekada su Bocke, Čardak i Popovica bile pripi..dine a sad tamo ljudi beže od betona želeći da žive u kući s dvorištem i to je ono veoma fensi. Uskoro će Ledinci i Rakovac da krenu sa novim stanovnicima i kućama
jer će beton kad tad svima dopi..deti.
Pre nego sto je krenuo urbanisticki projekat od nacionalnog znacaja da svi stanovnici Srbije koji ne zive u Bg treba da se dosele u Novi Sad sto se i desava jer svakih dvadeset dana 2 do 3hiljade ljudi se nastani u novoizgradjene solitere,trebalo je napraviti i sistem vodo snabdevanja za ovako velik broj novonaseljenih
A sta cemo sa onima koji pune bazene u Telepskoj dolini? Sinoc na Novom naselju nije bilo hladne vode. Tusirali smo se vrelom vodom. Sreca pa nisam ukljucila ves-masinu, inace bi crkla. Sramota. Njima sto pune bazencine i sto su divlje prikaceni na mrezu, e njima makaze. Nisam ljubomorna, nemam na koga, a ni zasto, neka idkopaju bunare, pa nek pune bazene do mile volje.
Ја плаћам и ја ћу да радим са водом шта год хоћу. Ако ћу да је истачем у Дунав то ћу и да радим, ко ће да ми забрани?! Ако плаћам хоћу да трошим како ја хоћу, а град нека обезбеди капацитете!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vodovod: Vode nije bilo zbog abnormalne potrošnje na sremskoj strani, od večeras restrikcije
Autor: 021.rs
Novi Sad
•24.06.2021.
•13:29 > 12:54
Komentari 94
ja
Pawlle
Need for speed
B
popovica
bez mozga
Dokle više?
U pravu ste, ako uzmemo za istinu da je Tokio osnovan pre jedno 6-7 godina, onda je zaista istina i da "još nije zabeleženo da je ovaj megalopolis ikada imao restrikcije vode". Kako možete ovoliko da lažete? Pre manje od 10 godina su imali restrikcije kada su imali probleme sa vodosnabdevanjem zbog niskog vodostaja a oni koji nisu juče rođeni i oni kojima istorija nije počela pre par godina se sećaju da je Tokio tokom šezdesetih imao restricije vode bez prekida skoro polovinu te decenije. Zašto imate toliku potrebu da lažete i širite dezinformacije?
Milomir
telep
Gružan
Pitanje
yu on
Zovem se Stevo
Markes
Toma
Piplfoks
"Ja plaćam poreze i dažbine i ja ću da radim šta hoću. Ako hoću da postavljam balvane na putu kroz selo to ću i da radim, ko će da mi zabrani?!"
*par meseci kasnije: "Ovde gde sam pobegao me ljudi ne vole i nazivaju me dođošem, kmeeee!"
Bojan
Ako sam dobro shvatila neracionalno je zalivati baštu pijaćom vodom, ali je racionalno ispirati wc tom istom vodom?
Tako je, dobro si shvatila. Imaš li još glupih pitanja?
Goxns
Jadranko Zgembic
Džeki
To zato što iz bašte vodu upija zemlja, a iz WC šolje se u slučaju nužde može i upotrebiti voda.
NS
24.06.2021 • 13:40
Ја плаћам и ја ћу да радим са водом шта год хоћу. Ако ћу да је истачем у Дунав то ћу и да радим, ко ће да ми забрани?! Ако плаћам хоћу да трошим како ја хоћу, а град нека обезбеди капацитете!!!
Zbog ovakvih je izbio rat u Slavoniji i Krajini!
/
Problem su naravno bazeni.
Resenje je jednostavno Jun, Jul i Avgust svaka potrosnja preko 5 kubika po clanu da se placa 100evra kubik. Pa da vidimo dal ce da puni bazen od 50 kubika vodom za pice.
Tomo
Bosanac
/
Ljiljana
Brigu o izgradnji grada treba da vodi gradonačelnik i skupština, a ne ja. Zato smo ih birali, a ne da betoniraju i grade besomučno. U stvari nismo ih birali ali ajde sad.
Kamenica
49
Miroslav
Brezobrazluk
Niste izgradili fabriku vode dovoljnog kapaciteta, a prodajete i nadalje placeve, i onda uvodite restrictive prigradskim naseljima, jer u Novom Sadu niko ne zaliva baštu. Isto je bilo i kad su bile restrictive struje:u prigradskim naseljima isključenja 6 sati u Novom sadu 2 sata.
U normalnim državama distributeri vode bi trljali ruke na ove vrućine, znajući da će dobro da zarade na povećanoj potrošnj vode, ali ovo je Srbija.
Leona
Zdrav razum
EU
Bulka
Mara
Sandra
To kod Ilidze nije voda vec kanalizacija. Kanalizacijska mreza nije postavljena za taj 1 km i pustena je kanalizacija direktno na put od nekih lokalnih firmi. Strasno sto je preskoceno, strasno sto neometano lokalne firme ispustaju kanalizaciju na put.
Rocco S.
Kada ste prodavali kuće investitorima i dobijali stanove i lokale zauzvrat, niste se brinuli o posledicama koje sad stižu na naplatu.
Niti vas je bilo briga o stanju infrastrukture. Sad ostaje da se naviknemo, svi zajedno.
Gradonačelniku
Milicajac frilenser
Divljak
mile
Ja
Lošmi
Ja ga konkretno nemam, ali viđam montažne bazene po dvorištima, kako mislite da ih pune kad retko ko ima bunar?
Informativno pitam, ne pravim se pametan.
U gradu je generalno dosta veća potrošnja vode, oni većinom nemaju dvorišta, a samim tim ni bazene, voćnjake, itd, pa iako leti troše vodu više nego u ostalim delovima godine, ne primeti se toliko, verujem da Sremska strana inače troši dosta manje vode nego grad.
Ali ja jedino kako mogu da trošim vodu, to je iz vodovoda, imam dvorište, ali bunar nemam, ovde u ulici koja nije mala ima možda 3 bunara.
Sonja
Inspektor Višekruna
Da nije bilo urbanističkog silovanja Novog Sada bilo bi dovoljno vode!
Čak i za zalivanje!
Sasa
vrati se odakle si došao i tamo ae tako ponašaj
Opet kažem da živeti u kući u Sremu i biti vikendaš nije isto Pokupovali ljudi kuće i sada će da žive u njima a nemaju pojma kako se živi u kući naročoto u ovoj krizi . Jako lepo izgleda život u kući, kod druga kada ga gledaš iz stana. Kada živiš i kući radiš kao konj ali polako da ne bi lipsao i gde god zagrebeš treba popravka. Nasamarili vas agenti nekretnina, koji su uzgrad probisveti svi redom.
Pan5er
komšija
Predlog
tNt
Dragan
Tugomir
Dr
Sremci ne žale vodu...
@Ђуро
Voda se štediiiii!!
Čoveče!!
- J -
Kao što nisu u saobraćaju krivi vozači, biciklisti ili pešaci, već prenaseljenost grada.
Nisu krive kolege na poslu već neorganizacija i neiskustvo na terenu onih koji donose odluke, itd.
Oni koji sve vode u SRB su problem a uspeli su da vas ubede da su krive vaše komšije.
Glupi, glupi moj narode.
Tanja
Zato što mi zivimo u društvu a društvo znači podjednaku odgovornost za svakoga, pa ako je komšija neodgovoran onda malo i Vi morate da ispoštujete zbog njega.
Miki
Ema
+384
Jaja
Ako se nenamenski trosi, gde je tu inspekcija da svakog vlasnika vocnjaka pita kako zaliva?
A prica da se pune bazeni je za neobrazovane jer se bazen jednom napuni i onda filteri preciscavaju vodu, nema potrebe da se svaki dan puni, pogotovu ne UVECE... ko nadzire to punjenje bazena nocu?
Sve je to zbog basti, vocnjaka i useva
AV!
Ja mogu između sapunjanja i ispiranja kose da zatvaram vodu a komša menja vodu u bazenu kad stignu novi Airbnb gosti...
Baki
ljiljana
DOKLE?
Pan5er
ALAN FORD
VJ
M
Goran
24.06.2021 • 13:40
Zbog takvih kao ti dobijam momentalnu zelju da odem preko.
Novi
Kaćan
комша
Шалу на страну, то што је врућина не мора да значи да треба да залијеш свих 10 ари плаца, напуниш базен од 10 тона воде и да ти раде прскалице за траву цео дан. Не буди саможив!!!
meh
Neko iz mase
Evo ja predlazem da voda poskupi deset puta, a da sve pare idu u gradjenje novih kapaciteta...
Mislim da ce srecno da trljaju ruke.
Detelinarac
M
Glupost
Niko
Tiberius
Mnogo ljudi se doselilo u poslednjih 30 godina,grad i okolina stalno rastu.
Mozete vi pricati koliko god hocete kako da se pijeca voda koristi alo jednostavno ne dopire do ljudi
Vlada
Vodonoša
Prvo veče sam pomislio da Vodovod izvodi neke radove na mreži. Drugo veče mi je odmah postalo jasno da Sremci zalivaju travnjake, polivaju dvorišta i ulice pred kućama.
Sada je stigla i zvanična potvrda toga.
U gradu noću već treće veče voda iz slavine jedva da curi u prizemljima. Mogu misliti kako je bilo na spratovima.
Kaja
Nsnn
Darko
borislion
Bombardovanje grada i od nedavno Petrovaradina betonom je direktno proporcionalno naseljavanju Fruške gore.
Nekada su Bocke, Čardak i Popovica bile pripi..dine a sad tamo ljudi beže od betona želeći da žive u kući s dvorištem i to je ono veoma fensi. Uskoro će Ledinci i Rakovac da krenu sa novim stanovnicima i kućama
jer će beton kad tad svima dopi..deti.
Oprez
pitanje
DJ
Analiticar
M
ozlojedjen
kod stoke ne pomazu apeli. samo KAZNA i to stroga
Piško
vajni strucnjaci
Jecka
Mi
Ђуро
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H