Novi Sad
01.08.2011.
12:35 > 10:40
Putnici koji ulaze u međumesne autobuse neretko ulaze u krcata vozila, gde moraju da plate punu cenu karte iako im nije obezbeđeno sedište.    
  • mille

    02.08.2011 06:51
    sramota
    ista prica i sa prevozom za Budisavu i Kovilj.Retki polasci a u autobusima kao u paklu...Sramota
  • deyan

    02.08.2011 06:36
    GSP
    Često putujem na relaciji NS-BG-Niš i mogu vam reći da je autobuska stanica u Novom sadu ubedljivo najgora od ove tri ! Beogradska i Niška stanica su aerodromi u odnosu na ovu.

    Najskuplja je. Ima najskuplju peronsku kartu. Naplaćuju (preskupo)overu povratne karte što ne rade ni u Beogradu ni u Nišu.

    Posebno je interesantan sledeći izum novosadskog GSP-a:
    Ako u Novom sadu kupiš kartu 2-3 dana ranije (kupiš i platiš a NE rezervišeš)oni ti naplate 120 dinara REZERVACIJU !! Ejjj, gde to ima. Pa karte za avion su jeftinije ako ih kupiš ranije samo GSP Novi sad pljačka ljude kako stigne.

    Pored toga što imaju najskuplje usluge od ove tri stanice osoblje im je najgore. Nezainteresovano, neljubazno i neobavešteno.
    Potpuna je istina da se izdaju duple karte.Često izdaju karte koje nisu numerisane i posle nstaju gužve i svađe.

    Lično sam se svađao sa radnicom novosadske autobuske stanice koja je puštala ljude bez karata u autobus Niš expresa i govorila im da sednu gde hoće bez obzira što im karte nisu numerisane.
    Mnogo puta sam bio svedok kada po 10-ak ljudi stoji u autobusima jer ih puštaju da se tako voze do Beograda. Istini za volju ovo je krivica i prevoznika i šofera koje ništa ne zanima.
  • Pioppo

    02.08.2011 06:27
    Nista novo
    Tako je vec 20 godina, trpaj u bus kol'ko god moze da stane!

    Aaajmoo malooo sredinaaa!!!
  • 01.08.2011 20:47
    Moj komentar o problemima nije objavljen pa ću skratiti, na relaciji Čurug-Žabalj-Đurđevo_Novi Sad radi ko šta hoće. Postoji jedan prevoznik, u onim teretnim šklopocijama nije retkost da se stoji, zbog zatvorenog puta red vožnje je ispreturan i nije sigurno da li idete preko Temerina ili Šajkaša, razlika dobrih 15 minuta. A što se tiče rada stanice jednom ću smožditi one iza šaltera zbog razglabanja usred najveće gužve. Inače skoro su jednog dedu zaje.avali 15 minuta (toliko sam imala "čast" da gledam,ne znam šta je bilo do kraja, otišla sam) da mu vrate pare zbog njihove greške.
  • 01.08.2011 20:03
    @Mamika
    E to je dogovor, Devic i GSP,kako bi druga bus stanica proradila,
    a onda ce putnici opet negodovati i to sa punim pravo,jer nece biti organizova prevoz bus stanica i zeljeznicka stanica, nego ce se putnici vozikati sa gradskim prevozom okolo naokolo, a vozovi prolaze

    inace ne zna se ko je veci pljackas, Devic ili GSP
    samo treba razmilisti da li je to sa pljackom tacno ili nije
  • darko

    01.08.2011 18:06
    to nije cela prica.

    glavni problem je to sto na stanici nemaju informaciju koliko ima slobodnih mesta u autobusima koji samo svracaju u novi sad, ali kojima to nije polazna stanica. dakle, nije problem ako autobus krece iz novog sada, tada izdaju na stanici numerisane karte. u suprotnom, za autobuse koji su na proputovanju kroz novi sad se izdaju karte bez brojeva sedista, i tu nastaje problem i mogucnost da mesta zapravo ne bude. onda prevoznici okrivljuju stanicu sto je izdala karte sa nulom, a na stanici kazu da ne mogu da prodaju numerisana mesta.

    bojim se da ce ovaj problem postojati dok god nema nekog informatickog sistema zahvaljujuci kojem ce prevoznici i stanice biti u direktnom kontaktu oko broja trenutno slobodnih mesta tokom voznje.
  • Slusalac

    01.08.2011 16:08
    Praznoglavci
    Odlucio sam da od danas posle ovog nakaradnog teksta vise ne ostavljam komentare na vase tekstove.Ne zna se da li je gori vas tekst ili komentari ovih sto nisu otisli dalje od Begeca i Kovilja a sve znaju.
    Prvo , kako vas nije sramota da napisete da kondukter pare naplacene od putnika koji stoje stavlja u svoj dzep.Svaki taj kondukter duzi karte za prevoz koje su numerisane i u dva primerka,jedan primerak ide putniku (kopija) a orginal razduzuje u preduzecu za koje radi,naravno uz predati iznos novaca koji se dobija zbirom vrednosti svake pojedinacne karte.
    Ukoliko je elektronska prodaja karata obracun po zakljucenju izbaci o kojoj je sumi rec i taj novac se predaje uz kontr.traku.
    Ukoliko kontrola na liniji pronadje putnika u vozilu koji je dao novac a nije dobio voznu kartu u 99% slucajeva kondukteru bude izrecena mera prestanka radnog odnosa.
    Nadam se gospodine Sovilj da ste nesto i naucili ,a u buduce pisite o temi koju bolje poznajete.
  • Goran

    01.08.2011 15:40
    "Ukoliko putnik padne ili se na drugi način povredi u autobusu u kom mu nije obezbeđeno sedište, on neće imati pravo na naknadu štete jer se, formalno, i nije vozio na toj liniji. "

    Cek,cek,cek... Znaci, ti kao kupac kupis kartu, kondukter ti proda nesto sto je nezakonito i sto nije karta, a ti ako se povredis ne mozes nista?!?!?! Pa zar putnik nije kupio kartu od konduktera? Cija je greska onda? Greska putnika ili konduktera? Pa valjda svu odgovornost snosi onda kondukter i placa pun iznos koliko bi osiguranje platilo.

    Svasta smo docekali u dzavi Srbiji....
  • 01.08.2011 13:53
    ns1
    Sve mi se cini ,kako je GSP poceo, da ce u buduce putnik platiti kartu u pola vazece cene i trcati za busom ako ne zna u kom pravcu treba da se krece do odredisnog mesta
  • Mamika

    01.08.2011 13:40
    ???
    Plate i kartu i ulaz na peron stanice,koja vise lici na zatvor,kavez,ludnicu... a jos je i prljava i skrnava! To je nas GSP koji nas pljacka na svakom koraku!!! Steta sto ona Deviceva stanica propada,a ovo ruglo opstaje,pljackajuci svoje gradjane!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna