Gradski prevoznik ponovo ima problem sa ljudima koji se švercuju u autobusima pa će zato biti pojačane kontrole putnika u svim gradskim i prigradskim linijama.
Podržavam sve one koji se švercuju, pošto se u dotičnom preduzeću pare troše preko svake mere i van svake kontrole. A s obzirom iz koje su stranke na čelu, nije ni čudo.
PS. za Voju.
Vidiš da se, u stvari, onaj Čanak vole sa Bosancima. Zajedno gazduju u GSP-u. Vidiš, i ja bi se rado zaposlio u GSP-u, ali nisam ni Bosanac, ni ligaš, ni radikal, ni naprednjak ni ništa od tih gluposti.
Samo zajebavam. I ja sam sa Veternika (bez "j").
I koji, bre, veliki Novosađani. Pa ovde su svi došli od negde. Moj tata se doselio posle 2SR, i nije imao ništa. I mama je došla posle 2SR. Jbg ja rođen ovde. Pre 50 god.
Nikad živeo u centru. Detelinara, Novo naselje. V(j)eternik. Nisam mislio na one što su na čelu GSP. To su lopovi. Vozači iz Vutoga i V(j)eternika. Deru se i slušaju odvratnu muziku. Uglavnom su nekulturni. A ja volim da zajebavam. Ne koristim gradske autobuse. Bicikl, peške (imam višak kg) i taksi. Al volim da zajebavam. I čisto istine radi. Mislio sam uglavnom na one koji su došli iz Bosne. Pošto vidim da te to nervira. A ono za one što su na čelu, sam mislio ozbiljno.
Imas ti neke konkretne podatke o tome ili onako pausalno lupas . Koliko ja znam , ljudi koji su na celu GSP-a su iz LSV . Kakve veze ima to sto dosta ljudi koji zive u Veterniku i Futogu su poreklom iz Bosne i Hrvatske a to impliciras jasno , da li zato treba vrsiti diskriminaciju ? Moj deda se doselio u NS kada je imao 30 000 stn posle WW1 ,licno kada smo kupovali plac u Veterniku , nisam ocekivao ove probleme , sada tek vidim da se najvise isplati imati stan u centru ,Limanu jer si onda privilegovan , to tvrdim kao neko ko je ziveo na vise lokacija a to sto na Limanu su 90 % ljudi koji su se takodje doselili posle WW2, dobili drustvene stanove vecina pa se preko noci smatraju velikim Novosadjanima koji ljude sa periferije gledaju sa prezirom a tako razmislja i gradska vlast je druga prica .
Za Toronto znam sigurno da se u autobuse ulazi iskljucivo na prednja vrata (zivela sam tamo i svakodnevno koristila metro i autobus). Cak se srednja i zadnja vrata ni ne otvaraju ako ih neko iznutra, znaci iz autobusa, ne gurne da se otvore. Prema tome, nismo jedini. Ali, sa druge strane, karte su vremenske, i ja za jednu kartu mogu da se prevezem sa jednog na drugi kraj Toronta. To bi bilo lepo da uvedu i kod nas, ali verovatno nece skoro, jer im se to ne bi isplatilo (mislim manje bi im se para slivalo).
Ivane, imam pojma! Za Španiju ću proveriti (tamo sam se kretao isključivo metroom), ali ne ide mi u glavu da bi temperamentni Španci ćutke dreždali pred srednjim vratima ponizno čekajući da na ona prednja uđe i poslednji putnik!.U autobusima (veruj mi na reč!) sam se kretao u Honoluluu, Los Anđelesu i Majamiju, Vankuveru i Torontu, Havani, Strazburu, Hamburgu i Minhenu, Beču i Lincu, Ljubljani, Mariboru, Splitu, Zagrebu i Sarajevu, Budimpešti i Segedinu, Rimu i Bolonji, Pragu i Bratislavi, Atini i Solunu, Tel Avivu i Haifi, Lavovu i Kijevu, Moskvi i (tadašnjem) Lenjingradu. Itd... Itd... Svugde tamo postoje automati za karte-bocklaice, i to u prednjem, u srednjem i u zadnjem delu vozila. Kakva bi uopšte bila logika da neko obavezno mora ulaziti isključivo na prednja vrata a kartu će bocnuti, po vlastitom nahođenju, kod srednjih ili zadnjih!? (Zar je moguće da madridski busovi nemaju takve automate,na svim tim mestima u vozilu? Proveriću, radoznao sam. Pre će biti da na prednja ulazi putnik koji nema bockalicu niti pretplatnu kartu, pa će kartu kupiti za keš, kod vozača. To sam i ja bezbroj puta činio.)U Novom Sadu se automatima još zadugo nemojmo nadati, jer bi s njihovim uvođenjem, kao fizički neodrživ, pao u vodu sadašnji režim ulaženja-izlaženja putnika. Vozaču bi tada putnik mogao (i, recimo, morao) pokazati svoju blanko bockalicu, a posle je može bocnuti gde on hoće. I ako uopšte hoće! Za nas Novosađane je najprihvatljiviji režim ulaženja na prednja i zadnja vrata i izlaženja na srednja (to je dominantni evropski i svetski standard). A GSP bi u tom slučaju morao ili (1) da u svako vozilo postavi konduktera-pratioca, s punim radnim vremenom, ili (2) da u saglasnosti sa gradskim vlastima (plus u saradnji s državnom ili komunalnom policijom) - a sve u skladu s ustavnim pravom i zakonima - zavede organizovnu 24-časovnu ekipu kontrole i intervencije, snabdevenu brzim vozilima i svim potrebnim jakim ovlašćenjima (i momcima snagatorima, koji bi, ako treba, nosili i odgovarajuće uniforme). Kazne bi tada smele da budu zaista rigorozne, jer bi u njih zakonito bili uračunati i svi relevantni troškovi kontrole i intervencije. Tada bi pošteni putnici imali uobičajeni evropsko-svetski komfor gradskog prevoza. Švercovanju bi pribegavali samo''najhrabriji'' i najdrskiji (i najsiromašniji, ali to je neka druga priča). Ovako, kako je sada, svaki putnik je po definiciji unapred sumnjiv dok on sam suprotno ne dokaže, što važeće GSP-ove mere zasigurno čini i ustavno sumnjivim. (Šta gradske pravne i ostale službe misle o tome?) Moja malenkost je nemoćna da juriša na oholu i prepotentnu GSP-ovu vetrenjaču. Jedino mogu da uskratim svoj skromni (i dosad ustaljeni) izborni glas stranci g. Bogaroškog, tj. LSV, što ću, naravno, i učiniti, a ništa me ne sprečava da legalno pozovem i hiljade drugih sugrađana da me u tome slede. (Pozdrav Ivanu od imenjaka!)
A da uvedu karte koje važe a)vremenski + b)zonski, ko što je npr. u Bratislavi, to im ne pada ni na kraj pameti, jel da. Kupiš kartu koja važi npr. 15min, ili pola sata, ili 2 sata, ili 24 sata, u zoni npr. 1. Umesto da svaki put kad presedneš idući od tačke A do tačke B u gradu, moraš da kupiš novu kartu. Takođe, onaj koji s kraja Temerina ide u centar Temerina na pijacu, 3 stanice i ne izlazi uopšte iz svog mesta, mora da plati kao da se vozi međumesno. I onda gle ima švercera, narod pokvaren. A oni pošteni prevoznici i pružaoci usluga. Kad krenu oni stranački aktivisti da mi zvone na vrata u predizbornoj kampanji, reći ću svakom: ko mi uvede vremenske karte u gradski prevoz, za njega glasam.
Zato sto u Futogu i Veterniku zivi 60 000 stn , gustina naseljenosti je velika a te linije sluze i za prevoz pola grada pa tako za te kratke deonice ubiraju ekstraprofit a posto je sve spojeno i gusto naseljeno za kratko vreme razvezu sve putnike pa nemaju velike troskove.Temerin je i druga opstina i izmedju NS i Temerina ima 20 km cistog prostora dok je Futog spojen i pripada opstini Ns .Karta do Veternika isto kosta kao i do B.Jarka 90 din .Da podsetim da je u Veterniku DS dobio ubedljivo izbore .Ocigledno je to primer teske diskriminacije jer oni nista i ne ulazu u ta mesta vec samo uzimaju i koriste .
Neznam da li sam u pravu ,ali po zakonu o drumskom saobracaju i pravilniku o prevozu putnika,prevoznik je DUZAN da pod JEDNAKIM uslovima pruza uslugu svim putnicima.
Ako je cena karte izvedena po daljinaru onda su putnici na liniji prema Temerinu privilegovani u odnosu na Futog,Kac itd.
Zatim zasto i na drugim pravcima ne postoji dnevna karta koja vazi 24 sata pa je koristi vise lica.
Linija za Stari Rakovac staje na svim stajalistima iako je u pitanju linija za drugu opstinu.Svesno se pravi privredni prestup a nadlezni cute.
Linija za Begec je vec nekoliko godina "EXPRES"jer nestaje na vecini stajalista,ali zato do Luga putujemo po ovoj vrucini sat ipo kao do Beograda.
Molim nadlezne ako procitaju ovaj komentar da malo razmisle o ovome.
Otkako su zaveli najblesaviji (da, baš tako sam rekao: najblesaviji!) sistem javnog prevoza (odnosno režima ulazaka-izlazaka putnika u vozila i iz njih) na Čitavoj Zapadnoj Hemisferi i na Svekolikoj Severnoj Polulopti Zemljine Kugle - ja GSP-u više ništa ne verujem, pa ni kada, možda, govori istinu. Oni putnike driluju kao robijaše, s nama godinama lukavo izbegavaju svaki direktni dijalog oči u oči (a ovamo su, kao bajagi, JAVNO preduzeće), naše putničke muke ih savršeno ne interesuju, ali zato oni svako malo zacvile (preko tog večitog Vukašinovića ili na neki drugi način) o svojim patnjama s nama - od kojih žive i od kojih ubiraju suvi keš (a da mi o svim lavirintima kuda taj keš posle ide dalje - nemamo pojma). Neka nam se zato ne obraćaju plačljivim saopštenjima iz svojih klimatizovanih kabineta, nego neka siđu malo do naših mesnih zajednica, pa da podivanimo. Nećemo biti gluvi na njihove poteškoće, ali neka i oni dobro isperu uši za sve što će od nas čuti. Dotle, neka se s nama ne izmotavaju jednosmerno, preko sredstava informisanja.
pa da smo u americi i da je gsp gradska firma karta bi bila džaba. ovde koji je standrad i + da građani daju porez i na gsp trebalo bi da ih je sramota i pomisliti da naplaćuju karte a kamoli ovo.
Da li u GSP-u mogu da objasne,zašto karta kupljena u vozilu, do Futoga košta 112 a do Temerina 100 dinara.Autobusi na liniji 3,9 i 1,voze dužom trasom nego do Futoga,a karta je 45dinara.Što se švercovanja tiče,na linijama Veternik,Futog,Begeč ne možete ući bez karte,jer je u vozilu i pratilac koji na vratima kontroliše
da li kupujete kartu.Pratioci i vozač ne kontrolišu decu školskog uzrasta koja se voze kroz mesto,kao ni svoje poznanike,komšije,rođake.
Gradske linije 5,6,7 i 8 gde je cena karte 45 din beleze najvece brojeve svercera ali to svesno zaobilazis a te linije koriste i oni na Limanu,Naselju ,Centru .Sto se tice Futoga cena karte je 112 dinara sto je sramota od strane grada koji eksplatise naselja Veternik i Futog kroz cenu karte koja je skuplja nego voznja po brojnim metropolama ali naravno treba gradjane drugog reda iskoristiti i na ovaj nacin ,zar ne kako ti kazes ''sve ovo ionako znamo, al' se malo pravimo ludi...''
A, zasto postoji popust za studente, penzionere i djake, a ne postoji za nezaposlene. Odakle meni nezaposlenoj preko 1000 din mesecno za pokaznu, od mame penzionerke?!
Najveci patrioti najveci sverceri ;-) Nekako je logicno, ne? Izdajnici kao i obicno najvece poreske platise, uredno kupuju karte... Ali sve ovo ionako znamo, al' se malo pravimo ludi...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Povećan broj švercera u gradskim autobusima
Novi Sad
•16.07.2011.
•09:44 > 06:49
Komentari 26
NikolaNS
PS. za Voju.
Vidiš da se, u stvari, onaj Čanak vole sa Bosancima. Zajedno gazduju u GSP-u. Vidiš, i ja bi se rado zaposlio u GSP-u, ali nisam ni Bosanac, ni ligaš, ni radikal, ni naprednjak ni ništa od tih gluposti.
@Voja
I koji, bre, veliki Novosađani. Pa ovde su svi došli od negde. Moj tata se doselio posle 2SR, i nije imao ništa. I mama je došla posle 2SR. Jbg ja rođen ovde. Pre 50 god.
Nikad živeo u centru. Detelinara, Novo naselje. V(j)eternik. Nisam mislio na one što su na čelu GSP. To su lopovi. Vozači iz Vutoga i V(j)eternika. Deru se i slušaju odvratnu muziku. Uglavnom su nekulturni. A ja volim da zajebavam. Ne koristim gradske autobuse. Bicikl, peške (imam višak kg) i taksi. Al volim da zajebavam. I čisto istine radi. Mislio sam uglavnom na one koji su došli iz Bosne. Pošto vidim da te to nervira. A ono za one što su na čelu, sam mislio ozbiljno.
Voja
mni
NikolaNS
TraLala (drugi put)
pawlle
mimi
Maki
Voja
ždera
ivan
Slusalac
Ako je cena karte izvedena po daljinaru onda su putnici na liniji prema Temerinu privilegovani u odnosu na Futog,Kac itd.
Zatim zasto i na drugim pravcima ne postoji dnevna karta koja vazi 24 sata pa je koristi vise lica.
Linija za Stari Rakovac staje na svim stajalistima iako je u pitanju linija za drugu opstinu.Svesno se pravi privredni prestup a nadlezni cute.
Linija za Begec je vec nekoliko godina "EXPRES"jer nestaje na vecini stajalista,ali zato do Luga putujemo po ovoj vrucini sat ipo kao do Beograda.
Molim nadlezne ako procitaju ovaj komentar da malo razmisle o ovome.
TraLala
Bravo
bus
mimi
Sunny
trtmrt
Svaka vam cast
Lusi NS
da li kupujete kartu.Pratioci i vozač ne kontrolišu decu školskog uzrasta koja se voze kroz mesto,kao ni svoje poznanike,komšije,rođake.
member
Freedom
member
NS
XXL
pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H