Stvar je što ovo u Partizanskoj nikad nije "samo 50 metara". Tamo gde sa te strane ulice počinje biciklistička staza je uvek parkiran auto ispred lokalne radnje sa opremom za kupatilo. Kad se popneš na stazu na sledećem ćošku, opet moraš da siđeš zbog onih poput ovog na slici. Ako se opet vratiš na stazu, tu negde na mestu odakle je slikano ćeš naići na čitav niz automobila parkiranih na biciklističkoj stazi ispred svojih kuća. Sa druge strane ulice situacija je malo bolja, ali moraš da se paziš likova koji voze preko staze da bi se parkirali, uglavnom ne gledaju kuda idu i zgaziće te za sekund ako ne paziš.
Razlog više da se smanji već munjeviti broj automobila. Gužve su nepodnošljive. Vozite bicikl ako ne idete u drugi grad ili selo, molim vas. Čovek je poginuo..
Uvecajte sliku pa ce te videti bahato parkirano vozilo na sred biciklisticke staze.Indirektno taj je covek kriv za ovu nesrecu.Kad ne mozes od idiota da koristis biciklisticku stazu sidjes na put mozda samo 5o metara i desi se ovako nesto. PARKIRANIH idiota po bici stazama koliko hoceš.
Vozači, pamet u glavu. Džabe vam je foliranje ovde kako ste jači kad ćete posle da kukate iza rešetaka. A i dva metra ispod zemlje je isto opcija i vama.
Pa vidiš u tome je stvar, likovi histerišu kako biciklisti voze 40 na sat a u realnosti ljudi voze 15-20 stazama a oni ih opet "ne vide jer izlete prebrzo". Naravno da je lakše da kukiaš zbog nečijeg "jurcanja" nego da priznaš potpuno odsustvo moći percepcije i refleksa koje treba da imaš da bi seo za volan.
@MileBukovac
Najjači su mi ovi što ne znaju ni da napišu reč "bicikl", a posebno su ponosni što su triput uspeli da trezni sednu na njega i provezu ga kroz selo, pa su rešili da drugima dele savete. Podjednako su pune bolnice i groblja i vas što mislite da imate prednost jer ste u većem vozilu, samo su vas pride i zatvori puni.
Mugabe
01.09.2021 • 15:31
"Hitno ograniciti brzinu na biciklistickim stazama, zbog divljanja pojednaca, hitno podsetiti bicikliste da je biciklista duzan da sidje sa bicikla na pesackom prelazu."
Po zakonu je ogranicena brzina na bici stazama do 30km, svaki biciklista koji se krece brze od toga duzan je da ide kolovozom ali pritom mora da usvaja nova pravila, jer se u tom trenutku tretira kao ucesnik (Auto) saobracaja. Bahatih ima na svim stazama i putevima, zato uvek dobro pogledati, obratiti paznju, nikako misliti samo na sebe, jer kako mozemo mi nekog tako moze i nas neko da pokupi..
Kad ljudi budu shvatili da je za 90% udesa neophodno da dve osobe naprave manji ili veci prekrsaj, bice im lakse u saobracaju .. U prevodu, kad pocnu da se ponasaju kao da nisu sami i da postoje i drugi ljudi okolo koji mogu pogresiti bilo slucajno, bilo namerno
iskreno saučešće porodici...
pišem i kao biciklista i kao vozač..u oba slučaja sam u šoku kako se biciklisti ponašaju..
gospodo,neko vas je prevario da ste Bogom dani ako ste zajašili dva točka..
palanački mentalitet ljudi na biciklima koji se većinom bezobrazno ponašaju prema pešacima koji ih kao usporavaju a bahato prema vozačima auta jer su eto oni nešto iznad njih...
ja kao vozač u obavezi sam registgrovati auto koji mora biti ispravan,ne smem biti pod uticajem alkohola,ne smem telefonirati,moram biti vezan....
a vi gospodo na biciklima..kako ste mi vi ?
ZAPAMTITE ljudi u automobilima su zaštićeniji od vas,vi nemate ni kacigu ni svetlosna obaveštenja..nemate (većinom) ni osnovne kulture..
PONAVLJAM i sam vozim bicikli
Čovek je vozio bicikli od Lidla kolovozom...A ovaj nespretnik sa šlepicom ga možda nije ni zakačio već se biciklista uplašio i pao pod prikolicu..Bio sam u partizanskoj kad se to desilo.I nije bilo na pešačkom uopšte..
E sad mu je dokazao da mora da stane.
Sad ce lepo u zatvor.
Apelujem i na ostale... pesake, trotinetiste, trkace. Kad imate prednost nemoj slucajno da pogledate levo i desno, samo pravo. Da se jednom i ovi vozaci nauce reda. Mozda ce jos neko da pogine al bitno je isterati pravo.
Meni se više puta desilo da umalo stradam prelazeći kao pešak redovni pešački prelaz od fakulteta prema Stevana Musića. Vozači iz Stevana Musića kad se uključuju u saobraćaj na Bulevar cara Lazara gledaju levo i ne očekujući pešake (nije frekventan pešački prelaz) daju gas u raskrsnici, te najmanje dva puta me umalo nisu ubili (sva sreća da su oba automobila imala dobre kočnice jer su se zaustavljala na pola metra do mene).
Vozac
01.09.2021 • 19:57
Pesacki Prelaz
je isto kao znak STOP! znaci vozaci pred prelazom uvek STOP! pa kad se uverite da nema nikog onda polako napred.
Pesacki prelaz=STOP=Crveno Svetlo!
Kao biciklista i kao vozač u NS mogu reći sledeće:
- saučešće porodici poginulog,
- biciklista se uvek mora( kao i pešak) prvo uveriti da će ga neko od vozača propustiti da prođe raskrsnicu, pa tek onda preći. I u zakonu o bezbednosti piše da se nijedna radnja u saobraćaju ne izvodi dok se ne uverio da ju je moguće izvesti bezbedno. Kao biciklista, na svakoj raskrsnici koja ima ili nema semafor uspori bez obzira na moju prednost. Dokazivati da si u pravu nema smisla ako sam možeš izbeći opasnu situaciju.
- kao vozač mogu reći da su trenutno najveći rizik vozači kuriri na biciklima( Volt, Glovo i sl.)
- policija mora konačno početi da radi svoj posao i da ih stalno vidimo u takvim ulicama kakva je Partizanska!
Na kraju, moja poruka svima: OTVORITI ŠIROM OČI I UŠI U VOŽNJI, POŠTOVATI ZAKON I DRUGE UČESNIKE U SAOBRAĆAJU, NAORUŽATI SE STRPLJENJEM, VREME HVATATI PRE ULASKA U VOZILO I POSLE IZLASKA IZ VOZILA - A NE U VOŽNJI!
Sretno u saobraćaju!
Kao biciklista cekam danas semafor(biciklisticko-pesacki), pali se zeleno, cekam da prodje auto koji je usao u raskrsnicu i nalazi se 2m od mesta gde treba da predjem ulicu za to vreme cujem zvonca iza i "Ajmo, ajmo, zeleno je, ajmo"
Par puta sam shvatio da zeleno svetlo ne znaci i bezbedan prolaz (kao vozac bicikla i auta) bez obzira sto je tom drugom crveno ili u najboljem slucaju uslovno zeleno. Ko misli da je nedodirljiv jer mu je zeleno, samo neka prodje pored, a ne da mi ide na zivce, zvoni, ubrzava i preispituje moje odluke.
Ljudi mogu da se iskljuce, ne vide, ne cuju, zanesu se, ako je neko stariji to bude jos cesce (i u autu i na biciklu).
4 oka u saobracaju treba i malo razmisljanja!
Vest nije u potpunosti tacna i precizna, sto stvara zabunu. Prosao sam pored tela nesrecnika nakon kobne nezgode, dok je uvidjaj jos bio u toku. Nije tacno nista u vezi sa prelazom. Telo je lezalo 50-tak metara od "Slatke kuce" ka "Cardaku". Bicikista je ocigledno vozio kolovozom. Vozilo koje ga je udarilo je po svoj prilici izaslo iz Dj. Zlicica, tesko da je prosao na crveno. U pravu su svi koji tvrde da je bici staza u toj ulici prakticno neprohodna od parkiranih vozila. Uzasan je saobracaj u gradu, od "stednje" zmigavaca do bahacenja.
Gresis, Pavle! Brze koci onaj u kolima nego ja na biciklu, pogotovo kad je meni zeleno a ti mi dolazis iz krivine, to mi se redovno desava.... A pride sto vozaci iz sporednih ulica kad se ukljucuju na glavni put skoro nikad ne gledaju u biciklisticku pa ja kocim a njima se.... E to je problem!
Najgori vozaci su ZR - mahom ne postuju propise al ne divljaju, samo voze nekako konfuzno, zatim RU - oni voze kao kroz njivu, gas do daske, nista trake, nista kruzni tokovi, nista ogranicenja.... svi ostali imaju i pozitivne i negativne predstavnike ali ova dva grada dominiraju
Biciklisti, samo voziti po trotoaru jer ovde vozaci automobila i kamiona voze kao da su sami na svetu.
Biciklisti, cuvajte glavu, polako vozite samo po sigurnim povrsinama, sto dalje od auutomobila i drugih vozila. Ovde zive divljaci a ne ljudi.
@ Alane Oprosti savestan vozac. Vidim da nepoznajes taj deo grada i tu ulicu da je poznajes nebi tako pricao protiv bicikliste. U toj partizanskom postoji puno firmi a postoji pesacka i bici staza koja sluzi za parkiranje BAHATIH vozaca poput tebe koji nemogu jedno pedeset do sto metara dalje da parkiraju u sporedne ulice nego je naj lakse na trotoar i bici stazu, a jkp parking servis neradi svoj posao da ih odatle kupe pa JADNI biciklisti moraju da sidju na put jer jos nemaju krila da lete. A bahati vozaci ne postuju pravila da je kroz grad dozvoljeno 50km/h nego idu i brze kao da im zivot visi o koncu pa nece stici, kreni na vreme ili malo ranije pa ces stici na vreme.
Vozač automobila UVEK ima obavezu da uspori kad se približava pešačkom prelazu i onda stane BILO KOME ko prelazi isti. Svako ko zamišlja da je to stvar dogovora i da se stvari menjaju ako je u pitanju kolona automobila, neko kome se žuri ili tatin sin u audiju, treba da zafrljači vozačku kroz prozor i nikad više ne sedne za volan.
Saucesce porodicili nastradalog pre svega. Kada ce pauk poceti redovno da odnosi vozila nepropisno parkirana na pesacko/biciklistickoj stazi u Partizanskoj? E moj ekonomski tigre...
Kao prvo, na slici se lepo vidi da nije išao biciklističkom stazom zato što ju je neki moron poput tebe blokirao. Kao drugo, ako će prsluk i kaciga da mi garantuju da takvim mongoloidima neće biti dozvoljeno učešće u saobraćaju ja ću ih nositi, ali siguran sam da mogu da vam oduzmu dozvole i bez toga.
Pešački je znači sporedan u ovom događaju. Preticati bicikl moguće je samo ako se kretao kolovozom, neizbežno ponekad i preko pešačkog prelaza.
Ljudi su navikli na vesti kad biciklista prelazi ulicu. Jer tu su crne vesti za očekivati. Zakon je prednost dao pešacima i biciklistima, ali zakoni se ovde slabo sprovode!
Meni preostale trunke savesti govore da bi bilo bezobrazluk zloupotrebljavati obavezu automobila da ti stanu. Nekad zaustaviš čitav konvoj, a najgori slučaj je da neko u nizu ne stigne da zakoči.
Prosto treba poći od toga kome je lakše da stane i sačeka? Onom koji je lakši, i koji se sporije kreće - u oba slučaja pešaku. Spram automobila to je i biciklista. Jeste teško kad si klinac u zaletu stati i pregurati. Kad si svestan koliko je ta opcija ruski rulet onda je lako.
Bojan
Zbog takvih kao što si ti se i dešavaju ovakve nesreće. Ako voziš biciklističkom stazom, a ne putem, neće te niko ni zakačiti prikolicom, a sa kacigom si svakako bezbedniji. Koliko vidim, ti nemaš ni kućnog vaspitanja, a kamoli saobraćajnog.
Бициклиста не сме да вози бицикл преко пешачког прелаза, осим ако поред пешачког постоји бициклистички прелаз. На жалост човек је мртав, а овај што га је закачио ће на робију. Ја сам и возач и бициклиста и свашта се нагледам у саобраћају. Возачи кола јурцају као идиоти. По булеварима су као на тркама. А бициклисти возе како им се ћефне, прелазе на црвено, час возе као да су кола, час као бициклиста, час су на тротору као пешаци... Опште лудило влада на улицама.
Hitno ograniciti brzinu na biciklistickim stazama, zbog divljanja pojednaca, hitno podsetiti bicikliste da je biciklista duzan da sidje sa bicikla na pesackom prelazu.
Na tom mestu postoji semafor, a pored pešačkog prelaza označena i staza za bicikliste. U celoj Partizanskoj ulici postoje biciklističke staze,sa obe strane, ali isto tako sa obe strane su uglavnom neprolazne zbog parkiranih automobila baš na biciklističkim stazama. A trotoari u Partizanskoj? Sodoma i Gomora! teško se mogu kretati i pešaci, jer trotoar praktično ne postoji, tu je okrunjeni beton, pa se i pešaci, a posebno majke koje u kolicima guraju bebe, moraju kretati biciklističkom stazom. Početak Partizanske, od Temerinske, je pogibeljan i za pešake i za bicikliste, jer bic-staza u momentu nestane, (npr.kod parkinga Emmezete) a sa preke strane su ulazi u dvorištva spušteni i po pola metra u odnosu na trotoar.
"
Laloš
01.09.2021 • 13:06
Pre bi igrao ruski rulet nego vozio bicikl Temerinskom ili Partizanskom po kolovozu. Količina bahatih i bezobzirnih vozača u ovom gradu je jeziva. "
Mislis, pre bi igrao ruski rulet nego bicikli vozio bahato i bezobrazno tamo gde ni ne pripada.
@cokipkijg gde piše da biciklista nije bio na biciklističkoj stazi, piše da je automobil krenuo da obiđe bicikl na PRELAZU, što može da znači da je biciklista prelazio ulicu na prelazu. Usput ta staza u Partizanskoj je skoro kao i da je nema, užas jedan.
Grob od ulice uvek bila. Secam se da je pre nekih pola godine izasao jedan masan debeo lik pomocnik pomocnika da prica bajke kako ce tezak teretni saobracaj izmestiti odatle.
I sta je bilo? Zamislite nista, cak su i galeta zeznuli al tek to sto ce im se obiti o glavu.
Masnog debelog zameni drugi masniji i deblji.
Zamolio bih bicikliste da ne voze preko pešačkog prelaza (brze od normalnog hoda) kao i pešake da ne trče preko pešačkog prelaza, kako ne bi prošli isto ovako. Hvala.
Na slici se lepo vidi zašto - zato što neko govedo stoji parkirano 20m niže na toj istoj stazi. Sad tog lika lepo u zatvor zbog izazivanja nazgode pa se više neće tu parkirati.
Ovakvi bolidi se javljaju kad god neki vozač iz nepažnje udari biciklistu. Sve mislim da će me uvođenje prsluka i kacige spasiti kad me neki majmun zakači prikolicom.
Saobraćaj u gradu je jeziv.
Pri tome ne mislim na učesnike u saobraćaju (svi su jezivi) već na organizaciju i potpuni nedostatak upravljanja saobraćajem. Ljudi koji su zaduženi za organizovanje saobraćaja u gradu su neizainteresovani, neznalice i verovatno korumpirani - inače ne znam kako bi IKO NORMALAN izveo stvari koje se u Novom Sadu izvode. Ili su izvedene pre 30-40-50 godina i niko ih više ne menja.
A dovoljno je da se neko sa 5-10 godina vozačkog iskustva provoza 8h kroz grad i da identifikuje nekoliko desetina ili stotina potencijalnih crnih tačaka.
Aj da odgovorim ovim vajnim biciklistima i pešacima, uvesti polaganje saobraćajnih propisa istima, obavezna kaciga i fluorescentni prsluk, propisno osvetljen bicikl, zabrana vožnje putem ukoliko ima biciklistička staza, posle 60. godine obavezni lekarski pregledi za bicikliste, jer zapamtite niste vi Bogom dani, ne možete voziti bicikl i telefonirati, juriti 40 preko pešačkog, prelaziti raskrsnicu dijagonalno, uletati u jednosmernu ulicu sa malim detetom… Potrebna je saobraćajna kultura svih učesnika u saobraćaju, nisu samo vozači kola bahati. O električnim trotinetima ne bih trošio reči.
Pre nesto vise od mesec dana skoro da sam i sam preminuo na licu mesta na uglu Radnicke ulice i Keja.
Pesacki prelaz, cekam da mi stanu vozila. Stane kombi u traci "do bankine", u suprotnom pravcu stanu vozila u obe trake, ja se zahvalim ovom u kombiju i krenem. Kako sam stigao negde do sredine kombija, pocinje da mi svira, ja stanem i na pola metara od mene u "unutrasnjoj" traci proleti automobil (ne sa 50km/h) beogradskih tablica... Krv mi se sledila u trenutku. Pogledao u vozaca kombija, on gleda u mene i samo trese glavu. Oni u suprotnom smeru takodje... Predjem pesacki, i vidim da je auto koji je projurio stao (pre krivine kada se spajaju trake), kombi stao pored njega i dere se na vozaca...
Ja sam jos bio u takvom soku, da sam samo bio srecan sto sam ziv, nije mi ni palo na pamet da se svadjam sa kretenom koji me je skoro ubio, ni da se zahvalim vozacu kombija sto mi je sacuvao zivot...
Nasa kultura voznje nije na niskom nivou, mi nemamo kulturu u voznji!
Da si procitao ceo text umesto sto si gledao slike, procitao bi da je vozilo sa prikolicom preticalo bicikl u raskrsnici i da je prikolca zanela i oborila biciklistu.
Dakle, citajte pre komentarisanja, ispadate neuki. Nije vest strip.
"sa prikolicom krenuo da zaobiđe biciklistu na prelazu, ali se zadnji deo prikolice zanjihao i oborio ga"
Na pešačkom prelazu na tom mestu postoji SEMAFOR.
Na tom delu puta postoji BICIKLISTIČKA STAZA (po fotografiji loša, ali postoji).
U Preradovićevoj gde je devojka nedavno poginula pešaci PRESKAČU NOVOPODIGNUTU OGRADU da bi brže stigli do mikromarketa, umesto da idu do prelaza gde je NOVI semafor.
Ne pomažu ni ograde, ni semafori, ni ležeć policajci tamo gde nema osnovne kulture.
Na uglu Đorđa Zličića i Partizanske postoje prelazi za bicikliste preko kolovoza, a s obzirom na ivičnjake, sumnjam da je išao preko pešačkog. Na toj istoj ulici, na tom istom potezu, svaki, ali SVAKI dan su parkirani automobili na biciklističkoim stazama.
Hitno uvesti strogu kontrolu kršina na tehničkom pregledu, hitno onemogućiti uvoz dotrajalih šklopocija i time onemogućiti sirotinji da ih kupuje. Saobraćajna kultura je kultura i u njoj niži slojevi ne umeju da učestvuju.
Hitno ograniciti brzinu na 30 Km/h u naseljenim mestima! Ako ovih 50 Km/h niko ne postuje, sigurno nece ni 30Km/h, ali lepo zvuci, zarad bezbednosti u saobracaju.
"na stradalog biciklistu je na pešačkom prelazu na uglu ulica Đorđa Zličića i Partizanske ulice naleteo automobil."
Na tom mestu postoji semafor i neko je prošao na crveno što se jasno vidi i na slici.
Izostavljanjem semafora i navođenjem "pešačkog prelaza" je skroz promenjen smisao vesti.
Danas moraš biti Šerlok Holms da otkriješ istinu iza svake vesti.
Na zalost, konacno. Semafor koji nakon nekoliko sekundi zaustavlja saobracaj od strane 'Hladnjace' u odnosu na saobracaj iz pravca 'Kontrasta' je apsolutno nebezbedan iz razloga sto je postavljen na losem mestu (nakon raskrsnice) i nije dovoljno vidljiv. Na svaku trecu promenu bar jedno vozilo prodje na crveno dok strana prekoputa uvek postuje propise. Prosto je nemoguce da jedna strana postuje propise a druga ne. Bilo je samo pitanje vremena :(
Ne znam da li je imalo uticaja u ovoj nesreci, ali zbunje na pesackom ostrvu u Partizanskoj ulici je najveci idiotizam koji sam u zivotu video.
Preblizu je pesackih prelaza i samo je pitanje kada ce neki pesak ili biciklista (ponovo) da nastrada.
Mislim da je krajnje vreme da novinari obrate pažnju kad pišu ovakve tekstove, ovo nije prvi put da napišu da se udes desio na "pešačkom prelazu" iako postoji i biciklistički prelaz pored. Ovako se daje utisak da je biciklista upravljao vozilom tamo gde nije smeo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biciklista poginuo u udesu u Partizanskoj ulici
Autor: 021.rs
Novi Sad
•01.09.2021.
•12:47 > 13:53
Komentari 62
Bole
Stvar je što ovo u Partizanskoj nikad nije "samo 50 metara". Tamo gde sa te strane ulice počinje biciklistička staza je uvek parkiran auto ispred lokalne radnje sa opremom za kupatilo. Kad se popneš na stazu na sledećem ćošku, opet moraš da siđeš zbog onih poput ovog na slici. Ako se opet vratiš na stazu, tu negde na mestu odakle je slikano ćeš naići na čitav niz automobila parkiranih na biciklističkoj stazi ispred svojih kuća. Sa druge strane ulice situacija je malo bolja, ali moraš da se paziš likova koji voze preko staze da bi se parkirali, uglavnom ne gledaju kuda idu i zgaziće te za sekund ako ne paziš.
MonteDushano
Bahato parkiranje
Boki
Vlada
Mislim da je reč koju si tražio "sarkazam".
Vozači, pamet u glavu. Džabe vam je foliranje ovde kako ste jači kad ćete posle da kukate iza rešetaka. A i dva metra ispod zemlje je isto opcija i vama.
Bole
Pa vidiš u tome je stvar, likovi histerišu kako biciklisti voze 40 na sat a u realnosti ljudi voze 15-20 stazama a oni ih opet "ne vide jer izlete prebrzo". Naravno da je lakše da kukiaš zbog nečijeg "jurcanja" nego da priznaš potpuno odsustvo moći percepcije i refleksa koje treba da imaš da bi seo za volan.
/
Biciklisti i pesaci. Pamet u glavu. Dzaba vam sto ste u pravu kad ste dva metra ispod zemlje.
/
Vlada
Najjači su mi ovi što ne znaju ni da napišu reč "bicikl", a posebno su ponosni što su triput uspeli da trezni sednu na njega i provezu ga kroz selo, pa su rešili da drugima dele savete. Podjednako su pune bolnice i groblja i vas što mislite da imate prednost jer ste u većem vozilu, samo su vas pride i zatvori puni.
NSBici
01.09.2021 • 15:31
"Hitno ograniciti brzinu na biciklistickim stazama, zbog divljanja pojednaca, hitno podsetiti bicikliste da je biciklista duzan da sidje sa bicikla na pesackom prelazu."
Po zakonu je ogranicena brzina na bici stazama do 30km, svaki biciklista koji se krece brze od toga duzan je da ide kolovozom ali pritom mora da usvaja nova pravila, jer se u tom trenutku tretira kao ucesnik (Auto) saobracaja. Bahatih ima na svim stazama i putevima, zato uvek dobro pogledati, obratiti paznju, nikako misliti samo na sebe, jer kako mozemo mi nekog tako moze i nas neko da pokupi..
Vladimir
MileBukovac
pišem i kao biciklista i kao vozač..u oba slučaja sam u šoku kako se biciklisti ponašaju..
gospodo,neko vas je prevario da ste Bogom dani ako ste zajašili dva točka..
palanački mentalitet ljudi na biciklima koji se većinom bezobrazno ponašaju prema pešacima koji ih kao usporavaju a bahato prema vozačima auta jer su eto oni nešto iznad njih...
ja kao vozač u obavezi sam registgrovati auto koji mora biti ispravan,ne smem biti pod uticajem alkohola,ne smem telefonirati,moram biti vezan....
a vi gospodo na biciklima..kako ste mi vi ?
ZAPAMTITE ljudi u automobilima su zaštićeniji od vas,vi nemate ni kacigu ni svetlosna obaveštenja..nemate (većinom) ni osnovne kulture..
PONAVLJAM i sam vozim bicikli
Mićo
/
Sad ce lepo u zatvor.
Apelujem i na ostale... pesake, trotinetiste, trkace. Kad imate prednost nemoj slucajno da pogledate levo i desno, samo pravo. Da se jednom i ovi vozaci nauce reda. Mozda ce jos neko da pogine al bitno je isterati pravo.
cokipkijg
01.09.2021 • 15:05
@ cokipkijg
Kako misliš biciklistička staza kad prelazi ulicu na pešačkom? Nešto ti se pobrkalo, teško štivo?
i sad si ti baja? kakav pesacki?
izbacio si frustraciju, ne moras danas vise nista...
NS
psihijatar
01.09.2021 • 19:57
Pesacki Prelaz
je isto kao znak STOP! znaci vozaci pred prelazom uvek STOP! pa kad se uverite da nema nikog onda polako napred.
Pesacki prelaz=STOP=Crveno Svetlo!
netacno!
Željko
- saučešće porodici poginulog,
- biciklista se uvek mora( kao i pešak) prvo uveriti da će ga neko od vozača propustiti da prođe raskrsnicu, pa tek onda preći. I u zakonu o bezbednosti piše da se nijedna radnja u saobraćaju ne izvodi dok se ne uverio da ju je moguće izvesti bezbedno. Kao biciklista, na svakoj raskrsnici koja ima ili nema semafor uspori bez obzira na moju prednost. Dokazivati da si u pravu nema smisla ako sam možeš izbeći opasnu situaciju.
- kao vozač mogu reći da su trenutno najveći rizik vozači kuriri na biciklima( Volt, Glovo i sl.)
- policija mora konačno početi da radi svoj posao i da ih stalno vidimo u takvim ulicama kakva je Partizanska!
Na kraju, moja poruka svima: OTVORITI ŠIROM OČI I UŠI U VOŽNJI, POŠTOVATI ZAKON I DRUGE UČESNIKE U SAOBRAĆAJU, NAORUŽATI SE STRPLJENJEM, VREME HVATATI PRE ULASKA U VOZILO I POSLE IZLASKA IZ VOZILA - A NE U VOŽNJI!
Sretno u saobraćaju!
Staleks
Par puta sam shvatio da zeleno svetlo ne znaci i bezbedan prolaz (kao vozac bicikla i auta) bez obzira sto je tom drugom crveno ili u najboljem slucaju uslovno zeleno. Ko misli da je nedodirljiv jer mu je zeleno, samo neka prodje pored, a ne da mi ide na zivce, zvoni, ubrzava i preispituje moje odluke.
Ljudi mogu da se iskljuce, ne vide, ne cuju, zanesu se, ako je neko stariji to bude jos cesce (i u autu i na biciklu).
4 oka u saobracaju treba i malo razmisljanja!
Svedok
N
Potpisujem
Samo po sigurnom
Biciklisti, cuvajte glavu, polako vozite samo po sigurnim povrsinama, sto dalje od auutomobila i drugih vozila. Ovde zive divljaci a ne ljudi.
Milenko M.
Vozac
Pesacki prelaz=STOP=Crveno Svetlo!
/
budalo, nosi zbog sebe ne zbog drugoga
Biciklista
Vlada
Vozač automobila UVEK ima obavezu da uspori kad se približava pešačkom prelazu i onda stane BILO KOME ko prelazi isti. Svako ko zamišlja da je to stvar dogovora i da se stvari menjaju ako je u pitanju kolona automobila, neko kome se žuri ili tatin sin u audiju, treba da zafrljači vozačku kroz prozor i nikad više ne sedne za volan.
NN
Bojan
Kao prvo, na slici se lepo vidi da nije išao biciklističkom stazom zato što ju je neki moron poput tebe blokirao. Kao drugo, ako će prsluk i kaciga da mi garantuju da takvim mongoloidima neće biti dozvoljeno učešće u saobraćaju ja ću ih nositi, ali siguran sam da mogu da vam oduzmu dozvole i bez toga.
Pavle
Ljudi su navikli na vesti kad biciklista prelazi ulicu. Jer tu su crne vesti za očekivati. Zakon je prednost dao pešacima i biciklistima, ali zakoni se ovde slabo sprovode!
Meni preostale trunke savesti govore da bi bilo bezobrazluk zloupotrebljavati obavezu automobila da ti stanu. Nekad zaustaviš čitav konvoj, a najgori slučaj je da neko u nizu ne stigne da zakoči.
Prosto treba poći od toga kome je lakše da stane i sačeka? Onom koji je lakši, i koji se sporije kreće - u oba slučaja pešaku. Spram automobila to je i biciklista. Jeste teško kad si klinac u zaletu stati i pregurati. Kad si svestan koliko je ta opcija ruski rulet onda je lako.
Alane Oprosti
Zbog takvih kao što si ti se i dešavaju ovakve nesreće. Ako voziš biciklističkom stazom, a ne putem, neće te niko ni zakačiti prikolicom, a sa kacigom si svakako bezbedniji. Koliko vidim, ti nemaš ni kućnog vaspitanja, a kamoli saobraćajnog.
Steva
milenko ti si jedna budaletina.
комша
Mugabe
Garica
gradjaninX
Laloš
01.09.2021 • 13:06
Pre bi igrao ruski rulet nego vozio bicikl Temerinskom ili Partizanskom po kolovozu. Količina bahatih i bezobzirnih vozača u ovom gradu je jeziva. "
Mislis, pre bi igrao ruski rulet nego bicikli vozio bahato i bezobrazno tamo gde ni ne pripada.
Luk
NS
НН
Lazar Masni
I sta je bilo? Zamislite nista, cak su i galeta zeznuli al tek to sto ce im se obiti o glavu.
Masnog debelog zameni drugi masniji i deblji.
Dark Veber
Bojan
Na slici se lepo vidi zašto - zato što neko govedo stoji parkirano 20m niže na toj istoj stazi. Sad tog lika lepo u zatvor zbog izazivanja nazgode pa se više neće tu parkirati.
Bojan
Ovakvi bolidi se javljaju kad god neki vozač iz nepažnje udari biciklistu. Sve mislim da će me uvođenje prsluka i kacige spasiti kad me neki majmun zakači prikolicom.
saobraćaj
Pri tome ne mislim na učesnike u saobraćaju (svi su jezivi) već na organizaciju i potpuni nedostatak upravljanja saobraćajem. Ljudi koji su zaduženi za organizovanje saobraćaja u gradu su neizainteresovani, neznalice i verovatno korumpirani - inače ne znam kako bi IKO NORMALAN izveo stvari koje se u Novom Sadu izvode. Ili su izvedene pre 30-40-50 godina i niko ih više ne menja.
A dovoljno je da se neko sa 5-10 godina vozačkog iskustva provoza 8h kroz grad i da identifikuje nekoliko desetina ili stotina potencijalnih crnih tačaka.
Bum
A danas ih nema zato sto zivimo u lideru.
@milenko
cokipkijg
da nema staze bilo bi galame zasto nema staze...
Alane Oprosti
mg
Pesacki prelaz, cekam da mi stanu vozila. Stane kombi u traci "do bankine", u suprotnom pravcu stanu vozila u obe trake, ja se zahvalim ovom u kombiju i krenem. Kako sam stigao negde do sredine kombija, pocinje da mi svira, ja stanem i na pola metara od mene u "unutrasnjoj" traci proleti automobil (ne sa 50km/h) beogradskih tablica... Krv mi se sledila u trenutku. Pogledao u vozaca kombija, on gleda u mene i samo trese glavu. Oni u suprotnom smeru takodje... Predjem pesacki, i vidim da je auto koji je projurio stao (pre krivine kada se spajaju trake), kombi stao pored njega i dere se na vozaca...
Ja sam jos bio u takvom soku, da sam samo bio srecan sto sam ziv, nije mi ni palo na pamet da se svadjam sa kretenom koji me je skoro ubio, ni da se zahvalim vozacu kombija sto mi je sacuvao zivot...
Nasa kultura voznje nije na niskom nivou, mi nemamo kulturu u voznji!
Rock bob
Dakle, citajte pre komentarisanja, ispadate neuki. Nije vest strip.
"sa prikolicom krenuo da zaobiđe biciklistu na prelazu, ali se zadnji deo prikolice zanjihao i oborio ga"
Haos
Na tom delu puta postoji BICIKLISTIČKA STAZA (po fotografiji loša, ali postoji).
U Preradovićevoj gde je devojka nedavno poginula pešaci PRESKAČU NOVOPODIGNUTU OGRADU da bi brže stigli do mikromarketa, umesto da idu do prelaza gde je NOVI semafor.
Ne pomažu ni ograde, ni semafori, ni ležeć policajci tamo gde nema osnovne kulture.
salajački biciklista
Milenko M.
Septicka Jama
Tannhauser
Na tom mestu postoji semafor i neko je prošao na crveno što se jasno vidi i na slici.
Izostavljanjem semafora i navođenjem "pešačkog prelaza" je skroz promenjen smisao vesti.
Danas moraš biti Šerlok Holms da otkriješ istinu iza svake vesti.
Konacno
Ivan
:/
Preblizu je pesackih prelaza i samo je pitanje kada ce neki pesak ili biciklista (ponovo) da nastrada.
Laloš
steva
Prelaz
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H