Spajanje železničkog koloseka na deonici Stara Pazova – Novi Sad na vijaduktu u plavnom delu Dunava završeno je. Deonica je deo nove brze pruge Beograd–Budimpešta, duge oko 184 kilometra.
pošto su ukinuli stanice, dunav, čortanovci i bešku, svi ti građani i UČENICI će koristiti autobus kao i ovih godina kako se MODERNIZUJE pruga jer istu neće moći da koriste jer NEMA STANICA
Neko je pomenuo i ja cu. Napravise od ovoga pricu ko da je pruga kroz 10 planina a ne kroz Vojvodinu. 100godina je radili. 180km se u svetu postavi za 6-8 meseci, godinu dana treba ako ih mrzi da rade. I da podsetim, svetski rekord u izgradnji pruge je 30km za 8 sati. Pa vi vidite. Mi u proseku 30km za 8meseci
Што се тиче нове пруге, у односу на перон старе станице је виша само за 0,5 m, тако да о неком померању до тунелских цеви нема потребе.
Довољно је било мало добре воље и издићи перон, што може учинити нека нова власт, кадс већ ова СНС за нас из Чортановаца није имала слуха.
očekuj to polovinom decembra, pred novi red vožnje. K. Vinogradi se zbog industrije opremaju za teretne vozove, je li, tu je a bitna ciglana, renovira se stanica koja treba da bude gotova u oktobru, a stara st. Beška je izmeštena i pravi se nova, tako da će tamo biti stajališta nekog putničkog voza nižeg tarifnog ranga, izvesno neće stajati brzi ni IC vozovi. O Čortanovcima nema govora, jedino da se za neki budući red vožnje raja založi da im političari ugrade liftove do tunelskih cevi pa da se i oni ponose što im je železnica bolja od one u Švajcarskoj., što mislim da je neizvodivo u ovom slučaju, da dobiju stajališta u tunelu i Č. Dunav i Čortanovci, iako projekat gradnje tunela ne pratim, znam samo da treba da bude opremljen "na nivou" i da se iz njega može bezbedno evakuisati u slučaju neke ne daj bože saobraćajne anomalije.
Kada budete odlučili da putnički vozovi budu stajali na stanicama u Beški, Čortanovci i Karlovačkim Vinogradima onda nam se javite, a do tada pričajte bajke o brzim vozovima...
Nazalost vec tri godine posmatram izgradnju ove deonice. Neko me tera da se stidim sto sam zavrsio gradj. fakulet..sta je ovde za buducnost..ovo je projekat kao i svi ostali..velika pompa nioko cega..200 km/h je teorija ..kojom brzinom se prolazi kroz tunel i vijadukte..gde su stanice i dolazak i odlazak iz njih..u Francuskoj se gradi 500 m na tan TZV-a ...samo maloumni koji nisu nigde mrdnuli mogu da veruju u ovo " CUDO NEVIDJENO"...Sacekacemo i februar da se provozamo za 30' do NS-a
Vesić ukinuo onako lepu stanicu i šta ću ja u Prokopu.Ima 30tak botova snsovaca koji su aktivni non stop za sve i svašta.Vidim da će se voziti samo sendvičari i dovedeni iz državnih firmi da nebudu prazni. za 1000din smešno
Glavno da je Vučić dolazio par puta da se slika kod nas u Čortanovce na gradilište tunela, a nije nam objasnio, da više nećemo imati železničkih stanica.
Sram ga bilo!
Mi Čortanovčani smo nakon par godina gutanja prašine iza teške mehanizacije, gradnjom brze pruge izgubili obe železničke stanice (Čortanovci Dunav i Čortanovci), zatim je posečeno je oko 8 hektara šume, ali smo zato dobili razvaljen i upropašten put od Banstola do sela, a onaj do Dunava i plaže (snimano Varljivo leto ‘68.) više i ne postoji.
imaš celu jednu liniju gradsko-prigradskog saobraćaja od Batajnice do Prokopa:Zemun Polje, Zemun, Tošin Bunar, (Novi Bgd) plus dva nova stajališta kod Zemuna, Altinu i Kamendin. Mrak šta rade, a do juče nisu imali ni za sapun u vozovima.
Šta reći, osim na žalost, u pravu si ‘trt’.
Ne razumem taj mazohizam, da ljudi, koji su toliko propatili i dalje su za one ratnohuškače, zbog kojih su i doživeli, to što su doživeli.
Strašno je da Čortanovci, oduvek poznati kao vazdušna banja i potencijalno lepo turističko mesto ostane bez stanice. Na pola puta između BG i NS. Umesto da deca rastu u zdravoj i čistoj sredini, a roditeljima budu veliki gradovi dostupni za posao. Šteta. Bilo bi dobro ako nešto može da se učini po tom pitanju.
Da li neko može da nabroji tih 15 stanica?
NS, Petrovaradin, Sr. Karlovci, njive između Čortanovaca i Beške, Inđija, St. Pazova, N. Pazova, Batajnica, N. Beograd, Prokop.
Ovo je sve zajedno s prvom i zadnjom, deset stanica.
Ulagali smo decenijama u asfaltiranje i urejdivanje ulica. Napravili jedan krak obilaznice da bi izbacili teretni saobracaj. Sad su nam prugom zabetonirali obilaznicu, nisu nama napravili podvoznjak i zauvek su nas zakucali. Indjija
Gde se u belom svetu železničke stanice izmeštaju iz centra u jarugu na periferiji? Evo sve trčim da platim hiljadu dinara, baš imam posla na Prokopu...
Šta se bunite sad Karlovčani? Hteli ste most do tri kafane, dobiste ga, o trošku svih nas. I novu stanicu, jer Karlovci su Monako, dolaze milioni turista, a nemaju čestit đubretarski kamion.
U vecini slucajeva u svetu su brze pruge i lokalne razdvojene i vozovi koji saobracaju od sela do sela neidu istom prugom gde prolaze brzi vozovi jer bi ih na taj nacin jednako usporavali.
Ova nasa pruga se pravi iz samo jednog razloga a to je da Kineska roba iz Solunske luke brze stize do zapada.
Narod u smrdiji niko ne sljivi ni dva posto.
Ukinuli su Karlovačke vinograde,Čortanovce,Bešku kao stanice odakle ima brdo ljudi koji su putovali vozom pogotovo zato sto nemaju nikakve autobuske linije.
Neko je napisao u vezi njiva,tačno sto posto Beška i Čortanovci dobili jednu stanicu u njivama do koje moraju ici autom.
Za nasu decu.
Svugde u svetu postoji brzi voz koji staje na par mesta samo i onaj koji staje u svakom selu. Ali ova dva voza niti koriste istu prugu a vrlo cesto ni istu stanicu. Niti se pruge za brze vozove prave da idu kroz selo i tutnje ljudima nad glavom. Kod nas ce verovatno biti svakako samo ne kako je kod onih koji znaju kako.
Ostali odseceni od Dunava,Vijadukt i put do carde petostruko povecavaju kilometrazu do obale,podhodnik samo za pesake i bicikliste sa sve liftom koji ce odrzavati "OPSTINA".Ako uzmemo u obzir da u Karlovcima nema novaca za sijalice i udarne rupe,da smecar kad crkne kukaju da im Cistoca posalje neku kantu na tockovima da narod ne bi ztrpao opstinu djubretom moze se vec naslutiti koliko ce funkcionalni i bezbedni biti liftovi u podhodniku.Predhodni preCednik je svoje fondove popunio na ustrb osptinske kase i zbog cega se i dalje nalazi na sudu.Novi preCednik dosao kao da je upao na snimanje nastavka neke serije ali sa pogresnim scenarijem u rukama.Jad i Beda gde god se okrenes.Mozda ce Karlovci prosperirati od pristanista za putnicke brodove koje je trebalo da vec bude zavrseno ali prvo moraju da pronadju 22 miliona dinara koji su bili na racunu Belila za taj posao a danas ih vise nema,kanda opet "preCednik"!!!
Umesto dve stanice u dva naselja - Čortanovci i Beška - bubnuta je jedna negde između, u ataru. Pa će radnici i đaci peške do svojih kuća, pa će da im dojadi zlopaćenje i odustaće od voza i onda će neko da kaže da železnica nije rentabilna. Srednjoškolci i zaposleni mladi ljudi iz oba mesta su decenijama putovali vozom, to su naselja uz prugu, ono što je neko iz nekog ministarstva bubnuo da ima 7 Lastinih autobusa dnevno auto-putem je nebuloza, jer je auto-put udaljen nekoliko kilometara od sela.
Tak su počeli a več su debelo zabrljali. Ne smem ni da mislim šta će biti sa ostatkom pruge, koliko će još sela ostati odsečeno.
Bravo Evropski
Zatvorena pruga deceniju.Da bi se očigledno oprale pare.Rekonstrukcija kroz ravnicu traje deceniju.Sta bi bilo da su kanjoni.Umesto da se stide nesposobnosti.Oni malo malo pa kecaju narod sa prugom.Koja ce biti preskupa u svakom pogledu karte a i izgradnje.A o brzini da i ne govorimo sve je receno.A eto i logike po stajalistu nek je 2minuta.Vracamo se na staro a smlacene parustine uzaludno.Bravo Stručnjaci
Beška i Čortanovci ostali bez stanice. Ali zato njive koje su između Čortanovaca i Beške dobile stanicu. Ovaj projekat nije pravljen tako što se mislilo na ljude to je očigledno. Ovo je pravljeno da se zadovolji nečiji ego.
Ljudi, šta vam je da prizivate renoviranje NS stanice, nemojte ako Boga znate.
Malo li je "renoviranog" po gradu da nije upotrebljivo ili ne liči više ni na šta, ako krenu s renoviranjem imaće behaton kilometar okolo i nazidano još 6 spratova s potkrovljem...
Ali, uvek, UVEK ovde samo i isključivo zlobni komentari! Ne, vozovi koji idu 200 na sat neće stajati na 15 stanica, neće ni na jednoj od NS do Novog Beograda. Zato će karte i biti 1000 dinara. Ali, postoje i drugi vozovi, koji neće ići 200 na sat i koji će stajati na svim tim stanicama, jer i tamo žive ljudi. I karta za njih će biti mnogo jefitinija. Tako je u celom belom svetu!
A kada će se bar oprati Novosadska železnička? Mi koji tuda prolazimo vidimo samo kako propada, ostaje bez struje, prenoćište za beskućnike, golubarnik, sat, koji ima isto vreme decenijama.
Stanisavljević jedva završio Megatrend 2014.Jel se meni čini da se radi samo BG kolko znam a radim na železnici Zemun i Batajnica je u Beogradu.A nekad biser SFRJ stanica u Novom Sadu propada.Obići perone pa videti.200km/h osoba sa osnovnom bi ćutala.Naeavno Mađarska nema para za prugu do Budimpešte jer su bankrot.Fabrika Ganz mavag za lokomotive ne postoji
Da li ce se rekonstruisazi i novosadska železnička stanica da liči na stanice u Evropi. Da ti se više ne zgradi život kad udje u nju i osetiš urin od skitnica i taj odvratni miris golubijeg izmeta... To sve može kad se hoće. Nijedna stanica u Evropi ne miriše tako a golubovi žive na celom kontinentu!
Ali čini mi se da bi imalo više smisla da ste uredili kakvu-takvu stanicu u Bg (Prokop je karikatura). Što se tiče stanica uz prugu kojom vozovi idu 200 na sat, putnici ih neće ni primetiti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od Novog Sada do Beograda 15 novih i rekonstruisanih železničkih stanica, ukidaju se pružni prelazi
Autor: RTS
Novi Sad
•28.08.2021.
•06:51 > 06:59
Komentari 54
Indjijac
ggg
Stevan
Чортановци
Довољно је било мало добре воље и издићи перон, што може учинити нека нова власт, кадс већ ова СНС за нас из Чортановаца није имала слуха.
m`da
Mislilac
Beni
Baš njih briga
Dino
Željeznička stanica
Мики
Braca
Sram ga bilo!
Najveći gubitnici
Hvala SNS-u i predsedniku Vučiću.
@ Pitanje
Limanac
Ne razumem taj mazohizam, da ljudi, koji su toliko propatili i dalje su za one ratnohuškače, zbog kojih su i doživeli, to što su doživeli.
Zora
Pitanje
NS, Petrovaradin, Sr. Karlovci, njive između Čortanovaca i Beške, Inđija, St. Pazova, N. Pazova, Batajnica, N. Beograd, Prokop.
Ovo je sve zajedno s prvom i zadnjom, deset stanica.
Trt
Koje izbeglice, molim te? Izgradili su je glasači ove vlasti s rezervnim državama.
Jaca
Sunčica
Limanac
nikako da se opametito…”
Dobro Grinch, kakve veze ima crkva, koju su izgradile izbeglice sa ukinutim ž. stanicama?!?
Indjija
/
nikako da se opametito
Bojan
Gde se u belom svetu železničke stanice izmeštaju iz centra u jarugu na periferiji? Evo sve trčim da platim hiljadu dinara, baš imam posla na Prokopu...
Putnik voza
Nimbus
Прави Сремац
Нећете од нас Сремаца, на потезу од Бешке до Карловачких винограда, више добити никаквих гласова.
Готово, шлус!!!
Ivan
Nisu ni svesni da će pruga biti blokirana zbog toga, neće ni prvu vožnju obaviti, dok ne vrate stanice
@sempre
Ova nasa pruga se pravi iz samo jednog razloga a to je da Kineska roba iz Solunske luke brze stize do zapada.
Narod u smrdiji niko ne sljivi ni dva posto.
Ukinuli su Karlovačke vinograde,Čortanovce,Bešku kao stanice odakle ima brdo ljudi koji su putovali vozom pogotovo zato sto nemaju nikakve autobuske linije.
Neko je napisao u vezi njiva,tačno sto posto Beška i Čortanovci dobili jednu stanicu u njivama do koje moraju ici autom.
Za nasu decu.
Steva
A stajaće koliko puta? 15? Ako se potroši dva minuta po stajalištu zar nije to već pola sata?
Ne razumeš ti to prijatelju,voz će ići "svemirskim" brzinama pa će postići predviđeno vreme.
Чортановци
Градите станицу у атару између Чортановаца и Бешке, усред ничега, па ко ће то да користи?
Како вас све заједно са Председником није срамота?
Zokins
Ns
Pera
Vojvodjanka
Tak su počeli a več su debelo zabrljali. Ne smem ni da mislim šta će biti sa ostatkom pruge, koliko će još sela ostati odsečeno.
sremac
MileBukovac
Mile
Zatvorena pruga deceniju.Da bi se očigledno oprale pare.Rekonstrukcija kroz ravnicu traje deceniju.Sta bi bilo da su kanjoni.Umesto da se stide nesposobnosti.Oni malo malo pa kecaju narod sa prugom.Koja ce biti preskupa u svakom pogledu karte a i izgradnje.A o brzini da i ne govorimo sve je receno.A eto i logike po stajalistu nek je 2minuta.Vracamo se na staro a smlacene parustine uzaludno.Bravo Stručnjaci
Perica
AV
ivan
Niko bitan
Malo li je "renoviranog" po gradu da nije upotrebljivo ili ne liči više ni na šta, ako krenu s renoviranjem imaće behaton kilometar okolo i nazidano još 6 spratova s potkrovljem...
Zeko
micika
Vlada
Snele
Sempre
novosađan
Dragan
Ns
Čika
Salamander
Dema Gogić
???
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H