Novi Sad
25.07.2011.
12:08 > 11:16
Čim se gradonačelnik Igor Pavličić vrati sa godišnjeg odmora i potpiše odluku o novom cenovniku za taksi usluge, vožnja taksijem će biti znatno skuplja.
  • Taksi preduzetnik

    27.07.2011 17:21
    Taxista
    Taksista ne pričaj gluposti. Izmene zakona koje uvode obavezu svakog Grada da propiše ekonomski najnižu cenu su progurali Beogradski taksi preduzetnici preko strukovnog udruženja SITAB. Da bi sprečili vlasnike disečarskih centara da i dalje dampinguju cene na štetu taksi preduzetnika. To ßto kažeš zá sos , mb, grand i ostala udruženja je cista glupost. Sada će biti prava utakmica. Ja lično poznajem dosta kolega koji taxiraju duže od 10 godina i voze starije automobile. Izvini, ako za 10 godina nisu u stanju da skupe 5000 eura i kupe solidan auto , a pritom nisu plaćali porez državi, onda nešto sa tim ljudima nije u redu. Kakav je to taxi za široke mase? To nisam čuo da postoji u svetu. Taxi je paratranzitni prevoz i on je nešto između javnog i privatnog prevoza. Zašto su firme kao što su vip, novus i sl. Počeli da iznajmljuju vozila, a ne na platu ili procenat? Zato što je cena neisplativa. Ja da se pitam taksi prevoz bi mogli da obavljaju samo taksi preduzetnici jer je to evropska tendencija.
  • Taxista

    26.07.2011 22:40
    Monopol
    Ideja gradskih vlasti koju uopste i ne kriju je da oteraju iz prometa taxiste i putnike slabijeg imovnog stanja i da taxi bude skupo zadovoljstvo dostupno malobrojnima. Cela prica najvise ide na ruku vlasnicima skupih voznih parkova (Novus, VIP, Nacionalni, Nas taxi) dok ce oni sa slabijim vozilima neminovno propasti, sto je i cilj nagodbe Bubnjevica s velikim gazdama. Rezultat - veliki broj novih nezaposlenih i malo onih koji ce se taxijem voziti. Cena ce ici za 30% za relacioje od jednog kraja grada do drugog, za prosecne se biti povecanje i 50% dok ce najmanje voznje biti duplo skuplje. Udruzenja koja su se specijalizovala za masovan prevoz sirokog kruga korisnika (SOS, MB, Delta, Grand) ce zbog toga na svaki nacin gledati da izbegnu takav cenovni udar za gradjane.
  • Taksi prevoznik

    26.07.2011 20:11
    Za bolji taksi servis
    Ja sam taksi prevoznik 7 godina. 2 godine unazad se cena taksi prevoza nije menjala, jer su cenu određivali oni koji ne voze a to su vlasnici udruženja. Oni ne habaju svoje aute, ne troše svoje gorivo, ne provode vreme na ulici a određuju cenu taksi prevoza. Zato je država odlučila da sama propisuje cenu. Kada cena bude realna troškovima možemo pričati o kvaitetnoj usluzi. Mogu ja kupiti nov mercedes i biti uniformisan. Ali šta mi to vredi kad nemogu zaraditi i za 5 godina kupiti ipet nov auto i sve troškove pokriti. Znači išao bih u minus... Ko još radi da bi išao u minus? Samo poremećen čovek može raditi za minus. Čemu ljudi tolika panika oko dizanja cena taksi usluga? Jeste se rodili u taxiju? Ili Vam se osladilo da za 100 dinara (1 euro) provozate se pola Grada pa sam će Vam teško pasti gradski autobus. Videćete koje gužve će u budevima biti nakon poskupljenja.
  • Milica je taksista

    26.07.2011 10:45
    ..
  • Zoza

    26.07.2011 09:37
    Bivši korisnik
    Svu tu bandu treba proterati sa ulica. Treba ih videti samo kako se ponašaju na stajalištima. Nekada sam se vozio taksijem kada je bio daleko skuplji nego sada. A sada mi nepada napamet, pa čak i da mi plate. Bitniji mi je moj život ( ko sve vozi današnji taksi) nego da negde stignem na vreme." Srećan nikada nije zakasnijo"
  • Mrs M

    26.07.2011 07:56
    @Gillan
    Milica u potpunosti u pravu, a gospodin Gillan ako već ima tako dobru računicu neka zaradi sebi koji dinar taxirajući popodne i kupi sebi nov auto. I nije tu samo stvar servisa i registracije nego i amortizacije vozila, a da ne govorimo o tome da ljudi treba i da zarade nešto radeći taj posao. I kako uopšte neko može da poredi vožnju autobusom i vožnju taxijem!?!?!
    Ima bahatih taxista i loših vozila, to niko ne spori, ali ima udruženja koja drže do nekog nivoa. Nisam taxista, ali sam njihov redovan korisnik i podržavam ih u potpunosti iako sad više verovatno neću moći da koristim njihove usluge tako često
  • Gillan

    26.07.2011 05:56
    Od Novog naselja do centra ce, dakle, biti 300 dinara. Tamo i nazad 600 dinara za 6 kilometara. Znaci 100 din po km.
    Za 50 km treba mi 5000 dinara.
    Meni treba 600 dinara da sa 5 litara predjem 50 km (mator auto, puno trosi).
    Onima na gas ili sa malim autom treba duplo manje.
    Autobusom se vozis 100 puta dve voznje taksijem!
    Ko je tu lud?
    I nemojte sad vi meni servis i registracija, posto postoji i komoditet i dignitet.
    Ili ja gresim u racunu, il' je neko mloooogo brezobrazan.
  • milica

    25.07.2011 20:59
    ?!
    Ne razumem u cemu je problem vas pojedinaca? To sto svi redom podizu cene na svaka dva meseca ne para usi nikome, a kad ljudi koji rade za saku para dizu cene vi pljujete! Kome odgovara neka se vozi taxijem, kome je skupo kao meni i bez povecanja cena, nek ide busom. Ima jezivih likova u taxiju ali ima i normalnih ljudi! Ima jezivih stranaka koje ti ljudi voze a ima i ok ljudi. U danasnje vreme bi za 100 dinara svaka susumiga da se vozi par blokova i to u klimatizovanom vozilu a za klimu su culi tek prosle godine. Ranije se taxijem vozila gospoda!
  • Zokenzi

    25.07.2011 20:03
    Prava odluka
    Konačno će se uvesti bar malo reda u taksi službu ovom odlukom. Sada će se udruženja boriti kvalitetom, a ne dampingom cena.
  • karika

    25.07.2011 17:44
    aha
    kako bubanj kaže ... Je li se otreznio Bubnjević ... onaj što se malko zapio pre neki dan, ili samo prezimenjak mu? U bre, gradonačelniče, nemoj još i Ti da se nastavljaš, da ovo potpisuješ ... sve poskupljuje ... ali osladilo se taksistima, imaju oni taktiku, pa kad podignu cene posle Exit-a, teško strancima kad sledeće godine posete Novi Sad u vreme Exit-a ... ccc ... Ali ne žive taksisti (samo) od exit-ovaca, šta bi sad da šišaju i nas? Pa nismo mi ovce, drugari nam dragi taxisti! Nego, JGSP, nabavite još tih gasnih SOLARIS-ovih buseva sa klimom, pa da se mi vozimo kao sav normalan svet!
  • semtex

    25.07.2011 15:05
    taxisti
    Alo ljudi,cemu sve ovo?Neka dignu cene koliko hoce samo neka nema monopola...tipa da ne bude sada svi moraju da voze po toj i toj ceni...vas izbor kao potrosaca je u kakvo ce te vozilo sesti,da li cete uopste sesti i koliko ste spremni da platite tu uslugu.Onaj koji bude imao bolju ponudu i vozilo ce opstati,onaj koji to nema ili ce kupiti bolje vozilo ili ce spustiti cenu ako planira da zivi od toga.Niko nikoga ne bije po usima da se vozi taxijem.Meni licno ne smetaju dok ne blokiraju tudje pravo na kretanje.
  • Cale

    25.07.2011 14:36
    Sta to bese slobodno trziste?
  • novi sad

    25.07.2011 14:22
    pitom grad, ali nekada...
    Pa baš i treba da poskupe. Neke koji se nazivaju taxistima ne bih pustila ni ovce da čuvaju (izvinjavam se ovčijjoj populaciji).
    Smrdljiva kola i spolja i iznutra fuj fuj, ne znaju pola grada. Sve bi ih trebalo obući u uniforme da liče na nešto, a da ne kažem da bi trebali da idu i na obuku za ponašanje, govor i sl.......
    Uostalom neću da me taxira neko ko nije novosadjan...radije ću pešačiti !!!
  • ns

    25.07.2011 13:58
    ops šta je sad ovo, nećete euro norme al' oćete euro cene, đubrad lopovska!
  • Rab

    25.07.2011 13:11
    Dok se gospodin gradonačelnik vrati sa Raba. Koliko čujem tamo je redovno a ostaje i po 20ak dana. blago njemu. prvi čovek grada ode na toliki godišnji
  • gobo

    25.07.2011 12:44
    umorio se covek pa mora dobro da odmori..ceka ga naporna predizborna jesen...
  • Zorica

    25.07.2011 12:33
    Katastrofa
    Pa ako dignu cenu tek onda neće ništa raditi. Kukaju kako ih ima na hiljade, a kada god nazoveš, bilo koje udruženje, nema slobodnog vozila. I još kukaju. Strašno!!!
  • Petar

    25.07.2011 12:31
    taksistička posla
    Ako dignu cenu taksi usluga onda treba zabraniti rad polovini taksista ( odnosi se na ona taksi vozila kojima ne možeš ni vrata lepo zatvoriti), da se vozači okupaju i da budu kulturni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna