Novi Sad
27.07.2011.
19:45 > 08:47
Ministarstvo unutrašnjih poslova u saradnji sa Upravom za Digitalnu agendu Ministarstva kulture, informisanja i informacionog društva od sutra će omogućiti zakazivanje termina za lične karte i pasoše putem interneta, saopštio je MUP.
  • Relja

    05.07.2018 11:38
    kakvi ste vi idioti
    kakav bre internet!!! vama nema pomoci!!! HA HA HA
  • vesna

    15.05.2017 21:59
    e-zakazivanje
    ako je ovo e-zakazivanje nekad i radilo, vise ne radi...

    Service Unavailable

    HTTP Error 503. The service is unavailable.
  • zivana stankovic

    20.04.2015 10:57
    zakazivanje termin za zamenu novu licnu kartu ako
    kad bih imala termin i koliko sati hvala za zamenu novu je isticemi rok maja 20 platila takse u supu posto sa bolesna nemogu raniti ujutru molim izadetemi u susret preko internet moj broj televon mombilni 0612021412 javitemi na broj kad mogu dobiti termin za zamenu nove licne karte hvala pozdrav
  • 25.07.2012 11:05
    Za Nis
    da pitam samo jer ovo vazi i za Nis ili ne ili samo za Novi Sad i Beograd
  • steva

    09.04.2012 11:40
    kako
    Ljudi kako da zakazem?
  • Tanja

    06.09.2011 11:18
    Korak po korak, funkcionise, ok je bas.
  • miloduh

    17.08.2011 11:47
    zamana teza
    agencija / 750,00 din? svaka agencija? ne!!! u tom grmu lezi zec! maltretiranjem naroda i neljudskim odnosom,isti narod se tera u odredjene agencije(negdje je i do 2000,00)koje posao obave tako sto pojedinci iz sup-a tezgare za radnog vremena. javna tajna! ako nije istina zasto sve agencije nemogu na isti nacin obavljati posao,a neka sup istakne cenu usluge registracije,a ne sluzbenici sup-a konspirativnim putem. doduse to su relikti kojih se tesko odreci.
  • telep

    28.07.2011 12:25
    ovaj sajt kad se pročita može biti i e-uprava ali i EU-prava, slučajno ili ne ali zanimljivo :)
  • 28.07.2011 11:52
    Zakazala
    Za razliku od svih "žalosnih sova", koje ovde samo kukaju i pljuju bez i da su išta probali, ja za sada nemam nikakvih primedbi na e-upravu:
    Internet zakazivanje za predaju zahteva radi, danas se prijavila i zakazala sam termin sledece nedlje. Jednostavno, brzo i lako!
    Još ranije stigli na kucnu adresu, isto poruceni preko interneta, izvodi iz matične knjige rođenih, državljanstva - ODLICNA STVAR!!!!
    Sto se tice elektronskog dela, sve funkcionise odlicno, nisam ni sumnjala da ce biti tako, ali mene i dalje brine realnost, tj. ono u SUP-u sa salterima i živim ljudima. To ce verovatno biti mrcvarenje i pored ovog zakazivanja... ali da ne baksuziram - videcemo!
    Ovo je ipak jedan veliki korak napred!
  • DejanS

    28.07.2011 11:14
    Malo kasni
    Negde oko 12 je pocelo sve da radi....Vest je izasla mnogo pre nego sto je sve zaista radilo...
  • Jelena

    28.07.2011 10:56
    http://www.euprava.gov.rs/eusluge/opis_usluge?generatedServiceId=1125
  • manolo

    28.07.2011 10:51
    sve
    i da ovo ( http://www.euprava.gov.rs/eusluge/opis_usluge?generatedServiceId=1125 ) funkcionise sta je sa zakazivanjima za vozacke dozvole i registracije vozila!? I za njih su iste guzve!?
    Sva sreca pa bar "stare" LK vaze do 2016. iako je vecini rok vazenja zvanicno istekao juce tj. 27.07.2011.
  • MIlan sa Satelita

    28.07.2011 10:48
    funkcionise
    Uspeo sam preko tog sajta da zakazem termin za ponedeljak. Dobije se mejlom i sms -om sifra sa brojkama i slovima i vremenski termin npr. od 10 do 10 i 20 časova. Samo nije jasno kome se treba obratiti sa tom sifrom kada stignete u salter salu.
  • LK

    28.07.2011 10:47
    evo link:

    http://www.euprava.gov.rs/eusluge/opis_usluge?generatedServiceId=1125
  • Maki021

    28.07.2011 10:43
    Pojavila se ova opcija na sajtu, zakazivanje za NS je http://www.euprava.gov.rs/eusluge/opis_usluge?generatedServiceId=1125, morate prvo da se registrujete. Nadam se da će 021 da isprati koliko će se ove satnice poštovati u praksi, tj. na šalteru. Jedva čekam da čujem prva iskustva!
  • Trajkovski

    28.07.2011 10:36
    RADI!
    Upravo sam zakazao termin i dobio email kao potvrdu. Svaka cast!!
  • Vaskez NS

    28.07.2011 10:35
    Aman zaman ljudi - problem nije u manjku "šalteruša" u policiji nego su suštini ovog administrativnog posla - za izdavanje dokumenata treba biti zadužen već postojeći (prekobrojni) personal u mesnim kancelarijama, gradskim upravama i lokalnim samoupravama.

    Šta vi kao savesni i pošteni građani uopšte i imate da tražite u objektima policije i šta će uopšte šalteruše u policiji ?!?
  • Ljiljana

    28.07.2011 10:33
    A gospodin ministar unutrasnjih poslova o ovome nije imao pojma kad je onomad davao izjavu da su guzve neminovne!?
  • Petrovaradinac

    28.07.2011 10:20
    Pocelo da radi
    Moze da se rezervise
  • Jelena

    28.07.2011 10:08
    treba biti uporan
    i zakazivati, proradice elektronsko zakazivanje..jednom!
  • krle

    28.07.2011 09:39
    Dobra ideja, ali još ništa!
    Za sada je izgleda samo dobra ideja (prevara?), ali još uvek se ne može ništa videti kako će se zakazivati termini za izradu dokumenata. I zašto neko ne objasni detaljno kakva je procedura (i šta sa onima koji čekaju u redu, po kojim kriterijumima će se sve to raditi)
  • CHE

    28.07.2011 09:17
    Neozbiljno
    Tako se radi u zemlji koja hoce u EU!
  • Toza

    28.07.2011 08:28
    Kupovina vremena
    Dobra vest je da je neko izgleda shvatio da problem postoji, pa se potrudio da nešto uradi po tom pitanju. Loša vest je da ovo sa zakazivanjem nema veze sa mozgom i nažalost neće ništa da reši.

    Ukratko:

    - cela procedura izdavanja dokumenata je nakaradno osmišljena i realizovana

    - ovako nakaradna procedura je dodatno ubogaljena činjenicom da rade svega dva do tri šaltera (povremeno samo i jedan)

    - sve je to dotučeno nečim što se iz milošte naziva sistem, što nije ništa drugo nego loše napisan softver, koji radi bolno sporo, zakucava se, pada i ne radi svakodnevno i to već godinama
  • Maki021

    28.07.2011 08:13
    Mosa!
    Ovo ne radi, tj. nema ni oopcija za zakazivanje na ovom sajtu!!!
  • LedNik

    28.07.2011 07:51
    e uprava
    Na sajtu euprave nisam nigde nasao stranicu za internet zakazivanje termina za licna dokumenta i putne isprave.Uspesno sam se registrovao ali osim informacija kako da ispunimo uplatnice ili kako da u Beogradu putem SMS-a zakazemo termin, niceg novog za nas Novosadjane nema. Ako neko zna slucajno link neka ga objavi svima.Pozdrav
  • DejanS

    28.07.2011 07:20
    Kako?
    Ako je policija vec izdala ovakvu nakaradnu vest, mogli ste da je proverite i ispitate i objasnite kako i gde to moze da se uradi? Totalno nepotpuno...Kako da se obavi zakzaivanje?
  • Neverna

    28.07.2011 06:49
    Još jedna obmana
    Aman ljudi, pa od toga nema ništa...još jedna laž kako bi se stišale strasti...a oni i dalje po svom...lepo je rečeno da nove šalteruše treba platiti, a novca nema pa nema...samo se vi naoštrite pa danas u podne u red.... i molite boga da ne padne kiša!!!!
  • zb

    28.07.2011 06:42
    Naplata?!
    http://www.mup.rs/cms_lat/dokumenta.nsf/SMS-zakazivanje.h

    Po kojoj osnovi oni naplaćuju ovu uslugu?
  • bole

    28.07.2011 06:05
    e uprava
    probao pre 10min.za novi sad ne radi a nisam mogao ni da se registrujem jer mi ne stize aktivacioni link.
  • novosadjanka

    28.07.2011 05:44
    pre 15 min probala,nemoze,neradi,daje se opcija samo za Palilulu.... Dokle lazna objave,a ispred supa u Ns-u kod mosta 300 ljudi u 6 ujutru a cekali smo od sinoc od 20h
  • ladydi

    28.07.2011 05:32
    licna dokumentazakazivanje putem interneta
    upravo se vracam iz policijske stanice, po peti put nisam uspela da dobijem broj , gradjani prave spiskove jos od sinoc od 6 . U policijskoj stanici nemaju pojma o tome, a sajt Euprava ne daje jos uvek tu mogucnost. Ko ima informaciju koja je tacna adresa????


    Hvala :)
  • Citalac

    28.07.2011 05:27
    sajt
    mogli ste da napisete preko kog sata?
  • ns

    28.07.2011 05:00
    @ns
    za auto je malo lakše, ima dosta agencija po NS koje rade. odeš u agenciju sa saobraćajnom i starim tablicama, pored troškova novih tablica, saobraćajne i nalepnice uzmu još oko hiljadu dinara, istog dana (za par sati) se dobiju nove tablice i nalepnica a saobraćajna kad bude gotova za par nedelja zovu iz agencije kad da se ode u sup da se podigne saobraćajna jer mora vlasnik lično ali ne čeka se jer vlasnici agencija uzmu brojeve pa se dobije na ruke onaj koji je odmah prvi sledeći za podizanje.
  • vipserbia

    28.07.2011 02:58
    registracija vozila
    @NS odete lepo u agenciju..ima ih dosta, Platite oko 750din vise i ne morate da cekate,samo se potpisete tamo kod njih,odnesete tablice stare....ma milina kad se setim cekanja u redu...jedini uslov je da kod njih radite sve, i tehnicki i osiguranje....sto vam je totalno svejedno
  • Vukajlo

    27.07.2011 22:26
    Danas je 28. juli 2011. godine. Upravo bio na sajtu eUprave i poslednja informacija na tom sajtu datira od 16. juna 2011. godine. Nigde se ne spominje ovo sa zakazivanjem vremena za izradu licnih dokumenata za PU Novi Sad.
  • PC

    27.07.2011 22:23
    Bože hvala ti!
    Konačno su i oni čuli za internet i za mogućnosti koje pruža!
    Hvala ti Bože, hvala ti Bože, hvala ti Bože!

    Svi smo poslednjih 2-3 godine ostajali po hladnoćama , debelim snegovima u sramotnim redovima po čitavu noć dok su se oni slikali na otvaranjima policijskih stanica.

  • Caca

    27.07.2011 22:18
    Direktorov ...
    Ne bulazni , nisu dali 100 , nego bar 3000 eur , ali neka je i vise , ako im server zaživi !!!
  • Caca

    27.07.2011 22:15
    Bravo...!!!
    Ako ovo zaživi bice nesto PRAVO !!! poslednji put sam nekoliko dana isao da izvadim novu vozacku . Vec sam planirao da ne produžavam licnu , ...pasos imam , a ovde ionako ne ocekujem nesto bolje , pa mi nova licna ni ne treba :) , ali ako bude kao na sajtu , bice bolje ... ionako imamo vremena da se dovedemo u red do 2020.
  • NS

    27.07.2011 21:11
    Te redove.......
    ...sam pre 3 godine cekala od 22:30 do 8 ujutru nije mi nista jasno?

    Kako stoje stvari za registraciju vozila...i tablica? ako neko zna molim vas...
    Hvala
  • direktorov

    27.07.2011 20:26
    mali
    Da li je u pitanju zakazivanje predavanja dokumenata, ili zakazivanje preuzimanja lične i pasoša (i ostalog)? I šta ako meni zakažu npr u utorak u 15h, a pre mene bude masa pobesnelih ljudi koji nemaju internet a čekaju od dva ujutru? I šta ako i server na kojem je sajt hostovan pada kao i onaj famozni za izradu karata?
    Ali šta ja pričam, lakše je nekom "direktorovom malom" dati 100 evra za sajt nego otvoriti dva nova šaltera.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna