@Dakle Sada Redom
Nista pausalno i nista pljuckanje.Veoma dobro, odlicno poznajem osobe sa slike i znam koje ko i koliko vredi ali ne po mojim merilima.I veruj nema potrebe da raspravljamo sve je 100 posto tacno .
@Novosadjanka
A ti ih znaš sve lično, pa si 100% sigurna da su "srednjoškolci", a nije da onako, paušalno, pljuckaš po ljudima?
@ns
Ima svuda po svetu, provozaj a ne gledaj Google earth. Da si se provozao, ne bi spominjao ni u ludilu Autokomandu u Beogradu, jer je to primer kako se NIKADA ne prave kružne raskrsnice, sa jednim pravcem (od autoputa ka Voždovcu) koji ima prednost (!!?!!) u odnosu na kružni tok jer nema "obrnuti trougao", i sa par poprečnih veza, nepoznatog smisla i svrhe.
Pa stvarno je to zadnja raskrnica na celoj tertoriji novog sada gde je potreban kruzni tok.Ajde lepo kazite vi nama koliko ce to da kosta pa da saberemo 2i2
Pa zar nemaju sta da asfaltiraju pa tu nasli???Iz Futoga sam,pa tu nikad nisam cekao dva semafora,neverovatno.Ma videli su oni da nece jos dugo vladati,pa ajd jos par 100 hiljada evrica u dzep za dane koji dolaze
NS, ne brini ti za mene, siguran sam da sam ja preko daleko vise kruznih tokova od tebe vozio.
Resenje sa posebnim tokom vozila koja idu iskljucivo desno je resenje koje se praktikuje od "nedavno" jer je neko pametan izracunao, i sasvim je u pravu, da je veca propusna moc raskrsnice, manje zadrzavanje vozila u istoj, kao i bezbednost u raskrsnici,ako postoji poseban tok za vozila koja idu desno. Znaci to je "novima" koja se apsolutno primenjuje u gradovima koje pominjes. Takodje bi treba znati da kruzna raskrsnica zahteva odradjeni prostor, veci od klasicna raskrsnice, a pogotovo kruzna raskrsnica koja ima posebne tokove za desna skretanja. Tako da je odgvor na tvoje pitanje zasto negde ima negde nema posebnih tokova za desno upravo u tome da se posebni tokovi grade svuda gde za to ima dovoljno prostora.
I jos jedna stvar, apsolutno se slazem da je to trebalo odmah uraditi. Ali za to treba nesto i procitati, nesto izracunati, pogledati kao drugi rade, a ne samo sedeti za racunarom, npr. gledati Google Earth i pisati glupe komenatre
Apsolutno se slažem sa tobom.
Dodao bih još da kružni tok mora imati adekvatan prečnik (radius) da može da primi saobracaj sa ulica koje se tu ukrštaju.
Kružni tokovi koji su napravljeni u NS su premali!! To je moje laičko mišljenje. Nažalost nisam uspeo nigde da pronađem mišljenje ljudi od struke vazano za to.
Prosto mi je neverovatno da nikome od novinara nije palo na pamet da konsultuje saobraćajnog inženjera ili građevinca projektanta.
Ne znam zašto je problem da se postavi informativna tabla sa nekakvom skicom. Nažalost nama u Srbiji su kružni tokovi novina.
A fotografija je najbolja.Uz nju bi trebao da ide otrpilike komentar." Drug tito u razgovoru sa članovima vrhovnog štaba razradjuje taktiku napada na okupatora ".Ili možda još bolje" Predsednik tito je posetio gradilište gde ga je rukovodstvo partije upoznalo sa izgradnjom saobraćajnice koja će biti od životnog značaja za razvoj regiona i partije ".Nagradno pitanje je.da li tito ima prsluk ili ne na slici.Ko pogodi dobija nagradu da završi filozofiju a posle da pravi puteve po gradu.
to je manja šteta ako se samo proširuje mada se pitam zašto se onda nije to odmah napravilo, i ako ćemo pravo svi kružni tokovi po evropskim gradovima nemaju to odvajanje tako da ne bi ja baš pričao da je to normalna praksa, vidi Pariz kod trijumfalne kapije, vidi Beograd kod arene i kod autokomande, vidi London, vidi Amsterdam! ako nisi bio, google earth pa redom od grada do grada! kanda je nekom zafalilo novaca pa izvodi besne gliste!
Mislim da su kružni tokovi dobro rešenje, ali je problem što vozači u NS nisu navikli na kružne tokove i ne poznaju baš pravila vožnje u njima. Bilo bi dobro da se grad i MUP malo angažuju u edukaciji vozača, kao i da na bolji način obeleže prilaze novim kružnim tokovima (mislim na horizontalnu signalizaciju).
Što se pravila kretanja kroz kružni tok tice, u Evropi (a trebalo bi i kod nas) to izgleda ovako (link):
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/NonUK_Roundabout_8_Cars.gif
Na fotki nisu majmuni nego srednjoskolci koji od nas prave majmune. Za to upiranje prstima oni dobijaju po 70.000 din a neki i vise mesecno. Sav posao im se svodi na zajebanciju i zato oni sad pokazuju ko ce gde sta da kupi. Demokratija je ovo ocu reci Demokratska stranka.Prvi sleva sto posto.
Odlicna stvar! Kruzna raskrsnica je najbolje resenje koje trenutno postoji. Ako ima neko pametan pa zna za nesto bolje neka predlozi, siguran sam da bi ceo svet to sa odusevljenjem prihvatio. To sto vecina ljudi u Novom Sadu ne zna da vozi u kruznoj raskrsnici to je druga prica.
Gospodo naucite da u kruznoj raskrsnici koja ima dve saobracajne trake, primer raskrsnica na Detelinari, vozilo koje je u unutrasnjoj traci ne sme da presece put vozilu u spoljnjoj traci, odnosno vozilo u unutrasnjoj traci ne sme da se iskljucuje direktno iz unutrasnje saobracajne trake. Onaj ko je bar jednom prosao pomenutom raskrsnicom sigurno znao o cemu pisem.
@Pфкнс- raskrsnica na Detelinari se ne prosiruje nego se pravi poseban tok za vozila koja idu desno sa Bulevara, sto je sasvim logicno. Sto bi vozila koja idu desno uopste ulazika u kruzni tok?
ako je to istina da se par meseci!!! stara saobraćajnica zatvara, ispravlja i ponovo radi to morate istražiti sve do posledice, preskupe su to stvari da bi se neko tako nonšalantno ponašao, ovo je užas, isterati na čisto ko i zašto!?!?!?!?!?!?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Veternik dobija kružnu raskrsnicu
Novi Sad
•28.07.2011.
•12:25 > 14:10
Komentari 18
Novosadjanka
Nista pausalno i nista pljuckanje.Veoma dobro, odlicno poznajem osobe sa slike i znam koje ko i koliko vredi ali ne po mojim merilima.I veruj nema potrebe da raspravljamo sve je 100 posto tacno .
dakle sada redom
A ti ih znaš sve lično, pa si 100% sigurna da su "srednjoškolci", a nije da onako, paušalno, pljuckaš po ljudima?
@ns
Ima svuda po svetu, provozaj a ne gledaj Google earth. Da si se provozao, ne bi spominjao ni u ludilu Autokomandu u Beogradu, jer je to primer kako se NIKADA ne prave kružne raskrsnice, sa jednim pravcem (od autoputa ka Voždovcu) koji ima prednost (!!?!!) u odnosu na kružni tok jer nema "obrnuti trougao", i sa par poprečnih veza, nepoznatog smisla i svrhe.
Gagi
Marko
ja
ziki
Vozac
Resenje sa posebnim tokom vozila koja idu iskljucivo desno je resenje koje se praktikuje od "nedavno" jer je neko pametan izracunao, i sasvim je u pravu, da je veca propusna moc raskrsnice, manje zadrzavanje vozila u istoj, kao i bezbednost u raskrsnici,ako postoji poseban tok za vozila koja idu desno. Znaci to je "novima" koja se apsolutno primenjuje u gradovima koje pominjes. Takodje bi treba znati da kruzna raskrsnica zahteva odradjeni prostor, veci od klasicna raskrsnice, a pogotovo kruzna raskrsnica koja ima posebne tokove za desna skretanja. Tako da je odgvor na tvoje pitanje zasto negde ima negde nema posebnih tokova za desno upravo u tome da se posebni tokovi grade svuda gde za to ima dovoljno prostora.
I jos jedna stvar, apsolutno se slazem da je to trebalo odmah uraditi. Ali za to treba nesto i procitati, nesto izracunati, pogledati kao drugi rade, a ne samo sedeti za racunarom, npr. gledati Google Earth i pisati glupe komenatre
@NS_BOB
Dodao bih još da kružni tok mora imati adekvatan prečnik (radius) da može da primi saobracaj sa ulica koje se tu ukrštaju.
Kružni tokovi koji su napravljeni u NS su premali!! To je moje laičko mišljenje. Nažalost nisam uspeo nigde da pronađem mišljenje ljudi od struke vazano za to.
Prosto mi je neverovatno da nikome od novinara nije palo na pamet da konsultuje saobraćajnog inženjera ili građevinca projektanta.
Ne znam zašto je problem da se postavi informativna tabla sa nekakvom skicom. Nažalost nama u Srbiji su kružni tokovi novina.
Jo
ns
ЛАЛА
NS_BOB
Što se pravila kretanja kroz kružni tok tice, u Evropi (a trebalo bi i kod nas) to izgleda ovako (link):
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/NonUK_Roundabout_8_Cars.gif
Novosadjanka
NS
Vozac
Gospodo naucite da u kruznoj raskrsnici koja ima dve saobracajne trake, primer raskrsnica na Detelinari, vozilo koje je u unutrasnjoj traci ne sme da presece put vozilu u spoljnjoj traci, odnosno vozilo u unutrasnjoj traci ne sme da se iskljucuje direktno iz unutrasnje saobracajne trake. Onaj ko je bar jednom prosao pomenutom raskrsnicom sigurno znao o cemu pisem.
@Pфкнс- raskrsnica na Detelinari se ne prosiruje nego se pravi poseban tok za vozila koja idu desno sa Bulevara, sto je sasvim logicno. Sto bi vozila koja idu desno uopste ulazika u kruzni tok?
ns
рфкнс
futozanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H