Udruženje javnih tužilaca i zamenika javnih tužilaca Srbije osudilo je napad na Svetlanu Benišek Suvajdžić, zamenicu javnog tužioca u Osnovnom javnom tužilaštvu u Novom Sadu.
Da je tuzilastvo nezavisno, da svoj posao radi strucno, savesno i nepristasno imali bi picerenje gradjana. Tuzilastvo radi za tajkune, politicare i kriminalce. O tome je puno pisano i govoreno. Prema tome, gospodo tuzioci vi ste sramota za sviju profesiju.
I treba, zaboravili su javni službenici kome treba da služe, strah će to ispraviti. Za ubistva ih puštate da se brane sa slobode, a za uvrede, polivanje vodom, gađanje plakata jajima... ih zatvarate u pritvor/zatvor.
Ne podrzavam ni jedan vid nasilja. S druge strane, jasan mi je gnev naroda. Nepoverenje u pravosudni sistem je, s razlogom, ogromno. Ubice, pedofili, silovatelji,dobijaju mogucnost da se brane sa slobode, da budu u kucnom pritvoru ili da robijaju po godinu dana. Jer toliko vredi jedan prosecan zivot, zar ne? Pitam se da li bi bila takva kazna i da je zrtva bila bas ta gospodja, koja je pomenuta u tekstu. Nazalost, u Srbiji, pravda ostaje misaona imenica, i nesto za cim svi zale.
Istu situaciju smo gledali u bloku 37, gde se placene gorile zalecu na penzionera koji je na pesackom prelazu, policija stoji na 5m bukvalno i ne cini nista. Tada se tuzioci nisu oglasavali. Da ste reagovali tada, mozda do ovoga ne bi doslo. Ali cutali ste.
... господо тужиоци, прво објасните зашто и како се поменута госпођа "спонтано" нашла код тог протеста, иако ту не живи, зашто њу не опружите за покушај убивста, јер је покушала да прегази људе који су били легално на мирном протесту, па тек онда паламудајте о њеној њеној "угрожености" и "нападу" на тужиоца ...
Šta god ovde da napišem, biće downvote, Castle.rs služba koja radi za Vučića ima ogranak socijalne mreže, vesti i propaganda i plaćeni su da zakopavaju mišljenja ljudi, istinu i bilo kakva protivljenja sistemu.
Pogledajte malo bilo koju vest i ocene na komentarima.
Za to ste glasali, tj prodali glasove.
gospodo draga,narod se ne buni zato sto je ona tuzilac vec zato sto tuzioci ne rade svoj posao i jer je sudstvo korumopirano,ceo sistem se deli na ONI i MI,znaci obican narod i MI politicari,funcioneri ,estrada,biznismeni itd,i dok jedni zbog ubistva prodju sa nanogicom drugi zbog saobracajnog prekrsalja zavrsavaju u zatvoru,gde je tu pravda,celo sudsvo treba resetovati i postaviti tuzioce i sudije koje su posteni i koji ce da odgovaraju za svoja dela,nemoze se u normalnim zemljama suditi za isti prekrsalj razlicito,jer se taj drugi moze pozivati na predhodni slucaj,ovde za bezanje prilikom gazenja dobija nanogica a ne automatski 3 godine jer je doticna vec bila mrtva i nebi mogao da pomogne i to se uzima kao olaksavajuca okolnost i gde je tu pravda
Kako seješ tako i žanješ. Nije bitno šta se desilo i ko je kriv. Bitno je da su ljudi očajni zbog nerada i nesavesnog rada javnih tužilaca i to nezadovoljstvo se prelomilo na dotičnu službenicu.
udruženja tužilaca je vrlo interesantno, budući da predstavlja školski primer izokretanja činjeničnog stanja, zarad zaštite njihove koleginice. Oni vrlo dobro znaju šta je njihova koleginica učinila, i kakve bi pravne posledice trebala da snosi. Ovde ima više prekršaja učinjenih od strane za. tužioca. Bilo bi predugo da sve nabrojim. Ono na šta treba svakom vozaču da bude jasno, je sledeće: u trenutku kada ste upalili svoje vozilo, upravljate sa vrlo moćnim sredstvom, koje je daleko superiornije od čoveka koji nije u vozilu, i koji je potpuno nemoćan, u odnosu na energiju vozila. Ukoliko vam pešak stane na put kretanja, vozač ni u kom slučaju ne sme da ugrozi tog pešaka. U slučaju zam. tužioca, ona je to učinila. Čak i pri relativno maloj brzini, posledice po pešaka mogu da budu vrlo ozbiljne. Takođe, incident se desio u području protesta, u kojem su bila ili mogla biti prisutna i deca. Takvo kretanje vozila, po dete može da bude fatalno. Sve u svemu, ovde se može ići i do krivičnog dela pokušaja ubistva. U svakom slučaju, zam. tuž. bi trebala da snosi posledice, pokretanje postupka, u vezi sa njenim zaposlenjem, kao i prekršajninog i/ili krivičnog postupka.
Zivan
02.08.2021 • 19:06
Koliko ja vidim, raspopmamljena rulja je prisla zeni, koja tu sasvim slucajno zivi, nije bila sluzbeno, i nije joj dala da izadje uz povike da joj se ne dozvoli da ode.
Sta tu nije jasno?
Cist napad, bez ikakvog povoda.
Sad lepo da se divljaci i nasilnici identifikuju pa i da se odgovarajuce kazne.
Snimak postoji i lako je utvrditi sled stvari i odgovornost.
Na ovaj nacin cete videti da tuzilastvo radi svoj posao.
Kada ih sirotinja moli da je zastite od nasilja, oni je onda gaze do iznemeglosti udare kontra efekt.Sto to ostavlja posljedice na zdravlje zivot nimalo vazno.
Па ово је најнормалнија слика ситуације у Србији.
Није ми јасно што се људи изненађују.
Па она је научила да тако сме, од када је на функцији, то се тако ради. По њој праведно.
А народ, па шта је народ до сада поправио да буде колективне свести?
Народ не уме другачије да брани своју правду .
За Божију правду , е када то дође , све ће бити у реду .
За Божију правду народе
Evo recimo skupi se malo više ljudi da protestuju, on pusti policajce, kriminalce, navijače i nacoše (sve koji treba da budu zabranjeni) na narod da ih bije jer viču neke parole koje se njemu ne dopadaju. Šta raditi? Da se oslonim na pravo kad mi slome kičmu? Ne, nego se braniš i ne razmišljaš koji je to član zakona jer je taj zakon zakazao. A ti druže ili lepo pređi na stranu naroda ili idi TI da rešavaš sa svojim pajtašima kod neke Zagorke ili već drugog uzurpatora Ustava. I dalje braniš struku, a ne ljude, a struka ti oronula.
Da imate imalo morala gospodo tužioci vi bi barem ćutali.
Posle bezbroj afera koje imate u svom radu (čast malom broju poštenih tužioca), ne znate ni da ćutite. Tužilaštva su korumpirana, bila i sada su u sprezi a korumpiranim policajcima i funkcionerima iz vlasti, stidite se što ne radite svoj posao za koji ste plaćeni. Kriminal buja u zemlji, na svim nivoima i u svim oblastima a šta vi radite? Puštate kriminalce, ne hapsite ih, ne podižete optužnice živite život kao Zaga Dolovac, ni brige, ni pameti, a ni savesti.
Ovakvih će reakcija biti sve više jer je narod revoltiran vašim neradom, i time što sramotite funkciju na koju ste izabrani a kojoj mnogi od vas nisu dorasli profesionalno, moralno i etički da se tom funkcijom bave.
Dakle ili ne radite posao kako treba ili ne možete da ga radite zbog iste stvari zbog koje su ljudi na ulici. U takvom stanju, šta vam jedino preostaje, nada? Neće da bude, ruši sve pa ponovo. Pa nećemo čekati milost koruptivnih idiota sigurno. Ljudi ne uzimaju pravdu u ruke bez razloga, a ovo nije pitanje šta je starije, koka ili jaje, već je jasno da je posledica korumpiranog pravnog sistema. Kada preko puta sebe imate institucije koje vam prete i pravno i fizički (pendrecima), morate se braniti na oba načina. Građani imaju pravo isto da brane sebe fizički, kada država zakaže i to ne mora nigde da piše, to je stvar pukog preživljavanja. Nemam empatije za nekoga ko je deo sistema, a radi kako mu isti diktira. Nije ovo olimpijada pa da je važno učestvovati, ne, važno je sprečiti na sve moguće načine ovakvo ponašanje institucija prema građanima. Država je terorista i tako je treba i tretirati, koristi strah da onemogući narod. A šta se radi sa teroristima? Neutrališu se. I nije zakon mač u kamenu, on se adaptira potrebama stanovništva. Ali ovde se perfidno i selektivno i menja i krši kako odgovara vlastima, bez posledica. Neće me niko ubediti da sa takvima može mirno.
1. Šta je dotična tražila na tom mestu u to vreme? Špijunirala?
2. Ko dotičnoj daje pravo da naleće autom na ljude?
3. Otkud dotičnoj pravo da uopšte pomisli da isparkirava auto i vozika se kada je ulica blokirana zbog protesta?
Kako onda da se protestuje ako Neki mogu da se vozikaju i kad je ulica blokirana?
4. Saopštenje tužilaca je sramotno. Narod nema poverenja u njihov rad, a oni sami sebe opisuju kao da su tužioci Švedske i da sve funkcioniše, a ne funkcioniše Ništa. Ko nema veze, rođe, jarane i poznanstva, nema nikakve privilegije.
5. Ova količina botovanja, a sigurno ova dotična nema svoje botove nego zna se ko je poslao armiju botova... samo dokazuje da su se Oni osetili prozvanima.
Pod jedan - narod je besan!
Besan je jer je osiromašen, jer je sistemetski izmanipulisan od strane politiĆara svih fela (od vlasti do opozicije) do bizMismena koji u saradnji sa politiĆarima, a uz pomoć kriminala i korumpiranih javnih službi i državnih organa - to malo novaca što država ima, pretvaraju u lično bogatstvo i ćar.
I naravno da je onda Tužilaštvo ili Policija ili Zdravstvo (ili bilo šta što "miriše" na vlast ili politiku) na udaru - i kao institucija, i kao ličnosti. Nažalost, ne retko je taj "osećaj" naroda opravdan i tačan.
Pa dobro - šta jeste uzrok tome? Ajmo redom:
- Mala država - tačnije krhkotina ostatka ostataka države koja je bila ne granici "rentabilmosti",
- Nepostojeća proizvodnja - i ono što je bilo, raskrmčila "bratija" politiĆara,
A na sve to:
- U državi gubitniku ratova za očuvanje prethodne države i "nacionalnih" ratova za "samoopredeljenje",
- Sve-opšti "Balkaniše mentalitet", kome je strano fokusiranje na opšti dobrobit i osećaj zajedništva (ovo sem kad nije izazvano alkoholom ili mržnjom prema drugima, npr. da "komšiji srkne krava")...
Daklem, da zaključim - nisam optimista: Ovo je možda poslednje upozorenje za društvena previranja i nemire koji nadolaze - iracionalni, brutalni, nepravedni, nasilni...
Da l' je moguće da "dođe" do "otrežnjenja", "ujedinjenja", "posvećenosti budućnosti i dobrobitu"?
Ne verujem.
Sem ako Bog ne zađe među Srbe i išopa koga treba...
Sam bio koji je osudio napad na doticnu bez da sam znao o kome se radi i ostajem pri tome jer sam video snimak,ali ne mozete se izuzimati niti traziti posebna prava,svi treba da budemo jednaki i jednaka prava za sve.Niste Bogom dani,radite svoj posao kako treba,ostavite se te vase vladavine prava,sto bi moja baba rekla:sine bolje saka vlasti no pun dzak para...
Za sve koji se zgrazavaju da priupitam, sta ste ocekivali? Tip vozi kamion sve u sesnaest. I? Mislite da doveka mozete nekog vuci za nos? I vi sto branite struku kao ima i postenih policajaca i sudija, e pa ja mom kolegi kazem kada ne radi kako valja. A vi? Sram vas bilo, sram da vas bude. Osudite vi ove pa cete da vidite da nisu svi kao vasi dovuceni clanovi.
Zamisli molim te ti te ljude, ona ih samo odgurne kolima, a stoka je onda napadne verbalno pa joj jos i vrata ptvaraju... Ccc
U pravu ste, strasno je da je policija samo gledala gazenje ljudi, a jos strasnije je sta vi izjavljujete i dodatno dolivate ulje na vatru.
Nemojte samo jednog dana u bliskoj buducnosti da se cudite kada svi budete smenjeni i nemojte da vicete revansizam.
A ovi u foteljama neka srede konacno stanje sa tim delom ulice i nalozite policiji da kaznjava svakog ko vozi brze od 60 kmh (ili 50, koliko je vec dozvoljeno, ne znam) tom ulicom (da, vase bitne drugare posebno).
Za vašu informaciju, ja sam neko ko iz prvog reda posmatra kako se mladi pravnici sa grčom u stomaku i platom od 50 i kusur hiljada svakodnevno bore da udovolje svojim nadređenima, zakonu, medijima, ožalošćenim porodicama, porodicama optuženih/okrivljenih, kao i nekompetentnim građanima ove države koji glume spasioce iz svoje kućne fotelje. S tim u vezi, pustite ljude da rade svoj posao. Ukoliko vam se ne svidja kako ga rade - trk na pravni fakultet na kom studije traju u proseku 5-6 godina, zatim dve godine besplatnog izrabljivanja i na kraju godina-dve na spremanje i polaganje pravosudnog ispita. E tek onda SMETE da kritikujete njihov rad.
A šta kažete na to kako je sistem pustio da se sa slobode brani onaj ko je nekog pogazio pa pobegao i nije ukazao pomoć?
Ili izrekao kaznu nanogice da neko ko je divljačkom vožnjom oduzeo nekom život se izležava na kauču kod kuće i igra igrice?
Ili u ovom slučaju, krivcu oduzeo dozvolu za auto, ali ne i za kamion?
Vidim da se ovde oglašavaju i pravnici pa bih voleo da objasne ako nije problem jednu stvar, vidim da volite da objašnjavate "rulji" šta je zakon. Koja su pravna sredstva ostala narodu u državi kojom vlada organizovani kriminal na samom vrhu? U državi gde je celokupan sistem korumpiran, od državne bezbednosti, policije, sudstva do odbora u osnovnim školama. Država je oteta od strane kriminalaca i poput hobotnice je obuhvatila sve pore društva gde svi segmenti istog propadaju iz dana u dan. Koja sredstva su ostala narodu?
Zapitajte se zašto ovoga nije bilo ranije? Ko je doveo do toga da narod više nema ni malo poverenja u pravosudni sistem i da je na ivici da pukne i počne stvari da rešava na ulici?
Koliko ja vidim, raspopmamljena rulja je prisla zeni, koja tu sasvim slucajno zivi, nije bila sluzbeno, i nije joj dala da izadje uz povike da joj se ne dozvoli da ode.
Sta tu nije jasno?
Cist napad, bez ikakvog povoda.
Sad lepo da se divljaci i nasilnici identifikuju pa i da se odgovarajuce kazne.
Snimak postoji i lako je utvrditi sled stvari i odgovornost.
Na ovaj nacin cete videti da tuzilastvo radi svoj posao.
Da bar malo imaju mozga i da hoće da osete puls naroda onda bi im ovo bio dobar pokazatelj da je narodu dosta svega i da samo mala iskrica može zapaliti veliku vatru.
A običan narod tu nije ništa kriv, čak šta više, dosta je trpeo i više se zaista ovako dalje ne može.
Zato ljudi, pamet u glavu i bez pretnji i osuda, već nešto promenite, i to drastično.
Ne znam dal su ljudi svesni da ovakvim generalizovanjem neće ništa postići. Neke sudije i neki tužioci su podmitljivi,rade protivzakonito ali ne svi. Isto važi za lekare,profesore itd. Ovakvo napadanje javnih službenika čisto jer se nekom hoće je jako opasno i vodi pre svega u građanski rat. Šta je konkretno ova žena vama loše uradila? Spazili ste je i nasrnuli na njen auto! Bila sam na strani demonstranata ali vi se ponašati kao u srednjem veku!!
Gospodo, malo ste kontadiktorni, odlučite se. Sa jedne strane želite da pravosuđe savesno i po zakonu radi svoj posao, a sa druge strane apelujete da krše taj isti zakon tako što će bez zakonskog osnova nekoga zadržavati u pritvoru, gde su nehumani uslovi. U svakom slučaju, vi očigledno niste poznavaoci zakona, te samim tim niste kompetentni da "sudite" i "optužujete" nekoga ko još uvek nije osuđen od strane ljudi koji su se školovali za to, koji su nepristrasni, nepodložni medijskim nagađanjima i koji znaju da je svako nevin dok se ne dokaže suprotno. Pustite ljude da sprovode zakon i rade svoj posao.
To koliko vas narod poštuje i šta misli o vama , zaslužili ste svojim radom .
Verovatno i među vama ima poštenih ljudi , ali verovatno malo da bi se sami obračunali sa vašim kolegama koje su vam ukaljale obraz .
Teško je odlučiti šta nam je gore i korumpiranije , MUP , Tužilaštvo ili sudstvo .
Da je teško urediti državu , ne bi 90 % država bilo uređeno .
Ali , u uređenim državama ne mogu milioni da nestaju svakodnevno , a to je ono što velikom broju političara očigledno ne odgovara .
Zato nemamo uređenu državu ...
Kao advokat vrlo dobro znam kakav je osećaj nepravda. Meni je posao da branim prava svojih klijenata i vrlo dobro znam sve muke koje nosi borba sa pravosudnim sistemom(zbog toga sam dobrim delom sed iako još nemam ni 40 godina). Vrlo dobro znam kako je biti na suprotnoj strani raznih jkp, jp, banaka i ostalih "zaštićenih" stranaka u postupcima.
Bez obzira na prethodno navedeno osuđujem bilo kakvo nasilje kao vid "isterivanja pravde" - a naročito na ovaj način gde u atmosferi linča rulja nasrće na ženu(koleginicu tužioca).
Jasno mi je da je nivo frustracije visok, vidim to iz svakodnevnog kontakta sa klijentima, ali nasilje nije i ne sme biti rešenje... inače bolje da se odreknemo civilizacijskih tekovina i vratimo u mračno doba gde vlada zakon (fizički) jačeg..
Kada zaposleni u tuzilastvu pocnu stvarno da stite gradjane od kriminala nece biti potrebe da se osecate napadnuti.Dok se mozete kupiti,potkupiti ili politicki izmanipulisati ne mozete sebe nazivati zastitnicima .
Opaaa. Nisam znao da Vi kao udruzenje i postojite. Ne opravdavam ovaj gest ljudi na skupu ali Vi da radite svoj posao za koji ste jako dobro placeni (a ne radite) onda bi ovo drustvo bilo i sredjeno. Ne bi ostale sve afere neresene jer imaju veze sa zna se kojim ljudima, nego bi Vi uzeli da nesto i radite. Jedino sto Vi znate jeste da cutite, klimate glavom, odobravate kako gospodja Dolovac radi i na kraju pruzate ruku za tu preveliku platu. Ako pocnete vec jednom da radite i budu se videli rezultati, videcete da ce te imati veliku podrsku u narodu. A dotle? Ne zamerite tim ljudima sto Vas ne vole.
Kao što sam napisao da je MUP nosilac kriminala u državi, što se sada i ispostavilo sa ovim oko navijača Partizana, gde je pola državne bezbednosti i MUP-a zaduženog za kriminal radilo za kriminalce tako sam mišljenja da i tužioci i sudije odmah posle MUP-a su nosioci krimnala u državi.
"Napadi na ljude koji se suprotstavljaju kriminalu u državi nosi sa sobom izuzetno ozbiljnu poruku za sve njene građane."
Izvinite, "dame" i "gospodo" tužioci, ali vi i sudije uopšte ne spadate među ljude koji se suprotstavljaju kriminalu, i to zato što se vi kriminalcima i ne suprotstavljate nego sa njma SARAĐUJETE! Kako drugačije da tumačimo to što ih u najboljem slučaju osudite na godinu dana nanogice? Zbog vas je moguće da neko ima 30 - 40 krivičnih prijava a i dalje šeta ulicama!! Jedini koji u navedene ljude spadaju su pripadnici MUP a vi im posao činite besmislenim!
Ne opravdavam nikakav oblik nasilja,alo gospodo tužioci zapitajte se zasto je odnos gradjana prema vama takav. Zato sto ste se sada oglasili,a ne kada su ugroženi obicni gradjani. Zato sto ljudi imaju osecaj da ne radite svoj posao. Zato sto su mnogi kriminalci na ulicama jer vi i vase kolege sudije niste radili svoj posao. Zato gospodo,ako zelite da se osecate sigurno,bezbedno,sto zele svi normalni ljudi za sebe i svoje porodice,samo treba da radite svoj posao.
U ovom snimku vidim samo potvrdu izreke: "Kakav narod, takva i vlast". U čoporu "mnogo jak", nesposoban da napadne zlo na izvoru, ali zato vrlo sposoban da napadne nezaštićenog pojedinca i gazi ga zarad pravde, koju je uzeo u svoje ruke. Vlast je samo ogledalo ponašanja i duše naroda.
Podrzavam protest sli napasti nekog ko nema veze sa slucajem i to ispred njegovog doma (konstatacija jednog od komentator , ja nisam upucen) je bas nepotrebno. Gledao sam snimak i vise mi sve deluje kao provokacija prisutnih s obzirom da su se namerno naslanjali i gurali auto od nazad a ne da je ona upalila auto i gazila ljude, pokusavala je da izadje s parking mesta. Trebala je zena da nazove policiju da pomeri protestante i mirna backa. A to sto prisutna policija nije reagovala pa ni to me ne cudi imam par prijatelje koji rade taj posao posteno i njima je vise nego pun kofer da privode, hapse kriminalce a da posle pet minuta oni setaju opet na ulici zahvaljujuci nasem losem pravosudnom sistemu.
I treba da se oseti ugrozeno, istovetno se osecaju gradjani pored njih korumpiranih grobara prava i zakona. Nadam se da ce se trend nastaviti, da malo i vi osetite kako je kad nema ni pravde ni zakona da vas zastiti, najvise zbog vasih veza i vezica, jer vi ste ta karika koja spaja olos - politicare, policiju i kriminalce. Vi ste obicna fikcija, potemkinovo selo i tako vas treba i tretirati. Pa sledeci put kad pustite neku budalu jer se poznajete ili vam je poruceno tako, da malo cesete glavu. Vune jedne, sad ste glasni, a kad treba koja stotka za rever, onda cutite. Znas sta bi vam sad rekao? Znas znas.
Ne opravdavam sto je rulja sprecila zenu da ode. Imala je pravo da bude na javnom mestu i da ode kada pozeli. Ali, posledica unistavanja institucija je da im narod ne veruje i da uzima pravdu u svoje ruke. Sistem mora da se menja. Da svako (a ne jedan umesto svih) radi svoj posao. I to posteno, kad moram da naglasim.
Trezveno saopštenje a isto je bilo jasno, srećom, nekim komentatorima u noći kada je do toga i došlo. Ovde je u pitanju bio linč rulje i žena je nastojala da se iz toga izvuče. Sve ostalo je politikanstvo, ulična pravda i ostrašćenost.
Nema vas nigde da uzmete narod u odbranu, nikad ne kritikujete rad kolega a sad ste prvi da se zauzmete za koleginicu. Svaka zalba na rad tuziteljki se odbija, stite jedni druge, a jos ih narod placa, to je neverovatno sta se desava ovde.
Jel neko uopšte gledao taj snimak? Napali su je i pritom su se iza auta naređali i krenuli da guraju vozilo kao da ona ne pobegne... Pa svako normalan bi se osećao životno ugrožen i gledao bi da pobegne... Žena sama u kolima a okolo razularena rulja. Podrška tužiocu,ocakve stvari ne smeju da se dešavaju ako smo tako "civilizovani" kao što se predstavljamo.
Tuziteljka- zamenica je neoprezno izlazila sa parkinga voznjom unazad, tako sto se nasilno gurajuci zadnjim delom vozila gradjane koji su stajali na drumu i mirno protestvovali. Takvom voznjom ugrozila je bezbednost pesaka i izazvala revolt gradjana. Vozilo je bilo nepropisno parkirano i onemogucavalo normalan prolazak pesak, koji su morali sici sa trotoara na kolovoz.
Linčujete godinama tako što ne radite svoj posao. Žmurite na kriminal i divljanje ovih na vlasti a sirotinju gazite do iznemoglosti, shvatite da je narodu svega preko glave i da niko nije budala pa da ne vidi šta se dešava!!!
Mentalitet rulje. Mestani Petrovaradina osudjuju ovako ponasanje komsija. Protesti treba da su mirni i sa jasnim zahtevima. A ne da zahtev bude odmazda.
Grad je napravio semafor i obezbedio prelaz, ali to nece spreciti ljude da voze nepazljivo i da ne postuju zakon. Kad bi vam rekao da je resenje da se ogranicenje u gradu spusti na 30km/h lincovali bi me. Dva zivota su izgubljena i mesto da konstruktivno resavamo problem, sad cemo da pretucemo komsinicu zato sto radi u sudu.
Šta js da kažem za sudiju koja mi je osudila na godinu dana uslovnog zatvora za protiv pravnu dobit od 600 din. pre dvadeset godina ,to je tadašnjih 10 eura.Ja od tada nisam više ona osoba, gde je moj ponos , dostojanstvo , nikad osuđivana.Koga treba da poštujem, milioni se uzimaju i nema presuda, sami ste krivi gospodo sudije!!!!
Ponosite se sigurno Vasom Zagom, sugradjankom koja je sramota profesije.A Vi kada biste radili svoj posao posteno i odgovorno a ne bili sluge rezima i bogatih(sto imamo mogucnost da cesto vidimo) ne bi se narod tako odnosio prema Vama, a o sudijama da i ne govorimo.
Srećom pa POSTOJI snimak, nije linčovana, dlaka sa glave joj ne fali. Pogrdne reči je zaslužila!
Šta bi bilo da je njeno dete tako nastradalo, a da ubica opušteno šeta!
Nedao Bog nikome sudbinu tih roditelja.
Podrška roditeljima!
Gledao sam direktan snimak, o lincovanju nema ni govora. Kada su gradjani osteceni umanjuje se krivicna odgovornost, ali kad je vas sluzbenik ostecen ne libite se i lazima da podkrepite slucaj. Sramota za instituciju.
Ona znaci moze da gazi ljude,jer je zamenik tuzioca,a ti isti ljudi jer su Boze moj obicni gradjani, ne mogu je spreciti da ode sa mesta gde je pre toga svesno ih gazila.I policija jos da je stiti...i sudstvo je kakva i drzava.
Ali u ovom saopstenju koje su dali tuzioci fali objasnjenje sta je doticna tu trazila, fali osuda njenog naletanja autom na ljude koji protestuju (kuda je ona krenula autom kad je ulica blokirana?)...
A narocito fali spoznaja da se ovi ljudi nisu na nju okomili da je sprece u njenoj borbi protiv kriminala i nepravde nego bas zato sto tuzioce vide kao nekoga ko ne sprovodi pravdu i zakon.
Saopstenje im je kao da je stanje u sudstvu otprilike kao u Svajcarskoj.
Što odma brane svoje, nema gorih ljudi, od tužilaca, i sudija, čast izuzecima. Pitanje, otkud ona tamo, baš u toku protesta? Samo da znate, Narodu je dosta zuluma, i vaših kombinacija.
Prodali ste dostojanstvo i profesiju u strahu i udvornistvu krminalu.. napravljen disbalans se svim metodama poravnava... to ne treba da vas iznenadjuje, nema pravde u sudu trazi se na ulici
Sta sad kolege sudije-sudinice kukate, sluzba vas je postavila na polozaje,sluzba vam je i ovo zakuvala, ne moze samo fotelja,klima,papir i piskaranje ! Uzivajte u poslu sa djavolom,znate onu pricu sa sadnjom tikvi !!!
Jedno pitanje za Vas zabrinute tuzioce? sta li je Vasa koleginica radila
u vreme protesta tu? Bila slucajno Ok svakako zasluzuje satisfakciju i zastitu.
Bila namerno provocirala svojim prisustvom sto je naverovatnje jer je bezala saq lica mesta?
Ovo je pocetak jer dosta je vise Vaseg sudijskoh tuzilackog i svih ostalih bezobrazluka istema ove drzave.
Devojka je poginula a Vi nista? dokle bre mislite da se folirate svi Vi?
neka ste 100 puta tuzioci jer i nad popom ima pop a ion ima svog iznad..
Nije bilo ni reči o linču, već o izlivu nezadovoljstva. Uzgred budi rečeno, potpuno opravdanom.
Gospodo tužioci, ako ste se već stavili na stranu i na raspolaganje silama zla, ako ste struku i dodeljene vam ovlasti podredili recikliranoj radiklaskoj bandi, ako do u beskraj amnestirate krimimalce i radnje koji oni sprovode-budite spremni da snosite posledice.
I nemojte da kmečite.
Dajte barem malo dostojanstva u zlu koje svesno činite.
Konstantno spinovanje. A ovaj momenat mi je najbolji “koji štite poštovanje prava građana”. Šta je ovde pravo? Da nečiji sin može nastaviti da gazi sa slobode? Koje pravo je ostalo običnom narodu? Sad su i cistacice u SNS iznad zakona.
Nigde na snimku na snimku nisam video linč ,,,, već kad koristite tu reč trebali bi znati kako izgleda linč.
Što se tiče vaše predane borbe protiv kriminala i korupcije, tu je narodu poodavno jasno kako stoje stvari.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tužioci o incidentu na protestu u Petrovaradinu: Koleginica bila linčovana, bez zaštite policije
Autor: 021.rs
Novi Sad
•02.08.2021.
•00:19 > 12:54
Komentari 95
Justicija
Saša
Aljek
Mile
Anonimna
MilaNS
НН
Laki
Pogledajte malo bilo koju vest i ocene na komentarima.
Za to ste glasali, tj prodali glasove.
...............
Teodosije III
Milan
Kako neko moze da ubije nekoga i nikom nista??????
pawlle
Imre
Rpa
Srba
hodo
trecasreca II
02.08.2021 • 19:06
Koliko ja vidim, raspopmamljena rulja je prisla zeni, koja tu sasvim slucajno zivi, nije bila sluzbeno, i nije joj dala da izadje uz povike da joj se ne dozvoli da ode.
Sta tu nije jasno?
Cist napad, bez ikakvog povoda.
Sad lepo da se divljaci i nasilnici identifikuju pa i da se odgovarajuce kazne.
Snimak postoji i lako je utvrditi sled stvari i odgovornost.
Na ovaj nacin cete videti da tuzilastvo radi svoj posao.
ej bote docicete i vi na red ne sekirajte se.
ns uzivo
SD
Душан
Није ми јасно што се људи изненађују.
Па она је научила да тако сме, од када је на функцији, то се тако ради. По њој праведно.
А народ, па шта је народ до сада поправио да буде колективне свести?
Народ не уме другачије да брани своју правду .
За Божију правду , е када то дође , све ће бити у реду .
За Божију правду народе
Tja
Evo recimo skupi se malo više ljudi da protestuju, on pusti policajce, kriminalce, navijače i nacoše (sve koji treba da budu zabranjeni) na narod da ih bije jer viču neke parole koje se njemu ne dopadaju. Šta raditi? Da se oslonim na pravo kad mi slome kičmu? Ne, nego se braniš i ne razmišljaš koji je to član zakona jer je taj zakon zakazao. A ti druže ili lepo pređi na stranu naroda ili idi TI da rešavaš sa svojim pajtašima kod neke Zagorke ili već drugog uzurpatora Ustava. I dalje braniš struku, a ne ljude, a struka ti oronula.
pravnik
Posle bezbroj afera koje imate u svom radu (čast malom broju poštenih tužioca), ne znate ni da ćutite. Tužilaštva su korumpirana, bila i sada su u sprezi a korumpiranim policajcima i funkcionerima iz vlasti, stidite se što ne radite svoj posao za koji ste plaćeni. Kriminal buja u zemlji, na svim nivoima i u svim oblastima a šta vi radite? Puštate kriminalce, ne hapsite ih, ne podižete optužnice živite život kao Zaga Dolovac, ni brige, ni pameti, a ni savesti.
Ovakvih će reakcija biti sve više jer je narod revoltiran vašim neradom, i time što sramotite funkciju na koju ste izabrani a kojoj mnogi od vas nisu dorasli profesionalno, moralno i etički da se tom funkcijom bave.
Tja
Dakle ili ne radite posao kako treba ili ne možete da ga radite zbog iste stvari zbog koje su ljudi na ulici. U takvom stanju, šta vam jedino preostaje, nada? Neće da bude, ruši sve pa ponovo. Pa nećemo čekati milost koruptivnih idiota sigurno. Ljudi ne uzimaju pravdu u ruke bez razloga, a ovo nije pitanje šta je starije, koka ili jaje, već je jasno da je posledica korumpiranog pravnog sistema. Kada preko puta sebe imate institucije koje vam prete i pravno i fizički (pendrecima), morate se braniti na oba načina. Građani imaju pravo isto da brane sebe fizički, kada država zakaže i to ne mora nigde da piše, to je stvar pukog preživljavanja. Nemam empatije za nekoga ko je deo sistema, a radi kako mu isti diktira. Nije ovo olimpijada pa da je važno učestvovati, ne, važno je sprečiti na sve moguće načine ovakvo ponašanje institucija prema građanima. Država je terorista i tako je treba i tretirati, koristi strah da onemogući narod. A šta se radi sa teroristima? Neutrališu se. I nije zakon mač u kamenu, on se adaptira potrebama stanovništva. Ali ovde se perfidno i selektivno i menja i krši kako odgovara vlastima, bez posledica. Neće me niko ubediti da sa takvima može mirno.
pitanja
2. Ko dotičnoj daje pravo da naleće autom na ljude?
3. Otkud dotičnoj pravo da uopšte pomisli da isparkirava auto i vozika se kada je ulica blokirana zbog protesta?
Kako onda da se protestuje ako Neki mogu da se vozikaju i kad je ulica blokirana?
4. Saopštenje tužilaca je sramotno. Narod nema poverenja u njihov rad, a oni sami sebe opisuju kao da su tužioci Švedske i da sve funkcioniše, a ne funkcioniše Ništa. Ko nema veze, rođe, jarane i poznanstva, nema nikakve privilegije.
5. Ova količina botovanja, a sigurno ova dotična nema svoje botove nego zna se ko je poslao armiju botova... samo dokazuje da su se Oni osetili prozvanima.
Podbarac
Besan je jer je osiromašen, jer je sistemetski izmanipulisan od strane politiĆara svih fela (od vlasti do opozicije) do bizMismena koji u saradnji sa politiĆarima, a uz pomoć kriminala i korumpiranih javnih službi i državnih organa - to malo novaca što država ima, pretvaraju u lično bogatstvo i ćar.
I naravno da je onda Tužilaštvo ili Policija ili Zdravstvo (ili bilo šta što "miriše" na vlast ili politiku) na udaru - i kao institucija, i kao ličnosti. Nažalost, ne retko je taj "osećaj" naroda opravdan i tačan.
Pa dobro - šta jeste uzrok tome? Ajmo redom:
- Mala država - tačnije krhkotina ostatka ostataka države koja je bila ne granici "rentabilmosti",
- Nepostojeća proizvodnja - i ono što je bilo, raskrmčila "bratija" politiĆara,
A na sve to:
- U državi gubitniku ratova za očuvanje prethodne države i "nacionalnih" ratova za "samoopredeljenje",
- Sve-opšti "Balkaniše mentalitet", kome je strano fokusiranje na opšti dobrobit i osećaj zajedništva (ovo sem kad nije izazvano alkoholom ili mržnjom prema drugima, npr. da "komšiji srkne krava")...
Daklem, da zaključim - nisam optimista: Ovo je možda poslednje upozorenje za društvena previranja i nemire koji nadolaze - iracionalni, brutalni, nepravedni, nasilni...
Da l' je moguće da "dođe" do "otrežnjenja", "ujedinjenja", "posvećenosti budućnosti i dobrobitu"?
Ne verujem.
Sem ako Bog ne zađe među Srbe i išopa koga treba...
Tolko.
Mare
Svetlana
02.08.2021 • 19:33
Pitanje za pravnike...
Nisam pravnik, ali bih rekla da u.rana motka moze da doprinese uklanjanju mafije!
G pen
Jablan
U pravu ste, strasno je da je policija samo gledala gazenje ljudi, a jos strasnije je sta vi izjavljujete i dodatno dolivate ulje na vatru.
Nemojte samo jednog dana u bliskoj buducnosti da se cudite kada svi budete smenjeni i nemojte da vicete revansizam.
A ovi u foteljama neka srede konacno stanje sa tim delom ulice i nalozite policiji da kaznjava svakog ko vozi brze od 60 kmh (ili 50, koliko je vec dozvoljeno, ne znam) tom ulicom (da, vase bitne drugare posebno).
Nepristrasan
@Nepristrasan
Ili izrekao kaznu nanogice da neko ko je divljačkom vožnjom oduzeo nekom život se izležava na kauču kod kuće i igra igrice?
Ili u ovom slučaju, krivcu oduzeo dozvolu za auto, ali ne i za kamion?
Niste vi nepristrasni.
Vi ste režimski bot.
A3
Pannonian
Hvala
Telep
Zoolok
Zivan
Sta tu nije jasno?
Cist napad, bez ikakvog povoda.
Sad lepo da se divljaci i nasilnici identifikuju pa i da se odgovarajuce kazne.
Snimak postoji i lako je utvrditi sled stvari i odgovornost.
Na ovaj nacin cete videti da tuzilastvo radi svoj posao.
Neđo Bokun
A običan narod tu nije ništa kriv, čak šta više, dosta je trpeo i više se zaista ovako dalje ne može.
Zato ljudi, pamet u glavu i bez pretnji i osuda, već nešto promenite, i to drastično.
Ne znam
Nepristrasan
Nenad
Nesha
Verovatno i među vama ima poštenih ljudi , ali verovatno malo da bi se sami obračunali sa vašim kolegama koje su vam ukaljale obraz .
Teško je odlučiti šta nam je gore i korumpiranije , MUP , Tužilaštvo ili sudstvo .
Da je teško urediti državu , ne bi 90 % država bilo uređeno .
Ali , u uređenim državama ne mogu milioni da nestaju svakodnevno , a to je ono što velikom broju političara očigledno ne odgovara .
Zato nemamo uređenu državu ...
DachaNS
Adv
Bez obzira na prethodno navedeno osuđujem bilo kakvo nasilje kao vid "isterivanja pravde" - a naročito na ovaj način gde u atmosferi linča rulja nasrće na ženu(koleginicu tužioca).
Jasno mi je da je nivo frustracije visok, vidim to iz svakodnevnog kontakta sa klijentima, ali nasilje nije i ne sme biti rešenje... inače bolje da se odreknemo civilizacijskih tekovina i vratimo u mračno doba gde vlada zakon (fizički) jačeg..
Hm
Komifo
Koleginicu? Jel i ona bot?
Milos Selic
Liars
Kako osobe koje govore neistinu onda mogu da sude pravicno?
Mojsije
комша
Dragi Bulatovic
pc
Gramzi - Bagins
Izvinite, "dame" i "gospodo" tužioci, ali vi i sudije uopšte ne spadate među ljude koji se suprotstavljaju kriminalu, i to zato što se vi kriminalcima i ne suprotstavljate nego sa njma SARAĐUJETE! Kako drugačije da tumačimo to što ih u najboljem slučaju osudite na godinu dana nanogice? Zbog vas je moguće da neko ima 30 - 40 krivičnih prijava a i dalje šeta ulicama!! Jedini koji u navedene ljude spadaju su pripadnici MUP a vi im posao činite besmislenim!
Pravnik
nezahvalno zanimanje
Tomek,
LOL
Tja
I treba da se oseti ugrozeno, istovetno se osecaju gradjani pored njih korumpiranih grobara prava i zakona. Nadam se da ce se trend nastaviti, da malo i vi osetite kako je kad nema ni pravde ni zakona da vas zastiti, najvise zbog vasih veza i vezica, jer vi ste ta karika koja spaja olos - politicare, policiju i kriminalce. Vi ste obicna fikcija, potemkinovo selo i tako vas treba i tretirati. Pa sledeci put kad pustite neku budalu jer se poznajete ili vam je poruceno tako, da malo cesete glavu. Vune jedne, sad ste glasni, a kad treba koja stotka za rever, onda cutite. Znas sta bi vam sad rekao? Znas znas.
S
Slucaj
vanjka
NS
Zemlja zove Mars
Adv
V
Toza
Milicajac frilenser
Rajko
Gnjurac
Pera
Grad je napravio semafor i obezbedio prelaz, ali to nece spreciti ljude da voze nepazljivo i da ne postuju zakon. Kad bi vam rekao da je resenje da se ogranicenje u gradu spusti na 30km/h lincovali bi me. Dva zivota su izgubljena i mesto da konstruktivno resavamo problem, sad cemo da pretucemo komsinicu zato sto radi u sudu.
s
mile
kukulele
Vanja
Šta bi bilo da je njeno dete tako nastradalo, a da ubica opušteno šeta!
Nedao Bog nikome sudbinu tih roditelja.
Podrška roditeljima!
Taz
Mile
NS65
Marijana
Zoran
.
Ali u ovom saopstenju koje su dali tuzioci fali objasnjenje sta je doticna tu trazila, fali osuda njenog naletanja autom na ljude koji protestuju (kuda je ona krenula autom kad je ulica blokirana?)...
A narocito fali spoznaja da se ovi ljudi nisu na nju okomili da je sprece u njenoj borbi protiv kriminala i nepravde nego bas zato sto tuzioce vide kao nekoga ko ne sprovodi pravdu i zakon.
Saopstenje im je kao da je stanje u sudstvu otprilike kao u Svajcarskoj.
Ljudi su ocajni jer osecaju nepravdu.
Nikolaj
Bb-ns
Savle
Sabahudin
Istina
...
Dejan
Dragec
Dobrila
Veselin
u vreme protesta tu? Bila slucajno Ok svakako zasluzuje satisfakciju i zastitu.
Bila namerno provocirala svojim prisustvom sto je naverovatnje jer je bezala saq lica mesta?
Ovo je pocetak jer dosta je vise Vaseg sudijskoh tuzilackog i svih ostalih bezobrazluka istema ove drzave.
Devojka je poginula a Vi nista? dokle bre mislite da se folirate svi Vi?
neka ste 100 puta tuzioci jer i nad popom ima pop a ion ima svog iznad..
Ahab
Gospodo tužioci, ako ste se već stavili na stranu i na raspolaganje silama zla, ako ste struku i dodeljene vam ovlasti podredili recikliranoj radiklaskoj bandi, ako do u beskraj amnestirate krimimalce i radnje koji oni sprovode-budite spremni da snosite posledice.
I nemojte da kmečite.
Dajte barem malo dostojanstva u zlu koje svesno činite.
Zebra
Pera
Zebra
Perica
Što se tiče vaše predane borbe protiv kriminala i korupcije, tu je narodu poodavno jasno kako stoje stvari.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H