U tome i jeste problem - što vi taksisti zamišjate da od taksiranja treba da zaradite para kao blata, a pošto to nije realno onda vozite po 12 sati i pritom jurcate po gradu da odradite što više vožnji, ne obraćajući pažnju na druge ljude i propise. Ljudi, shvatite da taksiranje, konobarisanje i slične stvari nisu visoko kvalifikovani ni visoko profitabilni poslovi i da se svet neće postaviti naglavce da to tako vama bude.
Voze neobuceni zandarmi, koji slabo znaju i policijske propise ali bitno je da glume silu i da zure i jure. Sve je glupost u ovom gradu. Saobracjani generlstab vodi policiju
Nesrece se desavaju svugde po svetu a ne samo kod nas. Takav je saobracaj. Pod rotacijom, zandarmi idu u akciju pa zato imaju prednost. Taksiji cesto ne prilagodjavaju brzinu uslovima puta I izazovu nesrece.
Pre par sati su forenzicari mogli da me udare , prelazio sam pesacki na NN, nisu ni usporili. Mogli su odmah da sakupe i mene i dokaze. Bahati svi koji se late te pandursko, pravno-represivne "sluzbe".
Policija ne moze da radi svoj posao od silnih taksista i automobila.Danas se svako voza taksijem i kolima.Ljudi,policija mora da obavlja svoj posao i cisti grad od kriminala.Cak i ako je kriv policijac on ne treba da snosi nikakvu odgovornost.Kao organ zaduzen za nasu bezbednost treba da ima maksimalnu prodju u saobracaju!
Ima i solidnih komentara i dosta lupetanja ovde. Postoje vozila sa prvenstvom prolaza (samo plave rotacije) i vozila pod pratnjom (crveno-plavo). Vozila sa prvenstvom i vozila pod pratnjom moraju davati posebne svetlosne i zvučne znake. Mogu davati samo posebne svetlosne znake, ako su dovoljno vidljivi, ako je zadovoljena bezbednost ostalih učesnika, osim ako se kreću brzinom većom od dozvoljene na tom delu puta. Vozila pod pratnjom imaju prvenstvo prolaza u odnosu na sva druga vozila, osim u odnosu na vozila koja se kreću raskrsnicom koja je regulisana svetlosnim saobraćajnim znakovima ili znakovima policijskog službenika kada im je tim znakovima dozvoljen prolaz. Za vozilo sa prvenstvom važi apsolutno isto, osim u odnosu na vozilo pod pratnjom koje je "jače". U praksi to znači da na raskrsnicama gde nema ničega (pravilo desne strane) ili je regulisana saobraćajnim znakovima ili oznakama na kolovozu, ova vozila imaju apsolutno prvenstvo kada imaju rotacije. Nemaju nikakvu prednost na semaforu (prolazak kroz crveno) u odnosu na vozila koja imaju zeleno svetlo ili kada im je znakom policajca zabranjen prolaz (hipotetički :)) Jasnije?!?
Sta ce uopste zandari u redovnoj patroli? Da li je vanredno/ratno stanje? Sledece su verovatno oklopna vozila i borbeni avioni u brisanjcu niz bulevar.
Pa problem je što si ti sta ona tom tvom itd. Da si samo nastavio da čitaš član koji si citirao, došao bi do stava koji kaže:
"Vozila sa prvenstvom prolaza imaju prvenstvo prolaza u odnosu na sva druga vozila, osim u odnosu na vozila pod pratnjom i vozila koja se kreću raskrsnicom na kojoj je saobraćaj regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ili znacima policijskog službenika, kada im je tim znacima zabranjen prolaz i na njih se ne primenjuju odredbe ovog zakona o ograničenju brzine, o propuštanju pešaka, o zabrani presecanja kolone pešaka i o zabrani preticanja i obilaženja vozila, pod uslovom da ne ugrožavaju bezbednost drugih učesnika u saobraćaju."
Za pocetak idite malo do Temisvara, Segedina, Osijeka, tamo necete uopste videti policiju na ulicama, samo po potrebi a ovde komunalna, ulicari zandari, saobracajna, zandarmerija, interventna a ukp dolaze po pozivu ! Ko li placa svu tu nepotrebnu bulumentu ? Svaki normalan covek turista ce se zapitati zasto,sta se ovde desava ? Narod se vec navikao pa i ne primecuje sve to,pijes kafu u centru a duge cevi na 10-15 metera od tebe !!!
Ne zna čovek ko je bahatiji u Novom Sadu, da l' policija ili taksisti?
Ovi prvi i bez rotacije jurcaju po gradu 80-100 km/h ili se namerno vuku 20-25 km/h, kada vide da je gužva na semaforu uključuju rotaciju i sirenu samo dok ne prođu raskrsnicu, pričaju mobilnim i kuckaju poruke dok voze, parkiraju gde im se prohte...., a ovi drugi seku put, prestrojavaju se iz prve u treću na raskrsnici, jurcaju..
Vidi od interventne i zandarmerije koji klube gradske kauboje i zaustavljaju non stop nekog mi je muka. Protiv kriminala se bori civilnom policijom inspektorima a uniforme treba da sluze za red i mir i sitan kriminal..A ovi zaustave svako po 100auta dnevno trazeci neke pare eventualno ili broj telefona os dobre ribe.
Svuda u svetu je normalnio da vozila pod rotacijom imaju prvenstvo prolaza , sta ce Im rotaciju ako nicemu nesluzu, a kada krenu negde lepo polako I da postuju sva ogranicenja pa kada stignu. Isto I za hitnu pomoc, vatrogasce I policiju.
Zanimljivo je da taksista nije primetio rotaciju po mraku.
Sad ce tender za nabavku novih rotacija za vozila policije - sa crvenim i plavim svetlima, pa nece vise biti zabune i bicemo korak blize americkom ludilu, drugi korak ce biti da im vozila imaju 8200cc i 480ks pa da vidite kao se siba gradom, kakvo crveno, kakvi bakraci...
Ne smeju vozila sa prvenstvom prolaza na crveno da prolaze. To mogu samo vozila pod pratnjom koja imaju plava i crvena rotaciona svetla. Isto tako mora sirena da bude ukljucena kad su na intervenciji. Zakon je tu jasan bas zbog ovakvih situacija.
Još će taksista ni kriv ni dužan popiti krivičnu prijavu jer je po ove došla hitna pomoć kao da su na Kosovu ranjeni. Snimci nadzornih kamera se verovatno neće ni pojaviti osim ako mediji ne budu našli načina da dođu do njih.
Nije tačno da policija nema prednost.
Sva vozila sa rotacijom imaju prednost ali ne smeju da divljaju i prekoračuju ovlašćenja.
Pročitajte Zakon o bezbednosti saobraćaja, odljeak:
26. Vozila sa prvenstvom prolaza
Član 108.
Citat dela ovog člana:"Vozilo sa prvenstvom prolaza je vozilo policije, Bezbednosno-informativne agencije, Vojske Srbije, Vojno-bezbednosne agencije, hitne medicinske pomoći, odnosno vatrogasne službe, kada daju posebne zvučne i svetlosne znake.
Vozila sa prvenstvom prolaza su i vozila ministarstva nadležnog za izvršenje zavodskih sankcija kada prevoze lica lišena slobode, kada daju posebne zvučne i svetlosne znake.
Posebni svetlosni i zvučni znaci vozila sa prvenstvom prolaza su najmanje jedno plavo trepćuće ili rotaciono svetlo (u daljem tekstu: plavo svetlo) i zvučni znak promenljive frekvencije (u daljem tekstu: sirena)."
Iz prve ruke, jer sam polozio testove za C kategoriju pre par nedelja, a i jako dobar prijatelj je bivši pandur. Elem, vozilo policije sme da prodje kroz crveno svetlo isključivo ako ima upaljenu i rotaciju i sirenu. Ako ima upaljenu samo rotaciju, bez sirene, ne sme apsolutno da proleti kroz crveno jer je u tom slučaju policijsko vozilo napravilo prekršaj. Znači, ovo pitanje se na testu za C kategoriju, a mozda i za B, provlači. Problem je sto vi ne možete do dokazete njihovu krivicu ukoliko nemate kameru koja snima i audio, pa da na taj nacin prilozite sudiji dokaz.
Ove pandure ponovo poslati na školovanje, ups. nema škole za policajce jedno 30 godina, ponovo ih onda poslati na kursiće i da manje geldaju "Njujorške plavce" :)
Samo plavo-crvena svetla i pratnja imaju prednost, uz uslov da ne remete bezbednost...
PAŽNJA razlika između svetlosnih oznaka vozila pod pratnjom i vozila sa prvenstvom prolaza ( policija, hitna pomoć i sl.) je u tome što vozila pod pratnjom imaju CRVENO PLAVO svetlo, a vozila sa prvenstvom prolaza isključivo PLAVO.
Hahaha, gotovo po pravilu, kad god je neki udes obicno su po pravilu ucesnici najbahatiji od svih - taksisti, a od skora i Zandarmerija. Kanda su uz svog novog Ministra malko raspustili m*** posto su isto tako uleteli i u raskrsnicu Jase Tomica i Kisacke, tad su imali udes sa zenom, negde oko 16h kad vodim dete iz skole. Mislio sam da je udes ko udes, desi se, ali sad sa gotovo slicnim akterima izgleda su i zandari poceli da se bahate, nema kocenja, nema propisa, ulece se svuda jer su najjaci, najopasniji, mrcine u zelenim pancirima, ne znam samo koga su ikada uhapsili, lopova ko u Bronksu, grad ni na sta ne lici, postali smo obicna turska kabadahijska prcija a drzavna vozila se handre u visokim obrtajima... samo napredno, samo bahato
Возила под пратњом и ају црвено плаву ротацију и имају првенство увек па и на црвеном, али морају да пазе добро кад пролазе кроз црвено. Обична возила полиције имају само плаву ротацију и не смеју по закону проћи кроз црвено. Али их људи увек пусте. И наравно тада морају добро да пазе. Та одредба закона постоји да не би полиција угрожавала друге учеснике у саобраћају који иду на зелено.
Ja mislim da bi svaki gradjanin trebao da postuje zakon bas kao i predstavnici istog. I da se ugledaju na "nasu" policiju. Mada deluje da je vec tako, vecina misli da su zakoni za budale i sekaperse.
Vožnja vozila pod pratnjom,sa uključenim rotacionim svetlom ali BEZ sirene, je kažnjivo!! E sad, dokazati da li su gospoda zandari uključili sirenu ili ne je teže dokazivo na sudu...al avaj, ko bi se sudio sa pandurima gaserima...
NS taksisti su sramota ovog grada. Neobrazovani (saobraćajno), bahati i nadasve nekulturni.
O pandurima ne bih trošio reči. Pandur je pandur, svuda. U saobraćaju uvek u "pravu", nažalost.
bahata žandarmerija, isti su kao kriminalci što je država i dokazala kada je za vreme protesta podelila značke kriminalcima da zajedno sa žandarmerijom biju narod
Prolazak kroz raskrsnicu na crveno svetlo na semaforu imaju samo vozila pod pratnjom,ali ne i vozila sa pravom prvenstva. U N.Sadu je normalno da svi sa plavom rotacijom prolazen na crveno svetlo. Primer: Kod Futoske pijace stoji vozilo interventne u krajnjoj desnoj traci, kupuju dorucak. Kad su pljeske bile gotove ukljucuju rotaciju prelaze u krajnju levu traku i na "crveno" rade polukruzno da bi se vratili prema centru. Vereovatno da se pljeske ne ohlade.
Da li neko može reći ima li razlike između uključene rotacije sa i bez sirene? Mislim po pitanju obaveznosti propuštanja takvog vozila i ne mislim na vozila pod pratnjom. Dakle isključivo plava rotacija sa i bez sirene.
To sto je zandarmerija i sto su ukljucili rotaciju,ne daje im za pravo da ne uspore i zaustave pred raskrsnicom vec su duzni da postuju jasno propisana pravila kada,ko i zasto vozi pod rotacijom zasto nisu usporili,da li su uopste pismeni i imaju polozene vozacke ispite..
Mene najvise zao tih auta ! Mada,sve ce to narod otplatiti, kupice zandari nove, jos bolje i kvalitetnije !!! NS grad pun nepotrebnih semafora, 4 vrste milicije, brze hrane. Evo sad da vam dodje neki gost od napolje, sta realno mozete da mu pokazete ? Asfaltiran centar,prazan spens, silikon butikašice po kafičima ?!
A kako da se rese guzve, prosvetli nas? Grad raste i logicno je da su guzve sve vece. Ovde nije bila problem guzva posto se desilo u vremenu kada su ulice skoro prazne, nego je bio problem to sto zandarmerija nije postovala semafor, niti je usporila. Sto se tice pravila saobracaja, semafor je iznad policijske rotacije, tako da ne bi smeli da prolaze kroz crveno. U praksi se sve rotacije ipak propustaju na semaforu, ali duzni su bar da uspore i da budu sigurni da svojim postupkom nece izazvati udes.
zašto je "Žandarmerija" uključila rotaciju, ako je uopšte i uključila...
I najvažnije, pitanje za sve pripadnike policije: zašto se ne vezujete u automobilima?
Ako slučajno pored vas prolazi vozilo policije, pogledajte vozača i ostale u autu - ni jedan nije vezan sigurnosnim pojasom.
To je neki njihov kodeks ili šta?
Često smo proteklih meseci bili svedoci bahate vožnje policije i žandarmerije. Vožnja pod blagom rotacijom, tj bez uključene zvučne podrške. Često bez pravog raazloga. Ovo nije ni dozvoljeno zakonom i predstavlja opasnost za sve nas. Ranijih godina se ovo nije dešavalo. I šta se dešava sa rotacijama na ulasku i grad? Smeta mi! Kriminal se sprečava operarivnim radom, a ne rotacijom i nasumičnim maltretiranjem vrađana! Uvek bilo i biće!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Sudar vozila žandarmerije pod rotacijom i taksija, tokom uviđaja još jedan udes na istom mestu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•29.06.2021.
•08:19 > 08:47
Komentari 52
Vlada
U tome i jeste problem - što vi taksisti zamišjate da od taksiranja treba da zaradite para kao blata, a pošto to nije realno onda vozite po 12 sati i pritom jurcate po gradu da odradite što više vožnji, ne obraćajući pažnju na druge ljude i propise. Ljudi, shvatite da taksiranje, konobarisanje i slične stvari nisu visoko kvalifikovani ni visoko profitabilni poslovi i da se svet neće postaviti naglavce da to tako vama bude.
limun
Sasa
boger
Sima
Bile
Mirko
попара
Mile
Roki
Kokolo
Dusan
Gogo
dule
Pa problem je što si ti sta ona tom tvom itd. Da si samo nastavio da čitaš član koji si citirao, došao bi do stava koji kaže:
"Vozila sa prvenstvom prolaza imaju prvenstvo prolaza u odnosu na sva druga vozila, osim u odnosu na vozila pod pratnjom i vozila koja se kreću raskrsnicom na kojoj je saobraćaj regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ili znacima policijskog službenika, kada im je tim znacima zabranjen prolaz i na njih se ne primenjuju odredbe ovog zakona o ograničenju brzine, o propuštanju pešaka, o zabrani presecanja kolone pešaka i o zabrani preticanja i obilaženja vozila, pod uslovom da ne ugrožavaju bezbednost drugih učesnika u saobraćaju."
Dejan
nsbot
Ovi prvi i bez rotacije jurcaju po gradu 80-100 km/h ili se namerno vuku 20-25 km/h, kada vide da je gužva na semaforu uključuju rotaciju i sirenu samo dok ne prođu raskrsnicu, pričaju mobilnim i kuckaju poruke dok voze, parkiraju gde im se prohte...., a ovi drugi seku put, prestrojavaju se iz prve u treću na raskrsnici, jurcaju..
Brijena
Dule
Ce
Zanimljivo je da taksista nije primetio rotaciju po mraku.
gradjaninX
NS
Sve je to bagra
Vladimir
NN
Rajko
Marko
Sva vozila sa rotacijom imaju prednost ali ne smeju da divljaju i prekoračuju ovlašćenja.
Pročitajte Zakon o bezbednosti saobraćaja, odljeak:
26. Vozila sa prvenstvom prolaza
Član 108.
Citat dela ovog člana:"Vozilo sa prvenstvom prolaza je vozilo policije, Bezbednosno-informativne agencije, Vojske Srbije, Vojno-bezbednosne agencije, hitne medicinske pomoći, odnosno vatrogasne službe, kada daju posebne zvučne i svetlosne znake.
Vozila sa prvenstvom prolaza su i vozila ministarstva nadležnog za izvršenje zavodskih sankcija kada prevoze lica lišena slobode, kada daju posebne zvučne i svetlosne znake.
Posebni svetlosni i zvučni znaci vozila sa prvenstvom prolaza su najmanje jedno plavo trepćuće ili rotaciono svetlo (u daljem tekstu: plavo svetlo) i zvučni znak promenljive frekvencije (u daljem tekstu: sirena)."
itd.
@&
Simke
Samo plavo-crvena svetla i pratnja imaju prednost, uz uslov da ne remete bezbednost...
PAŽNJA razlika između svetlosnih oznaka vozila pod pratnjom i vozila sa prvenstvom prolaza ( policija, hitna pomoć i sl.) je u tome što vozila pod pratnjom imaju CRVENO PLAVO svetlo, a vozila sa prvenstvom prolaza isključivo PLAVO.
Kole
NS_vozac
Pavle
Комша
/
Tja
Jaja
Mogu i kroz crveno da prodju, i u jednosmernoj u suprotnom smeru i sta god jos hoce
Mića
Pa ko još voli hladnu kafu i hladan burek??
Po zakonu
Rasa sa salasa
O pandurima ne bih trošio reči. Pandur je pandur, svuda. U saobraćaju uvek u "pravu", nažalost.
We
Spale
&
dedone
Banderas
Bora
Dejan
M
biciklista
g pen
Milan NS
I najvažnije, pitanje za sve pripadnike policije: zašto se ne vezujete u automobilima?
Ako slučajno pored vas prolazi vozilo policije, pogledajte vozača i ostale u autu - ni jedan nije vezan sigurnosnim pojasom.
To je neki njihov kodeks ili šta?
Vlada
Gramzi - Bagins
trt
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H