U raspravama oko gradnje Galensovog i Vučevićevog mosta svaki put sam upozoravao da prvo treba rešiti problem Varadinskog mosta, jer je on privremeni objekat i izgrađen je kao takav pošto u ono vreme kada nismo imali nijedan most i rečeno je da će se kasnije izgraditi na istom mestu novi most (Mrkonjić). Upotrebni rok mu je davno istekao.
Most je antikorozivno nezaštićen iznutra i trune lagano. Badava ga krečiti spolja. Zidovi nosive kutije su sve tanji i strukturno oslabljeni zbog korozije.
То је дело господина-готово пре рока Мркоњића.Ограду је радила фирма власника који је МЕСАР.Већина радника нису били чак ни приучени металци.Погледајте варове,више фарбе него вара.
Kad smo kod mostova, u kakvom su stanju Temerinski i Klisanski most, i šta je sa gradnjom mosta bliznaca Klisanskog mosta? Odustalo se?
@Ilo
Znači čovek više ne mora da skače sa mosta, dovoljno je da se nasloni na ogradu.
Živa istina...ide Exit, svakakav svet prolazi tuda...
@Parmezanije
Nisu mostu pomogli ni ovi retardi što Kače lokote po ogradi. Stranci se tome smeju. Primitívni smo do srži.
Nemoj tako komšo. Možda ti lokoti i drže tu ogradu...
Podržavam onog GARIJA sto je podneo zahtev za krečenje!!! Pa stvarno treba i okrečiti to čudo. Svi tuda prolazimo stalno ili povremeno i to nam nikom me smeta!!!
A tek most slobode uzas ne razumem cela istocna evropa osim bugarske sredili sve krovove starih kuca,fasade ulicevi imaju turizam a mi ne zasto nijebu interesu opste dobro samo dzepov pojedinaca
Kakve veze što NS nema pravo svojine nad mostom? Za gradsku vlast bi valjda trebalo biti najvažnije ko taj most najviše koristi. A koriste ga upravo Novosadjani. Zar to nije dovoljan argument za održavanje mosta?
Duga je pravljen kao obična prevara kada su Sloba i Vulin sa Acom ministrom informisanja "pobedili" Nato. Ogradu su napravili od običnih cevi kao da je radio seljak za štalu i samo ofarbali. Bojan se kako je rađeno ono što se ne vidi ispod asfalta.
Predlog: A da umesto ekokatastrofalne urbanizacije Šodroša i Ribarca investitori izgrade jedan ili više novih mostova na kojima bi bili izgrađeni apartmani, lokali, teretane i štagod, a uz stubove i ekskluzivne marine za te bogatune? Dakle, pravi Novi Sad na vodi, kao futuristički Ponte Vekio ala Dubai.
Win-win, wink-wink
Krađa i korupcija su toliko zavladale da kod nas sitnih popravki i održavanja nema. Samo kompletna rekonstrukcija u kojoj se krade i za nerođene generacije. Koliko košta da redovno farbate svoju ogradu, koliko često to mora da se radi? Otvoren je 2000. godine, koliko su puta farbali ogradu? Kada budu rekonstruisali koštaće kao pola novog mosta.
most republički zašto ga ne održava republika?
Dajemo li mi neki procentčić poreza dotičnoj?
Iza mosta se nalazi "Beogradska kapija"
te kada smo tako povezani možda neki
dinar od poreza da zaustavimo pri prolazu
kroz kapiju i od njega rekonstruišemo most
kada se već BG toliko brine i omogućuje
razvoj severne zaostale republike ,pardon
pokrajiine. Koliko je uloženo u republiku
Kosovo poklonjeno takozvanoj Republici serBskoj
i crkvi mogli bi nešto i na ovu
stranu za građane.
Most Slobode i Duga ne mogu biti "republicki" jer tuda ne prolazi drzavni put vec najmanje 20 godina, ako je ikada i prolazio. To su opstinski putevi pa su i objekti (mostovi) na njima isto opstinski tj. gradski. E sad, ispod prolazi Dunav koji je pod upravom republicke uprave, pa mozda tu ima nesto. Ali Novi Sad je jedna od retkih opstina u Vojvodini koja nije utvrdila sa Republickom upravom, tacan pravac pruzanja drzavnih puteva kroz Novi Sad (iako se tacno zna), bas zato da bi mogli da kazu "to nije nase, ne mozemo da odrzavamo". Jedini most na drzavnom putu je Zezeljev most. Tacka.
Ako vlasnik nije grad NS, nego Republika... nek ga održava Republika.
A da, Republika samo poseduje, ali da održava, to neće.
NS mostovi su klasičan primer pljačke Novog Sada i Vojvodine od strane Republike Srbije.
Most Slobode i Žeželjev most su obnovljeni novcima grada NS, pokrajine Vojvodine i EU.
Republika Srbija nije finansirala njihovu obnovu iako su od državnog značaja.
Sa druge strane, novi BG mostovi se zidaju od kredita koje otplaćuje cela država.
Mi, Novosađani i Vojvođani plaćamo i svoje i BG mostove, a Beograđani plaćaju samo svoje i to potpomognuti celom državom.
Ovaj most nek izvoli vlasnik održavati.
Nema potrebe da ga u ovakvom stanju predaje Novom Sadu u vlasništvo.
Ovakvi "pokloni" nam ne trebaju.
Grad na reci ima samo 3 mosta, pri tom ovaj treci nismo u stanju da zavrsimo 20 g. A pricamo o nekom famoznom novom mostu od nacionalnog znacaja, dok nam Duga i Sloboda izgledaju kao u nekoj africkoj zemlji. Rupe u tunelu su nezakrpljene mesecima. Ljudi izmedju Beocina i Futoga prelaze skelom, a BP najblizi most ima u NS na 40 km. Duga ovako izgleda vec duze vreme. Da li je mozda poznato gospodi u vlasti da se Ajfelova kula iznova farba svake godine skoro. Ili mozda treba necija tetka, strina, kum, brat, rodjak da nam pravi novu ogradu. Mi smo stvarno jadni.
Kad treba da se održava, onda je Gradski, a kad se završi rekonstrukcija(ako je uopšte bude, jer će se graditi četvrti most) država, da ne kažem ON će biti prvi da otvori obnovljeni most i pokaže brigu o Novom Sadu. A inače, "država" (kako to jadno zvuči kad je Srbija u pitanju!) otima od lokalnih samouprava sve što vredi, da bi mogla da proda.
Da li ste se ikad zapitali,ciji su mostovi u NS odnosno ko je gazda ? Nema,ne postoji !!! Narodni most koji niko nece da odrzava, eno ga onaj gegeljev most od otvaranja stoji kao takav, vreme i pljusak ga operu. To vas je tile naucio, postavi, svadbeno otvori i prepusti zubu vremena !!!
šta misli o tome?
lično znam kako su upropastili čoveka koji je trebao da ofarba taj most sa antikorozivnom zaštitom, sredstvima koja štite od rdje više desetina (50?) godina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Propadanje Varadinskog mosta naočigled Novosađana
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•05.07.2021.
•07:55 > 07:56
Komentari 35
Trtoš
Daviša Pikavac
miki21
Дуле
Hm...
@Ilo
Znači čovek više ne mora da skače sa mosta, dovoljno je da se nasloni na ogradu.
Živa istina...ide Exit, svakakav svet prolazi tuda...
@Parmezanije
Nisu mostu pomogli ni ovi retardi što Kače lokote po ogradi. Stranci se tome smeju. Primitívni smo do srži.
Nemoj tako komšo. Možda ti lokoti i drže tu ogradu...
Zavist
Novosađanin
G pen
Ns
bns
Рајко
Gojkoo
Da moja baba ima toč
Win-win, wink-wink
kiki
Parmezanije
hm
Jova
Rasa sa salasa
Stole
RVosha
za razliku od dzepova koji se konstantno namiruju
Brka
9
Dajemo li mi neki procentčić poreza dotičnoj?
Iza mosta se nalazi "Beogradska kapija"
te kada smo tako povezani možda neki
dinar od poreza da zaustavimo pri prolazu
kroz kapiju i od njega rekonstruišemo most
kada se već BG toliko brine i omogućuje
razvoj severne zaostale republike ,pardon
pokrajiine. Koliko je uloženo u republiku
Kosovo poklonjeno takozvanoj Republici serBskoj
i crkvi mogli bi nešto i na ovu
stranu za građane.
Sasa
Aleksa
Ilo
Uncas
zašto problem?
Ako vlasnik nije grad NS, nego Republika... nek ga održava Republika.
A da, Republika samo poseduje, ali da održava, to neće.
NS mostovi su klasičan primer pljačke Novog Sada i Vojvodine od strane Republike Srbije.
Most Slobode i Žeželjev most su obnovljeni novcima grada NS, pokrajine Vojvodine i EU.
Republika Srbija nije finansirala njihovu obnovu iako su od državnog značaja.
Sa druge strane, novi BG mostovi se zidaju od kredita koje otplaćuje cela država.
Mi, Novosađani i Vojvođani plaćamo i svoje i BG mostove, a Beograđani plaćaju samo svoje i to potpomognuti celom državom.
Ovaj most nek izvoli vlasnik održavati.
Nema potrebe da ga u ovakvom stanju predaje Novom Sadu u vlasništvo.
Ovakvi "pokloni" nam ne trebaju.
Boje duge
Marta
Sandra
Ova vlast reaguje tek tada. Nažalost!
D
Veverica
Dejan
M
Salamander
lično znam kako su upropastili čoveka koji je trebao da ofarba taj most sa antikorozivnom zaštitom, sredstvima koja štite od rdje više desetina (50?) godina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H